Dobrze, że na forum można znaleźć wytłumaczenie opisywane przez @Miki2 sytuacji. To zmienia punkt widzenia i zachęca ludzi do podjęcia pracy w Bebe Club. Skoro mowa o rekrutacji, czy można uzyskać tutaj informacje o wolnych wakatach?
Nie koniecznie zmienia, raczej utwierdza w przekonaniu żeby tam nie podejmować pracy. W Kodeksie Pracy jest zapis że nie wolno pytać potencjalnego pracownika o to czy ma i/lub planuje mieć dzieci.
Nie polecam! Rozmowa telefoniczna obscesowa, a juz nie dopuszczalne jest pytanie skierowane do potencjalnego pracownika: "czy ma dzieci" i "czy wyslal CV tylko tak sobie czy naprawde szuka pracy". Pelna dyskwalifkacja dlatego nawet nie bylo sensu sie fatygowac na drugi koniec Szczecina, zeby uslyszec takie pytania. Jesli mysla ze ktos bedzie u nich pracowal za najnizsza krajowa przez 6 dni w tygodniu to sa w duzym bledzie.
Witamy, Przykro nam że obraziły Panią nasze pytania. Warto jednak poświęcić chwilę by wytłumaczyć dlaczego zapytaliśmy Panią o to czy ma Pani dzieci. Jesteśmy sklepem z artykułami dla dzieci. Z doświadczenia wiemy, że mamy mają większą wiedzę o produktach dziecięcych, znają się na nowinkach a również z praktyki wiedzą które produkty warto polecać. Jest to wartościowa wiedza w naszej działalności. Dlatego pytanie o rodzinę pomaga nam ustalić "doświadczenie zawodowe", a nie ma na celu dyskryminacji tak jak to może się dziać w innych firmach. Mamy nadzieję, że dzięki temu wytłumaczeniu zrozumie Pani lepiej nasze stanowisko. Pozdrawiamy, Bebe Club
Chcecie poznać firmę bliżej? http://bebeclub.pl/ - na stronie Hurtownia Art. Dziecięcych Bebe Club możecie znaleźć wiele informacji.
Widziałem, że na stronie internetowej Hurtownia Art. Dziecięcych Bebe Club jest zakładka dla osób zainteresowanych współpraca, szkoda, że nie ma zakładki kariera :) Wiecie, jakich stawek można się tu spodziewać?
Istnieją od 1996 roku i widać, że doświadczenie zdobyte w międzyczasie obecnie procentuje. Zastanawiam się czy to samo można powiedzieć o pracownikach, czy są dostępne jakieś szkolenia sprzedażowe czy inne? Jak w ogóle wygląda organizacja pracy i czy warto do nich aplikować. Dziękuję za sugestie - każda przydatna :)
jesli chodzi o pracę tutaj w szczecinie w Bebe Club to nie spodziewałbym się niczego nadzwyczajnego po nich. Kilku znajomym zdarzyło się tutaj zarabiać na życie i nie wspominają tego czasu ze specjalnym pozytywnym poruszeniem w głosie. Wręcz przeciwnie raczej mieli oni swoje powody do narzekania ...
Dbamy o to, żeby nasi pracownicy mieli jak największą wiedzę o produktach. Nasza załoga odbywa regularne szkolenia produktowe. Pozdrawiamy, Bebe Club
Drogi Pracowniku, panuje u nas dość rodzinna i przyjazna atmosfera i jestem zszokowana, że Twoje niezadowolenie nie zostało zgłoszone bezpośrednio do mnie, a w obraźliwy sposób opublikowane w Internetcie. Za pracę w soboty każdy z was dostaje dzień wolny w tygodniu, co jest zgodne z prawem pracy i zostało zaakceptowane przez każdego z was. Jeśli chodzi o stan zdrowotny współpracowników, Internet nie jest odpowiednim miejscem na opisywanie tak prywatnych problemów. Nie życzę Tobie jakichkolwiek problemów ze zdrowiem. I doskonale wiesz, że każdemu może się przytrafić choroba. W tych przypadkach, każdy potrzebuje wsparcia od pracodawcy, ale również od kolegów i koleżanek z pracy.
To prawda, w ogóle szukając informacji w internecie o Bebe Club wyskakują jakieś same profile na facebooku, bo kiedyś zrobili konkurs.
(usunięte przez administratora)
Tak, to co jest w sklepie internetowym zazwyczaj jest dostępne do obejrzenia na miejscu.
o tak! rzeczywiście wszystko jest, a jak czegoś nie ma to można zamówić :) Lubimy!
Koleżanka jest zadowolona z pracy, szkoda tylko że na prawobrzeżu, to bym sama aplikowała :) A tak to za daleki dojazd
Bardzo duży wybór towaru, będziemy często odwiedzać,
Pracuję już na tyle długo, żeby mieć wyrobione dobre zdanie. Ale oczywiście każdy mieć może swoje zdanie. Ja się po prostu z poprzednimi nie zgadzam.
Wiele osób z poczatku sobie chwaliło pracę więc nie chwal dnia przed zachodem słońca. Popracujesz to zrozumiesz.
Jestem zadowolona z pracy. Jest stabilna, miła atmosfera i to cenię. Nie zgadzam się z opinią poprzedniczek.
Bardzo polecam. W życiu nie obsługiwał mnie Pan z taką wiedzą na temat foteli samochodowych, prawdziwy profesjonalista! Pan młody, taki sympatyczny, potrafił mi odpowiedzieć na każde pytanie i dodatkowo wytłumaczył mi duuużo rzeczy, których nie znajdzie się na forach, czy w internecie. SUPER!
Nigdy więcej!!! Chciałabym aby klienci mieli przestrogę, przed kupowaniem tam starych i oczyszczonych z kurzu rzeczy, a niestety takie praktyki to tam codzienność... Jako miejsce na stałą pracę również odradzam.
My lubimy! Zakupy dla 2 dzieci zrobione :). No i ceny zawsze można dogadać, a to przecież mega ważne. co wy piszecie o tych nowych pracownikach? Cały czas te same ekspedientki są!
Może akurat był ruch. Ja byłam obsłużona koncerowo, jak kupiliśmy nasz wózek :)
Jedyne do czego mogę się doczepić to obsługa. Owszem wszyscy są mili, zamienią parę słów atmosfera jest ok, ale chyba nikt nie ma ochoty cokolwiek sprzedać. Wszyscy gdzieś chodzą, nie ma się kogo zapytać o cokolwiek. Stałam około 10 minut przy jednym produkcie i nic. Postanowiłam kogoś poprosić o pokazanie (najpierw musiała znaleźć chętnego). Udało się, ale jak już się zdecydowałam i chciałam wybrać kolorystykę i zamówić obsługa wykorzystała moment i znikła. Czekałam, czekałam osoby się przewijały i dalej nic. Wyszłam, bo jeżeli mam wydać 800 zł to chcę wybrać chociaż kolor no tyle to chyba można wymagać. Nie chcę opisywać konkretnych osób bo nie o to chodzi żeby komuś zaszkodzić, ale naprawdę zraziło mnie to do tego miejsca bo są produkty przy których potrzebna jest pomoc i porada.
Ja jestem mega zadowolona i z wyboru i z obsługi!
Już nigdy nie zrobię zakupów w tej hurtowni.Mały wybór towaru,a obsługa masakryczna.Nie mają zielonego pojęcia o czym mówią..Pani blondynka z piskliwym głosikiem(chyba jakaś kierowniczka) jest nie do zniesienia. Kiedyś była fajna atmosfera i obsługa,ale nie teraz.Nie polecam.