Praca jak praca, może idealnie nie jest, ale też nie ma co narzekać. Warunki takie że raczej nikt nie płacze.
Hej@Meggie, wszyscy piszą, że raczej ok. Ale taka informacja nie jest wystarczająca dla kogoś rozważającego objęcie jakiegoś stanowiska w Prima Moda. Możesz podać bardziej szczegółowe informacje: na przykład jak wygląda Twój typowy dzień pracy?
Od jakiego czasu jesteś zatrudniona w Prima Moda? Czy uważasz, że firma oferuje jakieś ciekawe możliwości rozwoju zawodowego?
Polecam prace, dobra, jasna umowa, warunki też dają ok
Napisałaś/łeś jasna umowa- co masz przez to na myśli? Czy w warunkach Twojej umowy z Prima mowa, jest jakaś informacja o ewentualnych premiach, lub nadgodzinach?
Jak traktowani przez kierownictwo są pracownicy Prima Moda? Czy ich praca jest oceniana i adekwatnie wynagradzana, czy można liczyć jedynie na wynagrodzenie zawarte w umowie?
Czy to firma na pare miesięcy czy na stałe?
2 spotkania z Panią Agnieszką. Pierwsza rozmowa ogólna, krótka prezentacja firmy, oczekiwań. 2ga rozmowa przedstawienie propozycji finansowej.
Przebieg kariery, co wiesz na temat firmy, praca z wskaźnikami, zainteresowania.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jak długo trwa proces awansu w Prima Moda S.A.?
Tragedia!! Nie polecam ani zakupów ani pracy w tym sklepie. Od strony klienta jakim byłam zanim podjęłam tam prace niestety galanteria jakościowo bardzo kiepska, to co pisała poprzedniczka odnośnie produkcji tych rzeczy jest prawda. Chińszczyzna!! Już wcześniej zastanawiało mnie dlaczego te rzeczy tak szybko się niszczą. Obsługa klienta niekompetentna. Ludzie którzy reklamowali produkty byli ignorowani, czekali po miesiąc na rozstrzygnięcie choć czas był do 14 dni. Sama praca i atmosfera bardzo kiepska.
Pracowałam w tym sklepie dosyć długo nie wiem skąd tyle jadu ze strony "byłych pracowników " Buty oczywiście,że są ze skóry jak i ze skóry LICOWEJ ! :) Nie bronie tej firmy ,ale pracę jak najbardziej polecam , Regionalny super - inne sklepy mogą pomarzyć o tak kompetentnym pracowniku, we wszystkim pomaga nie ma u niego słowa NIE. U mnie ekipa była ok ,również jak czegoś nie wiedziałam dzwoniłam do innych sklepów zawsze były pomocne. Wypłata na zleceniu - Zawsze na CZAS . Musiałam zrezygnować z powodu przeprowadzki do innej miejscowości .
Obsługa na galeri bałtyckiej pierwsza klasa bogata znajomość produktu na pewno wrócę
(usunięte przez administratora)
Ja prawie 10 dni pracowałam bez umowy. Na rozmowie rekrutacyjnej była mowa o umowie o pracę, gdy po 10 dniach pracy na czrno (bo jak inaczej można to określić) i ciągłego upominania się o umowę otrzymałam umowę zlecenie. Wyszłam z tej pseudo pracy tak jak stałam.
Wiele firm daje na początek zatrudnienia umowę zlecenie, a po okresie próbnym kiedy pracownik się sprawdzi można wnioskować o bardziej korzystny kontrakt na czas określony. Pracując kilka dni poznałaś trochę warunki pracy. Czy atmosfera w firmie i relacje między pracownikami były według Ciebie zadowalające?
A wiec pracowałam w primamodzie w Płocku ponad miesiąc i ostrzegam przed tym wszystkie dziewczyny. Stanowisko „kasjer” niektórzy chyba mylą. Typowe przynieś podaj pozamiataj,i zrób coś za mnie a do komputera się nie dotykaj. Nie zostałam poinformowana o tym ze nie przedłuża mi umowy i jakbym sama nie zdobyła wiedzy na temat tego ze można mieć premie nie wiedziałabym o tym. Lepiej szukajcie sobie pracy w mcdonaldzie przynajmniej tam jest milsza atmosfera. A o jakości torebek i butów nie wspomnę. Towar przychodzi z chińskimi znaczkami ale trzeba kłamać ze włoski. Praca w Wiśle w Płocku. Pozdrawiam
Witam niestety też zostałam (usunięte przez administratora), przyszły do mnie buty inny model niż zamówiłam, więc je odesłałam i czekam już prawie 2 miesiące na oddanie pieniądzy, dzwonię, piszę maila i zero reakcji. W tych czasach to jest kpina. Napisałam im negatywny komentarz na instagramie, ale nie sądzę, że to coś da.
Szkoda, że po fakcie zaczęłam szukać opinii na temat tego fatalnego sklepu. Od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy za zwrócony towar. Tak jak inni ciągle otrzymuję tę samą informację, że przelew czeka na zaksięgowanie w dziale finansowym i że proszą o cierpliwość. Moja cierpliwość już się skończyła. Sprawę kieruję do sądu. Chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego.
Bardzo dobrze Pani zadecydowała. To są (usunięte przez administratora) Wprawdzie wymusiłam na nich zwrot moich pieniędzy, ale obracali nimi tak długo jak się dało. Otrzymywałam od nich te ich szablonowe odpowiedzi, bez imiennego podpisu pracowników biorących udział w tym nieuczciwym procederze. Sprawę miałam juz zgłosić na policję i do Rzecznika spraw konsumenckich, pisemnie zawiadomiłam ich o podjęciu takich kroków jak rownież o imienne i z nazwiska podpisywanie wiadomości mailowych ale oczywiście nie ujawniają nazwisk osób biorących udział w tym (usunięte przez administratora). W konsekwencji dostałam od nich „darmowy” bon na zakupy o wartości 50 zł do wykorzystania w ramach ich prZeprosin, ale od miesiąca ???? nie realizują tego bonu pomimo, że towar który wybrałam jest na stanie sklepu! Chciałam tylko sprawdzić czy są wiarygodni i tu okazuje się też oszustwo z ich strony . Ponadto wezwałam ich do zapłacenia mi ustawowych odsetek za nie wywiązanie się z terminu. I tu rownież cisza, sprawę skierowali do działu finansowego , który chyba jest na księżycu . W razie gdyby potrzebowała Pani świadka w sprawie - chętnie przyłączę się , ponieważ takie sklepy oszukującego klientów nie powinny istnieć . Będę wszystkim odradzać zakupy w tym sklepie i w ich sklepach stacjonarnych. Pozdrawiam Anna
Dziś wreszcie po długim oczekiwaniu i wielokrotnych reklamacjach odebrałam zamówiony towar - z wykorzystanego „darmowego” kuponu. Nie otrzymałam jednak zawiadomienia, że ten produkt czeka na odbiór w sklepie(wbrew informacjom ze sklepu , że zostanę powiadomiona mailem), no ale to już chyba standard w traktowaniu klientów przez sklep Primamoda... Odsetki za zwłokę niestety jakoś nie dotarły, więc pomimo wszystko nie polecam zakupów w tym dziwnym sklepie.
(usunięte przez administratora) Odesłałam buty miesiąc temu i nadal nie mam pieniędzy, słyszę ciągle jedną bajeczkę że przelew został przekazany do działu finansowego nie szanują klientów obsługa beznadziejna czuję się (usunięte przez administratora)CZEKAM NA PRZELEW!!!!!!
Na pewno jeszcze sobie poczekasz... Firma zamyka sklepy jeden po drugim, dziwne że ktoś tam jeszcze coś kupuje. Towar jest z najniższej półki jakościowej. Ktoś kto pracuje i to sprzedaje to wie doskonale.
(usunięte przez administratora)Ja odesłałam buty 1.10.2019 i ciągle czekam na zwrot środków ...nikt nie odbiera telefonów brak reakcji na maile... to był ostatni zakup w tej firmie już więcej nie popełnię tego błędu! Ostrzegam innych przed zakupami produktów tej firmy.
Dziękuję za ostrzeżenie. Czy udało wam się nawiązać jakąś współpracę w ramach tego wątku? Bo widzę, że dużo osób tutaj ma problem ze zgłoszeniem reklamacji.
Może wreszcie wypowiem się tematycznie, jako pracownik. Pracuję w salonie i nie jest źle. Praca do ciężkich nie należy, a pieniądze zawsze o czasie na koncie. Przyznam szczerze, że teraz gdy pracuję maksymalnie jedną niedzielę w miesiącu jest już w ogóle super. Mogę spędzić dzień w domu z rodziną. Na razie nie myślę o zmianie pracy.
(usunięte przez administratora). Nie odpowiadają na maile i nie odbierają telefonu. Nie reagują nawet na informacje, że podam ich do Rzecznika Praw Konsumenta, UOIK i Izby Handlowej. Sprawę przekazuje do sądu.
Mogłabyś napisać, jak wyglądają warunki zatrudnienia w firmie Prima Moda? Zastanawia mnie, czy pracodawca bierze pod uwagę zatrudnianie mężczyzn, czy może w tej firmie pracują same kobiety? Chciałbym sprecyzować tę kwestię, ponieważ widzę, że firma sprzedaje również produkty z działu męskiego, dlatego chcę się upewnić, czy można śmiało aplikować.
Drogi moderatorze goworka, kiedy macie zamiar zrobić coś wreszcie z opiniami klientów i uczynić wreszcie to forum przydatnym dla PRAWDZIWYCH pracowników, a nie anonimowych hejterów? :)
Niestety nie jestem konkurencją, ale opinia się zgadza, potwierdzam, czekam na pieniądze bardzo długo, brak kontaktu, nie odbierają telefonów. Może to nie jest forum dla klientów , ale może pracownicy dowiedzą się jak traktuje się klientów.
Ja niestety mam bardzo zle odczucia co do tego sklepu sklep nie oddaje pieniędzy za zwrócony towar, nie tylko mnie. Wy pracownicy tylko (usunięte przez administratora)ludzi ze zaraz będzie zwrot itp. Oby się nie okazało że też taka odpowiedź dostaniecie jak będziecie pytać gdzie wasza wypłata. "Dział finansowy już zatwierdza płatność" bo tak oszukujecie ludzi.
Zgadzam sie z ww. opinią, skoro firma nie przestrzega zasad zwrotu pieniędzy lub ich nie zwraca , a pracownicy biorą współudział w tym procederze - to czy warto pracować w takiej firmie? Czy naprawdę nikt tam nie przejmuje się negatywnymi opiniami czy sprawami w sądzie ?
Niestety ja też jestem poszkodowana przez sklep Prima Moda, schemat ich odpowiedzi na moje ciagle monitowanie w sprawie odzyskania pieniędzy jest taki sam jak piszecie. Zakupiony online towar zwróciłam tego samego dnia kiedy był odebrany tzn. 1 października 2019 roku. Lekceważą mnie wciąż tymi samymi odpowiedziami „ze juz moj zwrot czeka na zaksięgowanie w dziale finansów” , od tygodni tak piszą. Przyłączam sie do ewentualnego pozwu zbiorowego i prosE o wskazówki jesli jakies macie co dalej robić . Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
A kontaktowałaś się z działem reklamacji w Prima Moda? To powinno pomóc. Daj znać, czy udało Ci się jakoś rozwiązać tę sprawę.
Nikt nie odbiera tel. Byłam dziś w sklepie stacjonarnym PM i oczywiście otrzymałam informację, ze dział finansowy zatwierdził i muszę teraz czekać na zwrot. Niestety widzę, ze to jest ich stała śpiewka i wszystkim to mówią...(usunięte przez administratora)..Nie wiem czy to coś da, ale jutro wybieram się ponownie do salonu i (usunięte przez administratora)
Witaj, ja również oczekuje zwrotu i raczej się nie doczekam...
0.2019 19:08 Najgorszemu wrogowi (usunięte przez administratora) pracy w tej firmie. Brak szacunku do pracowników, grafik dostawałyśmy najczęściej ostatniego dnia miesiąca. Obowiązków mnóstwo, a kierownictwo nie potrafi nowemu pracownikowi zapewnić nawet porządnego przeszkolenia. Wszystkiego nauczyć się musi w biegu i „przy okazji”. Poniżanie i obgadywanie na porządku dziennym. Atmosfera tragiczna. Kilka pracujących długi okres czasu pracownic zostało zwolnionych z dnia na dzień, bez podawania przez osobę zwalniającą konkretnego powodu. Wypłata raczej na czas, jednak dla pracowników z umową zlecenie zawsze z kilkudniowym opóźnieniem. Salon w Katowicach zamknięto w ciągu 3 dni- pracownicy zostali poinformowani w sobotę, w poniedziałek salon był już zamykany. Mnóstwo osób zostało bez pracy, a koleżanki nie dostały nawet obiecywanej premii od dokonanej w zeszłym miesiącu sprzedaży. Ludzkiego podejścia i empatii brak. Krytyka, obrażanie i nacisk na sprzedaż za wszelką cenę. „Góra” nie potrafi nawet zapewnić by do salonu na czas docierały podstawowe rzeczy potrzebne do prowadzenia go. Stały brak takich podstawowych produktów jak papier do kasy fiskalnej, stopek do mierzenia obuwia, taśmy czy reklamówek. Mobbing na porządku dziennym. Z takim podejściem do pracownika firma długo nie pociągnie.
Twoja opinia nie jest zbyt pochlebna. Możesz dodać jakie umowy są proponowane nowym pracownikom i czy osoby, które były zwalniane z powodu zamknięcia salonu dostały odprawę lub zaproponowano im pracę w salonie w innej lokalizacji?
Witam, dziś zostały zwrócone pieniądze na moje konto za zwrócone buty w PM. Co prawda po czasie, ale pieniądze oddane.Pozdrawiam
Byłam pracownikiem tej firmy jest to największy (usunięte przez administratora)w jakim pracowałam nikomu nie polecam i przestrzegam jeżeli masz trochę szacunku do siebie i nie jesteś zdesperowana nie pracuj tam . Jakość butów to dramat i ciągłe wciskanie klientom kitu jakie te buty są super . Klienci przychodzą do sklepu wręcz bluznia co za shit im sprzedajemy. (usunięte przez administratora)
Nie da się ukryć, że w sposób bardzo dosadny oceniasz pracodawcę, jakim jest Prima Moda, do czego masz oczywiście całkowite prawo. Dobrze byłoby jednak, jakbyś podała nam jakieś konkretne informacje, które ściśle dotyczą tamtejszych warunków zatrudnienia. Ciekawa jest tu na pewno kwestia zarobków, a dokładniej - premii. Czy w Prima Moda przysługuje ona wszystkim pracownikom, czy tylko tym nieco bardziej wyróżniającym się na tle innych?
Każdy sklep ma plan do wyrobienia. Jest plan ogólny dla całego sklepu i plan indywidualny, który trzeba zrobić na poziomie 70% żeby dostać premie. Sklep musi zrobić swój plan na poziomie min 90%. I wtedy każda osoba, która zrobi min 70% swojego planu dostanie premie. Ale plany do zrealizowania to standard w takich sklepach. Na tej podstawie sa dawane premie. Wyróżniające się osoby na tle innych mogą starać się o awans i podwyżkę.
Dziękuję za informację. Uważasz, że plan na poziomie 70% jest wykonalny? Powiedz coś więcej o tym, jak wygląda Twoja praca w Prima Moda S.A., dziękuję!
Totalny brak profesjonalizmu! (usunięte przez administratora) Reklamację uznano w terminie ale towaru mi nie oddali. (usunięte przez administratora) Towar najgorszej jakości!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Prima Moda S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Prima Moda S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Prima Moda S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 8 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Prima Moda S.A.?
Kandydaci do pracy w Prima Moda S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.