Express Car Rental

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Express Car Rental

Dziadek do orzechów
Pracownik

Firma na każdym kroku (usunięte przez administratora) kierowców, już nie mowie o śmiesznych stawkach godzinowych. Ale nawet na maja problem z wypłatami. Z tego co mnie słuchy doszły cały zespół kierowcow jest bez wypłat. Może warto było by się skrzyknąc i nie robić akcji aż do czasu przelewu. Za taką „niespodziankę” powinnismy dostać od firmy coś ekstra, ale to można sobie pomarzyć. Brak słów. Tylko się wymaga a samemu olewa. Firma się łapie na miano firmy roku hahaha

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w Express Car Rental?

Maks
@Pytanie

Będąc kierowcą nie ważne z jakim stażem nie masz najmniejszych szans na awans.

Pracodawca

@Maks

Dzień dobry, przed rozpoczęciem pracy w Express Car Rental każda osoba ma szansę dowiedzieć się, jakie mogą być etapy jej rozwoju zawodowego oraz możliwości awansu. W przypadku stanowiska kierowcy naturalnym kierunkiem rozwoju zawodowego jest przejście do struktur konkretnego oddziału firmy w danym mieście. Kiedy pojawia się wolny wakat, w pierwszej kolejności rozpisujemy rekrutację wewnętrzną, w której może wziąć udział każdy pracownik. Wielu byłych kierowców pracuje obecnie w centralnym zespole naszej firmy, co pokazuje, że awans jest możliwy. Pozdrawiamy.

Benek
Były pracownik
@Express Car Rental

@express polemizowałbym, u mnie w oddziale koordynator obiecuje gruszki nie wierzbie a i tak wszyscy zarabiają po 1700 zł =) Smutne, ale prawdziwe.

ExExpressdriver

Witam wszystkich zainteresowanych podjęcia pracą w owej firmie. Trochę przepracowałem w tej firmie na stanowisku "Mobilny Doradca Klienta" potocznie kierowca. Zacznę od zalet gdyż ich jest zdecydowanie mniej: - Naprawdę elastyczny grafik - jedyna rzecz, która trzymała mnie w tej firmie bardzo długi okres. - Praca jest łatwa, przyjemna a nawet trochę ciekawa - Jeździsz autami, słuchasz sobie muzyczki, masz kontakt z różnego rodzaju ludźmi raz miłymi, raz nie i łatwo nabijasz pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta. - Miła atmosfera w oddziale (przynajmniej w moim) - Paradoksalnie da się zarobić duże pieniądze - pod warunkiem, że będziesz pracować 8h+ i będziesz dostawać na prawdę spoko kursy, które szybko wykonasz. Znałem kierowców których średnie zarobki wahały się od 5 tyś - 7 tyś No a teraz pora na minusy: - Paradoksalnie fatalne wynagrodzenia za kurs - dostaniesz kurs do miejscowości oddalonej 49 km od bazy, zarobisz na nim 35 zł, czas od wyjazdu do powrotem do miasta +-3h. Twój kolega dostanie kurs w miejscowości przyległej do miasta, zajmie mu to max 1h, on również dostanie 35zł. Twój kolega i koleżanka dostaną kurs do miejscowości oddalonej 20km od miasta, z którego nie ma powrotu więc jadą na dwa auta oboje dostają 35 zł na łeb. System ten wynagrodzeń jest do zaorania i kompletnej wymiany, a podobno stawki nie zmieniły się podobno od 5 lat. Firma na mój mail nt. ewentualnej zmiany stawek odpowiedziała "że przecież dajemy 10% premii, TO SOLIDNA PODWYŻKA" i tutaj przechodzimy do następnej wady... - Absurdalna premia i system oceny stylu jazdy- parę miesięcy temu Pan Express zaimplementował swój super system oceny jazdy, który w skrócie ocenia cię w skali 1-5 pod względem przestrzegania jazdy zgodnie ze znakami. Widać, że nikt tam chyba nie ma jeździ po tym kraju. W trasie na każdej wiosce musisz zwolnić do przepisowych 50, próbuj mieć więcej od razu ocena leci na pysk. W mieście zapomnij o 50, bo nawet nie spojrzysz a wszędzie są: odwołania, wjazd do stref cały czas musisz się rozglądać i patrzeć czy nie przegapiłeś żadnego znaku z prędkością, bo ocenka poleci. Jedziesz autostradą i masz zjazd, wg znaku na takim "ślimaku" powinieneś zwolnić do 40km/h i masz na to tylko kilka metrów, poza tym zacznij się modlić by ten tir za tobą na pewno wyhamował do tych 40 km/h, przecież firma robi to wszystko dla naszego bezpieczeństwa. A wystarczy dać jakiś poziom tolerancji do przekraczania np. 20km/h +- albo skupić się na tym by auto dojechało całe i z odpowiednią ilością paliwa. Oczywiście jak się spóźnisz do klienta to ty musisz się mu tłumaczyć. Warunkiem uzyskania premii na początku było pozytywnie ocenianie 30 kursów, brak reklamacji od klientów (Wiesz, że klient może zgłosić reklamację, że się spóźniłeś xD), brak uszkodzeń aut w czasie pracy. Jednak 3/4 osób dostało tą premię, więc(usunięte przez administratora)wymyślił że musi być 40 kursów, gdy nadal duża osób dostawała premię to zwiększyli do 50. To jest ta solidna podwyżka. - Fatalny stan floty - firma jest typową masówką, liczy się ilość obsłużonych klientów a nie jakość. W swojej flocie mają auta, które w XXI wieku nie mają np. otwieranie zamka z pilota czy manualnie sterowane lusterka. Auta w najbiedniejszych wersjach jak się da. I to na ciebie kierowco spada tłumaczenia się klientowi, dlaczego to auto nie ma np. tempomatu, bluetooth i ma 150kkm przebiegu skoro klient w swoim aucie ma i powinien dostać w tej samej klasie. Niektóre auta do tej pory jeżdżą na zimówkach bo szkoda kasy im na wymianę, w aucie bije kierownica, piszczą klocki, stuka zawieszenie ? nieważne auto może jechać, bo nie mam innego w tej klasie a zlecenie przez oddział przyjęte. Ponadto beznadziejne klasyfikowanie aut np. Octavia legenda segmentu C, w Expressie musisz zapłacić za nią tak jak za Passata. - Zorientowanie tylko na słupki i wyniki - Zlecenie przyjęte, nie ma Auta ? Co z tego trzeba zrealizować. Nie ma kierowcy ? Znajdź natychmiast, dzwoń do tych co mają wolne, wszystko przez to że oddziały biorą udział w jakiś konkursach i konkurują ze sobą pod względem kosztów, zrealizowanych zleceń i ocen stylu jazdy itp. Kierownik przez to musi szukać wszędzie oszczędności, więc jak "brzydko" będziesz jechać to ci ucina kasę za zlecenia. - Traktowanie kierowców jako zło koniecznie - Kierowcom co chwilę rzuca się tylko kłody pod nogi i utrudnia się im wygodną pracę z miesiąca na miesiąc. Szczytem było podziękowanie za pracę w czasie pandemii. W czasie pandemii firma normalnie pracowała, część kierowców odmówiła pracy natomiast inni pracowali dalej. Jeździliśmy po całym województwie, mieliśmy przy tym kontakt z wieloma osobami, z łatwością mogliśmy się zarazić i zdestabilizować cały oddział. Firma w ramach podziękowanie dała każdemu kartkę A4 z podpisami prezesów, że dziękują za pracę w trudnych warunkach. O żadnej premii nie ma mowy, tak owa firma dziękuje za narażanie twojego zdrowia i bliskich. A w internecie informacja że firma wygrała przetarg na 5 baniek, ale dla pracowników brak kasy.

Pracodawca

@ExExpressdriver

Dzień dobry. Kierowcy, podobnie jak wszyscy inni pracownicy, są dla nas ważni. Często to właśnie kierowca jako jedyna osoba z firmy ma kontakt z klientem, między innymi dlatego prezesi przygotowali indywidualne podziękowania, o których Pan wspomniał. Cieszymy się, że zaczął Pan od wymienienia pozytywnych w Pana opinii stron pracy w naszej firmie. Mamy nadzieję, że doświadczenie dotyczące obsługi klienta, o którym Pan wspomina, będzie przydatne i pomocne w nowym miejscu pracy. Kursy wyceniane są na podstawie przebytych kilometrów, jedne zlecenia są bardziej atrakcyjne, inne mniej. O wykonywanych kursach i oczekiwaniach w tej kwestii warto rozmawiać ze swoim przełożonym. System dotyczący Bezpiecznej Jazdy wprowadziliśmy z myślą o bezpieczeństwie naszych pracowników i innych uczestników ruchu drogowego. Dzięki niemu między innymi w sposób znaczący zmniejszyła się szkodowość. Zasady dotyczące premii są precyzyjnie opisane w umowie, każdy pracownik poznaje je, zanim rozpocznie zawodową przygodę z Expressem. Wszystkiego dobrego, pozdrawiamy Pana.

X.
@ExExpressdriver

Rzeczowo, konkretnie i z podparciem opinii odpowiednimi argumentami. Tak właśnie powinny wyglądać opinie publikowane w tym serwisie. Znając tę firmę od wewnątrz, nie sposób nie zgodzić się z Twoją publikacją.

ed
@ExExpressdriver

Ja nawet nie otrzymałem podziękowania na papierze. Ale skoro o epidemii mowa to chciałem podsumować działania firmy w tym okresie. Nasz oddział otrzymał płyn do dezynfekcji i rękawiczki. Wytycznych brak - przynajmnjej u mnie. Odbieraliśmy auta od klientów z kwarantanny o czym dopiero dowiadałem się od klienta. Później przyszedł obowiązek noszenia maseczek a maseczek oczywiście nie było. Irytowała mnie sytuacja, że każda inna firma z którą miałem do czynienia podczas epidemii, typu kurier dostawca pizzy mieli jakieś rozwiązania ograniczające ryzyko, a nasze wspaniałe tablety nadal wymagały 4 czy 5 podpisów i wypełnienia ankiety. Na plus byly asysty na 2 auta. Praca wtedy wyglądała jak należy, każdy miał co robić i nikt nie czuł się pokrzywdzony

Kierman
@ed

No my odbieralismy calkowicie bezkontaktowo i nie bylo potrzeby zbierania podpisow od klientow. I wiedzielismy ze odbieramy od klienta ktory jest objety kwarantanna maseczki tez nam dali

Pracodawca

@ed

Szanowny Panie, czas pandemii postawił wszystkich w bardzo trudnej sytuacji, której staraliśmy się sprostać, chcąc zadbać o bezpieczeństwo zarówno naszych pracowników jak i klientów. Każdy nasz oddział wyposażyliśmy w środki ochronne, pamiętając jednak o tym, że na początku pandemii wszystkiego brakowało, mogło się faktycznie zdarzyć, że część wyposażenia uzupełniliśmy w późniejszym czasie, niezwłocznie jednak po jego otrzymaniu. Informację o klientach przebywających na kwarantannie przekazywaliśmy przy każdym wydaniu, oczywiście, jeśli klient zechciał nas o tym podczas dokonywania rezerwacji samochodu poinformować. Dziękujemy, że zauważył Pan również pozytywne aspekty pracy w naszej firmie. Pozdrawiamy.

hsh

Dlaczego usuwane są nieprzychylne opinie ?

kolo
@hsh

Bardzo trafne pytanie, jak widać prawda ich w oczy kole.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Express Car Rental? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Analityk Finansowy/Biznesowy wydawały Ci się najkorzystniejsze?

Pracodawca

 Aktualność
Drodzy Pracownicy, Klienci i wszyscy Odwiedzający profil Express Car Rental, 

pewnie jak większość świata wybraliście się ostatnio do fryzjera i małymi krokami wracacie do rzeczywistości po tygodniach #zostanwdomu. 

Mobilne propozycje na odjazdowe lato

Wierzymy, że czerwiec jest dla Was dobry, a nasza nowa oferta sprawi, że będzie jeszcze lepszy. 

Samochód to dzisiaj najbezpieczniejszy środek transportu. Jeśli potrzebujecie auta na wakacje, zapraszamy do zapoznania się z naszymi letnimi mobilnymi propozycjami na http://www.express.pl

Życzymy Wam odjazdowych podróży i niezapomnianego lata!

Firma kogucik

Ostrzegam. Firma zapewnia etat w oparciu o umowę o pracę. W praktyce okazuje się, ze jest to jednak umowa zlecenie o czym dowiadujesz sie telefonicznie na następny dzień przed podjęciem pracy. W związku z tym stawka z 20 netto maleje do 11 zl netto co przy ilosci godzin skutkuje wynagrodzeniem w kwocie 1700 zł. W 2020 roku.

realista
@Firma kogucik

Ja również dostałem taką propozycję Umowy Zlecenie na Infolinii, na okres pierwszych 3 miesięcy. Po tym okresie dostałem umowę o pracę.

Kierowca

Co z tym postojowym? Ktoś dostał? A jeśli nie to przyszła decyzja odmowna?

Kierowca2
@Kierowca

Ni widu ni słychu.

Kierowca
@Kierowca2

To teraz nie wiadomo gdzie szukać jakiś informacji; w ZUSie, czy w expresie...

sdfasdasdas
@Kierowca

Wiadomo, było tutaj wspominane, jest masę informacji internecie. W zusie.

Kierowca
@sdfasdasdas

Jak byłem w ZUSie to nie wiedzieli, każdy mówi co innego

loome
@Kierowca

Ja dzisiaj dostałem przelew z postojowym, sprawdźcie swoje konta ;) Chociaż jakąś informacje mogliby wysłać czy rozpatrzone jest to pozytywnie czy nie

Kierowca
@loome

Dokładnie, człowiek by chociaż wiedział na czym stoi.

Pablito
@Kierowca

Postojowe doszło, i to dwa razy, jedno złożone przez express i drugie z linku co Pan Kuba podsyłał

Tymek
 Pytanie

Szanowni Panowie (usunięte przez administratora), czy planujecie jakieś zmiany w związku z przeprowadzonymi jakiś czas temu ankietami wśród kierowców? Czy może miały one na celu wyeliminowanie niektórych koordynatorów, czy może rzeczywiście coś zmieni się w tym kołchozie na dobre dla kierowców? Kiedy poznamy jakiś raport bądź analizę z "ankiety satysfakcji" przeprowadzonej wśród kierowców. Kiedy możemy się spodziewać efektów wspomnianej ankiety? Bo śmie twierdzić, że była to taka sztuka dla sztuki. Negatywne opinie się prawie skończyły a więc uważacie temat za zakończony i zmiany nie są potrzebne? Liczę na nie wymijającą odpowiedź z działu HR czy tam PR ;) Oraz pytanie dodatkowe, czy planujecie w jakiś sposób podziękować wszystkim kierowcom, którzy w okresie pandemii pozostali na stanowisku pracy i wykonywali regularnie zlecenia? Pozdrawiam serdecznie Kierowca

Pracodawca

@Tymek

Drogi Kierowco, jeśli wypełniłeś ankietę – bardzo dziękujemy. Wyniki ankiet zostały przez nas dokładnie przeczytane i zanalizowane, a kierownicy oddziałów otrzymali podsumowania i mają za zadanie korzystać z nich w ramach bieżącej pracy w swoich zespołach. Celem ankiet nie była eliminacja koordynatorów, raczej uzyskanie wiedzy na temat obszarów pracy, z których kierowcy są zadowoleni i takich, co do których mają zastrzeżenia. Jeśli chciałby Pan przeczytać wyniki ankiet, może Pan w tej sprawie zwrócić się do kierownika swojego oddziału. Odpowiedzi uzyskane z ankiet zostały także wykorzystane przy projektowaniu nowego narzędzia informatycznego, które usprawni przydzielanie kursów w oparciu o obiektywne kryteria, a przez to zwiększy efektywność pracy kierowców. Zredukuje też element uznaniowości zależnej od czynnika ludzkiego, co było jedną z kwestii poruszanych w ankietach. Pracujemy również nad nowymi projektami z zakresu poprawy komunikacji między kierowcami a firmą. O szczegółach może się Pan dowiedzieć u kierownika swojego oddziału. Jeśli chodzi o pracę kierowców w trudnym czasie epidemii – wiemy o niej, doceniamy i możemy tutaj zdradzić, że tak – planujemy podziękować. Jeśli chodzi o opinię – każda jest dla nas cenna. Zachęcamy jednocześnie do rozmów z szefem, jesteśmy otwarci. Pozdrawiamy Pana!

Nikt ważny

Co z tym postojowym ? A no pewnie nic, mam przed ostatni dzień miesiąca a wniosków jak nie było tak nie ma, jeden bzdurny mail mydlący nam oczy więc za jeden miesiąc pewnie nie dostaniemy. Może w ramach rekompensaty pracodawca niech nam wypłaci, chyba są bogaci skoro im się nie spieszy. Pewnie uważają, że kryzysu nie ma i pieniądza są nam nie potrzebne. Od kiedy pracuje w tej firmie są ciągle nowe wymogi, wytyczne. Wymagają od Ciebie, a sami od siebie nic nie dają... A przepraszam, śmieszna premie 10% za premie. Nie ma sensu też się rozpisywać tutaj bo przecież jest mail, na który można zgłaszać swoje skargi i uwagi. Odpowiedz oczywiście jest wymijającą... Szkoda strzępić język.

TWÓJ ZIOMO
@Nikt ważny

Jesteś (usunięte przez administratora) czy jak, że tak narzekasz? Pokaż mi ile zarobiłeś w ciągu ostatnich 3-6 miesięcy to zobaczymy czy tak faktycznie super długo i dużo pracujesz. A nie tylko liczysz na same super zlecenia a (usunięte przez administratora) nie bierzesz.

Nikt ważny
@TWÓJ ZIOMO

Skąd możesz wiedzieć co biorę, a czego nie ? Siedzisz w mojej tabeli kursów ? Jest Ci tutaj tak dobrze ? Sam/a powiedz ile pracujesz i najlepiej w jakim oddziałe. Ciekaw jestem bardzo czy przechodziłeś/łaś przez wszystkie zmiany które wprowadzała firma. Jeśli nie uważam, że nie za bardzo masz prawo głosu.

Pracodawca

@Nikt ważny

Dzień dobry, firma złożyła wnioski dotyczące postojowego w imieniu każdego pracownika zatrudnionego na umowę zlecenie, który złożył u Kierownika Oddziału oryginał wymaganych oświadczeń oraz spełniał warunki opisane w projekcie „Tarczy antykryzysowej”. Każdy kierowca może w tej sprawie zgłosić się do swojego przełożonego i sprawdzić, czy kwalifikuje się do tego projektu. Jego warunki nie są ustalane przez naszą firmę tylko przez państwo, my natomiast dbamy, aby każdy pracownik, który spełnia kryteria, mógł ubiegać się o takie wsparcie. Jeśli chodzi o kwestie dotyczące zatrudnienia – są one takie, na jakie zgodził się Pan podpisując umowę z firmą Express Car Rental. W razie pytań, problemów, wątpliwości – proszę porozmawiać z szefem, jesteśmy otwarci.

Nikt ważny
@Express Car Rental

Szanowny pracodawco, umowa to była podpisywana bardzo, bardzo dawno temu. Czy nie uważasz, że stawki nie są adekwatne do inflacji w kraju ? Kierowcy na godzinówce raczej nie pracują chyba, że jest to zlecenie asysty albo pomoc w biurze. Przeanalizuj to :)

Pracodawca

@Nikt ważny

Drogi Pracowniku, trudno nam odnieść się do Twojej wypowiedzi ze względu na to, że nie wiemy kim jesteś. Zapraszamy do rozmowy z szefem. Pozdrowienia :)

Nobody

Połowa maja - zleceń praktycznie nie ma Co z postojowym? Wnioski niby złożone, ALE... oczywiście nikt nic nie wie. Ludzie praktycznie od dwóch miesięcy pozbawieni są pracy - pracuje z 5 kierowców, zarobki na poziomie 40-60 zł za dzień - i to w tym momencie mówimy o „przyjaciołach” koordynatora. Zdarzają się przypadki, że ktoś przyjdzie i przez parę godzin nie dostanie zupełnie nic, a inny kierowca tylko wchodzi i wychodzi z biura. W Krakowie pandemia się skończyła, kierowcy mają jeździć busami/pociągami ????

Cebulak
@Nobody

Zamiast narzekać zacznij przychodzić punktualnie to i Tobie coś skapnie. Firma wysłała wnioski ale decyzję wydaje zus i niekoniecznie możesz dostać i obyś za to sranie żarem nie dostał. Nie pasuje to szukaj pracy krasnalu. Ps. A na decyzję się czeka ponoć nawet i 2 miesiące

POSTOJOWE
@Nobody

Właśnie dostałem postojowe :-) Niestety kwota z kosmosu, niska. Staram się skontaktować z ZUSem aby to wyjaśnić. Niestety w tej sprawie muszę już sam działać bo świadczenie należne jest zleceniobiorcy (mi), więc firmie express już nic nie powiedzą...

Pracodawca

@Nobody

Dzień dobry, firma złożyła takie wnioski w imieniu każdego pracownika zatrudnionego na umowę zlecenie, który złożył u Kierownika Oddziału oryginał wymaganych oświadczeń oraz spełnia warunki opisane w projekcie „Tarczy antykryzysowej”. W razie pytań w tej sprawie, prosimy o kontakt z przełożonym. Jeśli w oddziale są trudności, które wymagają wyjaśnienia, zapraszamy do kontaktu na opiniekierowcow@express.pl Chętnie porozmawiamy i pomożemy.

POSTOJOWE

Właśnie dostałem postojowe. Niestety kwota z kosmosu, niska. Staram się skontaktować z ZUSem aby to wyjaśnić. Niestety w tej sprawie muszę już sam działać bo świadczenie należne jest zleceniobiorcy (mi), więc firmie express już nic nie powiedzą...

Pracodawca

@POSTOJOWE

Dzień dobry, jeśli otrzymana przez Pana kwota jest niższa od tej, którą zakłada regulamin dotyczący postojowego, to dobrze, że próbuje Pan tę sprawę wyjaśnić. Jego warunki nie są ustalane przez naszą firmę tylko przez państwo, my natomiast zadbaliśmy, aby każdy pracownik, który spełnia kryteria, mógł ubiegać się o takie wsparcie. Mamy nadzieję, że uda się Panu wyjaśnić sprawę z ZUS-em, a w razie kłopotów i wątpliwości zawsze może Pan zwrócić się o pomoc do Kierownika oddziału – wystarczy napisać maila lub zadzwonić.

JA

NIE POLECAM , WYPOŻYCZALNIA ZOSTAWIŁA 3 LUDZI NA AUTOSTRADZIE PO TYM JAK WYPOŻYCZONE Z FIRMY ULEGŁO AWARII , BRAK AUTA ZASTĘPCZEGO ... DODZWONIENIE SIĘ DO FIRMY GRANICZY Z CUDEM ....... NIE POLECAM !!!!!!!!

Corona

Z tego co mi wiadomo kierowcy dalej nie mają żadnych środków do dezynfekcji, nie mają żadnych rękawiczek ani maseczek ochronnych. Firma Express nie dba o zdrowie swojego pracownika i przyczynia się do realnego zagrożenia zdrowia i życia. Nie na wszystkie zlecenia mają możliwość pojechania autem logistycznym. Zmuszeni są koniec końców do poruszania się komunikacją publiczną i prywatną, w której istnieje duża szansa zarażenia się wirusem Covid-19.

Kierowca
@Corona

Po co jesteśmy biorobotami...znaczenie tego słowa znajdziecie w googlach

Corona2
@Corona

Nie siej paniki. U mnie w oddziale już od kilku dni mamy dostęp do rękawiczek i środków dezynfekujacych.w dniu wczorajszym otrzymaliśmy zgodę na wykorzystanie Traficarow do akcji, oraz innych samochodów za zgodą kierownika. Teraz chyba wszystkim nam potrzebny jest spokój a nie eskalacja paniki.

Kosmita
@Corona

Zgadzam się. Nadal nie udostępniają kombinazonow ochronnych, gogli. Nadal nie są robione przesiewowe testy na coronawirusa. Nie zapewnili nawet terometrow! Skandal..... Człowieku ogarnij się.....

1
Kierowcabombowca
@Corona

Corona, wylewaj prosze swoje zale gdzie indziej. Szpitale odwoluja planowane zabiegi, poniewaz brakuje srodkow ochronnych, niektore urzedy to samo, a Orlen ma dopiero od poniedzialku wypuscic plyn do dezynfekcji. Janusze i Grazyny biznesu wykupily maseczki, rekawiczki, zele, plyny, zeby nimi handlowac za chore kwoty w necie to i braklo. Ale Ty sie do Express przyczepiles. Auta u mnie w oddziale sa dezynfekowane, ozonowane itp. dostalem rekawiczki i wszyscy mozemy jezdzic traficarami i logistykiem. Wczoraj jeszcze dostalem info, ze express nie bedzie realizowal zwrotow i podstawien za granica. Nikt nie podchodzi do tego, ze kierowca nic nir znaczy i niech sie zaraxi bo przyjdzie inny. Wszyscy do tego podeszli powaznie i w miare mozliwosci kazdy stara sie chronic pracownikow. Takie bzdziny w internecie, ktore wyszly spod twoich palcow pokazujs tylko ze jestes frustratem, ktory musi sie przyczepic i koniecznie chce rozkrecic afere w komentarzach. Chlopie, zycze Ci wszystkiego dobrego, przede wszystkim zdrowia! jak siedzisz juz w domu (co jest wskazane i jak najbardziej pozytywne teraz) to nie rozkrecaj dyskusji na gowork bo Ci sie nudzi. Oby epidemia jak najszybciej sie skonczyla i zeby wszysyko wtocilo do normy. Pozdrawiam kolegow kierowcow!

andrzej
@Corona

gdzie takie sytuacje? u mnie w oddziale tego nie ma, logistyk udostępniony na wszystkie akcje...

Poprrrrr
@Corona

Wirus nazywa SARS-Cov-2 a choroba COViD-19 więc nie można zarazić się wirusem COViD-19 :)

Ktusss
@Corona

Środki ochrony są, firma przysłała płyny, pozwoliła zakupić rękawiczki i maseczki. U nas niczego nie brakuje. Może poprostu odezwij się do koordynatorów ?! Auta logistyczne też są i u nas każdy starał się tak ustawiać dzień żeby każdego zawieźć/odebrać z danej akcji i wszystko zawsze dało się spiąć a nie jesteśmy małym oddziałem. Bardziej martwi mnie to że w najbliższym czasie logistyki już nie będą do naszej dyspozycji, a wrócimy do normalności i będziemy jeździć komunikacja miejska. Myślę że tym teraz powinni się kierowcy zająć w szczególności, żeby zadbać o swoje bezpieczeństwo tak jak dbali do tej pory. Żeby nie narażać siebie i swoich bliskich na zarażenie.

...elissssse
 Pytanie

Witam czy komuś wiadomo o tym co robi Express tzn. Wymyślili jakaś średnia z trzech miesięcy, która nie może przekraczać wypłaty z marca ??? Co to ma być nigdzie nie ma o tym wzmianki nawet na stronach zusu... ktoś może jest zagłębiony w temat proszę o odpowiedz

Kszyhu

Zacznę od tego, że jestem kierowcą w jednym z oddziałów w północno zachodniej Polsce. Pomijająć fakt, co mi nie pasuje mi w tej firmie to w zaistniałej sytuacji nie ma co narzekać. Od marca wszystkie akcje robimy na dwa auta. Oczywiście akcji jest mniej co jest zrozumiałe, ale przynajmniej u nas jeździ co najmniej połowa kierowców więc ilość idzie jakoś żyć. Fajnie jakby tak zostało dalej. A propos postojowego, no tutaj się nie wypowiem, zobaczymy co przyniesie czas. Pozrawiam.

Kierman

Wszystkim tym, którzy szkalują firmę, innych i czekają na gotowe gratuluję inteligencji i podejścia do życia.. Daleko zajedziecie... Postojowe jest w waszym zakresie i jest to wasze podejście do tego a nie byście chcieli mieć wszystko na tacy, trzeba wykazać się inicjatywą "bo z na (usunięte przez administratora) siedzenia nic nie ma". Dodatkowo za co należy wam się dofinansowanie? Wykazałeś się inicjatywą? My przychodzimy codziennie do pracy i nie łapiemy się na to, jest mniej zleceń ale da się zarobić. Firma organizuje nam prawie wszędzie podwózki pomaga nam jak może w panującym kryzysie a ty jeden z drugim chcesz zasiłek za siedzenie w domu i nic nie robienie jak zarobki osób pracujących dzień dnia. Powinieneś (usunięte przez administratora) za miskę ryżu" wtedy nauczył byś się życia, a nie szkalujesz firmę i okradasz państwo, a pamiętaj komuś trzeba zabrać aby ktoś mógł mieć i dziurę w budżecie kraju będzie trzeba jakoś zasypać.

Mistrz szpady giętkiej
@Kierman

Święte słowa przyjacielu,najlepiej było osrać zbroje i siedzieć w domu a teraz dej dej to nie jest fair wobec tych którzy zostali i starali sie normalnie funkcjonowac w firmie,przecież firma nie zawiesila działalności tylko bylo mniej zlecen,mam nadzieje ze firma nie zapomni zaanagazowania ludzi ktorzy zostali żeby jezdzic .....

Postoposto
 Pytanie

I co tam kiedy to postojowe bo już czwartek a info żadnego ni ma :(

Byd
 Pytanie

Witam, kiedy zostaną złożone wnioski o postojowe ze względu na brak zleceń ? Dziękuje i odpowiedz pozdrawiam

Kierowca
@Byd

Nie beda firma dalej funkcjonuje zleca zadania ,a Ty jeśli sie wykresliles z grafiku na czas wirusa zeby nie jeździć to twoja strata. Pozdrawiam

2
Legionista
@Byd

Prędzej możesz spodziewać się wypowiedzenia. Pracy jest mniej, zleceń mniej to po co trzymać tylu pracowników? Koordynatorzy też polecą szczególnie w oddziałach na wioskach gdzie mają 2 zlecenia dziennie.

Bang
@Kierowca

Będą będą. Zmniejszone godziny pracy oddziałów i mniejsza liczba wydań przekłada się na niższe pensje. Jeżeli EXPRESS sobie stwierdzi, jak zawsze w sumie, że ma w (usunięte przez administratora) pracowników na zlecenie i nic nie musi to można im wytoczyć sprawę. Chodzi mi o celowe zaniedbanie przez które jesteś narażony na stratę. Spokojnie do wygrania

Merol
@Kierowca

Chłopie ktoś Ci płaci za pisanie tych bredni czy po prostu jesteś tak głupi?

Express
@Byd

Po otrzymaniu wynagrodzeń za marzec. Każdy kierowca może w najbliższy poniedziałek (20 kwietnia) zgłosić się do swojego przełożonego w sprawie wniosku o postojowe. Firma złoży takie wnioski w imieniu każdego pracownika zatrudnionego na umowę zlecenie, który spełnia warunki opisane w projekcie „Tarczy antykryzysowej”. Pozdrowienia.

North coast
@Express

Dziękujemy bardzo @express bardzo się przyda wypłata od państwa :p

kierowca
@Express

Czy jakaś oficjalna informacja od kierowników oddziałów będzie ?

Pat
@kierowca

Ma ktoś jakieś info w swoim oddziale?

On
Inne

@Kierowca a dostaniecie jakąś lepszą wypłatę za to że nie poszliście na zwolnienie przez wirusa?

Mrs

Pomoc Express nie planuje składać wniosków o postojowe dla pracowników? Ustawa po zapoznaniu się z nią, mówi o czymś innym i w myśl niej postojowe również nam się należy. Ktoś się odniesie?

krasnoludek
@Mrs

niestety taka również otrzymałem informację... To tylko potwierdza jak bardzo express "dba" o swoich pracowników, pamiętajcie o tym gdy będą prosili, żeby wypełniać grafiki nocne albo kiedy koniecznie trzeba będzie zostać po swoim dyspo

Express
@Mrs

Firma złoży takie wnioski w imieniu każdego pracownika zatrudnionego na umowę zlecenie, który spełnia warunki opisane w projekcie „Tarczy antykryzysowej”. Od najbliższego tygodnia (to znaczy od poniedziałku 20.04), każdy kierowca może w tej sprawie zgłosić się do swojego przełożonego i sprawdzić, czy kwalifikuje się do tego projektu. Jego warunki nie są określone przez naszą firmę tylko przez państwo, my natomiast zadbamy, aby każdy pracownik, który spełnia kryteria, mógł ubiegać się o takie wsparcie.

Zostaw merytoryczną opinię o Express Car Rental - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Express Car Rental?

    Zobacz opinie na temat firmy Express Car Rental tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Express Car Rental?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 11 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Express Car Rental
Przejdź do nowych opinii