Jak firma reaguje na popełnienie błędu przez pracownika ?
umowa o prace to dobra rzecz, @slower, nie w każdej firmie ja dostaniesz
pracownik to jedna z wizytowek firmy - jesli nie jest zadowolony to warto cos z tym zrobic. -urlich jako firma z doswiadczeniem juz paru ladnych lat wydaje sie mi ze o to dba. jesteście w stanie wykrzesić od siebie jescze pare słów na temat pracy w tej chwili w urlich? zależy mi na takich informacjach.
Cokolwiek firma nie obieca uważam, że trzeba znać własną wartość jako przacownika, wszystkie atuty i wiedza pozwalają łatwo nawiązać kontakt i w sposób odpowiedni ukształtować formę współpracy. Nie ma nic gorszego niż pracownik roszczeniowy, któy chciałby przysłowiowe gruszki na wierzbie za pierdzenie w stołek. To nie fair. Jeśli płacą na czas, uwzględniają prawa pracownika to czy jest sens się rzucać ?
(usunięte przez administratora)
Pani Asiu w Sokołowie pracuje mało pracowników. Chyba Pani nie wie,że założycielami firmy „Urlich” Sp. z o.o. byli bracia Kuliczkowscy no i co padli.
Jeżdziłem w Niemczech jako kierowca tira poznałem tą firmę i przestrzegam wszystkich aby nie dali się nabrać. Nieuczciwa i złodziejska firma pomimo że prowadzi ją niemiecka rodzinka. Traktują Polaka jak osobę wartą mniej niż zero.Zarazem przestrzegam że urywają zapisane zarobki tłumacząc się koniecznymi wymyślonymi obciążeniami a bywa i tak że nie dokonują przelewów. Naprawdę PRZESTRZEGAM szkoda czasu i nerwów.
(usunięte przez administratora)
Większość ludzi piszących posty na tym portalu już zapewne nie pracuje w tej kiepskiej firmie.-)) Wyciągnęli wnioski i odeszli do lepszych firm grzewczych, mających jakąś pozycję na tym rynku...
A nadal na rozmowach obiecują "gruszki na wierzbie??" Jak się słucha co to u nich jest, jak jest i co mają, a jaka atmosfera, a i że rozwinąć się będzie można(jak ten papier toaletowy)to normalnie super firma, tylko w takiej pracować. Tylko jak sie popracuje, to po tygodniu mozna się zorientować, że zostało się nabitym w butelkę i trzeba szukac pracy bo inaczej to można zwariować tą"super atmosferą"... NIE POLECAM !!!
Firma uwaza sie za liderana rynku, co niestety nie jest prawda. Top managment zapatrzony w siebie, bez wiedzy technicznej. Regionalni koordynatorzy serwisowi pomimo dobrych checi nie maja nic wspolnego z praca w terenie... Serwisanci pozostawiaja wiele do życzenia Głowy serwisant kołodziej nie zna podstaw chłodnictwa i ogrzewania z reszta jak managment...). Stawiaja bardziej na informatykow i swoje biuro niżeli na ludzi, którzy przynosza realny zysk. Moglbym napisac wiele na temat tej Firmy ale szkoda mi marnowac moj czas i klawiature. Potwierdzam w/w. Osobiscie Firmy nie polecam. Pozdrawiam żonę kołodzieja-))
Tak szybko nie padnie, Buderus Viessmann i Wolf wykończy zresztą kiepskiego Urlicha i zrobi się dno i z dna metr śmierdzącego mułu??)
Marka ULRICH jest odzwierciedleniem ambicji eksportowych. Krótka, twardo brzmiąca, obcojęzyczna nazwa jest nieodzownym elementem strategii istnienia na rynku polskim. Jest to produkcja TERMET że Świebodzic. (usunięte przez administratora) Pozdrawiam serwisantów z Urlicha
Nie zachęcam korzystania z usług tej firmy zatrudniają ludzi nie mających pojęcia o serwisowaniu kotłowni i urządzeń gazowych mnie (usunięte przez administratora) dokładnie urządzenia na obiekcie i powiedzieli,że to moja wina-) (usunięte przez administratora)
witam mnie interesuje praca w serwisie Urlich, może ktoś coś napiszę o warunkach pracy ,zarobkach ,czasie pracy.
Przestrzegam przed ta firma.Jedna wielka sciema.Zapraszaja na rozmowe na stanowisko PH a na miejscu dowiadujesz sie ze masz prowadzic dzialalnosc gosp.wszystkie koszty po twojej stronie zarobek to 8% od obrotu minus koszty instalacji.Totalna porazka ,brak poszanowania czasu i pieniedzy kandydata do pracy.