Mam pytanie odnośnie stanowiska: Młodszy Opiekun Klienta Lotniczego. Ktoś wie skąd taka rotacja na tym stanowisku? (przynajmniej dwa razy w roku pojawia się to ogłoszenie i nie wiem, czy warto aplikować).
Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, istnieje lizusostwo i donoszenie i za to się awansuje. Inni, którzy po jakimś czasie przestaną się podobać są zwalniani. Oczywiście wszyscy dookoła już wiedzą, a dana osoba dowiaduje się ostatnia. Szkolenia to fikcja, jeden drugiego uczy, odpowiedzialność ogromną, wymagania duże, a płaca minimalna. Trzeba część pracy z księgowości wykonywać, jak i obsługiwać pasażerów. Chora polityka dotycząca lotów Lufthansy-dzwonienie na infolinię przy każdym rejsie, odpowiedzialność finansowa, rezerwację parkingowe. Wszystko w jednym miejscu. Ogólnie na początku wszyscy mili, ale niektóre osoby wprowadzają atmosferę niedomówień i wybielają się Twoim kosztem. Gdy popełnisz jakiś błąd mają powód do zwolnienia. Odradzam, jeśli ktoś chce uniknąć niepotrzebnego stresu.
Jak się nudzisz i nie masz pomysłu na siebie oraz masz anielska cierpliwość to idź. Atmosfera nie fajna, nowy pracownik nie jest szanowany przez starszych doswiadocznych. Nikt nie pomaga sobie i nie tłumaczy błędów. Albo wytrzymasz tyranie psychiczne albo się zwalniasz.
Mam pytanie odnośnie zmianowości i czasu pracy dla pracowników technicznych. Czy są dwie czy trzy zmiany? Jak wygląda sprawa z weekendami, czy co drugi weekend jest wolny, czy jest stały grafik? Bardzo proszę o odpowiedź.
Człowieku to lotnisko, jak samolot przyleci na godzinę 23 w sobotę czy niedzielę to masz być. Niestety ten port nie ma dużo połączeń i nie mogą negocjować godzin przylotów. Lotnisko pracuje 24/7. Pozdrawiam
Jeżeli chcecie zrywać się do pracy w środku nocy i dawać sobą pomiatać za ledwo wyciśniętą minimalną krajową, to jest to miejsce idealne dla was. Zawiodłem się na tym miejscu, jak na żadnym innym. Wymagania względem pracownika mają wysokie, a odpowiedzialność na praktycznie każdym stanowisku jest duża, jeśli weźmie się pod uwagę charakter miejsca. Niestety szeregowi pracownicy PLB są traktowani jak popychadła, zero perspektyw, puste obietnice podwyżki, szkolenia albo robione przez kolegów z pracy albo żadne, ale pracę wykonywać trzeba solidnie, trzeba samemu domyślić się jak, bo inaczej czeka was szereg niekończących się nieprzyjemności ze strony przełożonych. Jak już ktoś wcześniej napisał - awans tylko po znajomości albo za lizusostwo, innej opcji nie ma. Administracja rozbudowana do granic absurdu, a pasażerami w terminalu nie ma się kto zająć, bo przecież w ramach tarczy antykryzysowej trzeba było obciąć etaty maluczkich. Pieniędzy na wypłacenie pełnych pensji nie ma, ale na widzimisię „góry” znajdują się od ręki. Straszne, odczłowieczone miejsce, gdzie niezdrowa atmosfera i wszechobecne (usunięte przez administratora) to standard. Zatrudnienie dodatkowo na maksa niepewne w obliczu ostatnich wydarzeń, także zróbcie sobie przysługę i szukajcie zatrudnienia gdzie indziej.
Każdemu z calego odradzam pracę w Porcie Lotniczym Bydgoszcz. (usunięte przez administratora). Zerowe docenienie wieloletnich pracowników, skandaliczne podejscie do osób bez których funkcjonowanie portu by nie istniało. Rotacja agentów jest ogromna - nikt nie chce wykonywać tak odpowiedzialnej pracy za taki psi grosz. (usunięte przez administratora) PLB lubi wydawać duże pieniądze na rzeczy błache i niepotrzebne natomiast na to co najważniejsze czyli premie dla pracowników którzy wykonują w sezonie największą pracę - na to nigdy nie ma pieniędzy. Kierownictwo nie wyciąga wniosków z notorycznie powtarzanych tych samych błędów. Na tematy innych stanowisk się nie wypowiem, bo wiem tylko tyle ze wszędzie płacą ochłapy. W porcie Lotniczym bydgoszcz zarabia tylko 'góra', a efektów ich pracy od kilku lat zbytnio nie widać. Trzymać sie od tego miejsca z daleka.
Byłem, robiłem, nie polecam‼️Wynagrodzenie bardzo słabe, bardzo bliskie najniższej krajowej. Jeśli chcesz pracować przy obsłudze samolotów, musisz się liczyć z tym że będziesz robił dosłownie wszystko (malowanie terminala, naprawianie płotów, zamiatanie odśnieżanie, udrażnianie zapchanych pisuarów, Itd itd.). Możnaby wymieniać i wymieniać... generalnie brak motywacji do współpracy. Za nadgodziny=dzień wolny, płatny parking dla pracownika????. Wymagania na posiadanie kat C+E=wynagrodzenie gorsze niż na kasie w dyskoncie spożywczym. W okresie letnim bitwa o urlop, praca zmianowa, weekendy i święta w pracy. System pracy równoważny ????. Obiecanki cacanki i ocieranie mordy typu „Pan prezes wstrzymał” , „Pan dyrektor się nie zgodził”. W okresie letnim sianokosy, praca między innymi na kosiarkach żyłkowych i tym podobnie. W zimę praca na wszelakim sprzęcie do odśnieżania. No i w końcu, przy obsłudze samolotów, duża ilość zapoznania się ze sprzętem lotniskowym służącym do obsługi pasażera. W krótkim skrócie, pracownik jest niedoceniony i praca jest nie odpowiednio wynagrodzona w stosunku do wymagań powierzonych zadań.
@driver a nie było żadnych premii albo dodatków ?
Jeśli ktoś zechce się połakomić na stanowisko " Pracownik techniczny" to szczerze odradzam.Jest się na tym stanowisku Panem Janem od wszystkiego.Wachlarz czynności do wykonania jest szeroki. Ludzi traktują źle, pensja taka sobie na początek 1900 złotych, praca oczywiście zmianowa. Jak mają duże braki, to są nadgodziny jak tylko uzupełnią kadrę o dorobieniu zapomnij. Jednym zdaniem wielkie szambo.O szefostwie nie wspomnę przestałem mówić dzień dobry bo nigdy nie usłyszałem odpowiedzi.
siemka zgadza sie musisz byc PANEM JANEM OD WSZYSTKIEGO za 1900zł a teraz powiem co robisz za te pieniadze kosisz trawe stilem w upalne dni +30 aty sie nigdzie nie schowasz traktorem tez tyle tylko ze cie ciagle wypraszaja z pasa bo lataja samoloty to jak do cholery masz wykonac powiezone zadanie obsługujesz sprzety oczyszczarki lotniskowe dwa new holandy odkurzacz lotniskowy wózek widłowy dwa unimogi dwa elephanty iweco poj do odladzania dwa poj ascenizacje i wodniarke w pip pojazdów elektrycznych tasmociagi i wózki sprzatasz zamiatasz łatasz dziury w płocie osługujesz samoloty pomagasz parkingowym malujesz kontrolujesz płyny chemzewnetrznych inne obsługujesz polewarko posypywarke jedzisz autobusami pilnujesz firm zewnetrznych to powinien robic solwycinasz drzewa i krzaki osługujesz ciagniczek ogrodowy jonh deer do osługi samolotu masz grandpowery kazdy z innej parafi uwaga ludzie kierowcom autobusów sprawdzcie prawo jazdy bo z tego co sie orjentuje to zostało tam i ch trzech z kategoria D oprowadzasz wycieczki pokazujesz sprzet ATERAZ LUDZIE KTÓRZY TAM PRACUJA kierownicy hmmm jeden taki co ma ksywe przukórcz kawał dupka reszta raczej ok dyr to zalezy jak mu na odcisk nadepniesz to bestia pamietliwa jest atmosfera jest tam fatalna zero awansu chhyba ze trzymasz palec prosto w czeterech literach ok koniec jak cos jakies pytania to zapraszam.
Może kiedyś nie było tak dobrze jak jest aktualnie!!!
Stanowczo odradzam prace w tej instytucji. Pensje dramatyczne, mobbing połączony ze skrajną głupotą. Brak perspektyw i jasnej cieżki zawodowej. Awnans wyłącznie z namaszczenia politycznego lub znajomości.
Czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? jaka macie atmosferę?
Zastanawiam się nad aplikacją do SOL-u. Może ktoś coś? ile płacą, jaka atmosfera,kierownictwo,wymagania itd.
Czy mimo braku odpowiedzi ze strony użytkowników forum, zdecydowałeś się aplikować na interesujące Cię stanowisko? Jeżeli tak i zostaniesz zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną, nie zapomnij nam napisać, jaki był jej przebieg i jakie odniosłeś wrażenia. Będzie to nieoceniona wskazówka dla kolejnych aplikantów.
Idealnych firm nie ma, zawsze moze być jakiś kłopot.
Jakiś czas temu próbowałem dostać się na stanowisko przy odprawie pasażerów. Pani przeprowadzająca ze mną rozmowę wręcz rozpływała się nad moją wiedzą, angielskim i innymi zaletami. Niemalże do zera zniwelowała moje sceptyczne nastawienie i... po kilku dniach wyprowadziła mnie z błędu. Dostałem propozycję pracy jako... bagażowy! No mistrzostwo świata. Człowiekowi, który ma już dość bogate doświadczenie zawodowe, nawet w międzynarodowej firmie, ona zaproponowała takie coś. No jakby mi ktoś strzelił tzw. plaskacza w twarz. Szkoda czasu i atłasu, lipa.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Port Lotniczy Bydgoszcz S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Port Lotniczy Bydgoszcz S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Port Lotniczy Bydgoszcz S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Port Lotniczy Bydgoszcz S.A.?
Kandydaci do pracy w Port Lotniczy Bydgoszcz S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.