Czy z racji tego, że w taxi nie musi być taksometru, eko wróci do jazdy tylko na aplikacji jak dawniej bezpiecznik?
Kierowca 115 jest bardzo w takt i mozna pogdac
Jak się nie chce jeździć krakowskimi taxi to tak jest chytry dwa razy traci te Esko świry mają licencję na Zielonki i tam mogą jeździć na taryfie 1 w Krakowie jeżdżą na 3 bo to już nie obszar ich licencji następnym razem weź kurs do Itd i zapytaj owe służby czy musisz płacić za kurs. Zawsze patrz na drzwi jaki mają herb legalni mają Krakowa
dlatego wszyscy korzystają z icara taxi. Dla nich Kraków to Kraków a nie jakieś własne granice miasta
Piękne opowieści jak to można legalnie jeździć nielegalnie. Zarobki, ilość kursów itd to mrzonki. Średni kurs 12-15zł. I można mieć 40zł na godzinę jak pisze Jacek ale nie licząc, że musisz wydać na paliwo. Do tego dyżury.. Za brak odbycia dyżuru 100zł kary, a czasem nie ma możliwości zapisania się na dyżur bo już wszystko zajęte.. Jak zepsuje Ci się auto podczas dyżuru mimo zgłoszenia to i tak dostaniesz zlecenie, a niee przyjęcie zlecenia -> kara! Jak masz złoma na gaz to się opłaca, w przeciwnym wypadku NIE! Jeździłem i max co się dało zarobić to 1500zł na tydzień ale z tego musisz opłacić abonament, paliwo, myjnie bo brudne auto to kara finansowa mimo, że czasem po jednym kursie będzie brudne, do tego vouchery (niższy abonament o tą kwotę) i płatności kartą, na którą musisz zaczekać i zapłacić prowizje.. Tak więc realnie masz 1000zł na tydzień minus opłaty. Co Ci zostanie?? A gdzie opony, serwis auta, oleje, płyny??? Brak krakowskiej licencji podczas kontroli ITD skutkuje kara finansową i brakiem możliwości uzyskania licencji (jeździłem za Zabierzowkiej)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Witam.Kilka dni temu jechalam kursem ze Swoszowic do Wieliczki przez tzw Barycz.Byla to godz 21.25.Kurs ovejmowal 9.2 km.Zaplacilam za ten kurs 41 zl gdzie inne korporacje licza ok 26 zl.Wzielam rachunek.Zaskoczylo mnie ze caly kurs byl na taryfie 3 gdzie Swoszowice do baryczy to jeszcze miasto Krakow.Zlozylam reklamacje gdyz uznalam ze to jakas pomylka ale to co dostalam w odpowiedzi wywalilo mnie jak to sie mowi z butow.Daostalam mapke granic miasta wedlug firmy ekotaxi.Zamowowalo mnie ze granice miasta sie znienily.Hmm czyzbym przespala jakis kolejny rozbior Polski??? Zastanawia mnie teraz fakt ze skoro Swoszowice to juz nie Krakow to pod jakie miasto podlagaja???.a teraz pytanie.Czy jak wyjade z pod Kosciola Mariackiego i bede chciala dojechac na Kazimierz to bedzie to jeszcze Krakow czy moze Gniezno???Brak slow
Swoszowice to nie miasto Kraków, Barycz i Wieliczka też nie jest Krakowem. Uber, Taxify i każda korporacja taxi poza granicami miasta działa na drugie taryfie. W czym więc problem??? Jak chce się jeździć taxi to należy mieć w portfelu pieniądze by zapłacić. Jak koszt za wysoki to można jechać komunikacja miejska.
Tam 2 strefa jest, poza tym jest cennik na drzwiach, niebieskie tabliczki na drodze. To miasto ustalilo, nie korporacje. nie rozumiem czym sie tu oburzac. Ciesz sie, ze tylko 41 wyszlo.
widac ze Pani tylko z mpk korzysta, od zawsze taxi mialo 2 strefe wczesniej niz granica krakowa
Granice miasta to nie to samo co pierwsza i druga strefa taxi. W każdej korpo(poza icarem) jest bardzo podobnie .......strefa to strefa A nie granice miasta Taksówkarz podobnie jak ty wykonuje swoją pracę i skoro mu się należy zapłata za strefę to czemu miałby jej nie pobierać.
dlatego wszyscy korzystają z icara taxi. Dla nich Kraków to Kraków a nie jakieś własne granice miasta.
to sa strefy komunikacyjne autobusy tez jezdza w drugiej strefie czesto druga strefa znajde sie jeszcze w granicach miasta i ta mapka ktora pani wyslalni jest wykazem granic sftref komunikacyjnych miasta i w 1 strefie musi byc na taksometrze 1-dzien 2-noc a w 2strefie 3-dzien 4-noc kwestia tego gdzie przelaczyl z 1 na 3? ale majac paragon mozna to sprawdzic ile km na jakiej taryfie sie jechalo i wyliczyc jezeli cos nie tak to event paragon podstawa do reklamacji tam sa wszystkie potrzebne info no i oczywisice zostaje slad gps w centrali z dokladna lokalizacja predkascia taksowki postojami itp do sprawdzenia w 5 min;)
@pioter Zgadzam się, może na początku trzeba się zapoznać z cennikiem usług, zanim się z nich skorzysta. Ale to nie na temat. Mnie interesują warunki zatrudnienia w Eko Taxi, o czym zresztą jest forum Gowork.pl. Jest tu ktoś z obecnych pracowników tej firmy?
(usunięte przez administratora)
Na stronie http://www.ekocabtaxi.pl/praca.html są oferty pracy dla taksówkarzy i dyspozytorów. Musisz wykazać się znajomością topografii Warszawy i znać komunikatywnie język angielski. Niestety nie znam wysokości zarobków. Napisz jeśli umówisz się na rozmowę kwalifikacyjną.
Znajomy polecił mi eko taxi. Zamowiłam, czekam...a tu podjeżdża wartuburg z jakąs niewiastą za kierwnicą. Zaczełam sie rozglądac czy nie jestem w ukrytej kamerze! Zwariowali? Czy co? Zrezygnowałam..bo chce żyć! Nie wiecie czy nie jezdza tam przypadkiem moze inne zabytki z stylu polonezy czy vw garbusy?
Jak się pracuje, jakieś podpowiedzi czy warto zaczynać?
Forum Gowork.pl służy do zostawiania opinii i komentarzy osób pracujących w firmie, a nie klientów firmy. Oczywiście ich opinie, też są istotne, ale w tym miejscu staramy się pisać wyłącznie o pracodawcy i warunkach pracy, a ostatnie wypowiedzi są tylko od osób korzystających z tej korporacji taksówkowej. Czy odwiedzają ten wątek osoby zatrudnione w firmie, które mogłyby przybliżyć warunki pracy u tego pracodawcy? Zachęcam Was do dyskusji. Może warto zacząć rozmowę od przytoczenia informacji, czy nowa osoba na start może liczyć na umowę o pracę, czy jest to jakoś inaczej rozwiązywane?
Firma krzak tzw inwestorzy biorą kasę za nic nie pomagają ciągle słyszysz a co ja ci poradzę no za 722 zł tygodniowo wymagalnym wsparcia prym w tym złodziejskim towarzystwie wiedzie MARCIN KODZ Z PRUSZKOEA ODRADZAM
inwestor to ppajac da auto rozleciane i liczy tylko na zysk, a kierowca 24h/dobe w aucie
W zeszły weekend zamówiłem taxi przez centrale z zaznaczeniem, że proszę o płatność kartą. Niestety kierowca stwierdził, że ma nieczynny. W dzisiejszych czasach to po prostu kpina...Podobno w takich przypadkach kurs jest gratis ( wiadomość od pani dyspozytorki ).Jeśli więc kierowca będzie chciał być cwany to pamiętajcie o tym.
To jest nagminne.Zamawiam auto z terminalem, a kierowca mówi ze ma zepsuty albo, że się mu to nie opłaca i prosi o gotówkę.Dlatego już zrezygnowałam z usług tej firmy.Nie dziwię się kierowcą, że nie chcą czekać na swoje pieniądze od firmy 2 tygodnie ( tak firma wypłaca kierowca za płatności kartą ).Z drugiej strony, co mnie jako klienta to obchodzi. Płatność kartą to dzisiaj oczywistość, a jak firma eko tego nie rozumie to traci klientów i wszystko.
Ktoś mądry kiedyś powiedział: "Firmę tworzą ludzie,bez nich nie dasz rady, zadbaj o swoich ludzi a Ty też będziesz miał dobrze"
O eko mógłbym napisać wiele.Jedno mnie tylko zastanawia do tej pory.Jak można zatrudniać tak niekompetentnych ludzi zarówno w biurze jak i na centrali?Hitem było dla mnie przeniesienie do pracy w biurze osoby z problemem alkoholowym.Kto jechał z miła Panią, która siedzi zawsze z przodu, ten wie o kim mowa. Z reszt a z tego, co mi wiadomo generalnie dużo osób tam pracujących lubi sobie co nieco wypić, także tych "znaczących".
Praca w eko czyli jednym słowem czysta frajda i satysfakcja. Porównajcie sobie z jakimkolwiek ogłoszeniem do callcenter. Śmieszna umowa zlecenie ( nie na faktyczną kwotę która się zarabia tylko na 400 zł ), praca w nocy i dni świąteczne bez żadnego dodatku.Miła atmosfera?A to ciekawe, wystarczy popatrzeć na miny pracowników, a raczej ich pozostałości.Prawda jest taka, że chętnych brak co przekłada się na mniejszą liczbę odebranych telefonów=mniejsza liczna zleceń dla kierowców.
A ja mam takie pytanie kto pozwala by w kasie firmy, gdzie przychodzą strony był pies??Z tego co wiem na centrali jest kot...może jeszce świnki morskie... Żenując firma z żenującym podejściem do pracowników i z wypłatami pod stołem.Tyle.
zwierzęta wszędzie a potem dziwota że taki (usunięte przez administratora) dookoła...sprzątaczkę zatrudnijcie!!!!
@Nie polecam! wątek ten dotyczy Eko Taxi, jako pracodawcy. Na forum tym wypowiadają się osoby pracujące lub chcące pracować w danej firmie. Opinie konsumenckie powinny mieć miejsce na innym, tematycznym forum. Czy są tu użytkownicy, którzy planują zatrudnienie w Eko Taxi lub są obecnymi pracownikami? Każda opinia w tym temacie, pomoże innym w podjęciu decyzji odnośnie podjęcia próby aplikacji na oferty rekrutacyjne.
Wątek, który dotyczy Eko Taxi jest wątkiem skierowanym do potencjalnych kandydatów oraz pracowników tej firmy. Opinie klientów powinny mieć miejsce w serwisie do tego przeznaczonym. Czy na forum są może pracownicy Eko Taxi i mogą się wypowiedzieć na temat obowiązków oraz formy zatrudnienia w tej korporacji?
Firma działa na granicy, a w zasadzie poza granicą prawa. Umowa zlecenie na.... 100zl miesięcznie. Jeździ się na licencji eko czyli..... nielegalnie. W dużych miastach kierowca musi mieć ID a ten dostaje się po zdanym egzaminie. Większość kierowców eko nie ma ID i ryzykuje grzywnę do 8000zl. W zasadzie firma jest OK ale kierowcy jeżdżący bez ID ryzykuja bardzo wiele. No i ta umowa na 100zl/miesięcznie......
W eco taxi pracują niedouczeni ludzie, nie mowie o każdym ale napewno o jednym panu który odbierał odemnie telefon . Prosząc o taxi do tesco na Wielickiej usłyszałam ze tam nie ma żadnego tesco a tlumaczac panu ze znajduje sie przy szpitalu prokocim dowiedziałam sie ze sama nie wiem czego chce i to bardzo chamsko po czym sie rozłączył. Dla mnie osoba ktora pracuje w firmie taxowkarsiej powinna widzieć podstawowe miejsca w Krakowie. Nie polecam!
Ludziki powiedzcie jak to jest z tym eko. Umowa zlecenie na 100zl to już wiemy.. Ale zacznijmy od początku.. Mam auto, prawo jazdy i chęć do pracy.. I co dalej? Żeby jeździć jako taxi muszę mieć taxi.. Taksometr, kasa, licencja.. Zeby mieć licencję muszę zrobić kurs i zdać egzamin a podobno w eko nie musze.. Nie mając działalności kasy fiskalnej i licencji mieć nie będę więc jak to jest rozwiązane? Jakie są tego koszty? Potem abonament - ile się płaci i dlaczego tak dużo? A na koniec.. Legalność działania Eko..
Najpierw szkolenie 400zl, potem montaż taksometru + wpis do dowodu ale opłata tylko za wpis więc jakieś 50zl bo niby eko załatwia montaż, kaucja za terminal 500zl (teraz każdy mając DG może mieć za darmo więc nie wiem skąd taka kwota!!!), abonament 280zl tygodniowo. Czyli na wstępie ok 1300zl.. Nie wiem jak jest gdy się jest na swojej działalności. Legalność?? Raczej nie można o tym mówić gdy masz licencje z Zielonek.
@Eko myślę, że umowa zlecenie opiewająca na taką kwotę nie miałaby racji bytu na obecnym rynku pracy, chyba, że jest to wynagrodzenie za kurs/dzień/ godzinę pracy. Możesz sprecyzować swoja wypowiedź oraz uzupełnić je o inne szczegóły dotyczące pracy w Eko Taxi?
@Marcin jesteś pracownikiem Eko Taxi? Możesz coś więcej powiedzieć na temat jakości pracy oraz warunków płacowych oferowanych przez tego pracodawcę? Czy jesteś zatrudniony na umowę o pracę czy współpracujesz w ramach działalności gospodarczej?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Andrzej Tabor " Eko Taxi "?
Zobacz opinie na temat firmy Andrzej Tabor " Eko Taxi " tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Andrzej Tabor " Eko Taxi "?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Andrzej Tabor " Eko Taxi "?
Kandydaci do pracy w Andrzej Tabor " Eko Taxi " napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.