brak logo

Grupa Producentów Warzyw AGRO GROUP Sp. z o.o.

Warszawice

Opinie o Grupa Producentów Warzyw AGRO GROUP Sp. z o.o.

Kav 2013-11-28 00:20:44
Nie wiem jakie tam są zarobki, ale chyba nie za wysokie skoro wchodząc do biura widać brudne obdrapane ściany,brudne schody itp.
2
nic 2014-05-02 07:33:49
Żenada, rozczarowanie, brak słów, do wypowiedzi wyżej - tam wszędzie jest brudno ;-D
porządny 2014-10-22 08:49:57
Syf...
Żenada...
kejj 2015-01-17 11:54:04
Nie warto zastanawiać się wogóle nad pracą w tej firmie,jeden wielki pier... idziesz do pracy i nawet nie wiesz kiedy do domu wrócisz, ten cały właściciel to by chciał aby wogóle z stamtąd nie wychodzić, umowa albo jest albo jej nie ma, totalna amatorszczyzna. A co do zarobków to już wogóle poraxka,za 5 tyg pracy nawet 2k nie dostalem gdzie tu sens gdzie logika, omijać szerokim łukiem tą firmę.
luki 2015-06-23 16:30:40
Witam, warto iść do pracy na magazyn do agro group w Warszawicach? Czekam na szybkie i szczere odpowiedzi. Pozdrawiam
zdziwiona 2015-07-29 12:35:47
Ta firma stale ogłasza nabór pracowników, ale chyba nie ma zbyt wielu chętnych, co mnie wcale nie dziwi. Panuje w niej ogólny rozgardiasz.Jak przychodzi do rozmowy to osoba rekrutująca nawet nie wie na jakie stanowisko było złożone CV (tak było w moim przypadku). Proszą też o podanie kwoty zarobków jaka by pracownika satysfakcjonowała a potem robią wielkie oczy. Przecież nikt nie będzie pracował za darmo.
porazka wyszla:-( 2016-02-17 12:55:58
Wlasnie rezygnuje z pracy w tej firmie . Zarobic mozna bylo i to czasem calkiem niezle no ale narobic sie przy tym tez. Ale ostatnio jest bryndza tzn w styczniu placili dopiero okolo18 i to nawet tym co mieli umowy zdazaja sie i tacy szczesciaze oczywiscie z urzedu pracy. A w tym miesiacu jeszcze niema dostali tylko ci z umowami ale tez z opuznieniem. Ogolnie jeden wielki bajzel nikt nic niewie. Omijac szeroko
pracujacy 2016-05-16 21:18:17
Teraz sa i umowy o prace i umowy zlecenia. To zalezy jak dogadujesz sie z kierowniczka,ogolnie trzeba pilnowac godzin bo przy wyplacie i tak cie okantuja na kasie.
BEZ PRZESADY 2016-09-12 13:42:44
bez przesady, nie jest źle, jeżeli wykonujesz swoją pracę dobrze, o co wszystkim pracodawcom chodzi- napewno zostaniesz za to doceniony- a to ze nie potraficie sie dogadac z ludzmi, to moze nie tylko ich wina?
antoni 2016-09-13 12:43:20
Wiadomo, że to nie zawsze tylko pracodawca jest wszystkiemu winien bo często pracownicy też masz swoje za uszami @BEZ PRZESADY ale skoro jest znośnie jak piszesz to powiedz czy będą się szykowały jakieś przyjęcia na zimę? Pewnie znajdzie się sporo chętnych i chciałbym być pierwszy
wkurzona 2016-11-06 16:10:55
Tak beda! Ale kop w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo roboty brak. Czekasz na telefon i niewiesz czy dzis pracujesz czy nie. Albo bedziesz robic do upadlego bo zamowienie trzeba skonczyc!
Zostaw swoją opinię o Grupa Producentów Warzyw AGRO GROUP Sp. z o.o. - Warszawice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa Producentów Warzyw AGRO GROUP Sp. z o.o.