@Fioletowy, na pewno jest to w jakimś stopniu męczące, ale jak widzisz wcześniej pracownicy twierdzili, że nie czuli się dobrze przeszkoleni, więc może tutaj coś do końca nie grało? Bo jeśli nie to, to jaki miałby być powód tego, że wszyscy się z Hotelu diament plaza zwalniają?
Duża w tym rola kadry zarządzającej. Teraz jest stabilny zespół. Może dlatego ze nie ma dyrektora? Jedynie na hsk sa rotacje ale co sie dziwić jak nikt za takie pieniądze nie chce pracować. Przez ostatnie 5 lat nie było tam normalnego dyrektora wiec może to jest rozwiązanie.
@Tika faktycznie życzliwość innych pracowników w przypadku pierwszych dni w pracy to jest podstawa, aby nie bać się pytać, żeby się nauczyć i pózniej tych pytań nie zadawać. A praca jest, jak rozumiem zmianowa włącznie z nocami?
Zajmowałem wysokie stanowisko w tej sieci. Prywatnie interesowało mnie, czy pracownicy dają radę i byłem ludzki, w pewnym momencie przestajesz być ludzki. Męczy Cie rotacja pracowników bez kompetencji, ich błędy, Twoje tlumaczenia, a potem po wyuczeniu ich odejście. Z czasem brak sił i chęci na dalsze edukowanie bo i tak wiedziałeś, że odejdą. A, jeszcze nie wspomnę o atmosferde rodem z gimnazjum. Sam PIP by się zainteresował, gdyby ludzie mieli jaja.
Na zmianie jest się samym po jakimś tygodniu szkolenia. Można pytać pracowników drugiego hotelu bo jak wiesz jest Plaza i Economy więc zawsze można tam zadzwonić, trzeba tylko mieć szczęście żeby trafić na kogoś w miarę okej a nie na kogoś kto ma pretensje że dzwonisz i pytasz bo przecież miałeś szkolenie i jak możesz nie wiedzieć.
@Tika, w takim razie, czy próbowaliście tłumaczyć przełożonym i pracownikom, że nie jesteście jeszcze w stanie wszystkiego "ogarnąć", po tak krótkim okresie szkolenia? I jeszcze jedno pytanie, na zmianie byliście sami, czy w razie czego był ktoś kogo można było podpytać?
To co napisał Fioletowy to prawda w 100 % szkolenie to jakiś żart, trwa kilka dni a potem wrzucają Cię samego na recepcje. Najlepsze jest to że szkolenie dają pracownicy którzy pracują na recepcji już jakiś czas i każdy z nich przekazuje zupełnie inne informacje a potem lamenty bo coś źle się zrobiło. Mam znajomego w innym hotelu w innej sieci i nie wierzył jak się dowiedział że szkolenie trwa tylko tyle. Nie polecam tego miejsca pracy nikomu.
Na pewno masz rację @fioletowy, odnośnie tego, że od razu na pewno człowiek wszystkiego się nie nauczyć i nie będzie wiedział wszystkich procedur, to wymaga określonego czasu. Pytanie tylko, czy na recepcji jest to aż tak skomplikowane? Jeśli możecie coś napisać więcej na temat obowiązków recepcjonisty, to bardziej wszystko się wyjaśni.
Dni szkoleniowe są/były bezpłatne, są to zazwyczaj trzy dni, a przynajmniej tak było. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś (2015/2016) po 3 dniach siadało się już na recepcję bez pomocy, a w zamian były krzyki i pretensje o błędy. Jak ich nie robić, skoro na szkoleniu tylko się patrzy, a potem samemu wprowadza rezerwacje? A bo segment zły, a to stawka, a to źródło/kanał. Nikt nie nauczył, a wymagali :)
@RickNick a czy ten dzień próbny i szkolenie był dniem płatnym? Czasami firmy zapraszają na takie dni testowe i nie wypłacają za nie jakiegokolwiek wynagrodzenia. To dość powszechna praktyka, chociaż odmienne zachowanie pracodawcy cieszy się ze sporym poparciem wśród pracowników. Jak to wyglada w hotel diament plaza?
@Czerwony-poległy możesz napisać coś więcej na temat samej rotacji pracowników? W tej chwili w sieci nie widać ofert pracy, co może wskazywać na jej brak. W jaki sposób firma rekrutuje w takim razie najcześciej? Jakich pracowników poszukuje?
jest aktualnie rekrutacja na stanowisko recepcjonisty i kelnera, chociaż restauracja tam chyba nie do końca należy do hotelu ale też jest ogłoszenie na witrynie restauracyjnej. Firma rekrutuje najczęściej przez internet i ogłoszenia w witrynie hotelu. Moja dziewczyna była tam na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko recepcjonistki i jednym dniu szkolenia, wróciła załamana. Wymagań na 3 strony, a płaca jak dla podlotka po szkole zawodowej, do tego sami pracownicy są niezadowoleni i skutecznie zdemotywowali ją do pracy, a sam chętnie chciałem też aplikować. Szkoda, bo sam hotel robi wrażenie bardzo dobre po wejściu do środka.
Oj Artur, Artur :D
Plaza i Economy w Gliwicach - po bardzo przyjemnej ekipie, która się niestety wysypała (2015- I poł. 2016) nastały czasy panowania niekompetentnych dyrektorek (stanowisko po znajomości i rodzinnie). Goście traktowani jak chodzące portfele,firmy tak samo. Ceny ciągle rosną, recepcja zmieniła się w sklep detaliczny, pracownicy dostają coraz więcej obowiązków, a wypłaty maleją. Z przyjemnego hotelu zrobiła się korpo-noclegownia. Rotacja pracowników przekosmiczna. Szkolenie nowych pracowników trwa niecały tydzień, co jest stanowczo za krótkie i można je porównać do szkolenia radzieckich pilotów podczas bitwy o Stalingrad 1942-1943, gdzie piloci byli szybko uczeni jak podnieść maszynę, ale szkolenie nie obejmowało już lądowania.
jakoś nie rozumiem, to ile ci tego wynagrodzenia finalnie wychodziło? w sumie też ni rozumiem dlaczego narzekasz, przecież jak podpisywałaś umowę to dobrze wiedziałaś jaka bedzie stawka wyagrodzenia.
Hej pracowałam jakiś czas w hotelu plaza , fakt atmosfera pomiędzy pracownikami dość napięta ..no nie tylko to co tutaj czytałam to zgodzę się z tym w100% . Każda z pokojówek coś do każdej ma , nikt tam długo nie popracuje z takimi ludźmi . Ciesze się , że tam już nie pracuję ;) nie polecam takiej pracy za marne grosze ..cała wypłata starczała jedynie na czynsz ... pozdrawiam dawnych pracowników (pokojowe ) . Jeśli ktoś chce się dowiedzieć co tam się zmieniło to pisać :)
Hej pracowałam jakiś czas w hotelu plaza , fakt atmosfera pomiędzy pracownikami dość napięta ..no nie tylko to co tutaj czytałam to zgodzę się z tym w100% . Każda z pokojówek coś do każdej ma , nikt tam długo nie popracuje z takimi ludźmi . Ciesze się , że tam już nie pracuję ;) nie polecam takiej pracy za marne grosze ..cała wypłata starczała jedynie na czynsz ... pozdrawiam dawnych pracowników (pokojowe ) . Jeśli ktoś chce się dowiedzieć co tam się zmieniło to pisać :)
(usunięte przez administratora)
ja Cie proszę. dodatki u nich to nerwosol w kapsulkach , po miesiacu ci sie przyda
oooo widze ze usuwaja komenatrze...... Chciałam dodać tylko do tego wyzej napisanego przeze mnie, że zauwazylam tam zależnosc iż wyżej ranga tym gorzej jezeli chodzi o atmosfere.( to tez usuniecie) ?
zapomniałam dopisać ze reszta załogi to juz zalezy od hotelu do kierownika raczej ok potem to juz roznie w gorszą stronę
Pani Ola z HR-powinna pracować gdzieś, gdzie nie ma ludzi.....arogancka niemiła i totalnie bez szacunku w stronę ludzi...aha....kłamie i oszukuje. Pan Andrzej K......(Pan TabelkaMan).Burak...posiada wiedzę wyniesioną z książki...i tyle. Radze omijać Diamenty.
W jakim celu wypisujecie komentarze na temat byłych pracowników. Naprawdę czerpiecie z tego satysfakcję pisząc o kimś , że jest tchórzem czy terrorystką (a to już chyba lekka przesada )PO co wypowiadają się koleżanki pracowników, które nigdy tam nie pracowały. Ja szukam pracy i interesuje mnie obecna sytuacja w hotelu. Jakie pytania padają na spotkaniu rekrutacyjnym, ile można zarobić w tym hotelu , jakie są godziny pracy. Drogie Panie , proponuję utworzyć forum gdzie byli pracownicy i obecni zarządzający będą mogli na forum wygarnąć sobie wszystko. Przecież to Wy ( byli pracownicy i obecni zarządzający )wypisujecie te komentarze. Nie szkoda Wam na to czasu ? Nie lepiej zająć się zarządzaniem hotelu. ??? Chciałam aplikować na pracownika recepcji. Fajnie byłoby , aby ktoś z obecnych lub byłych pracowników recepcji wyraził swoją opinie ,a nie "wymyślona" osoba podstawiona przez pracownika lub byłego pracownika hotelu. Pozdrawiam wszystkich skłóconych byłych i obecnych pracowników hotelu.
UWAGA. po ostatnich komentarzach dyrektorka szuka " winnego..."
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Diament Plaza?
Zobacz opinie na temat firmy Hotel Diament Plaza tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.