Wynagrodzenie to żart. Wpisałam oczekiwaną kwotę w formularzu rekrutacyjnym, podczas rozmowy telefonicznej zapytałam czy mieszczę się w widełkach, otrzymałam informację, że tak, więc przeszliśmy do spotkania online z dyr. Podczas różowy z dyr. i team leaderem (która przebiegała idealnie, czułam że dostane stanowisko) zapytałam czy moje oczekiwania finansowe zostaną spełnione, potwierdzono. Na umowie o prace wpisano połowę! Dyr. bronił się, że jest gwarant, dodatek na rozruch na okres 3 miesięczny, a później kolejna umowa będzie już wyglądała inaczej i będą prowizje, bo jesteśmy zasypywani propozycjami współpracy. Przez 1 miesiąc onboarding, chaos nikt nie wiedział co mam robić i czego mnie uczyć. 2 miesiąc dostałam obowiązki innego stanowiska, SDR, na rozgrzewkę umawianie prezentacji. 3 miesiąc zaczęto mnie szkolić z obowiązków które miały mnie dotyczyć Po 3 miesiącach miałam otrzymać umowę o pracę z kwotą na którą się umówiliśmy podczas rekrutacji.. a tu niespodzianka.. Na spotkaniu ewaluacyjnym dyr. oznajmił, że oboje wyraziliśmy wole kontynuacji współpracy i umowa jest na @ Była, nadal z kwotą w wysokości połowy tego na co wpisałam w formularzu i potwierdziłam jako oczekiwane przeze mnie wynagrodzenie. Dalszy ciąg? Wymyśliłam jak zacząć zarabiać, wziąć sprawy we własne ręce. Szok, nie wolno samemu szukać dużych klientów aby mieć sensowne prowizje, dział wybiera klienta, SDR, kierowany przez Dyr. umawia prezentacje z przypadkowymi osobami, małe firm i.. New Sales ma zamykać klientów, umowy około 40zł miesięcznie.. czyli.. można zarabiać bardzo dużo, ale 6zł. Potwierdzam, jak ktoś potrafi, ma szanse sprzedawać bardzo dużo! Bo nawet 3 dziennie!!! Kategorycznie odradzam prace w dziale Handlowym
A jesteś w stanie podać w przybliżeniu ile sobie wpisałaś w tych oczekiwaniach na New sales ? CIekawi mnie jaki stawkami operują .
Właśnie aplikuje na to stanowisko. Czy kwota 6 tys netto plus prowizja jest realna ? Ile da się wyciągnąć z prowizji ?
Wychodzi na to że można czekać w nieskończoność na wyższe zarobki. Ta dodatkowa prowizja do 40 zł od klienta? Czy źle cię zrozumiałem?
Droga B. biorąc pod uwagę Twoją frekwencję - 80% czasu na l4 liczyłaś na prowizję z nieba? żeby zarabiać trzeba pracować ;)
W dziale Sales w ClickMeeting wynagrodzenie składa się z podstawy oraz premii, skorelowanej z osiąganymi wynikami. Opierając się na dostępnych nam danych, w tym wynikach uzyskiwanych przez zespół, szacujemy czy wysokość wynagrodzenia oczekiwana przez kandydata jest realna do osiągnięcia. Zależy nam na długofalowej współpracy z każdą osobą, której składamy ofertę, czego nie bylibyśmy w stanie osiągnąć nie zabezpieczając tak ważnego obszaru jak adekwatne wynagrodzenie. Dlatego nasze warunki, w tym system prowizyjny, przedstawiamy transparentnie na etapie składania oferty. Nasz proces sprzedaży podzielony jest na etapy. Stanowisko SDR odpowiada za znalezienie nowego klienta i umówienie spotkania, rola NSE zaś za odbycie spotkania (demo produktowe) w taki sposób, aby doprowadzić do sprzedaży. Etapem wdrożenia na stanowisko NSE jest poznanie pracy SDR od podszewki, by w pełni rozumieć całe flow w dziale sprzedaży i móc efektywnie współpracować jako zespół. W ClickMeeting stawiamy na efektywność i satysfakcję naszego Teamu, czego odbicie pokazują dane: NPS pracowniczy: cała firma = + 48, dział Sales = +57 (skala -100; +100) Satysfakcja z pracy: cała firma = średnia 8/10, dział Sales = średnia 8,3/10 Ocena zadowolenia ze współpracy z menedżerami: średnia 9/10 w całym ClickMeeting, w dziale Sales średnia zadowolenia ze współpracy z dyr. sprzedaży = 9,4/10 Ocena zadowolenia ze współpracy z członkami zespołu Sales = średnia 8,7/10 Duma zespołu Sales z bycia częścią ClickMeeting = średnia 9,3/10 Rotacja w zespole Sales po okresie próbnym z decyzji pracownika w ostatnich 3 latach = 0% Sandra, HR Business Partner ClickMeeting
Prowizja sprzedażowa jest powiązana z efektywnością pracownika – dokładnie to wyjaśniamy i przedstawiamy prognozy w momencie rozmowy o ofercie współpracy z konkretnym kandydatem. Co do zasady nie stawiamy górnego limitu prowizji, a więc tutaj naprawdę wszystko zależy od pracownika. Serdecznie zapraszam do aplikowania na ogłoszenie an NSE. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania bezpośrednio.
Jak zwykle niekompetencja. Przypominam, że Świadectwo Pracy zawiera informacje o ilości dni na l4 i może być dokumentem, dowodem w sądzie jeśli moje dobre imię będzie szargane.
Ta firma to pomyłka. Stara się utrzymać renomę firmy rodzinnej, nastawionej na dobro pracownika, dającej poczucie bezpieczeństwa mimo niskich dochodów. Niskie dochody, potwierdzam - polowa tego co u konkurencji Ludzkie podejście - nie, zostałam zwolniona chwile, kolejny dzień roboczy po szczerej rozmowie z przełożonym gdy przyznałam ze mam problemy zdrowotne. W czasie prób diagnozy zabrano mi pakiet medyczny i wystawiono za drzwi! Jestem przerażona, bo do czego ta firma dąży?
Rozumiemy, że nasza decyzja o zakończeniu współpracy wywołała w Tobie emocje. W ClickMeeting taką decyzję podejmujemy bardzo rzadko i zawsze poprzedzamy ją próbami wdrożenia takiego rozwiązania, które zagwarantuje obustronną owocną i satysfakcjonującą współpracę. Jeśli jednak te działania korygujące nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, co jest niezwykle rzadkie, decydujemy się na zakończenie współpracy - co i dla nas jest trudne, bo wiąże się z niepowodzeniem w tym aspekcie. Staraliśmy się przedstawić Ci jasno motywy rozwiązania umowy, jak i wszystkie inne kwestie. Natomiast z tego, co piszesz, gdzieś się rozminęliśmy w komunikacji, czego przykładem są benefity - możesz z nich korzystać do końca trwania umowy, jak i z innych świadczeń. Dlatego, jeśli cokolwiek budzi Twoje wątpliwości, odezwij się do nas bezpośrednio, a na pewno na nie zareagujemy. Sandra, HR Business Partner Clickmeeting
Na jakiej umowie byłaś że tak szybko mogli cię zwolnić? Nie miałaś żadnego okresu wypowiedzenia? Jak miałaś problemy zdrowotne to byłaś na L4 i dlatego cie zwolnili czy co innego było przyczyną?
Bez względu na rodzaj umowy (umowa o pracę/B2B) zawsze przestrzegamy zawartych w nim zapisów, w tym dotyczących okresu wypowiedzenia oraz przepisów prawa pracy. W historii ClickMeeting zdarzały się sporadycznie decyzje z naszej strony o rozstaniu ze współ-/pracownikiem, jednak nigdy nie wynikało to z nieobecności spowodowanych problemami zdrowotnymi. Zdrowie jest jedną z kluczowych dla nas wartości, które wspieramy na różne sposoby i na powrót do pracy każdej osoby przebywającej na dłuższym zwolnieniu czekamy, próbując ją wspierać w powrocie do zdrowia. Sandra, HR Business Partner Clickmeeting
Chyba z powodu nadmiaru emocji pominęłam istotne kwestie. W ciągu jednego miesiąca otrzymałam pochwałę od dyrektora działu na forum firmy "Dziękujemy Ci.." i zwolnienie. W przeciągu kilku dni, zgodę na bardziej niezależnie działanie, lepiej mi wychodziła praca z dużymi przedsiębiorstwami, niż współpraca w wydaniu: sprzedaż w 3 osób do 5 osobowej firmy, i, zwolnienie. W jednej rozmowie jestem na czele zmian, posiadam największą wiedze i znajomości sprzedaży produktu na krajowym rynku IT, i mam się pakować... Smutne, bo jeśli miałam takie super kwalifikacje, to chyba powinnam otrzymać awans i niezależne stanowisko lub zespół do zarządzania, nie wypowiedzenie. Tak to niestety w wielu firmach jest, zarząd chce więcej $, ale na stanowisku kierowników i dyrektorów utrzymuje osoby niekompetentne.
Cześć, to ze tester ma wpisany tryb zdalny w ofercie to wcale nie oznacza ze nie mogę być w biurze? tak byłoby mi szczerze wygodniej, zwłaszcza że Arkońska to moja okolica. Ktoś z IT jest jeszcze na miejscu?
Firma od listopada 2022r. działa w biurowcu Neon na Grunwaldzkiej, więc niewiele dalej ????
Cześć, nasze biuro od ponad roku mieści się na Alei Grunwaldzkiej 413 (to niedaleko Arkońskiej). Mamy obecnie znacznie bardziej komfortowe biuro, ze świetnym wyposażeniem, z którego pracownicy mogą pracować nawet 100% czasu pracy. Są pracownicy z Trójmiasta i okolic, którzy bywają w biurze codziennie, średnio zespoły pracują z biura minimum 1 raz w tygodniu.
Faktycznie w ofercie na stanowisko Marketing Automation Specialist z teraz jest napisane wprost, że 4 dni w miesiącu pracuje się z biura. w jaki sposób taki dzień pracy wygląda? Wcześniej pracowałem w trybie zdalnym
Cześć :) Rzeczywiście osoby z Trójmiasta i okolic obecnie pracują 4 dni w miesiącu z biura. Wraz z zespołem wybierają, czy będzie to wspólny, teamowy dzień, w którym spotykają się zespołowo/ cross-zespołowo, czy dzień wybierany dowolnie, wg indywidualnych potrzeb. Dzień jest podobny do pracy zdalnej, z tym, że praca odbywa się z bardzo dobrze wyposażonego, nowoczesnego i komfortowego biura, w którym można spotkać współpracowników face to face :) Ponadto znajdziesz w nim m.in. game room, dogodne salki spotkaniowe oraz salki na pracę głęboką, a także zjesz śniadanie, na które zapewniamy bardzo zróżnicowane produkty :)
a w praktyce jak wychodzi ostatecznie korzystanie z tego dobrze wyposażonego biura? Szczerze zastanawiam się czy teraz więcej osób nie pracuje częściej z biura niż zdalnie. Stale też czekam aż zostanie uruchomiona rekrutacja dla testera. Czy w maju nabory będą możliwe?
Cześć, miło nam, że interesujesz się praca w Clicku :) Póki co w maju nie planujemy rekrutacji na testera. Jakie szczegóły odnośnie korzystania z biura chciałabyś poznać?
Cześć. ;) zdaję sobie sprawę z tego, że ofertą dla Digital Marketing Specialist’y jest już wygasła chyba jakoś od miesiąca ale może mimo to ktoś mi opowiedzieć jak proces rekrutacyjny wygląda w kontekście tego stanowiska oraz już sama późniejsza praca? Nie ukrywam, że się nią interesuje a może jeszcze ogłoszenie zostanie wznowione
Cześć, to ze tester ma wpisany tryb zdalny w ofercie to wcale nie oznacza ze nie mogę być w biurze? tak byłoby mi szczerze wygodniej, zwłaszcza że Arkońska to moja okolica. Ktoś z IT jest jeszcze na miejscu?
Firma od listopada 2022r. działa w biurowcu Neon na Grunwaldzkiej, więc niewiele dalej ????
Cześć, nasze biuro od ponad roku mieści się na Alei Grunwaldzkiej 413 (to niedaleko Arkońskiej). Mamy obecnie znacznie bardziej komfortowe biuro, ze świetnym wyposażeniem, z którego pracownicy mogą pracować nawet 100% czasu pracy. Są pracownicy z Trójmiasta i okolic, którzy bywają w biurze codziennie, średnio zespoły pracują z biura minimum 1 raz w tygodniu.
Faktycznie w ofercie na stanowisko Marketing Automation Specialist z teraz jest napisane wprost, że 4 dni w miesiącu pracuje się z biura. w jaki sposób taki dzień pracy wygląda? Wcześniej pracowałem w trybie zdalnym
Cześć :) Rzeczywiście osoby z Trójmiasta i okolic obecnie pracują 4 dni w miesiącu z biura. Wraz z zespołem wybierają, czy będzie to wspólny, teamowy dzień, w którym spotykają się zespołowo/ cross-zespołowo, czy dzień wybierany dowolnie, wg indywidualnych potrzeb. Dzień jest podobny do pracy zdalnej, z tym, że praca odbywa się z bardzo dobrze wyposażonego, nowoczesnego i komfortowego biura, w którym można spotkać współpracowników face to face :) Ponadto znajdziesz w nim m.in. game room, dogodne salki spotkaniowe oraz salki na pracę głęboką, a także zjesz śniadanie, na które zapewniamy bardzo zróżnicowane produkty :)
a w praktyce jak wychodzi ostatecznie korzystanie z tego dobrze wyposażonego biura? Szczerze zastanawiam się czy teraz więcej osób nie pracuje częściej z biura niż zdalnie. Stale też czekam aż zostanie uruchomiona rekrutacja dla testera. Czy w maju nabory będą możliwe?
Cześć, miło nam, że interesujesz się praca w Clicku :) Póki co w maju nie planujemy rekrutacji na testera. Jakie szczegóły odnośnie korzystania z biura chciałabyś poznać?
Cześć, nie wiem czy nabory teraz są prowadzone, bo mam dawniejsza ofertę ale chce się zorientować w zarobkach testera aplikacji. kiedyś w golu pisali o widełkach do 8 000 zł przy UoP. taka forma by mi odpowiadała, więc w tym roku ile maksymalny próg mógłby wynieść?
Cześć, aktualnie nie mamy otworzonej rekrutacji do zespołu testerskiego. Przed każdym uruchomieniem rekrutacji wykonujemy analizę wymagań na dane stanowisko oraz wynagrodzeń na rynku i na tej bazie ustalamy widełki, jakimi będziemy operować i je publikujemy. Nie określamy widełek, jakimi hipotetycznie byśmy operowali w tym roku, gdybyśmy potrzebowali uruchamiać rekrutację. W razie zainteresowania, zapraszamy do śledzenia naszych ofert pracy: https://clickmeeting.traffit.com/career/
Wynagrodzenie to żart. Wpisałam oczekiwaną kwotę w formularzu rekrutacyjnym, podczas rozmowy telefonicznej zapytałam czy mieszczę się w widełkach, otrzymałam informację, że tak, więc przeszliśmy do spotkania online z dyr. Podczas różowy z dyr. i team leaderem (która przebiegała idealnie, czułam że dostane stanowisko) zapytałam czy moje oczekiwania finansowe zostaną spełnione, potwierdzono. Na umowie o prace wpisano połowę! Dyr. bronił się, że jest gwarant, dodatek na rozruch na okres 3 miesięczny, a później kolejna umowa będzie już wyglądała inaczej i będą prowizje, bo jesteśmy zasypywani propozycjami współpracy. Przez 1 miesiąc onboarding, chaos nikt nie wiedział co mam robić i czego mnie uczyć. 2 miesiąc dostałam obowiązki innego stanowiska, SDR, na rozgrzewkę umawianie prezentacji. 3 miesiąc zaczęto mnie szkolić z obowiązków które miały mnie dotyczyć Po 3 miesiącach miałam otrzymać umowę o pracę z kwotą na którą się umówiliśmy podczas rekrutacji.. a tu niespodzianka.. Na spotkaniu ewaluacyjnym dyr. oznajmił, że oboje wyraziliśmy wole kontynuacji współpracy i umowa jest na @ Była, nadal z kwotą w wysokości połowy tego na co wpisałam w formularzu i potwierdziłam jako oczekiwane przeze mnie wynagrodzenie. Dalszy ciąg? Wymyśliłam jak zacząć zarabiać, wziąć sprawy we własne ręce. Szok, nie wolno samemu szukać dużych klientów aby mieć sensowne prowizje, dział wybiera klienta, SDR, kierowany przez Dyr. umawia prezentacje z przypadkowymi osobami, małe firm i.. New Sales ma zamykać klientów, umowy około 40zł miesięcznie.. czyli.. można zarabiać bardzo dużo, ale 6zł. Potwierdzam, jak ktoś potrafi, ma szanse sprzedawać bardzo dużo! Bo nawet 3 dziennie!!! Kategorycznie odradzam prace w dziale Handlowym
A jesteś w stanie podać w przybliżeniu ile sobie wpisałaś w tych oczekiwaniach na New sales ? CIekawi mnie jaki stawkami operują .
Właśnie aplikuje na to stanowisko. Czy kwota 6 tys netto plus prowizja jest realna ? Ile da się wyciągnąć z prowizji ?
Wychodzi na to że można czekać w nieskończoność na wyższe zarobki. Ta dodatkowa prowizja do 40 zł od klienta? Czy źle cię zrozumiałem?
Droga B. biorąc pod uwagę Twoją frekwencję - 80% czasu na l4 liczyłaś na prowizję z nieba? żeby zarabiać trzeba pracować ;)
W dziale Sales w ClickMeeting wynagrodzenie składa się z podstawy oraz premii, skorelowanej z osiąganymi wynikami. Opierając się na dostępnych nam danych, w tym wynikach uzyskiwanych przez zespół, szacujemy czy wysokość wynagrodzenia oczekiwana przez kandydata jest realna do osiągnięcia. Zależy nam na długofalowej współpracy z każdą osobą, której składamy ofertę, czego nie bylibyśmy w stanie osiągnąć nie zabezpieczając tak ważnego obszaru jak adekwatne wynagrodzenie. Dlatego nasze warunki, w tym system prowizyjny, przedstawiamy transparentnie na etapie składania oferty. Nasz proces sprzedaży podzielony jest na etapy. Stanowisko SDR odpowiada za znalezienie nowego klienta i umówienie spotkania, rola NSE zaś za odbycie spotkania (demo produktowe) w taki sposób, aby doprowadzić do sprzedaży. Etapem wdrożenia na stanowisko NSE jest poznanie pracy SDR od podszewki, by w pełni rozumieć całe flow w dziale sprzedaży i móc efektywnie współpracować jako zespół. W ClickMeeting stawiamy na efektywność i satysfakcję naszego Teamu, czego odbicie pokazują dane: NPS pracowniczy: cała firma = + 48, dział Sales = +57 (skala -100; +100) Satysfakcja z pracy: cała firma = średnia 8/10, dział Sales = średnia 8,3/10 Ocena zadowolenia ze współpracy z menedżerami: średnia 9/10 w całym ClickMeeting, w dziale Sales średnia zadowolenia ze współpracy z dyr. sprzedaży = 9,4/10 Ocena zadowolenia ze współpracy z członkami zespołu Sales = średnia 8,7/10 Duma zespołu Sales z bycia częścią ClickMeeting = średnia 9,3/10 Rotacja w zespole Sales po okresie próbnym z decyzji pracownika w ostatnich 3 latach = 0% Sandra, HR Business Partner ClickMeeting
Prowizja sprzedażowa jest powiązana z efektywnością pracownika – dokładnie to wyjaśniamy i przedstawiamy prognozy w momencie rozmowy o ofercie współpracy z konkretnym kandydatem. Co do zasady nie stawiamy górnego limitu prowizji, a więc tutaj naprawdę wszystko zależy od pracownika. Serdecznie zapraszam do aplikowania na ogłoszenie an NSE. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania bezpośrednio.
Jak zwykle niekompetencja. Przypominam, że Świadectwo Pracy zawiera informacje o ilości dni na l4 i może być dokumentem, dowodem w sądzie jeśli moje dobre imię będzie szargane.
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/5/1/5/5154c983fedca4b01003c9d9d8fd0a08.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/2/6/7/2672562ca0d9785d33dc54aa8f7f029c.jpg)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/d/c/2/dc2f24518b1d26a011ae116187388180.png)
Ta firma to pomyłka. Stara się utrzymać renomę firmy rodzinnej, nastawionej na dobro pracownika, dającej poczucie bezpieczeństwa mimo niskich dochodów. Niskie dochody, potwierdzam - polowa tego co u konkurencji Ludzkie podejście - nie, zostałam zwolniona chwile, kolejny dzień roboczy po szczerej rozmowie z przełożonym gdy przyznałam ze mam problemy zdrowotne. W czasie prób diagnozy zabrano mi pakiet medyczny i wystawiono za drzwi! Jestem przerażona, bo do czego ta firma dąży?
Rozumiemy, że nasza decyzja o zakończeniu współpracy wywołała w Tobie emocje. W ClickMeeting taką decyzję podejmujemy bardzo rzadko i zawsze poprzedzamy ją próbami wdrożenia takiego rozwiązania, które zagwarantuje obustronną owocną i satysfakcjonującą współpracę. Jeśli jednak te działania korygujące nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, co jest niezwykle rzadkie, decydujemy się na zakończenie współpracy - co i dla nas jest trudne, bo wiąże się z niepowodzeniem w tym aspekcie. Staraliśmy się przedstawić Ci jasno motywy rozwiązania umowy, jak i wszystkie inne kwestie. Natomiast z tego, co piszesz, gdzieś się rozminęliśmy w komunikacji, czego przykładem są benefity - możesz z nich korzystać do końca trwania umowy, jak i z innych świadczeń. Dlatego, jeśli cokolwiek budzi Twoje wątpliwości, odezwij się do nas bezpośrednio, a na pewno na nie zareagujemy. Sandra, HR Business Partner Clickmeeting
Na jakiej umowie byłaś że tak szybko mogli cię zwolnić? Nie miałaś żadnego okresu wypowiedzenia? Jak miałaś problemy zdrowotne to byłaś na L4 i dlatego cie zwolnili czy co innego było przyczyną?
Bez względu na rodzaj umowy (umowa o pracę/B2B) zawsze przestrzegamy zawartych w nim zapisów, w tym dotyczących okresu wypowiedzenia oraz przepisów prawa pracy. W historii ClickMeeting zdarzały się sporadycznie decyzje z naszej strony o rozstaniu ze współ-/pracownikiem, jednak nigdy nie wynikało to z nieobecności spowodowanych problemami zdrowotnymi. Zdrowie jest jedną z kluczowych dla nas wartości, które wspieramy na różne sposoby i na powrót do pracy każdej osoby przebywającej na dłuższym zwolnieniu czekamy, próbując ją wspierać w powrocie do zdrowia. Sandra, HR Business Partner Clickmeeting
Chyba z powodu nadmiaru emocji pominęłam istotne kwestie. W ciągu jednego miesiąca otrzymałam pochwałę od dyrektora działu na forum firmy "Dziękujemy Ci.." i zwolnienie. W przeciągu kilku dni, zgodę na bardziej niezależnie działanie, lepiej mi wychodziła praca z dużymi przedsiębiorstwami, niż współpraca w wydaniu: sprzedaż w 3 osób do 5 osobowej firmy, i, zwolnienie. W jednej rozmowie jestem na czele zmian, posiadam największą wiedze i znajomości sprzedaży produktu na krajowym rynku IT, i mam się pakować... Smutne, bo jeśli miałam takie super kwalifikacje, to chyba powinnam otrzymać awans i niezależne stanowisko lub zespół do zarządzania, nie wypowiedzenie. Tak to niestety w wielu firmach jest, zarząd chce więcej $, ale na stanowisku kierowników i dyrektorów utrzymuje osoby niekompetentne.
Witam. :) nie widzę z ostatniego czasu zapytań względem warunków pracy ale właśnie poszukiwany jest Engineering Manager. Liczę na wasza opinie głównie względem procesu rekrutacyjnego, czy w ostatnim ktoś z tu obecnych brał udział i wyraziłby opinie? Myślę wstępnie o złożeniu dokumentów. Macie jakieś konkretne spostrzeżenia? I czy możecie wstępnie polecić Pracodawcę?
W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Clickmeeting Sp. z o.o. na Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży? 19 grudnia ogłoszenie na Pracuj.pl.
Co prawda dokładnie na takie na stanowisko (Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży) w tym czasie nie prowadziliśmy rekrutacji, ale już wyjaśniamy jak wygląda u nas system wynagrodzenia w dziale sprzedaży :) Wynagrodzenie składa się z podstawy i prowizji naliczanej zgodnie z regulaminem wewnętrznym. Prowizja sprzedażowa jest ściśle powiązana z efektywnością pracownika. Zasady jej naliczania wraz z prognozowaną jej wysokością wyjaśniamy w trakcie rozmów z kandydatem w odniesieniu do konkretnej roli - zależy nam, by uzyskał od nas rzetelne informacje zanim do nas dołączy.
A senior fullstack dev? Ogłoszenie ma chyba dwie strony, ale zabrakło tego, co w standardach IT chyba już jest ugruntowane, widełek. Ktoś z zespołu mnie oświeci, jakie są?
Widzimy wartość w publikowaniu widełek i podajemy je dla większości stanowisk IT, publikując ogłoszenia na portalach dedykowanych ofertom z tego obszaru - w przypadku Senior Full Stacka był to portal justjoin.it. Aktualne ogłoszenia IT z jawnymi wynagrodzeniami można znaleźć tutaj: https://justjoin.it/?q=ClickMeeting@company_name A nasze ogłoszenia rzeczywiście zawierają wiele treści, bo zależy nam na transparentnym pokazaniu z czym się wiąże dane stanowisko :)
Jeśli lubicie sztuczną, pseudo korpo atmosferę to aplikujcie:)
A w czym się ta sztuczność objawia bo nie do końca rozumiem? Większość osób w komentarzach chwaliło relacje z ludźmi. Ty pracujesz zdanie czy w biurze na miejscu? Powiesz co ci konkretnie przeszkadza?
Pracuję w ClickMeeting już wiele lat i mogę tylko polecić pracę w tej firmie. Atmosfera w firmie jest ekstra, bardzo przyjacielska i rodzinna. Firma dba o integrację między pracownikami. Praktycznie co chwila organizowane są fajne atrakcje, których celem jest lepsze zżycie się z kolegami i koleżankami nie tylko z własnego działu, ale i innych. Firma dbała o to nawet w trakcie pandemii np. organizując ciekawe szkolenia z pierwszej pomocy z najlepszymi ekspertami czy warsztaty kulinarne online. Każde ogłoszenie kolejnej inicjatywy budującej więzi pomiędzy pracownikami wzbudza uśmiech na twarzy. Wyjazdy integracyjne, zabawy i inne inicjatywy naprawdę budują klimat i sprawiają, że lepiej poznaje się ludzi, z którymi się pracuje. Ktoś pisał, że spora część pracowników to tacy, którzy pracują po 8-10 lat i to świadczy o tym, że fajnie się tu pracuje. W ostatnich latach firma mocno się rozrosła, więc jest sporo nowych pracowników. Wiadomo rotacja na niektórych stanowiskach się zdarza. Benefity są spore i to na pewno fajny dodatek do pracy.
Czyli z benefitów też zadowolony jesteś? Dasz znać na jakie można liczyć, skoro on pisze że spore?
Benefitów jest sporo. Od standardowych - ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie LuxMed i karta multisport. Dodatkowo mamy zwrot za bilet miesięczny na komunikację miejską. Jeśli jeździsz do pracy na rowerze lub biegasz to też jest program, który daje za to dodatkowe pieniądze. Są zajęcia językowe, sporo jest ich do wyboru, na różnych poziomach, więc każdy znajdzie grupę, która go interesuje. W czasie pandemii doszedł benefit w postaci konsultacji z psychologami. Benefity w samym biurze się trochę zmieniły. Przed pandemią, kiedy wszyscy do biura codziennie przyjeżdżali, to codziennie były świeże kanapki i soki, owoce co poniedziałek i ciasto co piątek. Od czasu lockdownu te benefity trochę się zmieniły. Wiadomo, że teraz w biurze mniej osób, więc nie opłaca się zamawiać codziennie kanapek. Zamiast tego czeka na nas pełna lodówka w kuchni, więc każdy może sobie samemu przygotować posiłek. Od czasu lockdownu firma też oferuje specjalny dodatek do pensji na pokrycie części kosztów pracy z domu. Każdy pracownik dostaje też kartę sodexo Lunchpass. Doładowywana jest na początku miesiąca. Kwota wyliczana jest na podstawie tego ile dni przepracowaliśmy w poprzednim miesiącu. Średnio wychodzi około 160 zł. Kartę można wykorzystać na zakup jedzenia w restauracjach. Jest też sporo benefitów okazjonalnych. Na urodziny dostajemy kartę podarunkową, to samo na Dzień chłopaka czy Dzień kobiet. Jest sporo atrakcji dla dzieci pracowników, bo karty podarunkowe otrzymaliśmy na dzień dziecka, na 6.12 też są przewidziane prezenty. Jest też świąteczny bonus. Na rocznicę zatrudnienia dostaje się voucher do restauracji. Większość benefitów jest darmowa, oczywiście można je rozszerzyć, za co będą potrącane odpowiednie opłaty (np. pakiet rodzinny w LuxMed, wyższe ubezpieczenie na życie, karta multisport dla drugiej osoby). Benefity mają też swoje regulaminy. Np. zwrot za komunikację przysługuje jeśli jest się w biurze X dni. To chyba wszystko, mam nadzieję że niczego nie pominąłem :) Jak widać jest tego sporo.
Kurczę, fajnie to wygląda :D Szczególnie zwrot za dojazd :) A powiedz mi, jak w takim razie wygląda proces rekrutacyjny w firmie? Jakieś rady?
Niestety za bardzo konkretnie nie pomogę, bo sam swoją rekrutację przeszedłem lata temu, jak firma była jeszcze częścią GetResponse, więc od tego czasu zmieniło się wszystko :) Myślę, że generalnie trzeba pokazać swoje najlepsze strony. Wiadomo, że różne stanowiska mają różne wymagania, ale z uśmiechem na twarzy wszystko powinno się udać.
Cześć Ewa :) Rekrutacje u nas składają się z kilku etapów, zależnie od stanowiska. Przykładowo rekrutacje na stanowiska menadżerskie mają więcej kroków niż pozostałe rekrutacje. Pierwszym z nich jest rozmowa telefoniczna z naszym Rekruterem, na której pytamy o najważniejsze dla nas umiejętności na danym stanowisku, opowiadamy krótko o roli oraz odpowiadamy na pytania kandydata. Drugi etap to najczęściej zadanie, które wysyłamy do wykonania w domu, do którego otrzymasz feedback w ciągu kilku dni :) Kolejnym etapem jest już spotkanie, po którym podejmujemy decyzję o współpracy. W przypadku menadżerów jest jeszcze sesja menedżerska, na której sprawdzamy ważne dla nas kompetencje liderskie. Bardzo zależy nam na wspólnym dopasowaniu potrzeb w pracy, stąd staramy się traktować rekrutację bardzo partnersko, stawiając na to, by jak najwięcej dowiedzieć się o kandydacie, a jednocześnie odpowiedzieć na wszelkie pytania kandydata o firmę i team. Nasze rady odnośnie do rekrutacji - bądź autentyczna, daj się poznać i śmiało zadawaj nam wszelkie pytania, aby sprawdzić, czy pasujesz do Clicka oraz czy Click pasuje do Ciebie :) Zapraszamy do rekrutacji - tutaj znajdziesz otwarte pozycje: https://clickmeeting.traffit.com/career/ Sandra, HR Business Partner, ClickMeeting
dobra , a jak się dojeżdża autem , to zwracają jakąś kasę za transport czy jak ?
Nie, firma zwraca koszty dojazdu środkami transportu publicznego i płaci za jazdę na rowerze/bieganie do pracy. Każdy z programów ma określone regulaminy. Zwrot za bilet miesięczny dostaniesz tylko, jeśli pracujesz w biurze określoną liczbę dni. Za dojazdy autem firma nie zwraca za paliwo :P
A że akurat serio lubię biegać to powiesz mi ile bym na tym mogła sobie "zarobić" dodatkowo? Może na jakimś przykładzie? ;)
1 zł za kilometr jazdy na rowerze, 2 zł za kilometr biegu. Liczy się droga w jedną stronę (czyli albo do pracy albo z pracy). Jeśli biegasz w dwie strony to trasy nie mogą od siebie znacząco odbiegać (np. do pracy biegniesz naokoło 4 km, a z pracy wracasz skrótem 1km). Wszystko zliczane jest na podstawie aktywności w aplikacji Strava. Pod koniec miesiąca wysyłasz do odpowiedniej osoby wypełniony plik xls z datami i długością biegu/jazdy na rowerze. Z góry zaznaczam, że nie ma ściemniania. Jest to sprawdzane i weryfikowane. Ktoś kiedyś zaznaczył, że biegł do pracy, a jechał autobusem i liczył, że się nikt nie połapie :) Oczywiście to ile sobie dorobisz w dużej mierze zależy od tego jak daleko od biura mieszkasz. Ja np. mam 12 km, więc dziennie wychodziło mi 12 zł za jazdę rowerem. Rekordziści dojeżdżali po 20-30km.
Haha, a to spryciarz aż ciekawa jestem jak mu o tym powiedziano. Czyli serio fajna sprawa przypuszczając, że mam 10 km 5 dni w tyg to faktycznie ze dwie / cztery stówki można przytulić. Oprócz tego to już więcej takich wyjątkowych inicjatyw to tu nie ma?
No generalnie zapowiedziano, że w najbliższych miesiącach część benefitów ma być rozbudowana i mają dojść nowe. Min. dodatkowy dzień wolny za pracę odpowiednią ilość dni z biura. Szczegółów jeszcze nie znamy.
Nie zależy. Można w 100% pracować zdalnie. Zresztą mamy ludzi, którzy mieszkają w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu itd. którzy siłą rzeczy w biurze się nie pojawią (poza może jakimiś wyjątkowymi okazjami). Dodatki dla pracujących z biura (bo wbrew pozorom są ludzie, którzy wolą w biurze pracować, bo np. w domu nie mają do tego warunków) służą temu by w jakiś sposób wynagrodzić im czas, jaki poświęcają na dotarcie do biura.
STANOWCZO ODRADZAM APLIKOWANIE!!! Aplikujesz, bo wygląda na firmę marzeń, w której każdy chciałby pracować. Odpisują, że wstępnie Cię zaakceptowali i że zadzwonią w ciągu najbliższych 4 dni (kolejny etap). Cieszysz się i czekasz na tel., bo przecież bierzesz też udział w innych rekrutakcjach... Czas mija, 5 i 6 dni mija, tel. nie ma, więc nieśmiało przypominasz się, pisząc maila. Zero odzewu. Myślisz - nieaktualne. Po blisko 2 tyg. dzwoni jednak pani (usunięte przez administratora), umawia Cię dopiero na rozmowę tel. za kilka dni. Po rozmowie przechodzisz do kolejnego etapu, masz wykonać zadanie. I OCZYWISCIE W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ - BEZ WAHANIA MASZ PISAĆ MAILA LUB DZWONIĆ DO PANI (usunięte przez administratora). Na wykonanie zadania dostajesz 1 dzień. W tym samym dniu piszesz maila, dopytując o szczegóły zadania - nie otrzymujesz żadnej odpowiedzi. ???????? Odpowiedź od pani (usunięte przez administratora)przychodzi po 2 dniach, kiedy już zdążyłeś zrezygnować...
Bardzo nam przykro, że coś takiego miało miejsce. Zawsze staramy się przestrzegać czasu kontaktu z kandydatami między kolejnymi etapami rekrutacji, szczególnie, że sami go sobie wyznaczyliśmy. Mamy też automatyzację powiadomień, w których informujemy, że w ciągu 4 dni zadzwonimy - dlatego też taka informacja trafiła do Ciebie po tym jak zaakceptowaliśmy Twoją aplikację do następnego etapu. W ocenianym tutaj procesie rekrutacyjnym otrzymaliśmy więcej adekwatnych aplikacji niż mogliśmy sobie wyobrazić i z tego powodu wyniknęło opóźnienie w kontakcie - po prostu nie zdążyliśmy w tym przypadku skontaktować się ze wszystkimi w określonym przez nas czasie. Wyciągamy lekcję na przyszłość, by w podobnej sytuacji, jeśli do którejś z rekrutacji otrzymamy bardzo dużą ilość adekwatnych zgłoszeń, deklarować dłuższe terminy na kontakt z kandydatami z naszej strony. Jednocześnie przepraszamy, że nie udało nam się skontaktować z Tobą w zakomunikowanym czasie wynoszącym kilka dni. Termin na nadesłanie rozwiązania zawsze ustalamy wspólnie, proponujemy określony termin i dopytujemy, czy dla kandydata/kandydatki jest on realny do spełnienia. Ustalamy dzień, zaznaczając, że godzina nadesłania rozwiązania nie ma znaczenia. Termin akurat tego zadania był krótki, ale również w tym przypadku ustaliliśmy go wspólnie. Staramy się odpisać na maile w miarę możliwości jak najszybciej, choć nie zawsze jest to możliwe, żeby odpowiedzieć od razu. Nam również zależy, by kandydaci, których aplikacja została pozytywnie oceniona - podobnie jak Twoja - otrzymywali informacje potrzebne do wykonania zadania. Dlatego tym bardziej szkoda, że nie zdążyliśmy odpisać na Twojego maila od razu. Jesteśmy dostępni dla kandydatów we wszystkich kanałach – telefonicznie, mailowo, smsowo i na LinkedIn. Szkoda, że możliwość skorzystania z kontaktu telefonicznego, który jest znacznie szybszy niż mail, nie została wykorzystana - wtedy moglibyśmy wyjaśnić od razu wszelkie wątpliwości i po prostu porozmawiać, np. o wydłużeniu terminu na wykonanie zadania, co niejednokrotnie robimy, jeśli jest taka potrzeba. Katarzyna HR & Recruitment Specialist
@Ninenine Nie zgodzę się. Kontakt z firmą przy rekrutacji był bardzo fajny. Po każdym etapie był mail, można na spokojnie dzwonić i rzeczywiście odbierają. Nawet rekrutowała mnie chyba wtedy ta sama Kasia (pozdrawiam ;>). Jak dla mnie jeden z lepszych procesów HR, w jakim brałam udział. Inne firmy powinny się uczyć. Klasa!
Mam doświadczenie w pracy jako Account Manager. Myślicie, że firma Clickmeeting Sp. z o.o. będzie w przyszłości potrzebować takich pracowników?
Wiem, że szukali na początku tego roku. Brałam udział w rekrutacji, ale stawki nie powalały. Rekrutacja była bardzo miła i super się z nimi rozmawiało, ale samą atmosferą człowiek się nie naje ;)
Moja aplikacja do ClickMeeting wynikała z nieszablonowych wiadomości na LinkedIn od ich rekruterki. Widać, że zespół wie, w jaki sposób pozyskać kandydata i go "złowić". Pani Izo, super robota i trzymajcie ten poziom dalej! :) Jedyną moją bolączką były stawki, które jednak dalej są w dolnych granicach. Może to byłby dobry obszar do poprawy? Fajnie się sprzedajcie i widać, że jesteście zaangażowani. Produkt się rozwija a Wy szukacie ekspertów, więc może powinny rosnąć wynagrodzenia?
Cieszymy się, że kontakt ze strony Clicka był dla Ciebie zachęcający i wzbudził pozytywne odczucia ???? Dziękuję za Twoją opinię odnośnie wynagrodzenia. To dla nas ważne, aby nasza firma zapewniała nie tylko ciekawe zadania i świetną atmosferę pracy, ale także, aby dawała możliwości dobrych zarobków. Płace w Clicku regularnie aktualizujemy w oparciu o dane rynkowe (kupujemy płatne raporty wynagrodzeń, które są aktualizowane kilka razy w roku). Dodatkowo dysponujemy benefitami płacowymi i okołopłacowymi w wysokości ok. 600 zł miesięcznie. Zdajemy sobie sprawę, że pewnie nie dla każdego wynagrodzenie, które oferujemy na dane stanowisko będzie wyższe niż obecne. Każda firma na dane stanowisko potrzebuje nieco innego poziomu wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji - poszukiwany profil idealny różnią się i stąd też między innymi różnice w wynagrodzeniach. Wg nas, mimo wszystko warto czasem porozmawiać, bo może w toku rekrutacji, po wykonaniu zadań merytorycznych i spotkaniu oceniającym kwalifikacje, okaże się, że kandydat przewyższa wymagania na dane stanowisko i np. może dołączyć do nas jako Senior, a nie Mid. Wówczas możemy zaoferować wyższe wynagrodzenie. Warunkiem tutaj jest jednak gotowość do inwestycji czasowej obu stron ???? Pozdrawiamy! Sandra, HR Business Partner ClickMeeting
Chciałem tylko dodać, że oferowana jest również opcja współpracy w ramach B2B na ciekawych warunkach, o ile prowadzisz własną działalność. Można liczyć na wyższe finalne wynagrodzenie i rozważyć jednocześnie skorzystanie z dostępnych benefitów :)
Brak odpowiedzi po procesie rekrutacyjnym, mimo zapewnień, że bez względu na wynik odpowiedź się pojawi. Mnóstwo nic nie wnoszących pytań (np. "gdzie widzisz siebie za 10 lat?"). Strata czasu
Bardzo nam przykro, jeśli coś takiego się zdarzyło. Staramy się bardzo dbać o feedback po rekrutacji, posiadamy system, który informuje kandydata na bieżąco na jakim poziomie rekrutacji jest, więc taki sygnał o braku informacji jest dla nas bardzo ważny. Co do pytania o perspektywę 10-cioletnią - rozumiemy, że odpowiedź na tak zadane pytanie jest dużym wyzwaniem i może budzić zdziwienie. Działamy w metodyce zwinnej, ważne jest dla nas łączenie perspektywy krótkofalowej i elastyczne reagowanie na bieżąco z planami nieco dłuższymi – 1-3 lata. O perspektywę dekady nie mamy zwyczaju pytać ???? Sandra, HR Business Partner, ClickMeeting
Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby pracować na Manager w Clickmeeting Sp. z o.o.?
Cześć :) Doświadczenie, którego poszukujemy zależy między innymi od wielkości zespołu, którym dany menedżer ma zarządzać, od poziomu zarządzania oraz celów/ wyzwań w danym obszarze pracy. Takie informacje zawsze zawieramy w ogłoszeniu i najcześciej jest to minimum 2-3 lata doświadczenia dla menedżerów liniowych oraz > 4 dla menedżerów wyższego szczebla. Ważne są dla nas nie tylko lata doświadczenia, ale przede wszystkim na umiejętności menedżerskie, które sprawdzamy poprzez case study oraz podobieństwo wartości związanych z zarządzaniem zespołem :) Pozdrawiam :) Sandra HR Business Partner ClickMeeting
Miał ktoś wideorozmowę ?
Brałam udział w rozmowie online z ClickMeeting. Początkowo informowano mnie, że rozmowa zajmie do 1,5h, jednak skończyliśmy trochę wcześniej. Na rozmowie obecna Pani z HR i dwie liderki. Bardzo miłe i profesjonalne. Pytały głównie o motywację, oczekiwania względem firmy i stanowiska, moje doświadczenie oraz o konkretne sytuacje z pracy.
Chętnie przeczytam więcej na temat rozmowy kwalifikacyjnej. Twoja opinia zachęca do szukania ofert pracy w tym miejscu. Może dowiemy się jak poniżej potoczyła się Twoja droga z firmą, napisz. Interesuje mnie również, jakie benefity pracownicze oferuje ten pracodawca?
Czy Clickmeeting Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?
Cześć! Jako ClickMeeting jesteśmy otwarci na stażystów, chociaż nie prowadzimy aktualnie kompleksowego programu stażowego. Oznacza to, że co prawda aktywnie nie poszukujemy stażystów, ale rozpatrujemy każdą aplikację, która do nas trafi i jeśli ocenimy, że dana osoba w roli stażysty może nas wesprzeć, a jednocześnie my jesteśmy w stanie zadbać o jej wdrożenie i rozwój – decydujemy się na taką współpracę. Wszystkie zainteresowane osoby zachęcamy do złożenia aplikacji poprzez nasz formularz: https://clickmeeting.traffit.com/public/form/a/TVE9PQ== W polu „Jakim stanowiskiem jesteś zainteresowany/a?” należy wpisać „Stażysta” oraz wybrać obszar, który jest Ci najbliższy – łatwiej będzie nam dobrać odpowiedni zespół. W razie potrzeby, pozostaję do dyspozycji! Izabela Grzymała Recruiter, ClickMeeting
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w Clickmeeting Sp. z o.o.?
Cześć! :) Jesteśmy firmą lokalną z Gdańska, dlatego wewnątrz firmy komunikujemy się na co dzień w języku polskim. Niemniej, działamy na rynkach międzynarodowych. Jeżeli dane stanowisko uwzględnia kontakt z klientem zagranicznym, wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego. W zależności od wymagań na danym stanowisku, język angielski jest sprawdzany w rozmowie z rekruterem(bardziej luźna rozmowa dot. stanowiska i motywacji), a także poprzez rozwiązywanie zadań lub przeprowadzenie prezentacji w języku angielskim. Informacje dot. wymagań językowych publikujemy w poszczególnych ofertach pracy na naszej stronie: https://clickmeeting.traffit.com/career/ Powiedz mi – jakie stanowisko Cię interesuje? Chętnie damy znać, jaki poziom angielskiego jest wymagany :) Zapraszam do aplikowania oraz oczywiście życzę miłego dnia, Izabela Grzymała Recruiter, ClickMeeting
Powiedzcie jakie są szanse na pracę w firmie? Jakieś podpowiedzi o zarobkach?
Hej! W przeciągu ostatniego roku nasz zespół zwiększył się o 25% i planujemy dalszy rozwój. Warunki finansowe zależne Twojego doświadczenia oraz stanowiska, na które aplikujesz. Tutaj możesz sprawdzić otwarte wakaty lub/i dodać swoje CV do naszej bazy: https://clickmeeting.traffit.com/career/ Miłego dnia, Izabela Grzymała Recruiter, ClickMeeting
Czy Clickmeeting Sp. z o.o. zatrudnia studentów?
Cześć! Tak, jak najbardziej zatrudniamy studentów. Określamy wymagania pod kątem każdego stanowiska, więc każdy kto je spełnia, jest mile widziany (w tym studenci). Ważna jest dla nas dyspozycyjność na pełen etat, więc jeżeli ktoś czuje, że jest w stanie połączyć studia ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego, zapraszamy do aplikowania :) Istnieje możliwość rozpoczynania pracy między 7:00 a 10:00 lub w przypadku Customer Success Team – pracy w godzinach zmianowych (9-17, 12-20, 15-23). Jeżeli możemy odpowiedzieć na więcej pytań, koniecznie daj nam znać! Izabela Grzymała Recruiter, ClickMeeting
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Clickmeeting Sp. z o.o. - Gdańsk
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Clickmeeting Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Clickmeeting Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Clickmeeting Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Clickmeeting Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Clickmeeting Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Clickmeeting Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Aleja Grunwaldzka 413
80-309 Gdańsk - NIP: 5842747535 KRS: 0000604194
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
IT i telekomunikacja - doradcy techniczni - Gdańsk
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |