Opinie o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów telekomunikacyjnych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

sric
Inne

TA FIRMA TO JEDNO WIELKIE (usunięte przez administratora) NIC POZYTYWNEGO NI MOŻNA O NICH POWIDZEĆ NIECH KAŻDY KTO MA CHOĆ TROCHĘ W GŁOWIE NI ODDAJE TAM NIC BO WRÓCI GORSZE NISZ POJECHAŁO TYLE W TEMACIE (usunięte przez administratora)ŻENADA

Pirytowana
Inne

Telefon oddany do Media expert 30/04. W dniu dzisiejszym6/05 dostaje sms, zeby zgłosić sie reklamacje. Reklamacja nieuznana z powodu kontaktu z ciecza... bzdura. Takie samo wytlumaczenie w zeszlym roku z takim samym modelem u brata. Smiech na sali.

Janek
Inne

Ślusarze i kowale zatrudnieni w te firmie nie mają pojęcia o naprawach elektroniki. Na gwarancji nie potrafią naprawić smartfona i żeby pozbyć się problemu wypisują bzdury o sprawności sprzętu. Postępowanie takie jest nieuczciwe i nieetyczne ale czego wymagać od tych młotków. Jeśli tylko możenie to unikajcie kontaktu z tymi przewałami.

Czorny
Inne
 Pytanie

Szkoda, ze tak pozno zajrzalem na ta strone. Telefon wyslany do ccs w ramach gwarancji - popsul sie wyswietlacz. Telefon w ksiazkowym etui, nigdy zadnych upadkowz stan wizualny jakby przed momentem z pudelka wyciagniety. Odpowiedz : uszkodzony mechanicznie wyswietlacz i dolaczone zdjecia jak to jest popekany. Krew mnie zalala bo jestem pewien ze nie bylo nawet ryski na wyswietlaczu. Przed wysylka dokladnie go obejrzelem. Gwarancja doot to door i serwis moze wszystko zrobic w celu unikniecia naprawy. Moga zrobic zdjecia, ze go pociag przejechal - a dlaczego nie? Obawiam sie, ze nawet jesli ktos przezornie zrobi przed wysylka fotki to powiedza, ze to zdjecia sprzed roku. Taka gwarancja to fikcja i ccs "pomaga" telefonom w uszkodzeniu mechanicznemu ktore nie podlega gwarancji. Wiecej nie kupie zadnego telefonu gdzie serwisem jest ta firma - przestrzegam!!!

EMERYT
Inne
@Czorny

Popieram w całej rozciągłości wpis od kolegi CZORNY. Stałym cwaniackim numerem CCS jest uszkodzenie telefonu w przypadku braku umiejętności i zwrocie nadal niesprawnego sprzętu. Więcej powiem : sprzedawca (przekręty z media ekspert) w oparciu o diagnozę pseudo serwisu CCS odrzucają reklamację i wszyscy są zadowoleni oprócz oczywiście oszukanego nabywcy

Grzegorz
Pracownik
@Czorny

Miałem taką samą sytuację.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie zadania lub pytania rekrutacyjne otrzymałeś od rekrutera w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta? Czy były zgodne z wymaganiami wskazanymi w ogłoszeniu? Kiedy otrzymałeś odpowiedź zwrotną?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Grzegorz
Inne
 Pytanie

Moja historia. Telefon Xiaomi Redmi Note 7 na gwarancji, problem z przerywanym dźwiękiem słyszanym na innym telefonie, zaniki sygnału, testowany na dwóch róznych kartach sim, w różnych lokalizacjach, odtwarzany wielokrotnie za każdym razem. Pierwsze wysłanie do serwisu: wymieniony głośnik (jakbym miał na ślepo wymieniać, to wymieniłbym raczej mikrofon) i aktualizacja oprogramowania - problem nierozwiązany. Drugie wysłanie do serwisu: wymieniona płyta główna i aktualizacja oprogramowania - problem nierozwiązany. Trzecie wysłanie do serwisu: informacja o niezgodności stanu wyświetlacza - uszkodzenie mechaniczne (telefon był dobrze zapakowany), zwrot telefonu bez naprawy z adnotacją, że nie można odtworzyć problemu, wskazana wymiana karty SIM (mimo informacji ze był telefon testowany na różnych kartach). Ręce opadają. A już szczytem bezczelności było to jak telefon został odesłany: w oryginalnym pudełku na dnie była folia bąbelkowa a ekran telefonu nie był nią zabezpieczony w ogóle (mimo tego, że przysłali protokół lekkiego uszkodzenia wyświetlacza). Za każdym razem zostawiałem numer swojego telefonu licząc na to, że ktoś do mnie oddzwoni i będzie chciał uzyskać jakieś dodatkowe informacje, które pomogą rozwiązać problem - nie było żadnego oddzewu. Na koniec zadzwoniłem sam, pani po drugiej stronie wysłuchała mnie i poradziła, żebym udokumentował na zasadzie nagrania video problemy z telefonem. Dziękuję, czwarty raz telefonu nie odeślę. Pytam: dlaczego został wymieniony głośnik? dlaczego została wymieniona płyta główna? - mam nadzieję że dlatego, że problem został zdiagnozowany. A może naprawa polega na wymianie poszczególnych części? Pozytywny aspekt jest taki, że nie musiałem płacić za te nieudane naprawy, ale telefon był niedostępny przez miesiąc i wrócił uszkodzony.

Andzia
Inne

Szkoda zachodu... Nie umieją naprawiać i tyle

EMERYT
Inne
@Andzia

POTWIERDZAM POTWIERDZAM POTWIERDZAM

Emeryt
Inne
 Pytanie

W swoim życiu miałem kontakt z różnymi serwisami autoryzowanymi (zwłaszcza samochodowymi) ale takiego nieuctwa i lekceważenia jak w CCS Piaseczno jeszcze nie spotkałem. Brak podstawowych umiejętności nadrabiają tupetem i bezczelnością. Jeśli czegoś nie potrafią naprawić to po prostu zwracają sprzęt jako niby sprawny i sprawę uznają za zamkniętą. Klasyczne podwarszawskie (usunięte przez administratora)

BOLO
Inne

Ostrzegam wszystkich. Dobrze się zastanówcie zanim powierzycie im swój sprzęt do naprawy. W moim telefonie na gwarancji nie przychodziły powiadomienia na pulpit o nadejściu SMSa. Pierwsza naprawa i uwaga: wymieniono moduł wyświetlacza (bez otwierania obudowy !!!) jak to się udało mistrzom zrobić nie wiem do dziś. "Wymiana " oczywiście nic nie dała. Druga naprawa - telefon zwrócony jako sprawny. Powiadomień jak nie było tak nie ma. Ręce opadają. To są działania autoryzowanego serwisu

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@BOLO

Szanowny Panie, Celem weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

863495041163971
Inne
 Pytanie
@BOLO

GoWork . A może znacie kogoś kto umie naprawiać nowe smartfony ?

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@863495041163971

Szanowny Panie, Prosimy o kontakt z nami pod wskazanym adresem: info@ccsonline.pl Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

M
Inne

Nigdy, nigdy, nigdy więcej wojny i korzystania z serwisu CCS!!! Uważam, że są nieuczciwi, nierzetelni, z deficytem moralnym i poznawczym. EuroAGD także nie potrafiło wziąć odpowiedzialności za Xiaomi, którego gwarancyjnej naprawy nie podjął się CCS z racji przyczyn fikcyjnych. Dokąd EuroAGD, Xiaomi czy ktokolwiek będzie posyłał sprzęt do CCS, dotąd nie będą korzystał z usług i produktów tych firm. Nie dla nieuczciwych firm.

rob
Inne

KPINA Odradzam , oddałem nowy telefon do serwisu po tygodniu użytkowania odkształcenie wyświetlacza w dolnym rogu urządzenia , dodam że urządzenie zostało zabezpieczone szkłem i silikonowym etui w dniu zakupu .Raport z obsługi serwisowej -Stwierdzono uszkodzenie mechaniczne (modułu ) wyświetlacza , rysy na panelu dotykowym, rysy na pokrywie baterii , wytarcie emalii urządzenia , ślady użytkowania , rysy na obudowie .Powiem delikatnie banda (usunięte przez administratora)I NACIĄGACZY koszt naprawy 451.92 zł.

Michael
Inne
@rob

"Stwierdzono uszkodzenie mechaniczne (modułu ) wyświetlacza" To chyba ich ulubiona diagnoza

Redmi 7A
Inne

Serwis sprawnie odbija gwarancje. Niestety w moim smartfonie dalej nie działa zasięg telefonu i nie polecam serwisu.

Dominik
Inne

Nie polecam współpracy z tym serwisem. Wysyłałem swój telefon gdzie działo się coś z ekranem przestawał działać w różnych miejscach. Serwis uparcie twierdzi że to mechaniczna wada mimo że na ekranie były tylko rysy (ślady użytkowania). Infolinia telefoniczna ciągle zajęta nikt nie odpowiada. Wymieniłem kilka e-maili co chwile inna osoba na nie odpowiadała. Nawet pani przyjmująca reklamacje nie była w stanie stwierdzić gdzie jest to niby pęknięcie. Prosiłem o ponowną ocenę stanu telefonu nie zgodzili się. Bardzo słaba jakość obsługi klienta. Pracownik, który zatwierdził tą "wadę" jest widocznie słabo zaznajomiony z serwisem telefonów. Nie pozdrawiam obsługi tego serwisu.

Sławek
Były pracownik

Pracowałem kilka lat temu w tej firmie przez około rok i widzę po komentarzach że nic się nie zmieniło. Atmosfera pracy słaba, brak jakiegokolwiek szkolenia stanowiskowego (trafiasz na salę i dostajesz urządzenie do naprawy i masz jeszcze na to określony czas, traktowanie nowych pracowników jak (usunięte przez administratora) także przez przełożonych i przydzielanie im "najgorszych nie rentownych" urządzeń do naprawy to normalka. Jeśli nie masz układów to nie zarobisz w tej firmie. Odradzam pracę w tej pseudo firmie a już w szczególności wysyłanie tam jakichkolwiek urządzeń do naprawy :)

Matthew
Pracownik
@Sławek

Trudno się z tym nie zgodzić. Dodam tylko o braku benefitów ( w tym premii świątecznych).

famas15
Inne
@Sławek

OOO gdzie CCS aby odniósł się do słów pracownika, a tacy porządni, to teraz jak byłeś pracownikiem powiedz jak to jest że telefony wracają uszkodzone z serwisu porysowane itp. co wy macie z tego tytułu ktoś was zmusza do tego

Zaniepokojony
Inne

Z gwarancji euro rtv agd trafił do was mój telefon xiaomi mi 10 zielony 8/128 W telefonie zepsuł się fizyczny przycisk odpowiedzialny za podgłaszanie multmiediów/muzyki. Telefo jest nowy niecałe 2 miesiące od zakupu, używany krócej, był noszony w szkiełku i etui pancernym, nie posiada widocznych rys ,zdjęcia zrobione w domu i w sklepie euro rtv przez obsługę. Mam nadzieje że w takim stanie wróci bo opis że telefon był już porysowany po prostu nie pyknie. Mam nadzieję że tel wróci naprawiony i cały żebym mógł wystawić pozytyw. Z góry dzięki

Zaniepokojony
Inne
 Pytanie
@Zaniepokojony

No niestety. Przycisk głośności został naprawiony. Jednak z mojego telefonu został wymontowany sprawny wyświetlacz który został zastąpiony innym wadliwym, z wyblakłymi kolorami, na kolorach ciemnych widać efekt ziarna, przez ekran przebija się światło nie wiem jak to opisać. Jest albo nie oryginalny albo wadliwy, zresztą nie zgłaszałem problemów z wyświetlaczem dlaczego został wymieniony? Opinia o tym "serwisie" to nie przypadek, nie zostawię tak tej sprawy.

Ania
Inne

Witam mam problem z tą firmą od 2020.grudnia mam problem z telefonem xiaomi redmi note 7 podczas rozmowy rozmówca słyszy pogłos w słuchawce ,firma wymieniała głośnik ,płytki złącz usb i aktualizują oprogramowanie,i nadal jest ten sam problem.Pracownica tej że firmy po rozmowie powiedziała że nagrała ten pogłos i co i Ta firma po 3i4 reklamacji uznała że Urządzenie sprawne nie wykonano naprawy żenada .Jestem zmuszona sprawę oddać do sądu bo już nie wiem w jaki sposób udowodnić uszkodzenie

ewa
Inne
 Pytanie
@Ania

cześć Aniu ,mam dokładnie taki sam problem i taki sam telefon.Ten serwis to jakaś porażka ,kto tam pracuje. Jakie znalazłaś rozwiązanie, ?bo ja już nie mam pomysłu. Pozdrawiam.

Marco
Inne
@Ania

Wyłącz asystenta Google to pogłos zniknie. Poszukaj w necie jak wyłączyć asystenta.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@Ania

Szanowna Pani, Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym serwisem drogą mailową pod adresem info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości zweryfikujemy opisaną przez Panią sytuację oraz udzielimy stosownych wyjaśnień i/lub zaproponujemy jej rozwiązanie. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@ewa

Szanowna Pani, W tym przypadku również prosimy o kontakt z naszym serwisem drogą mailową pod adresem info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości zweryfikujemy opisaną przez Panią sytuację oraz udzielimy stosownych wyjaśnień i/lub zaproponujemy jej rozwiązanie. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Klient
Inne

Centrum serwisowe Piaseczno to porażka moja sprawa trafiła do izby handlowej I nie kupować sprzętu w rtv euro agd

Lalalala
Inne

Telefon przyjęty w CCS w poniedziałek przesyłka trafiła do mnie dzisiaj, tel. działa więc polecam za szybką i sprawną obsługę, infolinia jak i kontakt mailowy również bardzo pomocny.

One
Inne
 Pytanie

Ostrzegam przed tym serwisem. Wysłałem w ramach gwarancji modem huawei z powodu niestabilnej pracy. Modem działa, ale czasami sygnał znika, pomaga ponowne wyłączenie i uruchomienie. Przez kilka dni dostałem odmowę w naprawie. Jak zaznaczono z powodu uszkodzeń elektronicznych i zaproponowano odpłatne naprawy w cenie 800 zł. To jakiś żart? Jakie może być uszkodzenie elektryczne, gdy on działa? Zamierzam zrobić niezależną ekspertyzę i skontaktować się z producentem sprzętu, ponieważ nie rozumiem, dlaczego huawei wydał im pozwolenie na gwarancyjne obsługę.

Szukający pracy
Kandydat
@One

Opinia nie żadnej wartości dla osób szukających pracy

Kasia
Inne

Czy centrum ma może jakieś wolne posady?

CCS S.A HR
Pracownik
@Kasia

Dzień dobry, jeśli jest Pani zainteresowana pracą w naszej Spółce proszę o przesłanie CV na adres rekrutacja@ooconline.pl .

CCS S.A HR
Pracownik
@CCS S.A HR

adres do rekrutacji: rekrutacja@ccsonline.pl :)

Piotrek
Inne

Poleca. Naprawa i wysyłka nastąpiła szybko i sprawnie.

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Przejdź do nowych opinii