Zostałam zaproszona na rozmowę rekrutacyjną, pomimo wysokiej gorączki pokechałam na spotkanie ponieważ zależało mi na pracy. O umówionej godzinie nie było kierownika/czki, czekałam przez 15 min w zimie w przedsionku. Pracownicy udzielili mi informacje, że kierowniczka pojechała i nie wiedzą kiedy będzie a ja starałam się dodzwonić do Pani która zaprosiła mnie na rozmowę. Ze względu na złe samopoczucie poprosiłam Panią sprzedawczynie aby przekazała,że byłam z prośbą o telefon. Oczywiście już nikt do mnie nie zadzwonił.
Po tych opiniach rezygnuje z odwiedzin i kupna w tej hurtowni.
@NIEZADOWOLNONA To forum dla pracowników, ale firma ma bardzo dobre opinie ,więc konkurencja mocno pracuje żeby zaszkodzić?
NIE POLECAM...MASAKRA...kupiliśmy fotelik samochodowy....po niespełna dwóch tygodniach oddaliśmy do reklamacji , 1,5 miesiąca dopytywania i proszenia się o jakąkolwiek informację...zbywanie nas na każdym kroku...traktowanie jak zło konieczne, a dziecka nie ma w czym wozić :/....coś okropnego...wydawałoby się że rzetelna firma, aczkolwiek do rzetelnej jej daleko...
Z tego co wiem, bo też niestety musiałam zareklamować fotelik w Bobolandzie, za reklamację i gwarancję nie odpowiada sklep, tylko producent. Jeśli nadal nie masz odpowiedzi, to pewnie producent dał ciała. My czekaliśmy na fotelik 2 tygodnie. Co to za fotelik jesśli można wiedzieć?
Zaproszona na rozmowę dzień po złożeniu CV otrzymałam informację, że w ciągu kilku dni ktoś zadzwoni. Telefon otrzymałam po 2 godzinach z zaproszeniem na dzień następny do pracy, z 2-krotnym zapewnieniem, że będzie to umowa o pracę. Pracowałam 8 godzin za darmo, żadnej umowy nie otrzymałam, jedynie zapewnienie, żebym się nie martwiła, umowa o pracę będzie wystawiona jutro. Nie otrzymałam ani skierowania na badania, ani szkolenia BHP nie było, a do pracy miałam przyjść. Na moje pytanie przez portal o umowę o pracę, kontakt się urwał. Nikt mi za 8 godzin pracy nie zapłacił. Wraz ze mną do pracy przyszła inna pani, umowy także nie otrzymała, zbywana, spokojnie, umowa będzie, ale nie dziś. Wygląda to na taką praktykę w tej firmie. Boboland ul. Hangarowa 15 Szczecin, osoba rekrutująca to p.Ania
Doświadczenie jako sprzedawca
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy w BOBOLAND są szkolenia zewnętrzne?
To jest forum pracownicze więc uwagi klientów zostały źle skierowane.
Nie polecam. Na na dostarczenie wózka mieli 30 dni roboczych, przyszedł po 38 dniach bez żadnego info ze będzie kurier itd, w dodatku w złym kolorze, słaby kontakt kiepsko oj kiepsko
Ja rowniez nie polecam ! Wózka nadal nie mam mimo, ze minął już termin! Nikt nie raczy odebrać telefonu .
Zamówiłem wózek przez internet brak jakiegokolwiek kontaktu po telefonie do sklepu pani stwierdziła ze wózka nie ma i wyślą najprędzej za 45 dni Nie polecam!
Polecam Moje sugestie dla BOBOLAND: Polecam Lubię atmosferę w BOBOLAND za: Ludzie
NIE POLECAM! KUPUJAC WÓZEK nie mogliśmy sprawdzić jak jeździ bo oczywiście na podłodze jest wykładzina. Sprzedawca wcisnął nam bubla. Pojechalismy po weekendzie do sklepu w celu zamiany na inny model. Odmówili nam, powiedzieli że wózek jest USZKODZONY. My używaliśmy go dosłownie 15min... Z reklamacja też problemy
Twoja opinia również pochodzi od klienta, który korzystał z zakupów w firmie BOBOLAND. Może Ty masz jakieś informacje o tym, jak wygląda praca w tym miejscu? W dalszym ciągu brakuje informacji na ten temat, dlatego, jeżeli któraś z osób odwiedzających ten wątek ma na ten temat informację, to zachęcam do ich przedstawienia.
Większość opinii na forum jest od strony klientów. Jednak dobrze by było, gdyby ktoś również zechciał się podzielić opinią jak wygląda sytuacja, jeśli chodzi o pracę w sklepie BOBOLAND? Czy pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, jak wygląda okres próbny? Wynagrodzenia są adekwatne do wykonywanej pracy? Jaka jest atmosfera w pracy? Zachęcam do dzielenia się informacjami.
Nie polecam! Problem dosłownie ze wszystkim! Personel nie miły a wręcz bezczelny! Reklamacja uwzględniona z wielką łaską, a dodam że chodziło o nowy wózek w krórym kółka jeździły rozbieżnie! W dodatku przy odbiorze na zapytanie co było nie tak z nimi Pani opryskliwie odparła że reklamacja była uwzględniona grzecznościowo!!! Bo to nie jej problem że wózek przyszedł w częściach!!!! Żenada
@Klient zadowolony a wiesz czemu do BOBOLANDu nie można wjechać swoim wózkiem? Ile takich wózków sklepowych jest? Co się dzieje w sytuacji jak kilku klientów z dziećmi przyjdzie w jednym czasie?
Kiedyś rzeczywiście nie było można wjeżdzać z wózkami, nie wiem dlaczego. Ale wczoraj byliśmy z żoną i normalnie można wjechać swoim wózkiem.
Dziś do Bobolandu NIE WPUSZCZONO żony z wózkiem - kazali jej przekładać śpiącego, pięciomiesięcznego dzieciaczka do jakiegoś ich śmierdzącego nosidełka. Moje komentarze ze swojego Facebooka natychmiast usunęli - widocznie bardziej się interesują swoim wizerunkiem na zewnątrz, niż komfortem klientów. Nigdy więcej już tam nie wrócimy, Bebe Club jest obok, a czytałem dobre opinie że i obsługa tutaj milsza :)
Ta sama sytuacje miałam dziś. Z dzieckiem w wózku nie ma co się wybierać. Nie dość ze nie ma windy na piętro gdzie jest dział wózków i fotelików samochodowych, na parterze z działem ogólnym Pani mnie zatrzylam ponieważ nie można wjeżdżać z wózkiem za sugerowała abym zostawiła dziecko w wózku przed kasa. Nie polecam!!!
Smierdzacy to moze byc Pan. Ja jakos nie widzialam zeby wozek byl brudny czy smierdzacy. A poza tym kladzie sie dziecko na kocyku albo pieluszce. Trzeba było wyjsc bez komentarza i isc do Bebe Clubu. Troszke mozgiem ruszyć nie zaszkodzi.
Nie Polecam !!! na kazdym produkcie widnieja dwie ceny jedna wybita malym druczkiem druga duzym.klient sugerujac sie cena wybita wiekszymi cyferkami celowo wprowadzany jest w blad !przy nachalnym wciskaniu najdrozszych produktow nikt z personelu nie informuje ktora cena jest rzeczywista dopiero przy kasie okazuje sie ze jednak nie zlowilismy takiej super promocji. czuje sie oszukana!!!
Jak sie widzi dwie ceny to tez warto zapytac. Pracownice nie sa w stanie każdemu mówić jakie ceny obowiązują ???? zreszta jest napisane ze jest to hurtownia to chyba logiczne ze sa ceny hurtowe i detaliczne. Trzeba troszkę pomyslec. A poza tym na hurtowni sa kartki z napisami ze obowiazuja dwie ceny. Trzeba patrzeć poprostu a nie awantury robic
@Byly klient a prosiłeś o rozmowę z kierownikiem na temat zachowania pracowników? Mimo wszystko kolejki w sklepie BOBOLAND nie koniecznie muszą być winą personelu i Twoje niezadowolenie nie przyzwala Ci na obrażanie tych ludzi.
Masakea kupilam wozek w gondoli okazalo sie ze nie dziala zamek i ciagle sie rozdwaja zadzwonilam co z reklamacja a oni ze mam dzwonic do producenta wozka ten zebys scisla zamek pozniej rozciagla itd no chore normalnie 2 tysiece dac za cos nad czym teraz mam sie wkurzac.. Lepiej chyba z neta zamowic i odeslac jak cos nie tak niz kupowac w boboland a myslalam ze w razie reklamacji bedzie lepiej bo mam blizej o nie bede musiala kuriera itd a tu o zrob reklamacje sam oni ci powiedza przez tel co masz zrobic i nara. Dobrze ze jeszcze nie dodali sciagnie pani daszek od gondoli i po klopocie albo kupi pani nowy wozek
Z tego co piszesz nie ma tu winy Bobolandu, ale producenta, który nie przyjął reklamacji. Który to producent tak działa, jeśli można wiedzieć?
@Eliza to może skontaktuj się ze sklepem w tej sprawie? Albo była jakaś zmiana cen na stronie, a na produktach jeszcze nie zmienili. Nie wiem czy każdy zainteresowany zakupami dla niemowlaków wie, że sklep BOBOLAND na pierwsze zakupy oferuje 30 zł rabatu na pierwsze zakupy: https://boboland24.pl/?artykul=107
Witam Robiłam dzisiaj zakupy w bobolandzie i zauważyłam w domu ze ceny różniły sie na produktach i na paragonie .
Witam odradzam zakup wozka w tym sklepie .Czas realizacji już ponad dwa miesiące jak się dzwoni to nic nie potrafią odpowiedzieć....
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BOBOLAND?
Zobacz opinie na temat firmy BOBOLAND tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BOBOLAND?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 4 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BOBOLAND?
Kandydaci do pracy w BOBOLAND napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.