MediaExpert

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MediaExpert

posrednictwo_polisy@vp.pl

Szukam chętnych sprzedawców agd rtv do współpracy. Potrzebuję 2-3 osoby maksymalnie. Jeśli pracujesz aktualnie w mediaexpert pisz na maila.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zajechany

Cele,cele, cele i jeszcze raz cele! Nieważne jak bardzo się starasz i tak zawsze będzie niedobrze. Nieważne, że dajesz wszystko z siebie, żeby zadowolić górę, oni i tak znajdą sposób, aby Cię (usunięte przez administratora)Zero życia prywatnego bo nawet jak masz ustalony grafik i dni wolne to dostajesz wiadomość, że ważne szkolenie i masz jechać - a jak odmówisz, bo masz własne życie prywatne to obraza majestatu, dąsy fochy i oczywiście możesz się w najbliższym czasie spodziewać "kary" za nieposłuszeństwo - np. nie dostaniesz wolnego w dniu, o który prosiłeś, albo utną coś z premii, które i tak wołają o pomstę do nieba. Jak masz dzieci, to zapomnij, że będziesz uczestniczyć w ich życiu jak należy - przy dobrych wiatrach pocałujesz na dzień dobry i może wrócisz nim będzie kładło się spać. Zero prywatności - żyjesz tylko pracą!!! Zdarzy Ci się zachorować - hmm... też możesz się liczyć, że zostaniesz ukarany odpowiednio, bo jak mogło Ci się to przytrafić - praca jest NAJ! Nieważne, że masz jakieś poważne problemy zdrowotne - kara będzie w postaci odebrania Ci premii, bo nie zasłużyłeś nawet jak zrobiłeś wyniki. Masa obowiązków, ciągłe zmienianie cenówek - dzień w dzień (ileż można zmieniać cenę jednego produktu?), przestawianie, ustawianie - od ceny najwyższej do najniższej, drugiego dnia od najniższej do najwyższej, trzeciego jednak ktoś tam "na górze" stwierdzi, że jest źle i na nowo przestawiasz sprzęty jak ten debil - nadźwigasz się a wszystko i tak nie ma większego znaczenia. A jak wejdzie klient to oczywiście masz 30 sekund na "atak" - rzucasz wszystko i lecisz - zostawiasz burdel na środku sklepu i lecisz - bo klient jest "najważniejszy" choć z tym trzeba byłoby polemizować. Zaczynasz rozpoznanie potrzeb klienta i co się okazuje? Że wcale nie masz sprzedać tego po co on przyszedł - masz opchnąć PRIORYTET - GS, TZ - choćby najgorszy chłam i najmniej odpowiadający oczekiwaniom klienta - a jak nie sprzedasz, bo pokierujesz się jego potrzebami to znaczy, że z Ciebie du.. a nie sprzedawca. I tysiące pytań - a dlaczego nie dosprzedałeś gwarancji, usługi albo chociaż podkładek pod pralkę do telewizora. A kierownik tylko podsyła maile z tabelkami, liczbami i wyszukiwanymi przez pierwsze pół dnia obrazkami w internecie z durnymi sekwencjami typu "z prądem tylko śnięte ryby płyną", myśli, że jest zabawny i tylko zapycha skrzynkę odbiorczą na i tak ledwo działającym już sprzęcie. A później tłumaczenia i rozliczanie dlaczego dziś tak słabo, mało i w ogóle bez "jakości". Na samo wspomnienie człowiek ma ciarki. Idziesz do pracy rano z myślą, że znów trzeba naciągać klientów, oszukiwać i manipulować - i się wszystkiego odechciewa! Masakra! Nawet w czasie wolnym nie można odpocząć psychicznie, bo możesz być pewny, że na pewno wydarzy się coś, że będziesz tak bardzo potrzebny, że do Ciebie zadzwonią. Ciągłe zostawanie po godzinach i jak tylko mogą to nie zapłacić za to co się tylko da. Nie polecam nikomu, kto chce spokoju psychicznego, dla kogo rodzina ma jakąś wartość i chciałby choć trochę spędzać z nią czasu! Wypłata marna jak na obowiązki jakie są narzucone na każdego pracownika, jak na plany które są do zrealizowania i jak na godziny które spędzasz w tym..... Byle jak najdalej!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oferta pracy na kierownika

Pytanie. Od dłuższego czasu jest ogłoszenia o pracy jako kierownik salonu w Toruniu. Czy jest sens się zgłaszać, mam na myśli godziny pracy, zarobki, zakres obowiązków i stabilność zatrudnienia. Różnie słyszy się o pracy w media expert.... Proszę o naprawdę szczere opinie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin Lyszczarz

ZŁodziejska firma która nie potrafi sprzedać czegokolwiek. Przestrzegam wszystkich przed kupnem czegokolwiek z tego bazaru!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do MediaExpert. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
byly

pracowalem w media expert jeden miesiac.tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia.przyjmuja na tydzien dwa zeby zrobic pozadek na dzialach i zasyfionych magazynach.potem robia wszystko zeby tak odszedl.stali pracownicy robia syf-nowy musi sprzatac.zadnej nauki.nic.sprzatanie syfu syfiastego za minimalna kase.warunki sa nienajlepsze i mobbing na porzadku dziennym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alibababa

Nie martw się. Znam osobiście osoby, które po niecałych 11 miesiącach pracy w ME zostały mianowane na kierownicze stanowisko w sklepie ME w jakiejś niewielkiej miejscowości. Poza tym, zauważyłem, że bardzo rzadko zatrudnianie są osoby na stanowisko kierownicze, które wcześniej nie przepracowały jakiegoś czasu w ME> wyjątkami są ewentualnie osoby, które aplikowały z takich sklepów jak MM lub SATURN.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowicjusz

Ile zarabia kierownik ME??? bo właśnie złożyłem podanie do nowo powstałego ME i nie wiem czy warto rezygnować z tego co mam teraz.Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik me

Dokładnie:) Zawsze jest coś takiego jak wypowiedzenie. Wystarczy je dać temu znienawidzonemu kierownikowi i mamy z czachy problemy wszystkie. A ja akurat w AMC pracuję i do swojego kierasa nic nie mam, robi swoje, tak jak i ja. Facet jest ostry i ciśnie o wynik, ale za to wypłaty marcowe BAJKA :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jan

lepiej za 1300 w Media Markt robić?? Faktycznie, pomysły, zwłaszcza odstrzelonych od rzeczywistości ludzi z centrali poraża, ale za darmo nie siedzisz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szymon

Pier*&#$% To może trochę ja opowiem... W ME nie ma lekko dobrze zarabiasz jak na warunki Toruńskie, ale nie masz życia prywatnego: Podstawa to najniższa krajowa taka jest prawda, a na umowie masz 1500Brutto + premia są chyba 4 rodzaje premii o ile dobrze pamiętam każda ok. 400zł brutto za spełnienie parametrów, jeśli nie wyrabiasz to firma i tak Ci wyrówna do najniższej krajowej ;) tak żeby nie łamać prawa. Do tego masz dodatki ze sprzedaży płaconych produktów tzw. GS i sprzedaż pakietów ORANGE lub produktów SLW (specjalna lista wyprzedażowa). Ja np poniżej 1900zł nie schodziłem i powiem więcej taką wypłatę dostałem w Grudniu najlepszym okresie sprzedażowym i zostały mi ucięte wszystkie nadgodziny. Byłem wypompowany na maxa... Grafiki, to różnie czasem można się przyzwyczaić ale chyba najgorsze jest to że przychodzisz do pracy 30min (albo wcześniej) niż otwieracie sklep, mimo tego że dzień wcześniej wszystko zostało dopięte na ostatni guzik... Wyjście z pracy np 1,5 późnej, a musisz wpisać że wyszedłeś 30min po zamknięciu pracy sklepu... Trzeba trzymać SOK (Standard obsługi klienta) choć czasami nie ma żadnego odniesienia do rzeczywistości, bo klienci bardzo często i tak przychodzą zorientowani na jakiś produkt i mają wiedzę, jak nie znasz się na sprzęcie to takiego klienta nie przegadasz, można dużo się nauczyć słuchając innych klientów, można podjechać w ramach własnego czasu do serwisu danego sprzętu zapytać się ile kosztują części zamienne itp. więc wtedy znając sprzęt, awaryjność, funkcjonalność, wartość części zapasowych możesz wysłuchać klienta, zaproponować najlepszy dla jego potrzeb i w razie czego jeszcze dodać akcesoria i gwarancje z czego jesteś najczęściej rozliczany. Najgorsze jest to że robisz mnóstwo innych istotnych faktów a jesteś rozliczany główny ze sprzedaży i robienia parametrów... Np. Przychodzisz rano, przebierasz się wychodzisz jest zebranie dot. planu dziennego, słuchasz pierdół co trzeba osiągnąć chociaż jak klienci nie przyjdą to nie istotne, jak jest ładna pogoda to ludzie na spacery do galerii nie przyjdą ;) Masz wszystko przygotowane, przyjedzie dostawa w trakcie pracy (czy to śnieg, czy to deszcz pracujesz przy przyjęciu dostawy, a po przyjęciu wychodzisz na sklep, musisz oczywiście umyć ręce itp. ogarnąć się bo (trzeba jakoś wyglądać, aby coś sprzedać). minęło pół dnia ale trzeba towar jeszcze zatwierdzić, to najczęściej robią ludzie z POK (punkt obsługi klienta). Ale niektóre towary trzeba sprawdzić ręcznie, szczególnie te co przyjadą luzem. No i tak mija 3/4 dnia, a teraz przychodzi zmiana cen i roznosisz :D więc czasami sprzedaż może 3-4 produkty, jak klient jest frajer i łyka to jak młody pelikan, a czasami nic przy takim dniu :P Jak nie jesteś na dostawach to i tak musisz często zrobić swoje, rozpakować towar na sklep, poukładać ekspozycje jeżeli wchodzi klient na Twój dział to musisz przerwać i zacząć go obsługiwać, bo klient jest najważniejszy to prawda, ale jak nie masz pamięci to nie zapamiętasz sobie rzeczy które trzeba zrobić, zrealizować, roznieść i obsłużyć - na kartkach nie ma czasu tego zapisywać. O kierownictwie nie wspomnę, wiem że niektóre sklepy mają SUPER aż im zazdrościłem pracy jak bywałem na delegacjach. Normalni ludzie! Kierownik w AMC podobno przyszedł z Włocławka to ekipa z WLC zrobiłą imprezę jak odchodził (z radości) :P Aha zapomniałem dodać o odpowiedzialności materialnej :D Są inwentaryzacje, każdy sprzęt nie jest własnością ME tylko waszą, wy musicie go pilnować bo inaczej za straty płacicie z kieszeni, bądź funduszu inwentaryzacyjnego, który tworzy się z 50zł co miesiąc oddawanych przez każdego z pracowników z wypłaty ;) Czasami komputery przy kasach jak sprzedacie sprzęt wbijają do zapłaty kwotę, ale nie ściągają go ze stanu i wtedy musicie szukać braków po inwentaryzacji... MASAKRA jak nie macie tego w papierach ile zostało przyjętego na stan a ile wyjechało a ile sprzedano to nie odnajdziecie sprzętu i będziecie musieli płacić nawet jak wyjdzie że ukradli 7 lodówek :D mimo że na kamerach nikt nic nie kradł :D a ciekawe jak klient by wyniósł lodówkę... :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miki
@Szymon

Cała prawda, potwierdzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
r

sprzedawca doradca klienta (czyli w sumie to samo co handlowiec, bo tak się to czasem w tej sieci nazywa) na sklepie ME

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
amc

Do którego Szefa?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TIK

NIE PISZCIE ILE WYCIĄGACIE... PRZECIEŻ NIE WYCĄGACIE TYLE ZAWSZE. JAKA JEST PODSTAWA? JAK WYGLĄDAJĄ ZAROBKI OD LUTEGO CZY MARCA KIEDY SPRZEDAŻ SPADA NAJNIŻEJ W ROKU.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
r
@TIK

(usunięte przez administratora)na ręke podstawy plus premia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pawel

nieznajmoy - jest regulamin który o tym mówi i KIEROWNIK NIE MOZE CI RUSZAC PREMI KÓRA WYPRACOWAŁES jedyne co moze ruszyc to premie uznaniową .JEsli Ci ucina to wytsraczy mała informacja np do Szefa ze jestes zdemotywowwany bo zabieraja Ci premie za gS-a i zobaczysz co bedzie :).Ogolnie firme można łatwo "załatwić " pisza do inspekcji pracy donos za nadgodziny i przekraczanie 12 godzin w pracy .Tyczy sie to głownie placówek w galeriach Handlowych gdzi notorycznie co miesiac są takie przekroczenia .Inspekcja wali mandaty az miło .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kuba
@pawel

Dokładnie potem zwalnia się takiego handlowca bierze nową cytrynke i wyciska aż przestanie dawać dużo soku podobnie miałem w domexie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nieznajomy
@pawel

do Szefa czyli do kogo?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nieznajomy

Czy ktoś może mi wyjaśnić za co kierownik może ucinać premię z GS? Jest do tego jakiś regulamin?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosek

Ja wyciągam od (usunięte przez administratora)Zależy ile premii sobie nabiję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
myk

ile dostaje sie jako sprzedawca podstawy na umowie (netto)?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka

Odbierałam dzisiaj swoje zamówienie internetowe w sklepie mediaexpert w bumarze (AMC). I byłam mile zaskoczona. Szybko, profesjonalnie, a najważniejsze bardzo miło zostałam obsłużona. Wszędzie uśmiechy, dzień dobry i do widzenia. Na pewno będę tam kupować. Wielki plus!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janek

heheh z tymi zmianami co chwile trochę racji... Albo zmiana cen, gdzie nowa nie różni się niczym od starej, ale wyciąć i roznieść trzeba...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
no tak

@szukampracy - kieras w AMC ponoc jeszcze wieksza faja niz ten w Plazie... ogolnie nie polecam pracy w ME jesli chodzi o Toruń. Kompetencje kierownika nie wieksze niż "fachowca" z "USTERKI"...czlowiek umie tylko maile przesylac na dzialy a i tak nie obywa sie bez rażacych bledow (jako kierownik powinien tego typu rzeczy pilnowac). Nigdy nie jest dobrze... sprzedasz 40 gwar to zamiast gratulacji dostaniesz pytanie czemu nie 41... jak nie latasz ze skargami do niego i nie trzymasz mu paluszka w dupce to ogolnie nie istniejesz... jestes jak powietrze... wg mnie lepiej maja promotorzy niz pracownicy... jedyna ezecz dla ktorej warto tam pojsc to zaloga... to tyle jesli chodzi o Plaze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MediaExpert?

    Zobacz opinie na temat firmy MediaExpert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MediaExpert?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

MediaExpert
Przejdź do nowych opinii