TA FIRMA TO JEDNO WIELKIE (usunięte przez administratora) NIC POZYTYWNEGO NI MOŻNA O NICH POWIDZEĆ NIECH KAŻDY KTO MA CHOĆ TROCHĘ W GŁOWIE NI ODDAJE TAM NIC BO WRÓCI GORSZE NISZ POJECHAŁO TYLE W TEMACIE (usunięte przez administratora)ŻENADA
Telefon oddany do Media expert 30/04. W dniu dzisiejszym6/05 dostaje sms, zeby zgłosić sie reklamacje. Reklamacja nieuznana z powodu kontaktu z ciecza... bzdura. Takie samo wytlumaczenie w zeszlym roku z takim samym modelem u brata. Smiech na sali.
Ślusarze i kowale zatrudnieni w te firmie nie mają pojęcia o naprawach elektroniki. Na gwarancji nie potrafią naprawić smartfona i żeby pozbyć się problemu wypisują bzdury o sprawności sprzętu. Postępowanie takie jest nieuczciwe i nieetyczne ale czego wymagać od tych młotków. Jeśli tylko możenie to unikajcie kontaktu z tymi przewałami.
Szkoda, ze tak pozno zajrzalem na ta strone. Telefon wyslany do ccs w ramach gwarancji - popsul sie wyswietlacz. Telefon w ksiazkowym etui, nigdy zadnych upadkowz stan wizualny jakby przed momentem z pudelka wyciagniety. Odpowiedz : uszkodzony mechanicznie wyswietlacz i dolaczone zdjecia jak to jest popekany. Krew mnie zalala bo jestem pewien ze nie bylo nawet ryski na wyswietlaczu. Przed wysylka dokladnie go obejrzelem. Gwarancja doot to door i serwis moze wszystko zrobic w celu unikniecia naprawy. Moga zrobic zdjecia, ze go pociag przejechal - a dlaczego nie? Obawiam sie, ze nawet jesli ktos przezornie zrobi przed wysylka fotki to powiedza, ze to zdjecia sprzed roku. Taka gwarancja to fikcja i ccs "pomaga" telefonom w uszkodzeniu mechanicznemu ktore nie podlega gwarancji. Wiecej nie kupie zadnego telefonu gdzie serwisem jest ta firma - przestrzegam!!!
Popieram w całej rozciągłości wpis od kolegi CZORNY. Stałym cwaniackim numerem CCS jest uszkodzenie telefonu w przypadku braku umiejętności i zwrocie nadal niesprawnego sprzętu. Więcej powiem : sprzedawca (przekręty z media ekspert) w oparciu o diagnozę pseudo serwisu CCS odrzucają reklamację i wszyscy są zadowoleni oprócz oczywiście oszukanego nabywcy
Moja historia. Telefon Xiaomi Redmi Note 7 na gwarancji, problem z przerywanym dźwiękiem słyszanym na innym telefonie, zaniki sygnału, testowany na dwóch róznych kartach sim, w różnych lokalizacjach, odtwarzany wielokrotnie za każdym razem. Pierwsze wysłanie do serwisu: wymieniony głośnik (jakbym miał na ślepo wymieniać, to wymieniłbym raczej mikrofon) i aktualizacja oprogramowania - problem nierozwiązany. Drugie wysłanie do serwisu: wymieniona płyta główna i aktualizacja oprogramowania - problem nierozwiązany. Trzecie wysłanie do serwisu: informacja o niezgodności stanu wyświetlacza - uszkodzenie mechaniczne (telefon był dobrze zapakowany), zwrot telefonu bez naprawy z adnotacją, że nie można odtworzyć problemu, wskazana wymiana karty SIM (mimo informacji ze był telefon testowany na różnych kartach). Ręce opadają. A już szczytem bezczelności było to jak telefon został odesłany: w oryginalnym pudełku na dnie była folia bąbelkowa a ekran telefonu nie był nią zabezpieczony w ogóle (mimo tego, że przysłali protokół lekkiego uszkodzenia wyświetlacza). Za każdym razem zostawiałem numer swojego telefonu licząc na to, że ktoś do mnie oddzwoni i będzie chciał uzyskać jakieś dodatkowe informacje, które pomogą rozwiązać problem - nie było żadnego oddzewu. Na koniec zadzwoniłem sam, pani po drugiej stronie wysłuchała mnie i poradziła, żebym udokumentował na zasadzie nagrania video problemy z telefonem. Dziękuję, czwarty raz telefonu nie odeślę. Pytam: dlaczego został wymieniony głośnik? dlaczego została wymieniona płyta główna? - mam nadzieję że dlatego, że problem został zdiagnozowany. A może naprawa polega na wymianie poszczególnych części? Pozytywny aspekt jest taki, że nie musiałem płacić za te nieudane naprawy, ale telefon był niedostępny przez miesiąc i wrócił uszkodzony.
Szkoda zachodu... Nie umieją naprawiać i tyle
W swoim życiu miałem kontakt z różnymi serwisami autoryzowanymi (zwłaszcza samochodowymi) ale takiego nieuctwa i lekceważenia jak w CCS Piaseczno jeszcze nie spotkałem. Brak podstawowych umiejętności nadrabiają tupetem i bezczelnością. Jeśli czegoś nie potrafią naprawić to po prostu zwracają sprzęt jako niby sprawny i sprawę uznają za zamkniętą. Klasyczne podwarszawskie (usunięte przez administratora)
Ostrzegam wszystkich. Dobrze się zastanówcie zanim powierzycie im swój sprzęt do naprawy. W moim telefonie na gwarancji nie przychodziły powiadomienia na pulpit o nadejściu SMSa. Pierwsza naprawa i uwaga: wymieniono moduł wyświetlacza (bez otwierania obudowy !!!) jak to się udało mistrzom zrobić nie wiem do dziś. "Wymiana " oczywiście nic nie dała. Druga naprawa - telefon zwrócony jako sprawny. Powiadomień jak nie było tak nie ma. Ręce opadają. To są działania autoryzowanego serwisu
Szanowny Panie, Celem weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Szanowny Panie, Prosimy o kontakt z nami pod wskazanym adresem: info@ccsonline.pl Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Nigdy, nigdy, nigdy więcej wojny i korzystania z serwisu CCS!!! Uważam, że są nieuczciwi, nierzetelni, z deficytem moralnym i poznawczym. EuroAGD także nie potrafiło wziąć odpowiedzialności za Xiaomi, którego gwarancyjnej naprawy nie podjął się CCS z racji przyczyn fikcyjnych. Dokąd EuroAGD, Xiaomi czy ktokolwiek będzie posyłał sprzęt do CCS, dotąd nie będą korzystał z usług i produktów tych firm. Nie dla nieuczciwych firm.
KPINA Odradzam , oddałem nowy telefon do serwisu po tygodniu użytkowania odkształcenie wyświetlacza w dolnym rogu urządzenia , dodam że urządzenie zostało zabezpieczone szkłem i silikonowym etui w dniu zakupu .Raport z obsługi serwisowej -Stwierdzono uszkodzenie mechaniczne (modułu ) wyświetlacza , rysy na panelu dotykowym, rysy na pokrywie baterii , wytarcie emalii urządzenia , ślady użytkowania , rysy na obudowie .Powiem delikatnie banda (usunięte przez administratora)I NACIĄGACZY koszt naprawy 451.92 zł.
Serwis sprawnie odbija gwarancje. Niestety w moim smartfonie dalej nie działa zasięg telefonu i nie polecam serwisu.
Nie polecam współpracy z tym serwisem. Wysyłałem swój telefon gdzie działo się coś z ekranem przestawał działać w różnych miejscach. Serwis uparcie twierdzi że to mechaniczna wada mimo że na ekranie były tylko rysy (ślady użytkowania). Infolinia telefoniczna ciągle zajęta nikt nie odpowiada. Wymieniłem kilka e-maili co chwile inna osoba na nie odpowiadała. Nawet pani przyjmująca reklamacje nie była w stanie stwierdzić gdzie jest to niby pęknięcie. Prosiłem o ponowną ocenę stanu telefonu nie zgodzili się. Bardzo słaba jakość obsługi klienta. Pracownik, który zatwierdził tą "wadę" jest widocznie słabo zaznajomiony z serwisem telefonów. Nie pozdrawiam obsługi tego serwisu.
Pracowałem kilka lat temu w tej firmie przez około rok i widzę po komentarzach że nic się nie zmieniło. Atmosfera pracy słaba, brak jakiegokolwiek szkolenia stanowiskowego (trafiasz na salę i dostajesz urządzenie do naprawy i masz jeszcze na to określony czas, traktowanie nowych pracowników jak (usunięte przez administratora) także przez przełożonych i przydzielanie im "najgorszych nie rentownych" urządzeń do naprawy to normalka. Jeśli nie masz układów to nie zarobisz w tej firmie. Odradzam pracę w tej pseudo firmie a już w szczególności wysyłanie tam jakichkolwiek urządzeń do naprawy :)
OOO gdzie CCS aby odniósł się do słów pracownika, a tacy porządni, to teraz jak byłeś pracownikiem powiedz jak to jest że telefony wracają uszkodzone z serwisu porysowane itp. co wy macie z tego tytułu ktoś was zmusza do tego
Z gwarancji euro rtv agd trafił do was mój telefon xiaomi mi 10 zielony 8/128 W telefonie zepsuł się fizyczny przycisk odpowiedzialny za podgłaszanie multmiediów/muzyki. Telefo jest nowy niecałe 2 miesiące od zakupu, używany krócej, był noszony w szkiełku i etui pancernym, nie posiada widocznych rys ,zdjęcia zrobione w domu i w sklepie euro rtv przez obsługę. Mam nadzieje że w takim stanie wróci bo opis że telefon był już porysowany po prostu nie pyknie. Mam nadzieję że tel wróci naprawiony i cały żebym mógł wystawić pozytyw. Z góry dzięki
No niestety. Przycisk głośności został naprawiony. Jednak z mojego telefonu został wymontowany sprawny wyświetlacz który został zastąpiony innym wadliwym, z wyblakłymi kolorami, na kolorach ciemnych widać efekt ziarna, przez ekran przebija się światło nie wiem jak to opisać. Jest albo nie oryginalny albo wadliwy, zresztą nie zgłaszałem problemów z wyświetlaczem dlaczego został wymieniony? Opinia o tym "serwisie" to nie przypadek, nie zostawię tak tej sprawy.
Witam mam problem z tą firmą od 2020.grudnia mam problem z telefonem xiaomi redmi note 7 podczas rozmowy rozmówca słyszy pogłos w słuchawce ,firma wymieniała głośnik ,płytki złącz usb i aktualizują oprogramowanie,i nadal jest ten sam problem.Pracownica tej że firmy po rozmowie powiedziała że nagrała ten pogłos i co i Ta firma po 3i4 reklamacji uznała że Urządzenie sprawne nie wykonano naprawy żenada .Jestem zmuszona sprawę oddać do sądu bo już nie wiem w jaki sposób udowodnić uszkodzenie
cześć Aniu ,mam dokładnie taki sam problem i taki sam telefon.Ten serwis to jakaś porażka ,kto tam pracuje. Jakie znalazłaś rozwiązanie, ?bo ja już nie mam pomysłu. Pozdrawiam.
Szanowna Pani, Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym serwisem drogą mailową pod adresem info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości zweryfikujemy opisaną przez Panią sytuację oraz udzielimy stosownych wyjaśnień i/lub zaproponujemy jej rozwiązanie. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Szanowna Pani, W tym przypadku również prosimy o kontakt z naszym serwisem drogą mailową pod adresem info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości zweryfikujemy opisaną przez Panią sytuację oraz udzielimy stosownych wyjaśnień i/lub zaproponujemy jej rozwiązanie. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Centrum serwisowe Piaseczno to porażka moja sprawa trafiła do izby handlowej I nie kupować sprzętu w rtv euro agd
Telefon przyjęty w CCS w poniedziałek przesyłka trafiła do mnie dzisiaj, tel. działa więc polecam za szybką i sprawną obsługę, infolinia jak i kontakt mailowy również bardzo pomocny.
Ostrzegam przed tym serwisem. Wysłałem w ramach gwarancji modem huawei z powodu niestabilnej pracy. Modem działa, ale czasami sygnał znika, pomaga ponowne wyłączenie i uruchomienie. Przez kilka dni dostałem odmowę w naprawie. Jak zaznaczono z powodu uszkodzeń elektronicznych i zaproponowano odpłatne naprawy w cenie 800 zł. To jakiś żart? Jakie może być uszkodzenie elektryczne, gdy on działa? Zamierzam zrobić niezależną ekspertyzę i skontaktować się z producentem sprzętu, ponieważ nie rozumiem, dlaczego huawei wydał im pozwolenie na gwarancyjne obsługę.
Czy centrum ma może jakieś wolne posady?
Dzień dobry, jeśli jest Pani zainteresowana pracą w naszej Spółce proszę o przesłanie CV na adres rekrutacja@ooconline.pl .
Poleca. Naprawa i wysyłka nastąpiła szybko i sprawnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!