Opinie o Alshaya Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Alshaya Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Alshaya Poland Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Alshaya Poland Sp. z o.o. w Warszawa

abc
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Victoria's Secret Złote Tarasy miesiąc z kawałkiem i odeszłam...nie szło tam wytrzymać. Przez całą zmianą chodzili menadżerowie i patrzyli czy przypadkiem z nikim nie rozmawiasz, nawet jak wszyscy klienci zostali obsłużeni, od razu informacja przez walkie-talkie, żeby się rozejść, grafik co chwilę był zmieniany i był układany niesprawiedliwie. Pupilki miały mniej wieczornych zmian od reszty... Do nauki bardzo dużo - rodzaje biustonoszy, zapachy perfum, zasady obsługi klienta, brafitting, a to wszystko za najniższą krajową. Biustonosze układane według kolorów ogólnie przyjętych, za które dostawało się bure, że są nie tak, choć supervisorzy układali tak samo jak my to ochrzanu nie było. Ciągłe wtrącanie się między ciebie a klienta, bo usłyszało się jakieś słowa wyjęte z kontekstu. Zmuszali nas też do zmuszania klientek, żeby im dobrać rozmiar. W dodatku portale społecznościowe były namiętnie przeglądane i menadżerowie zawsze wiedzieli z kim byłeś, gdzie i co robiłeś. Pracownicy, którzy zgłosili się do pracy na dział Beauty musieli również pracować na innych działach. Nawet cash musiał wszystko wiedzieć co sprzedawcy na biustonoszach... Wieczne problemy z wychodzeniem z pracy jak się było na zamknięcie, bo przecież nie wszystko wysprzątane. Może jakby menagerowie pomagali to poszłoby szybciej ?? Tylko Weronika P. pomagała to robić, reszta sobie siedziała. Bardzo dużo osób odeszło w czasie kiedy pracowałam i nikt nie został zapytany dlaczego dana osoba odchodzi... Obecnie jest kadra nowych pracowników, którzy pracują może pół roku, dłużsi stażem są tylko menadżerowie. Omijać szerokim łukiem, w tej pracy trzeba mieć nerwy ze stali i siedzieć cicho, bo jak odpyskujesz to są potem fochy twojego supervisora, a zaraz też przyjaznych mu menadzerów i wytykają ci najmniejsze błędy.

Ania
Kandydat
@abc

Wczoraj byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w Victorii w Złotych Tarasach i już wiem, że nie chce nawet tam pracować. Jak tylko tam weszłam, od razu czułam jakąś dziwną atmosferę. Miałam przyjemność rozmawiać z Patrycją i pierwszy raz w życiu tak niekomfortowo się czułam podczas rozmowy o pracę. Od razu dało się wyczuć wyższość z jej strony, okropne to było. Trzymała mnie przez 25 minut i wypytywała, kazała mi przedstawić jakiś produkt i nachalnie go wciskać. To jest zwyczajny sklep, a wymagania do kandydata są takie, jakby trzeba było specjalne studia skończyć, znać 5 języków i jeszcze mieć doświadczenie 10 letnie. Jestem zażenowana wczorajszą rozmową i zdecydowanie nie polecam.

Fioletowakrówka
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Victoria's Secret Złote Tarasy aż...1,5 miesiąca. Na początku praca wydawała się naprawdę spoko, ale szybko okazało się, że jest potworna. Na samym początku okazało się, że menadżerowie przeglądają media społecznościowe swoich pracowników :O Osoby, które wybrały sobie dział Beauty, który same sobie wybrały, były i tak odsyłane na ten dział, który miał zapotrzebowanie (umowa była inna, mieli być na Beauty). Kolejny minus to strofowanie na walkie-talkie jak tylko ustało się i chwilę porozmawiało, a nie zawsze były to tematy prywatne. Np. nowa dziewczyna podeszła do mnie, żebym coś jej podpowiedziała - od razu poszedł komunikat na walkie-talkie "Proszę się rozejść". Nie było ważne ilu jest klientów, że są obsłużeni itd. Za to jak menadżer ustał sobie z drugim menadżerem (nie mówię tu o przekazywaniu zmiany) to problemu nie było. Firma praktykuje tzw. TouchBase czyli rozmowy z menadżerem lub jego zastępcą. Ogólnie te rozmowy nie są złe, ale nie podobało mi się to, że trzeba wybrać najsłabsze ogniwo w pracy...Mega słabe, tak samo jak to, że nie możesz się na chwilę dosłownie oprzeć łokciem jak nie ma klientów, bo jest wielkie halo... Kiedy pracowałam na zmianę 15-23 do menadżerki Pati nie docierało to, że ludzie mają tramwaj..."Macie zostać i posprzątać". Dodatkowo ta sama osoba w niemiły sposób traktuje nowe osoby, a do pracownika potrafi krzyknąć - Ślepa jesteś? Zachowanie nieeleganckie. Grafiki wiecznie są zmieniane, bez ustaleń z pracownikiem. W moim przypadku zostały zmienione godziny sobotnie, nikt nie zapytał czy mogę, czy mam plany, dostałam po prostu na mejla nowy grafik. Próba rozmowy z menadżerką Martyną nie przyniosła skutku. Zamiast jak prawdziwy menadżer znaleźć rozwiązanie uznała, że nic nie musi i uznała rozmowę za zakończoną. A była dziewczyna, która mogła wtedy przyjść (pominę fakt, że dwie osoby zostały zapytane czy mogą wtedy pracować, ale nie ja). Zachowanie prawdopodobnie było spowodowane moim L4, które Martynie się nie spodobało, bo gdy zadzwoniłam o nim poinformować było warczenie czemu lekarz przedłuża moje L4. Po tej całej sytuacji Martyna częściej mnie kontrolowała, a ponadto pytała innych pracowników (nowych) czy ja ich nie zagaduje i rzucała tekstami, że nie życzy sobie rozmów ze mną. W moim odczuciu ta osoba nie nadaje się totalnie na menadżera.... W ciągu 1,5 miesiąca mojej pracy byłam 8 osobą, która się stamtąd zwolniła. Był dzień, w którym pracownik poczuł się źle, dodam, że stały pracownik. Powiedziałam, żeby zwolnił się do domu, ale uświadomił mnie, że jak już do pracy wejdziesz to z niej nie wyjdziesz...nie interesuje nikogo to jak się czujesz. Ogólnie panuje tutaj totalne kolesiostwo - zaprzyjaźnisz się z menadżerem to masz lepsze zmiany, więcej Ci wolno itd. Przyjaźnie w pracy są jak najbardziej super, ale faworyzowanie jest nie na miejscu. Kolejną rzeczą, która mnie zraziła było obgadywanie pracowników przez menadżerów i ich zastępców. Za bardzo się nie kryły, żeby inni tego nie słyszeli. Denerwujące było również wtrącanie się między mnie a klienta. Pomoc pomocą, ale po to miałyśmy walkie-talkie...Pracownik czuje się wtedy źle. Nie można mieć też również swojego zdania...dla całej grupy bez sensu było układanie kolorystyczne na koniec zmiany i o tym się rozmawiało. Kiedy powiedziałam, że według mnie to bez sensu mój supervisor się wściekł i potem chodził obrażony. Na TB wytłumaczyłyśmy to sobie, ale dla mnie nadal jest to zakaz posiadania swojej opinii. Dopóki wykonujesz swoje obowiązki to możesz mówić co uważasz o nich. Reasumując nie jest to miejsce dla osób, które miały wcześniej ogarniętego menadżera i względny luz w pacy szybko uciekną, tak samo osoby posiadające swoje własne zdanie i stanowcze.

Biurwa
Były pracownik
@Aleksander

Nie Hr nie trzyma strony pracownika. A mało tego koleżanki z działu Hr które z Tobą codziennie życzliwie rozmawiały podczas pożegnania z Tobą są bardzo obojętne i nieprzyjemne. Co do powodu wypowiedzenia nie znasz go, podczas całej rozmowy Z Hr osoby „żegnające Cię” milczą , możesz mówic zadawać pytania a oni milczą nie udzielając odpowiedzi, jakby się bali , ze nagrywasz rozmowę. Dają Ci papier porozumienia stron i mówią , ze jak nie podpiszesz to wtedy dopiero pokażą Ci wypowiedzenie i siedzą z Tobą w salce bez słowa. Dziwne miejsce z dziwnymi praktykami…

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej, Ostatnio dosyć często widuje ogłoszenia o pracy w Alshaya na stanowisko specjalisty e commerce. Czemu tam jest taka rotacja? Czemu ludzie po 3mies rezygnują z pracy?

Aleksander
Inne
@Mmm

Eee to szkoda trochę. Myślałem, że zdalna nawet w 100 % możliwa. No ale dobre i 2 razy w tygodniu. Zawsze coś. W przypadku home office to narzędzia do pracy firmowe, czy na swoim komputerze/laptopie? Godziny pracy elastyczne, czy stałe tak jeszcze dopytam?

Judyta Nowy wpis
Inne

Czy ktoś z forumowiczów pracuje w centrali? Szukają grafika, co w sumie jest pozytywne, że jeszcze stawiają na ludzi, nie na AI ;) Chcę zapytać, jaka tam panuje atmosfera, i czy jest to samodzielne stanowisko obsługujące wszystkie trzy marki - a może jest cały zespół i jak liczny? :)

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

The Body Shop wycofuje się z rynku w Czechach (był zarządzany przez Alshaya Poland); Natura & Co, poprzedni właściciel The Body Shop, który kupił firmę 6 lat temu za 1 miliard euro, sprzedaje ją w grudniu 2023 roku za 20% ceny nabycia. Czy wiadomo jakie mogą być skutki dla polskich sklepów?

Klara
Inne
@Ciekawa

W Polsce w sklepach zatrudniane są osoby ok. 20 letnie, więc nie ma mowy o dobrej sprzedaży, ani o poważnym traktowaniu tej marki przez klientów z odpowiednim portfelem. Kierownikami salonów TBS są osoby niewiele starsze. Połącz sobie te kropki, to wyjdzie ci, dlaczego sklepy TBS w Polsce tak marnie przędą. Mieszkam w Warszawie i czasami zdarzy mi się, że wejdę do sklepu, ale najczęściej wychodzę z jednym i tym samym produktem, który znam od lat, bo nie mam czasu czekać, aż się sprzedawczyni wysłowi, ale najpierw musiałaby wyjść nosem z telefonu, żeby mnie zauważyć. Te sklepy miałyby potencjał, bo mają świetne lokalizacje. Niestety przez fatalne decyzje kadrowe u podstaw wcale mnie nie zdziwi jeśli TBS wyjedzie z Polski.

Lady
Były pracownik
@Klara

Zgadzam się, ostatnie decyzje kadrowe są złe i to jest tylko kwestia czasu jak sklepy padną jeden po drugim. Brak trenera na etacie to porażka dla wielu firm, a szkolenia są podstawą do kształtowania umiejętności sprzedaży, zwłaszcza kosmetyków. Pamiętam świetne czasy marki TBS, które odeszły już do lamusa. Kierownicy co bardziej wartościowi odeszli, a nie były to tak młode osoby, a właśnie dojrzałe i mądre życiowo, które trzymały w kupie personel. Eh.. szkoda...mam tylko nadzieję, że marka z rynku nie wyjdzie...

anonim
Inne
@Lady

A na jakie wynagrodzenie można liczyć pracując na kasie/w obsłudze klienta w tym miejscu? Może wysokość wynagrodzenia jest powodem, przez który nie zatrudniają się tutaj doświadczone osoby? Jeśli możesz, to rozjaśnij...

aaa
Inne
@Lady

Pada biznes w Anglii czy Niemczech to przepraszam ale problem nie leży w 20 letnich sprzedawczyniach ale raczej na innych poziomach korpo. Złe decyzje biznesowe, nie trafione linie produktów i sa skutki

anonim
Inne
@aaa

To co jest nie tak z tym decyzjami biznesowymi? O co dokładnie chodzi? Jesteś w stanie to jakoś rozwinąć?

Nick Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

@ep według mnie np. kampanie marketingowe (które, warto podkreślić, zawsze miały bardzo szczytne cele!) nie były dostosowywane do rynków lokalnych... Dodatkowo, lokalny marketing ciągle był niedofinansowany, a więc ciężko było konkurować z takimi molochami jak Rituals czy Lush (które z kolei mają gorsze składy produktów, ale za to mają więcej kasy na budowanie marki. Eh.)

Była Nowy wpis
Były pracownik
@Nick

TBS przespał moment gdy był na szczycie a konkurencja mocno się rozwijała. Przynajmniej w Polsce tak było, pewnie na innych rynkach podobnie. Szkoda, bo marka powstała z miłości do życia zwierząt i poszanowania człowieczeństwa, a zabije ją jak zwykle brak pieniędzy - jak wszystko... zresztą zabija brak pieniędzy... A Rituals się chowa ze swoimi produktami, tylko opakowania mają piękne

anonim
Inne

Często się ma kontakt z klientami po angielsku? Trochę się przestraszyłam, jak przeczytałam ogłoszenie Doradca klienta Sadyba Best Mall o tym, że anglojęzyczny kontakt też wchodzi w grę. Dawno nie mówiłam w obcym języku i boję się, że się skompromituję, mam nadzieję, że to jak najrzadziej?

Ex Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Akurat w Sadybie jest dużo klientów anglojęzycznych i aby mieć dobre paragony to trzeba ich obsłużyć:-)

anonim
Inne

Dziewczyny, a coś o lokalizacji w Złotych Tarasach wiecie może i podpowiecie mi czy warto aplikować. Chodzi mi o stanowisko Doradcy Klienta, mają teraz wolny etat i sama nie wiem czy wysyłać cv, czy nie. Doświadczenie mam, pracowałam w konkurencyjnej firmie na takim samym stanowisku, więc zakładam, że by mnie przyjęli. Pytanie tylko, jak zarobki, kwestia grafiku i kierownictwo. Ponoć jest 17,5% premii od podstawy, za realizację zamierzonego budzetu, a czy targety w takim razie są realne do wykonania?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowe rekrutacyjna przeprowadziła ze mna jedna z owczesnych menagerek dzialu sprzedaży. Rozmowa przebiegala w bardzo milej oraz calkiem "luźnej" atmosferze:) Nie zadawano mi sztywnych pytan dotyczących samej pracy, lecz czym sie interesuje, co robie w zyciu itp. Jednak mam wrazenie ze dosc moco patrza przy przyjmowaniu do pracy na wyglad i reprezentatywność. Bylo to we wrzesnoi 2018:)

Pytania

Pytania o doswiadczenie, odgrywanie scenek i wcielanie sie w rozne sytuacje sklepowe, pytanie rowniez o pieniazki:) nic strasznego easy

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta - praca w TERMACH
Zamość
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(30 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś pracował może w sieci sprzedaży Bath&Body Works i chciałby się podzielić swoimi wrażeniami? Najbardziej zależy mi na placówce w Gdańsku, ale poczytam też opinie z innych miast. Chciałabym się tam zatrudnić, ale chcę wiedzieć czego się spodziewać. Pozdrawiam :))

Pracownik
Były pracownik
@Kandydat

Pracowałam 4,5 miesiąca w Bath & Body Works w Gdansku i tak jak na początku cała praca wyglądała świetnie, super atmosfera, przyjemna praca, to potem nie mogłam już wytrzymać i musiałam się zwolnić. Kierowniczka była tak nie miła dla całego zespołu, pomiatała nami. Obrażała, ubliżała i bardzo mi się to nie spodobało bo nie lubię kiedy ktoś mnie tak traktuje i byłam zmuszona odejść.

Xxx
Inne
@Pracownik

A zanim odeszłaś nie mogłaś zgłosić tego zachowania? Rozumiem że to przełożona i ciężko na nią składać skargę wyżej ale jak traktowała tak wszystkich pracowników to chyba powinno się coś tym zrobić? Podasz przykłady takich zachowań?

M
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Witam serdecznie, może pokusisz się o konfrontację? Opinia , a pomówienia to dwie różne rzeczy.

Eliza
Inne
@Pracownik

I jak wyglądało zakończenie współpracy, wypłacili CI wszystkie pieniądze, nawet za urlop? Przez te prawie 5 miesięcy jaką miałaś umowę?

@wikussa
Inne
 Pytanie
@Kandydat

A jakie są zarobki w Bathbody works?

J.
Inne
 Pytanie
@Pracownik

Byłam ostatnio świadkiem rozmowy NA SKLEPIE pani bodajze kierownik z pracownicą, ola boga , rozmowa o sprawach pracowniczych , świadczeniu pracy , prowadzona na sklepie, buńczucznym tonem to jakiś poziom bruku, jak tak można ludzi traktować? Nie można wziąć pracownika na zaplecze ,tylko prowadzi się takie rozmowy między klientami? Wybaczcie jestem ( a raczej byłam) klientem tej sieci ,ale już moja noga już tam nie postanie, skoro osoba, która powinna świecić przykladem, być wzorem , świeci , ale brakiem kultury chociażby podstawowej. Szkoda gadać, tacy ludzie na takich stanowiskach...

@J.
Inne
@J.

A dziwisz się, tam wszystko tak wygląda, wiem od byłego "regionalnego" TBS, dość stare dzieje, ale to cud, że jeszcze tych sklepów nie pozamykali, na stanowiska kierowników sklepów firma zatrudnia dziewuszki 20 kilku letnie. Moja siostra z doświadczeniem i wiedzą starała się o pracę w Wawie nie tak dawno, to ją zamurowało. Miała rozmowę z siksą. Czuła już w trakcie rozmowy, że ta dziewczynka jej nie zatrudni, bo będzie się jej bała. Nawet o wyniku naboru dziewczynka poinformowała siostrę smsem, bo nie miała odwagi do siostry zadzwonić. Siksa kontra doświadczony sprzedawca. Smutne to wszystko.

The Body Shop Galeria Mokotów
Kandydat

Jeżeli macie doświadczenie kosmetyczno - drogeryjne, dobrze radzicie sobie po angielsku i macie ambicje, aby sprzedawać i doradzać, to tutaj w tym sklepie NIE ZNAJDZIECIE ZATRUDNIENIA. Na wejściu przywita was bardzo młoda kierowniczka M., która nie dorosła mentalnie do zatrudniania sprzedawców. Stać ją tylko na marnowanie waszego cennego czasu i energii, bo i tak zatrudni kolejne swoje koleżanki do piaskownicy, a pracodawca się o tym nie dowie. Swoją drogą te dzieciaki w czarnych marynarkach, które zobaczycie na wejściu, powitają was tak nietęgimi minami i pretensją w oczach, jakbyście chciały im odebrać piaskownicę i ploteczki na zapleczu. Totalny brak profesjonalizmu. Wstydź się firmo @Pracodawca

anonim
Inne

W internecie wisi ogłoszenie o pracę na stanowisko doradczyni klienta. Firma wymaga od pracownika dyspozycyjności do pracy zmianowej (także w wybrane weekendy). Ile weekendów pracujących trzeba zrobić? Czy można otrzymać za nie jakieś lepsze wynagrodzenie? I w jakich godzinach się tu pracuje?

Anonim
Były pracownik
@anonim

Przysługuje jeden weekend wolny więcej nie liczcie nie dostaniecie XDD

ML
Pracownik
@Anonim

Ja pracuję ponad rok i bez problemu dostaję dwa weekendy wolne, bo uczę się weekendowo.

Tola
Inne
@ML

To dobrze, że udało Ci się tak dogadać... A czy te dwa pozostałe weekendy masz jakoś lepiej płatne? Czy zarabia się tyle samo, co od poniedziałku do piątku? Jak to jest? ;)

x
Były pracownik
@Tola

W weekendy zarabia się tyle samo, niezależnie od tego, czy to niedziela handlowa, wyprzedaż mgiełek czy największa promocja roku. Niestety, pomimo intensywnego tempa pracy w okresie wyprzedaży, zarobki są niskie w porównaniu z nakładem wysiłku.

anonim
Inne
@x

Nie wiem, co to dla Ciebie znaczy, że zarobki są niskie... Każdy ma inną wartość pieniądza. Czy jesteś w stanie podać jakąś konkretną sumę? Albo chociaż widełki? Będę wdzięczna, bo zastanawiam się nad aplikacją w to miejsce.

Lady
Inne
@anonim

Najniższa krajowa + jakies 200-300 pln więcej w podstawie

Pytanie
 Pytanie

Jak często w Alshaya Poland Sp. z o.o. odbywają się szkolenia pracownicze? W ogłoszeniu, które umieścili 3 stycznia na Pracuj.pl, obiecują bogaty rozwój.

Jolanta
Inne

hej, wie ktoś może jak to jest z tą umową w pracy doradczyni klienta? Napisali najpierw w ogłoszeniu, że dają zlecenie, a za chwilę "istnieje możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę" , ale od czego to zależy? Jak ktoś chce? Może ktoś wie więcej ode mnie, mi zależy jednak na uop strasznie nie ukrywam :/

Były pracownik
Były pracownik

Nie bez powodu jest tyle negatywnych opinii na temat tej firmy. Również dołączam się do poprzedników. Od początku....w BBW na pewno zerowy system wdrożeniowy. Dostajesz książeczkę onboarding i na jej podstawie wszyscy uważają, że wiesz już wszystko.A skoro wiesz wszystko to nie możesz popełniać błędów, bo wtedy pisanie na messengerze albo obgadywanie na sklepie murowane ;-) wypalony kierownik to pretensje i zrzucanie winy na personel - i w tym przypadku również brak szkoleń z motywowania pracowników czy zarządzania czasem. ale...jeśli szukasz pracy, gdzie nie chcesz się rozwijać, będzie ci wszystko (usunięte przez administratora) i to aplikuj :)

:3
Były pracownik
 Pytanie

Pracowalam w Victoria's Secret na Zlotych Tarasach i odradzam kazdemu. Ogromna rotacja, menadzerowie fatalni. Faworyzacja jest tam norma, obgadywanie siebie nawzajem i obgadywanie klientek. Ograniczony czas na wszystko. Praca sama w sobie nie jest zla, obowiazki, ktore mialam, wspominam milo. Najgorsza osoba jest Martyna, ktora jest bezczelna i zadufana w sobie, kobieta pozjadala wszelkie rozumy i ma wybujale ego. Kto dopuscil ja na taka pozycje?

Ciekawa
Inne
 Pytanie

Jak się teraz pracuje w biurze? Mam koleżankę, która chce zaaplikować na stanowisko związane z logistyką, więc ciekawa jestem, jaka teraz panuje atmosfera w tej firmie?

xyz
Inne

Atmosfera w sklepie VS w złotych tarasach jest nie do zniesienia. Nikomu tego nie polecam. Menagerowie są niekompetentni a pracowników bardzo często traktują jak niższy sort. Najmniej przyjemna osoba z jaką można pracować w tym sklepie to zdecydowanie Pani Martyna… Kilkukrotnie potrafiła podejść i zagrozić zwolnieniem co uważam, że jest niedopuszczalne, aby robić to na sali sprzedaży. Dodatkowo Pani Martyna często odmawiała prośbę o pomoc. Byłam kilkukrotnie z zapytaniem o to jak powinnam była coś zrobić na co dostałam jedynie odpowiedź „powinnaś to wiedzieć jak nie wiesz zapytaj kogoś innego JESTEM ZAJĘTA” A więc jednym słowem jedna wielka porażka. Proponuję zrobić szkolenie jak obchodzić się z pracownikami. :)

anonim
Inne
@xyz

Kurde chciałam aplikować do VS bo widzę ze wisi oferta, ale trochę mnie to przeraziło… Zachowanie managerki było zgłaszane wyżej ? W VS tez był problem z wypłatą premii? Pracował ktoś może na 3/4 w sklepie czy raczej biorą na cały etat?

@Kokoszek
Pracownik
@anonim

Nie aplikuj tam, szkoda nerwów. Problemów z premią nie było ale i tak gdzie indziej więcej zarobisz niż tutaj. Głównie biora na cały etat. Praca z klientkami super, zniżki pracownicze też są w okej, ale to na tym się kończy

anonim
Inne
@@Kokoszek

Tak? To oferują minimalną? A ciężko trzeba pracować na tę premię? Jest indywidualna, czy liczy się utarg całego zespołu? Z nią też nie idzie dobrze zarobić?

Masło
Były pracownik

Chciałabym podzielić się swoimi doświadczeniami z pracy w firmie The Body Shop. Niestety, moje przeżycia w tym miejscu były negatywne, głównie z powodu mojego przełożonego oraz problemów z wypłatą premii. RKS jest w stanie przyczepić się do wszystkiego. Dodatkowo w firmie panuje szeroko pojętą dwulicowość, każdy coś wie nikt nic nie mówi. Knucie za płacami, zmiast normalnej rozmowy co komu nie pasuje i wyjaśnienia tego jak dorośli odpowiedzialni ludzie. Dodatkowo, po złożeniu wypowiedzenia, oczekiwałam wypłaty premii za miesiąc pracy. Niestety, firma nie wywiązała się z tego zobowiązania i to wywołało u mnie duże rozczarowanie. Człowiek się stara wywiązać ze swoich obowiązków i (usunięte przez administratora) jak głupi a na koniec nawet nie może dostać tego co mu się najzwyczajnej w świecie należy :)

Biedny
Były pracownik
@Masło

Brak pieniędzy za należna prace w postaci premii to chyba znak rozpoznawczym tej marki. No i oczywiście (usunięte przez administratora)i szukanie problemów na siłe.

Administrator

Jakiś czas temu firma Alshaya Poland Sp. z o.o. poszukiwała pracowników. Czy ktoś brał udział w rekrutacji na stanowisko zastępca kierownika sklepu? Jakie wrażenia?

anonim
Inne

Kurcze, zabrzmiało poważnie. Napiszesz czemu? Niżej ktoś wspomniał o przełożonym i problemach z premią. Coś byś jeszcze dodał?

anonim
Były pracownik

pracowałam w bath&body works i absolutnie odradzam. to jak traktują pracowników to masakra. same w sobie obowiązki spoko, ale zespół, afmosfera, priorytety, szefostwo, biuro i podejście do człowieka zostawiają bardzo dużo do życzenia. przede wszystkim widzą pieniądze, pieniądze i pieniądze, pracownicy gdzieś tam daleko w tyle. cyrk nie praca. zaufajcie mi i nie róbcie sobie tego

Były pracownik
Były pracownik

Warszawa Złote Tarasy Pracowałam tam 3 dni, praca była fajna ale na rozmowie rekrutacyjnej powiedzieli mi ze zmian od 15-23 będzie 5 w miesiącu, było to dla mnie ważne bo mieszkam godzinę od Warszawy. Jak sie okazało to nieprawda, dostałam grafik na 3 tygodnie i 2 dni i już miałam 7 takich zmian. Poszłam zapytać czy tak będzie ciagle, odpowiedziano mi, ze to niemożliwe ze ktoś mi tak powiedział na rozmowie rekrutacyjnej, sobie mysle super. Po rozmowach z moja rodzina itd stwierdziłam ze to nie ma sensu i zrezygnowałam. Nie robili żadnego problemu, było to rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i tyle. Tego ostatniego dnia rozmawiałam z dziewczyna która tez odchodziła a pracowała tam 2 miesiące. Powiedziała mi ze 7 zmian na zamek to bardzo mało i ze tam można nawet mieć ich 17! Wtedy już na pewno wiedziałam ze to była dobra decyzja. Dziewczyn jest tam dużo młodych, ale co chwile zmienia się zespół. I dużo pracy za marne pieniądze

Fabek
Inne
@Były pracownik

Marne pieniądze to znaczy minimalna krajowa? Czy na rekrutacji obiecywali jakieś premie? Jak 17 zmian wieczornych w miesiącu to ponad połowa. Czyli grafik wcale nie jest tak elastyczny jak to się na początku wydawało. Nie było możliwości negocjacji tylko woleli zrezygnować z pracownika?

bambik1234
Były pracownik

Pracowałam w VS złote tarasy 1,5 miesiąca i musiałam odejść z przyczyn prywatnych czego bardzo żałuję. Podobała mi się praca tam bo było mnóstwo nowych rzeczy do nauki, rozwój gwarantowany, każdy dzień stawiał nowe zadania i fajne benefity z pracy jak się pracuje na uop. nie jest to praca dla każdego ale jak się chce to jest fajnie. każdy zna swoje obowiązki i ma konkretne zadania do wykonania. Wszystkie te negatywne opinie mam wrażenie pochodzą od osób które oczekują wymagań jak na kasie w biedronce za 6000 zł na rękę,

anonim
Inne
@bambik1234

Serio sprzedawczyni zarabia na UoP 6 K na rękę? To ja chcę! A powiedz, czy przechodzi się jakieś wartościowe szkolenie z brafittingu? Bo chciałabym się tego naprawdę nauczyć, nie że regionalny czy supervisor coś naopowiada, tylko prawdziwe kursy. Są takie?

abc
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Victoria's Secret Złote Tarasy miesiąc z kawałkiem i odeszłam...nie szło tam wytrzymać. Przez całą zmianą chodzili menadżerowie i patrzyli czy przypadkiem z nikim nie rozmawiasz, nawet jak wszyscy klienci zostali obsłużeni, od razu informacja przez walkie-talkie, żeby się rozejść, grafik co chwilę był zmieniany i był układany niesprawiedliwie. Pupilki miały mniej wieczornych zmian od reszty... Do nauki bardzo dużo - rodzaje biustonoszy, zapachy perfum, zasady obsługi klienta, brafitting, a to wszystko za najniższą krajową. Biustonosze układane według kolorów ogólnie przyjętych, za które dostawało się bure, że są nie tak, choć supervisorzy układali tak samo jak my to ochrzanu nie było. Ciągłe wtrącanie się między ciebie a klienta, bo usłyszało się jakieś słowa wyjęte z kontekstu. Zmuszali nas też do zmuszania klientek, żeby im dobrać rozmiar. W dodatku portale społecznościowe były namiętnie przeglądane i menadżerowie zawsze wiedzieli z kim byłeś, gdzie i co robiłeś. Pracownicy, którzy zgłosili się do pracy na dział Beauty musieli również pracować na innych działach. Nawet cash musiał wszystko wiedzieć co sprzedawcy na biustonoszach... Wieczne problemy z wychodzeniem z pracy jak się było na zamknięcie, bo przecież nie wszystko wysprzątane. Może jakby menagerowie pomagali to poszłoby szybciej ?? Tylko Weronika P. pomagała to robić, reszta sobie siedziała. Bardzo dużo osób odeszło w czasie kiedy pracowałam i nikt nie został zapytany dlaczego dana osoba odchodzi... Obecnie jest kadra nowych pracowników, którzy pracują może pół roku, dłużsi stażem są tylko menadżerowie. Omijać szerokim łukiem, w tej pracy trzeba mieć nerwy ze stali i siedzieć cicho, bo jak odpyskujesz to są potem fochy twojego supervisora, a zaraz też przyjaznych mu menadzerów i wytykają ci najmniejsze błędy.

Anna
Pracownik
@abc

Praca nie jest za najniższą krajową. Do pensji są dodatki, np. premie (miesięczne, kwartalne, roczne), które podwyższają wynagrodzenie.

Justyna
Inne
@Anna

A czy sa do tego jakieś benefity pozaplacowe?

verta
Były pracownik
@Justyna

W przypadku Bath and Body Works w Złotych Tarasach benifitami były przeterminowane produkty, których nie mogłyśmy wystawić na sklep.

ZS
Były pracownik
@Anna

Targety które warunkowały premie były wręcz nierealne

Kiniaxoxo
Były pracownik
@abc

Potwierdzam, niestety pracownicy na wyższych szczeblach, zwykłych sprzedawców traktują jak popychadła i potrafią zmieszać z błotem.

Ania
Kandydat
@abc

Wczoraj byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w Victorii w Złotych Tarasach i już wiem, że nie chce nawet tam pracować. Jak tylko tam weszłam, od razu czułam jakąś dziwną atmosferę. Miałam przyjemność rozmawiać z Patrycją i pierwszy raz w życiu tak niekomfortowo się czułam podczas rozmowy o pracę. Od razu dało się wyczuć wyższość z jej strony, okropne to było. Trzymała mnie przez 25 minut i wypytywała, kazała mi przedstawić jakiś produkt i nachalnie go wciskać. To jest zwyczajny sklep, a wymagania do kandydata są takie, jakby trzeba było specjalne studia skończyć, znać 5 języków i jeszcze mieć doświadczenie 10 letnie. Jestem zażenowana wczorajszą rozmową i zdecydowanie nie polecam.

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam Bath&Body Works Złote Tarasy. Atmosfera straszna, wredne dziewczyny, jedna lepsza od drugiej, z łaską wprowadzają Cię w obowiązki. Nie ma jasnych szkoleń tylko jakieś workbooki, które każą przerabiać w domu po godzinach pracy. Drogi pracodawco, pracuje się w pracy, nie można rozliczać pracownika z godzin poza pracą. Głównym osobom zarządzającym brak umiejętności miękkich. Mam na myśl przede wszystkim kierowniczki ale i area manager pozostawia wiele do życzenia ze swoimi żenującymi small talkami, angielskimi zapożyczeniami i sztucznym uśmieszkiem. Każe wprowadzać klienta w błąd, że świece są „luksusową mieszanką wosku sojowego”, a to nie prawda, w składzie przeważa parafina, która jest szkodliwa!!! Jaka firma taki luksus. Kierowniczki nie potrafią jasno wyznaczyć zadań, wyjaśnić o co chodzi, potem wina oczywiście pracownika. Wiecznie niezadowolone, opryskliwe i bardzo nie przyjemne. Szukają winy we wszystkich tylko nie w sobie, a prawda jest taka, że nie potrafią zmotywować zespołu i przede wszystkim go dobrze zintegrować żeby być jednością a nie rywalami. Oczywiście są równi i równiejsi, niektórzy siedzą pół dnia na zapleczu z niewyjaśnionych powodów, albo wydłużają przerwę o pół godziny. Śmiało można liczyć na krytykę, to jest każdego dnia, pochwała rzadko. Chora polityka firma, niskie zarobki, premia to zawsze wieczna walka, bo budżety są nierealne, i od ostatnich kilku miesięcy albo jest na styk albo nie ma premii. Kosmetyki to straszny (usunięte przez administratora) masakryczne składy i wprowadzanie klienta w błąd. Promowanie naturalnych produktów aromaterapeutycznych a na listę nastu składników są dwa olejki eteryczne na końcu INCI. Ogólnie nie polecam, można się doprowadzić do psychicznej ruiny pracując z tymi ludźmi. Stanowczo odradzam pracę w sklepach stacjonarnych Alshaya, bo z tego co wiem w każdym podobny (usunięte przez administratora) Duzo kruczków w wewnętrznym regulaminie, a nie dają zbyt dużo czasu na zapoznanie się z jego teścia, każą podpisywać twierdząc ze potem się doczyta w sklepie bo każdy ma swobodny dostęp do tego. Może w biurze lepiej. Na pewno Rekruterka Pani Iryna to cudowna, ciepła i profesjonalna osoba. Ale poza tym omijajcie szerokim łukiem, zadatki na (usunięte przez administratora)duże. Ciągle kontrolne, sprawdzanie kamer i niezapowiedziane wizyty. Potem każda pracownica z Area Managerem idzie na zaplecze przyjąć swoją porcje upomnień i krytyki. A ten człowiek jest naprawdę odklejony, jakby był szkolony z tych swoich wymijających odpowiedzi i argumentów z kosmosu zgodnych z procedurami Alshaya. Nie pracują tam ludzie, tylko roboty wyhodowane przez korporacyjne schematy, nieludzcy i pretensjonalni.

Bartek
Inne
@Były pracownik

To na kamerach sprawdzają jak ktoś pracuje i potem przy kontroli są wytykane błędy? A ile ray w miesiącu są takie niezapowiedziane wizyty od kierownictwa? Mogą zabrać premie nawet wypracowane jak im się coś nie spodoba?

Były pracownik
Były pracownik
@Bartek

Jeśli nie zrealizujesz założonych celów na dany segment godzinowy, albo któryś ze wskaźników będzie niezadowalający to wtedy są sprawdzane kamery i najczęściej wizyta. Najpierw przez jakiś czas stojąc przed sklepem Area Manager obserwuje prace, co kto robi a potem na przesłuchanie trafia kierownik zmiany, nie zawsze jest na zmianie kierownik, wiec kierownikiem zmiany może być zwykły sprzedawca. Potem po kolei każda osoba jest wypytywana i jest zwracana jej uwaga za niewyrobienie założeń i niską produktywność. Nie ma miejsca na zrozumienie, że jest mału ruchu, licznik bramek rzeczywiście niski ale i tak do nikogo to nie trafia. Czasem wizyty zdarzają się częściej, czasem rzadziej. Raz w tygodniu jest wizytacja biura, umówiona, i około 2-3 razy w miesiącu niezapowiedziana wizyta, czasem częściej. Rotacja pracowników ogromna, w ciągu ostatnich czterech miesięcy odeszło 5 osób. Nikt nie dba tu o dobrą atmosfera i integracje zespołu. Rotacja pracowników jest na rękę bo Ci z dłuższym stażem zaczynają się stawiać i walczyć o swoje. Czasem założenia biura są absurdalne i niemożliwe do zrealizowania. Praca tez fizycznie ciężka, duże dostawy, ciężkie kartony, jednak to kosmetyki wiec taki karton 20 sztuk mgiełek o pojemności prawie 400ml każda to trochę waży. Rozmowa rekrutacyjna na wysokim poziomie, ale niestety rekruterzy nie wiedza jak wyglada praca. Na rozmowie była mowa o 1-2 weekendach pracujące, a w rzeczywistości wychodziły 3-4, bo nie było komu pracować. Często w weekendy zdarzają się nagle L4 albo UŻ, bo kierownicy nie potrafią negocjować i rozmawiać żeby wspólnie ustalić kto kiedy pracuje. Plus nikt nie czuje „wspólnej misji”, i nikomu się pracować nie chce, bo mało co jest motywującego w tej pracy. Na koniec i tak usłyszysz, ze można było lepiej coś zrobić. Błędy są zawsze zauważone, sukcesy już nie.

Zostaw merytoryczną opinię o Alshaya Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Alshaya Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Alshaya Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Alshaya Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 3 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Alshaya Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Alshaya Poland Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Alshaya Poland Sp. z o.o.
2.4/5 Na podstawie 331 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Alshaya Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii