Czy nadal macie takie samo zdanie o firmie Roland Express? Dużo osób ostatnio się kłóciło między sobą i w sumie nie wiemy jak się pracuje w tym miejscu, a pojawiły się dwie oferty pracy: http://rolandexpress.com/pl/kariera/ Czy możecie powiedzieć czy warto starać się o te posady?
@Ogarnięty nie jestem pracownikiem Roland Express, a serwisu Gowork.pl i działam tylko w interesie użytkowników zainteresowanych pracą. A usunięte musiały zostać te komentarze, które łamią regulamin forum: http://www.gowork.pl/regulamin. Negatywnych samych w sobie nie usuwa administrator.
Widać że nasłali jakieś płotki, aby tylko pisać o niej dobre, a tak nie jest. Edyta, nie rób tego bo zrobią z Ciebie tylko robota, nic nie znaczącego dla nich. Było więcej negatywnych komentarzy na ich temat, ale oczywiście pousuwali, jak by nie mieli nic do ukrycia nie robili by tego. Były kierowca ma dużo racji bo sam to przeżyłem. Nie polecam z calych sił.
@Driver 69 czyli poleciłbyś pracę jako kierowca w firmie Roland Express? Aktualnie widzę, że jest prowadzona rekrutacja (http://rolandexpress.com/pl/kariera/), także wszystkie informacje na temat tej pracy i warunków będą bardzo przydatne.
Śmiać mi sie chce z tych nie których opini,bo albo pisze to konkurencja albo człowiek który jeździł tydzień i tak naprawdę to nie wie co to praca kierowcy. Ogólnie polecam firme jedynie minus za starsze auta.
dalej to samo, nie ma co się napalać na tę firmę
Warto pracować dla nich jako kierowca kat b. Pozmieniało się co u nich coś czy dalej to samo co w komentarzach ?
Ciekawe czemu wam tak zalezy na podpisie, pojedziecie postraszyć osobe ?:)
Nie polecam. Szkoda nerwów.
Dlaczego ? Pokazało się ogłoszenie na OLX że szukają kierowców na blaszaki lub na chłodnie z kurnikiem. Interesuje mnie jakość wykonywanej pracy czy przestrzegają czasu pracy kierowcy jeśli nie przestrzegają i jest płacone tylko od przejechanych kilometrów to proszę o informację. Chciałbym sobie wyliczyć ile jestem w stanie faktycznym zarobić pieniądzy. Jakie systemy pracy preferują ? Wiem że mają Ducato Max blaszak 5 epal bo czasem ich auta można spotkać na trasach i czy spanie tzw leżanka jest zrobiona. Jakie mają normy spalania i czy obcinają z wypłaty za większe spalanie i czy wypłacają oszczędności paliwa. Jak tak to na jakiej podstawie to robią. Poproszę o informacje jaka atmosfera panuje w relacjach kierowca - spedytor. Czy często Wyjeżdzają do Skandynawii ? Z góry thx za info
Edek jeśli preferujesz spartańskie warunki to ta praca jest wręcz stworzona. Relacje z spedytorem - Spartańskie. Dzwoni zawsze jak coś źle zrobisz, więc nie możesz popełniać błędów. Blaszaki chyba nie mają kurników, więc śpisz na wygodnym łożu na siedzeniach. Nie wiem jak z resztą aut. Nie masz podstawy, więc musisz swoje wyjeździć by zarobić. Nie ma żadnych premii na to bym nie liczył. System pracy był 2 w trasie, weekend w domu. Normy spalnia mają nie możesz jechać więcej niż 90 bo też masz odrazu dzwonione od spedytora. I to tyle
nie rozumiem jak można jeździć 90 km/na godzinę busem blaszak przecież to są ekspresowe przewozy po to są takie pojazdy by sprawnie i szybko wykonywać dostarczenie przesyłek z tego co piszesz normy muszą mieć między 8 a 9 litra. Przy takiej jeździe po 1300 km można uznać za kierownicą. Gadałem z Panem z Urzędu z Wolsztyna to według niego firma godna polecenia. A mam jesżyczę jedno pytanie wypłacają diety ? Czy fikcyjne każą podpisywać diety aby automatycznie odjąć sobie koszty od uzyskanego przychodu w walucie obcej ? Czy może wogule nie praktykują diet to ważne dla pracodawcy jak i kierowcy
Nie Praktykują Diet. Nikt ci nie Broni tam pracować, po prostu mam swoje zdanie wiem co przezyłem, więc moje zdanie jest takie że odradzam. A wybór należy do ciebie, musisz się sam przekonać czy warto.
W skrócie; wyzysk na najwyższym poziomie, praca pod ciągłą presją, gdy już zjedziesz na weekend to nie masz wolnego czasu. Wracasz zgodnie z systemem w piątek, przeważnie w późnych godzinach, gdyż nawet spod granicy pod żadnym pozorem nie puszczą Cię na pusto, przez co walka o ładunek powrotny czasem kończy się dopiero w sobotę. Gdy już jednak przyjedziesz do upragnionego domu nie możesz liczyć na odpoczynek w wymarzonych czterech ścianach, ponieważ pół soboty spędzasz na latanie związane z "dopieszczeniem" zajechanych aut u sąsiada elektryka lub w zakładzie pseudomechanicznym w niedaleko oddalonej wiosce, który odprawia typową polską fuszerę. Zostaje niedziela która jest przeważnie na zakupy oraz przygotowania do trasy, gdyż jazda odbywa się w 90% w systemie 2/1 i ta cyfra jeden nie oznacza jak wiemy tygodnia, lecz weekend, dzięki czemu można śmiało powiedzieć że bus staje się twoim życiem bo już nie masz na cokolwiek innego czasu. Ponadto spedytorom można zarzucić brak poszanowania kierowców, gdzie właśnie ci drudzy są traktowani gorzej niż cweleni więźniowie w zakładzie karnym. Sam włodarz firmy nie prosperuje zbytnim pojęciem o prowadzeniu firmy transportowej, nigdy nie widział jak wyglada praca kierowcy oraz w ogóle go to nie interesuje. Pracowników traktuje jak ludzi gorszego sortu, a wkład ich jest przez niego niedoceniany i jest wobec tego obojętny. Do tego mamy takie gratisy jak nazwisko odbiorcy towaru ,gdzie czasem przez to tracimy cenne minuty (później godziny) na poszukiwanie i wybłagiwanie osób skłonnych podpisać odbiór CZYTELNIE IMIENIEM I NAZWISKIEM, przy czym wcale tego nie muszą robić. Jeśli coś się nie zgadza ZAWSZE wina jest po stronie kierowcy, a wszelakie kombinatorstwo przy jakichkolwiek niedomówieniach, jest tam na porządku dziennym. Godziny załadunków i rozładunków wyciagniete z nosa Pinokia, gdzie czasem podane godziny do rzeczywistych różnią się o pare do parenastu godzin. Wieczny pośpiech to też trzeba zapamiętać, bowiem gonieni jesteśmy przy ładunkach, które tego nie wymagają (tj.: z góry narzucona godzina załadunku/rozładunku przez firmę zlecającą transport mamy akredytacje na dana godzinę i każą być nam szybciej chociaż i tak szybciej na firmę nam nie pozwolą wjechać). Busy głównie blachy Ducato 2.3 120km, maxi 5pal lub krótsze, rzadko z jakimś większym wyposażeniem niż radio CD, wszystkie z klimą, ale w 3/4 busów ta klima jest tylko w nazwie. Leżanki zrobione odpowiednio, również rzadko się z nich korzysta ale na pewno większe udogodnienie i wygoda niz spanie na siedzeniach. Sam stan aut jak już wcześniej wspomniałem, jest lekko mówiąc ciężki/czasem zagrażający życiu. Jesli chodzi o sprzęt jaki dostajemy to nawigacja (najczęściej automapa), telefon (typowa firmowka za 100zl). Dieta weekendowa występuje. Większość kierowców bardzo w porządku (aż szok że tak normalni ludzie wytrzymują w takiej firmie), co przekłada się również na dalsze kontakty prywatne, jeśli oczywiście mamy wolny weekend bez żadnych wymysłów. W miarę atrakcyjne zarobki ratują tą jakże żenującą ocenę, choć jakby się dobrze poszukało, na pewno znalazło by się korzystniejszą ofertę z tymi zarobkami w tej branży. Jeśli już jednak zacząłeś tą smutną przygodę Twojego życia i zamierzasz ją zakończyć to wiec że z jakiegokolwiek braku sprzętu, części, narzędzia jesteś rozliczany przy zdawaniu busa (brakuje coś - póki tego nie kupisz, nie naprawisz - nie otrzymujesz pensji) Podsumowując dziad trans poziom hardcore, wiec jeśli lubisz stawiać sobie wyzwania (lub lubisz gdy tobie stawiają wyzwania, bo każdy dzień to nowe wyzwanie w tej firmie) i lubisz być traktowany jak wspomniani więźniowie w zakładzie karnym to gwarantuje Ci że jest to firma DLA CIEBIE.
konkretna wypowiedź to faktycznie jest poziom hardcore normy z kosmosu zajechane auta ciągle poganianie użeranie się o czytelne podpisy imieniem i nazwiskiem chociaż konwencja CMR nie wymaga tego wystarczy stempel i podpis. Te auta to faktycznie padaczki no ale wystarczające aby jedzie do 90 km na godzinę bo szybciej to jeszcze by się rozpadło. Co do pracy i czasu pracy i przestrzeganie odpoczynku w kabinie to leżą ale to akurat nie ich wina tylko kierowcy. 2 dni wolnego to szaleją z odpoczynkiem. Wszystkie remonty i naprawy robi sam właściciel a nie kierowcy. Generalnie słabo wypada ta firma we Wolsztynie nie wypłacają podstawowej pensji zasadniczej. każą podpisywać listę wypłaty że otrzymali w rzeczywistości płacą za przejechany kilometr diet też nie ma lipa ogółem Zapraszam do Kargowej jest firmą system pracy 2/1 2 tygodnie pracy tydzień wolnego zarobki około 4000 - 4400 zł bez ekspresów
noo ale przeciez wiaodmo ze ile ludzie tyle tez ejst opinii nigdy nie bedzie tak ze beda same pozytywne albo same negatywne komenatrze nie uwazacie..?
@waldek, ja tu sie odniosłem jak mnie potraktowali, i jak widać nie tylko mnie, a co do usuwania negatywnych komentarzy, to tak wlasnie robia, bo bylo ich o wiele wiecej niz jest teraz, gdyby tak nie bylo jak piszą, nikt by tego nie usuwal....
tragedia w tej firmie i nic więcej.gołe 24gr od kilometra za weekend też smieszne pieniądze,bez żadnej podstawy i jest lipa z kilometrami..
a co tu przyblizac, usuwaja niewygodne komentarze, jak ktos im prawde napisze, mysla ze sa najlepsza firma, a to go.. prawda.
Witam. Mam takie pytanie tzn pytam kierowców którzy pracują w Roland jaka jest różnica pomiędzy Romixem??
w romixie masz ludzkie warunki tu masz wyzysk i spanie na siedzeniach, poganianie na leb na szyje ciagle wydzwanianie pojedziesz gdzies zle odrazu dzownia (usunięte przez administratora) nawigacje daja co sie psuje, przekroczysz 90 juz dzwoia ze za szybko duzo tego jest jezdzilem tam dlugi okres, ale ile mozna, wyzyskuja tylko mlodych co przyjda, wiec nie dajcie sie bo szkoda nerwow.
Też to zauważyłem ,że są usunięte !pozostałe firmy mimo krytyki zostawiają opinię a tu... ☺☺komediodrama..
Widze że wszystkie niewygodne komentarze zostały usunięte:)) Nie polecam tej Firmy, czysty wyzysk, są lepsi.
Tak da rade zarobić 4000 zł nawet wiecej. Pracując 28 dni w miesiącu. Co do rekrutacji to najlepiej zadzwonić i się zapytać
Do poniższego komemtarza. Kolego To ty chcesz pracować czy na wolnym siedzieć ? 2 tygodnie jazdy 3 dni wolnego to i tak za dużo max 1 dzień powinni zrobić. Tu się pracuje a nie na wolnym siedzi. To nie jest firma typu wyjazdy 3 tyg trasa,tydzień w domu. Tu cały czas się pracuje.
Firma godna polecenia, warunki jak na busa są ok. chcesz mieć wygode idz na tira proste, 9 godz i pauza. jak na moje najlepsza firma w okolicy. czas wyjazdu to przeważnie 2 tyg i te 3 dni wolne. pozdrawiam
600zł tracisz na jedzenie i reszte? dobry jesteś ;) teraz zarobki rzędu 4000+
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Roland Express?
Zobacz opinie na temat firmy Roland Express tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.