Brak szacunku dla pracowników ze strony kierownictwa...
Proszę uważać na jedną sklepową , ktora przewaznie siedzi w kasie. Podrywa cudzych mężów
Oczywiście tych podrywanych "mężów" Czyżby spotkało to i twojego? Jeżeli tak, to nie zazdroszczę. Frustracja twoja, jak najbardziej UZASADNIONA, hihihi.
Sklepowa o której mowa to niestety ma problem emocjonalny sama ze sobą Niech zajmie się swoją dwójka a nie podrywaniem cudzych mężów
Sklepowa o której mowa to niestety ma problem emocjonalny sama ze sobą Niech zajmie się swoją dwójka a nie podrywaniem cudzych mężów
Może być tak że to Ty nie potrafisz zaspokoić męża i szuka pocieszenia w ramionach innej kobiety... Najpierw spójrz na siebie a później zacznij pisać na innych... Zadbaj o swojego męża jak należy to nie będzie szukać pocieszenia w ramionach innej kobiety... Tyle w temacie.
Poza tym skoro sądzisz, że to jest " Patotogicznej Jagodzie przy ul Mickiewicza" to po co tam chodzisz na zakupy i wysyłasz tam też swojego męża... Dla Twojej informacji skro sądzisz, że Twój mąż Cię zdradzisz to ja bym się tym nie chwaliła, bo dla mnie to wielki wstyd by był, że mój mąż ma kogoś innego....
Widzę , ze tutaj ludzie bywający tak samo są inteligentni jak sklepowe ze sklepu spożywczego o którym mowa Pozdrawiam
Nie każdemu musi podobać się to samo. W każdym razie to jest dobra firma dla chcących pracować.
Dla narzekających powiem, że Jagoda Sam ma opinię dobrego pracodawcy!!
Adamie - napisałeś jako pracodawcy, ale nie jak sprzedający, a to wielka różnica. Większości wpisów chyba nie czytałeś, bo gdybyś przeczytał, to wiedziałbyś doskonale, że 85% zamieszczonych wpisów, dotyczy uczciwości cen sprzedawanego towaru, czy też produktów , a nie wypisywał, lizusowskie teksty, jaki to wspaniały pracodawca Jagoda Sam.
Opinie dobrego pracodawcy ...buahshahaha smiech na sali . Szczegolnie z calym personelem - ze starymi pracownicami ...ztobil sie ten sklep ZAKLADEM PRACY CHRONIONEJ . PORAZKA..
Dostatecznie dużo piszę na ww. stronie i dalsze uwagi można przeczytać właśnie na niej. Moje sugestie dla Jagoda Sam: Umożliwić przejścia do regałów, są zbyt zawalone, towarami i można się o nie przewrócić. Lubię atmosferę w Jagoda Sam za: Personel na dziale mięsnym, miły i za razem pomocny w wyborze co kupić a czego nie warto.
Ostatnimi czasy, kiedy przychodzi mi zrobić zakupy w waszym markecie, zaczynam mieć obawy, co do bezpiecznego poruszania się pomiędzy rozstawionymi drabinami,a mnóstwem towaru zalegającego na przejściu do jakiegokolwiek działu. Szczególnie trza uważać na dziale mlecznym, jak i na dziale z towarami ze słoikami, czyli na tak zwanym ganku głównym, prowadzącym do działu mięsnego. Wyciągnięcie jakiegokolwiek słoiczka z danym przetworem graniczy z cudem, tak trzeba uważać, bo biorąc jeden można niechcący zrzucić kilka innych. Napakowane do granic możliwości regały są dla nas klientów pułapką za nie ostrożność, Nie wspomnę o cenach które, nie są zgodne z cenami czytanymi przez czytniki elektroniczne. Ale jak mi wiadomo to szanowne kierownictwo doskonale o tym fakcie wie,jednak mimo to ignoruje ten fakt. Z tego co jest mi wiadomo, to Gnieźnieńska Federacja Konsumenta,została poinformowana o sytuacji związanej z cenami, w waszym sklepie, i prawdopodobnie prędzej czy później będą się tym zajmować, jak poinformował mnie klient składający do nich swoje pismo.
Słuszna racja, to jak droga przez mękę, trzeba uważać żeby niczego nie zrzucić, i w dodatku stosować "kodeks drogowy" w poruszaniu się pomiędzy drabinami,a pozostałymi klientami z wózkiem. Wpadek w tym sklepie w postaci,że coś spadnie na głowę to tylko kwestia czasu.
Dlaczego personel odpowiedzialny za rozmieszczanie towarów na półkach, nie usuwa cen towarów których już dawno na półkach nie ma? To po pierwsze, po drugie, dlaczego kierownictwo Jagoda Sam, nie reaguje na monity ww. blogu, na zawalanie towarem przejścia dla klientów. To co się wydaje normalne dla was, dla nas klientów jest dużym utrudnieniem poruszania się w ogromie złożonego towaru na miejscach,po których my klienci musimy się przeciskać, a tym samym bardzo uważać, aby czegoś nie zrzucić na podłogę, i ponosić koszta waszej głupoty i ignorancji ? Zdaje się, że szerokość przejścia pomiędzy stojącymi regałami z umieszczonymi nań towarem, też ma swoje wymiary, i jako klient, kategorycznie domagam się tej przestrzeni,abym nie musiał zastanawiać,się czy z któregoś regału coś może na mnie spaść. W przeciwnym razie zmuszony będę zawiadomić o tym fakcie odpowiednią instytucję.
(usunięte przez administratora)
W odpowiedzi do pani wpisu jako moderatora, to informuje panią,że nie tylko nic się w tej sprawie nie zmieniło, ale nawet jest taka sytuacja,że trzeba zaczekać, aż panie rozstawiające towar na półkach, muszą zejść z drabiny, aby można przejechać z wózkiem.
A ja jestem zainteresowany pracą tam. Jest na forum ktoś kto zna aktualne warunki?
Czy ktoś z pracowników chciałby napisać na forum o Jagoda Sam w sposób merytoryczny i prawdziwy? Pamiętajcie, że takie wypowiedzi pomagają dużej liczbie osób.
Od dłuższego czasu zastanawiam się, czy w ogóle jest sens komentowania uwag klienteli waszego sklepu? Ceny jak były zakłamywane - tak nadal są. Szaleńczy wzrost cen w waszym sklepie zaczyna się już wymykać z pod kontroli waszej pazerności. Sadzę,że gdy nastąpi otwarcie nowej galerii przy ulicy Witkowskiej, to pisząc kolokwialnie,wielu was -oleje. Ja też. Wasze przeceny produktów, ustawione w wózkach przy kasie, nie są niczym nadzwyczajnym, a w ręcz przeciwnie,znajdują się w nich nawet produkty w takiej samej cenie, jak na regałach sklepu. Sądzę,że to tylko zwykły cwaniacki ruch wszego personelu, któremu wydaje się, że jak klient widzi w wózku towar z przeceną, to zaraz go kupi nie sprawdzając faktycznej wartości tegoż produktu. Czy was już nie obowiązuje naklejanie ceny na poszczególny produkt, z t/z przeceną?
Jeszce troche Biedronka dokladnie w kwietniu otwarcie kolo rossmana na chrobrego to dopiero im sie oczy otworza
....pisanie w wielu kwestiach dotyczących postępowania personelu JagodaSam, to jak rzucanie grochu o ścianę. Prosicie nas o opinie o waszej placówce, a i tak, nic się nie zmienia. Tak jak oszukiwaliście z wartościami cen produktów na regałach, tak nadal ten proceder istnieje. Co macie nas klientów za idiotów? Jeszcze trochę i zobaczymy jak będziecie przędli, galeria już na ukończeniu, a i szykuje się następna biedronka obok Rossmana - jeszcze trochę czasu wam zostało...
Dla zainteresowanych chcących zgłosić swój stanowczy protest co do nieuczciwych cen w sklepie Jagoda sam przy ul Warszawska 15 62-200 GNIEZNO podaję e-mail do Gnieźnieńskiej Federacji Konsumenta. gniezno@federacja-konsumentow.org.pl
@Dawny pracownik A co dokładniej rozumiesz przez to stwierdzenie? Jak się to dokładniej objawia w firmie Jagoda Sam? Zależy nam na konkretach, dlatego chciałabym Cię prosić o więcej szczegółów.
...a co to za pytania? Pani nie wie co się dzieje w sklepie, a chce odpowiadać na wpisy? No proszę nie robić z piszących durniów...
@mam_was_na_oku. rozumiem, że Ty oceniasz firmę z perspektywy klienta. Chętnie dowiemy się jednak również więcej o tym jakim jest ona pracodawcą.
Nie, na to pytanie, powinno odpowiedzieć kierownictwo, a jeżeli nie kierownictwo, to sam właściciel.
Już od dawna w Jagoda Sam nie dzieje się dobrze...wiec nic dziwnego że stara ekipa się wykrusza
@Ja jako Ja, masz rację, dlatego też pytam o takie szczegóły osoby pracujące w tym miejscu, ponieważ forum służy do wyrażania opinii o pracodawcach. Rozumiem, że nie masz wiedzy na ten temat? @Andrzej, czy zdecydowałeś się na przesłanie CV? Może masz już za sobą pierwszy kontakt z firmą? Opowiedz proszę o swoich wrażeniach.
Szanowni klienci Jagoda Sam przy ul.Mickiewicza, zwracajcie szczególną uwagę, przy płaceniu za zakupione wędliny ww. sklepie. Dlaczego? To już wyjaśniam. Któregoś dnia czerwca 2018 r. zakupiłam wędlinę ,a precyzyjniej pisząc ,to kiełbasę podsuszaną za ponad 20 - kilka zł, i co się okazało, płacąc przy kasie, wyszło,że do zapłacenia miałam więcej niż zostało to naliczone po zważeniu ww. zakupu. Dlatego uczulam wszystkich robiących zakupy w ww. samie, aby jednak bardziej kontrolowali płacone wydatki za zakupiony towar, tym bardziej,że z cenami w tym samie od dawna jest wiadomo, że są przekłamywane, tak na regałach, jak i przy kasie. Wszelkie uwagi kierowane do personelu zajmującego się za odpowiednim i rzetelnym rozmieszczaniem cen - nie przynosi żadnego skutku. Moje pytanie do kierownictwa tegoż sklepu, czy jest wam wiadomo,że tak się dzieje, bo skoro sami o tym wiecie a mimo to ignorujecie nasze opinie, to oznaczałoby to,że sami bierzecie w tym procederze udział, i jako klientka waszego bądź co bądź sklepu od bardzo dawna,zgłoszę to tam, gdzie będzie trzeba.
Jaka macie atmosferę w pracy? Warto aplikować?
Również jestem stałą klientką sklepu Jagoda na Winiarach. Niestety ostatnio chodzę tam zniesmaczona i wręcz zestresowana . Pani wysoka blondyna która przyszła od jakiegoś czasu zjadła wszystkie rozumy uznajc że jest Bogiem za ladą. Kiedy prosiłam o ukrojenie napoczętej szynki którą otrzymała zresztą klientka obok mnie oświadczyła że nie ukroi i tyle. W saunie powinnam poprosic właściciela Jagody ale dałam spokój. Od tego czasu jestem obsługiwana z łaski... Ale mało. Dochodzą mnie słuchy co ta sprzedawczyni opowiada o mnie widząc że stoję w kolejce. Nie życzę sobie takiego zachowania z drugiej strony lady. Szargać kogoś opinię nie znając tej osoby to już za dużo. Bardzo źle się dzieje Panie Krzysztofie . Ludzie narzekają . Dotarło do mnie że ta osoba skłoca zespół a do tego kluentów dzieli na lepszych i gorszych. A co ciekawe... gdy obsługuje panów to klekajcie narody... czy o to chodzi w obsłudze ? Nie chodzimy do (usunięte przez administratora) tylko do sklepu . To również nie tylko moja opinia.
Myślę że nikt nie odpisze z kierownictwa. Jedno słowo zostało wykasowane z tego komentarza.czyli czytacie Małe PRZEPRASZAMY byłoby na miejscu. No ale skoro personel wodzi za nos kogoś wyżej hahaha
Podzielam pani zdanie co do "kultury" personelu pracującego w ww. markecie, ale na odpowiedź ze strony właściciela - raczej bym nie liczył.
Podzielam w 100% !!! Chociaż ostatnio już nie widzę tej pani w pracy, może w końcu ktoś się nią "zajął". Ciężki przypadek...
W tym wątku jest wiele opinii klientów korzystających z usług firmy, jednak przede wszystkim zależy nam na tym, by poznać zdanie pracowników. Czy osoby zatrudnione mogą w kilku zdaniach przedstawić obecną sytuację? Jakie są oferowane warunki? Czy można liczyć na terminowe wypłaty, zniżki pracownicze? Jaka panuje atmosfera?
Ciekawe czy właściciel czyta te opinie i wyciąga wnioski.
Po za usuwaniem niewygodnych tekstów, to raczej nie specjalnie jest zainteresowany zapoznawaniem się z opinią piszących.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jagoda Sam?
Zobacz opinie na temat firmy Jagoda Sam tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jagoda Sam?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!