Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię
O nas

Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. działa na rynku Call i Contact Center już od 2007 roku. To juz 8 lat bogatego doświadczenia. Od początku kładliśmy nacisk na wszechstronną ofertę usług pozwalającą w pełnym zakresie wesprzeć działania naszych Klientów.

Dzięki wielostopniowej rekrutacji, stałym szkoleniom oraz właściwej motywacji zbudowaliśmy zgrany i ambitny zespół ponad stu konsultantów. Ich zaangażowanie w pracę, interesujące pomysły i wciąż doskonalona skuteczność w obsłudze Klientów pozwala nam na zdobywanie nowych projektów oraz długofalową współpracę z dotychczasowymi Partnerami. Najcenniejszą rekomendacją dla naszych starań jest wieloletnie zaufanie naszych kontrahentów.

Portfolio naszych działań jest odpowiedzią na stale zwiększające się zapotrzebowanie na profesjonalną obsługę Klienta. Dzięki wypracowanym mechanizmom i technologii Contact Center możemy zaoferować szereg dedykowanych usług, które są skupione w trzech głównych obszarach działań. Wsparcie sprzedaży koncentruje się na kampaniach sprzedażowych i budowaniu baz potencjalnych Klientów; w ramach bloku badań marketingowych kontaktujemy się z respondentami przygotowanych badań oraz sondujemy oczekiwania rynku i odbiorców produktów i usług.

Ostatni główny obszar działań skupia się na prowadzeniu wielokanałowego Biura Obsługi Klienta. Aby skutecznie wypełniać powierzone nam zadania równolegle rozwijamy zarówno nasze zasoby ludzkie jak i infrastrukturę techniczną. Posiadamy odpowiednie zasoby IT nie tylko do realizowania zadań na miejscu w naszym call center, ale również do wyniesienia naszych usług na zewnątrz. Pozwala nam to zarówno na elastyczne podejście do fizycznej obecności konsultantów, jak i na oddelegowanie dedykowanego zespołu do siedziby Klienta, aby w jego firmie zorganizować stanowiska pracy. Prężnie rozwijająca się firma musi trzymać rękę na pulsie poprzez poznawanie nowych trendów na rynku Call i Contact Center oraz w miarę swoich możliwości na ich kształtowanie. Nasza kadra zarządzająca uczestniczy w ciągu roku w wielu wydarzeniach branżowych oraz aktywnie dzieli się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami w trakcie paneli dyskusyjnych. Równocześnie pracujemy nad tym, aby rozwijać i uaktualniać wizerunek Teleinvention dostosowując go do bieżących trendów i oczekiwań rynku.

Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.