Opinie o Call Center Poland w Rzeszów

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Call Center Poland. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Call Center Poland o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center Poland w Rzeszów

star trek
Były pracownik

Pracowalam tam kilka miesiecy kasa jaka zarabialam to katastrofa!! Liderzy sa niemili

Hanna
Inne
@star trek

Dla każdego inna stawka jest zadowalająca. Możesz przybliżyć ile wynosiło Twoje wynagrodzenie oraz od czego ono zależy? Domyślam się, że jest płacona jakaś podstawa plus różne dodatki. Zgadza się?

star wars
Pracownik
@star trek

a ile bys chciala zarabiac xD najlepiej 50 zł na godzine a nie robic nic xD skoro kasa slaba to idz pracowac do galerii za 16 zł na godzine xD pozdro xD

dusigrosz
Pracownik

zatrudniają studentów bo mniejszy podatek wtedy płacą,

Karola
Pracownik
@dusigrosz

ale za to studenci mogą dostać kasę brutto na rękę, więc zarabiają więcej

Paweł
Były pracownik

Mialem przyjemnosc pracowac na kilku projektach w tej firmie. Najmilej wspominam prace na meilach daja mozliwosc pracy zdalnej, na menagerów zawsze mozna bylo liczyc. Nie rozumiem skad tyle negatywnych opinii, praca byla moją pierwszą pracą, poznalem wielu ciekawych ludzi i moglem nabyc doswiadczenia w pracy z klientem, co w obecnej pracy bardzo mi sie przydało. Grafik mozna ukladac samemu, wiec na luzie jest mozliwosc pogodzenia pracy z nauką. Polecam wszystkim, jezeli faktycznie bedziecie pracowac, a nie udawac ze cos robicie, to gwarantuje, ze zaden lider nie bedzie sie was czepial. Najlatwiej jest ocenic innych i napisac anonimową opinię, a samemu nie robić nic

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Call Center Poland? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

xd
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

słuchawki a co więcej ci potrzeba? XDDDDD

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

pozytywnie

Pytania

proste pytania, sprawdzanie dykcji poprzez wierszyki, rekruterka miła

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Pracownik Stoiska Mięsnego
Rzeszów
Frac Detal Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży zagranicznej
Rzeszów
Europak Sp. z o.o. sp.k.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Rzeszów
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Likwidator szkód rolnych i majątkowych
Rzeszów
MWJ Rzeczoznawcy Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
zbiory pomidory
Były pracownik

lepiej borówki zbierać w Bieszczadach niż pracować w tej firmie

ccp
Były pracownik

wyzysk pracownika

rekruter
Były pracownik

Klimat - brak klimatu a raczej klimatyzacji. Na wiosnę śmierdzi na sali jak w kurniku w lato klimat piekarnika. Pot cieknie po .... a serwery, co i rusz padają z przeciążenia. Nie da się oddychać. Gdzieniegdzie poustawiane wiatraczki ledwo, co dychając mielą śmierdzące powietrze przez cały dzień. Do stołów i klawiatury komputera można się przykleić. Gąbczaste nakładki na słuchawki swój kolor straciły w ubiegłym stuleciu. Kleją się od pudru, potu, usznych wydzielin i Bóg wie jeszcze czego. MASAKRA !!!

księżniczka
Były pracownik

jak najdalej trzymajcie się od tej firmy. Zatrudniają na umowę śmieciową, każą tyrać ponad 8 godzin dziennie tyrać a pensje minimalne.

anonim
Były pracownik

Fatalne zarządzanie, pomimo starań liderów, wszechobecna dezorganizacja. Kontakt w PILNEJ sprawie z koordynatorem projektu ciągnął się dniami/tygodniami, bez efektów. Odczytywanie i nieodpisywanie na wiadomości- norma. Niepoważne traktowanie pracowników również. Stanowczo odradzam mimo, że na początku wydaje się obiecująco i miło.

RZESZÓW
Były pracownik

TRAGEDIA. po pierwsze stanowiska to tragedia, porysowane, zakurzone, często nie ma słuchawek lub klawiatur, HIGIENA MASAKRA, sekretarki co siedzą tylko na dupie w pokoikach nawet nie wezmą szmsty i nie przetrą, jakby sanepid wpad to by w (usunięte przez administratora) to zamknęli, ściernisko wirusów.

das widania
Były pracownik

ogólnie nie polecam przez stres i bałagan jaki tam panuje, jak się spełnia wyniki jest ok jeśli nie to zaraz krzyczą i grozą wyrzuceniem, pensja to też jakiś śmiech na sali w porównaniu do utraty zdrowia psychicznego

Angelika
Były pracownik

Moim zdaniem ta firma powinna zostać rozwiązana, gdyż osoby na wyższych stanowiskach mają wszystko gdzieś, nie traktują swoich obowiązków poważnie, wobec konsultantów źle się zachowują.Często dochodzi do nadużywania "władzy", a pani na recepcji non stop rozmawia o ploteczkach przez słuchawkę, zamiast prawidłowo wypłacić pensje(nigdy się ona nie zgadza). Słuchawki oraz sprzęt służący do pracy jest w fatalnym stanie.

nie wygodna praca
Były pracownik

byli typowym Call Center z naciskiem na wyniki, chwilami stresującą atmosferą, krótkimi przerwami, zatrudnianiem na zlecenie

była pracownica
Były pracownik

praca stresująca, wyczerpująca, czułam się po pracy jak zoombie,liderzy zachowywali się jakby encyklopedie wiedzy zjedli a sami jak siedzieli na słuchawkach to kaleczyli jak ofermy

Hanna
Były pracownik

Niepoważne traktowanie pracowników. Stanowczo odradzam mimo, że na początku wydaje się obiecująco i miło.

Trochę inaczej
Były pracownik

CCP w Rzeszowie. Pracowałam tam kilka lat i całkiem dobrze wspominam. Można poznać świetnych ludzi i wiele się nauczyć, nie jest to jednak praca dla obiboków i dzieci, które myślą, że wszystko się im należy nie dając od siebie nic. Czytając ostatnie komentarze widzę z reguły płacz osób dla których to pierwsza praca i jakiekolwiek stawiane przed nimi wymagania są ponad to co dostawali wcześniej od rodziców za to, że po prostu są. Nie jest łatwo, czasem dostanie się (usunięte przez administratora) od lidera, ale są też tacy, że naprawdę chcą pomóc. Pewnie większość myśli sobie że taki lider zarabia kokosy i nic nie robi a to najgorsze podejście bo wcale tak nie jest. Przy tym wszystkim zapominamy, że to też ludzie. Polecam osobom chcącym się nauczyć jak wygląda życie a płaczkom odradzam ;)

kasiula
Były pracownik

Ponad 2lata spędziłam w Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź i nie będę pracy tam wspominać chyba najmilej. W firmie są przełożeni, którzy wiecznie problemy stwarzają. Ogólna atmosfera jednak jest dramatyczna ! Nigdy bym tam nie wróciła...

Gość
Były pracownik
 Pytanie
@kasiula

Wiesz że Voice CC to całkiem inna firma niż Call Center Poland? Tacy ludzie piszą opinie tutaj, nie mający wgl pojęcia o tym gdzie pracowali ;)

Była pracownica
Były pracownik

Nie polecam. Kierownictwo to jakiś żart. Zero pomocy tylko straszenie zwolnieniem. Jestem w szoku jak ta firma wgl jeszcze działa.

zombie
Były pracownik

Praca: mordega straszliwa, tylko dla wytrwalych komandosow przyzwyczajonych do ciaglych atakow biurowych zombies.

ajser
Były pracownik

Warto tam przywędrować chociażby z ciekawości zobaczenia jak NIE POWINNO zarządzać się firmą i pracownikami. Egzaminy - na dziennej zmianie średnio 3-4 razy w miesiącu śmieszne egzaminy do których z wielkim przejęciem podchodzą koordynatorzy grup. Ogólnie jest to podszyte stresem, brakiem wynagrodzenia i straty czasu.

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center Poland - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Call Center Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Call Center Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 77.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 4 to opinie pozytywne, 62 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Call Center Poland?

    Kandydaci do pracy w Call Center Poland napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center Poland
Przejdź do nowych opinii