Opinie o POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna w Wilczyce

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Edukacja - działalność związana z oświatą

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna w Wilczyce

Droga Maju

W firmie z którą kiedyś współpracowałem zdarzyła się podobna sytuacja jak w clarenie. Kadra kierownicza w walce o stołki doprowadziłam do strasznego chaosu w firmie. Nikt już nie wiedział o co tak naprawdę chodzi. Audyt który w firmie przeprowadzono skierował uwagę zarządu w ślepą uliczkę. Ci co byli winni całego zamieszania tak skutecznie gmatwali wszystko w firmie że prezes podejmował różne chaotyczne decyzje. Przy okazji pogarszając jeszcze sytuację. Na goworku wszyscy wylewali żale , a opinia firmy bardzo na tym cierpiała. Ktoś mądry w zarządzie wpadł na genialny pomysł, który rozwiązał wszystkie problemy i pozwolił Prezesowi błyskawicznie uzdrowić sytuację. Sam prezes napisał post na goworku. Poprosił o wstrzymanie się od komentowania sytuacji w firmie na forum publicznym . Ponadto zamieścił adres mailowy tzw NAPISZ DO PREZESA. Obiecał że każdego przesłanego do niego maila przeczyta i w miarę możliwości odpisze choć dwa zdania. Burza na goworku faktycznie przycichła. Ale najważniejsze było to że , że ktoś wreszcie spokojnie i merytorycznie opisał problem , który spowodował wielkie zamieszanie w tej firmie. Przekazał prezesowi takie informacje , które w żaden sposób na go worku nie mógł zamieścić . Dokładnie wskazał co prezes powinien szukać i gdzie powinien szukać jeżeli chce uratować firmę ( sytuacja tam była bardzo poważna ). Chcę tylko napisać że to co się dzieje nie służy firmie clarena i osobom tam ciągle pracującym. Może właśnie zmiana formy komunikacji była by tym , co wyciszy troszkę ten medialny zgiełk. Pracownicy żalą się że nie mają możliwości przekazać Pani Prezes istotnych informacji dotyczących firmy i nieprawidłowości w firmie. Może to jest dobry pomysł i wszyscy dobrzy ludzie na tym skorzystają i firma też. Co myślicie.

2
Pracownik

Po 4 latach pracy w firmie i wiedzy jaką posiadam można by Książkę napisać ,zrobić telenowele brazylijską lub Vega może by film nakręcił:) o tym co PP robi oraz jak potrafi z 26 letniego tenisisty dyrektora zrobić...ktory ma wpływ na duże i nie koniecznie dobre zmiany w firmie...jak zmienia zdanie pod wpływem innych bo swojego zazwyczaj nie posiada itp można rozmawiać bez końca... Powiem wam jedno Karma wraca do człowieka z mocą jeszcze większą, ludzie którzy jeszcze tam pracują też ich nie będzie jeszcze trochę tak tu już jest niestety ...w innych firmach ludzie pracują latami tak teraz się zdarza bo ich doceniają..... Żal mi najbardziej wszystkich byłych pracowników którzy zawsze dawali z siebie wszytko jestem mocno z wami i życzę wam samych sukcesów..zwłaszcza w dniu sympozjum oraz promocji to była cholernie ciężka praca , zobaczycie że będziecie zadowolone/zadowoleni ze już nie pracujemy w clarenie Do kogo ma przyjść Karma do tego przyjdzie zobaczycie kwestia czasu nic nie trwa wiecznie , ja wierzę że każdemu z osobna się wszytko ułoży 3 mam kciuki za was i życzę wszystkim dużo dobrego :) głową do góry i do przodu A i to że ktoś nazywa nas nierobami to tylko świadczy o nim ..najważniejsze że my wiemy ile nas to kosztowało nerwów,czasu, siwych włosów,walki, i co NAJWAŻNIEJSZE KM KTÓRE CODZIENNIE ROBILIŚMY NARAŻAJĄC NASZE ŻYCIE I PRAWKO aby dotrzeć do naszych klientów na czas i szukać nowych i dotrzeć bezpiecznie do domu do rodziny :)

1
Wenden Wrocław

Firma clarena widzę że większość pisze handlowców a mało o innych działach np magazyn, konfekcja czy dział produkcji a co do pani prezes ma głowę do interesu ale niestety brak serca widać po niej jest jak królowa zimy córkę ma zato przesympatyczna Anna:)

1
Czarna perła

To co się dzieje od pewnego czasu w Clarenie woła o pomstę do nieba. Pracowałam jako DH kilka lat, uwielbiałam tę pracę i moje klientki. Ale to co sie działo i dalej się dzieje to już przechodzi ludzkie pojęcie. Doradcy handlowi traktowani są jak najgorsze zło tego świata. O wszystko w tej firmie musisz się prosić i walczyć o to co Ci się należy. Prawda, milosc i odpowiedzialność to jedna wilka fikcja!!!! Pracownik traktowany jest jak robot który nie może zachorować, pójść na urlop bo wówczas istnieje wysokie prawdopodobieństwo ze nie wykona min 80% i dostanie wypowiedzenie. Nie pracuje już jakiś czas i jest to najlepsza decyzja jaka podjęłam. Natomiast w dalszym ciągu kontaktują się ze mną klientki i pytają co się dzieje w firmie i bardzo narzekają. Jedne z czego jestem zadowolona to to ze poznałam fantastycznych ludzi z którymi cały czas mam kontakt

Magazynier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

(5 minut) ogólny opis pracy, mydlenie oczów super atmosferą. (5 minut) informacja o posłuszeństwie i byciu lojalnym. Koniec

Pytania

Od kiedy możesz zacząć pracę.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jola

Mnie również nie zobaczycie na sympozjum moja doradczyni również została zwolniona s nigdy wcześniej nie miałam tak fajnej sympatycznej i profesjonalnej dziewczyny która była na każde zawołanie zawsze z uśmiechem i profesjonalizmem nawet w weekendy odbierala telefony odpisywala na wiadomości jeździłam na te sympozja że względu na nia ponieważ potrafiła mnie zachęcić współpracą z nią to byla prawdziwa przyjemność szkoda Clareno że pozbywasz się naprawdę dobrych pracowników kosztem nas klientów nigdy wcześniej tu w Wielkopolsce nie miałam tak fajnej profesjonalnie podchodzacej doradczyni dziewczyna z pasją i przede wszystkim z ogromnym zrozumieniem i szacunkiem do klienta

Były prezes
 Rekomendacja

Pani Prezes Miała Pani i w dalszym ciągu ma Pani wielu oddanych pracowników i doskonałe produkty. W tych postach widać jakim zaufaniem i niekłamanym podziwem darzyli Panią pracownicy, nawet ci którzy z tych czy innych powodów są już poza firmą. Nie jestem związany z firmą Clarena , jednak w przeszłości przyszło mi się skonfrontować z podobnym problemem. Życzę Pani wiele sukcesów na które swoją ciężka pracą z pewnością zasłużyła.

Kasia
 Problem

No to widzę że ostro zostaje poraniony na Łódzki okręg jak firma zwolniła nasza wspaniała Panią Lidkę. Tylko zal pozostał...

Agata

Jestem oburzona tym co robicie i z handlowcami i nami klientkami . Reorganizacje to przeprowadzce na miejscu i oczyścić się z tej dziwnej menager i zróbcie przodek tam na miejscu bo jak się czyta to wasi doradcy tyraja o wasza menagerka i żal tam system to fuzja braku kompetencji. Ludzie sprzedają a wy im zabierać ie , oszukujecie nie dopisuje cie . No i piszą , że rodzina w dziwny sposób to faworyt. Nie do przyjęcia. Życzę wszystkim zwolnionym lodzi , Tarnowa Zgierza i gdzie tam jeszcze sukcesu . Pani Prezes spojrzenia na tych co robili świetna prace w całkiem inny sposób .Byli doprawdy chyba wszyscy jak czytam wspaniali , pracowici i uczciwi .Tu nie ma na handlowców złego słowa .Ale menager ? U mnie też była .Ciągle z grymasem i niezadowolona .Wiedzą tez trochę kiepska . Żal tylko ludzi źle potraktowanych. Towar jak ktoś napisał sam się nie sprzeda a i klienci mają dużo do powiedzenia . Proszę przemyśleć sytuacje tych osób .

Marcin

Jestem oburzony co wy robicie . Reorganizacja i zwalniacie najlepszych handlowców z rejonu łódzkiego jaki był do tej pory . To co do mnie przyjeżdżało przed p.Lidką to dostawca gazetki jak pizzy . Ta osoba to jak ktoś napisał Ambasadora waszej firmy . Tak Ambasadora .Kultura , wiedza i bardzo dużą aktywność. "Nie chce mi się z wami gadać. .." Dla was to wstyd. Pani Lidia życzę by znalazła Pani pracodawcę godnego Pani . Trzymam kciuki.

Kasia

Jestem wasza klientka z rejonu łódzkiego i z przykrością stwierdzam , że nie macie pomyslu jak pracować z klientem. Przyjeżdża to mnie wspaniały doradca taki jakiego Clarenią nigdy nie miała. Od niedawna wiem ze mi te kobietę zabraliśmy bo jest zwolniona .Doradca który namówił mnie na wiele produktów opisując znakomicie ich wartość , działanie , strukturę produktu.Wszystko się zgadza .Zakupiłam także i sprzęt z którego jestem zadowolona ale powiem , że gdyby nie ta kobieta to zakupu dokonała bym w innej firmie .Jej głos doradczy był ambasadorem waszej firmy . Jestem niezadowolona , że tak często zmieniacie osoby do kontaktu z klientem nie szanując siebie, pracownika no i nas. Pisze Ambasadora , ponieważ to super osoba o wyjątkowym podejściu do klienta , systematyczna , pracowita i kompetentna zawsze przygotowana na moje pytanie .Reorganizacja ma przynosić efekty a wasza efekty daje mierne . Niezadowolenie i krzywdę i straty i zniechęcenie do firmy.W pamięci to zostaje .Na najbliższe sympozjum nie pojadę bez względu na zawartość zwłaszcza , że bilety macie drogie . Jestem wkurzo. .. na takie działania i mam żal z powodu mojego doradcy .Myślę że całkowicie nie doceniliscie takiego handlowca . .

Tarnowskie Gory
@Kasia

Dokładnie to samo chce napisać. Nie zobaczymy się na sympozjum. Do sieci partnerskiej też nie wstąpię Za butelkę kleju i literki do przyklejenia . Chyba sobie żartujecie. Nie miałam pojęcia co tam się dzieje. Pani Agnieszko pozdrawiam serdecznie.

1
Ekonomista

W tym całym bałaganie żeby nie powiedzieć, ... Wszyscy zapominają że zarządzanie to służba. Nie można realizować wyniku za wszelką cenę. Świetnie jak zarządzani ludzie się angażują. Jak czują się akceptowani Dla ludzi chyba ważna jest kultura organizacji. Stąd rola pracodawców jest tworzenie kultury firmy opartej na szacunku i otwartości. Słowa ważne Richarda Brandsona "klienci nie są najważniejsi pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników., oni zatroszczyć się o klientów." To mądre słowa i co z tego dla Clareny Chyba coś zgubila.......???

Supr powiedziane
@Ekonomista

Bardzo trafna opinia. Clarena to dobry produkt ( stosunek ceny do jakości ) Dobrze rozpoznawalna marka wśród klientek. I całkowity brak pomysłu na zarządzanie. Przeświadczenie że mając taki produkt i taką markę możesz być arogancki i nieprofesjonalny w tym co robisz. Arogancja nie dotyczy tylko pracowników. Niestety ,arogancja dotyczy także odbiorców ,( między innymi sposób rozpatrywania reklamacji ) Pracowałem w innym sektorze , ale w głowie się nie mieści że można tak działać i to się wszystko kręci . To naprawdę musi być to silna marka i niema zapewne żadnej poważnej konkurencji , inaczej to by było wszystko nie możliwe, to co tam się dzieje.

allegretto

A ja podsumuję sprawę z zupełnie innej strony, bo każdy kij ma dwa końce. Moim zdaniem, handlowcy dostali wszystkie niezbędne narzędzia umożliwiające im pracę, a firma uwierzyła i zainwestowała w nich. Podjęto jednak decyzję o reorganizacji działu handlowego, co się przecież zdarza w każdej organizacji i nie jest niczym dziwnym. I wtedy (i dopiero wtedy!) się wylało... Drodzy Handlowcy, rozumiem złość i żal, ale one wszystko wam przysłaniają i przestaliście myśleć rozsądnie. Możecie nadal się nad sobą użalać, albo wziąć się porządnie do roboty, potraktować Clarenę jako ważny przystanek w swojej karierze i zacząć pracować sukces w tym, w czym jesteście najlepsi. Jeśli prześledzicie życiorys wspominanej tu wielokrotnie PP, to zobaczycie, że i ona była kiedyś w podobnej sytuacji, w której wy jesteście dzisiaj. Tylko zamiast płakać i się żalić,zakasała rękawy i wzięła się do roboty.

2
Żałosny
@allegretto

Żałosny komentarz owszem w każdej firmie zdarzają się reorganizacje zwolnienia przetasowania ale w tej firmie po pierwsze jest to nagminne bo nie znasz dnia ani godziny po drugie obecna tzw reorganizacja odbyła się kosztem dobrych pracowników żaden że zwolnionych nie był przrcietniakiem ani miernota każdy swoje plany wyrabial a jak chciano mu udowodnić że jednak nie zrobi to sposób masz opisany w wielu komentarzach co nas obchodzi że ktoś gdzies kiedyś przeżywał już coś podobnego owszem takie jest życie że wszystko może się zmienić z dnia na dzień ale ludzie zostali pozbawieni pracy przez jakieś widzimisię w imię jakiejś reorganizacji która moim zdaniem.doprowadzi firmę na dno kiedyś jakiś mądry człowiek powiedział że nie ma dobrej sprzedaży bez dobrych handlowców przez telefon i e-sklep nie sprzedasz wszystkiego nie zbudujesz kontaktu i więzi z klientem handlowcy mieli wszystkie narzędzia pracy??mówisz o samochodzie tablecie i telefonie?zabrano nam próbki darmowe dla klientów zostawiono smieszna ilosc gdzie nie bylo wiadomo jak to.sprawiedliwie podzielić zabrano nam katalogi comiesięczne rozwozi je poczta polska w dodatku przekazując je klientom zanim skończy się miesiąc katalog już na kolejny miesiąc siła rzeczy zapięcie planu staje się mniej realne bo klientka nie zamówi już z bieżącego widząc nową promocję narzędziami nazywasz wciąż te same promocje ?w ostatnim czasie wręcz się nam te narzędzia zabiera zastępując je niby lepszymi tylko nikt nie pyta nas handlowców co jest lepsze dla klienta nikt się nie uzala a jedynie mówi prawdę jak jest inna sprawa jeśli ktoś jest zwolniony bo zasłużył bo nie ma wyników a inna jeśli całą akcja jest zmanipulowana specjalnie jeśli znikają ci klienci oraz sprzedaż

Zrozumienie
@allegretto

To nie jest kwestia reorganizacji a kwestia zasad jakie w tej firmie panowały. Zasad które zostały opisane . Może podam ci przykład . Panowała tam reguła że brak realizacji planu na poziomie 80 procent z automatu skutkował wypowiedzeniem z pracy. Jedna z dziewczyn sprzedała klientce urządzenie które się zepsuło. Firma nie była w stanie skutecznie pomóc klientce w rozwiązaniu problemu. Wobec tego klientka wymogła zwrot pieniędzy za urządzenie. Przedstawiciel zaliczył korektę sprzedaży , tym samym nie zrobił w danym miesiącu 80 procent więc dostał wypowiedzenie. Tym razem managerka nic jej nie podprowadzili , żadnego klienta żadnej sprzedaży. Czy miała prawo być sfrustrowana że została zwolniona ? Nie miało znaczenia że wcześniej przez miesiące miała doskonałe wyniki. Więc nie odmawiaj ludziom prawa do wyrażania swoich opinii , mniej lub bardziej emocjonalnych. Obecnie większość szuka pracy , ale dzieła się tym co wiedzą i czują .Pracują tam jeszcze osoby , koleżanki których przynajmniej część zasługuje na to by coś się w tej firmie zmieniło na plus. A tobie madralo nie jest szkoda czasu na czytanie opinii i zamieszczanie swoich , może weź się sam do roboty.

allegretto
@Żałosny

Nie będę się odnosić do całej odpowiedzi, bo mi się zwyczajnie nie chce, ale chciałam nawiązać do próbek, których temat wraca jak bumerang co jakiś czas. Próbki kosztują obecnie grosze i jest ich w zestawie sporo. Spakowanie ich w ten cały woreczek jest naprawdę pracochłonne, a wiem to, bo nie raz miałam okazję to robić. I jest tej niewielkiej ceny warte. W czym zatem problem? Ok, kiedyś próbki były za darmo, ale teraz są za niewiele więcej niż darmo. O co ta afera?

kkll
@allegretto

Problem w tym, że mam telefon po jednym z handlowców i to była osoba niezwykle kompetentna, pracowita i lojalna. Proszę nie pisz, ze ktoś jest leniwy i na niego padło wypowiedzenie. Klientki się bardzo skarżą na te tzw częste reorganizacje w firmie. Opinia kontrahenta na temat firmy jest najważniejsza , a na podstawie ciagłych wymian pracowników jest ona po prostu bardzo kiepska i ciagnie do dołu. A same hasła szacunek, odpowiedzialnosc są tylko polem do komentarzy i wysmiewisk

Tu masz racje
@allegretto

Moja dziewczyna by zadowolić klientki kupowała w clarenie próbki. Chciała utrzymać dobry kontakt z klientkami które faktycznie były niezadowolone że odebrano i możliwość testowania produktów. Te próbki które kupowała potem bezpłatnie rozdawała klientkom. Skutkowało do doskonałym kontaktem z klientkami , co skutkowało doskonałymi wynikami. Ale nie miała szans. Jeżeli trzeba zrobić ze się 80 nie zrobi to jak wcześniej pisano sposób jest. Czy nie lepiej jest po prostu dac komuś wypowiedzenie z powodu reorganizacji. Czy trzeba ludzi takim sposobami eliminować? Przecież można działać prosto i z poszanowaniem pracownika. A te napisy przed wejściem do biurowca clareny w konfrontacji z tym co tam się dzieje nieodparcie daje skojarzenia z innym pełnym hipokryzji napisem. A te wpisy mają na celu zwrócić uwagę zarządowi co się w firmie dzieje ( brak innego sposobu komunikacji) Nikt nie dopuszcza myśli że jest to planowe działanie zarządu. Być może chcą w ten sposób pomóc Pani prezes , bo w ocenie pracowników to co się dzieje ich ukochaną firmę sprowadzi na dmo

Karol
@allegretto

Piszesz bzdury . Reorganizacja z dnia na dzień by wycisnąć z handlowca chyba wszystko .?A nawet dawać dwa razy wypowiedzenie i stawiając wcześniej plan do wykonania bo będzie to tobie cofnie . . Co ty piszesz ,czytaj ze zrozumieniem .. Ty bys się nie oburzala jak za plecami dla dobra siostry jesteś okradany? A jaka to menager jak siostrze dopisuje miasta , sprzedaż i daje plan całkiem nie przystajacy do regionu.. A nawet jak wiesz gdzie ma rejon to ni z gruszki, ni pietruszki miasto w innym województwie? Czy z tabel wiesz jaki region ma siostra ? To jedyny taki przypadek . Czy to nie oburza .? Narzędzia pracy tak i ofszem ,które stały się zbyt drogie w eksploatacji bo ktoś pojął beznadziejna decyzję o Yarisie .? Czy czytasz co klienci na to ? Idziemy na dno jak ktoś napisał , że pikujemy !! Jestem jeszcze tu ale otworzyły mi się oczy na to wszystko i juz szukam bardziej odpowiedzialnej firmy .Tu jest (usunięte przez administratora) . Czy będziesz bronić oszukującej M . To nie jedna opinia . Jest ich tu na goworku ponad 400. Są to opinie pracujących tych zwolnionych i zwykłych obserwatorów o klientach nie zapominając. To na nich PP budowała swoją firmę .My też dokładamy cegiełkę . Tego nie widzisz zaganiajac nas do roboty. Opinie klientek dobitnie pokazują , że to co się dzieje to (usunięte przez administratora) Jak byś się czuła jak robisz dużo więcej niż te wasze 80 procent ? Klientki cie kochają a ty piszesz reorganizacja .? Rodzina została , koleżanki które nie robią planu tez . To czyszczenie by nie było widać brudu . A czy widzisz przy siostrze REGION do obsługi ? Czy to nic nie znaczy ?

1
Kinia
@allegretto

To lepiej zostań właśnie tam.przy pakowaniu tych próbek bo jak widzę nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć problemu próbki za darmo otrzymane na wizycie od handlowca a próbki które klient musi sobie zamówić i za nie zapłacić to ogromna różnica nadal nie rozumiesz??klientka kupuje ode mnie towaru za przeszło 2 tysiące przy jednorazowym zakupie a ja jej nie mogę dac gownianych próbek za darmo bo nie mam !!!tylko muszę jej powiedzieć że niestety ma sobie kupić oczywiście że robiłam tak jak robi większość kupowałam próbki za własne pieniądze po to aby dac klientce na wyprobowanie przypominam że jesteśmy lub byliśmy handlowcami w firmie kosmetycznej zatem aby kupić krem o dużej pojemności fajnie gdyby klientka mogła go wypróbować czyz nie ??nie znam innej firmy kosmetycznej gdzie klient płaci za próbki a jeśli już o narzędziach mowa ulotki -problem plakaty problem bo albo wciąż stare te same albo brak jakiś czas temu pojawił się katalog zabiegowy miały być dokladane nowe zabiegi w formie doczepianych stron gdzie one są?A cyrk z probkami i kolorami podkładów?A frezarka która nigdy się nie pojawiła?A nie chiński autoklaw który nagle sam zmienił język na chiński?A zakaz kupowania w promocji 1+1 detalu a henna która sprzedajesz a do planu nie wchodzi a sprzedaż do.szkol która jest a się nie liczy dalej wymieniać?wiec się dziewczynko z biura obsługi nie ośmiesza j tylko odbieraj telefony bo klienci się niecierpliwia

1
Monika Z.

Jest mi bardzo przykro z powodu ruchów personalnych jakie dzieją się w Waszej firmie. Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka. Ja kupuję od człowieka. Mądrego, oczytanego, merytorycznie przygotowanego do rozmowy z fachowcem. Nie będę kupować przez internet, telefon i nikt mi nie będzie zmieniał przyzwyczajeń. Nie będę kupować w Clarene. A myślę, że byłam dobrym klientem. Pani Lidka z Łodzi to fajny, dobry i mądry człowiek. Pójdę za nią gdzie kolejek będzie. A Wam już dziękuję. Monika Zjawiona

1
Pozdrowienia
@Monika Z.

Pani Moniki pozdrawiam Panią i cały Zgierz.

Dividi et impera

Wiecie może kto z istotnych dla clareny osób informował BOK że nie otrzyma BOK premii . Brak premii dla BOKU podobno wynikał z fatalnej pracy doradców. Jaki sens ma konfliktowanie działów które powinny ze sobą współpracować? Czy ktoś rozumie o co w tym wszystkim chodzi ?

Salonowo

Niestety, jestem bardzo zawiedziona, moja kochana przedstawicielka już nie pracuje w Clarenie. Do firmy ciężko się dodzwonić ( brak przedstawiciela na mój region) , zostałam źle potraktowana mimo iż współpracuje i zamawiam w firmie kilka lat. Rozważam co zrobić dalej...

Odbiorca

Jak przykro się to czyta choć nie jestem bezpisredni w tym tygle. Moja przedstawicielka przyjeżdżala regularnie. Miała próbki katalogi i inne materiały mi niezbędne. Od kilku miesięcy nie ma próbek, katalogów i już nie przyjeżdża bo powiedziała że ja zwalniają. Bardzo to przeżywała bo była świetna w tym co robi. Czy Wasza Prezes nie widzi że traci i nas klientki? My zabiegami leczymy i dbamy o skórę ale i duszę jak mamy leczyć skoro widzimy, że nasze wsparcia wspaniałych doradców są tak traktowani. Jak można powierzyć pracę takiej niby manager? " Niby bo ta osoba to ani zachować się nie potrafi ani wiedzy nie ma. Ja nigdy jak była z moim doradca nie zrobiłam zamówienia bo się denerwowalam ta osoba. Przykro tylko że doradca ten który łączy klienta i firmę który dba o nas ma takie traktowanie. Nie znoszę jak przy muszą się mnie i dręczy koniecznością zakupu wasi przedstawiciele robią to dobrze dając nam poczucie opieki. Nie chce zmian przedstawicieli i nowych Handlowców. Nie muszę kupować w Clarene która robi takie numery swoim ludzią ale i nam klientka. Nie chcę ciągłych zmian. Jeśli byłam z moim doradca ponad dwa lata to dlatego że był pomocny. Nie muszę kochać Clarena. SA inne firmy Kosmetyczne które nie pozwalają sobie na takie ciągle zmiany bo to brak profesjonalizmu. JA PRZESTAŁAM LUBIĆ CLARENE. PRZESTANĘ TEŻ I KUPOWAĆ. Moje koleżanki z innych miast mówią to samo że przyjeżdża przedstawicielka i mówi, że się żegna bo ja właśnie zwolnili. Płaczą obie bo wspólna praca bo wiara i uczciwość doradcy Ja nie muszę wierzyć następnemu wasze zmiany kupowania przez internet lub słuchawkę Wstyd Clarena jak nie szanuje ludzi. LUDZI BO O SWOICH ŚWIETNYCH I NAS POPROSZĘ WSTYD Ja chcę kupować u żywego człowieka który dbał o mnie i mój biznes. Jak, czytam co się u was dzieje to strach i kupować i być z wami. Co tam wasze show room nie pojechałam bo jestem tym co robicie z ludźmi oburzona. Robicie tylko pokazowe imprezy ale wasze dobro to diabeł za skóra. Popatrzcie też na kadrę managera bo to doprawdy jest BARDZO SŁABE. I STAWIA WAS W SZEREGACH NAJGORSZYCH FIRM. Dbajcie o tych którzy często do 23 przyjmują zamówienia bo promocja twa do godz 23.59. Oni tak robią i wiem że tak jest bo moje koleżanki mówią że ich zwalniają właśnie doradczych to w dniach promocji mówiła że można dzwonić wyjątkowo do NAWET tej godziny. Pani Prezes proszę spojrzeć wokół siebie i zobaczyć ludzi z pasją i miłością do Clareny.Leser sam się szybko demaskuje. Po 2-3latach zostaje wartościowy pracownik. Proszę spojrzeć kogo ma Pani obok siebie manipulantow, oszukańców i ludzi którzy zarządzają zespołem bardzo bez wiedzy, umiejętności, kultury i empatii. Tyle. Przestałam lubić Pani firmę. Nie tylko ja. Moje koleżanki są rozzalone i oburzone że tak jak ja zaraz nie będą miały swojej doradczyni.

1
Brawo
@Odbiorca

Pięknie napisane. Czuć emocje. Czy można wiedzieć z jakiego województwa Pani pisze?. Pozdrawiam i życzę wiele dobrego.

1
Odbiorczyni
@Brawo

To województwo łódzkie .I jest mi z każdą godzina bardziej smutno ze mojej wspaniałej doradczym juz nie będzie.

1
Jacek
Inne
@Odbiorczyni

Myślicie, że aktualna sytuacja w firmie Clarena może ulec jeszcze zmianie? Patrząc nawet z punktu widzenia osób, które współpracowały do tej pory z doradcami, informacje pojawiające się w tym wątku stają się niepokojące. Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.

Już wiem
@Odbiorczyni

Świetna dziewczyna i super wyniki miała. Managerka jej nie lubiła , była zbyt szczera i wiedziała ja to wszystko działa. To sama na siebie wydała wyrok. Może po tym wszystkim jeszcze wróci. Tego Pani życzę.

2
bez zmian
@Jacek

Nic A nic Się nie zmieni. Zmieni się tylko to że jest jeden region i jedna managreka , to nie będzie podkradania z innego regionu. Dziewczyny z jej regionu będą ją popierać ( w końcu korzystały na tym co się działo ) Dziewczyny z regionu ,,gołąbka niekumatego ,, jak nazwany został , będą jeszcze bardziej bały się o robotę. Tym bardziej że to wszystko po firmie spłynie jak woda po kaczce. Jedynie tylko klientki zmienią trochę stosunek do Clareny , ale bardziej z tego powodu że jakość obsługi spadnie drastycznie ( co się dzieje już w tym momencie) Ktoś tam napisał że PP w ogóle to nie zainteresuje, wręcz managerkę pochwali za wszystko. Może to nie jest tak do końca bo afera trochę się stała zbyt głośna. Ale na prawdę na jakieś pozytywne zmiany bym nie liczył . Bo niby jakie te zmiany miały by być ? Tyle tylko że na sympozjach z klientkami będzie fatalna atmosfera i i bardzo spadnie frekfencja wśród klientek. Generalnie za kilka miesięcy nastąpi znów zmiana koncepcji dystrybucji. Na pewno nie liczył bym że te dziewczyny które były dobre w swojej robocie znów zaproszą do współpracy. A w firmie będzie jeszcze więcej podejrzliwości i zawiści. Amen

Jacku?
@Jacek

Gdybyś jeszcze określiła co dla Ciebie jest normą w firmie Clarena. Bardzo by to wszystkim pomogło. Mam nadzieję że normą , nie znaczy że ktoś kogoś (usunięte przez administratora) i oszukiwani są cisi i pokorni. Proszę o definicje ,, Jacku ,, ?.

axi
@Jacku?

Ciekawe, komu zależy na tym, żeby robić tu takie zamieszanie?

3
Brak slow
@axi

Zamieszanie ?raczej w końcu prawda wychodzi na światło dzienne jeśli widzisz w tym zamieszanie to.albo sama mieszasz albo również w tym G.....siedzisz i palce maczasz

Wiesz komu?
@axi

Ludziom którzy pracują z zaangażowaniem w firmie , ludziom którzy bez podstaw został zwolnieni z firmy. Wszystkim tym którzy widzieli jak beszczelnie klika managerki kombinuje jak sobie dorobić. Jak usuwać niewygodne osoby. Wszystkim tym którzy wiedzieli że manipuluje Panią Prezes. I nie jest to zamieszanie ale eksplozja frustracji. Przynajmniej dowiemy się jak jest w tej firmie na prawdę. Bo reakcja zarządu na działania managerki wystawi clarenie opinie najprawdziwszą że wszystkich.

Karol
@axi

Widać , że nie wiele rozumiesz. Czytaj tekst ze zrozumieniem.Wszystkim co tu piszą .Nie godzą się na przypinanie , dopisywanie , dokładnie targetu w ciągu miesiaca , (usunięte przez administratora)do PP.Brak znajomości potencjału rejonu , brak wiedzy menager kiej produktowej i sprzętowej by być wsparciem .Obiektywna ocenę wszystkich w zespole bez stygmatyzacji. A chodzi o ukaranie winnych i zmianę tej chorej sytuacji Pokazanie , że król jest nagi w przypadku M .

Karol

Widać, że nie zależy Clarene patrz Manager ani na pracownikach ani na klientach. Miłość i wiara jest ponad to. Tylko to wielki FALSZ. W imię tego właśnie fałszu. miernota jak któraś klientka napisała manager mości gniazdo oszukując Handlowców którzy nie są rodzina, koleżanka czy przyjaciółka. Czy 5 czy dziesiąty nie mieści się w jej obozie dla jej wyższych celów. (usunięte przez administratora) Prezes i wszystkich wokół dla swoich celów ZLOTOWKI.. Zamiast oka litera Z Z. Z. Praca efektywna nie ma znaczenia bo trzeba rodzinę wspomóc a innych pogrążyć. Miernota i Niby Manager to odpowiednie nazywnictwo. To klient z zewnątrz widzi. Umie mamic P, P , K i kiedyś T.. Szkodzi tym firmie i nam wszystkim. Siostra nigdy nie przypisany w tabeli teren no taki pływaczek Zawsze można skorygować o miasto które się przypnie i doda nawet z innego województwa. Dziwna podległość. Koleżanka podobnie dwa tereny w jednym handlowcu No bo ciągle niski potencjał. Czy tego nie widzimy. Tak widzimy. No i zero pomocy bo brak czasu i trzeba ciągle pilnować by coś nie umknęło z własnych wyższych celów} Te zabiegi niszczą nasi nasza pracę.. I firmę

Meritum

W tych postach zaczyna być chaos. Problem w prostych słowach jest taki. Były dwa regiony regon managerki i region gołąbka niekumatego. W regionie managerki pracowały koleżanki , siostra i dziewczyna brata. Managerka wspólnie ze słoneczkiem z boku pobierały sprzedaż ( klientów z regionu gołąbka. W trakcie absencji managerki systemem zarządzał już nie pracujący T...sz. Managerka dbała by najbliższe osoby otrzymywały za wyniki wysokie premie. Reszta ekipy managerki zawsze była bezpieczna no ,, wykonywała minimum. Sama managerka też była chwalona bo jej region miał fajne wyniki. U niekumatego sajgon szukanie sprzedaży i zwolnienia. A sam manager do d..py bo dał się robić w konia. Gdy któraś z dziewczyn naprawdę przejrzała co się dzieje i bok był przyparty do muru. Wówczas była likwidowana z firmy. Wystarczało że w boku tak pilnowano by minimum nie zrobiła. Do tego analityk tak kombinował by utrudnić identyfikację problemu .To w bardzo dużym uproszczeniu. Ale cała organizacja była genialna i bardzo sprawnie działająca. Czy to coś wyjaśnia . ( Bo ja to tak rozumiem )

Xxx
@Meritum

Dokładnie. Kilka dni po zakończeniu miesiąca dla niektórych "znalazła" się sprzedaż bo musiała????????????

Pracownik

Jakie to wszystko budujące co piszą nasze Klientki ale jakie przykre ..

Madzia

Plany, planami reorganizacja postawiona przy nieczystych rozwiązaniach menager rodzinie, kolezankach na głowie , Czy ta firma myśli o przyszłości ,ludziach tworzących firmę i o swoich odbiorcach. Moją super , wspaniała przedstawicielkę tez zwolnili. Jak nigdy ściskałysmy się i obie płakałysmy.Wspaniała pełna wiedzy, pasji zaangażowania chęci pomocy i wsparcia .Telefon zawsze odebrany .Czy to sobota czy też niedziela a nawet 22 tak by zdarzyć z promocją Jestem załamana i chyba nie chce myśleć o tej firmie i co bedzie dalej .Na seminarium nigdy nie siadła tylko była gospodarzem w najlepszych słowach. To dla niej bo opowiadała z taką pasja o zabiegach i osobach prowadzących jechałam na seminarium. Zawsze z pasją opowiadała o nowej gazetce.Zawsze było wprowadzenie które dawało mi czas na przygotowanie zamówienia. Nie będę rozmawiać z waszymi sekretarkami dla których jestem anonimem. Wy sprzedajecie kosmetyki, zabiegi i urządzenia i po latach współpracy nie chce się przestawiać .Bo wy mi to zgotowaliscie bo niby reorganizacja w oparach skandalu. To skandal. Nie chce innego waszego doradcy i waszych słuchawek . Nie chce juz salonu partnerskiego który razem planowaliśmy. Pani menager to jest wstrętne. Zachowanie pani pominę to milczeniem .Klasa sama w sobie była moja przedstawicielka . Krzywda żal wstyd dla firmy przy takich działaniach. Wasze plany pewnie ważne ale wiem ze mój doradca robił znakomitą robotę .To była wasza wizytówka bez zarzutu.

Zostaw merytoryczną opinię o POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna - Wilczyce

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna?

    Zobacz opinie na temat firmy POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 1 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna?

    Kandydaci do pracy w POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna
2/5 Na podstawie 317 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
POPŁAWSKA GROUP Spółka Jawna
Przejdź do nowych opinii