Express Car Rental

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Express Car Rental

Kaszubaa

(usunięte przez administratora)Jedni kierowcy siedzą w biurze i modlą się o chociażby jedno zlecenie podczas, gdy inni mają podmiany, zwroty w okolicy biura czy super transporty w dwie strony... Smutne, ale niestety tak to wygląda =) Mógłby wreszcie ktoś zbadać sprawę otrzymywania najciekawszych zleceń ciągle przez te same osoby... Minimalna stawka godzinowa wzrosła, a stawki są praktycznie takie same jak były... Śmiech na sali krótko mówiąc =) =) Firma tak chwali się, że dba o pracowników. Jednocześnie zapominając, że kierowcy to podstawowe ogniwo bez której nie byliby w stanie funkcjonować =) =) Jak zabraknie kierowców to chyba członkowie zarządu będą jeździć do klientów 50 km/h i błagać ich o podwózkę 10 kilometrów na autobus/pociąg =) =) Moja rada dla Express Rent a Car - Kraków: Weźcie się wreszcie do roboty i zmieńcie to na co ludzie narzekają, bo niestety nie podejmujecie żadnych kroków w stosunku do postów pracowników na stronie GoWork.pl Stawki u konkurencji jak i w całym kraju poszły do góry, a bezrobocie spada. Wynajmów długo i średnioterminowych teraz też będzie malutko z uwagi na zwolnienia w dziale handlowym. Żebyście nie obudzili się w czerwcu jak zabraknie rąk do pracy i zlecenia nie będą realizowane, bo kolesiostwo nie będzie w stanie wyrobić, a cała reszta się zwolni =)

Express
@Kaszubaa

Dzień dobry, zapraszamy do przesłania opinii na specjalny adres mailowy: opiniekierowcow@express.pl Trudno nam odnieść się, a tym bardziej zająć się zmianami, kiedy nie znamy konkretów. Serdecznie pozdrawiamy!

Tipo Bydgoszcz

Witam zgadzam się w 100% z przed mówca co do podwyżek na nowy rok i o dokładniejszym szkoleniu infolini bo nocki i weekendy to jest (usunięte przez administratora) dramat w ich wykonaniu, i żeby kierownicy pozwalali brać częściej tego cholernego logistyka a nie codziennie proszenie się 10 klientów czy podwióza na dworzec czy gdzieś tam dramat. W moim oddziale atmosfera jest super koordynator jak i kolega przy komputerze 100% profeska oby tak dalej ;)

Kaszubaa
@Tipo Bydgoszcz

Dodzwonić się na infolinię to jedno, a coś tam załatwić to drugie =) Ogólnie komedia.......

Express
@Tipo Bydgoszcz

Dzień dobry, cieszymy się, że w oddziale panuje dobra atmosfera. Tym bardziej polecamy rozmowę z koordynatorem w temacie samochodu logistycznego. Z tego co nam wiadomo, zwykle takie auto jest w trasie 24h na dobę. W razie potrzeby prosimy o wiadomość na adres: opiniekierowcow@express.pl Pozdrowienia!

Express
@Kaszubaa

Dzień dobry, za trudności w kontakcie przepraszamy i zapraszamy do spróbowania raz jeszcze. Jeśli nie mógł się Pan dodzwonić, zakładamy, że wynika to z dużego ruchu, bo nasza infolinia działa 24h/ dobę. Pozdrowienia!

Warszawa !

Nie polecam nikomu pracy w Warszawskim oddziale . To co się tam dzieje przekracza jakiekolwiek granice . Osoba zarządzająca działem kierowców pracuje tylko na swoją korzyść , wszystkie zlecenia ( oczywiście podmiany ) w kierunku jego domu są oczywiście robione przez ta właśnie osobę , Do tego wszystkiego wybrankowie na których są wpisywane te zlecenia również maja dobrze poukładane w firmie . Ta sama osoba psuje atmosferę całego oddziału , rozmawiając z wieloma kierowcami każdy widzi to samo ze rządzącej osobie zależy tylko na własnych finansach i na tym żeby nie wykorzystywać prywatnego auta . Jest to dramat bo z tego co mi wiadomo ta osoba nie do końca jest uczciwa w stosunku do firmy a Jego przełożony nic z tym nigdy nie zrobił ze względu na brak jakiegokolwiek pojęcia na temat tego co dzieje się w jego oddziale . Większość kierowców kończy współpracę właśnie dzięki tej osobie ! Może właśnie ta opinia pomoże w rozwiązaniu tego problemu , bo idąc dalej tą sama ścieżka podejrzewam ze niedługo nie będzie w tym oddziale chętnego kierowcy do pracy(usunięte przez administratora)

Hahaha
@Warszawa !

Nie ma co Passata męczyć w drodze do domu ???????????? najważniejsze żeby była podmiana w Modlinie. Passata to się tylko na święta się odpala jak trzeba jechać do Raciąża. Gość jest bardziej pazerny na kasę niż polscy księża. (usunięte przez administratora) firmę na kasę, a kierownik oddziału wierzy w każde jego słowo.

Express
@Warszawa !

Dzień dobry, odpowiednie osoby w firmie badają sprawę i zajmują się nią. Pozdrawiamy!

Nikt

Witam wszystkich. Chciałbym Co nie co powiedzieć na temat firmy express. Pracuje od jakiegoś czasu na stanowisku kierowcy .I od razu nasuwa I się pytanie dlaczego jedną z największych wypożyczalni aut w kraju jest takim jauszexem w każdym znaczeniu tego słowa. Po wejściu mądrego pomysłu nr1 czyli wszystko umawia infolinia bok cały aytem pracy poleciał na mordę,infolinia umawiać akcję na jakiś zadupiach na jedną godzinę lokalizację są oddalone od siebie 0 70 km od siebie ,biuro przekłada A my jako kierowcy musimy ustawiać od nowa klienta nie raz już zagotownego pp oczekiwaniu na auta i po kolejnym odkładaniu czasu wydania auta Pomysł nr2 safe driving gość powinien dostać Nobla oczywiście w negatywnym znaczeniu tego slowa,typ albo nie ma prawa jazdy albo nigdy nie jeździł albo lata samolotem że nie zna realiów poruszania się po naszych drogach,jak mamy zdążyć do klienta ,który oczekuje na auto jak mamy narzucone z góry jakiś durny system oceniania to teraz zastanówcie się grubo czy idziemy w jakość I zadowolenie klienta oraz dobre zdanie na temat firmy czy lejemy na klienta ciepłym moczem I mulimy na drodze i jesteśmy skazani na złość I frustrację narzekania osoby oczekującej na auto czasem nocą w środku lasu bo akurat trafiła dzika Pomysł Nr3 Ankiety kolejny genialny pomysł,moim zdaniem ankieta powinna być wysyłana Do danego klienta na maila tak jak jest robiona większość rzeczy A nie stawiacie nas w niekomfirtowej sytuacji no bo jak klient ma być zadowolony z wydania jak jedziemy na jakies wypizdowie I zamiast w godzinę robimy to w 2h bo są limity które jak przekroczymy to nie dostaniemy tej pseudo gratyfikacji za safe driving z resztą i tak już jesteście chyba w plecy bo kierowcy się przyłożyli I z 40 licznych akcji zrobilo się 50 do tego aby dostać premie Pomysł nr3 Zakazy jazdy na dwa auta nie wiem jak są liczone koszty ,klient jest najważniejszy to chyba logiczne że jak nie ma w dane miejsce połączenia to chyba dobrze że można jechać na dwa auta załatwić temat w 1.5 godziny wrócić na miejsce I działać dalej ,niż to że na skutek januszotwa I cięcia kosztów na każdej (usunięte przez administratora) odmówić z racji braku połączenia I w ogóle nie wydać nie wiem kto za to odpowiada za te pomysły I nawet nie odpisujcie że jest inaczej bo sami sobie zaprzeczycie 4 Rotacja I podejście do pracowników powiem tak jeśli młodzi ludzie mają jeździć to trzeba danego pracownika szanować I mieć do niego podejście A nie traktować jak zło konieczne I w całe się nie dziwię że ktoś jak ma siedzieć cały dzień za 50 zł brutto to woli siedzieć i kręci kebaba za 15zl na godzinę odwalic swoje I mieć ta Normalna dniowke. Nie mogę natomiast narzekać na prawników biur ludzi którzy odwalaja kawał dobrej roboty żeby dany Klient dostał auto następnego dnia ,czasem kosztem własnego wolnego czasu,wyszkolic dobrego pracownika jest naprawdę czasochłoonnym I żmudnym zajęciem tak jak danego kierowcę wiem bo sam zaczynałem u was prace ponad dwa lata temu i sam się sobie dziwię co ja tu robię Ale chyba po prostu to lubię. KTO PRACOWAL W EXPRESIE TEN W CYRKU SIE NIE ŚMIEJE

miki
@Nikt

Szczytem hipokryzji jest umawianie klientów przez infolinie za 40 minut na końcu miasta, nakazywanie przepisowej jazdy a na końcu miesiąca czepianie się o spóźnienie 20 minut.

Nikt
@miki

To jest ta nowa jakość

Express
@Nikt

Drogi @Nikt, jeśli chodzi o jakość to otrzymaliśmy ostatnio wyróżnienie Konsumenckiego Lidera Jakości :). To badanie przeprowadzone przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Poza raportem o najlepszych polskich firmach dostarcza ono również uzasadnienia klientów. „Według mnie są najlepsi na rynku”, „Niesamowity komfort poruszania się po mieście”, „Idealne rozwiązanie” – to tylko część pozytywnych opinii, które przeczytaliśmy w raporcie z badań. Dobre słowa zadowolonych użytkowników są dla nas motywacją do ciągłego podnoszenia jakościowej poprzeczki i zwiększania efektywności działań naszych marek. Pozdrawiamy!

Express
@miki

Drogi @miki, 90% akcji jest umawianych na linii koordynator kierowców - infolinia. Czas dojazdu potwierdza lokalny koordynator, który zna czasy dojazdów i dostępność kierowców. Warto tego typu sytuacje wyjaśniać w pracy, zamiast pisać anonimowe komentarze tutaj. Pozdrawiamy!

Nikt
@Express

Drogi express..nie chce mi się polemizować bo I tak do was nie docierają żadne uwagi z dołu..wprowadziliscie bok mialobyc lepiej dla oddziałów kierowców wszystko jasno I przejrzyście ale tak nie jest ...jest źle I to mówi wam osoba z pierwszej linii nie gość co siedzi przed kompem tylko gość co ma bezpośredni kontakt z klientem ...odnosnie nagród które są przyznawane fajnie naprawdę się cieszę Ale tam na dole jakoś tego nie odczuwamy stawki za akcję itp stoją w miejscu od 5 lat ..i ostatnia rzecz zrobcie w cws jakas zbiorcze szkolenie z mapy Polski

Nikt
@Express

Są zgłaszane wszelakie uwagi moi drodzy do koordynatora kierownika ...Ale odpowiedź jest taka że co on może jak góra wie najlepiej...szkoda że nie chcecie posłuchać trochę dołu bo może byśmy wspólnie wypracowali jakieś sensowne rozwiązanie żeby było naprawdę spoko ..

x
@Nikt

Dobrym pomysłem byłoby zapisywanie w uwagach to co przekazuje klient odnośnie wydania/odbioru. Np ( klient prosi o odbiór auta w godzinach 8-10, klient po godzinie 16 jest w domu lub brak możliwości zmiany godziny. Sporadycznie się coś takiego zdarza, ale częściej jest sytuacja gdy spieszę się do klienta na konkretną godzinę a ten mówi " ja mówiłem tej pani na infolinii, że można być spokojnie do X godziny). Takie informacje znacznie ułatwiłyby prace kierowcy. Owszem, można do klienta zadzwonić się umówić, ale przy kilku zleceniach w krótkim czasie na prawdę trzeba się postarać aby wszystkich umówić pod siebie, a taka informacja to już jest punkt odniesienia. 2. Express, mówicie, że w celu zgłaszania rozmów zapraszamy na indywidualne rozmowy. Mój przedmówca dobrze powiedział, że większość nie jest brana pod uwagę. Znam przypadek, że kierowca, który miał za dużo uwag odnoście pracy po prostu został zwolniony. Więc niniejszy portal jest dobrą, anonimową formą kontaktu z Wami, o ile pisze od was ktoś, kto ma wpływ na decyzje w firmie, a nie tylko odpisuje na komentarze w Internecie, nie tylko na gowork, ale opinie google i inne serwisy gdzie można was ocenić.

TaaJasne
@Express

Szkoda tylko, że cytaty które tu przytaczacie dotyczą pewnie Traficara bo do Expressu w żadnym stopniu mi to nie pasuje.

Express
@TaaJasne

Zgodnie z raportem z badań, o firmie Express klienci powiedzieli między innymi: "Według mnie są najlepsi na rynku, nie ma z nimi żadnych problemów", "Sumienna firma. Usługi świadczone rzetelnie i bez żadnych nadużyć", "Szybko i tanio można skorzystać z ich usług. Polecam", "Duży wybór samochodów", "Komfort", "Dobra oferta". Całość można przeczytać tutaj: https://media.express.pl/82449-sa-najlepsi-na-rynku-konsumencki-lider-jakosci-dla-expressu-i-traficara, zapraszamy do lektury i pozdrawiamy serdecznie.

Express
@Nikt

Drogi Kierowco, informacje z pierwszej ręki są dla nas ważne, opinie naszych Pracowników tym bardziej. Dlatego zapraszamy do bezpośredniego kontaktu i opowiedzenia konkretniej, dlaczego Pana zdaniem "jest źle". Proszę napisać do nas na ten adres mailowy: marketing@express.pl Może wspólnie będziemy mogli poszukać dobrych rozwiązań i wprowadzić je w życie. Pozdrawiamy!

opinie google
@Express

Zgodnie z opniami na Google Maps, o firmie Express klienci powiedzieli między innymi: "dramat....nic więcej nie można napisać o tej firmie.", (usunięte przez administratora) Nie polecam wypożyczania samochodu w tej wypożyczalni!!", "Nie polecam wypozyczalni. Place za samochod 300zl za dzien - chce duzego busa a dostaje chlodnie, wiec wchodzi mi mniej towaru na czym trace.", (usunięte przez administratora) którzy reklamują wynajem dobrego samochodu "lub podobnego", a potem jako podobny wrzucają jakiegoś śmiecia twierdząc że zgodziłem się na takowy. ", "Najgorsza wypożyczalnia. Człowiek umawia się kilka tygodni wcześniej na wynajem auta i 24h przed odbiorem nie można się do nich dodzwonić.", "Długi czas obsługi". Całość można przeczytać tutaj: https://www.google.pl/maps/place/Express+Rent+a+Car+Warszawa+meet%26greet/@52.1717405,20.9876465,17z/data=!4m7!3m6!1s0x0:0xcb0e4371bfea89da!8m2!3d52.1717373!4d20.9898352!9m1!1b1, zapraszamy do lektury i pozdrawiamy serdecznie.

aaksjjsb
@opinie google

Zanim skasowali opinie na Facebooku to też było o czym poczytać

Express
@x

@x Dzień dobry, trudno nam odnieść się do anonimowej sytuacji związanej z zakończeniem współpracy z naszym pracownikiem. Jeśli chodzi o uwagi dotyczące pracy kierowców - jesteśmy otwarci na każdą informację zwrotną i zapraszamy do napisania na specjalny adres mailowy: opiniekierowcow@express.pl Zależy nam na udoskonalaniu jakości naszych usług i zwiększaniu zawodowej satysfakcji współpracowników. Serdecznie pozdrawiamy!

Express
@Nikt

Dzień dobry, bardzo chcemy. Zapraszamy do napisania na adres: opiniekierowcow@express.pl Pozdrawiamy!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Express Car Rental? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Analityk Finansowy/Biznesowy wydawały Ci się najkorzystniejsze?
qqq

Biedronka wśród wypożyczalni..chociaż i to może jest już zbyt ekskluzywnym określeniem.

www
@qqq

biedronka zapewnia swoim pracownikom lepsze warunki

Artur

Szanowni Państwo klienci. Jeżeli zastanawiacie się nad wypożyczeniem auta w tej firmie, bądź współpracą flotową to zdecydowanie wybierzcie konkurencje. To jak ta firma traktuje klientów jest nie do pomyślenia. Brak jakiejkolwiek kompetentnej osoby, po zwolnieniu naszego opiekuna. (usunięte przez administratora) Cyrk jakiego dawno nie widziałem. Moja współpraca z tą pseofirmą właśnie się skończyła.

A.K

Ksiazkowe przygotowanie firmy pod sprzedaz. Tworzenie sztucznego wyniku finansowego poprzez zwolnienie pracownikow. Winszuje ???? Jako klient, podziekuje za wasze uslugi. To niepowazne, zeby wyrzucac caly dzial handlowy, ktory notabene przynosi najwieksze zyski i rozrzucac obecnych klientow po pracownikach bez zadnego pojecia. (usunięte przez administratora)

1
Pracownik
@A.K

Po co Ty z Nimi dyskutyjesz jak oni żyją w innym świecie,świecie tabelek wykresów statystyk I nie widzą nic po za czubkiem własnego nosa...A napewno mają pojęcie jak wygląda robota kierowcy w pełni sezonu letniego gdzie każdemu się spieszy

Express
@A.K

Dzień dobry, drogi @AK, przede wszystkim informacja o tym, że zakończyliśmy współpracę z całym działem handlowym jest nieprawdziwa, podobnie jak założenie dotyczące przygotowywania firmy na sprzedaż - dementujemy. Jeśli jest Pan naszym Klientem, zapraszamy do kontaktu i rozmowy telefonicznej/ spotkania. Jesteśmy otwarci na to aby wyjaśnić wszystko, co tego wymaga. Pana komentarz tutaj jest na tyle enigmatyczny, że trudno nam odnieść się bardziej merytorycznie na forum. Pozdrawiamy.

1
czytelnik
@Express

czyżby? bo firmy korzystające z waszych usług nie mają z kim rozmawiać, nie ma ani jednego handlowca a dodatkowo słyszą, że zostali zwolnieni bo robili na siebie nie patrząc na WASZ i Nasz jako klientów interes. Czy wiecie Państwo, że za takie pomówienia jest stosowny paragraf?

Judym
Inne

@Pracownica2017 i co dowiedziałaś się ,jak z tym działem handlowym? Zwolnienie wszyscy?

Pracownica2017
@Judym

A gdzie tam, zero informacji na ten temat. A Pani z Marketingu ciągle tylko przekleja z komentarza na komentarz ten sam tekst o odprawach. Jeśli naprawdę jest tak jak piszą kierowcy to życzę powodzenia Expressowi. Kompletnie nie mają świadomości, że wielu klientów zamawiało auta z powodu handlowca. Jeśli teraz wszystko załatwia się przez bok to współczuję. Tam nikt kompetetny już nie pracuje.

Sc
@Pracownica2017

95% pracowników działu handlowego (w tym najlepszych handlowców ) zostało zwolnionych. Ci to zostali to ze względu na koneksje i lokalizacje a nie kompetencje

czytelnik
@Sc

aktualnie zostali wyrzuceni wszyscy, z czołowymi graczami na czele. a i klientom się mowi, że to przez to, że robili firme i klientów od tyłu, zeby zarobic.

anonim

Pracowałem w tej wypożyczalni ponad dwa lata, dwa lata temu w oddziale warszawskim, co mogę powiedzieć ciekawego? Właśnie mogę powiedzieć dużo tylko nie wiem czy złych czy dobrych rzeczy. Praca w sumie typowo studencka dla osób którym zależy na elastycznym grafiku. (usunięte przez administratora) Jeżeli przyszedłeś byłeś nagradzany jeżeli odmówiłeś następnego dnia dostajesz tematy kutangi z którymi się bawisz kilka dobrych godzin za mała stawkę. Firma oszczędza na wszystkim jak tylko się da, cięcia kosztów obniżanie stawek, człowiek który weryfikuje każdy kurs i tylko czeka żeby mieć podstawę do uciecia zapłaty za kurs bo przekroczyłeś prędkość albo 3.5tys obrotów. Co niektórymi samochodami w firmie podczas zwykłej jazdy po mieście jest ciężkie np nissan micra :) (usunięte przez administratora)

10
Kamil
@anonim

Siedzi jeden z drugim i tylko patrzą czy nie przekroczyłeś obrotów. Firma mogłaby im znaleźć coś innego do roboty

ExDriver

Witam, Na wstępie pragnę zaznaczyć, że moja opinia nie będzie pozytywna. Będzie zwyczajnie negatywna - bo innej o tym (usunięte przez administratora) mieć nie można. Kierowcą w Expressie byłem ponad półtorej roku i czegoś takiego co tam zobaczyłem, przeszedłem i usłyszałem to w żadnej innej dotychczasowej firmie mnie nie spotkało. Na początku mojej wypowiedzi(mam nadzieję, że nie wyjdzie z tego wypracowanie ale kto wie) pokrótce wymienię plusy i minusy pracy w Expressie. Plusy pracy w firmie Express: *możliwość zdobycia swojego często pierwszego doświadczenia w obsłudze klienta *możliwość zarobienia przyzwoitych pieniędzy (ale przy poświęceniu bardzo dużej liczby czasu) - pracując nie masz życia *przeważnie między kierowcami jest dobra atmosfera co wpływa w miarę pozytywnie na współpracę pomiędzy nimi Minusy: *brak możliwości pracy na zasadzie umowy o pracę jako kierowca - tylko zlecenie lub b2b(własna działalność gospodarcza) *brak jakichkolwiek benefitów dla kierowcy - nie dostajesz nic (inne wypożyczalnie wyposażają swoich pracowników w firmowe ubrania - w Expressie czegoś takiego nie ma) *nie normowane godziny pracy - jak chcesz zarobić sensowne pieniądze to przygotuj się na zapierdzielanie pracę po kilkanaście godzin dziennie *mobbing na linii kierowca-koordynator, czyli wyśmiewanie, nieodpowiednie żarty, publiczne krytykowanie wyglądu *zmuszanie kierowców do chodzenia w długich spodniach w upały(co stwarza w upalne dni dość spory dyskomfort) *bardzo małe a nawet zerowe szanse na jakikolwiek awans *brak możliwości rozwoju - robisz ciągle to samo *kolesiostwo - Pozdrawiam kolegów z Krakowa *Safedriving - pomysł był niezły wykonanie nie do końca (o tym nie będę już mówił, bo dużo zostało wcześniej powiedziane) - jak dla mnie klapa Co do takiego punktowania to może byłoby na tyle ale zacznę teraz bardziej odnosić się do niektórych z wypisanych punktów. Idąc od góry weźmy pod lupę zarobki w firmie Express Car Rental, owszem można zarabiać tutaj zadowalające pieniądz ale kosztem życia towarzyskiego (ktoś kiedyś trafnie napisał, że jak nie chcesz mieć dziewczyny i znajomych to pracuj jako kierowca w Expressie i coś w tym jest faktycznie), bo by zarabiać takie kwoty Twój czas pracy to kilkanaście godzin dziennie, a firma płaci Ci i tak za zlecenia(tylko dojazd do klienta - wydanie) lub powrót od klienta(zwrot) a to czy zajmie Ci to godzinę, dwie, trzy czy sześć to firma ma w (usunięte przez administratora) Jak dla mnie ogromnym minusem tej pracy jest brak umowy o pracę, bo naprawdę wierzcie mi lub nie, wielu kierowców lubi swoją pracę i chciałoby pracować tu nie na chwilę a na dłużej ale perspektywa pracy na UZ zmywa i ten sen z powiek. A szkoda, bo dałoby radę opracować sensowne rozwiązanie, które zadowoliłby każdą ze stron w tym wypadku i kierowcę i firmę. Jako kierowca nie posiadasz żadnych przywilejów i z dnia na dzień możesz stracić pracę. Jesteś na najniższym stopniu, bez żadnych perspektyw, nic Ci nie przysługuje. Stawki za zlecenia są śmieszne. Dobrze byłoby, gdyby wszystkie stawki wzrosły o 5zl i dodatkowo były rozliczane nie co 50km a 25km. Generalnie stawki za miasto powinny wynosić 30zl - bo gananie za 20zl jest śmieszne i poniżające. Płatne dyżury - czy się coś dzieje czy nie kierowcy dyżurni bądź kierowca dyżurny powinniśmy mieć płacone za to, że są do dyspozycji o każdej porze. Miło byłoby gdyby też i prowizje za te wasze do ubezpieczenia były wyższe. Soboty i niedziele płacone 125% stawki - ale to chyba tylko marzenie zresztą jak i inne sugestie, które wyżej wypisałem. Wypłaty są wypłacane dopiero 18 dnia następnego miesiąca, to też świadczy o tym że Express ma kierowców za podludzi. Podsumowując Czy warto podjąć pracę w Expressie? Nie potwierdzę, nie zaprzeczę - na podstawie tego co tu przeczytałeś zadecyduj sam. Pewne jest to, że firma nie docenia kierowców, ciągle tylko ich ograniczenia i "struga na nich bat", wymaga wiele nie dając nic w zamian. Generalnie jesteś dla nich nikim - śmieciem, którego w razie czego można się pozbyć z dnia na dzień. Pozdrawiam ExDriver

Kierowca
@ExDriver

W końcu będzie musiała(usunięte przez administratora) z tą podwyżka stawek za zlecenie bo docelowo chyba sami będą jeździć i robić te akcje..Bo po rozmowach z kierowcami z różnych oddziałów zostają sami wyjadacze A narybek nowy polata kilka dni i odpuszczą albo po rozmowie w ogóle nie przychodzi

Kamil
@ExDriver

Jak powiedziałem koordynatorowi o nowych stawkach to usłyszałem "jak Ci się nie podoba to złóż wypowiedzenie, jest 10 innych na Twoje miejsce" ... Także cóż... Nic chyba nie trzeba dodawać

Żena

Stawki za zlecenia to żenada. Koordynator potrafi zlecić transport, z którego masz wracać pociągiem i całość zająć ma ok 6h a stawka za te zlecenie wynosi 65 zł brutto czyli 10,83 brutto na godzinę ... Podejrzewam że niestety jest to legalne ale niestety często poniżej godności. Albo stawka za zlecenie na mieście , wynosi ona 20 zł brutto. Żeby te zlecenie było opłacalne, czyli mieszczące się w minimalnej krajowej, należałoby je wykonać w 1h 10 minut. Często jest to bliżej 2h i znowu stawka godzinowa to jakieś 12 zł / h ... Wszystkie te stawki zostały ustalone w czasach gdy minimalna stawka godzinowa wynosiła 10 zł /h , teraz ustawowo jest to 17 zł/h ale stawki express nic nie wzrosły. Ociera się to już i wyzysk i ludzie nie będą tutaj pracować za takie pieniądze. Ja się zwolniłem, myślę że niedługo zrobi to więcej osób. Zaznaczmy że kierowcy są tu nazywani doradcami mobilnymi i taką rolę faktycznie pełnią, gdyż są głównym kontaktem między firmą a klientem. A my mówimy tu o marzeniach wyrabiania minimalnej krajowej? Za tę pracę, bądź co bądź odpowiedzialną, stawka powinna przewyższać minimalną krajową z naturalnych powodów oraz jak wiadomo, lepszy zarobek to lepsi pracownicy i standard firmy tym samym. Widać jednak że firma skupia się na rozwijaniu stanowisk biurowych w spółce (co raczej nie przynosi pozytywnych wymiernych wyników) zamiast zadbać o odpowiedzialną kadrę doradców mobilnych, którzy są wizytówką firmy. Ale nikt odpowiedzialny, mający rodzinę, nie powieści 6 h życia dla 65 zł brutto.

Kicha

Express zwolnił dział handlowy który od wielu lat budował pozycję tej firmy. Walczył o klientów i przynosił marże spółce. Zwolniono ludzi bo zarząd źle zarządzał firmą. Utopiono pieniądze w nietrafione inwestycję i źle zarządzano ryzykiem. Ludzi wyrzucono z dnia na dzień a to zarząd powinien zostać wyrzucony. Konkurencja się cieszy a tą spółkę należy omijać. ps. tu nie chodzi o korporacyjną nowomowę tylko o koszy, spółce przez nieudolny zarząd może grozić brak płynności

Express
@Kicha

Dzień dobry, @Kicha, zakończyliśmy współpracę z kilkunastoma osobami. Warto też dodać, że każdy z byłych pracowników firmy Express Car Rental otrzyma odprawę wynikającą ze stażu pracy i zna powód rozwiązania swojej umowy. Jeśli coś wymaga wyjaśnienia, zapraszamy na spotkanie i rozmowę. Choć rozumiemy rozżalenie byłych pracowników - trudno rozmawiać za pośrednictwem anonimowych komentarzy na portalu. Pozdrawiamy.

agent
@Express

odprawy musicie wypłacić bo nakazuje Wam to Kodeks Pracy, i nie jest to wasza dobra wola ani dbałość o pracowników tylko przymus ustawowy

Pharma

@Express - dowiedziałem się ze nasz opiekun z działu handlowego został zwolniony. Super człowiek który wszystko załatwiał, doradził, pomógł. Pełna profeska. Nowe samochody bierzemy z Arvala... pa, pa, pa.

XD
@Pharma

Dobry zaskok xD

Ciekawski
@Pharma

Czy chodzi o Pharma Drobiu? Mam dostęp do tanich niosek. Jestem w stanie przebić każdą ofertę. Proszę o info na priva.

1
Bumba

polecam omijać szerokim łukiem , firma beznadziejna dla pracownika , stawki żałośnie niskie

Qwerty

Firma dramat. Obserwując zmiany jakie są przeprowadzane można stwierdzić jedno: ciągłe dokręcanie śruby - tego nie wolno, tamtego nie wolno, ciągła inwigilacja. Ostatni wymysł tych "geniuszy" z centrali to system oceny stylu jazdy. Zebrało się kilku pseudo ekspertów (część pewnie nawet bez prawa jazdy) i stwierdzili, że będą uczyć jak przepisowo jeździć. Problem w tym, że jeśli firma płaci od zlecenia to dla kierowców czas to pieniądz (o podwyżkach za kurs/transport dawno nikt nie słyszał). Wymyślili przykrywkę, że będą dawać premię dla największych zamulaczy na drogach a tak naprawdę wszystko sprowadza się do tego, że jak masz słabą ocenę to wylot z firmy w trybie natychmiastowym - taki szacunek dla pracownika jest w tej firmie. Kolejny przykład traktowania pracownika: w lecie gorąco straszne a według regulaminu krótkie spodenki zabronione, rzeczywiście krótkie spodenki spowodują że klient zarzuci brak profesjonalizmu. Lepiej za flotę pojazdów się weźcie bo na tle konkurencji to aż wstyd, a ceny wcale nie niższe.

Express
@Qwerty

Dzień dobry, chcielibyśmy ustosunkować się do powyższej wypowiedzi. Przede wszystkim system oceniania stylu jazdy, czyli tzw. safedriving, to nie kaprys kogokolwiek, tylko odpowiedź na realny problem. Problem nadużyć i kultury jazdy w Polsce. Niestety, poziom tej kultury sprawia, że jeżdżenie zgodnie z przepisami ruchu drogowego (np. 50 km/h w terenie zabudowanym) nie jest traktowane poważnie, a przede wszystkim – nieprzestrzegane. Polska jako kraj ma jeden z najgorszych współczynników wypadków drogowych powodowanych przez nieuwagę kierowcy (trzeci najgorszy wynik w Unii Europejskiej). Dla przykładu: rocznie na przejściach dla pieszych ginie 300 osób, a ponad 1 000 zostaje rannych. Warto też zaznaczyć, że programem safedrivingu są także objęci nasi klienci, stąd tym bardziej nie sposób nie wymagać tego samego od siebie. Rozumiemy, że to wydłuża czas pracy, jednak najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego oraz pieszego, a systemem motywującym dla naszych kierowców jest fakt wypłacania premii za bezpieczną jazdę. Co do krótkich spodenek: w całej firmie obowiązuje zasada, że na spotkania z klientami należy mieć długie spodnie. Uważamy, że to oznaka kultury i dobrego wychowania i nie zamierzamy zmieniać tego przepisu.

Aha
@Express

Czyli najlepiej jest przyjechać do Klienta upoconym i śmierdzącym, ale w eleganckich spodniach (mokrych od potu) niż w schludnych jeansach, przykładowo do lub za kolano? Tu już nie chodzi o wychowanie, a komfort oraz bezpieczeństwo pracownika. Polecam Panu/Pani w 35 stopniowym upale pojeździć komunikacją miejską i nie zemdleć :) Pozdrawiam

Express
@Aha

Dzień dobry, przy podpisywaniu umowy każdy kierowca zgadza się na określony w naszym standardzie ubiór. Aktualnie mamy grudzień i niedługo najprawdopodobniej spadnie śnieg :). Jeśli natomiast jest to ważna lub kłopotliwa kwestia, przy 35 stopniach i w wyjątkowych sytuacjach zawsze można o niej porozmawiać z bezpośrednim przełożonym. Pozdrawiamy.

Weź przestań
@Express

Co ty w ogóle kukiełko majaczysz...jak jesteś taka cwana to wsiadaj za stery i jeździj sama sobie w pełną patelnię w spodniach a najlepiej w garniaku..ten wpis sam mówi o tym jakie macie podejście do kierowców czyli mówiąc krótko (usunięte przez administratora)

agent

prezesi właśnie zwolnili 50 osób z działu handlowego express rent a car bez podawania przyczyny, z dnia na dzień, ściągnęli ludzi na rozmowę i wręczyli wypowiedzenia, zwolnili swoich najlepszych sprzedawców bez względu na wyniki i zasługi dla firmy. (usunięte przez administratora) telefony przekazali innym osobom kompletnie nie zorientowanym w kontraktach, (usunięte przez administratora) Pełny profesjonalizm i droga do utraty klientów i radykalnego zmniejszenia wyników finansowych.

1
asdasd
@agent

bo w tu jest tak, że jak za długo i za dobrze pracujesz, w tym za dobrze zarabiasz to trzeba cie ukrucic, zwolnic a na twoje miejsce dac studenciaka bez doswiadczenia

Express
@agent

Drogi @agencie, zakończyliśmy współpracę z kilkunastoma osobami z ponad 280 zatrudnionych, liczba 50 jest więc nieprawdziwa. Zmiany w firmie związane są z centralizacją procesów biznesowych, której celem jest wprowadzenie usprawnień w obsłudze klientów oraz zwiększenie jakości i efektywności naszych działań dzięki rozwojowi technologicznemu. Warto też dodać, że każdy z byłych pracowników firmy Express Car Rental otrzyma odprawę wynikającą ze stażu pracy i zna powód rozwiązania swojej umowy. Jeśli coś wymaga wyjaśnienia, zapraszamy na spotkanie i rozmowę. Choć rozumiemy rozżalenie byłych pracowników - trudno rozmawiać za pośrednictwem komentarzy na portalu, choć łatwo anonimowo pisać nieprawdę. Pozdrawiamy.

6
Śmiech na sali
@Express

To teraz będziecie mieli pełny profesjonalizm jak z tworzeniem tego Boku I ustaleniem wszystkiego przez tych (usunięte przez administratora) z centrali co nie wiedzą gdzie mają auta ,a tak na marginesie w sprawie kierowców też jakieś zmiany robicie typu że wszystkich zwalniacie I będziecie auta podstawiac z Krakowa czy wszystko zostaje pp staremu , bo nie wiem co robić

pracownik
@asdasd

Każdy kiedyś studiował i zaczynał swoją przygodę zawodową. To super, że studenci chcą zdobywać doświadczenie! Ja im bardzo kibicuję :)))

Ktoś

Pójdziecie na dno z takim.podejsciem do klientów! Chaos, dezorganizacja, nagle nie ma nikogo kompetentnego! Nie polecam, zaluje kazdej zlotowki na nich wydanej i nigdy wiecej!

Express
@Ktoś

Dzień dobry, a jakie podejście ma Pan/ Pani na myśli? Ostatnio otrzymaliśmy wyróżnienie Konsumenckiego Lidera Jakości :). To badanie przeprowadzone przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Poza raportem o najlepszych polskich firmach dostarcza ono również uzasadnienia klientów. „Według mnie są najlepsi na rynku”, „Niesamowity komfort poruszania się po mieście”, „Idealne rozwiązanie” – to tylko część pozytywnych opinii, które przeczytaliśmy w raporcie z badań. Dobre słowa zadowolonych użytkowników są dla nas motywacją, a sprawy wymagające wyjaśnienia rozwiązujemy na bieżąco. W związku z tym zapraszamy na spotkanie i rozmowę. Pozdrawiamy!

1
Mityk

Express to najlepsza wypożyczalnia ever, zawsze pomocna i przyjazna, polecam!

1
Express
@Mityk

Bardzo dziękujemy za dobre słowa. To dla nas dodatkowa motywacja do jeszcze lepszej pracy. Zapraszamy i pozdrawiamy! :)

Azaz

Ten system oceny jazdy faktycznie takie średni. Ale za to na resztę nie narzekam. Po kilku tygodniach pracy w Krakowie wszystko na plus z wyjątkiem 'tymczasowego' 'parkingu' xd

1
Express
@Azaz

Dzień dobry, @Azaz, cieszymy się, że praca w Expressie Ci się podoba. Dziękujemy za dobre słowa i za odwagę podzielenia się tutaj pozytywną opinią. Pozdrawiamy.

xyz

wsadzanie sekretarki na miejsce specjalisty ... cyrk. oj toniesz firmo toniesz

1
pracownik
@xyz

cześć, jestem obecnym pracownikiem firmy. Zmiana w ogóle mnie nie dotyczy i nie chcę się wypowiadać na jej temat. Natomiast bardzo razi mnie, gdy ktoś ocenia innych na podstawie stanowiska czy tytułu. Otóż drogi xyz, nie każdy od razu urodził się prezydentem czy profesorem. Czasami trzeba zacząć od początku, a często to bardzo pomaga potem w pracy, gdy już jesteśmy trochę wyżej. Nie jest istotne, dokąd doszliśmy, a skąd idziemy. Każdy, kto się stara i chce, zasługuje na szansę; obrażanie kogoś tylko dlatego, że pracował jako sekretarka (nie rozumiem, co w tym jest złego, ale OK) jest bardzo płytkie i małostkowe. Nie pozdrawiam

1

Zostaw merytoryczną opinię o Express Car Rental - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Express Car Rental?

    Zobacz opinie na temat firmy Express Car Rental tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Express Car Rental?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 11 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Express Car Rental
Przejdź do nowych opinii