Szkoda, że nie ma na wątku żadnych opinii o pracy w firmie. Co do kwestii wykonania zdjęć to rzecz gustu i o tym się nie dyskutuje.
nie polecam
nie poszłam do reklamacji bo szkoda mi nerwów strata tylko mojej kasy:(
byłam robić zdjęcia i zdecydowanie odradzam na ul korfantego 8 ta pracowanica to fotograf młoda i na dodatek odwala zdjęcia na odpierdol juz nigdy tam nie zrobie zdjęć!!!!!
P.S. Oczywiście wróciłam reklamować zdjęcia, że są źle obcięte i dlaczego nikt mnie nie poinformował, że te zdjecia w czarno białym będą złe, wtedy zostałam zaatakowana, że one nie muszą mnie o tym inf bo zdjecie nie było robione u nich w studio. Nie muszą, ale z życzliwości powinny to zrobić. Najważniejsze, że klient zapłacił, wiec po co go informować o czymkolwiek.
c.d. Jeżeli jakiś dyrektor regionalny ma ten "sklep" pod sobą to proszę się temu przyjrzeć, bo z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że tak nie wygląda prawidłowa obsługa klienta, która jest najważniejsza w tej branży. Jestem zażenowana i nigdy więcej nie skorzystam z usług Foto-Cyfry i innym ceniącym sobie dobrą obsługę odradzam. Poszłam do innego punktu i miła Pani poinformowała mnie o wszystkim i z przyjemnością doradziła jak te zdjęcia powinny wyglądać. Więc jak się okazuję nie wszyscy tylko siedzą na stołkach i nic poza tym.
Chodzi o studio na ul. Korfantego. Grubsza młoda kobieta i nieco starsza nie mają obowiązku informować klienta w jakim kolorze potrzebne są zdjęcia do różnego rodzaju dokumentów, jeżeli klient nie pozwoli im zarobić 25zł za zdjęcia w studio tylko przyniesie gotowe do wywołania :) Przyniosłam zdjęcia czarno-białe do wywołania poinformowałam grubszą panią w jakim celu one mi są potrzebne, a ona zrealizowała moje polecenie i skasowała 15zł. Ja się pytam za co płacą tym kobietom ?! Wystarczyło poinformować klienta, że mam te zdjęcia w b&w, a do tego dokumentu o którym mówiłam potrzebne są w kolorze! Wtedy przyniosłabym w kolorze, a nie wyrzucała 15zł w błoto. Nie wspomnę o tym, że zostały źle obcięte. Gdzie jest obsługa klienta? Gdzie jest informowanie klienta i pomoc? Jak w takiej syt ma być zadowolony klient i wrócić do takiego punktu gdzie obsługa jest tragiczna? Jeżeli jakiś dyrektor regionalny ma ten "sklep" pod sobą to proszę się temu przyjrzeć, bo z pełną odpowiedzialnością stwier