logo Ciber Polska

Ciber Polska

Poznań

Opinie o Ciber Polska

unknown 2012-12-05 11:22
Firma godna pożałowania. Ludzie są w porządku, ale niestety schemat o organizacja pracy - fatalne. Oprócz tego ludzie pracujący tu, oddelegowani z USA wykazują nikły profesjonalizm. Utworzyły się kliki i wewnętrzne, oparte na alkoholizmie znajomości i tylko Ci mają wstęp. Supervisorzy z Polski mają brązowe nosy od wchodzenia w tyłek swoim managerom ze Stanów Zjednoczonych. Brutalne, ale prawdziwe.
9
e 2015-01-30 00:31
Z IT może i poziom trzeba mieć niezły, ale na stanowiska kadrowo-ksiegowe to juz jak leci, nawet bez kierunkowego wykształcenia.
2
Vicky 2015-04-27 09:09
Firma rekrutuje na stanowisko "Collections Specialist". Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tym obszarze i może podzielić się spostrzeżeniami?
hyhyhy 2015-06-03 23:46
innymi słowy - szukają windykatora
4
L 2015-08-06 19:27
Na stanowiska IT tak, trzeba być dobrym. Na finansowe nawet nie musisz studiów mieć, ba, ekonomicznego wykształcenia! Taka to "profesjonalna" firma.
1
ania8605 2015-09-03 13:38
W jakich godzinach pracuje się w Ciber Polska w dziale księgowości?
5
misiek 2016-01-28 22:45
Maja dobra atmosfere ale cos tam hr szwankuje, jakies historie kraza...
5
Nikt 2016-03-18 13:36
Tak, hr mobinguje, kilka osob zostalo zmuszonych do odwjscia
7
M 2016-03-21 08:09
Pracowałem w Ciber przez prawie 2,5 roku (04.2013-08.2015) w dziale IT jako Service Desk Analyst, od 03.2015 jako Service Desk Team Leader, i tak jak pisałem już na innym portalu (bodajże Goldenline), każdemu gorąco polecam firmę - panuje tam naprawdę wspaniała atmosfera, nie ma nadmiaru bezsensownych procedur, panujących często w dużych korporacjach, menadżerowie chętnie rozmawiają i znajdują czas dla pracowników, jest dużo możliwości rozwoju, szkoleń czy awansu. Praca w Ciber umożliwiła mi znaczne poszerzenie horyzontów i obycia z pracą w dużej, międzynarodowej firmie. Nadal mam tam sporo znajomych, wszyscy nadal sobie chwalą pracę, płacę i atmosferę. Prawdopodobnie pracowałbym tam nadal, ale dostałem bezkonkurencyjną ofertę od bardzo dużej firmy z Warszawy, więc zmuszony byłem zrezygnować. Gdybym stracił pracę, na pewno starałbym się wrócić do Ciber.
1
Max 2016-04-07 04:53
Tak to prawda, sytuacja się powtarza i kolejne osoby są tak mobingowane, że albo same odchodza, albo zostają zmuszone do odejścia. To nie HR tylko jakiś żart.
3
Palabru 2016-04-08 14:23
Mam tam znajomego, od lat pracuje, ale obecnie aktywnie poszukuje nowej pracy. Rozmawialiśmy trochę ostatnio i wyszło, że kiedyś to była całkiem dobra firma, teraz jest coraz gorzej, notowania spadają - nawet na giełdzie widać. Ludzie się zmienili, wielu już znalazło sobie nową pracę. Co do HR, to dawniej był na naprawdę profesjonalnym poziomie. Ale wtedy zajmowały się tym kompetentne osoby i widać było wsparcie i zaangażowanie. Babka, która jest tam teraz, nie ma rzekomo żadnej wiedzy w tym zakresie, a jedyne znane jej metody działania to szpiegowanie, mobbing i zastraszanie. Chyba źle się tam dzieje...
6
nick 2016-06-01 13:44
Jako były pracownik Cibera (service desk) mogę każdemu gorąco polecić pracę w tej firmie. Nie ma napiętej atmosfery, wszyscy są pomocni i pamiętam, że już od pierwszego dnia czułam się tam swojsko. Dobrze płacą, warunki socjalne też są dobre i jest dużo bonusów, o których nie mówi się na rozmowie, ale są i mile zaskakują. Poza tym ładny budynek, blisko do sklepów w razie szybkich zakupów czy jedzenia można skoczyć. Nie wiem co się dzieje w HR, ale rejon service desk to super ludzie i atmosfera.
Nosal 2016-06-03 23:23
Wygląda na to, że kiedyś to była całkiem dobra firma, teraz jest coraz gorzej.
7
er 2016-06-07 22:20
a dlaczego tak twierdzisz? ja uważam że jak najbardziej idą do przodu skoro teraz oferują nawet na stanowikska związane z us market, przykładowo posada Brilliant Master Data Specialist (the US Market),
pstryk 2016-11-04 15:37
Podzielam opinię Nosala.
5
Jarcio 2016-12-07 19:26
Osobiście polecam tą firmę. Pracuje tu od prawie roku. Ludzie są super. Szczególnie po odejściu/wywaleniu ostatnio tych upierdliwych. Tych którzy pewnie pisali te złe opinie wyżej. Mamy nowych liderów i managerów. Projekty się rozkręcają a klienci zaczynają nas chwalić. Dyrektor jest genialny a HR bardzo miłe, szczególnie dziewczyny! Gdyby nie to, że automat do kawy się zbyt często psuje to było by idealnie.
2
pstryk 2016-12-07 22:00
Oj profesjonalne to nie jest pisac samu o sobie w tak pozytywny sposob ... ciekawe jaki efekt to ma przyniesc, zobaczymy... niezla samopromocja. Ludzie i tak maja wyrobiona opinie wiec to na pewno nie pomoze
1
Machający ręcami 2016-12-09 20:49
Maciej, idź już spać. Nie masz czasem innej pracy?
Jarcio 2017-01-19 21:11
No i wreszcie ...
1
ala 2017-02-02 22:24
Ehhhh powiedzcie prawdę dlaczego wymiotło większość ludzi i rotacja to nowy kierunek firmy??
5
Agnieszka 2017-03-01 14:08
Zapoznawaliście się już z rozmową z przedstawicielem Ciber Polska? http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,829686,wywiad-arletta-myler Jak oceniacie ;) ?
1
Nick 2017-03-12 21:30
ekspansja? - http://www.bizjournals.com/denver/news/2017/02/01/wells-fargo-grants-ciber-more-time-to-strike-deal.html

podobno ludzie w innych odziałach świętowali, jak zostali sprzedani do innej firmy

ps. agile jest tak świezy jak wczorajsza gazeta ;)
6
Zostaw swoją opinię o Ciber Polska - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ciber Polska