Napiszcie jak się teraz pracuje na słuchawce w obsłudze klienta. Chciałbym się dostać ale jeszcze studiuje i zależy mi żeby grafik był elastyczny. Można ustawić sobie godziny i zmiany do własnych preferencji czy narzucają i ciężko się dogadać? W soboty też robota?
Ta firma to straszne dziadostwo, sprzedaz drogich suplementow starszym nie kumatym dziadkom, przychodzisz do pracy na godzine 8 jak nie sprzedasz 2 sztuk do godziny 10 to idziesz do domu xD
Cześć, piszę, bo jestem ciekawa pracy w systemie zmianowym. Widziałam ofertę na posadę Doradca Klienta i tam była taka informacja. No to dacie jakieś detale? Czy wiecie jakie są godziny zmian? Jaki system rotacji?
Dzień dobry Chciałabym się zapytać czy u państwa firmie mogłabym czy nie mam numeru telefonu komórkowego aby czasami na nielegalnym nasłuchu poproszę o odpowiedź w jak najszybszym czasie to możliwe.
Przyjmują każdego bez najmniejszego problemu
Ile chcesz zarabiać i dlaczego tak dużo
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy praca w call Center jest ciezka ?
Czy firma poszukuje aktualnie pracowników? Jak wyglądają relacje?
Jedno z lepszych CC w Kielcach. Nie manipulują przyszłymi pracownikami, stawka taka jaka została podana w ogłoszeniach. Drugi plus to pomocni współpracownicy. Poważny minus, to brak improwizowanych rozmówek podczas szkolenia. A przydałoby się, żeby nabrać pewności siebie... Drugi minus, to skrypt. Na szkoleniu dostaliśmy inny niż posługują się pracownicy. Trzeci minus to system, który wybiera połączenia za nas. Zanim strona z danymi klienta się załaduje, system już łączy. I czasami trzeba mówić: "yyyy pan/i jest właścicielem tego nr? A tak widzę pani X Y, witam/.../" Kolejny minusoplus, to kołczerka, która traktuje pracowników jak bezmyślne dzieci. To naprawdę słodkie, ale nie trzeba... Nie wiadomo jak się zachowywać w sytuacji, kiedy ktoś do ciebie mówi jakbyś był upośledzony. Kolejny minus - poważny - to kary. Jednej z pracownic przywalili 120 zł, mimo iż na umowie jest napisane, że maksymalna kara to 50 zł. A kary są za naprawdę błahe spawy. Mogę polecić spróbować, czy atmosfera przypasuje, praca typu CC, czy przełożeni są ok.
Bardzo niskie zarobki, system kar, nie płacenie składek do zusu nie polecam nikomu, z wyjątkiem tych co naprawdę potrzebują grosza
GeNeo Call Center to bardzo dobry pracodawca ale jak widać zawsze znajdzie sie ktoś z odmiennym zdaniem
POLECAM. Pracuję pół roku i nie mam zamiaru zmieniać miejsca pracy. Lubię atmosferę w GeNeo Call Center Sp. z o .o. za: People
witam pracowalem tam kilka msc i powiem szczerze bylo tragicznie nie polecam Moje sugestie dla GeNeo Call Center Sp. z o .o.: zmienic podjescie koordynatorki do innych pracownikow nie faworyzowanie Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: odejsc z pracy
Szkoda, że aktualnie nikt nie pisze czy potrzeba ludzi? Można śmiało aplikować?
(usunięte przez administratora)
Witamy. Proponujemy umowę zlecenie/dzieło, również z ubezpieczeniem zdrowotnym. Na życzenie również ubezpieczenie społeczne i grupowe. Wszystko zależy od potrzeb. System premiowy doliczony do podstawy godzinowej prezentujemy na rozmowie rekrutacyjnej. Pozdrawiamy
Pracowałem tam 1.5roku. Wypłata była zawsze na czas. Jak się chce to można zarobić 3000, ale trzeba siedzieć po 8h dziennie. Atmosfera spoko, nawet śmiesznie
Co słychać w firmie tak rzadko piszecie?
Zapraszam osoby związane z firmą GeNeo Call Center do odświeżenia wątku tego pracodawcy nowymi informacjami! Najnowsze wieści dotyczące aktualnych postępów tej firmy oraz kwestie związane z nowymi rekrutacjami będą na tym forum bardzo pomocne dla innych użytkowników!
@Pracownik, może warto byłoby zgłosić problem z systemem do odpowiednich osób? Czy nie jest to problem, tylko po prostu specyfika pracy wymaga częstego wylogowywania się? Może warto by poruszyć kwestię wyrównania za czas poświęcony na samo logowanie się do systemu, w końcu to również część pracy. @byly pracownik, o jakich karach mówisz? Za co mogą zostać przydzielone?
W związku z dużą liczbą zapytań odnośnie tej firmy chętnie dodam parę słów od siebie. Atmosfera bardzo przyjazna, ludzie są bardzo mili. W firmie jest automat z kanapkami, piciem i batonikami. Jest też czajnik i konsola xbox. Zarobki - 13zł brutto za godzinę pracy (czyli jakieś 11zł "do ręki). Niestety nawet jak jesteśmy 6h w pracy, system policzy nam około 5 godzin pracy, ze względu na częste wylogowania z systemu. Czas pracy jest liczony tylko wtedy, jeśli jesteśmy zalogowani na stronie, z której dzwonimy do klientów. Co do premii jest ona zliczana co tydzień. Najlepsi konsultanci otrzymują pod koniec miesiąca do 150zł premii za podpisane umowy. Jeśli ktoś nie ma wygórowanych potrzeb do zarobków, czyli około 1100zł przy 120 godzinach miesięcznie, to ze względu na ludzi, którzy tam pracują firmę mogę polecić. Jeżeli natomiast ktoś nie chce robić za pół darmo to odradzam.
Jak obecnie wygląda sytuacja w GeNeo Call Center Sp. z o .o.? brak bieżących komentarzy może być niepokojący, ale też może świadczyć o braku problemów. To jak to wygląda w praktyce? Czy firma nadal poszukuje konsultanta telefonicznego?
Tak nadal poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta telefonicznego, atmosfera w firmie bardzo dobra, wypłata 2 razy w miesiącu (13zł brutto + wysokie prowizje za umowy), elastyczny grafik, według mnie firma godna polecenia i jak najbardziej zapraszam. w celu otrzymania więcej informacji zaprawszam pod numer 698374252
Czy jest jakiś powód takiej ciszy na forum?
@rozczarowana, a próbowałaś w jakiś sposób wyjaśnić tę sytuację? Wiadomo, że pracownicy zawsze są rozczarowani gdy nie dostają należnego im wynagrodzenia ale w kadrach też mogą zdarzać się pomyłki. Jak było tutaj i czy udało Ci się uzyskać swoją zaległą wypłatę?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GeNeo Call Center Sp. z o .o.?
Zobacz opinie na temat firmy GeNeo Call Center Sp. z o .o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GeNeo Call Center Sp. z o .o.?
Kandydaci do pracy w GeNeo Call Center Sp. z o .o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.