Cześć, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Czy jest jakaś jazda próbna??
Czy w firmie jest problem z plotkami między pracownikami?
Dla mnie jest spoko opcja na spokojna prace blisko domu.
Cześć wszystkim, szczególnie tym którzy zastanawiają się nad podjęciem pracy. Pracuje tutaj już ponad dwa lata więc opiszę mniej więcej specyfikę tej roboty. Wypowiedź podzielę na plusy i minusy - może komuś się przyda taka informacja jeśli aktualnie się waha nad podjęciem pracy. Zaczynając od plusów, w firmie jest w miarę nowy tabor samochodów. Jeśli chodzi o naczepy to zależy jak się trafi ale firma stara się. Z plusów to też oczywiście sama specyfika pracy na szkle, załadunek i rozładunek jeśli towar jest gotowy to czasami nawet i 15 minut. Po prostu naciskasz kilka guzików i to cała Twoja praca. Nie ma żadnych pasów i skakania po plandekach. Pieniądze zawsze (!!) na czas, pamiętam jak dwa lata temu w wigilie nawet dostałem przelew aby było na święta więc pod tym względem nie ma najmniejszego problemu. Praca jest poukładana w miarę sensownie, to znaczy realizujemy zlecenia przez klienta (SGGS, Guardian, Euroglass i innych producentów szkła) więc nie ma tak że dystans 1000 km masz pokonać w kilka godzin i zawsze jest za późno. Jak się spóźnisz to dajesz znać i nie ma większego problemu. Teraz to na co każdy czeka najbardziej czyli minusy tej firmy- problem jest z serwisem, błahe sprawy typu niedziałające oświetlenie czy nie działające łapy są naprawiane w tydzień, czasem dwa. Nie wiem czy zależy to od nastroju mechaników czy od ich dużej ilości zleceń ale można by to wziąć pod uwagę. Jeśli chodzi o stawki to tutaj się nie wypowiem.Kierunki jazdy w zależności od huty, na Euroglass są to głównie Niemcy i Beneluxy a na SangoBAIN właściwie jest to cała Europa. Praca dobra dla tych którzy są zmęczeni ciągłym skakaniem po naczepie lub dla tych którzy dopiero zaczynają zabawę z transportem bo firma w sumie bierze na dzień dobry każdego. Czy warto? Patrząc na krajowe dziadtransy raczej przyszedł bym tutaj drugi raz. Firmę głównie odradzają kierowcy którzy w jednym roku kalendarzowym mają cztery razy urodziny teściowej której nie widzieli od dwudziestu lat albo pilną wizytę u weterynarza co tydzień i chcą zjeżdżać a jednocześnie robić przy tym minimum 12 tysięcy kilometrów na miesiąc. Firma jak każda inna, czasami są fajnie tygodnie a czasami nie. Prośba do spedytorów aby nie wrzucali wszystkich do jednego wora bo z tego co rozmawiam z kierowcami to naprawdę Panowie nie ma co się szarpać tylko trzeba zbudować dobry zespół to aż się będzie fajnie pracowało. Pierwsza umowa jest na trzy miesiące, warto przyjść i zobaczyć a nie słuchać opinii jak to było dwadzieścia lat temu. Są minusy i plusy jak wszędzie,ale ogólnie solidna firma
Cześć wszystkim, szczególnie tym którzy zastanawiają się nad podjęciem pracy. Pracuje tutaj już ponad dwa lata więc opiszę mniej więcej specyfikę tej roboty. Wypowiedź podzielę na plusy i minusy - może komuś się przyda taka informacja jeśli aktualnie się waha nad podjęciem pracy. Zaczynając od plusów, w firmie jest w miarę nowy tabor samochodów. Jeśli chodzi o naczepy to zależy jak się trafi ale firma stara się. Z plusów to też oczywiście sama specyfika pracy na szkle, załadunek i rozładunek jeśli towar jest gotowy to czasami nawet i 15 minut. Po prostu naciskasz kilka guzików i to cała Twoja praca. Nie ma żadnych pasów i skakania po plandekach. Pieniądze zawsze (!!) na czas, pamiętam jak dwa lata temu w wigilie nawet dostałem przelew aby było na święta więc pod tym względem nie ma najmniejszego problemu. Praca jest poukładana w miarę sensownie, to znaczy realizujemy zlecenia przez klienta (SGGS, Guardian, Euroglass i innych producentów szkła) więc nie ma tak że dystans 1000 km masz pokonać w kilka godzin i zawsze jest za późno. Jak się spóźnisz to dajesz znać i nie ma większego problemu. Teraz to na co każdy czeka najbardziej czyli minusy tej firmy- problem jest z serwisem, błahe sprawy typu niedziałające oświetlenie czy nie działające łapy są naprawiane w tydzień, czasem dwa. Nie wiem czy zależy to od nastroju mechaników czy od ich dużej ilości zleceń ale można by to wziąć pod uwagę. Jeśli chodzi o stawki to tutaj się nie wypowiem.Kierunki jazdy w zależności od huty, na Euroglass są to głównie Niemcy i Beneluxy a na SangoBAIN właściwie jest to cała Europa. Praca dobra dla tych którzy są zmęczeni ciągłym skakaniem po naczepie lub dla tych którzy dopiero zaczynają zabawę z transportem bo firma w sumie bierze na dzień dobry każdego. Czy warto? Patrząc na krajowe dziadtransy raczej przyszedł bym tutaj drugi raz. Firmę głównie odradzają kierowcy którzy w jednym roku kalendarzowym mają cztery razy urodziny teściowej której nie widzieli od dwudziestu lat albo pilną wizytę u weterynarza co tydzień i chcą zjeżdżać a jednocześnie robić przy tym minimum 12 tysięcy kilometrów na miesiąc. Firma jak każda inna, czasami są fajnie tygodnie a czasami nie. Prośba do spedytorów aby nie wrzucali wszystkich do jednego wora bo z tego co rozmawiam z kierowcami to naprawdę Panowie nie ma co się szarpać tylko trzeba zbudować dobry zespół to aż się będzie fajnie pracowało. Pierwsza umowa jest na trzy miesiące, warto przyjść i zobaczyć a nie słuchać opinii jak to było dwadzieścia lat temu. Są minusy i plusy jak wszędzi
Jeździłem na wywrotce,na chłodni,na plandece- jednak to dzięki firmie Van Huet mogłem zacząć czyste i przyjemna jazdę ze szkłem. Nieporównywalnie lepiej. Kasa także ok i najważniejsze zawsze na czas. Nie ma jakieś dziwnych akcji z premiami- dobry kierowca zawsze jest dobrze nagradzany!
Ja dziękuję firmie za opcje stażu,pomogła mi ona postawić pierwsze kroki po studiach w tej branży. Jestem niezwykle wdzięczny za taką możliwość,gdyż rzadko która duża firma akceptuje i szkoli stazystow
Dla mnie osobiście za 3 tygodnie jazdy i dodatkowo przez 2 dni wolnego tłuc się busem, minimum 9 tys ,to i tak nie jest dużo ,na holenderskiej umowie pracodawcę kosztowało by to o wiele wiele więcej no i dobra emerytura ,a tak dosyć że cię nie ma w domu przez większość życia to i starość bardzo biedna .dlaczego kierowcy nie walczą.
Firma pisze ze szanuje ludzi ,maja ludzi za zwykłych śmieci wiec usuńcie w ogłoszeniu o prace podpunkt szacunek zero szacunku...nie polecam nikomu tej firmy
Dlaczego moja opinia została usunięta,oj ktoś usuwa mniej korzystne opinie
Dzięki tej firmie zaczałem jeżdzić ze szkłem. Nie żaluje!
Złego słowa powiedzieć nie mogę. Jasne, że może być lepiej, ale i tak jest nie źle. Pracując w różnych formach nigdy nie otrzymałem niczego więcej niż dieta+ podstawa, tutaj mam stażowe po roku pracy, mam premie co mc. Nie rozliczają z kilometrówki.Wysoki poziom szkoleń
Firma godna polecenia. Biuro świetne, pensja na czas. Inne firmy mogą tylko pomarzyć. Praca spokojna, spedytorzy ok
Witam wszystkich, 55 euro diety + polska podstawa. System 3/1. Śmiech na sali, pracować za: przeliczeniu na złotówki przy dzisiejszym kursie euro, który jest stosunkowo wysoki, wychodzi: Podstawa + diety: około 5350 zł na/msc. Kierowcy za jazdę po kraju od Pn-Pt, co drugi dzień w domu zarabiają w większości więcej. (usunięte przez administratora) . MATEMATYKA NIE KŁAMIE !!!
Witam.Jezdzę w tej firmie w systemie 3/1.3 lata złego słowa nie napiszę.Wszystko na czas wszystko dograne, ogólnie bardzo zadowolony. Warunki finansowe ok.Polecam wszystkim,ktorzy szukają spokojnej pracy
Witam.Jezdzę w tej firmie w systemie 3/1.3 lata złego słowa nie napiszę.Wszystko na czas wszystko dograne, ogólnie bardzo zadowolony. Warunki finansowe ok - co mc mam pemie uznaniowe, na świeta bony i paczki. Polecam wszystkim,ktorzy szukają spokojnej pracy.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Van Huet Glastransport Polska Sp. z o.o.?
Cześć, jakie kierunki, gdzie jezdzicie ze szkłem?
Jakie wartości są cenione w Van Huet Glastransport Polska Sp. z o.o.?
Firma godna polecenia. Biuro świetne, pensja na czas. Inne firmy mogą tylko pomarzyć
Firma stworzyła mnóstwo systemów pracy (3/1 albo z wolnymi wekendami). Każdy może sobie dopasować to się podoba i pasuje. Kasa do zarobienia według potrzeb. Ja sobie dopasowałem system i mi pasuje, kasa tez. Można dużo zarobić i jakoś nie widzę aby ktoś w PL płacił więcej. Zaraz start o 9 rozładunek i lecę dalej załadować i do F. Pozdrawiam.
Uczciwa firma, nie ma kombinowania z tacho, wypłata na czas, konkretni dyspozytorzy. Polecam!
Celem utworzenia święta było uświadamianie kierowców o tym, jak ważne jest zachowanie ostrożności i stosowania się do przepisów ruchu drogowego podczas jazdy.
Życzymy wszystkim naszym kierowcom udanych powrotów do domu, jak i szcześliwych oraz licznych podrózy wakacyjnych :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Van Huet Glastransport Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Van Huet Glastransport Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Van Huet Glastransport Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 26 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!