Express Car Rental

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Express Car Rental

www

I to usuwanie nieprzychylnych komentarzy... żenujące zachowanie. Ale przecież prezesi do błędu się nie przyznają...

Wynajmujący

(usunięte przez administratora) Odbierałem auto w nocy, nie mogłem dokładnie sprawdzić stanu auta które zostało mi przyprowadzone. Kierowca nie był wstanie pokazać mi wszystkich rys, uszkodzeń które miał zaznaczone. Twierdził, że może jakiś błąd systemu. Gdy oddawałem auto drugi kierowca doskonale wiedział gdzie ma patrzeć i gdzie znajdować rysy. Wystawione mi fakturę do zapłaty za uszkodzenia na kwotę 1230zł. NIE POLECAM!!!!

potencjalny klient
@Wynajmujący

dzięki za info. Nie wezmę u nich auta ..

Kierowca
@Wynajmujący

Było brać doubezpieczenie A nie płakać Tym bardziej że auto było wydawane nocą gdzie jest trudno pokazać wszelakie uszkodzenia,a faktura na taka kwotę z bomby się nie wzięła...doubezpieczenie nie obejmuje braków w wyposażeniu auta oraz jakichkolwiek plam na tapicerce A to na dzień dobry się weryfikuje

Poszkodowany
@Wynajmujący

Mam ten sam problem jak możesz odezwij się na adres mailowy damian.kszczot@wp.pl u mnie auto przyprowadzili i dali na odwal się a przy oddaniu Pan w pierwszej kolejności padł na kolana i znalazł ryse pod zderzakiem u mnie wycenili szkodę na 500zl brutto

Konkurencja pozdrawia

Panowie Właściciele spółki i holdingu..najwyzsza pora wymienic zarzad. Bo ten ktory jest obecnie, nie mozna nawet nazwac zarzadem. Wspolczuje wszystkim aktualnym pracownikom i obecnym klientom. Uciekajcie poki mozecie.

prezes

Naszą spółką od kilku lat opiekował się kompetentny pracownik. Zawsze wszystko załatwiał. Niestety już nie pracuje a osoba zastępująca nic nie wie. Kończę współpracę a pan który nas obsługiwał mam nadzieje że się odezwie z innej firmy gdzie przeniesiemy flotę. Do zarządu: Pozbycie się akurat tej osoby to strzał w stopę. Biznes buduje się na relacjach. Miałem lepsze oferty ale umowę podpisywałem z osobą a nie firmą

5
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Express Car Rental? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Analityk Finansowy/Biznesowy wydawały Ci się najkorzystniejsze?
Były pracownik

Dział handlowy to klucz do sukcesu CFMu. Express go wyrzucił a to zarząd powinien posypać głowę popiołem. Trudno, sprzedaż spadnie, udział w rynku tez. Koszty zaoszczędzono. Jak chcemy sprzedać express to ok ale jak ma trwać dalej to właśnie się zaczął zjazd.... a co do optymalizacji to powodzenia życzę ;)))

cmf

Konkurencja zaciera raczki na najlepszych specjalistow :) dlugo nie pozostana bez pracy, za to przelozeni firmy obudza sie z reka w nocniku.

Spacerowicz

No niezła stypa tutaj się zrobiła buahhaha :) Trzeba się brać za szukanie pracy a nie płakać

bylyklient

Zwalnianie najlepszych handlowcow i przekierowanie rozmow do ludzi, ktorzy kompletnie nic nie wiedza albo odrzucaja polaczenia ... czy to jest jakos o ktorej tak firma trabi? Wizerunkowy strzal w kolano. Tylko czekac az reszta pracownikow walnie kwitami. Jak widac, czynnik ludzki jest w tej firmie na dnie. Liczy sie tylko slupek finansowy. Jak podniesc wynik w tabeli?? (usunięte przez administratora) Zenujace i zarazem smutne. Czyzby firme szykowano na sprzedaz? Mam nadzieje, ze ludzi odpowiedzialnych za ten (usunięte przez administratora) wywioza na taczkach. (usunięte przez administratora) Dobrze, ze jest konkurencja oferujaca duzo lepszy poziom uslug.

Kierowca1234

Jesli szukacie pracy to taka rada... szukajcie dalej !

Rampampam

Jeśli chcesz poczuć się jak parobek-zatrudnij się w express! :) coś pozytywnego co można powiedzieć o pracy w tej firmie? Jedyne co przychodzi mi na myśl to współpraca z innymi kierowcami. Niestety pracownicy biurowi nie należą do najprzyjemniejszych osób, obgadując i wprowadzając nieprzyjemną atmosferę. Praca sama w sobie mało opłacalna są zlecenia za które może wyjść ci około 9-10zl brutto/h wszystkie najlepsze zlecenia rozchodzą się po cichu między koordynatorami,ewentualnie są wrzucane dla kolegów koordynatorów :)

Wiaderny

Katastrofa. W dniu oddania telefonu przez ponad 4 godziny nikt nie odbierał telefonu w celu umówienia godziny i miejsca zwrotu samochodu. W końcu kierowca spóźnił się ponad 2 godziny, oczywiście nie informując o problemach. To ja musiałem do niego kilka razy dzwonić zanim odebrał. Jedyny plus to to że auto było ok. Ogólnie kiepsko.

Pracownik

Radzę się wziąć do roboty, a nie tylko narzekać. Jeżeli narzekacie na warunki finansowe to widocznie nie chce wam się pracować i zarabiacie mało:)

6
Mariusz
Inne

Klienci dość aktywnie wypowiadają się o firmie, czego nie można niestety powiedzieć o pracownikach. Jak Wam się pracuje w Express Rent a Car? Warunki finansowe i relacje są na tyle dobre? Piszcie.

1
Maro...
@Mariusz

Finansowo bez rewelacji. Atmosfera do d..y, siedzenie w biurze (za darmo) i czekanie aż pojawi się jakikolwiek kurs... Najlepsze zlecenia dla pupilków koordynatorów, a najgorsze czyli takie które zajmą Ci 5 godzin i zarobisz 45 zł (BRUTTO) dla Ciebie :) Na wioski w teorii jeździ się na dwa auta, a w praktyce trzeba błagać klienta żeby podrzucił Cię 20 kilometrów na przystanek... M A S A K R A

Natalia

Łatwo się skontaktowac, miła i pomocna obsuga klienta. Odbiór, zwrót i sposób płatności samochodu bardzo "flexible". Polecam!

Smok wawelski

Bardzo dziwna firma. Wszędzie piszą, że stawiają na jakość, a rzeczywistości jest całkiem odwrotnie. Wysyłanie kierowców na zadupia, gdzie są 2 autobusy na dzień, przez co trzeba się prosić klientów żeby odwozili do najbliższej cywilizacji, czasem nawet i po 20km. Jak w oczach klienta wygląda taka firma, gdzie kierowca musi się prosić o podwozke. Na szczescie większość klientów się na to zgadza ale nie wszyscy. Czasami się zdarzy, że musisz czekać na jakiejś wiosce kilka godzin na autobus lub iść na nogach 15km do najbliższej cywilizacji. Jak już nie masz naprawdę czym wrócić to nawet nie ma co dzwonić do firmy, musisz sam sobie organizować powrót bo firma ma cię gdzieś. Wrzucanie po kilka zwrotów/wydań na jedną godzinę w różnych miejscach województwa to norma. Potem to ty musisz wydzwaniać do klienta i przekładać godziny zwrotow/wydań. Firma zarządzają księgowi zapewnie bez prawa jazdy przez co wprowadzone są ich dziwne pomysły. Jednym z nich jest ocena stylu jazdy, gdzie oceniania jest prędkość oraz przeciążenia w aucie. Totalna inwigilacja. Jak masz za niska ocenę to obcinają pensje. Oczywiście w firmie prędzej dostaniesz jakaś karę niż premię. Żeby uzyskać premię należy wykonać ponad 40 zleceń w miesiącu przy których będziesz miał wysoką ocenę z jazdy. Czyli musisz po prostu zamulać na drodze, a i tak możesz dostać niska ocenę że względu na częste przekłamania GPS w aucie. Oczywiście firmie nie wierzy tobie tylko odczytom z GPS, które bywają czasami absurdalne. Kolejny hit to dyżury nocne na których jesteś sam, które żeby ogarnąć potrzebujesz drugiej osoby, którą oczywiście ty sam musisz sobie załatwić i podzielić się z nią zarobionymi pieniędzmi...

2
asdasd
@Smok wawelski

Nie musisz nawet korzystać z multisport, wystarczy wykonać jeden kurs poza miasto i już darmowy jogging :) Niedługo "W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie naszych mobilnych doradców proponujemy przeciąganie samochód liną. Ten nowy innowacyjny sposób dostarczania samochód pozwoli zmniejszyć ryzyko wystąpienia wypadków, a także stawia na rozwój masy mięśniowej naszych pracowników"

Express
@Smok wawelski

Dzień dobry, chcielibyśmy odnieść się do powyższych słów. Przede wszystkim, w Expressie zawsze i niezmiennie zwracamy 100% kosztów zwrotu przejazdu dla wszystkich naszych kierowców, a gdy tylko jest to możliwe, podstawiamy drugie auto, tj. zlecenie wykonuje dwóch kierowców, dwoma autami, tak, aby potem wrócić jednym z nich do pracy. Co do systemu oceniania kierowcy, czyli safedrivingu. Program safedrivingu nie ma na celu zmuszania kogokolwiek do „zamulania na drodze”, tylko do przestrzegania obowiązujących zasad kodeksu drogowego, tj. jechaniu zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Właśnie dlatego płacimy więcej za bezpieczną jazdę, aby finansowo nie odbiło się to na zarobkach kierowców. Nie namawiamy do pośpiechu, a wręcz zachęcamy poprzez dodatkowy program motywacyjny do spokoju za kierownicą. Nasz program safedrivingu ma też szereg innych korzyści dla nas jako społeczeństwa: bezpieczeństwo (Polska jako członek UE, przoduje w liczbie śmiertelnych ofiar i wypadków w ruchu drogowym w terenie zabudowanym), ekologia (ilość emisji spalin), ekonomia (niepotrzebne naprawy, części, zużyta energia) i wiele innych. Po prostu – zależy nam na tym, aby kultura jazdy w Polsce była wyznaczana poprzez stanowione prawo, tak jak ma to miejsce w najbardziej cywilizowanych krajach.

2
qwertyui
@Express

Przez wasz 'safedriving' już kilka razy zdarzyło mi się, że przez korki nie byłem w stanie nadrobić czasu straconego gdzieś po drodze i spóźniałem się na powrotne autobusy i pociągi, więc te wasze 10% więcej kompletnie mi się nie opłaca. Nie jestem również zwolennikiem jazdy 100km/5 ale mimo starań i przejechania kilka razy 60 lub 70 km/h ocena spada do 1 lub 2. Wolę jeździć szybciej i efektywniej pracować niż być wszędzie spóźniony.

odpowiedz
@Express

Asysty nie ma, gdy 'tylko jest to możliwe' a wtedy gdy jest to konieczne, a ile trzeba się o tą asystę naprosić to szkoda słów. Na szczęście klienci zgadzają zwykle zgadzają się podrzucić te parę kilometrów, ale już jeżeli mam prosić klienta o podwiezienie 20 km to jest mi już głupio...

Express
@odpowiedz

Auto logistyczne jest cały czas dostępne, przede wszystkim używane jest w godzinach wczesnoporannych lub popołudniowowieczornych, ale często również za dnia. Zawsze sprawdzamy połączenia z miejsca wydania, aby mieć pewność, że kierowca wróci.

Zdzichu
@Express

Kpina z tymi kierowcami, że jadą we dwóch itp. Dziś przez was (celowo z małej) czekałem na auto zastępcze 4 godziny, bo nie było ani jednego kierowcy!!! Dopiero po zamówieniu taksówki dojechałem do wypożyczalni i odebrałem auto. Jesteście s ł a b i !

Siqqo
@Express

Cały czas błagamy klientów żeby nas gdzieś podrzucili, to trochę żałosne... W Avisie jak klient nie mieszka przy głównej drodze z której jeździ bezpośredni bus do miasta w którym jest oddział, to jedzie się na dwa auta. Skoro firma ma grube miliony na tworzenie nikomu niepotrzebnego systemu SAFEDRIVING, to może znalazłoby się 20 zł na paliwo i 29,40 zł dla kierowcy robiącego asystę??????? Studiuje kierunek związany z IT i doskonale wiem ile kosztuje taki jeden GPS z dodatkowymi czujnikami, ile kosztuje zrobienie systemu wyliczania średniej... O koszcie stworzenia mapy z ograniczeniami prędkości nie wspomnę.

XXX
@Express

"Zawsze sprawdzamy połączenia z miejsca wydania, aby mieć pewność, że kierowca wróci." Serio? ...

Pytanie
 Pytanie

Wiecie czy Express Rent a Car udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

dfhdffdsfsdg
@Pytanie

Takie rzeczy tylko w erze. Kierowcy mają 7 calowy tablet do dzwonienia, z baterią która dnia nie trzyma i aplikacją famoc, dzięki której mają dostęp do zdalnych działań. Laptop to już za droga rzecz

Nowy Stary

I te córy Koryntu, które marudzą o koordynatorach na trasach.. nazwać was księdzem, co chciał ostatni zajazd jest nobilitacją. Jak widzę, ile koordynator musi prosić, żeby ktokolwiek wykonał transport , to wcale się nie dziwię, że finalnie staje na rzęsach żeby dograć auto w drugą stronę i finalnie jedzie sam albo oddaje kierowcy, którego lubi. Oddać kurs w dwie strony w ręce takiego roszczeniowego nieroba to przecież grzech. Dziękuję za uwagę.

2
x
@Nowy Stary

Dziwisz się, że jest mało chętnych na kursy w jedną stronę? Przykłady tras za 105 zł Warszawa - Wrocław Liczba km/czas przejazdu według map google: 363 km / 3h Powrót według e-podróznik (najszybszy, z biura na dworzec główny miasta powrotnego): 4.30 Dodajmy 30 minut, na jeden postój, tankowanie, zakończenie ZT, zdanie klucz i spacer na przystanek. Łącznie 8 h Warszawa - Gdańsk 365 km / 3.40h 3.40 + 30 min Łącznie 7.50h Gdańsk - Szczecin 350 km / 5 h 5.10 h + 30 min Łącznie 10.40h Katowice - Poznań 381 km / 4h 4.30 h + 30 min Łącznie 8.30h W najlepszym wypadku na godzinę wychodzi 13,4, w najgorszym 9,84 brutto. W najlepszym, bo nie brałem pod uwagę korków i opóźnień komunikacji.

Siqqo
@x

Koordynatorzy to najbardziej cwani są jeśli chodzi o to :) Chciałbym zobaczyć jak jeden z nich jedzie 'safe drivingiem' z Gdańska do Szczecina i wraca autobusem :) Sami by nie pojechali, a tak to narzekają jak to dużo pracy mają siedząc cały czas na komputerze, oglądając memy i seriale na netflixie. A kierowcy bez których ta firma by nie istniała, to największe zło i największe nieroby =) Pzdr.

Xxx

O tyle, o ile z system safedriving da się jeździć i już przywykliśmy do tego, o tyle widzę, że problem koordynatorów i ich ziomeczków na trasach to problem ogólnopolski. Warszawa i PD pozdrawia i łączy się w bólu ;) Cała reszta pracowników mega, zarówno kierowcy jak i dział techniczny, A i zarobki jak się pracuje są bardzo dobre.

1
nowykierowca:)

Praca w krakowskim oddziale Expressu nie jest aż taka zła. System oceny jazdy da się jeszcze przeżyć ponieważ i tak 80% drogi stoimy w korkach, trochę ciężej jest na trasach, jeśli chodzi o osobę odpowiedzialną za sprawdzanie samochodów oraz myjnię to pełen profesjonalizm, zawsze podchodzą do swojej pracy w 150%, zawsze są chętni do pomocy i nigdy nie ma z nimi problemów. Atmosfera w firmie pomiędzy kierowcami czy osobami pracującymi w biurze jest świetna. Niestety nie ma nic idealnego, jeden z naszych Krakowskich koordynatorów,(usunięte przez administratora) Niektórzy kierowcy, którzy są wpisani w grafiku nie dostają nawet zleceń i przychodzą do pracy z myślą, żeby zarobić chociaż głupie parę groszy, w momencie gdy koledzy tego cudownego koordynatora jeżdżą na zlecenia transportowe pomiędzy miastami w dwie strony. Kiedy wracają ze zleceń, magicznym sposobem od razu gdzieś jadą, mimo że inni kierowcy dalej czekają na jakikolwiek kurs.(usunięte przez administratora) Kolejną wspaniałą praktyką jest system NAGRÓD I KAR! Czyli jeśli pojedziecie na drugi koniec miasta do serwisu, z którego wraca się półtorej godziny za 10zł to MOŻE dostaniecie nagrodę, a jak nie pojedziecie do tego serwisu, to liczcie się z tym, że będziecie zarabiać 40zł dziennie siedząc w pracy po 8 godzin. Siedzicie w 10 osób w biurze i czekacie na zlecenia?(usunięte przez administratora) pojedzie na podmianę albo nasz wspaniały koordynator wyleci z losowankiem na jakiejś (usunięte przez administratora)stronce, gdzie do wygrania będzie wymiana opon w serwisie, w którym nie wiedzą nawet gdzie mają opony i jak odkręca się koła. Więcej na prawdę nie chce mi się już pisać, jeśli chodzi o drugiego koordynatora Krakowskiego oddziału, to nikt nie ma do niego żadnych zarzutów, wiadomo może lubi bardziej starszych kierowców od nowszych, ale nie każdy zaprzyjaźnia się z kimś w tydzień. Mimo to każdego traktuje równo i praca z nim sprawia ogromną przyjemność i chce się siedzieć w pracy dłużej niż zwykle. Myślę, że kiedy nastąpi zmiana tego koordynatora, na osobę bardziej kompetentną i nadającą się do koordynowania dużym zespołem, to praca w tym oddziale będzie o niebo lepsza.

Wonn!!!!
@nowykierowca:)

Nie podoba sie to droga wolna, nikt Was tu nie trzyma. Przyszła banda rozpieszczonych dzieciaków po maturze i myślą że ktoś bedzie skakał wokół Was. W tej firmie nie ma zadnych nagród za poświęcenie w pracy wiec nagrody od koordynatora to oststnia rozsądna rzecz która pozostała.

kierowca2
@Wonn!!!!

Prawda w oczy kole?

Express
@nowykierowca:)

Proszę pamiętać o jednym: koordynator ustala grafik z dnia na dzień, czyli wieczorem lub nawet rano. Wpisywanie się do grafika z dwudniowym lub nawet dłuższym wyprzedzeniem, na pewno pomoże rozwiązać kwestię kierowców bez przypisanych kursów.

Froo

Proszenie klientow o podwozke bo nie mamy czym wrocic jest delikatnie mowiac upokarzajace, dlaczego u konkurencji kierowcy maja sluzbowki (segmentu A ale maja) a w ekspressie trzeba (usunięte przez administratora) z najwiekszego zadupia najtanszym srodkiem komunikacji?

asdasd
@Froo

Bo tak jest dla firmy taniej, ale nie powiedzą Ci tego wprost :)

Express
@Froo

Zasady, że z wydań wracamy komunikacją zbiorową, są przekazywane w trakcie rozmowy o pracę oraz w trakcie szkolenia kierowcy. Każdy z kierowców jest świadomy, jakie panują u nas zasady.

Zostaw merytoryczną opinię o Express Car Rental - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Express Car Rental?

    Zobacz opinie na temat firmy Express Car Rental tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Express Car Rental?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 11 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Express Car Rental
Przejdź do nowych opinii