Nie polecam działu Customer Service, kadra zarządzająca tylko z nazwy. Brak szkoleń, podwyżek i możliwości rozwoju. Team Leader nigdy nieobecny, a jak obecny to nie ma swojego zdania. W sumie to nie wiem po co zatrudniony. Firma lubi miernych ale wiernych więc jak masz swoje zdanie to nie masz tam czego szukać. Nadgodziny niepłatne do odebrania, a odebrać nie ma kiedy.
Hej, a Master Data Specialist ile przy tym dostał? Jest teraz oferta dostępna, szkoda ze nie podają widełek wprost, byłoby mi łatwiej się zorientować czy jest sens aplikować. do tego czemu takie rozbieżności wyszli miedzy stanowiskami?
Nie polecam działu OtC/AR ze względu na niskie zarobki, marne szanse rozwoju i toksyczna atmosferę pracy. Niesmaczne żarty ze strony przełożonego i wybieranie kandydatów do zatrudnienia po wyglądzie to norma.
A ile taki TL zarabia? Piszesz, że kasę tylko bierze i zastanawiam się na ile to sprawdzone. Jest taka oferta na pewnym portalu właśnie na to stanowisko i jak na razie je obserwuje. Trudno jest się dostać? Jak rozmowa rekrutacyjna w tym przypadku może wyglądać?
Czy w firmie jest elastyczny czas pracy?
(usunięte przez administratora) ma sie tam dobrze. Niestety przyklad idzie z góry a operational lead na OTC promuje i daje podwyzki swoim wiernym kolezankom, natomiast predyspozycje , wyniki i wkład w prace są sprawą drugorzędną. Nie polecam zmiany popołudniowej i Kanady bo tamtejsza przełożona nie nadaję się do pracy w żabce a zarządza sporą liczba osób, pomimo tego ze wiele skarg zostało na nią złozone do HR.
Witam z jakiej podstawy się rusza podczas pracy jako SAP Key User PtP? Z opisu ogłoszenia wiem, że od kandydata chcą aby ten miał przynajmniej 3 lata doświadczenia w obyciu się z samym SAPem. Zastanawiam się przy tym w jaki sposób kandydat będzie sprawdzany w takim razie na rozmowie? będą jakieś testowe operacje do przeprowadzenia?
Nie przejmuj się wymogiem 3 lat. W tej samej firmie w dziale OTC, SAP Key Userem została osoba bez zadnego doswiadczenia w korpo a jej CV poza Getinge zawężało się tylko do pracy w Good Loodzie :)
Czy w firmie jest elastyczny czas pracy?
no tylko team liderki z obsługi klienta nie mają za wiele pracy, bo inni ludzie za nie robią rzeczy, a kasa i tak im wpada za kontrolę i (usunięte przez administratora) nad reszta, jak się kto wyłamuje ..szkoda tam iść na taki (usunięte przez administratora) i poniewierkę!
Szkoda iść tu do tej firmy na wyzysk, pracę za marne stawki, są lepsze firmy gdzie ludzie są ok i warunki
Nie polecam iść do tej firmy zdobycia doświadczenia, bo onboardong stanowiskowy tutaj nie istnieje i jesteś szybko rzucony na głęboką wodę a później pretensje, że coś źle zrobiłeś bo nikt Cię nie zdołał przeszkolić :))) jednym słowem wielki chaos i organizacja
Nikt nie zdołał z jakiegoś braku czasu, tak? a w druga stronę jak to działa? Piszesz, że niczego otwarcie nie proponują, ale jeśli ktoś sam się spyta o pomoc, to będzie mógł ja otrzymać? Ludzie na dziale są zazwyczaj w porządku?
Zgadza się, że ludzie nie są szkoleni z wszystkiego i sami zostają ze swoimi pytaniami, tylko potem się stawia im duże wymagania i liczy się ile kto błędow zrobił, żeby go pogrążyć i pokazać jak mało umie. Zero taktu i dobrego traktowania pracownikow
Naciągacze i kolesiostwo olbrzymich rozmiarów, premie tylko dla wybranych pupilków z wazeliną, jedna z najgorszych firm w tym mieście,
(usunięte przez administratora) ma sie tam dobrze. Niestety przyklad idzie z góry a operational lead na OTC promuje i daje podwyzki swoim wiernym kolezankom, natomiast predyspozycje , wyniki i wkład w prace są sprawą drugorzędną. Nie polecam zmiany popołudniowej i Kanady bo tamtejsza przełożona nie nadaję się do pracy w żabce a zarządza sporą liczba osób, pomimo tego ze wiele skarg zostało na nią złozone do HR.
Omijacie pracę popołudniu, dużo pracy, toksyczna atmosfera i brak życia prywatnego. Żadne pieniądze nie są tego warte.
Jesli wyrządza ktos komuś zło, to o nim tylko świadczy. Ta zakłamana, prawdziwa "twarz firmy" zawsze się pokazuje i tylko zdrowia szkoda, by tam aplikowac
Z czego wynika fakt, że akurat po południu jest jakoś więcej pracy? co się dzieje o innych porach, czy nie można sobie tego jakoś inaczej poukładać? I co z innymi kolegami ze stanowisk, czy nie mogą czasami pomóc?
Tę firmę omijajcie szerokim łukiem i w żadnym wypadku nie zabierajcie się na udawaną życzliwość u dyrekcji, hr itd bo to czysty falsz
To prawda, nie zabierajcie się na to wielkie oszukiwanie, firma porazka, szkoda Waszego czasu i zdrowia
Nabierać innych ludzi to potrafią świetnie w getinge, tak, kto był to się przekonał i żałuje, że napychał kieszenie dyrekcji, pracując na roczne premie tylko dla niej bo reszta zwykłych "robotników "nic nie dostaje w Krakowie, wyzysk ludzi i tyle!!!!
Nie wiem czemu od razu nazywasz kogoś zwykłym robotnikiem ale w zasadzie to ta reszta wcale premii nie dostaje bo nie ma ich zagwarantowanych w umowie czy po prostu tam im trudniej jest wyrobić jakieś normy? To nie mój rejon akurat ale i tak temat zaciekawił
A dlaczego niby? Dużo pracy? Więcej pracy, więcej pieniędzy, rok rocznie podwyżki, regularne awanse i możliwości. Trzeba tylko pracować. Toksyczna atmosfera? Nie podałeś szczegółów, dlaczego nie zgłosiłeś tego nigdzie wyżej? Brak życia prywatnego? To zależy od ciebie. Firma nie stawia na nadgodziny, to że nie potrafisz się zorgranizować to twój problem. Też brak szczegółow. A może oburzenie bo kazali pracować, przyjechać do biura?
(usunięte przez administratora) ludzie nie nabierajcie się na to, najgorsze doświadczenie jakie miałem w pracy w korpo to getinge, uciekajcie jak tylko możecie, to tak toksyczne i zakłamane miejsce pracy że szkoda tracić choćby tydzien. NIE POLECAM
Hej, w ofercie dla Specialist Customer Service było napisane, że dają możliwość na prace w modelu hybrydowym. Tym czasem już kiedyś tu wspominaliście, że kładzie się nacisk na prace z biura. jest to prawda to czemu na niego dalej zezwalają? I jaki jest ostateczny układ dni?
Tak jak będziesz mieć to ustalone z Team Leaderem, jest to liczone kwartalnie-trzeba wyrobić odpowiedni %, na okresie probnym dla mnie to były srednio 3 dni w tygodniu.
Zalezy gdzie trafisz, sa calkiem spoko osoby i team leaderzy, spoko warunki. Nie polecam customer service, zwlaszca service admin, nierowne traktowanie pracownikow, falszywosc, ostatnio zatrudnili teamleaderke ktora zwalnia i zatrudnia jak jej sie chce, bez podanych powodow. Na jakis rozwoj mozna liczyc wylacznie majac znajomosci lub posiadajac dobra umietnosc lizania (usunięte przez administratora). Ogolnie slabo.
tez nie polecam tej firmy porażki! wyzysk, kontrola, sprawdzanie teamsow, co piszą ludzie i mnóstwo pracy za marną kasę i ....będzie tak dalej
"wyzysk, kontrola, sprawdzanie teamsow"... jestem tu dość długo i przecieram oczy ze zdziwienia, zwłaszcza że pracuję tu dość długo, dokładnie na popołudnie. Wyzysk? Co masz na myśli? Przychodzisz do pracy, negocjujesz stawkę i warunki po czym albo bierzesz robotę albo idziesz dalej. Podobnie jak już pracujesz, ile wypracujesz tyle mam, wiem że w dzisiejszym świecie modne jest opieprzanie się i oczekiwanie nagród ale chyba w żadnej firmie, poza branżą influencerską, nie dają pieniędzy na ładne oczy. Może czas na zmianę branży i dorośnięcie? Kontrola? Jest jasno określone - masz 30 minut przerwy i 5 minut raz na godzinę, za wszystko płatne - co oczywistością nie jest w niektórych firmach, już o zachodzie nie wspomnę. Więc czego oczekujesz? Że strzelisz sobie dwugodzinną przerwę, zrobisz zakupy, obejrzysz ze trzy odcinki serialu, ogarniesz ze dwie sprawy i odpiszesz na maila po czym dostaniesz 10k? Może spróbuj sił jako influencer. Sprawdzanie teamsów? Jeśli jesteś przy komputerze to masz odpowiedni status, w czasach zdalnej roboty ktoś musi wiedzieć czy ogółem jesteś. A może kwestia wiadomości? No cóż, komputer służbowy i programy na nim służą do pracy, nie oczekuj więc że będziesz robił na nim głupie rzeczy i wielkie oczy kiedy coś wypłynie. Kup że sobie laptopa albo telefon i tam rób co chcesz. Wybujałe ego zetek, rodzice wpędzający w ambicje, fatalna szkoła, niedawna koniunktura, zamknięcie w czasie pandemii sprawiło że w głowach się wywraca i chciałoby się pracować po najniższej linii oporu i brać najwyższe stawki. Niektórym się udawało, zwłaszcza w IT, jednak banieczka pękła, jak wam tu źle to idźcie do Januszexu gdzie benefitem jest darmowa kawa (bo takie jeszcze są).
Zgadza się, firma porazka, oszukiwanie ludzi, i żadna" wazelina", mydlenie oczu przez innych tutaj nie pomoże, że coś jest inaczej, lepiej w tej firmie bo nigdy to się nie zmieni jeśli będą dalej te same osoby!!!!
Kolesiostwo, układy, sama rodzina w dyrekcji;, wazelina od pracowników, bo dzięki temu mają awanse, inni ludzie bez awansów; czytanie rozmów między ludzmi na Teamsach przez szefostwo, czyli "wielka wolność slowa" i potem represje, brzydkie traktowanie, dowalanie czym się da i nękanie; brak premii uznaniowej, rocznej, tylko szefostwo je ma, reszta ma zero
Uuu... Ktoś to wziął do siebie, zamiast na siebie i w dodatku atakuje całe pokolenie Z ???? Do wszystkich chętnych aby jednak dać się nabrać na tą firmę, to proszę przeczytajcie sobie ten komentarz powyżej i pomnóżcie sobie to razy 4, bo właśnie takie negatywne podejście ma tam cała ta pseudo kadra zarządzająca, która zmienia się częściej niż aktualna pogoda ???? Firma sama w sobie jest świetna, ale w Szwecji a nie to coś stworzone w Krakowie na zasadzie MLM ✌️
Nie polecam działu Customer Service, kadra zarządzająca tylko z nazwy. Brak szkoleń, podwyżek i możliwości rozwoju. Team Leader nigdy nieobecny, a jak obecny to nie ma swojego zdania. W sumie to nie wiem po co zatrudniony. Firma lubi miernych ale wiernych więc jak masz swoje zdanie to nie masz tam czego szukać. Nadgodziny niepłatne do odebrania, a odebrać nie ma kiedy.
Mimo tej negatywnej opinii i wielkiego żalu do firmy... Ty dalej tam pracujesz? Bardzo bym się zdziwiła gdyby tak było.
A w ilu miejscach w Krakowie pracowałeś, że dałeś ich aż tak nisko w rankingu? Co najbardziej Ci tu u nich przeszkadzało? :/
A czy w związku z inflacją firma jakoś zareagowała? Wiesz ile by mi tu w ogóle zapłacili na stanowisku księgowego w dziale zobowiązań?
Niestety firma nic nie zpalacila w zwiazku z inflacja, twierdząc ze inflacja to sprawa NBP!. Takze zarobki byly dobre pare lat temu, a teraz to srednio....
Oo, a na jakich stanowiskach i ile złotych wpadło? Skoro Judyta nie ma racji, to napisz proszę, jak jest. Czy to skala stu złotych podwyżki, czy jednak coś więcej...
Analityk dostal 1.5%, nie wiem jaka mial pensje. Ja w customer service 300 brutto, co okolo 5% mojej. Inflacyjnych podwyzek i rocznych bonusow nie ma, sa wyplaty na Boze narodzenie i jak masz 10 dni roboczych urlopu pod rzad to jest dodatek wczasy pod grusza, wielkosc zalezy od tego w jakim progu jest twoja pensja.
Hej, a Master Data Specialist ile przy tym dostał? Jest teraz oferta dostępna, szkoda ze nie podają widełek wprost, byłoby mi łatwiej się zorientować czy jest sens aplikować. do tego czemu takie rozbieżności wyszli miedzy stanowiskami?
Hej, pytanie o zarobki na stażu ile mniej więcej wynoszą (Accounting)
Zarobki są tam bardzo słabe, na stanowisku specjalisty wahają się między 6500 a 7000 brutto (może od tego roku coś więcej) ???? po roku dostaniesz 150 max 250 podwyżki i tyle, oczywiście brutto. Jeszcze jak by praca była full zdalnie to dało by się mieszkać w Grecji czy gdzieś na zadupiu gdzie można wyżyć z tej pensji, ale że jest hybrydowy tryp pracy z naciskiem na biuro coraz bardziej to dość słabo jak na Kraków.
I potrzeby dotarcia do biura w Krakowie nie rekompensują przypadkiem żadne benefity? ciekawi mnie, czy nie dorzucają czasem czegoś do dojazdu w formie komunikacji lub dodatku do paliwa. Jeśli nie zarobkami to czym jeszcze na tym stanowisku zachęcają ludzi do pracy?
to pytaj dyrekcji i Hry ile na paliwo Ci dorzucą bo jeszcze nikomu nie dorzucili w historii tej firmy , może sobie???, ale Tobie może wyjątek zrobią i opłaca Ci wszystko:)))może wyślij im faktury:) powodzenia:)
Jak jest z pakietem medycznym w Getinge Group Shared Services sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Jest ktoś w stanie wypowiedzieć się na temat aktualnych warunków pracy w dziale OtC/AR?
Nie polecam działu OtC/AR w szczególności zmiany popołudniowej. Pomimo oficjalnych skarg do HR złożonych na team leadera tego zespołu odnośnie (usunięte przez administratora) zachowania w stosunku do kobiet. Nadal pełni on role TLa i wszystko zostało zamiecione pod dywan. Na szczęście zmieniłam zespół ale swoje niestety przecierpiałam.
Zdradzisz przy tym jak rozmowy z działem HR w takim razie wyglądają? Z jakimi jeszcze problemami ludzie do nich tam chodza? Druga sprawa to zmiana zespołu, jak udało się tego dokonać? Składasz jakiś wniosek czy po prostu na luzie przenosza?
Na rozmowach z HR i managerami panuje sztuczny uśmiech, sztuczna "miła" atmosfera, żeby zmylić i nabrać nową osobę niczego nieswiadomą że jest "super" bo przecież później jak wyjdzie prawdziwa "twarz" tej firmy to już żaden problem, niż na rekrutacji, bo i tak ta nowa osoba popracuje bo szuka roboty. Osoby oszukane wycofują się szybko po próbnym.... Szkoda Waszego wysiłku!!!
Tylko, że co konkretnie dzieje się wobec tamtych osób, że określasz je w ten sposób? Ile trwa teraz taki okres próbny i jak się przedstawia po kolei? Każdy ma tak samo?
Co potem? potem rzuca się kogoś na głęboką wodę i uśmiechy znikają.....i już widać jakie to wszystko udawane i naciągane było na początku.Porażka.
A cos więcej o tej głębokiej wodzie napiszecie? jakaś przykładowa sytuacja może tak dla jasności? czego zaczynają wymagać? Jakie zadania zlecają? I co z kolegami z równoległych stanowisk? Znajdzie się pomoc?
Jaką firma oferuje umowę po okresie próbnym 3msc?
zapewniają kontrol, udawany uśmiech i dobre chęci na start, no zero premii i po 3 msc wpada 2 X tyle do robienia jak ktoś się nabierze na pozory... Joł joł !
Po okresie probnym jest zwykle umowa o prace na czas nieokreslony. Zaś osoba wyzej, niejaka "$0" - chyba nie ktos widzial prawdziwej kontroli, 5 minut na wizyte w toalecie i 8,5 godzinnego dnia pracy bo przerwa 30 minut. Tutaj jest wszystko normalnie - jak pracujesz, starasz sie i mozesz cos dac od siebie to i jestes wynagradzany a jak przychodzisz z wymaganiami i roszczeniami za wiele z siebie nie dajac to wcale sie nie dziwie ze masz problem.
Kim jesteś w getinge, że tak bronisz swojego miejsca i fotela? Szefem, który zarabia mnóstwo kasy, bierze wysoką premie roczna i okłamuje bidnych naiwnych ludzi? bo tak wygląda to właśnie
Nie jestem z managementu, jestem szeregowym pracownikiem który swego czasu zwiedził kilka firm w których nikt tutaj nie chciałby pracować a ja wlasnie w Getinge trafilem gdzie chcialem i jestem zadowolony.
Widzisz, mam znajoma co pracuje w duzej, krakowskiej korporacji z logiem w ksztalcie muszli i tam na spotkaniu od razu masz miec wlaczona kamerke i nikt problemow nie robi, zas w wypadku Teamsow to jak odchodzisz od kompa a nie blokujesz go lub wrzucasz sie na brb to skad ktos ma wiedziec czemu cie nie ma skoro jestes na zielono a nie odpisujesz? I znow przyklad - pracowalem w korporacji, producent systemow erp, tutaj musialem regularnie poruszac kursorem bo inaczej zaraz TL sie dobijal. Albo infolinia banku, z biura, i masz piec minut dwa razy dziennie na toalete lub papierosa, nikt nie narzeka a tutaj pewnie musialo byc cos na rzeczy skoro TL cie pilnowal. Ja takiego czegos nie mam a pracuje dosc dlugo.
Ale ściema :D Nic tam nie jest normalnie, niewazne ile robisz wazne czy jestes lubiany przez TL :D
Cos innego zatem wpływa na tę całą sympatię? Piszesz, że wyniki same w sobie nie? piszecie w ogóle o stanowisku TL a jakby nie patrzeć kogoś takiego właśnie szukają w obszarze RtR, czemu przez ogłoszenie? Z których stanowisk można byłoby śmiało awansować?
Inną fimę z logiem muszli zostaw w spokoju, bo ta obecna to porażka wraz z (usunięte przez administratora)i kłamstwami dla awansów i innych zachowań. Brak premii za wyniki w pracy dla zwykłych pracowników, a super premia roczna za wyniki dla dyrektorow i wszystkich managerow Ci "zwykli" na nich pracują
Cześć, czy ktoś jeszcze by się odniósł do tematu atmosfery? chodzi mi głównie o poprzednie wpisy, gdzie ktoś pisał o złym traktowaniu. Jeśli już to występuje to będzie to niezależne od działu? I czy ma się na to jakiś wpływ? widzę po prostu trzy oferty wystawione. Ta dla specjalisty z językiem francuskim mnie interesowała. Czemu jest po angielsku napisana a nie po francusku? Rozmowy w jakim języku należy się spodziewać?
Atmosfera jest w głównej mierze zależna od zespołu oraz przełożonego. Ja pracowałam w OtC/AR i o ile zespół był cudowny to zachowanie team leadera pozostawiało wiele do życzenia. Promowanie i zatrudnianie za wygląd było chlebem powszednim w tym dziale. Bardzo duży dyskomfort czułam bedac w poblizu tej osoby, dlatego postanowilam odejsc. Nie wiem jakim cudem w 2023 roku pomimo wielu skarg taki osobnik moze pełnić rolę skupioną na zarządzaniu ludźmi.
W Customer Service jest świetna atmosfera - począwszy od Managera, od którego nigdy nie usłyszałem słowa "nie", przez Leaderki i Leaderów którzy są odpowiedni szkoleni i nieprzypadkowo wybierani na swoje stanowiska kończąc na ekipie, która, pomimo różnic, trzyma się razem i tworzy świetny klimat, niezależnie czy z biura czy na HO. Należy jednak pamiętać że zawsze trafi się ktoś kto będzie szukał dziury w całym i oczekiwać więcej niż może zaoferować, różne są przypadki ale wspólny mianownik - nikt nikogo tutaj na siłę nie trzyma, więc jeśli na rozmowie jest hybrydowy czas pracy to nie narzekaj że nie masz full time home office albo jeśli masz 30 minut przerwy (płatnej, co nie jest oczywistością) plus pięć minut na godzinę w ramach BHP (na co firmy nie zawsze zwracają uwagę) to ciśnij że nie możesz w pracy zrobić zakupów czy iść na siłownię i jeśli przychodzisz do firmy gdzie szanuje się różnice ale jesteśmy Team Playerami to nie możesz wymagać że masz mieć spokój czy nikt ma się nie odzywać. Finansowo również jestem zadowolony, dziwnym faktem potwierdza się to z innymi, zaś ci którzy zwykle najwięcej narzekają często sami najdłużej siedzą. Więc szanowny Kandydacie, pozostaje mi zaprosić, będziesz zadowolony :)
Wypisywane tutaj rzeczy na "promocje" firmy mijają się z rzeczywistością, sytuacje w firmie są bardzo przykre dla pracowników, fałsz, zakłamanie biją od strony managera, team lidera Jeśli ktoś był w tej firmie to wie na czym polega wyzysk i złe traktowanie pracowników. Opowiadanie tutaj "bajek" dla reklamy mija się z prawdą i tej firmie.
Zdecydowanie nie polecam tego działu bo panuje duza kontrol pracowników, czytanie tego, co piszą do siebie na komunikatorach i stosowanie represji wobec tych, którzy nie chcą być jak w przedszkolu. Porażka bo gnębienie ludzi występuje dość często!!! Nie polecam!
Ktos z HR to napisał lub pan manager , żeby namydlić niczego nieswiadomym ludziom oczy. Uciekajcie póki czas i szkoda Waszego zdrowia dla tej firmy!!!
(usunięte przez administratora)
Brak premii, niskie zarobki, robi się też za Team Lidera który nie umie, wydaje rozkazy, gnębi osoby i bierze kase. Uważajcie ludzie bo gdzie indziej pracuje się ok.
Nie wiem o jakie stanowisko chodziło tamtej osobie, ale ktoś tu rzucił kwotą 6 tys. netto, więc nie tak źle się wydaje. Na jakim stanowisku takie niskie zarobki? Podzielisz się kwotą?:) Te sytuacje z team leaderem nie brzmią przyjemnie, próbowaliście zgłosić to zachowanie wyżej? Jednak lepiej nie przyzwalać na takie coś...
taaa, no dają tel służb., auto i kartę kredyt. każdemu kto w to uwierzy :) słaba kasa bo każdy by się chwalił, że 10 brutto, a ludzie uciekają do lepszych firm i mają o 2,5-3 tys więcej na reke różnicy, w obsłudze klienta te zdolne szefowe, że biorą grubą kasę za nic i inni za nich robia? one umieją liczyć forsę dla siebie?
Slaba kasa? W jakich kwotach brutto sie obraca mozliwy zarobek na Juniorze?
Czy w firmie Getinge można liczyć na podwyżki roczne inflacyjne?
Czuć było nacisk na integrację, co negatywnie odbijało się wśród osób, które są introwertykami.
Chyba nie jestem jeszcze w temacie? Jeśli ktoś nie chciał się integrować to czemu w zasadzie miałby musieć? Z jakich przyczyn kładzie się na to nacisk? Sporo jest osób, które chciałyby zająć się po prostu własną robotą i tyle?
Wiecie, czy Getinge Group Shared Services sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
A która firma w Krakowie nie udostępnia laptopa i tel ? wiekszosc , z tym, że Getinge nie płaci za internet, prąd na zdalnym w domu żadnemu pracown.!! A inne firmy w Krk płacą. Nie warto pracować u nich, szkoda Waszegoo czasu dla tyych ludzi z szefów, bo ich zarobki są wysokie dzięki Wam, a Wasze są niskie!!! to na ich wysokie premie pracujecie zawsze, kiedy się ogarniecie ludzie, że tak jest ?
Firma placi za internet, jest to na umowie, co prawda jest to minimalna ale prosze nie wprowadzac w blad ludzi :)
potwierdzam że jest zwrot za internet kwota zależy ile dni pracujesz z domu, od października 2023 wracamy 2 dni w tygodniu do biura, czego w firmie nie ma ? bonusów rocznych, więc lepiej od razu negocjować dobrą pensję na start
W błąd ludzi to wprowadza firma na rozmowach wstępnych, fałszywa życzliwość, oferując niskie pensje bo tylko te są ok, bez premii żadnej!!!
Co premie roczne?!!! miesieczne w tej firmie? Kto się czuje dobrze na zmysłach to niech o tym zapomni!!! Ta kasa idzie tylko do kieszeni dyrekcji, nie ma mowy o zwykłych pracownikach bo oni to tania siła robocza! ludzie biedne otwórzcie oczy wreszcie
Skąd wy wzięliście temat tych wspomnianych premii? widzę, że w niektórych wpisach ludzie tez z nimi wyszli a jak teraz tak patrzę po ofertach to chyba nie ma o nich bezpośredniej wzmianki? Jak tak czytam benefity trochę ich wypisali w ofercie dla speca OtC. Wiadomo jaką w sumie mogą mieć wartość?
z sufitu w getinge, ze hej, jak się popatrzy kto w sufit to nic nie wypatrzy, bo premie roczne pokaźne ma tylko dyrekcja i TL, a reszta nic, łocknijcie sie
Nie polecam działu OtC/AR ze względu na niskie zarobki, marne szanse rozwoju i toksyczna atmosferę pracy. Niesmaczne żarty ze strony przełożonego i wybieranie kandydatów do zatrudnienia po wyglądzie to norma.
Zgadza się Nie polecam działu Customer Service dla Francji bo kiepska atmosfera i wyzysk ludzi, TLeader bierze tylko kasę, wydaje rozkazy, porazka
A ile taki TL zarabia? Piszesz, że kasę tylko bierze i zastanawiam się na ile to sprawdzone. Jest taka oferta na pewnym portalu właśnie na to stanowisko i jak na razie je obserwuje. Trudno jest się dostać? Jak rozmowa rekrutacyjna w tym przypadku może wyglądać?
Praca w CS : chaos i dezorganizscja, a TL nie zna obowiązków zespołu. Jest na spotkaniach, nie można się zwrócić o pomoc. Jedyny ujemny plus to duża ilość pracy z domu i że się mało czepiają czegokolwiek bo i jak skoro sami nie wiedzia czego. Nie polecam, kasa średnia, zero presektyw na rozwój.
Nie polecam działu OtC/AR. Kolesiostwo, układy, zatrudniane rodzeństwa oraz za wygląd to dzień powszedni. Przychodzenie do biura to stres i głupkowate docinki ze strony przełożonego. Do tego brak opcji rozwojowych, no chyba ze się wpadnie w oko team leaderom..
Czy w Getinge Group Shared Services sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Jednak mam wrażenie, że kwoty tu nie padły. Tymczasem G. szuka operational Buyera z niemieckim, opcjonalnie niderladzkim i włoskim. Rzędu ilu tys. może być płaca dla osoby władającej dwoma z trzech języków? Proszę o pomoc, bo nie wiem, czy aplikować.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Getinge Group Shared Services sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Getinge Group Shared Services sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Getinge Group Shared Services sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 0 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!