Takie przybytki powinny być zamykane, likwidowane a banda nieudaczników i naciągaczy wysłana na bruk. No w ostateczności każdemu trzeba dać szansę zarobić na życie jednak najwyższe stanowisko jakie mogą otrzymać to współpraca z samochodem zbierającym (usunięte przez administratora) odpady! Jednak nie jako kierowca....!!!! Normalnie to co i jak się zachowują to przekracza ludzkie pojęcie! Zlikwidować może inni nowi będą pomocni klientom!!!!
Nie polecam tego serwisu nikomu odkurzacz Xiaomi Vacuum-M(usunięte przez administratora) oddany poraz trzeci do serwisu z usterka wentylatora (po każdej naprawie psuł się po 3 tygodniach) za trzecim razem odesłali z naprawionym wentylatorem za to kola napędowe są uszkodzone, przed wysłaniem wszystko było ok podejrzewam że zostały celowo uszkodzone. Wystrzegać tego serwisu
(usunięte przez administratora) A NIE SERWIS!!! Wysłałem telefon który po aktualizacji przestał się uruchamiać a komputer go w jakimś tam trybie wykrywał, oni napisali że każda część w telefonie jest uszkodzona i naliczyli sobie 700zł za naprawę telefonu obecnie kosztującego 300zł nowy. Oczywiście nie wyraziłem zgody na naprawę, odesłali telefon (skasowali mnie 100zł za nic) i teraz komputer nawet telefonu nie wykrywa. (usunięte przez administratora) A NIE SERWIS ODRADZAM
Banda (usunięte przez administratora)oddawałem 3x telefon w ramach gwarancji( nie działający poprawnie dotyk). Stwierdzili że mam za dużo aplikacji na telefonie i to wpływa na poprawne działanie dotyku. Tylko w tym problem ze w telefonie nic nie mam zainstalowane. nawet bez karty po przywróceniu ustawień fabrycznych dotyk szwankuje. Nie polecam.
Serwis zdjął założoną w punkcie sprzedaży folie ochroną wyświetlacza chociaż w opisie usterki było wyraźnie napisane żeby jej nie zdejmował a telefon się zawieszał i i nie otwierał stron, w serwisie wgrali nowe oprogramowanie i nic więcej nie zrobili więc Nie wiem w jakim celu zdjęli tą folię bo teraz punkt sprzedaży nie chce mi darmowo założyć drugiej foli chociaż tamta miała dwa miesiące odsyłając mnie że to wina serwisu i oni sami się dziwią po co ta folia była zdjęta ????????????
Opis usterki wskazuje, że problem może być po stronie oprogramowania lub panelu dotykowego. Folie lub szkła mogą powodować nieprawidłowe działanie dotyku, zapewne dlatego folia była zdjęta. Duża część autoryzowanych serwisów nie przyjmie telefonu jeśli klient sam nie usunie foli lub nie wyrazi zgody na jej usunięcie.
Oddałem wadliwe sluchawki buds pro w ramach gwarancji do sklepu w którym kupiłem ze względu na ciszej grającą prawą słuchawkę.Sklep wysłał do Serwisu a on stwierdził że sluchawka ma trwałe uszkodzenie siateczki i slychawka nie podlega naprawy w ramach gwarancji. Teraz muszę zdecydować czy naprawić za 364zl a jeśli nie to i tak ponoszę koszty związane z pobytem w serwisie czyli 59zl + 36zl transport.Pierwszy raz z czymś takim się spotykam że muszę ponieś koszty przeglądu i transportu mając produkt na gwarancj.Dziwi mnie to dlatego ponieważ zdażyło mi się oddać sprzęt z innej marki do serwisu autoryzowanego i nigdy nie płaciłem za przegląd oraz transport nawet jeśli uszkodzenie nie podlegało gwarancji. Po prostu sprzęt mi odesłano i tyle.
Trzeba czyścić częściej uszy... Niestety słuchawki w miodku nie podlegają naprawie gwarancyjnej. Taka polityka producenta więc pretensje należy kierować do niego. Co do kosztów sprawdzenia to ich nie ma jeśli sprzęt jest na gwarancji. Skoro były koszty sprawdzenia to znaczy że nie było gwarancji. Co to za sklep? może słuchawki były spoza oficjalnej dystrybucji...
Już jakiś czas temu wysłałem urządzenie do tego serwisu poprzez sklep RTV Euro AGD. Sam serwis wykonał naprawę bardzo szybko, smartfon działa do dziś (choć są różne problemy, jednak one wystąpiły po aktualizacji oprogramowania, więc serwis nie jest winny). Tylko jedna uwaga: dlaczego włączacie klientom region Albania w MIUI i podwójny zegar na Warszawę i Tiranę? Byłem nieco zdziwiony gdy włączyłem swojego smartfona po naprawie. Polecam!
Banda partaczy a nie centrum serwisowe. Nie czytają nawet zgłoszenia serwisowego po czym udają głupich. Kontakt z nimi to żart. Omijać szerokim łukiem
Dzień dobry, Na wstępie chcieliśmy przypomnieć, że portal gowork służy głównie do dzielenia się opinią o firmie jako pracodawcy. Niemniej jednak, prosimy o przesłanie numeru IMEI urządzenia, o którym mowa i opisu sytuacji, która spowodowała Pani / Pana niezadowolenie na adres opinie@ccsonline.pl. Zweryfikujemy opisaną sytuację i wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy, CCS
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi na serwisie GoWork, dotyczącymi sytuacji, w których opinia może zostać usunięta na prośbę pracodawcy :) Być może wtedy zrozumie Pan/Pani, że nie jest to prawda :)
Wysłałem słuchawki. 1 z nich grała cicho. Dostałem odmowę zewzględu na trwałe zabrudzenie. Czy woskowina uszna może zepsuć słuchawki douszne???? Dodam że słuchawki były czyszczone przed oddaniem. Otrzymałem sprzęt zabrudzony a wysyłałem czysty. (usunięte przez administratora) !!!!!
Ta firma bardzo dobrze sobie radzi z różnymi rodzajami telefonuw bardzo polecam
Włos się jeży jak czytam opinie o miejscu, do którego wysłałem tablet na gwarancji nie znając opinii. Uszkodzenie było skutkiem użytkowania więc szykowałem się na kosztorys. Jednak nie było kosztów. Za to darmowa wysyłka w obie strony. Trzy dni w naprawie, do tego aktualizacja softu. Naprawiony sprzęt otrzymałem w takim stanie i opakowaniu w jakim go wysłałem. Jak dla mnie wszystko gra. Zdaję sobie sprawę, że to co piszę przepadnie w powodzi negatywu ale moje doświadczenie jest takie jakie jest. Biorąc pod uwagę większość opinii o pracy CCS wygląda na to, że jestem głupi i zawsze mam szczęście ;)
Ludzie!!! Nie wysyłajcie nic do tych (usunięte przez administratora) Wysłałem poco m3 bo nie uruchamiał się. Obudowa cała, nawet ryski nie miała, tylko pękniętą szybkę aparatu. Przysłali mi zdjęcia po demontażu na których osłona procesora ma wielkie wgniecenie. Diagnoza: uszkodzenia mechaniczne, nie podlega naprawy gwarancyjnej. Po prostu wygląda jakby młotek na to poszedł. Z daleka od tych (usunięte przez administratora) i od SBE Online też, bo to jedno i to samo. Ten sam adres.
(usunięte przez administratora)
Na logikę - gdyby tak było jak piszesz, to by tutaj większości komentarzy nie było - haters gonna hate. Jeżeli jesteś faktycznie pracownikiem tej firmy i nie jesteś zadowolony z pracy, to czemu zamiast anonimowo (ale chojrak) wypisywać komentarze nie zmienisz pracodawcy? :)
brak kompenencji, szkolen, sciem za sciema, klient i tak zaplaci. Polityka i podejscie firmy jak za komuny.
Smutno się to czyta. Możesz napisać coś więcej? Nigdy nie było szkoleń czy ostatnio się coś pozmieniało? I co się kryje za tym podejściem jak za (usunięte przez administratora) Bo nie wiem co masz na myśli :D
Tak tak są szkolenia testy testy test za testem jak w szkole. A jak czegoś nie wiesz to masz odpowiedz od PANI dyrektor żeby spojrzeć w notatki.
Uważam że każda widza jest do przyswojenia tylko potrzeba umieć ją zapisać i przyswoić. Do tej pory robiąc rzetelne notatki nie miałam problemu z żadną pracą. Natomiast testy są po to by tylko i wyłącznie sprawdzić swoją wiedzę w danym momencie , bo może jest coś warte powtórzenia. Nie od razu Rzym zbudowano zanim zacznie się krytykować firmy trzeba samemu sobie odpowiedzieć ile dało się z siebie. Kierownictwo jest po to by pomagać tylko trzeba umieć przyswajać wiedzę , którą Ci przekazują czyli między innymi robić swoje notatki by umieć sobie z czasem radzić samemu w końcu docelową masz tą pracę wykonywać samodzielnie
Dziewczyno jaką wiedzę kierownictwo ma do przekazania jak tam asystenci sami są zieloni a głównie są po znajomości jak ładnie uśmiechasz się do Pana detektora i jesteś miły to jest ok,a jak nie to robią się problemy niestety taki schemat tam obowiązuje w tej firmie nie ma żadnych rzetelnych szkoleń!!!
@ Pracownik, czemu piszesz bzdury? o jakim zielonym kierowniku? Żeby być kierownikiem w CCS potrzeba wielu lat pracy i doświadczenia, osobiście współczuję im pracowników bo pełno widzę wkoło siebie leni z wygórowanymi wymaganiami. jak jesteś z pracy nie zadowolony to czemu tam tkwisz???
Szkoda słów ale poświęcę kilka chwil żeby przestrzec potencjalne osoby przed tym miejscem. Jak w szkole! Wiadomo ze należy się zapoznać z branża w której zamierza się pracować ale bez przesady. Żaden dorosły człowiek się na takie coś nie zgodzi. Do tego PANIE dyrektor działów. Każda ma tysiąc słów do powodzenia na szkoleniu ale po szkoleniu już na zadne pytanie nie odpowie bo „powinnaś wiedzieć” dno, jedno wielkie dno. Jeśli ktokolwiek zamierza składać tam aplikacje to serdecznie odradzam
Oddałam telefon do naprawy, miałam jeszcze gwarancje na telefon xiaomi. Telefon od 6 dni nie mógł się włączyć, oddałam do serwisu a oni wysłaki do CCS. Zamiast naprawić albo sprawdzić gdzie był problem, oni zrestartowali całe moje urządzenie i napisali ze nie wykonano naprawy. Podczas oddawania mówiłam o tym by pod żadnym pozorem nie restartować mojego urządzenia.
(usunięte przez administratora) nie trafiłem wcześniej na ta stronę a telefon poszedł dzień wcześniej ,coś czuję że będą szopki ,fon spakowany pancernie w bardzo dobrym stanie ciekawe jaki wróci :-) chyba zadzwonie i może jeszcze sie uda uratować i powiedzieć żeby nie dotykali go
Dramat,sodoma i gomora!Powinien im się ktoś w końcu dobrać do skóry (prokurator) i zamknąć tą firmę.Kłamią klientów naprawiają nieudolnie kilka razy jedno urządzenie które nadal nie działa prawidłowo a po kilku takich naprawach piszą w raporcie dla klięta ze usterka nie występuje (choć fizycznie ją usuwają) po to aby ludzie nie zadali wymiany lub zwrotu pieniędzy za wadliwy towar
dokładnie , popieram że to paproki, naciągacze i (usunięte przez administratora) nie naprawiają sprzętu gwarancyjnego ale jeszcze więcej popsują i wciskają że to klient popsuł
Kilka razy wysyłałem do CCS sprzęt do naprawy, za pierwszym razem wysłałem w oryginalnym kartonie i w oryginalnym opakowaniu (oryginalny karton i oryginalne opakowanie wróciło), za drugim razem wysłałem w oryginalnym kartonie i w oryginalnym opakowaniu (oryginalny karton już nie wrócił, oryginalne opakowanie było zawinięte czarnym streczem, gdy zadzwoniłem do CCS przysłali mi zastępczy karton), za trzecim razem wysłałem w zastępczym kartonie i w oryginalnym opakowaniu (zastępczy karton już nie wrócił, oryginalne opakowanie było zawinięte czarnym streczem, gdy zadzwoniłem do CCS usłyszałem, że nie przyślą mi kartonu, bo nie wysłałem w oryginalnym kartonie) tłumaczenie, że to CCS zagubiło karton oryginalny i zastepczy nic nie dało. Pytam CCS co wy robicie z tymi kartonami, niszczycie je? kradniecie je?. To jest ważne bo nie mam w co zapakować oryginalnego opakowania, by ponownie wysłać towar do reklamacji. Najlepsze jedna Pani w CCS podczas rozmowy powiedziała jak będę chciał ponownie wysłać sprzęt do reklamacji to wyślą mi zastępczy karton, inna pani podczas rozmowy powiedziała, że nie wysyłają zastępczym kartonów. Wniosek CCS ma kartonowy bałagan, ale to ja muszę iść do sklepu kupić karton a jak takowego nie dostanę to muszę kupić strecz, czyli muszę wydać swoje pieniądze. Dlatego do innych użytkowników róbcie zdjęcia jak został zapakowany sprzęt i czy w takim samym stanie przyjechał sprzęt.
pseudo serwis firma , która nie potrafi naprawić rutera , w mawiają że to ja popsułem mechanicznie reset , który działał zawsze, 3 razy był w tym serwisie za trzecim razem co innego wymyśli że to ja popsułem gniazdo mikrokarty ,co ja śrubokręt tam w kładałem ? i żądają kasy za naprawę na gwarancji tyle samo co za nowego na Allegro , Orange to firma która nie szanuje klientów i ma umowę z takimi paprokami
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!