Opinie o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.
to co się tam odprawia przechodzi ludzkie pojęcie. Ile jest stałych pracowników? Rotacja jak cholera
Fajna firma, zdążyłem się już dobrze zaaklimatyzować
(usunięte przez administratora)
Obecnie trwa rekrutacja na projekty. Jeżeli chodzi o atmosferę w pracy to jest naprawdę świetnie. Młodzi energiczni ludzie, z którymi zawsze można się dogadać, chętni do pomocy. Jeżeli ktoś ma chęci do pracy i daje z siebie maksimum swoich możliwości to można naprawdę dobrze zarobić i szybko awansować. Wystarczy chcieć :)
Dla mnie fajna firma i nie dla leni-cwaniaczków!!
Wystarczy że umiesz powiedzieć cokolwiek i się przedstawić, to masówka.
Odnośnie wcześniejszego doświadczenia które jest bez znaczenia tutaj.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jednej osobie odpowiada firma innej. To nie jest powód, żeby popisywać sie wulgaryzmami w celu dokopana firmie. Może warto docenić miejsce pracy dokąd jest?
Czy firma ma jakies nowe oferty pracy, może ktoś wie?
Wszystkie oferty można znaleźć m.in. pod poniższym linkiem: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/lRXp/
Zastanawiam się nad podjęciem pracy w tym miejscu. Czy z tymi karami naprawdę jest tak źle jak piszecie? Na ile msc podpisuje się umowę? Po jakim czasie można zrezygnować/złożyć wypowiedzenie?
Witam serdecznie, Umowa podpisywana jest na 4 miesiące. Można ją rozwiązać z zachowaniem tygodniowego okresu wypowiedzenia lub za porozumieniem stron, bez zachowania tego okresu.
Zastanawiam się nad podjęciem pracy w tym miejscu. Czy z tymi karami naprawdę jest tak źle jak piszecie? Na ile msc podpisuje się umowę? Po jakim czasie można zrezygnować/złożyć wypowiedzenie?
Mam zamiar złożyć cv do firmy a słyszałem dużo dobrego. Po lekturze wpisów jestem bardzo zniesmaczony, tak skrajnie różne oceny, że gdybym chciał się wesprzeć przy wyborze pracy to nic z tego. Biadolenie jest tak ogólne na takich forach, że nie chce się czytać.
Praca dla Teleinvention jest z pewnością przyjemnością. Szkoda, że kilka osób bardzo aktywnych na forum szpeci wizerunek firmy. Myślę, że jeszcze będą tego żałowali!!
Nie rozumiem osób które narzekają na zapiernicz... Dla osób które wiedzą po co przychodzą do pracy, jest to idealne miejsce aby rozbudować swoje doświadczenie z CC. Liderzy, starsi konsultanci i trenerzy nad wszystkim panują zachowując przy tym miłą atmosferę pracy. Czasami bywało ciężko ale pojawiało się dużo motywujących konkursów. Kasa zależna od kilku czynników ale zawsze na czas i zgodna z tabelą prowizji, a prowizje wyglądają całkiem przyzwoicie. Osobiście polecam.
Czy w firmie jest naprawdę tak źle? A może jednak są tematy pozytywne o których warto rozmawiać? Może cos się dzieje nowego?
Moim zdaniem nikt nikogo do tej pracy nie zmusza, rzeczywiscie są obostrzenia ale to jak w kazdej firmie. Pracowalem w teleinvention przez trroche , bylem u roznych liderow a potem liderek i prawdemowiac tylko z jedna z nich chcialo sie pracowac. Owszem na projekcie byly kary ale zsawsze szlo sie dogadac jak nie mialem tych internetow to staralem sie to nadrobic w inny sposob, liderka byla bardzo wyrozumiala, nie wiem o co chodzi z tymi karami. Jak ty dajesz cos od siebie to i oni na ciebie inaczej patrza. Sam wiem ze na wakacje tam wroce, zarobki sa ok ( patrzac na inne firmy) grafik - w wakacje po to idzie sie do pracy zeby zarobic , wiec nawet to 80 jest ok. Mam nadzieje ze znowu bede w grupie Pani K i praca bedzie przyjemnoscia.
Podoba mi się, że firma odpowiada na niektóre pytania ludzi z tego forum, to takie sympatyczne i dobrze świadczy o nich. Szukam pracy i zaczęłam interesować się TELEINVENTION, szczególnie przy podpisywaniu umów nc+. W jakich widełkach mieszczą się zarobki ?
Witam serdecznie, Obecnie poszukujemy pracowników na projekt utrzymania klienta NC+: https://www.olx.pl/oferta/swietnie-zarabiaj-jako-doradca-klienta-srednio-16-5zl-h-CID4-IDiSkIR.html#cb6cebb787
Teleinvention Contact Center, Lockus potrzebuje pracowników? Nie mogę nigdzie znaleźć nowych ofert, może na tym forum ktoś mógłby podpowiedzieć? Zależy mi dlatego proszę.
@Rozczarowana - w 100% się z tobą zgodzę. Jaki Pan (tutaj Pani) taki kram. Liderzy - śmiech na sali. Ich praca polega na tym, że stoją i się śmieją lub wychodzą na papierosa. Nic więcej, a kierownik sie temu przygląda. Potrzebna jest tu osoba, która weżmie to i zacznie konkretnie zarządzać bo z samego wymądrzania nic nie ma. Co do stawek, to jak ktoś chce to może dobrze zarobić.
@Rozczarowana To że firma od Ciebie czegoś wymaga a Ty się do tego notorycznie nie stosujesz sprawia, że trzeba nałożyć karę ,żeby Cie w inny sposób zmotywować skoro nie wystarczą prośby i dodatkowe szkolenia . Firma dla osób, które przychodzą pracować i spełniają założenia firmy a nie przychodz (usunięte przez administratora) w stołek i chcą za to wynagrodzenia . Jeśli ktoś nie może liczyć na to, że spełniasz założenia to nie licz na dobre pieniądze . Normalna kolej rzeczy . Swoją drogą jeśli jesteś rzetelnym pracownikiem i przychodzisz pracować , można zarobić dobre pieniądze .
Wyobraź sobie że ja nie chodziłam i nie pierdziałam w stołek tak jak ty to ująłeś..bo mój staż sam mówi za siebie..bo gdybym nic nie robiła to bym już dawno stamtąd wyleciała..a te szkoleniaa o których mówisz to są żałosne..a przede wszystkim jak są już to bardzo bardzo rzadko..metoda kar weszła z dniem 1 stycznia czyli wtedy kiedy stawki ustawowo poszly w górę wiec jaki morał tego..a taki zeby jak najmniej zapłacić pracownikom..a to nie jest żadna mobilizacja dla pracownika a wręcz demotywacja..wczesniej bylo straszenie 8 zlotych brutto. A ze teraz tak byc nie moze to sa kary i to nie małe. Gdyby było tak super to by ludzie nie odchodzili..i z tego co wiem to wieksza grupa ludzi i to dobrych pracowników chce odejść..wiec sorry ale jednak nie jest tam tak idealnie..czyli to karanie pracowników wyjdzie im bokiem i nie będzie miał kto pracować..a tych nowych co przyjmują to nawet nie informują na rozmowach o karach..miesiac popracują i odchodzą.
Jak masz problem z poprawnym przeczytaniem tekstu, który wyświetla Ci się na monitorze lub z zapamietaniem obowiązku proponowania internetu w każdej rozmowie - to dziwisz się, że wprowadza się kary? Skoro przedsiębiorstwo za brak realizacji celu samo płaci kary? Potrafisz dużo wymagać od firmy, która Cię zatrudnia, ale w przypadku jakichś wymagań firmy od Ciebie - strzelasz prymitywnego focha :) nikt nie dostaje kary za to, że dobrze sprzedaje i trzyma się wytycznych
@Rozczarowana To że firma od Ciebie czegoś wymaga a Ty się do tego notorycznie nie stosujesz sprawia, że trzeba nałożyć karę ,żeby Cie w inny sposób zmotywować skoro nie wystarczą prośby i dodatkowe szkolenia . Firma dla osób, które przychodzą pracować i spełniają założenia firmy a nie przychodz (usunięte przez administratora) w stołek i chcą za to wynagrodzenia . Jeśli ktoś nie może liczyć na to, że spełniasz założenia to nie licz na dobre pieniądze . Normalna kolej rzeczy . Swoją drogą jeśli jesteś rzetelnym pracownikiem i przychodzisz pracować , można zarobić dobre pieniądze .
@Rozczarowana Nie zgadzam sie z Tobą, ja nie narzekam a do pracy idę pracować.
Wyobraź sobie ze ja tez chodziłam pracować..i dlugo pracowałam..bo prawie 2lata wiec to o czymś świadczy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 94.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 84, z czego 12 to opinie pozytywne, 59 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Kandydaci do pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.