Empik S.A.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Empik S.A.

Joe
Kandydat
 Pytanie

A jak się pracuje w Centrali tej firmy?

Klemens
Były pracownik
@Joe

Mogę wypowiedzieć się o DOKu. Brak ścieżki awansu, brak podwyżek i śmieszne KPI. Manager/Koordynator trochę brak kompetencji i lubi wchodzenie w czarną dziurę, dalo się to przetrwać.Plusy, to umowa o pracę, dodatkowa kasa na święta i pensja na czas.

1
Domos.
Pracownik
 Pytanie

Czy zdażały się w waszych salonach opoznienia wypłat ? Czekamy z kolegami juz 5 dni na wyplate, a kierowniczka mowi ze czzeka na jakas wiadomosc z ksiegowosci

Pracownik Roboczy
Pracownik
@Domos.

Mi nigdy

Dzasta
Pracownik
 Pytanie
@Domos.

A jak to to jest, do kiedy powinna być wypłata? Wydaje mi się, że zawsze do końca miesiąca.

Fudu
Pracownik
@Dzasta

Termin do kiedy masz wypłatę masz najprawdopodobniej w umowie. Jeżeli to sklep partnerski to możesz mieć różnie. Zazwyczaj do 10 lub ostatniego dnia miesiąca.

były pracownik
Były pracownik
@Domos.

o i to nie raz

Abigaill
Kandydat
 Pytanie

Dramat na poziomie rekrutacji. Rozmowa 1 - zaliczona. Rozmowa 2 - zaliczona. Zadanie rekrutacyjne (czas realizacji 24h) - zrobione, wysłane w terminie. Po niemal 3 tygodniach od wysłania go, pytanie: co dalej? I cisza. Pani od HR, dyrektorka działu - 0 odpowiedzi. Kompletna kompromitacja działu PR, HR.

Nick
Były pracownik
@Abigaill

Cześć, wszystko się zgadza. Zanim dołączysz do firmy sprawdź jak Cię traktują przed zatrudnieniem. Tutaj może być fałszywka udajmy, że jesteśmy super cool luzaki. Gdy menedżerowi zależy na rekrutacji to rekruter ciśnie Ciebie (kandydata). Co tam się nie dzieje, spotkania, zadania, telefony, telefony a potem cisza, cisza, cisza. No chyba, że jesteś IT specem albo e-commerce ninją. OOOoo wtedy klękajcie narody. Kontakują się z Tobą na bieżąco, żebyś tylko przypadkiem nie uciekła/uciekł, tańczą taniec godowy na linie jak pawie, rozpościerają niebiesko, zielone ogony i tańczą tańczą do upadłego dopóki... nie wejdziesz do tego bagna. Trzymać się z daleka.

Jo
Pracownik
@Abigaill

Nie licz na dobre traktowanie juz od pierwszego kroku a pracę w HR kazdy z bylych, czyli zrotowanych prawie w 100% osob przez rok szczerze ci odradzi!

Tempik
Pracownik
 Pytanie

Po jakim czasie mogą wywalić pracownika za słabe wyniki? Miał ktoś taką sytuację, że pomimo niezbyt zadowalających wyników sprzedaży EP i Umbrelli jednak został i miał dalej pracować?

wioosna
Pracownik
@Tempik

Myślę, ze z końcem okresu umowy...

Tempik
Pracownik
 Pytanie
@wioosna

Tu chodzi o to, że umowa się kończyła, wyniki były niekoniecznie fajne, a jednak nastąpiło przedłużenie. Trochę dziwne, prawda?

.
Były pracownik
@Tempik

Zależy skąd jesteś. W niektórych punktach jest tak słabo z CV czy rekrutacją że PH trzyma kogoś kto przynajmniej chce pracować. Nawet bez wyników

?
Pracownik
@Tempik

Jak masz umowę zlecenie to nie trzeba powodu. Możesz dostać info że na drugi dzień już nie pracujesz. Jak masz umowę o pracę to zwolnienie dyscyplinarne podlega takim samym prawom jak w innych miejscach i określa to kodeks pracy. Jeżeli wcześniej taka osoba nie dostała np nagany to prawdopodobnie nikt nie zdecyduje się na zwolnienie dyscyplinarne. To że ktoś słabo sprzedaje raczej nie jest wystarczającym powodem. Poszukaj w internecie wyjaśnień mechanizmów różnych sposobów rozwiązywania umów. Jest tego dużo.

mkmm
Pracownik
@Tempik

nie, po prostu nie znalezli jeszcze nikogo na twoje miejsce,

Analityk
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Etapy: 1. CV 2. Krótka rozmowa przez telefon z miłą panią z HR odnośnie doświadczenia zawodowego i kompetencji (ok. 20 minut) 3. Test kompetencji SHL z zakresu zdolności ogólnych i rozumowania (online) (około 1-1.5h) 4. Rozmowa z potencjalną przełożoną - przyjemna rozmowa z wieloma pytaniami branżowymi, omówieniem kompetencji, doświadczenia oraz planów zawodowych. W drugiej części duży zestaw szablonowych pytań HRowych. (online) (czas 2-2.5h) 5. Test umiejętności twardych - koniecznie live, przewidywane 1.5h - i tutaj problem, gdyż proponowanym terminem był kolejny dzień (z uwagi na koniec miesiąca - kwestia szybszego wypowiedzenia). Po poinformowaniu, że nie mam możliwości podejść do rozmowy w tym terminie padła wspaniałomyślna deklaracja od pani z HR (innej niż w punkcie 2.), że propozycja innego terminu spotkania zostanie przesłana mailowo, by mogło się ono odbyć na początku przyszłego miesiąca. Jednak na deklaracji się skończyło - nie przyszedł ani mail, ani żadna informacja o tym, że firma Empik nie jest jednak zainteresowana aplikacją, którą​ do niedawna zainteresowana była. Samo ogłoszenie zaś ponownie pojawiło się w sieci. Reasumując: kilka godzin prywatnego czasu spożytkowane na poddanie się kilku etapom procesu rekrutacyjnego okazało się zbyt małym ładunkiem zaangażowania, by firma Empik wywiązała się z własnych deklaracji/wróciła do kandydata z informacją zwrotną. Jest to dla mnie mocny zawód, zważywszy na f​akt utożsamiania firmy Empik z pewną kulturą. Stanowczo również pogorszyło to obraz tej firmy w moich oczach.

Pytania

j.w.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Menagerka z piekła
Pracownik

Od czego by tu zacząć, może od zatrudnienia menagera, który na to stanowisko się nadaje, bo, (usunięte przez administratora) nic nie potrafią, traktują cię jak zwierzę, najgorsza praca w jakiejkolwiek dano mi być, powód: menago co myśli że jest bo$$em, wielki (usunięte przez administratora) król od siedmiu boleści, pracuje 6 lat, udało mu się awansować(usunięte przez administratora) i teraz ci pokażę ona: Pani (usunięte przez administratora) ważniak - szefowa twoja. Żenada. Bez odbioru. Przygotujcie się na straty :).

1
Ciekawy
Inne
 Pytanie

Z czego wynika pojawienie się dużej ilości ofert o pracę na Partnera Handlowego? Wystawiają oferty ale nie rekrutują? Why?

Gość
Pracownik
@Ciekawy

pH się zwlaniają plus będzie kilkadziesiąt otwarć w tym roku i muszą mieć kadry.

Pracownik Roboczy
Pracownik
@Ciekawy

Nowe aneksy się szykują, więc pewnie warunki zwala z nóg PH, skoro już zaczynają poszukiwania.

Ciekawy
Inne
 Pytanie
@Pracownik Roboczy

Ile PH zarabia średnio na mc netto ? Podkreślam średnio

Ciekawy
Inne
 Pytanie
@Gość

Jeżeli jesteś PH polecasz prace w empik?

Much
Inne
 Pytanie
@Gość

Opłacana praca na PH?

jnj
Pracownik
@Ciekawy

z nowych, atrakcyjnych aneksów do umów...

jklll
Pracownik
@Ciekawy

ok. 3-4 tys

Gość
Pracownik
@Ciekawy

Komuś z zewnątrz nie polecam zdecydowanie. Komuś kto już ogarnia wszystko w empiku mógłbym polecić tylko w jednym przypadku - przejmuje salon w którym jest doświadczona załoga i jest to przynajmniej salon średni. Odradzam salony mini i małe. Odradzam salony nowo otwarte gdzie trzeba sobie zrekrutować zespół od zera. Chyba, że ktoś jest gotowy na pracę 7-21 przez pierwszy miesiąc lub półtora. Co do zarobków to wiadomo, że są zmienne bo zależą od obrotu. Gdyby je rozdzielić z całego roku na każdy miesiąc po równo to by pewnie wyszło na rękę gdzieś pomiędzy 4500-6000 w zależności od tego jaki to salon bo to też się różni (ktos wyżej podał że 3000-4000 tysiące. Ja osobiście nie znam żadnego PH który by tak mało zarabiał. To by się w ogóle nie opłacało chyba, że pojawiałby się w sklepie 3 dni w tygodniu czy coś w tym stylu. Pamiętajmy że KSS w sklepie regularnym ma 3 koła ma rękę więc bycie PH za taką samą kasę to bez sensu.). Nie da się też tego określić. Ktoś może mieć działalność zoptymalizowaną podatkowo inny nie i już na samych podatkach będą różnice - empik Wam tego nie ogarnie. Musicie na własną rękę takie sprawy organizować. Struktura zatrudnienia może być inna (UoP i UZ). Jak masz dobrych i sprawnych ludzi w salonie i radzicie sobie to nie trzeba brać np pomocy dodatkowej. Ciężko to tak powiedzieć. Dlatego właśnie te widełki podałem. Są PH co pracują 6-16 5 dni w tygodniu, a są tacy co 7-15 4 dni w tygodniu. Nie ma zasady. Są takie salony gdzie PH ma zmiany jednoosobowe i też robi wszystko, a są salony gdzie przychodzi tylko palcem pokazać co trzeba zrobić. Opłacalność bym raczej określał na podstawie otrzymanych warunków na konkretny salon.

Ciekawy
Inne
@Gość

Wow. Dzięki za reakcję.

Miki
Pracownik
@Gość

W salonie partnerskim ktoś kto zajmuje się tym co KSS w regularnym zarabia najniższą bardzo często. Więc wydaje mi się, że i zarobki PH mogą być bardzo zroznicowane.

mkm
Pracownik
@Gość

ewidentnie jestes posłańcem centrali

Pracownik były
Były pracownik

Firma która nie dba o bezpieczeństwo pracowników. W czasach gdy inne firmy wyganiają ludzi na zdalną pracę, tu się ich trzyma na siłę oferując nic nie warte testy ktore wykonuje się stojąc w tłumie. A.. zapomniałam. Wybrańcy IT mogą pracować zdalnie. To kasta ‚lepszych ludzi’ najwidoczniej. Ogólnienatmosfera coraz gorsza, odchodzą wieloletni pracownicy a w ich miejsce zatrudnia się nowych za wyższe stawki. Tylko żeby ich zwabić. To już nie ta sama firma co kiedyś.

Warszawa - centrala
Kandydat
 Pytanie

Pytanie dotyczy warunków pracy w oddziale warszawskim (przy ul. Kazimierza Brokla 2) 1. Czy firma umożliwia pracę zdalną / hybrydową dla specjalistów i menadżerów 2. Czy firma dba o szczepienia i zapewnia testy covid osób wchodzących do biura na dyżury? 3.Czy pracuje się na open space?

Pytanje
Inne
 Pytanie

Ludzie powiedzcie mi Ile zarabia się w empiku na własnej działalności?

HeWo
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sytuacja w IT - dział programowania, też ocena 2/5? Częste oferty pracy to wynik rozwoju, czy rotacji?

Rafał
Były pracownik
@HeWo

99,9% rotacji. Rozwoju w Empiku nie uświadczysz raczej. Chyba, że rozwoju depresji itp.

3
Byly pracowniK
Były pracownik
@HeWo

Od czasu gdy, dyrektorem IT jest człowiek z Czech, to jedynymi jego sukcesami są: wprowadzenie chaosu w IT, poróżnienie między zespołami. Jak mówili wieloletni (nieliczni) pracownicy, tak źle jeszcze nie było. Tylko patrzeć jak się to rozsypie w pył. Zatrudnienie się tam wymaga na prawdę odwagi. Praca tam, to był tylko stracony czas i nerwy.

Developerek
Pracownik
@Rafał

Kompletna bzdura! Ciągle przybywa nowych zespołów, stąd masa rekrutacji. Co więcej, co rusz ktoś wraca do empiku po krótkiej przygodzie w innej firmie. Jest trochę grzebania w starociach, ale poza tym jest ciągły rozwój i masa nowych rozwojowych rzeczy do robienia. Dział IT zdecydowanie polecam, a Zbroszczu jest najlepszym dyrektorem, u którego miałem okazję pracować, konkretny i z ludzkim podejściem.

Rafał
Były pracownik
 Pytanie
@Developerek

Drogi Panie, prawdopodobnie jest Pan z centrali firmy i nie ma bladego pojęcia o pracy w salonie i tym co się tam wyprawia. Poziom demotywacji w salonach osiąga szczyty, a poszczególne kolejne "super zmiany" powodują, że nie chce się pracować w firmie. Poświęciłem cztery lata ciężkiej pracy i miałem do czynienia z różnymi osobistościami, które na salonach robiły wielkie oczy, że się coś nie zgadza, coś nie pasuje, bo jak to skoro oni wymyślili i ma pasować. Nikogo nic nie interesuje, każdy ma biegać radośnie za najniższą krajową i w ogóle się cieszyć, że może pracować, a premia? Na co komu premia? Wiele osób poznałem w tej pracy, które były naprawdę super, ale ewakuowały się szybko widząc co się dzieje. Najgorzej dzieje się od dwóch lat (zanim była jeszcze pandemia) wtedy powoływano się na wielkie bzdury przy planach obrotowych i inne bzdety przy umbreli. Poza tym - przybywa nowych zespołów - czy to wpłynie na poprawę sytuacji pracowników w salonach? Nie. Czy rzeczy zgłaszane od lat - typu Zebra jak jest w Inditexie czy LPP, żeby stół okleić w pół godziny, a nie pół dnia - są procesowane? Nie - bo nie ma potrzeby, nie ma pieniędzy. Można wymieniać i wymieniać.

Developerek
Pracownik
 Pytanie
@Rafał

Drogi Panie @Rafał, Oczywiście, że pracuję w centrali firmy, w końcu pytanie @HeWo dotyczyło pracy w IT, a IT jest w centrali? Wiem, że ludzie w salonach ciężko pracują, bo to zawsze widzę gdy robię tam zakupy, ale nie o tym tu rzecz. Swoją drogą w centrali też pracują ludzie, a nie trole wypisujące pozytywne opinie, jak to ujął @Antyempik i też mają prawo do swojej opinii. Chciałem jedynie sprostować coś co jest nieprawdą, ot tyle, ale chyba niepotrzebnie, bo z tego co tu czytam, to ten portal powinien się zwać fuckyourwork.pl, albo coś w ten deseń, tylko proszę nie brać tego do siebie, mam na myśli ogólny poziom wypowiedzi. P.S. Ktoś pisał o "człowieku z Czech", to na pocieszenie mogę poinformować, że człowiek z Czech właśnie odchodzi.

2
Aneta
Pracownik
@Developerek

Naprawdę jest bardzo niedobrze , ostatni dostałam reprymendę że sprzedałam za mało empik premium chociaż na zmianie byliśmy w 4 na 2 piętrowym salonie co nie jest łatwe do ogarnięcia i mam dość presji jest po prostu wstrętnie

4
Zainteresowana
Pracownik
@Aneta

No niestety takie realia. U nas często jest jedna osoba przez ostatnie 2-4 godziny na sklepie mającym 350m2. Też ciężko, tym bardziej że sklep w galerii w centrum miasta.

1
Tiger
Pracownik
@Zainteresowana

U nas 2 osoby sklep ponad 600 m2. Śmiech na sali i wyżyny (usunięte przez administratora)

Antyempik
Pracownik
@Rafał

Zgadza się w 100% demotywacja osiągnęła apogeum

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Developerek

"Zbroszczu jest najlepszym dyrektorem" ... Ciekawe czy dalej tak uważasz? To powiedz, co on takiego zrobił przez tyle miesięcy? Jedyna odpowiedź - "przetrwał" ... Czy ludzie przestali odchodzić? - Żadnych zmian...

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda kwestia pracy zdalnej/hybrydowej w centrali Empiku teraz? Czy firma narzuca powrót do biura, czy jest otwarta na preferencje pracowników?

Marek
Były pracownik
@Pytanie

Empik nie jest otwarty na pracowników. Obecnie szukają młodych ambitnyvh ktorzy będą bez zajakniecia wyrabiać nadgodziny. Praca zdalna jest w domu po 17.00 jak wyjdziesz z biura, do 23.00 na emailu i telefonie

empik
Pracownik
@Pytanie

Cześć, od drugiej połowy lipca większość naszych zespołów wróciła do pracy z biura. Liczymy, że większa możliwość wspólnej pracy i kontaktów w biurze pozytywnie wpłynie na wiele aspektów naszej pracy - przepływ informacji, wspólną kreatywność, team spirit :) pozdrawiamy Zespół HR Empik

2
Antyempik
Pracownik
@empik

Kochany zespole HR. Przeczytajcie komentarze pracowników!!!!!!¡ Ludzie uciekają z tej firmy hurtowo!!!!!! Bo to firma która osiągnęła dni rowu mariańskiego. Wyjdźcie do ludzi , zobaczcie co dzieje się w salonach. A nie piszecie jakieś bzdurne korpohasleka typu team spirit.... Ta firma straciła jakiegokolwiek ducha. Jesteście oderwani jak caly zarząd od rzeczywistości. Firma upadnie nim się zorientujecie.

Aparat
Pracownik
@Antyempik

doskonale napisane, trzeba byłby skopiować link do tej dyskusji wszystkim DM, Regionalnym i wyżej.

pracownik
Pracownik
@Antyempik

HR nie istnieją.. to prawda... firma przez to nie upadnie ale tu już nie ma tego "ducha", który powodował, że się chciało tu pracować... Zatrudnia się tylko co chwilę "wielkich specjalistów" dyrektorów i "head of..." i chwali nimi na linkedin... ale to nic już nie da... bo to nie oni robią robotę tylko "szeregowi pracownicy", których się tu nie szanuje.

Miś
Pracownik

Ogrom obowiązków i ciągła presją wyników za najniższą krajową. Wszyscy ale to wszyscy bez względu na staż, umiejętności i zakres obowiązków dostają takie samo wynagrodzenie. Czasem jest premia za zrobienie wyników w oszałamiającej wysokości kilkudziesięciu złotych. W salonach regularnych są wyższe stawki i są zróżnicowane od stanowiska, ale takich salonie jest niewiele. Zainteresowania książką czy muzyką obecnie nie mają żadnego znaczenia. Dla kierownictwa równie dobrze możemy sprzedawać ziemniaki, nie ma dla nich różnicy. Jeśli masz inne możliwości pracy to omijaj Empik szerokim łukiem.

XYZ
Pracownik
@Miś

proponuję sprzedawać jeszcze więcej premium. Jak obserwuję wyniki innych salonów i widze 3% wzwyż to sie śmieje, bo ta hipokryzja która tutaj kipi ze tak źle to jakaś paranoja. Nasz salon ma ledwo co wyniki, ludzie zdają sobie sprawę ze g... z tego mają więc i wyników nie ma, a Wam proponuję sprzedawac więcej i narzekać że źle. Nie Pozdrawiam Hipokrytów

wioosna
Pracownik
@Miś

To wszystko prawda nic dodać nic ująć....

__
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik oceniam ze dzial HRu w biurze to jakaś pomyłka. Podstarzałe dinozaury o mało wietrzonym światopoglądzie którym przydałoby się nowoczesne spojrzenie na rzeczywistość. Postępujące w kontakcie z ludźmi w myśl zasady "czego znowu?"??? Chyba nie zdarzyło się zeby komuś kiedykolwiek w czymkolwiek pomogły. Do zmiany czym prędzej z korzyścią dla firmy. (usunięte przez administratora) i wodorosty.

Absolut09
Kandydat
 Pytanie

Jest na forum ktoś, kto pracował w Empik na umowę zlecenie? Jak wygląda proces szkolenia nowych pracowników i jak wygląda stabilność zatrudnienia (czy jest szansa na umowę o pracę czy po zleceniu od razu koniec współpracy?)

Gość
Pracownik
@Absolut09

To zależy w jakim sklepie. W jednym dadzą Cię na kasę i powiedzą tu się klika i wydajesz resztę, a w drugim zrobią Ci szkolenia cały dzień. Jeżeli jakiś partner handlowy korzysta na stałe z umowy zlecenie (może to być podważone przez PIP gdyby chcieli bo praca w empiku ma charakter stosunku pracy) to możesz i lata tak pracować. Zależy od osoby która zatrudnia. Empik sam z siebie nie narzuca partnerom handlowym formy zatrudnienia. Jeżeli pracowało się w sklepie regularnym np na święta na UZ i ktoś się sprawdził to mogą mu zaproponować zostanie na stałe i wtedy na UoP. Jak ktoś dobrze pracuje, a praca mu odpowiada to nikt go wygania nie będzie. Trzeba jednak pamiętać, że to zależy na kogo się trafi i wszystko jest indywidualne w przypadku każdego salonu.

Siema
Pracownik
@Absolut09

Większość pracowników jest zatrudniana na umowę zlecenie, a firma umowę o prace traktuje jako największa nagrodę dla pracownika, kiedy Ty nie masz z tego tytułu niczego więcej (podwyżki nie istnieją, premie ostatnio tez), dojdzie Ci jedynie masa dodatkowych obowiązków, a nagroda za to jest właśnie umowa o prace :P Szkolenia są online przed komputerem w pracy lub w domu, jakieś pierdolety, reszty uczy Cię ekipa. Nie chce zniechęcać, ale przyszłości w tej firmie sobie nie ułożysz. Praca była przyjemna jeszcze rok temu, ostatnie 12 miesięcy to dodawanie co rusz nowych obowiązków, więcej sprzedawaj, więcej wciskaj EP itd itd. Praca jako przejściowa jest ok, choć można się zniechęcić do innych tego typu zawodów. Ogromny nacisk na wyniki, ciagle maile upominające o poprawianiu sprzedaży, ale nic z tego nie dostaniesz, totalnie nic. Posłuchasz za to nie raz, jak firma cudownie się rozwija, co raz otwierają nowe salony, ale broń Boże nie maja pieniędzy żeby zagwarantować pracownikom na pierwszej lini frontu, godziwych warunków zatrudnienia. Na umowie zlecenie musisz zasuwać jakbyś co najmniej zarabiał 4 koła. Podsumowując: wyzysk. Jeśli masz okazje iść gdzieś indziej, idź, tu nic dobrego Cię nie spotka, jedynie ludzie mogą Ci się trafić fajni, ale to wciąż praca za najniższa krajową i premiami które za każdym razem z różnych powodów nie będą Ci się należały, a praca sama w sobie do lekkich niestety nie należy.

Worker21
Pracownik
 Pytanie

U was też jest ciśnienie na wyniki ( tzn. sprzedaż umbrelli i Empik Premium)? Czy tylko w łódzkim tak?

Kolo
Pracownik
@Worker21

Oczywiście że tak. Tyle, że teraz jest je łatwo osiągać bo ludzie chcą kupować. Jeżeli masz problemy ze sprzedażą to poproś o dodatkowe szkolenia. U mnie w salonie szkoliliśmy ludzi na inne sklepy i po kilku dniach świeżaki robią wynik U powyżej 11%, a EP w okolicy 2-3%. Dzisiaj jedna ze świątecznych pierwszy dzień na kasie i U 24%. Nie powinni być w tym okresie problemów z wynikami. Uderz do SM/PH albo do DMa. Pomóc może też Twoj trener regionalny. Jak nie na żywo to na teams.

Worker21
Pracownik
@Kolo

Nie wiem, czy będą chcieli szkolić kogoś kto jest zatrudniony na okres przedświąteczny na krótki czas. Zresztą teraz nie ma kiedy, bo gorący okres w handlu.

1
KajMan
Pracownik
@Kolo

nie wiem czy macie świadomość, ale EP założone w grudniu w dniach największego natężenia ruchu klientów nie wlicza się do premii (regulamin EP). Empik jest sprytniejszy niż Wam się wydaje ;)

wioosna
Pracownik
 Pytanie
@Worker21

Na pewno wszędzie strasznie cisną. U nas kierownik co chwila patrzy na dashbord i sprawdza wyniki masakra jakaś..Jeszcze za wyrobienie ustalonego poziomu premium mamy premie ale za umbrelle juz nic. A jak jest u Was? Czy macie premie frekwencyjną za grudzień? U nas do tej pory nie było ale podobno ma w tym roku być... Jak oceniacie przyjmowanie paczek no packing??U nas to dramat ze 3 godziny dziennie na to tracimy tyle tego jest, łatwo się pomylić jednocześnie obsługując klientów....Cierpliwości i spokoju Wam zyczę w tym okresie........

Worker21
Pracownik
@wioosna

No packing to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Przychodzi tego pełno i jeszcze trzeba się dobrze zastanowić, gdzie to pomieścić. Dodatkowe strefy na paczki już są przepełnione.... Nie wiem kto wpadł na tak "genialny" pomysł z tym no packing, ale powinien sam przyjść i zobaczyć ile czasu z tym schodzi. Dashboard jest oglądany cały czas, otwarty od rana do końca dnia.

Pan nikt
Kandydat
@Worker21

Tak, no packing to koszmar. Przyjmuje się godzinami, przychodzi tego ogromna liczba. Wydaje się długo bo ciężko się w tym odnaleźć. Dziękujemy centralo za jeszcze więcej pracy za najniższą krajową.

Czarna
Pracownik
 Pytanie

Pracuje w tym miejscu od 4 lat, niestety z każdym dniem jest gorzej. Empik na Śląsku. Największym absurdem jest „awans” na kierownika dyżurnego, który gwarantuje dodatkową pulę obowiązków, pewnej decyzyjności, odpowiedzialności jednocześnie nie oferując nic w zamian. Nie żartuję, nie dają ŻADNEJ podwyżki. Kolejnym absurdem jest praca za najniższa krajową dla 99% pracowników, poza zastępcą PH ;))) obowiązków wciąż przybywa, teraz musisz stać na kasie, doradzać, wciskać w większości nieopłacalny abonament, produkt przykasowy, wysłać SMS, pomagać w założeniu aplikacji, odsyłać do samoobsługi, kasować na tablecie, pilnować żeby nic nie skradziono i jeszcze się uśmiechać, za szalone 2 tysiące :) a i oczywiście stojąc na kasie trzeba tez WYŁAPAĆ z kasy SAMOOBSLUGOWEJ!!!! klientów którzy mogą już przedłużyć premium lub tych którzy kupują umbrelle. Śmiech na sali! warto również wspomnieć o co tygodniowych wizytach kierownika regionalnego, który straszy cię zwolnieniem, bo nie wyrabiasz i tak sporo zawyżonych widełek i nawet nie potrafi odpowiedzieć dzień dobry, chyba ze jest ze swoim przełożonym, to nagle jednak się przypominają podstawowe zasady kultury. To nie jest dobra firma, ludzie wyżej nie potrafią zrozumieć i odpowiedzieć na potrzeby pracowników, którzy są podstawą, bo kto wam drodzy kierownicy regionalni wypłaci premie, jak MY nie zrobimy wyników? :) ja juz odpuściłam i moi współpracownicy tez, za słowo dziękuje albo i jego brak rachunków nie zaplace, a głęboko mam te wasze plany do wyrobienia i wakajki za granicą :) szacunek do tych niżej od was, tego wam życzę, bo się pograzycie jeszcze bardziej.

Mike
Pracownik
@Czarna

Nie jestem ze Śląska ale potwierdzam. Od czasów pandemii wyzysk mną całego i brak nastawienia na pracownika w imię oszczędności. Kontrole Pana dyrektora, który mówi ci gdzie jeszcze musisz wykonać więcej pracy, najlepiej bez pracowników, za darmochę. Brak poszanowania ludzi i tyle.

M
Pracownik
@Czarna

Zastepca ph też nie zarabia lepiej Jestem nim od 5 lat i mam 100zl więcej niż zwykły kierownik.dyzurny .

Czarna
Pracownik
@M

Jako zwykły KD nie zarabiam nic ponad najniższa krajową. Akurat uważam ze każde stanowisko wyżej niż kasjer powinno mieć adekwatnie wyższa stawkę. Oczywiscie jeśli wypełniasz swoje obowiązki, a nie tylko dlatego ze ktoś tam kiedyś wybrał Ciebie, w sumie się nie sprawdzasz ale jak już jesteś to bądź. U nas poprzedni zastępca PH miał duuuzo wyższa stawkę, ale tez Czasy się zmieniły, Empik stał się prawdziwym korpo w którym ważne są tylko i wyłącznie cyferki.

Marek
Były pracownik
@Czarna

Przed pandemia i osoby funkcyjne mialy dodatek, teraz mozesz o tym pomarzyć. Za caly etat 2100 na rękę. A zastępca PH 150 złoty wiecej. To śmiech przez łzy. Co do ilości etatow i zakresu obowiązków nawet nie chce mi się pisać, bo wiele osob przede mną już to pisało.

Paweł
Pracownik
@Czarna

U nas wszyscy zarabiają najniższą bez względu na staż i obowiązki. Toteż ci młodzi zarabiają więcej (bo dostają brutto do 26 roku życia) niż ci z większym doświadczeniem. Pandemia jest pretekstem do braku podwyżek.

Antyempik
Pracownik
@Czarna

Prawda 100%

Roczny pracownik
Pracownik
 Pytanie

Nie polecam. Obowiązków coraz więcej. Kasa, tablet, co 2tyg nowa instrukcja, w między czasie i tak nowe promocje wchodzą inne schodzą i musisz sam wyłapać które zeszły wcześniej niż miały bo jak nie to musisz zmienić cenę na kasie i zgarniesz opiernicz, otwieranie sklepu, liczenie wszystkiego, przyjmowanie dostaw, roznoszenie wszystkiego, wieszanie durnych plakatów, sprzedaż premium na coraz większy % a i tak premie ledwo 50zl BRUTTO za to się dostaje, wypłata to najniższa krajowa i tyle. I jak tu z tego wyżyć? A to i tak nie wszystkie obowiązki bo doliczmy zamiatanie, wycieranie podłóg, kurzy, pomoc ludziom na sklepie, zbieranie odpieniczu od niezsdowlonocyh klientów bo na com coś jest 40% tańsze niż w salonie (zdecydowanie większość ilość rzeczy ze nawet mając premium to przez stronę bez premium wychodzi taniej) i masa masa innych rzeczy. I nie licz na to ze przy 1/2 bądź 3/4 etatu masz mniej obowiązków ???? masz tyle samo tyle ze musisz szybciej (usunięte przez administratora) zeby w czasie się wyrobić bo jak to tak mieć mniej do roboty niż ktoś kto ma na to samo dwa razy więcej czasu tam

wioosna
Pracownik
@Roczny pracownik

bo to w 100% prawda!!!Dziadoska firma

Antyempik
Pracownik
 Pytanie
@Roczny pracownik

Sama prawda. Empik to wyzysk za (usunięte przez administratora) pieniądze. Menedżerowie myślą, że pracownik chyba dla prestiżu przychodzi do pracy. Bo obowiązków od zatrzęsienia, a pieniądze żadne. Do tego niekompetentni kierownicy. Ja nie rozumiem jak można pracować jako wtorek manager i nie mieć pojęcia ani o książce , ani o muzyce czy filmie? Nie szanują pracownika. Działania i decyzje menedżerów są opóźnione. Każą coś zrobić a jak zrobisz to każą robić jeszcze raz bo jednak wizja im się zmieniła. Można jedna rzecz 30 razy poprawiać i nigdy nie wiesz czy to wersja ostateczna. Wyśrubowane normy. Jak osiągniesz wymagane cele dostaniesz 100 premii brutto. Z dobrego empiku w którym chętnie się pracowało nie zostało nic. Straciłem tylko zdrowie. Wylęgarnia mierny, biernych ale wiernych pani prezes ludzi.... Bez kompetencji zarządczych.

Kacper
Były pracownik

Pracowalem w empiku przez rok w jednym z zespołów domenowych jako java/kotlin developer. Małe podsumowanie moich obserwacji i przemyśleń. Organizacja: Architektura mikroserwisowa + kilka legasy projektów ( przez rok pracy tylko kilka razy musialem dotykać tych starszych systemów) Widać miejscami ze empik jako organizacją jest jeszcze w okresie przejściowym w kontekście technologicznym, ale odczuwalny jest ciągły progres. Codzienna praca: Jako członek zespołu jesteś odpowiedzialny za cały proces od refinementu taskow, poprzez development i review, na testach kończąc. Z czego testami głównie zajmuje się dedykowany zespołowi tester. Brak wielkiego parcia na nowe feature. Jeśli zespół potrafił uargumentowac, że w tym sprincie dowiedziemy mniej nowych funkcjonalnosci, bo musimy pozbyć się długu technologicznego, albo przerobić jakąś cześć kodu/architektury aby później było łatwiej, to nie było problemu i uzyskiwaliśmy na to przesteń. PO nie ingeruje w estymaty zespołu. Jeśli ma wątpliwości czy nie wyceniamy za wysoko/nisko to wspólnie wyjaśniamy dlaczego uważamy że taka wartość jest odpowiednia. Wszelkie inicjatywy są mile widziane. W moim zespole funkcjonowały co tygodniowe spotkania na ktorych poruszane były problemy/pomysły na usprawnienia i jeśli zespół decydował ze bedziemy mieli zysk z jego realizacji, to w miarę możliwości byl on wprowadzany w życie. Dodatkowo co 2 tygodnie jest gildia backendowa która ma podobne zadanie ale już w szerszym gronie. Mocne nastawienie na jakość kodu. Jeśli chodzi o nadgodziny to się właściwie nie zdarzają. Jednak każdy zespół ma wyznaczonego dyżurnego który po godzinach pracy, musi czuwać i w razie awarii jest wzywany( poprzez telefon) aby sprawdzil co się stało. Gdy jest się osobą dyżurna to niestety musisz mieć laptopa zawsze pod ręką żeby móc zareagować. To kto jest aktualnie dyżurnym ustala zespół, więc jak w danym tygodniu planujesz mieć jakieś aktywności które wykluczają posiadanie blisko laptopa to można się dogadac. Za bycie w gotowości jest wypłacana określona ryczałtowa kwota. Atmosfera: W moim zespole atmosfera była raczej luźna i nie spotkałem się z jakikolwiek przytykami personalnymi czy wytykaniem błędów. Gdy potknięcia się zdarzały, to temat byl poruszany od strony co zrobic zeby w przyszłości tego uniknąć. Osoby bardziej doświadczone dzieliły się wiedza i w razie potrzeby mozna liczyć na wsparcie kogoś z zespołu. Nie wiem jak ogolnie w organizacji to wygląda przez prace zdalna i mocno ograniczone kontakty z osobami z którymi się nie pracuje bezpośrednio, ale nie wydaje mi się zeby dochodziło do większych nieporozumień. Podsumowanie: Czas spędzony w firmie oceniam jako bardzo dobrze wykorzystany. Dużo się nauczyłem i miałem okazję popracować nad troche innymi problemami niz w poprzednich miejscach. Jest od kogo się uczyć i co wazne ludzie raczej maja otwarte głowy na nowe podejścia czy pomysły. Ze względu na szeroki zakres tego co się wykonuje( nie tylko klepanie kodu) jest poczucie ze faktycznie ma się wpływ na produkt który się dostarcza. Oczywiście nie jest to też firma w której będzie się wymyślało niesamowicie skomplikowane algorytmy, ale też nie jest to miejsce gdzie przez 8 godzin klepie się crudy.

qwerty
Pracownik
 Pytanie

Czy tylko w Gdańsku w Empiku nie można chodzić na przerwy ? nie można zjeść ? szkoda że podczas rozmowy kwalifikacyjnej nie powiedział nikt że w sklepie żyje się z tlenu i powietrza. Ogólnie nie polecam. Ogólny brak logiki i podziału , pracuje od tygodnia i nikt mnie do końca nie przeszkolił , kierownicy nawet mili ale pracownicy bardzo nie mili i przypierdolki ... Spadam z tej imprezy nie pisałam się żeby nie mieć nawet przerwy żeby zjeść kanapkę

asdfg
Pracownik
@qwerty

U mnie normalnie można chodzić na przerwy i jest bardzo miła atmosfera, a współpracownicy (większość) jest bardzo pomocna.

Gość
Pracownik
@qwerty

Jeżeli masz umowę o pracę to kwestię przerw reguluje kodeks pracy i nikt łaski nie robi pozwalając na przerwę. Chyba że pracujesz bardzo krótko w ciągu dnia. Jeżeli masz umowę zlecenie to nie posiadasz praw pracowniczych i trzebaby zerknąć do zapisów umowy.

Beata
Pracownik

Kupiłam książkę przekonana, że to zwykła książka do czytania, a to jakieś elektroniczny cudak, nawet nie mogę tego znaleźć na swoim koncie, prosiłam od razu o odstąpienie od umowy i zwrot gotówki, ale podobno przy tych zakupach nie można i lipa 16.90 zarobili, na szczęście to nie majątek, ale proszę uważnie czytać co zamawiacie bo można się naciąć!! Na telefonie nie wszystkie informacje są czytelne, a ja przez aplikację zamawiałam :( Nie polecam Empiku do zakupów,

Rafał
Były pracownik
 Pytanie
@Beata

To jesteś pracownikiem i nie wiesz, że jest coś takiego jak e-book? Zresztą opinia brzmi jak opinia klienta, a to forum dla pracowników opisujących odczucia w sprawie pracy w Empiku.

Zostaw merytoryczną opinię o Empik S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Empik S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Empik S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 275.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Empik S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 219, z czego 4 to opinie pozytywne, 167 to opinie negatywne, a 48 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Empik S.A.?

    Kandydaci do pracy w Empik S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Empik S.A.
Przejdź do nowych opinii