Czy ktoś wie czy jest jakiś dział reklamacji i skarg na przełożonych w tej firmie? Menagerowie nie palą się do podania żadnego maila swoim przełożonym :) Praco to (usunięte przez administratora)
@ksenia pracowałem jeszcze w czasach covidu i wtedy było podobnie, z tym, że oprócz K, można było bez obawy o niepoprawne informacje zapytać jeszcze M, którego już nie ma. Pozostali tm tylko grzali ciepły stołek bo im wygodnie zarządzać sobie ludźmi i wyrzucać tych, na których przyszła reklamacja za niepoprawne udzielenie informacji, które ostatecznie otrzymywało się od Ł, N czy pozostałych których już nie ma. Szkoda, że skład pomniejsza się o osoby, które były na to miejsce odpowiednie a nie o osoby, kóre ze swoją grupą sobie nie radziły. Ł dalej straszy planami naprawczymi, które potem mimo braku zrobienia wyniku przedłuża w nieskończoność aby tylko wywrzeć na konsultancie presje? Do N dalej lepiej się nie odzywać bo za zapytanie dostaje się ochrzan gdy klient czeka, a po rozmowie ochrzan, że rozmowa była tak długa?
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Call Center Poland?
Pracowałam w CCIG przy projekcie Tauron, na bardzo niewdzięcznym dziale - WINDYKACJA. Nie polecam pracy w tej firmie. Doświadczyłam czegoś, co można spokojnie nazwać (usunięte przez administratora), bo jak inaczej interpretować zachowanie opiekuna projektu, który zabierając na ,,odsłuch" prowadzi konsultację do momentu, w którym nie przyzna się mu racji (nawet jeżeli jej nie ma)? Bardzo niemiło wspominam czas spędzony w CCIG. Pracowałam w wielu miejscach, ale to zdecydowanie było najgorsze doświadczenie w moim życiu. Jeżeli macie alternatywę i nie potrzebujecie pilnie gotówki - niech wybierze rozsądek. Pamiętajcie, że zdrowie psychiczne jest bezcenne ;))
pozytywnie
proste pytania, sprawdzanie dykcji poprzez wierszyki, rekruterka miła
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy w Call Center Poland możliwa jest praca na podstawie B2B?
Widziałam, że trwa teraz rekrutacja, branża energetyczna i ubezpieczenia, czy ktoś mógłby mi powiedzieć ile trwaja szkolenia na tych projektach? :)
Jak długo trwa proces awansu w Call Center Poland?
Jeśli jesteś typem lizusa to szybko zdobędziesz uznanie i być może lepsze stanowisko/zakres obowiązków. Jeśli idziesz do pracy po to żeby zarobić a nie spoufalać się to długo pobędziesz na jednym i tym samym stanowisku :D
Jeśli jesteś typem człowieka, który myśli, że należy mu się za to, że wgl przyszedł to długo pobędziesz na tym samym stanowisku. Jeśli chce Ci się pracować, starasz się i akurat pojawia się szansa na awans z której chcesz i potrafisz skorzystać to można to zrobić.
ciekawe który menadżer napisał te odpowiedź XD mówienie ze każdy knt ma równe szanse jest manipulacją. Nie trzeba pracować długo żeby widzieć kolesiostwo na każdym kroku w tej firmie prawda jest taka, że jeśli nie jesteś lizusem to nie masz szans na awans, a jak cie nie lubią to zrobią wszystko żeby (usunięte przez administratora)
Wydaje mi się że to J.J, on ma taki spokojny styl mówienia, za którym kryje się kompletny (usunięte przez administratora) A kolesiostwo jest prawdą, sama byłam pupilkiem niektórych TM dopóki nie pozmieniały się grupy a niektórzy odeszli. Można było załatwić sobie obcięcie godzin w konkretnym dniu, a gdy TM kogoś nie lubią to tak naprawdę tylko czekają aż powinie się noga i przy najbliższej okazji wlepiają nagany. Znam przypadki wielu osób, które dostały dwie nagany w ciągu dwóch dni, bo TM nagle uważnie zaczęli śledzić ich pracę pod kątem najmniejszych błędów. CCIG żyło z wysokiej rotacji i zwalniali ludzi na potęgę, a teraz role się odwróciły, kiedy VCC weszło do gry. Przyjemnie się z boku patrzy gdy firma dostaje to na co zasłużyła.
Po długim czasie pracy zauważyłem, że jest rotacja konsultantów których liderzy nienawidzą i którym utrudniają pracę. Często byłem świadkiem jak czepiają się konsultanta (którego aktualnie sobie wypatrzyli jako ofiarę) o dosłownie każdą głupotę. Sam byłem przez chwilę taką ofiarą. Każdy mój krok był obserwowany, ciągłe sprawdzanie mojego pulpitu (nigdy nie miałem żadnej rozmowy o poprawie wyników, nikt nigdy nawet nie zwrócił uwagi na jakość mojej pracy lub zachowanie- nikt nie może zarzucić że zrobiłem coś źle i mnie sprawdzali). Teraz próbują zrzucić winę za negatywne komentarze na vcc? To jest już śmieszne, dlatego że złe opinie pojawiały się długo przed powstaniem VCC. Pracownicy porównują te dwie firmy, ponieważ w VCC liderzy traktują cie jak człowieka, a nie jak karalucha. W ccig wielokrotnie byłem świadkiem jak menadzerowie nadużywają wyższego stanowiska w firmie; krzyczą na konsultantów, straszą zwolnieniami, wymyślają jakieś idiotyczne zasady pracy (które sami łamią). Był zakaz używania telefonów przy stanowisku (nawet przy załączonej przerwie), ale znieśli go, kiedy jedna z menadżerek e-maili znalazła sobie dziewczynę wśród konsultantek XD bo przecież z zakazem nie mogłaby jej odpisywać na prywatne wiadomości na fb... Następna bzdura - jedna z liderek straszyła zwolnieniami za spóźnienia, zrobiła o to straszne zamieszanie... dwa dni później przyszła spóźniona do pracy 3h, jej spóźnienia były notoryczne - przez co konsultanci też mieli później problemy :) to oczywiście nie była jednorazowa sytuacja, ale nie będę się na ten temat rozpisywać bo w przeciwieństwie do plotkar z ccig mam własne życie i nie muszę obgadywać współpracowników na każdym kroku
możesz powiedzieć coś więcej o pracy w VCC? zastanawiam się po tych opiniach czy wgl warto składać cv do call centre poland czy lepiej sobie darować i poczekać na oferty w vcc, póki co mało informacji o nich w internecie, a nie chciałbym dokładać sobie stresu podczas studiów
Możesz złożyć do ccig jeśli nie masz innej opcji, 2-3 miesiące raczej bez problemu popracujesz (zawsze jak przychodzi dużo nowych osób to liderkom długo czasu zajmuje żeby każdego po kolei obgadać więc może Cię to ominie xD), na dłuższą metę nie polecam jeśli szanujesz swoje zdrowie psychiczne. Co do VCC - sam tam nie pracuję, ale wiem od znajomych którzy się tam przenieśli, że komfortu jest znacznie więcej, praca mniej stresująca i nikt się tam nie interesuje twoim życiem prywatnym - w przeciwieństwie do ccig. Jeśli zdecydujesz się pracować w ccig na @, to polecam chodzić po pomoc do chłopaków bo moim zdaniem dobrze wykonywali swoją pracę oraz widać że coś ogarniają z procedur i systemów. Baby tylko "ogarniają" jakieś pierdoły na zalando lub aliexpress w trakcie pracy XD
Najważniejsze to nie pochodzić do największej księżniczki ccig, jeśli nie jesteś w podbramkowej sytuacji daj sobie spokój. Jeśli się zdecydujesz na prace tam to tylko do chłopaków z pytaniami, ze swojej strony polecam omijać szerokim łukiem Panią z największym kompleksem M.
Totalną bzdurą jest to o czym tu piszesz, pracuję na mailach od kilku miesięcy i nie zauważyłem nigdy wymienionych przez Ciebie zachowań. Co do merytoryki projektu to tylko jeden z liderów nie do końca końca ją ogarnia, ale reszta z TM jest zawsze rzetelna i pomocna. Nie wiem czy nadal tutaj pracujesz, być może podpadłeś i zostałeś za coś zwolniony, ale jeżeli ktoś skupia się na swojej pracy, obowiązkach i nie ma fiu bździu w głowie to bez problemu można się dogadać.
A ja widziałem nie raz. Przeczytaj moją odpowiedź ze zrozumieniem. Tłumaczyłem, że za nic nie podpadłem, nie miałem rozmów z liderami, nie zostałem zwolniony. Nie pierwszy raz widzę tu wypowiedź lidera, który bezczelnie kłamiąc chroni swojego stanowiska. ✌️
Jeżeli do mnie pijesz to nie jestem liderem, nie chciałbym nim być i w najmniejszym stopniu nie jest to w sferze moich marzeń XD Osobiście sam nie doświadczyłem nigdy żadnych nieprzyjemności na projekcie mailowym, ani nie byłem ich świadkiem... stąd też dziwi mnie Twoja wypowiedź i się z nią nie zgadzam. Odnośnie pozostałych projektów to już inna kwestia, bo bywało różnie, ale na temat tego, o którym obecnie rozmawiamy złego słowa nie mogę powiedzieć.
Ja doświadczyłem, wszystko co napisałem to doświadczenia moje i innych konsultantów których byłem świadkiem. Wiele razy słyszałem jak obgadują konsultantów, nieprofesjonalne i nieetyczne zachowania są na porządku dziennym w tej firmie. Przelewanie osobistych problemów na pracę, niekompetencja, wybieranie "ofiar", czekanie aż konsultant popełni błąd żeby po nim cisnąć - a to tylko wierzchołek góry lodowej. Może masz problemy ze wzrokiem i słuchem jeśli nie widzisz tak toksycznej i niesprawiedliwej atmosfery. Myślę że liderki też nie chcą być na tym stanowisku, dlatego wylewają swoje frustracje na pracowników :) Inną sprawą jest to, że nie możesz się nie zgadzać z moimi wypowiedziami. To nie są opinie, tylko moje osobiste przeżycia. Nie rozmawiamy tutaj o smakach lodów, dlatego nie interesuje mnie co wolisz albo z czym się zgadzasz. Cieszę się, że nie doświadczyłeś pewnych rzeczy w tej pracy, serio super że w twojej karierze nie było mobbingu. To głupie że zarzucasz mi kłamstwo tylko dlatego że pewnych rzeczy nie widziałeś / nie doświadczyłeś :)
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Call Center Poland?
Pracuje w ccig na projekcie Tauron od około roku. Kilka osób pracujących ze mną zmieniło pracę i poszło do VCC. W CCIG jest jak jest, firma jak i lokalizacja ma swoje lata, nie wszystko jest nowe i piękne. Starają się jak mogą, co jakiś czas coś odnawiają żeby to w miarę wyglądało. VCC otwarte kilka miesięcy temu więc pewnie jeszcze wszystko ładne i pachnące, ciekawe jak długo... Wszystko się przecież zużywa jeśli ludzie tego używają do pracy, a i czasami nie wszystko szanują tak jak powinni. Trochę ta nagonka w ostatnich dniach na CCIG wygląda jak nawijanie makaronu na uszy wyborcom, albo jakby komuś nie szła rekrutacja i chwytał się ciosów poniżej pasa... Czyżby jakaś premka za to kto bardziej pocisnie konkurencji? xD Trudno też porównywać lokalizacje, która dopiero co została otwarta z taką, która funkcjonuje już kilka lat, gdzie pracuje pewnie ze 150 osób a w VCC ile, połowa z tego? Oczywiście, że fajnie byłoby mieć wszystko czyste i nowe, pracowałoby się dużo przyjemniej, pewnie po tych komentarzach znowu coś ruszy bo CCIG słucha i wyciąga wnioski. Wierzę, mocno, że ta kompromitująca próba zaszkodzenia CCIG wymierzona przez VCC, które tonie wyjdzie firmie tylko na lepsze. Wpłynie pozytywnie na warunki pracy u nas a VCC dalej zostanie w tym miejscu w którym jest. Podsumowując nie narzekam na pracę tutaj, jest sporo do poprawy, ale cały czas idzie ku lepszemu ;)
VCC nie musi ośmieszać CCIG. Oni sami to robią bez niczyjej pomocy. Prawdę mówiąc, słowa byłych konsultantów na tej stronie to dosłownie NIC w porównaniu do (usunięte przez administratora) jaką tutaj codziennie oglądam xD
Cześć słyszałem ze firma poszukuje osób do pracy przy mailach. Jestem zainteresowany, jak mogę dostać się na szkolenie?
Jak chcesz u nich pracować to najlepiej się tam przejdź i zapytaj. Ja pracowałem w ccig na infolinii i polecam
Hit to jest to, że niedawno firma odmalowała ściany i uważa to za remont xd Jakiś czas temu na dole budynku wszystko wymienili na nowe, na górze się nie da? Co, infolinia gorsza od maili? Widać kogo firma lepiej lubi a kogo nie. Czemu jedni dostali a my musieliśmy dalej w tych brudnych biurkach pracować? Vcc pozdrawia z czystych biurkek i pachnącej lokalizacji (:
Popieram przedmówcę. Firma chwali sie jako najlepsza i największa w środkowej europie, a lokalizacja gorsza niż standardowe callcenter co sprzedaje garnki. Jeśli firma szczyci się takimi sukcesami i chce przyciągnąć ludzi do pracy to powinni mieć budynek pierwszej klasy a nie ostatniej. Również przeszedłem do vcc i jestem zadowolony. Jak poprzednik, wchodząc od takiego oddziału chce się pracowć gdy wszystko wygląda ładnie. Na kiedy ccig odkłada remont albo zmiane miejsca? Jak już wszyscy sie zwolnią i pójdą do konkurencji? Mam wciąż kontakt z konsultantami z ccig, z tego co wiem conajmniej 10 planuje od kwietnia przejsc do vcc po tym jak wysłaliśmy im zdjęcia warunków w ktorych obecnie pracujemy. Jeszcze conajmniej 3 osoby takie jak ja wypowiedzą się dziś w tym temacie.
Czy w Call Center Poland zatrudniani są obcokrajowcy?
Jeśli dobrze mówisz po polsku i masz status ucznia / studenta to jak najbardziej. Zapraszamy.
Czy w Call Center Poland zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Niestety nie. Zakończyłem/am tam pracę miesiąc temu i w ostatnim dniu pracy potraktowano mnie jak śmiecia.
Czy w koncu pozbyli sie tych okropnych Team Leaderow, ktorzy byli w 2021 roku?
Tak, teraz konsultanci przejęli firmę i to oni mówią co liderzy mają robić bo znają ten biznes lepiej
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Call Center Poland?
Zależy czy idziesz na odpisywanie na maile czy infolinia. Jeżeli na maile to siadasz przed komputerem i po prostu odpisujesz, czasami musisz zadzwonić do klienta. Jak idziesz na zdalną ( o ile tylko królowe Cię polubią) to dostajesz stację z słuchawkami i monitorem. Osobiście nie polecam tej pracy i mocno zachęcam do szukania innej jeżeli masz tylko taką możliwość.
Wszyscy się czepiają menagerow a sukcesorzy tez nie są lepsi, Karolinka która każdemu zwraca uwagę za telefon a sama siedzi przy biurku i wszystkim pokazuje zdjęcia swoich kotów które nikogo nie obchodzą albo siedzi na facebooku, czy ja się mylę czy oni w czasie pracy nie powinni pracować?
Strasznie dużo nienawiści w tych wszystkich opiniach, ale jednak z tymi menadżerkami to prawda. Nie warto podpaść zaraz po szkoleniu którejś z Pań bo się ciągnie i ciągnie. Na szczęście nie miałem tej okazji, warto unikać i iść do chłopa na początku pracy żeby nie wylecieć z głupim (dla konsultanta nie zawsze bo wie mniej, dopiero przyszedł) pytaniem. Kuba i Mati chyba zasługują na największą pochwałe bo z reguły i konsultanci i tm jak coś cięższego to do nich. Nie wiem czy pracują tu najdłużej na tauronie ale troche wygląda to tak, jak by to oni byli z tauronu i pomagali reszcie tłumacząc im procedury. Nie będę taki, nie wymienię z inicjałów, wystarczy żeby odpowiednie osoby zainteresowały się po prostu kobiecą częścią i ich humorkami. Kwestia złego dnia u jednej czy drugiej i już jest lipa, przekładają swoje prywatne problemy na konsultantów. Nie jesteśmy wszechwiedzący a dobrze wiemy że ta cała baza wiedzy w jednym miejscu mówi co innego, a w drugim co innego, to się dziwicie że przychodzi się pytać? Chociaż nie to w tej firmie jest najgorsze. CZY OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA WYGLĄD FIRMY MOGŁABY OTWORZYĆ OCZY? Boxy pamiętają chyba jeszcze otwarcie firmy, poobdzierane, pobazgrane, nóżki ledwo się trzymają. Konsultanci projektu wycieczek nie robią za wiele a mają (a przynajmniej mieli) dwa monitory. Na Tauronie obsłguje się 6 różnych systemów na jakichś powalonych zdalnych pulpitach, a pracowaliśmy na jednym monitorze. Z dachu swojego czasu spadały robaki, nie wiem jak teraz, opuściłem ten (usunięte przez administratora). Był remont na dole, wooow, dlaczego strefa relaxu jest schowana tak, że żeby tam iść to trzeba przejść przez cały projekt maili XD? Co on tylko dla nich jest zrobiony? Człowiek pograłby na przerwie z ziomkiem w fife, chciałby tam iść i dostaje odpowiedź że nie jesteś tdk z maili i nie możesz tu być. W ogóle, apropo. Nie narzekajmy aż tak na menadżerki z info, na tych mailach to dopiero są Panie, Damy i Królowe Życia. Czemu nie zrobili tego chilloutroomu w drugiej nowej części? Ogólnie szkoda że nowe boxy dostał tylko jeden projekt, a o reszcie zapomnieli. Odrzuca to już w pierwszy dzień po szkoleniu. Zróbcie coś z tym w końcu bo będziecie na poziomie sprzedaży garnów.
Pracował ktoś może jako Konsultant ds. korespondencji mailowej? Polecacie tą prace?
Ja też pracowałam kiedyś na mailach, większość zdalnie, ale początki w firmie też miło wspominam. Kogoś chyba zabolał fakt, że nie dostał możliwości przejścia na zdalna ale do tego też trzeba mieć dobre wyniki bo duzo trzeba ogarniać na tym projekcie i jak ktos nie ogarnia, robi blędy to jak ma pracować sam w domu bez pomocy managera ??. atmosfera super, nigdy nie bylo problemu z pomocą, dostałam prace w zawodzie i aż zal bylo odejść, szczerze to nawet idac na fajke na przerwie nigdy nie slyszalam żeby ktoś cos zlego powiedział na ten projekt, Polecam i pozdrawiam liderki, ludzie nie mają co robić że takie bzdury wypisują...