Jak mogę kupić bilety rabatowe do Teatru Śląskiego w Katowicach?
Czy tak dobrze pracuje się w firmie, że zapomnieliście o istnieniu tego forum? Może ktoś się skusi i napisze jakieś info?
Oświadczenie Joy Ticket Sp.zo.o. W związku z wpisami jakie pojawiły się na powyższym forum zarząd spółki informuje: 1. Spółka Joy Ticket od kwietnia 2014 roku nie prowadzi rekrutacji, szkoleń, nie zatrudnia pracowników oraz nie wypłaca im pieniędzy za wykonaywaną pracę, czego potwierdzeniem są co miesięczne dokumenty składane do ZUS. 2. Spółka Joy Ticket w ramach własnej działalności prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy www.joyticket.pl oraz poprzez firmt outsourcingowe, czego potwierdzeniem są umowy jakie ma z nimi podpisane. W zwiąkzku z tym Zarząd Spółki wzywa: A) Firmę GoWork Andrzej Kosieradzki do zamikniecia forum ponieważ spółka Joy Ticket w oparciu o w/w fakty nie jest pracodawcą a co za tym idzie umieszczanie jakichkolwiek wpisów pod jej adresem godzi w jej dobrę imię oraz w dobre imię partnerów jakich reprezentuje. Wniosek składamy na podstawie art. 14. ust. 1. ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Po otrzymaniu pisemnego wezwania do usunięcia wpisu usługodawca jest odpowiedzialny za treść bezprawnych informacji, które znajdują się na jego serwerze lub w jego serwisie, co może skutkować dla niego konsekwencjami będącymi efektem zastosowania przepisów prawa cywilnego i karnego. B) Osoby, które zamieścily w/w wpisy do sprostowania opinii jakie na nich wyrazili ponieważ wypowiedzi dotyczących Spółki Joy Ticket wyczerpują znamiona przestępstwa zniesławienia oraz świadomie i celowo szkodzą wizerunkowi spółki, który budujemy produktami i marketingiem. Zgodnie z orzeczeniem Naczelnego Sądu Administracyjnego każda osoba fizyczna i firma może zażądać udostępnienia danych z forów internetowych jeśli wykaże, że jest to niezbędne dla ochrony dóbr osobistych i dobrego imienia. Dla potwierdzenia sytuacji spółka Joy Ticket wezwała swoich partnerów do ustalenia w oparciu o podpisywane porozumienia o poufności oraz umowy zlecenie tożsamości osób, które dopuściły się umieszczania nieprawdziwych wpisów, a firmę GoWork Andrzej Kosieradzki do udostepnienia IP osób udzelających się na tym forum, do czego również zostanie wezwana na drodze pisemnej. Dodatkowo chcemy zaznaczyć, że wszelkie bezpodstawne wpisy pod adresem spółki Joy Ticket wyczerpują znamiona: 1) Popełnieniu przestępstwa zniesławienia (art. 212. k.k.) lub znieważenia (art. 216. k.k.) przez osobę dokonującą wpisu i o tym, że usługodawca internetowy może być pociągnięty do odpowiedzialności za pomocnictwo w tych przestępstwach (za pomocnictwo w przestępstwie odpowiada się jak za przestępstwo – art. 18 § 3 k.k.) 2) Możliwego naruszenia art. 14. Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (rozpowszechnianie nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd informacji o innym przedsiębiorcy) – jeśli autorem wpisu jest inna firma (np. konkurent na rynku) lub jej pracownik. Mając na uwadze powyższe fakty wnosimy o niezwłoczne zamknięcie forum Joy Ticket przez firmę GoWork Andrzej Kosieradzki oraz zaprzestanie naruszania dóbr Spółki w każdej ze stosowanych przez użytkowników form, nie później niż do 16 stycznia 2015 roku. Dziękujemy za uwagę Zarząd Spółki Joy Ticket
Sprostowanie: również chciałem sprostować, że wpis nie dotyczy firmy Joy Ticket, a firmy która zajmuje się outsoursingiem. Przepraszam za zamieszanie oraz wprowadzenie w błąd.
(usunięte przez administratora)
Bardzo, prawdziwe fakty. Byłam na 2 etapie rozmowy który trwał 4 godziny (!!!) żeby dowiedzieć się, że praca to prawie 10 godzin (usunięte przez administratora) Jedna bardzo ważna sprawa, jako spostrzeżenie nie tylko odnośnie tej firmy ale i innych temu podobnych - jeśli ktoś mówi ci, że nie patrzy na twoje doświadczenie i wykształcenie to znaczy, że nie jest to praca dla każdego, tylko właśnie dla ludzi bez doświadczenia. Ja osobiście uważam, że niepotrzebnie straciłąm 4 godziny życia - wszystko o czym była mowa można było przegadać w 15 minut.
Sprostowanie: wpis rzeczywiście nie dotyczny firmy Joy Ticket, ale firmy zajmującej się outsoursingiem, która prowadziła rekrutację. Z góry przepraszam za pomyłkę.
Na prośbę Joy Ticket Sp.z.o.o chciałabym sprostować, że rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzała nie firma Joy Ticket, ale firma działająca na zlecenie Joy Ticket
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Praca po 12 godzin(usunięte przez administratora). Jak najbardziej polecam desperatom i akwizytorom!!!
Witam! Matelka - jestem odpowiedzialny za sklep Joy Ticket. Chętnie otrzymałbym więcej informacji nt. paczkomatów lub namiar na osobę kontaktową, jeśli jesteś w jego posiadaniu. Mój e-mail: andrzej@joyticket.pl
do "też tam byłem" hmmm to trochę dziwne bo żadnego faceta (oprócz 3 dziewczyn) w tym momencie nie było. Pozdrawiam
Witam, zastanawiam się dlaczego w was tyle goryczy nikt tak do końca nie zna firmy a wypisuje takie rzeczy, można się wypowiedzieć jak się tam pracowało, albo jak się pracuje a nie po rozmowie o prace! żenada
Dzisiaj byłem w owej "firmie" na rozmowie, ogłoszenie na jednym z portali brzmiało całkiem zachęcająco " umowa o pracę, praca w dziale marketingu itd" tylko nijak się miało do rzeczywistości...praca jako akwizytor na umowie zlecenie:D. Rozmowa została przeprowadzona w sposób dramatyczny, jedna z osób czekająca na rozmowę zrobiła aferę bo okazało się że już pracowała wcześniej w tej firmie(kwestia nazwy) i przez 2 miesiące zarobiła całe 220 zł. Moja rada UWAŻAJCIE
Hej tez byłem w tym samym momencie i sprawa wygląda trochę inaczej bo się zapytałem. Ta osoba (dodam, że zachowała się jak małe dziecko) pracowała w zupełnie innej firmie jako telemarketer i to co łączy obydwie firmy to kierownik do którego miała pretensje, a który pracuje teraz w Joy Ticket. A wystarczyło się zapytać, przeczytać inne powyższe wpisy i logicznie pomyśleć (ale rozumiem, ze niektórych to boli)- jak mogła zarobić 220 zł, za 2/msc skoro z wielu powyższych wpisów wynika że płaca podstawę od 300 zł co tydzień i zajmują się sprzedażą bezpośrednia a nie telemarketingiem. Tak właśnie rodzą się plotki na pudelku i zamiast polegać na nierzetelnych opiniach idę na drugi etap, aby samemu to sprawdzić.
Polecałam produkty Joy Ticket wśród swoich znajomych oraz na uczelni. Wszystko działa i rozliczyli mnie za każdego klient, który przyszedł z mojego polecenia. Ważne jest tylko to, aby osoba podczas składania zamówienia wpisała w formularzu na bieżąco Twój email - dzięki temu wiesz kto z Twoich znajomych składał zamówienie. Jeżeli będziesz miał jakieś pytania to pisz na email: ewka1990@o2.pl, chętnie pomogę. Pozdrawiam
Dzwoniła do mnie Pani z zaproszeniem na rozmowę, jednak nie dogadaliśmy się ponieważ jestem studentem dziennym a tam wymagają pełnej dyspozycyjności. Nie zmienia to jednak faktu, że odwiedziłem ich stronę i mają fajne produkty, które okazało się, że można polecać innym w zamian za co Joy Ticket zapłaci 20zł za każdego klienta. Czy ktoś uczestniczył może w tym programie?
Hej. Byłam dziś na rozmowie u Pani Kasi, rozmowa była pozytywna ale nie wiem czy poradzę sobie w sprzedaży bo lepiej czuję się chyba w pracy biurowej. Czy firma prowadzi może jeszcze rekrutacje na administrację lub np. do telecentrum?
Dziękujemy, że wklejacie slogany z prezentacji, jakbyśmy przypadkiem zapomnieli, co w kółko się powtarzało przez cały dzień biegając po mieście :) Fajnie, że nawet klienci je znają, a no jak nie mają znać skoro przychodzi się do nich w kółko z jednym i tym samym :) Pozdrawiają nie tęskniący za firmą byli pracownicy. Pytanie za ile będzie usunięte przez administratora? czas start!
Pracowałem przez miesiąc (wróciłem na studia dzienne) w Joy Ticket i w tym czasie katalog do Teatru Ludowego cieszył się dużym zainteresowaniem. Byłem ciekawy czy firma poradzi sobie na rynku po zakończeniu tej promocji ale widzę że w sklepie pojawiło się dużo nowych produktów. Dobrym pomysłem jest uruchomienie sprzedaży przez sklep www, ale trzeba nad nim jeszcze popracować:)
Przedstawiciel odwiedzil nasz firme w Skawinie i za 100 zl kupilismy 2 katalogi z 50% rabatem. Produkty sa ciekawe i uczilciwie zrobione. Polecam wszystkim milosnikom kultury i sztuki.
Jestem po rozmowie w Joy Ticket na pracownika biurowego - administracja. Oferują pracę na pełen etat lub 3/4 etatu. Miałabym wykonywać telefony, zajmować się papierkami, obsług petentów, prowadzenie korespondencji i inne prace biurowe. Firma wglądała dobrze zorganizowana i panowała w niej miła atmosfera. Czekam na telefon czy dostałam się do II etapu. Pozdrawiam
Ja również dostałam oferte na email Z pelna kultura. Przekierowal mnie do ich sklepu. Kupilam kiedys od tej firmy Park Wodny - bylam zadwolona ponieważ na 50% rabacie zaoszczedzilam ponad 400 zl. Dla mnie propozycje firmy sa uczciwe i jako klientka polecam innym.
A ja tam nie pracowałam, ale jestem ich klientką. Jakiś czas temu kupiłam od ich przedstawiciela broszurę, teraz przypomnieli o sobie przez newsletter. Skusiłam się na bardzo atrakcyjny produkt i zostałam super obsłużona. Nie wierzę, żeby pracowali tam ludzie, którzy tego nie lubią robić. Ja mam same dobre doświadczenia z tą firmą. Pozdrawiam przesymaptycznych pracowników!
Pracowałem w JT w zeszłym roku i do dziś bardzo cenię sobie to doświadczenie. Obecnie pracuję w Warszawie w zagranicznej korporacji, a praca w JT była dla mnie dobrą szkołą sprzedaży. Każdemu i wszędzie powiem, że warto spróbować. Joy Ticket na 100%
Hej Po telefonie jak większość osób zastanawiałem się co to za firma Joy Ticket. Od tego jest wujek google i nie rozumiem ludzi którzy w procesie rekrutacji nie sprawdza strony firmy i opinie. Po opiniach widzę, że z kasą i atmosferą w firmie jest OK, ale nie wiem czy praca w terenie jest dla mnie. Tak czy inaczej firma jest mi po drodze w centrum , więc pójdę na rozmowę, aby dowiedzieć się więcej. Podobnie jak koleżanka zainteresowany jestem innymi stanowiskami, a na www mają wymienionych ich kilka. Opis ze strony W Joy Ticket największą wartością są ludzie: Klienci, Partnerzy i Pracownicy. U nas znajduje się miejsce zarówno dla osób doświadczonych, jak i tych, które stawiają swoje pierwsze kroki na ścieżce kariery. Dołącz do nas i przekonaj się, co możesz zyskać pracując z nami! Szukamy tych, którzy nie boją się wyzwań, są samodzielni w podejmowaniu decyzji i kreatywni. Naszych pracowników wspieramy poprzez systemy motywacyjne, szkolenia oraz coaching zespołowy. Podczas warsztatów poruszamy tematykę sprzedaży, koordynacji zadań, kontrolowania sytuacji, sposobów motywacji oraz tego, jak sprawnie i szybko podejmować decyzje. Oferujemy Ci nie tylko miejsce, w którym możesz się rozwijać, ale również fantastyczną atmosferę, o którą dbamy każdego dnia. Co zyskasz pracując z nami? 1. Profesjonalne przygotowanie do pracy przez naszych Trenerów; 2. Stałe zatrudnienie w oparciu o podstawę i premie płatne w formie tygodniówek; 3. Atrakcyjne produkty dla klienta z branży kulturalnej, gastronomicznej i rozrywkowej; 4. Udział w Programie Rozwoju – możliwość odbycia bezpłatnych szkoleń z technik pracy z klientem; 5. Jasną ścieżkę awansu w strukturach firmy na pozycję menagera projektu; 6. Niesamowitą atmosferę W zamian oczekujemy: 1. Entuzjazmu w działaniu; 2. Zaangażowanie w powierzone zadania; 3. Komunikatywności oraz otwartości w relacjach z ludźmi; 4. Wysoko rozwiniętych umiejętnościach interpersonalnych; 5. Ambitnego podejścia do życia. Swoje CV prosimy przesyłać na adres hr@joyticket.pl Praca w Joy Ticket to praca dla ludzi ambitnych, nie bojących się wyzwań i chcących się rozwijać. Jeśli jesteś osobą, która łatwo się poddaje, lubi leżeć do góry brzuchem i narzeka na rzeczywistość, to nie marnuj swojego czasu i nie wysyłaj nam CV. Szukamy osób pozytywnych, pełnych energii i nastawionych na działanie. Spełniasz te kryteria? Wyślij CV na adres: hr@joyticket.pl. Na pewno się z Tobą skontaktujemy! Aktualnie poszukujemy na stanowisko - rozwiń Reprezentant Handlowy Doradca klienta VIP Konsultant biura obsługi Trener sprzedaży bezpośredniej Prezenter do spotkań grupowych Specjalista ds. sprzedaży internetowej Asystent Menagera Projekt Menager
czy oferują tam stałe, nieakwizycyjne etaty?
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Joy Ticket Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Joy Ticket Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.