Dzień dobry. Proszę o opinie kierowców tzn. na jaki samochód można liczyć zatrudniając się w firmie i nie chodzi mi o rocznik i przebieg tylko stan techniczny i i czystość szoferki a także jak wygląda sprawa serwisów i napraw na bazie i w trasie. Z góry dziękuję za szczere i poważne odpowiedzi.
Czasami możesz trafić na złom. Jest kilku bardzo dbających kierowców o auta jak i o siebie ????. Niektórzy w tej firmie boją się chyba wody. Warsztat mamy swój z bardzo dobrym mechanikiem Marcinem i Arkiem. Co do aut po poprzednikach to zostawiam opinie dla właścicieli. Dla nich mają się koła toczyć i zarabiać złotówki
Ehhh no a jak taki pracownik co bał się wody odchodzi i pozostawia auto, to wtedy jest jakaś ekipa, która doprowadza auto do porządku czy kolejny kierowca sam musi o to zadbać, jak chce? No i czy wiecie, czy firma wgl zapewnia jakieś środki do utrzymywania porządku w środku, czy każdy sam jak chce, to kupuje i sprząta za swoje.
Dwa tygodnie pracy wystarczyło, spedytor proponuje pracować od niedzieli do soboty. Bez wolnych, cały czas pszepinky naszepy, koń niesprawny. Ni polecam!
Jak czytałem ofertę dla Kierowcy międzynarodowego C + E dodaną 2 lata temu to widełki z ogłoszenia netto wynosiły 8 tyś. Napisane jest jeszcze, że są premie za czas spędzony w samochodzie i inne premie. Jak w obecnym roku wzrosła podstawa z tych 8 tyś i ile takich premii razem co miesiąc faktycznie można dostać?
Wypłata to śmiech na sali. Naliczanie wynagrodzenia to właściciel zrobił w swoją stronę aby kierowcy nie wiedzieli i niemieli pojęcia jak liczyć wynagrodzenie !!! Panie Jachimowski WARUNKI PŁACOWE POWINNY BYĆ CZYTELNE, ZROZUMIAŁE I PRZEJRZYSTE WOBEC PRACOWNIKA !!!!!!
Ale te 8 tyś zł netto podstawy dla kierowcy międzynarodowego C+E jest zagwarantowane? Zresztą chyba nie powinno być problemu, skoro już na etapie ogłoszenia firma pisała, o sprawiedliwym systemie premiowania, w którym rozliczają czas spędzony w pojeździe co do minuty. Skąd więc się biorą Twoje zastrzeżenia, co do wyliczania pensji?
Czy w NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska występują paczki/bony świąteczne?
Jak się tu pracuje jako Dyspozytor - Planista Międzynarodowy?? O co chodzi z tą dyspozycyjnością z oferty? Czy znaczy też pracę w weekendy? Czy są tu też nocne zmiany i trzeba być dyspozycyjnym na jakieś wyjazdy?
Dzień dobry, na Pani pierwsze pytanie nie wypada odpowiadać pracodawcy. Pozostawiam ocenę zatrudnionym dyspozytorom-planistom. Odpowiem natomiast na pozostałe pytania. Planiści co do zasady nie pracują u nas w weekendy. Nie występuje też system zmianowy. Pracujemy stacjonarnie. Wyjazdy służbowe zdarzają się bardzo rzadko. Dział pracuje standardowo w systemie 8-godzinnym w przedziale godz. 8.00 - 18.00 (godzina rozpoczęcia pracy zależna od indywidualnych ustaleń na etapie zatrudnienia). 'Dyspozycyjność' z oferty odnosi się generalnie do charakteru samej profesji dyspozytora, czy spedytora, który niekiedy zmuszony jest przez okoliczności do aktywności (rozmowy tel.) również poza godzinami pacy. Chodzi o sytuacje szczególne, kiedy występują nieprzewidziane komplikacje podczas realizacji przewozu. @Pracodawca
To ile jest takich wyjazdów w ciągu roku, można to jakoś określić? Czy godzinę rozpoczęcia pracy trzeba wcześniej podać do informacji czy to jest dowolne, na którą się przyjdzie w danym dniu? Czyli jest obowiązkiem mieć ze sobą cały czas telefon służbowy?
Ile jest zmian w NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska?
Jako pracodawca jest do firma godna polecenia. To co najwazniejsze- wypłata zawsze na czas, a nawet przed, możliwość "dogadania się" co do godzin pracy, warunki zatrudnienia jasne i przejrzyste- czyli wszystko co pracownikowi potrzebne jest na plus w firmie "Neo-Profit". Osobiście polecam pracodawcę.
Myślę, że jeżeli chodzi o pracę kierowcy i punktualne zjazdy to jednak nie zawsze da się to przewidzieć, zależy od tego jak kierowca dysponuje swoim czasem podczas jazdy a wiadomo jak jest z niektórymi pracownikami. Jeżeli chodzi o pracę w tej firmie to jak oceniacie kontakt z biurem? Jest ok pod względem atmosfery i całości funkcjonowania? Ile teraz wynoszą zarobki na tym stanowisku?
Najlepiej to narzekaja wszyscy jak są na parkingach i przez telefony, ale szefowi to już tego nie powie osobiście czy na zebraniu bo obsrany że strachu. Jak się nie podoba to weźcie miotły i idźcie ulice zamiatać lub tam gdzie wam będą z kilometra płacić za jazdę. I nie pisać że sami emeryci pracują bo mam 38 i pracuje 4 rok. Najlepiej to kupić prawo jazdy na Ukrainie i wielki pan kierowca, lub wszystko mu się należy. Pokaż coś od siebie, że umiesz i dasz radę wtedy działa to w dwie strony. Kierowca trzeba się urodzić, być z pasją i przewidywać różne sytuacje w trasie i nie płakać , że się nie zjedzie w piątek do godziny 15 na bazę. Piątka dla tych co solidnie wykonują swoją robotę i dbają o auta i naczepy a reszcie patyk w (usunięte przez administratora) !!!
Zgadzam się z twoją opinią.Ci którzy sprzedali ostatnią Krowę na Ukrainie i kupili pseudo Prawo Jazdy i nie mają pojęcia Jak się obsługuje tachograf a co dopiero jazda Ciężarówką to powinni szefostwo Neo-Profit po piętach całować że zostali przyjęci do pracy bez doświadczenia Bo by dalej SR..i za stodołą Nie potrafią jeździć a chcieli by nowe auta i wypisują bzdury jak jesteś taki odważny to podaj swoje imię chociaż.Praca jak każda inna raz jest lepiej raz gorzej ale ogólnie jest OK.Ja pracuje 1,5 roku i w tym okresie przyszło 9 nowiutkich aut DAF.I nie prawda że pracują tu sami emeryci i Ukraińcy nie spotkałem żadnego emeryta a kierowców z Ukrainy jest już coraz mniej.Pozdrawiam wszystkich pseudo kierowców.
Ponoć zmienili bazę na nową , przyjmują ludzi ,ogłoszenia na nowe auta nie szroty więc chyba dobrze idzie????niektórzy piszą że umowa "do prawnika" a co jest nie tak z tymi umowami ? I o co chodzi z tymi giełdami? Jakie plusy i minusy pracy tam ?
Plusy: kasa zawsze na czas Minusy: kasa jak na krajowce. nie wiesz ile dni będziesz w trasie, oni sami tego nie wiedzą, w 1 stronę jedziesz załadowany a potem polują na gieldach. W 90% dowiadujesz się co dalej robisz po rozładunku (jak ktoś nie ma rodziny albo go żona bije i woli spać w kabinie to chyba nie minus, nie wiem. Mnie denerwowalo),wyjazdy w niedzielę, zjazdy w sobotę i nikt się nie zapyta czy masz plany a w ogłoszeniu jak byk "Wszystkie weekendy w domu" Po navi nie pojedziesz bo mają własne trasy żeby mniej za drogi płacić.
Nie wiem ale oferty w tej branży się coraz gorsze robią. Kto gdzie ma dobrą fuchę się trzyma rękami nogami ... Ciężko o uczciwa firmę a i nieraz na rozmowie co innego a potem szydło z worka wychodzi. Powiedzcie czy auta tam mają ubezpieczenia żeby kierowca nie bulił? Na drodze jest różnie , nie sztuka za darmo potem robić. A w trasie jak coś się stanie to jakiś serwis ?
Robota jak kazda inna. Jednemu pasuje jazda noca, drugiemu za dnia a trzeciemu to rybka. Mało rozpinania boków, wyjazdy z bazy zawsze zaladowana naczepa. Oplaty drogowe w automacie. Nie trzeba prosic sie,zeby dano kase na paliwo lub doladowanie urzadzen drogowych. WYPLATA NA CZAS !!!!!! Stale punkty rozladunku i zaladunku. Ogolnie jest dobrze, ale mogłoby byc też lepiej. OK.
Czy twoim zdaniem warto starać się opracę firmie neo-profit? Dodaj swoją opinię, pomóż innym podjąć zawodową decyzję. Twój komentarz ma znaczenie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska?
Zobacz opinie na temat firmy NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NEO-PROFIT Małgorzata Jachimowska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!