Opinie o decathlon.pl - DECATHLON SP. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Decathlon Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Decathlon Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja sprzętu sportowego

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Decathlon Sp. z o.o. w Warszawa

M.P.
Kandydat

Dzień dobry. Pod koniec lipca odbyłam rozmowę rekrutacyjną w Decathlon Szczecin Ustowo. Wszystko było w miłej atmosferze i wyglądało spoko. Kierownik, który prowadził tą rozmowę powiedział że zadzwoni do mnie w najbliższy poniedziałek i powie jaka jest decyzja co do mojego zatrudnienia. Tak albo nie. Minął poniedziałek, wtorek. Czekałam na telefon. Cisza. W środę zadzwoniłam na ogólny teł Decathlonu w Ustawie s prośba o kontakt z ww Panem kierownikiem. Otrzymałam informacje, że nie ma go w pracy. Pan, który ze mną rozmawiał poprosił o mój numer, i powiedział, że przekaże info do kierownika z prośbą o kontakt ze mną. Minęło jeszcze że 5 dni. Napisałam maila do pani z kadr, która wysyłała mi zaprószenie na spotkanie z prośbą o informacją zwrotną do mnie. Po paru dniach dostałam odpowiedź, że oni zatrudniły inną osobę, i że pan który prowadził ze mną rozmowę dzwonił do mnie, a ja nie odebrałem telefonu, co nie jest zgodne z prawdą. Wszystko to słabo wygląda. Szkoda że tak wyszło, bo czekałam. Z innej strony , może i dobrze dla mnie. Tragedii niema, ale poczułam się nieprzyjemnie. Nikt do mnie nie dzwonił, nie mam żadnego nieodebranago tel obcego.

Oczywiste
Pracownik
@M.P.

Jak ktoś nie dzwoni, to znaczy, że nie są zainteresowani. Myśl... Pracodawcy często kłamią, że oddzwonią.

Aneta
Inne
@M.P.

Może po prostu pomylił cię z kimś innym, że dzwonił do ciebie. Skoro odbyłaś taką rozmowę rekrutacyjną, może powiesz czego się spodziewać, jakie pytania zadają rekruterzy? Na co twoim zdaniem, zwracają szczególną uwagę?

Merytorycznie od ex-pracownika
Były pracownik
 Pytanie

Decathlon jest firmą, która dawała niezłe zarobki i benefity oraz możliwość rozwoju, w szczególności osobom na/świeżo po studiach. Niestety sporo zmieniło się przez ostatnie lata i raczej nie polecam zatrudnienia w tym miejscu. Ale po kolei, jak wygląda zatrudnienie? Na wstępie umowa jest na 3-miesięczny okres próbny, po którym często dostaje się umowę na kolejne 3 miesiące. Teoretycznie warunkiem przedłużenia umowy na czas nieokreślony jest ukończenie wszystkich podstawowych szkoleń, w praktyce zwykle nie zwraca się na to uwagi. Benefity jak na pracę w sklepie są całkiem-całkiem - prywatna opieka w Luxmedzie i karta Multisport - obie po przedłużeniu umowy na czas nieokreślony. Decathlon oferuje dofinansowanie do sportu, więc część kosztów np. karty Multisport pokrywa pracodawca. Również po przedłużeniu umowy na czas nieokreślony dostaje się kartę zniżkową na produkty Decathlon (jest to chyba 30%, ale w praktyce po podatkach jakieś 17%). Niestety zniżka obowiązuje tylko na marki własne Decathlonu. Firma oferuje też przystąpienie do akcjonariatu pracowniczego oraz pracowniczego planu emerytalnego. Jeśli chodzi o sam format zatrudnienia to raczej nie ma na co narzekać. W takim razie skąd negatyw? Podstawowe obowiązki na najniższym stanowisku są bardzo kompleksowe i jest ich ogrom. Z jednej strony to plus, bo praca jest trochę bardziej zróżnicowana, z drugiej samo wdrożenie zajmuje dużo czasu ze względu na mnóstwo obowiązków i dedykowanych narzędzi. W skład obowiązków wchodzą: rozkładanie dostawy, składanie ubrań na dziale/przymierzalni, obsługa kas, pakowanie i wydawanie zamówień, odbieranie telefonów, inwentaryzacje, budowanie ekspozycji, rozpatrywanie reklamacji i wiele innych, a to wszystko oczywiście podczas obsługi klienta (który w Decathlonie jest wyjątkowo chamski, roszczeniowy i nie szanuje pracownika - piszę to z doświadczeniem w 5+ miejscach w szeroko pojętej obsłudze klienta). Niestety za ciągle rosnącą ilością obowiązków nie idzie wzrost zarobków - Decathlon zasłania się słabą sytuacją finansową (mimo, że rok temu bił rekordy sprzedaży), by nie dawać podwyżek, które jeszcze 3-4 lata temu były normą podczas ewaluacji rocznej. W tym momencie nawet przy ogromie dodatkowych odpowiedzialności (które podczas ewaluacji rocznej są brane pod uwagę do podwyżki) zazwyczaj słyszy się 'przykro mi, takie są widełki w tym roku, nie możemy dać ci więcej'. Mówimy o kwotach podwyżki, które z 10 nawet do 20% spadły do 1-7% (dla niewielu), co przy inflacji, która galopuje w zastraszającym tempie ciężko nawet nazwać wyrównaniem. Koniec końców okazuje się, że nowo zatrudnieni pracownicy zarabiają tyle co osoby, które ogromem pracy i zaangażowania przez kilka lat pracowały na wzrost wynagrodzenia. Jest to smutne i bardzo demotywujące, co skutkuje masowymi odejściami pracowników z długim stażem (aczkolwiek nowi pracownicy też się długo nie utrzymują, bo stosunek ilości obowiązków do wynagrodzenia jest porażający). To z kolei skutkuje brakami w obstawie, a więc i drastycznym pogorszeniem warunków pracy (np. spadek obstawy z 5 osób na dziale w ciągu dnia do 2-3; a obowiązków nie ubywa). Jeśli chodzi o management - część to managerowie z bardzo długim stażem, którzy w większości przypadków mają zaangażowanie na poziomie bliskim zeru, których główną ambicją jest utrzymanie wygodnej posady. Kwestia nowych managerów wygląda zupełnie inaczej. Polityka braku awansów wewnętrznych wymusza przeprowadzki w celu awansu, ale stawki dla nowych managerów nie są na tyle zachęcające, by decydowało się na to wiele osób. Te, które aplikują to często młode, nie zawsze bardzo doświadczone osoby, które z kolei cechują się dużym zaangażowaniem. Niestety nowych obowiązków jest sporo, ekonomicznych, hr-owych i innych, a nowy manager rzadko może liczyć na realne wsparcie ekipy MGT. To sprawia, że takie osoby często po kilku miesiącach rezygnują, poddając się presji (i ze strony teamu, i ze strony lidera jednostki, który wymaga kosmicznych wyników bez zapewnienia odpowiedniego wdrożenia na stanowisko). Za tym wszystkim idzie drastyczne pogorszenie atmosfery wśród przepracowanych, zmęczonych i zdemotywowanych pracowników. Podsumowując; o ile forma zatrudnienia jest jak najbardziej w porządku, to niestety realia pracy mocno przeważają na stronę negatywną. Mimo super relacji między pracownikami i fajnych integracji, niestety nie polecam pracy w Decathlonie. Na 'start' są prace o wiele prostsze i zarazem lepiej płatne, niewymagające przy tym zaangażowania z kosmosu i ślepego zapatrzenia w 'wartości' firmy (w praktyce nieistniejące).

Robotnik
Pracownik
@Merytorycznie od ex-pracownika

Zgadzam się z tą opinią w 100% i potwierdzam, że tak to wygląda. A jak słyszę te puste hasła o filozofii firmy... to chcę śmiać się i jednocześnie płakać.

Xyz
Kandydat

Decathlon Katowice, Reńców. Rozmowa rekrutacyjna w czwartek trwała z 30 min, było miło, sympatycznie, manager powiedział że do niedzieli dadzą znać i nieważne czy odpowiedź będzie pozytywna czy negatywna - ZAWSZE się odzywają. Minął tydzień i cisza. Proponuję panu managerowi Danielowi popracować nad profesjonalizmem

KP
Kandydat
@Xyz

Tak samo miałam, musiałam się dobijać telefonicznie po 2 tygodniach, po 3 etapie (!!) rekrutacji. Decathlon Targówek (centrala)

Danuta
Inne
@KP

I udało się w końcu z nimi skontaktować? Powiedzieli coś o wyniku rekrutacji?

Man
Pracownik

Nigdy już nie zrobię zakupów w Leroy Kremlin. Mam nadzieję, że właściciele tej splamionej ukraińską krwią sieci poniosą karę współmierną do cierpienia tych ludzi. Bojkotujcie ich, Auchan, Decathlon i inne volksputlerowskie firmy

5
XYZ
Inne
 Pytanie
@Man

Człowieku uspokuj się, niewinni obywatele Rosji z jakiej racji mają nagle nie mieć dostępy do normalnego życia ?? Ręce opadają

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie wiem, ile jeszcze czasu musi upłynąć, by coś zaczęło się zmieniać w toku prowadzonych polskich rekrutacji. Pomijam już fakt, że widełki wynagrodzenia były nieznane. Ale bardzo przykry jest fakt zupełnego zniknięcia rekrutera... Informacje o braku zakwalifikowania do kolejnego etapu dostałam jako mail automatyczny, bez prawdziwego feedbacku i podania przyczyn. Rekruterka obiecała telefon niezależnie od decyzji - finalnie był mail Dwukrotnie pisałam wiadomość o konkretne powody - zeru odzewu, rekruterka zapadła się pod ziemię. Jako kandydatka poświęciłam trochę czasu, by jak najlepiej odpowiedzieć na pytania w ankiecie i przed rozmową telefoniczną (ok. 20 minut), by się do nie przygotować. Przykry jest brak odzewu, a jedynie automatyczny mail z podziękowaniem za udział w rekrutacji. I wiem, pojawią się głowy - rekruter ma mnóstwo pracy itd. Doskonale to rozumiem. Ale nie rozumiem takiego podejścia w przypadku, gdy wymogiem były odpowiedzi w ankiecie. I nie jestem pierwszą taką osobą, to bardzo przykre. Przykre doświadczenie, ale jeśli tak mógłby wyglądać początek pracy w tym miejscu, to raczej można odetchnąć z ulgą. Szkoda, bo praca w branży sportowej to moje marzenie! Czas je zrealizować w bardziej przyjemnych okolicznościach.

Pytania

Najpierw była ankieta online dot. dotychczasowego doświadczenia i ogólnej motywacji do pracy w sporcie. Rozmowa telefoniczna była poniekąd powtórzeniem ankiety + mogłam zadać dodatkowe pytania.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Kupiec
Inne

Porażka - przyjechałem kupić rower rockrider Explorer 520 - w cenie 2599 ( cena na etykiecie w sklepie ) okazało się że mają ostatnia L-ke i M-ke . Poprosiłem o L , była to sztuka z ekspozycji z rysami, brakiem " dekielka" suportu , i lekko skrzywiona kierownica . Zaproponowałem ze kupię ten rower z tymi wadami po małym rabacie - sprzedwczyni poszła zapytać- poczym wróciła z informacją że nie dostanę rabatu a co więcej może sprzedać mi ten rower w cenie 2899 !! - Jak tłumaczyła bo właśnie była aktualizacja ceny - pomimo że cena na półce wisi 2599 ! Więc decathlon chciał mi sprzedać rower z ekspozycji z wadami drożej niż cena w sklepie ! Brawo.Decathlon !

kandydat Toruń
Kandydat

Byłem na rozmowie i kilku dniach wprowadzających w dechatlonie w Toruniu. Ludzie tam to jakiś zlepek patu,siarni. Zwłaszcza dyrektor Patryk, który mocno wchodzi każdemu w .... a za plecami obgaduje. Szukajcie innego fraje,, ra do pracy w takim obozie. No i proponuje lekcje kultury oraz pokory, bo wiele osób jej tam nie ma. Potrafią nawet do klientów pyskować bo dostawa jest ważniejsza. Sam byłem świadkiem jak naśmiewali się z jakieś dziewczyny bo była większa od innych. Za to o innej mówili co by z nią nie zrobili (wszystko słyszałem bo mieliśmy słuchawki) Nie polecam

XYZ
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w 2 sklepach w różnych miastach, atmosfera w obu podobna - są kwasy, ale ogólnie pracuje się dobrze, ludzie są mili i chętnie pomagają. Nikt nie patrzy na ręce, jeśli chcesz, możesz robić coś więcej. Fakt, pracy jest dużo i nie jest to tylko składanie bluzek i wieszanie spodni, ale przyjmowanie dostawy, inwentaryzacja, nauka o produktach poprzez szkolenia etc. Największy minus? - klienci. Większość jest bezczelna i nieprzyjemna. Traktują pracownika jak człowieka gorszego sortu, ale w sytuacji konfliktowej zawsze można liczyć na kierownika zmiany, który (o ile nie ma rażącej winy pracownika) stanie po stronie pracownika. Praca dla osób, które albo wiążą swoją przyszłość ze sportem (możliwość zostania liderem sportu), zarządzaniem ludźmi (menedżer) albo dla studentów, żeby pracować na dobrych warunkach.

Nie pojawiają się negatywne op
Inne

Dwa razy dodawałam negatywną opinię o produkcie i nie pojawiła się

Danuta
Inne
@Nie pojawiają się negatywne op

A spełniała regulamin portalu? Może opisałeś coś zbyt mocnymi słowami?

dechatlon Toruń
Inne

HAKUNA MATATA

Pracownik Toruń
Były pracownik
 Pytanie

Firma jest całkiem spoko. Mimo to nie polecam pracy w placówce w Toruniu. Sama praca jest przyjemna i lekka. Dużo wyzwań motywowało mnie do działania, a pracownicy tą "chęć do działania" zabijali w podszewce. Pierwszego dnia czułem lekki stres i treme. Przywitałem się z każdym, przynajmniej tak mi się wydawało. W pewnym momencie podszedla do mnie jedna dziewczyna i przy wszystkich powiedziała mi "a ty nie wiesz że jak się jest nowym to trzeba się przedstawić? Kultury Cie nie nauczono?" Miło? No 2/10. Sprawę zgłosiłem dyrektorowi bo z strony Marleny często spotykały mnie nie przyjemności. Dyrektor uznał że ona już taka jest i często nawet na niego krzyczy. Nie oceniam ale to nie ona jest dyrektorem. Tylko Patryk, który zaskoczył mnie mile bo pierwszy raz widziałem dyrektora pomagającego innym pracownikom. Raz wyśmiała mnie gdy zasugerowałem że jakiś baner jest za nisko. Uznała że nie mam nic do gadania i jestem od robienia a nie myślenia, a jak mi się nie podoba to mogę się zwolnić. Marlena doczepiała się do mojej diety, wyśmiewała to że jestem szczupły, dogryzała mi a zgłaszanie tego nic nie dało. Moja kierowniczka Natalia M. Uznała tak samo jak dyrektor że ona tak juz ma. Gdy powiedziałem że na drugi raz będę tak samo chamski to Natalia stwierdziła że nie mam prawa. A zachowanie Marleny nazwała żartami. Oczywiście Marlenie przeszkadzało jak trzymam jedzenie w lodówce, wiecznie mnie pouczała i zwracała uwagę. Wyobraźcie sobie że robicie coś a ktoś was przepytuje z tego co robicie a później zarzuca lenistwo i kłamstwa. Marlena wolała mnie za każdym razem jak były jakieś (usunięte przez administratora) na podłodze na poku bo chciała nauczyć mnie sprzątać. Kierowniczka nie zwracała na to uwagi, na każdym zebraniu skupiła się na problemach działu i reszty załogi (same dziewczyny) Ogółem czułem się tam gorszy, nie raz wysmiewno to że z Wrocławia przyjechałem i że mam się za niewiadomo kogo. Nikt nawet nie spróbował pogadać, częściej słyszałem przytyki i pouczenia. Jakbyście się czuli gdyby ktoś was spytał czy lubicie chłopców bo tak wyglądacie? Nigdy więcej takiej pracy. A Marlenie życzę nauki kultury i spojrzenia na ludzi jak na równych sobie. To że jesteś feministką, biegasz itd nie czyni Cie bogiem

Barbara
Inne
@Pracownik Toruń

Czyli tylko przez atmosferę zrezygnowałeś z pracy? :( Reszta warunków, umowa itp byla na plus?

Toruń
Pracownik
@Barbara

Tak, reszta zasługiwała na dużego plusa.

Bożena
Inne
@Toruń

To może Opowiedz też o tych dobrych rzeczach, nie tylko złych

piotr ciszewski
Pracownik

hi.chcialem podziekowac za pomoc servisantowi rowerowemu p.arturowi z lodzi za prowesionalna pomoc w reklamacji czesci do roweu.tak trzymac!!!pozdrawiam.

mer
Inne
 Pytanie

Bardzo nie podoba mi się fakt iż z działu gdzie są hulajnogi zrobił się teraz w wakacje plac zabaw. Nie można na spokojnie przymierzyć np. rolek, bo dzieciaki o dziwo z rodzicami przyłażą nie zainteresowani absolutnie kupnem hulajnogi i robią sobie takie okrążenia starając się oczywiście podskoczyć na tej hulajnodze jak najczęściej. Jeden odłoży hulajnogę następny już czeka w kolejce ,taka atrakcja w centrum handlowym a mamusia zachwycona stoi i podziwia swoje rezolutne pociechy. Jeszcze trampoliny brakuje i innego badziewia. Generalnie fajnie tylko jak już mam wydać 500 zł na rolki to wolę w cywilizowanych warunkach poza tym te rolki trzeba ubrać też się przejechać ale jak? Jak stado wariatów krąży wokół ? Beznadziejne jest też zmuszanie ludzi nawet starszych wiekiem, do kas samoobsługowych jak i tak ktoś jest na kasie.

Anna
Inne
 Pytanie

Bardzo nie podoba mi się fakt iż z działu gdzie są hulajnogi zrobił się teraz w wakacje plac zabaw. Nie można na spokojnie przymierzyć np. rolek, bo dzieciaki o dziwo z rodzicami przyłażą nie zainteresowani absolutnie kupnem hulajnogi i robią sobie takie okrążenia starając się oczywiście podskoczyć na tej hulajnodze jak najczęściej. Jeden odłoży hulajnogę następny już czeka w kolejce ,taka atrakcja w centrum handlowym a mamusia zachwycona stoi i podziwia swoje rezolutne pociechy. Jeszcze trampoliny brakuje i innego badziewia. Generalnie fajnie tylko jak już mam wydać 500 zł na rolki to wolę w cywilizowanych warunkach poza tym te rolki trzeba ubrać też się przejechać ale jak? Jak stado wariatów krąży wokół ? Beznadziejne jest też zmuszanie ludzi nawet starszych wiekiem, do kas samoobsługowych jak i tak ktoś jest na kasie.

anonim

(usunięte przez administratora)

Danuta

Do jakiej propagandy? Co masz na myśli?

Eleonora
Inne

Wczorajsze zakupy w sklepie w Bydgoszczy były dla nas bardzo udane. Pozdrawiamy pana Damiana

Mario
Inne

Bardzo dobry sklep stacjonarny w Bydgoszczy i świetny internetowy. Trollowanie na tej stronie świadczy tylko o głupocie piszących. Nawet nie wiedzą kto jest agresorem tej wojny trwającej już 8 lat

Warsz
Były pracownik
 Pytanie

Nie moge polecic tego miejsca nawet jako wartosciowego doswiadczenia. Kompletny chaos. Począwszy od listy obowiazkow, o ktorych nie bylo mowy przy rekrutacji. Jestes obsluga klienta, kasjerem na kasach, w magazynie o 5 rano, jako pracownik poczty (wydawanie, pakowanie i zbieranie przedmiotow ze sklepu i magazynu), po infolinie nawet jak przychodzisz do pracy na 6 rano. A wszystko to robisz obslugując nadal klientow na sklepie. Po to ze menadżerowie co x miesiecy wymyslaja Ci coraz to nowsze bardzo tworcze dla Ciebie kolejne obowiazki, a zarobek niezmienny. Nazywają to wyzwaniem, ktore Cie ma budowac o nowe doswiadczenia. Rozumiem ze 3 pracownikow na cały sklep przy porannym wykladaniu towaru (tysiace produktów) na caly sklep bo pozwalnialiscie ludzi bo Was na nich "nie stac" ma byc budujace dla tych co zostali? Ta praca to absurd. Cale szczescie ze bylem tam tylko przez krotki czas i znalazlem normalna prace. Przestrzegam!

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Praca jako manager zespołu Na jakie warunki można liczyć? Jaka podstawa? Jakieś premie?

Eksuwa
Były pracownik
@Paweł

Idź na rozmowę to się dowiesz xd ale nie warto

Danuta
Inne
@Eksuwa

Kurczę właśnie dlatego tu napisał żeby nie tracić czasu na rozmowy xd Ale nie warto ze względy na warunki finansowe czy coś jeszcze wg Ciebie?

Eksuwa
Były pracownik
@Danuta

Powiem tak, hajs zależny jest od lokalizacji. Decathlonom tak spadają teraz utargi, że o premiach można pomarzyć a podstawa co do tego stanowiska jest śmieszna. Masz mega dużo roboty i śmieszne pieniądze. Ale jak się wycwanisz to możesz prawie nic nie robić ale to to trzeba umieć...

Weronika
Inne

@Deccathlono, opinia, na którą odpowiadasz, pojawiła się już dość dawno, czy od tego czasu nic się nie zmieniło? Może kwestia szkoleń jest zależna od oddziału? Czy jest coś, na co jeszcze powinni zwrócić uwagę potencjalni kandydaci?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ
Były pracownik
@Weronika

Nie nie jest to tego kwestia. To jest kwestia tego, że wszystko jest po taniości a szkolenie prowadzą pracownicy, którzy bardzo często sami nie wiedzą o czym mówią.

Szymon
Inne
@XYZ

I co, przez lata firma funkcjonuje w ten sposób, jak to było wcześniej opisane? Bo kwestia szkolenia to zapewne nie jedyny aspekt pracy tam do poprawy? Jak na dziś wyglądają zarobki, jak z szacunkiem do pracownika, czy jest gdzie zjeść w spokoju posiłek?

Iwona
Inne
@XYZ

no dobra może jest taniej, ale czy ta praktyka szkolenia pracowników przez pracowników bez wiedzy dotyczy i prac biurowych i na sklepie? czy w sklepach do kontaktu z klientem jest inaczej?

K.K.
Były pracownik

We wszystkich Decathlonach na śląsku BEZ WYJĄTKU jest kolesiostwo. Nowi pracownicy traktowani jak ufo, wszędzie porobione są jakieś grupki obgadujące się wzajemnie. W pracy jest bardzo słaba atmosfera i te całe szopki na temat "wartości" to śmiech na sali. Żaden kierownik ani dyrektor się tego nie trzyma. Nie polecam pracy w tej firmie nie tylko za wcześniej wymienione rzeczy, dodatkowo jeszcze wynagrodzenie jest bardzo niskie w porównaniu do konkurencji. Pozdrawiam serdecznie.

XYZ
Były pracownik
@K.K.

Na północy dokładnie to samo ;)

Zostaw merytoryczną opinię o Decathlon Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Decathlon Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Decathlon Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 55.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Decathlon Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 4 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Decathlon Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Decathlon Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Decathlon Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii