brak logo

Politan Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.

Rybnik

Opinie o Politan Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.

alek 2015-12-02 19:40:50
wszedłem tu zupełnie przypadkiem, nie mając absolutnie zdania o tej firmie. Dalej nie wiem nic, ale wiem, że 4 powyższe opinie na najbardziej sztucznym PR jaki w życiu widziałem. Serio ktoś Wam coś takiego każe pisać w PR ?
1
Sid 2016-01-07 21:06:40
Już komplet w Wielkopolsce
wiadro z mopem 2016-03-12 16:47:21
Moja opinia będzie autentyczna (były pracownik).

Plusy firmy: dobre produkty, atmosfera na co dzień jest ok, fajne dodatki socjalne, których na rynku już niestety firmy nie stosują (dofinansowania np. do wyprawki szkolnej, paczki na święta, premie za nie chorowanie itp), ładny budynek centrali, dobra flota aut, legalne zatrudnienie (nie ma żadnej lewizny z umowami czy kasą), sporo fajnych ludzi, wszelkie rozliczenia na czas np. delegacje, hotele itp, ubezpieczenie NNW.

Minusy: czasami zbytecznie wytworzone ciśnienie, sporo problemów z logistyką i wysyłkami, rozdmuchana księgowość, pieniążki trochę poniżej średniej na danym stanowisku (choć jest to trochę nadrabiane socjalem), brak benefitów typu Prywatna opieka medyczna czy Multisport, nie równie traktowanie pracowników, baza produktowa za bardzo stoi w miejscu (mało nowości).

Ocena końcowa: Idealnie nigdzie nie jest, kasa mogła by być większa ale przynajmniej wszystko jest legalne, terminowe i poukładane. Ocena jest na TAK.
2
Nowość 2016-03-17 20:57:51
Zgadzam sie z wiadro z mopem. Od lutego 2016 jest Multisport.
3
polka 2016-05-18 16:46:50
Jakie wyngaordzenie jest dl PH? auta z limitem ?
gorszy sort 2016-05-20 20:44:47
Wszystko zależy od realizacji planów. Jak realizujesz plany, kasa jest zawsze powyżej 4tys brutto. Auta nie mają limitów.
km 2016-07-07 17:50:01
Absolutnie nieprawda. W Politan podstawa dla PH jest wysoka.
km 2016-07-11 11:35:07
Zapytaj to ci powiedzą. Nie chce pisać o kasie. Są premie miesięczne i kwartalne za wykonanie celów, autka dość nowe, multisport i ubezpieczenie. Fajna praca, ale dla chcących pracować i ambitnych.
rexona 2016-09-18 16:04:32
To chyba jedna z lepszych firm w Rybniku. Przyjmują absolwentów na płatne staże. Jest duża szansa na etat po stażu. Dobre pieniądze. Socjal. Naprawdę godni polecenia. Sama nie chciałam wierzyć ale to prawda.
rexona 2016-09-20 18:07:29
To zależy co umiesz.
abigai; 2016-09-21 22:35:04
maka okres -przede wszystkim o jakie stanowisko pracy ci chodzi
Ciekawy 2016-12-01 20:53:27
Pytanie. Jakie są warunki na PH i jak wygląda praca na tym stanowisku w Politanie ? Jak z narzędziami i kasą ?
Pytam ponieważ mam rozmowę rekrutacyjną
Zibi 2016-12-04 20:32:24
Trzeba pracować. Narzędzia : peugeot albo Renault clio, samsung note. Regionalni ok. Kasa mogłaby być lepsza ale jest ok.
Zostaw swoją opinię o Politan Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. - Rybnik
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Politan Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.