Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

Natalia Van'dass

A ja nadal przystaje przy moich poprzednich opiniach . Bardzo polecam prace jezeli tylko chcesz sie starac sprzedawać( bo wiadomo każdy ma gorsze dni) i pokazac ze to potrafisz to na pewno zostaniesz doceniony i narzekać nie bedziesz. Pracuje w tej firmie juz chwile czasu i nigdy nie narzekalam . Atmisfera + ludzie = chęć do pracy . Natomiast jak sie komuś tylko komentarze na go work chce pisac bo ma zbyt wiele wolnego czasu to może polecę dziennikarstwo bo to specjaliści w KLAMSTWACH I OCZERNIANIU LUDZI

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AZ

Pseudo szkolenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szakalownik

Nie wiem kiedy to było w każdym razie dawno. Ja mam normalną zleceniówke ze składkami i żadnych kombinacji nie było.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zygii

zgadzam się z koleżanką Anitą w 100% niedawno zrezygnowałem i była to jedna z lepszych decyzji jakie podjąłem. Ogromna presja i stres ale nie taka jak wszędzie na sprzedaży tylko coś znacznie gorszego na zasadzie wyżywania się za swoją własną nieudolność, w kilku firmach sprzedażowych już pracowałem, w niektórych po 2/3 lata więc wiem co piszę. Liderzy wprost obrażają pracowników i "wielka Pani szefowa" z zarządzaniem niewiele ma wspólnego. Reszta pseudo liderów / kierowników powinna przejść gruntowne szkolenia z szefowania komukolwiek bo do bycia prawdziwym liderem wiele im brakuje, widać nikt ich nie nauczył i wątpię aby się coś zmieniło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wystarczy że umiesz powiedzieć cokolwiek i się przedstawić, to masówka.

Pytania

Odnośnie wcześniejszego doświadczenia które jest bez znaczenia tutaj.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anita

Co za dno... totalna porażka, ani jednej kompetentnej osoby na stanowisku kierowniczym. "rozgwiazda szefowa " bije wszelkie rekordy niekompetencji. Zajmuje się wszystkim tylko nie pracą. Reszta kadry to dosłownie jakieś osoby z łapanki bez podstawowej wiedzy o zarządzaniu. Atmosfera nerwowa. Pracowałam w innym call center i totalnie nie ma porównania. Jestem zła na siebie, że nie sprawdziłam wcześniej gdzie idę... Stanowczo odradzam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nopoprostunonie

Szczerze polecam prace w Teleinvention pracuje tutaj od ponad roku. Nigdy, przenigdy nie miałem problemu z kontaktem z liderami, zawsze naprowadzali mnie na cel aby stać się jeszcze lepszym sprzedawcą. Przyniosło to efekt w wygranych konkursach, podwyżkach.Podsumowując jeżeli nie umiesz się zaangażować to będziesz narzekać ze firma zła płaca żła, gdziekolwiek nie będziesz pracować zawsze przełożeni będą od Ciebie wymagać, nawet w zamiataniu liści.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
super

ja wolę mieć wyższe stawki godzinowe niż prowizje.To jest super, że firma docenia i nagradza osoby które mają staż w firmie wtedy też są wyższe stawki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janucha

Są nowe stawki na nc+ - powiem szczerze, że nie spodziewałem się takich rzeczy :) W sensie podwyżek i to jeszcze przed grudniem. Fajnie :> Co prawda coś kosztem czegoś bo spadły prowizje i są inaczej rozliczane, ale tak czy siak wyjdę znacznie lepiej na nowych stawkach niż na starych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aganaszka

Uwielbiam pracę w tej firmie, wspaniali liderzy (zwłaszcza Aneczka, Michaś i Grześ, który już zmienił pozycję). Bardzo wyrozumiali i troskliwi. Bardzo miła atmosfera, nie zawsze jest kolorowo, ale jak wykonujesz swoją pracę sumiennie i się starasz to jest to doceniane. Kokosów nie ma, ale jako zajęcie dodatkowe jest w sam raz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DoDODo

A ja powiem tak: Pracuję i nie narzekam. Nie ma się co spodziewać kokosów na takim stanowisku ale płaca i tak dobra jak na nasze warunki. Nikt mnie nie goni do roboty, pracuję ile mogę. Prawda jest taka że jak chcesz to zarobisz nie chcesz to nie zarobisz. Jeśli chodzi o liderów to raczej mili są, fakt jak zrobisz błąd to Cię upomną ale chyba chodzi o to aby ich nie popełniać, prawda? Fakt szkolenia mogłyby być krótsze (ja miałem 80h) więc kasę za nie dostanę późno, ale faktem jest że dostanę, wiem ile i za ile więc wszystko jest OK. :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
utdd

A ja chcę tam wrócić zgubiłem się w dużym korpo i chce zarabiać mało na śmieciowej umowie za 120h pracy w miesiącu i bede wylewał potem gorzkie żale na gowork jak to zle i jak nie fajnie. Marze o tym

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ana

Polecam pracę w Teleinvention. Wszystko jest tutaj w porządku, a negatywne wpisy umieszcza tutaj tylko jedna sfrustrowana osoba zainteresowana wprowadzaniem przyszłych pracowników w błąd. R{{L

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DyzmaA!

Brak zastrzeżeń.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuz

Praca spoko, godziny elastyczne, atmosfera i ludzie super! Wypłata się zgadza, premia zgodna z wysiłkiem. Lider ludzki i dający dobre rady. Każdy zaczynający pracę raczej ma świadomość na czym ona polega,więc nie rozumiem narzekania. Nie podoba się,to zmień pracę. Myślę, że pora coś z siebie dać,a nie siedzieć i narzekać :) Pozdrawiam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OK

OK

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Madagaskar

Pierwszy tydzień łatwy nie był. Na razie jest ok. Pierwszy miesiąc za mną i wypłata w terminie i taka jakiej się spodziewałem. Żadnych kantów, wszystko gra. Co do Liderów, to nie zdarzyło mi się o coś zapytać, by nie znali odpowiedzi. Kumaci, przyjaźni ludzie z którymi można normalnie pogadać. Przychodząc miałem mieszane uczucia, ale wszystkie moje obawy się nie sprawdziły i sph mam już koło 1,0 ;).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karol

Nie polecam pracy w Teleinvention !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jolo

akie ty masz w tej firmie dni w tygodniu odbierane za prace w sobotę no to to już totalna bzdura

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zaciekawiony obserwator

Z ciekawości zapytam, jakie są przesłanki ku temu aby wyciągać wnioski, iż ktoś jest "gamoniem" i "nieudacznikiem" w związku z tym, że "uruchamia jedną umowę dziennie"? Wysokie umiejętności marketingowe mają być jakimś wyznacznikiem potencjału intelektualnego? Autorze wpisu do którego się właśnie odnoszę, to Ty w ten sposób odstraszasz ludzi od Teleinvention, sugerując, iż ktoś kto by się jednak nie odnalazł w tej typu bądź co bądź specyficznej pracy, byłby postrzegany przez firmę jako "gamoń" i "nieudacznik".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja

Oczywiście to bardzo dobrze, że się zwalniacie, bo my tu rządzimy ! I cokolwiek nie powiecie to i tak MY mamy rację. Nie polecam pracy w naszej firmie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?

    Zobacz opinie na temat firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 12 to opinie pozytywne, 60 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?

    Kandydaci do pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.
Przejdź do nowych opinii