Opinie o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów telekomunikacyjnych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

klient
Inne

Wysłalem telefon do tego serwisu(na gwarancji),w stanie idealnym,uszkodzone było gniazdo ładowania(nie ładował).wczoraj dostałem od nich odpowiedz ze uszkodzony jest moduł wyswietlacza,czytnik lini papilarnych,taśma głowna...zdjecia jakie mi przesłali po rozebraniu telefonu,to wołają o pomste do nieba...obudowa(ramka) pęknięta,czytnik lini papilarnych porysowany, obudowa porysowana.masakra!!!!!!do zapłaty prawie 400zł,bo niby tego gwarancja nie obejmuje.otwierał ten telefon chyba jakis kowal! to jest kpina.też składam sprawe do rzecznika praw konsumenckich

Andrzej
Inne

Opinia kiepska bo ekran w xiaomi 10 już 2 miesiące wymieniają i jak narazie końca niema tej naprawy. Chyba przerosło ich zadanie zabardzo skaplikowane. . Zobaczymy co oddadza

Ja
Pracownik

Hahah ludzie hmmm w szpilkach/buciorach powodzenia hahah powodzenia nara do rana :)

zdzislaw2
Inne

w odstępie kilku dni padły mi dwa telefony- samsung s20 ultra ( padł aparat główny ) i cat s62pro ( padł wyświetlacz- były tylko szare pasy i nic więcej ). W przypadku s20 ultra- sprzęt zaniosłem do samsung plaza premium i po 1 dniu był zrobiony. W przypadku cat s62 pro jest tylko jedna opcja przy naprawach gwarancyjnych -CCS Piaseczno. Słyszałem wiele opinii na ich temat i raczej nie pozytywnych. No ale wyjścia nie ma. Na stronie CCS zgłosiłem naprawę gwarancyjną, zamówiłem kuriera. Kurier pojawił się na drugi dzień rano i zabrał telefon. Dzień później status naprawy- przyjęto od kuriera, i za chwilę- trwają czynności serwisowe. Po 4 dniach- czynności serwisowe zakończone, sprzęt wysłany do klienta. Odbieram sprzęt z duszą na ramieniu. Z zewnątrz nie ma żadnej rysy, pęknięcia czy otarcia. W jakim stanie oddałem w takim wrócił. Uruchamiam- wszystko działa, wyświetlacz, aparat, kamera termowizyjna, głośniki etc. W protokole naprawy- opis czynności -wymiana wyświetlacza. Klika dni po serwisie i wszystko działa jak nalezy, więc jak dla mnie profesjonale podejście do sprawy i opinia pozytywna

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie zadania lub pytania rekrutacyjne otrzymałeś od rekrutera w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta? Czy były zgodne z wymaganiami wskazanymi w ogłoszeniu? Kiedy otrzymałeś odpowiedź zwrotną?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Poco
Inne

Smartfon z naprawy gwarancyjnej wrócił z osłoną baterii w tak tragicznym stanie, że brak mi słów, czytnik linii papilarnych porysowany. Z telefonu nowego z jednym śladem użytkowania na obudowie(co zaznaczałem w zgłoszeniu) wrócił sprzęt jakby ktoś nim szorował po asfalcie. PORAŻKA, nie polecam.

GRZESIEK
Inne

Telefon oddany na gwarancje, brak zasięgu po aktualizacji. W serwisie stwierdzili ze na płycie głównej jest ciecz gwarancja nie uznana. Telefon nigdy niemiał styczności z wodą a brak zasięgu pojawił się nagle po aktualizacji. Szczerze nie polecam serwisu

Niezadowolony klient
Inne
 Pytanie

Masakra, nie serwis. Nie mieliśmy wpływu na jego wybór, bo w naszym imieniu T- Mobile wysłał tam sprzęt u nich zakupiony. Zepsuli nam smartwatcha. Był na gwarancji, a ponieważ na wyświetlaczu pojawiły się czarne smugi, oddaliśmy do diagnozy. Zegarek był całkowicie sprawny, jedynie te nieestetyczne smugi przesłaniające ekran... Po powrocie z serwisu zegarek jest kompletnie zepsuty!!! Nie działa w ogóle. Dowiedzieliśmy się, że w środku były ślady cieczy i to z tego powodu zegarek został uszkodzony mechanicznie w sposób trwały i gwarancja tego nie obejmuje. Zegarek był wodoszczelny, więc jak woda mogła dostać się do środka??? Nigdy nie zdarzyło się, żeby był choć przez chwilę w wodzie!!! Serwis nie chce nam powiedzieć w jakim stanie zegarek do nich przybył, a mam dowody, że został wysłany działający sprzęt, a wrócił bezużyteczny śmieć. Oczywiście sprawa trafi do rzecznika praw konsumenta. Jeżeli nie potraficie naprawiać, to przynajmniej przyznajcie się do błędu i nie psujcie dalej!

Paweł
Inne

Dzisiaj odesłali mi sprzęt. Telefon trzy dni a oni piszą ślady użytkowania (przed wysylką zdjęta follia). Po uruchomieniu telefonu i konfiguracji po prostu zgasł. Odpisali że zalana płyta glowna. (usunięte przez administratora) tylko tyle mogę powiedzieć... Telefon wyjęty z pudełka.... (usunięte przez administratora) Nie polecam... Oddałem to do innego serwisu na miejscu.

Zbyszek
Inne

Firma beznadziejna.Po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy mogę tylko potwierdzić ich nieudolność ,a to jak byli pracownicy się o nich także wypowiadają tylko działa na ich niekorzystny wizerunek

Patryk
Inne

!!Przestrzegam z korzystania z usług w tej firmie!!! Zdecydowanie szukajcie Państwo innych autoryzowanych serwisów telefonów, oni nie są jedyni!! Jeżeli odesłał Państwa do nich Play, Orange, Plus itp. i są Państwo równie niezadowoleni jak ja proponuję pisanie skargi właśnie do Play, Orange itd. na nich i w ten sposób może rozwiążą umowę z tą oborą jaką moim zdaniem jest CCS. Firma reprezentuje totalne (usunięte przez administratora) podejście do klienta na miarę czasów PRL. Wysłano do firmy sprawny fizycznie telefon, z problemem z jego uruchomieniem a „ekspert” stwierdził uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza z informacją, że należy go wymienić a dopiero dalej będą diagnozowali co jest przyczyną. Za wyświetlacz z wymianą zaproponowali 500 złotych, a dalej niewiadoma… Mój odbiór jest taki, że nie chcą naprawić telefonu w ramach gwarancji, tylko próbują wycisnąć jak najwięcej w ramach naprawy płatnej o której w tym wypadku nie może być mowy!! Podczas próby rozmowy z kierownikiem serwisu osoba z działu obsługi klienta stwierdziła, że jest to niemożliwe, nie praktykują takiego podejścia do klienta. W każdym istotnym aspekcie który doświadczyłem firma reprezentuje najniższy poziom. Technik/mistrz podejmujący decyzję odnośnie naprawy (o ile takiego mają, bo wygląda to tak jakby dział obsługi klienta to robił) nie potrafi właściwie ocenić sytuacji, dodatkowo niewłaściwie opisuje wnioski z weryfikacji usterki. Pisze o uszkodzonym wyświetlaczu a przedstawia zdjęcia telefonu z profilu. (usunięte przez administratora) Sposób traktowania klienta, który chce wyjaśnień od osoby podejmującej decyzję lub kierownika serwisu również jak wspomniałem takiej możliwości nie ma. Serdeczne gratulacje jedynie za odebranie przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia. Widać podpis pod listem przewozowym nie stanowi dla tej „firmy” problemu. Serdeczne gratulacje również dla zarządu firmy za reprezentowanie kompetencji firmy na miarę głębokiego PRL. Piona drodzy Państwo, przecież w Rosji to zapewne standart! Na szczęście jestem przekonany, że przyszłość zweryfikuje takie odłamy jak CCS. Dziwię się że takie poważne firmy jak w moim przypadku Play polecają taką stodołę do napraw gwarancyjnych. Ale oczywiście informacja zwrotna dla Play też zostanie napisana, jestem przekonany, że nie tylko ode mnie. Ocena 2.7 gwiazdki na google to zdecydowanie za dużo!!! Trzeba się naprawdę negatywnie starać żeby w odbiorze ponad 700 osób zasłużyć sobie na taką średnią. To tylko potwierdza moją opinię. ZDECYDOWANIE ODRADZAM FIRMĘ CCS!!!

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@Patryk

Szanowny Panie, Na wstępie pragniemy Pana zapewnić, że serwis naszej spółki – działający na rynku już ponad 20 lat - ma nienaganną opinię wśród partnerów, z którymi współpracujemy. Informujemy również, że z uwagi na brak danych umożliwiających identyfikację telefonu, którego dotyczy napisany przez Pana komentarz, nie możemy odnieść się do obsługi tego konkretnego urządzenia. Niemniej jednak, pragniemy Pana poinformować, że liczba urządzeń, co do których serwis odmawia przeprowadzenia naprawy w ramach gwarancji, jest znikoma w porównaniu do liczby urządzeń obsłużonych w naszym serwisie bezpłatnie dla użytkowników. Podkreślamy, że serwis odmawia przeprowadzenia naprawy w ramach gwarancji tylko i wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Informacja o uszkodzeniach/wadach niepodlegających gwarancyjnej naprawie znajduje się w treści karty gwarancyjnej. Zapewniamy również, że wszelkie czynności serwisowe wobec przekazywanych do serwisu urządzeń przeprowadzamy w sposób profesjonalny. Czynności diagnostyczne (i naprawcze) przeprowadzane są w naszym serwisie przez wykwalifikowanych techników, posiadających wiedzę i doświadczenie w dokonywaniu tego rodzaju czynności, a każde zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w sposób profesjonalny i rzetelny. Dodatkowo informujemy, że osobami uprawnionymi i odpowiedzialnymi za obsługę telefoniczną Klientów naszego serwisu są pracownicy Działu Obsługi Partnerów i Klientów, którzy posiadają odpowiednią wiedzę oraz kompetencje. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

EMERYT
Inne
 Pytanie
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Jak można wypisywać takie łgarstwa ? Każda usterka z jaką nie potrafią sobie poradzić ci specjaliści od siedmiu boleści jest zbywana jako sprzęt sprawny. CCS to (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora) !!!

Oszukany przez CCS
Inne
 Pytanie
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Jaką nienaganną!? Macie masę negatywnych komentarzy. To prawda, że działacie 20 lat. Już 10-12 lat temu miałem okazję zostać przez Was oszukanym i znam inną osobę która również została wtedy oszukana. Po wielu latach i kolejnych negatywnych opiniach widzę, że nadal nic się nie zmieniło oraz kolejny mój znajomy został przez Was oszukany. Ludzie wysyłają do Was telefony z defektem typu nie równe kolory na wyświetlaczu a wracają do nich specjalnie przez Was zalane telefony z odmową reklamacji. Nie dość, że reklamacja zostaje bezpodstawnie odrzucona to jeszcze uszkadzacie te telefony bardziej. Piszę zaimki osobowe z Wielkich liter bo tak wypada, ale w ogóle Was nie szanuję. Jesteście najgorszym serwisem z jakim miałem do czynienia o czym świadczą właśnie negatywne opinie i ocena na google! "Nienaganna opinia" a ocena 2.7 DOBRE SOBIE HAHAHAHAH

magda
Inne
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

serwis w Ccs Piaseczno to jakies kpiny z klienta Telefon grzeje sie niesamowicie od samego zakupu 4 razy trafia do serwisu Ccs Piaseczno a oni niepotrafia go naprawic tylko co umieja zrobic to aktualizacja oprogramowania i obwinianie klienta za swoje udolnosc

kris
Inne

Zleciłem naprawę gwarancyjną hulajnogi zakupionej w sklepie euroagd.Powodem naprawy był brak możliwości włączenia hulajnogi oraz po podłączeniu ładowarki dioda na ładowarce paliła się na zielono co oznacza w pełni naładowaną.Hulajnogę oddałem do sklepu Euroagd w celu wysłania do serwisu.Ocena wizualna pracownika sklepu hulajnogi (poedyncze drobne otarcia)Odpowiedż serwisu-brak możliwości naprawy w ramach gwarancji ze względu na uszkodzenie mechaniczne kabla od tylnej lampy(naprawa gwarancyjna możliwa po usunięciu przez serwis odpłatnie usterki na mój koszt wymiana kabla z całą baterią w cenie 1100zł) Mój komentarz do tej sytuacji - To powinno być ścigane z urzędu.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@kris

Szanowny Panie, Uprzejmie informujemy, że naprawa tego rodzaju uszkodzenia mechanicznego (przerwany/uszkodzony kabel wychodzący z baterii hulajnogi) jest możliwa jedynie przez wymianę baterii produktu. Informujemy również, iż jest to jedyny rekomendowany przez producenta/podmiot finansujący naprawy z tytułu gwarancji i możliwy do przeprowadzenia przez serwis naszej spółki sposób skutecznego usunięcia takiego uszkodzenia. Dodatkowo wskazujemy, że do oceny stanu technicznego przekazywanych do serwisu urządzeń uprawnione pozostają podmioty pozostające autoryzowanymi serwisami, w tym spółka Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. Zgodnie z naszą najlepszą wiedzą osoby przyjmujące zgłoszenia reklamacyjne w salonach sprzedaży nie pozostają upoważnione przez producenta/podmiot finansujący naprawy z tytułu gwarancji, odpowiednio przeszkolone ani wyposażone w odpowiednie narzędzia do diagnozowania uszkodzeń urządzeń podczas przyjmowania reklamacji. Ponadto informujemy, że zgodnie z wytycznymi producenta/podmiot finansujący naprawy z tytułu gwarancji, serwis nie pozostaje upoważniony do przeprowadzenia diagnozy (i ewentualnej gwarancyjnej naprawy) innych (niepowiązanych ze zdiagnozowanym uszkodzeniem mechanicznym) nieprawidłowości w działaniu urządzenia dopóki nie zostaną usunięte uszkodzenia powstałe z winy użytkownika, mające wpływ na prawidłowe funkcjonowanie produktu. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Daniel
Kandydat

Witam mam pytanie jak wygląda praca oraz wynagrodzenia w ccs na stanowisku Technik serwisu doświadczenia na stanowisku nie mam ukończona szkoła to technik elektronik

Porażka
Inne

Serwis porażka. Telefon wrócił w gorszym stanie niż trafił do ccs. Kontakt żaden, telefonów nie odbierają na wiadomości nie odpisują. Na gwarancji zamiast naprawić telefon zniszczyli go.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@Porażka

Szanowny Kliencie, Uprzejmie informujemy, że średni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z infolinią naszego serwisu w ostatnich dniach nie przekracza 3 minut. Informujemy również, że dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzi na wiadomości mailowe były udzielane w terminie 2-3 dni roboczych. Jednocześnie, celem weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Jędrzej
Inne
 Pytanie
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Rzeczywiście nie przekracza 3 minut. Odbierajcie ten telefon od 20 minut słyszę ze wszyscy konsultanci są zajęci. Szlak mnie zaraz trafi. Odebraliscie wow powiedzialem wam jaki mam problem z telefonem jak że przemiła Pani kazała mi telefon uruchomić ponownie i napewno wtedy zadziała. JAK ?! SKORO TEN TELEFON JEST NOWY NAWET SIE NIE DA GO NAŁADOWAĆ.

M
Inne
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Wasz serwis ,,szczyci,, się taką opinią wśród użytkowników mediów społecznościowych nie z racji subiektywnych odczuć, tylko z racji waszej obiektywnej nierzetelności. Wiem to, bo sam byłem ofiarą waszych usług. Odmówiliście gwarancyjnej naprawy telefonu Xiaomi, przypisując fałszywie, winę po stronie użytkownika. To są fakty. Ludzie nie mają interesu oczerniać waszego serwisu ot tak sobie. Porównajcie oceny z innymi serwisami. Nie bez przyczyny po waszej stronie macie takie oceny. Ps. Dziś próbowałem się dodzwonić do waszego paskudnego serwisu. Po ok. 10 min. zrezygnowałem.

Redmi7A
Inne
 Pytanie
@M

Popieram. To nie są subiektywne opinie lecz obiektywne, zważając na to że regularnie przewija się problem z modułem wyświetlacza ekranu. Może taka diagnoza jest najłatwiejsza?

Bolo
Pracownik
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Kontakt drogą mailową !!! Koń by się uśmiał Ha Ha Ha. Przecież nikt z tej firemki nie odpowiada na jakiekolwiek wiadomości mailowe. KOLEJNE ŁGARSTWO SUPER SERWISU CCS

Patryk
Inne
@Porażka

Dlatego się robi zdjęcia, moj telefon po powrocie z ich serwisu mowa o samsung s10+ byl na wymianie płyty glowniej od tego czasu włączał się sam wyłączał wkoncu się wyłączył i nie chce włączyć, czekam tylko aż mi powiedzą ze to moja wina obrazu idę do urzędu ochrony praw konsumenta bo robią ludzi w uja jawnie i bez skrupułów

eeetam
Inne

Już byłem po rozmowie telefonicznej miałem wypełniać formularz zgłoszeniowy i coś mnie tknęło by wejść w opinie o firmie i jednak wolę mieć telefon z małym defektem niż nie mieć go wcale lub z powymienianymi częściami albo z rozwalony z diagnozą " po zalaniu"

pokrzywdzony klient
Inne

Mój telefon jest cały czas wysyłany do tego serwisu, bo podobno nie ma innego w Polsce jeśli chodzi o naprawę gwarancyjną smartphone CAT. Wczoraj już ósmy raz odebrałam telefon, oczywiście po raz kolejny naprawiana cześć nie działa prawidłowo. Jest to najgorszy serwis z jakim można się spotkać, niestety nie mam wyboru przy naprawach gwarancyjnych. Dziś powiadamiam producenta i podejmuję kroki prawne. Telefon jest średnio dwa, trzy tygodnie w serwisie i jedna dobę u mnie. KOSZMAR

Samsung A 71
Inne

Właśnie wrócił mój Samsung też zalany oni nic nie robią tylko zgłaszają zalane telefony

Lopez
Pracownik
@Samsung A 71

Mój samsung też ze "sladami kontaktu z cieczą", czy jakoś tak, gdzie nigdy nie został zalany i na tej podstawie negatywnie rozpatrzono reklamacje...

Zaniepokojony
Inne

Z gwarancji euro rtv agd trafi do was mój telefon xiaomi mi 10 zielony 8/128 W telefonie zepsuł się fizyczny przycisk odpowiedzialny za podgłaszanie multmiediów/muzyki. Telefo jest nowy niecałe 2 miesiące od zakupu, używany krócej, był noszony w szkiełku i etui pancernym, nie posiada widocznych rys ,zdjęcia zrobione w domu i w sklepie euro rtv przez obsługę. Mam nadzieje że w takim stanie wróci bo opis że telefon był już porysowany po prostu nie pyknie. Mam nadzieję że tel wróci naprawiony i cały żebym mógł wystawić pozytyw. Z góry dzięki

Zaniepokojony
Inne
 Pytanie
@Zaniepokojony

No niestety. Przycisk głośności został naprawiony. Jednak z mojego telefonu został wymontowany sprawny wyświetlacz który został zastąpiony innym wadliwym, z wyblakłymi kolorami, na kolorach ciemnych widać efekt ziarna, przez ekran przebija się światło nie wiem jak to opisać. Jest albo nie oryginalny albo wadliwy, zresztą nie zgłaszałem problemów z wyświetlaczem dlaczego został wymieniony? Opinia o tym "serwisie" to nie przypadek, nie zostawię tak tej sprawy.

Samsung
Inne
@Zaniepokojony

I jak się rozwiązała sytuacja mi porysowali telefon w tym serwisie na szczęście mam dowody ze telefon nie był porysowany przed wysyłka i sprawa jest już u rzecznika praw konsumenta

Dreadnought
Inne

Beznadziejny serwis jednym słowem, oddając telefon z nie działającym ekranem na gwarancje dowiedziałem się że telefon posiada uszkodzenia i nie podlega to gwarancji, z tym że w czasie oddawania go w MediaExpert były robione zdjęcia i stwierdzono brak uszkodzeń potwierdzony tymi własnie zdjeciami. W serwisie pomimo udowodnienia ze uszkodzenia powstały w trakcie transportu albo serwisu odmówiono mi naprawy urządzenia w ramach gwarancji. Nie polecam nikomu, nie dość ze uszkodzili mi telefon rozbijając ekran w rogu to jeszcze kłamią mówiąc ze uszkodzenia były. Żałosne

wiwo
Inne

(usunięte przez administratora) jakich mało. Telefonu nie naprawili i oddali z porysowanym wyświetlaczem informując że żadnej usterki nie stwierdzono, mimo że bardzo dokładnie opisałem problem. Telefon ma niecały miesiąc, w którym od początku było naklejone szkło ochronne. Żenada serwisanci zebrani z ulicy nie mających pojęcia o naprawach. Szukajcie innych serwisów do naprawy to być może będą musieli się zamknąć.

SMARTFON
Inne
 Pytanie

Oddałem telefon na gwarancje barka zasięgu, usterki nie naprawiano prawidłowo, wysłałem po raz kolejny, wymieniano płytę główną. Jednakże po tej naprawie wejście aux było strasznie płytkie kabel nie łączył od słuchawek. Co się okazało był tam sprytnie wsadzony paproch można powiedzieć że ubity przez któregoś z serwisantów. Przypadek?

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Przejdź do nowych opinii