Byłam dzisiaj na badaniu w Geneva Trust ,Pani wykonująca badanie była bardzo miła i pomocna. Jestem bardzo zadowolona.
Byłam na badaniu trzy razy zawsze miłe Panie uśmiechnięte. Zawsze byłam przyjęta o godzinie na którą byłam umówiona . Żadnych problemów nie spotkałam polecam ????
Byłam na badaniu mamografi w Geneva Trust już pare razy i zawsze byłam bardzo dobrze przyjęta. Panie miłe pomocne zawsze na czas bez poślizgu. Polecam usługi w Geneva????
Wiele dobrego można powiedzieć o firmie. Warto jednak dodać, że tak dobrego pracodawcy to daleko trzeba byłoby szukać.
Witam, można z aktualnej perspektywy podpytać czy faktycznie dalej pracownik w ten sposób się nie wypowiedział? ile obecnie osób bierze udział przy realizacji badania i wyników? widziałam że podobno mogą się zdawać one nieprzyjemne ale szybko obsługują, ile teraz za to płacą?
Robiłam mammografie drugi raz w Geneva Trust na Dabrowszczakow w Warszawie. Badanie nieprzyjemne ale terminy szybkie i wynik był w dwa dni. Jestem bardzo zadowolona.
Witam państwa, piszę w sprawie oferty dla rejestratorki medycznej, którą firma opublikowała. Czy mógłby ktoś powiedzieć, jakie są przewidziane godziny pracy na tym stanowisku?
Nie widzę tu wpisów od pracowników, a szkoda. Moze ktoś się wypowie, jak tam w firmie wyglądają warunki? Wiem, ze kiedyś szukano rejestratorki medycznej. Ktoś wie jak teraz stoją przyjęcia, można aplikować na to stanowisko gdzieś?
Dziś byłam akurat przejazdem w Tarczynie koło TCM i udało mi się zrobić mammografię dosłownie natychmiast. Szybka i uprzejma obsługa na infolinii i b. profesjonalny pan technik. Po raz pierwszy badanie bezbolesne. Polecam
BEZNADZIEJNE potraktowanie kobiety , czy my jesteśmy kolejną sztuką do odchaczenia na liście??? Czy człowiekiem ??? Może można techników wykonujących badania przeszkolić z podstaw kultury ,zachowań ludzkich a przed wszystkim empatiii ???? Badanie Żukowo 6.02.2021 r. NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM MASAKRA ....!!!!!!!!
Ma Pani rację traktują człowieka jak worek ziemniaków. Bardzo nie sympatyczny młody człowiek który swoim zachowaniem przypomina bardziej robota niz człowieka . Szarpie i krzyczy. NIE POLECAM
Trochę ma pani rację ale tylko trochę, z tego co się zorientowałam w rozmowie z innym pacjentakmi wyszło że jesteśmy zapisywane co 5 min. Wcale się nie dziwię że pracownicy pracują jak roboty i muszą uwijać jak w ukropie żeby przebadać chętnych. Nie mam zastrzeżeń do pracy obsługi, owszem pan mnie obsługujący pracował szybko ale też sprawnie i dobrze bo nie przyszłam tu na pogaduchy tylko zrobić badanie, obsłudze, szkoda że jednoosobowej czego też nie rozumiem mogę im tylko współczuć pracy pod tak szaloną presją czasu, Może należałoby stać w danym miejscu dłużej niż jeden dzień jak jest tak dużo chętnych i zapisać pacjentki np co 10-15 min, jak wiarygodne może być wykonane badanie w takim tempie. Może warto iść nie na ilość a na jakość... Bo jeśli to prawda że pacjenci są zapisywani na badanie co 5min a ze słów pań które czekały ze mną na badanie wynika że tak to jest to bardzo słabe, i nie należy mieć tu pretensji do obsługi ale bardziej do pomysłodawcy badania w tak których odstępach czasu
To prawda żenada dzisiaj 8 sierpnia 22r. mnie tak szarpał, że aż mam ranę na policzku.zero kultury i podejścia do ludzi nie wytłumaczy tylko szarpie i wzdycha .Nigdy więcej nie polecam.!!!!!!
A ja jestem zadowolona,pani,do której zadzwoniłam zmieniła mi termin badania,na taki,który mi pasowało.Badanie przebiegło sprawnie,personel kompetent.
Byłam dzisiaj t.j 3.o8 2022,jeden z panów techników bardzo nie miły.przyszlam parę minut po wyznaczonej godzinie, następna pani przyszła za wcześnie też źle, nadmieniam,że nie było kolejki.Jak to się ma do służby zdrowia.Nie polecam tej placówki.
Trzykrotnie przekładane badanie nie doszlo do skutku,ponieważ w mammobusie dopadl mnie silny atak klaustrofobii i lekko odchylilam maseczkę.Pani technik w bardzo niemily sposob bez dociekania co sie dzieje wyprosila mnie z pojazdu.
Pani technik bardzo dobrze zrobiła. Gdyby każdy odsłaniał maseczkę w mammobusie, to ci technicy padliby jak muchy. Są zasady, których trzeba przestrzegać, z szacunku do pracy tych ludzi. Mammobus wcale nie jest taki mały, żeby dostać w nim ataku klaustrofobii, także bez przesady :)
Jestem bardzo zadowolona z usługi . Badanie mammograficzne wykonane z pełną kulturą osobistą i po raz pierwszy wykonane bezboleśnie. Wyniki po tygodniu. Także kontakt telefoniczny przy rejestracji , przypomnieniu o badaniu i powiadomieniu o wynikach badania bez zastrzeżeń. Badanie zostało wykonane w mammobusie w Wieliczce. Jestem bardzo zadowolona i polecam !!!!!!
obsługa bez żadnego pojęcia o zachowaniu procedur, brak jakiejkolwiek intymnośći przed badaniem, pani bawi się telefonem w trakcie badania pozostawiając pacjentke w aparacie, nie ma żadnego identyfikatora nie chce udzielić informacji na temat swojego imienia i nazwiska po zwróceniu uwagi pani śmieje się w twarz NIE POLECAM
Technicy bardzo niemili i nieuprzejmi. I to już nie jest pierwszy raz.
Nie mogę się zgodzić z opinią, technik wykonujący moje badanie był bardzo miły i życzliwy, badanie 22.07.2021.
Ja badałam się 22.07 w Tłuszczu i potwierdzam, pan technik bardzo miły, rzeczowy i kompetenty, widać że wie co robi bo badanie było bezbolesne
Ja wykonałam badanie w mammobusie tej firmy już trzeci raz i technik był bardzo miły. Wynik pobrałam elektronicznie. SUPER. Dziękuję bardzo.
Czy za takie badania się płaci i ile? Bo ja jeszcze jestem za młoda, ale powoli się przygotowuje mentalnie.
Czy jest możliwość pracy 4 dni w tygodniu? ;)
Proszę baczniej przygladać się osobą które przyjmujecie do pracy , byłam zapisana na badanie w Łodzi ul Zgierska przy Kauflandzie 18.03.2021 r. ,dodam że była godz 9 a pani z fochem i łaską zmusiła mnie do dezynfekcji rak ( jej płynem dezynfekującym ) choć widziała że dezynfekuję swoim , dodam ze pracuję w służbie zdrowia i o konieczności użycia płynu nikt nie musi mi przypominać , pokazując swoją wyższośc . Poinformowałam również panią ze jestem już zaszczepiona. Oburzona stwierdziła że ma dosyć kłótni z ludzmi i nic ją to nie obchodzi . Szkoda że tacy ludzie reprezentują Państwa firmę i uważa ze jej tak wolno , wyszłam i nie zrobiłam badań , przy takiej obecnej konkurencji to aż dziwne , na pewno nikomu Państwa nie polecę
Pani komentarz to jedno wielkie zaprzeczenie. Twierdzi Pani, że jest pracownikiem służby zdrowia, a nie potrafi Pani wykazać się empatia do personelu medycznego, to zaprzeczenie samej sobie. Plusem jest, że przed wejściem pilnuje się dezynfekcji rąk płynem o przeznaczeniu medycznym. Wiele pacjentów zapomina, że jest pandemia i panują pewne standardy i obostrzenia wewnętrzne, z którymi się nie dyskutuje (jak to Pani uczyniła) tylko po prostu przestrzega. Na przyszłość proponuję przyjść z nastawieniem chęci badania, a nie pouczeń osób trzecich w ich miejscu pracy, na pewno wtedy Pani badanie przebiegnie sprawniej.
Wyjątkowo chamski komentarz, to potwierdza negatywne opinie na temat firmy. Nie skorzystam na pewno
Ja chyba też nie, bo skoro ktoś w internecie potrafi być tak chamski to już sobie wyobrażam jakie epitety mogą padać na żywo.
Brak słów. Pracownik medyczny? Ja w związku z pandemią dezynfekuję ręce sama, bez namawiania, bo jestem dorosła, mam własny rozum i wiedzę. Pani jako pracownik medyczny, niestety się skompromitowała.
Badanie mammograficzne zrobione w październiku wynik niby ok a styczniu zmiana w piersi ok 2.3 x 4.9. jak to możliwe?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Geneva Trust Polska Sp. z o.o.?
Faktycznie każdy może zostać pracownikiem firmy Geneva Trust? Nie ma określonych żadnych, nawet minimalnych wymagań? Jeśli tak, to czy warunki zatrudnienia różnią się jakoś dla pracownika z doświadczeniem i takiego, który go nie posiada?
Nie polecam firmy, natarczywe telefony mimo prośby o usunięcie danych. Pytając skąd posiadają dane, nie potrafią odpowiedzieć na pytanie. Dzwonią do mojej firmy, mimo że nigdy nie podaję numeru do firmy przy jakichkolwiek rejestracjach do lekarzy, także nie wiem skąd biorą dane pacjentek.
Ad działań- bezprawnych i szkodzących Firmy Geneva Trust Polska Sp. z o.o. – Gdańsk Dziś- 30 lipca 2021 – godz. 11.00 byłam na umówionym badaniu mammograficznym w Toruniu- ul. Bema koło TORTOR-u i odmówiono mi badania ze względu na to, że nie chciałam podać numeru mojej komórki a podałam tylko numer mojego telefonu stacjonarnego. Technik wraz z rejestratorką (nie chcieli podać mi swojego imienia i nazwiska, nie mieli żadnych wizytówek!!!???) oznajmili mi, że nie wykonają mi mammografii, bo nie mogą mi później przesłać wyników badania, a tylko na komórkę wysyłają.. Powiedziałam im, że mogą zadzwonić na mój stacjonarny- gdzie mam elektroniczną sekretarkę i również można wysłać SMS-a , to pokazali mi drzwi…dosłownie pan technik bez nazwiska ??? otworzył drzwi i wskazał tym samym, abym wyszła z mammobusu!!! Co też uczyniłam… Przestrzegam przed tą Firmą robiącą mammografię a wcześniej bombardującą mnie telefonami – wręcz nękającą…. Wystarczy dać im numer komórki telefonicznej i będą nękać wydzwaniając na nasz telefon komórkowy…Proszę uważać. Nadmienię, ze próbowałam kilkakrotnie dziś zadzwonić na wskazany niżej numer (Był on wywieszony wewnątrz mammobusu) – do kierownika …i nic nie można się dodzwonić… jedynie komunikat: „Przepraszamy…wszystkie linie są zajęte. Proszę zadzwonić później.” Poniżej podany kontakt - możliwy do składania Skarg i Wniosków - do kierownika Geneva Trust Polska, Gdańsk, ul. Schuberta 104; tel. 58 767 34 00
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Geneva Trust Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Geneva Trust Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Geneva Trust Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!