Ta firma to żenada zamawiasz buty przez neta czekasz nie 3 dni jak w innych firmach tylko czekasz tygodniami zaczynasz pisać na fejsie i insta odzywają się ludzie którzy czekają tygodniami na wysyłkę a firma nagle cię blokuje bo takie komentarze im nie na rączkę buty w końcu przychodzą pudło pogniecione a papier porwany jakby buty były wyszarpywane na promo w dyskoncie buty odsyłam przez sklep stacjonarny i czekam na zwrot i wiecie co pozwę ich bo kasy nadal nie ma niby było płacone blikiem i zwrot powinien być z automatu a oni zwracają to normalnym przelewem a zamieszanie już zrobiłam takie że obiło się o zarząd panienki na info to typowe boty także nadal czekam na zwrot i kazałam usunąć swoje dane z ich bazy ta firma to zaprzeczenie współpracy pomocy informacji i nowych technologi ostrzegam nie róbcie u nich zakupów szkoda nerwów
Odezwij sie na skolodnicka85@gmail.com Wysle Ci zdjecia, moze faktycznie dostalas to samo co ja odeslalam. Ja o zwrot nie moglam doprosic sie 14 dni, dzis dopiero wplynely pieniadze. Czy to moze byly niebieskie fresh foam, 199 zl, rozm.37?
Czy w New Balance jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Każdy z pracowników może zgłosić problem bezpośrednio do swojego przełożonego, zarówno Sprzedawcy do Kierowników, jak i Kierownicy do Koordynatorów regionu. Każdy problem staramy się rozwiązywać na bieżąco, aby obie strony były zadowolone z działań :)
Ta firma to żenada zamawiasz buty przez neta czekasz nie 3 dni jak w innych firmach tylko czekasz tygodniami zaczynasz pisać na fejsie i insta odzywają się ludzie którzy czekają tygodniami na wysyłkę a firma nagle cię blokuje bo takie komentarze im nie na rączkę buty w końcu przychodzą pudło pogniecione a papier porwany jakby buty były wyszarpywane na promo w dyskoncie buty odsyłam przez sklep stacjonarny i czekam na zwrot i wiecie co pozwę ich bo kasy nadal nie ma niby było płacone blikiem i zwrot powinien być z automatu a oni zwracają to normalnym przelewem a zamieszanie już zrobiłam takie że obiło się o zarząd panienki na info to typowe boty także nadal czekam na zwrot i kazałam usunąć swoje dane z ich bazy ta firma to zaprzeczenie współpracy pomocy informacji i nowych technologi ostrzegam nie róbcie u nich zakupów szkoda nerwów
Zostalam buty w porwanym kartonie, kartka rowniez byla porwana, zwrot wyslalam do nich 1 wrzesnia, moze po prostu otrzymalas moje zwrocone im buty ;)
Odezwij sie na skolodnicka85@gmail.com Wysle Ci zdjecia, moze faktycznie dostalas to samo co ja odeslalam. Ja o zwrot nie moglam doprosic sie 14 dni, dzis dopiero wplynely pieniadze. Czy to moze byly niebieskie fresh foam, 199 zl, rozm.37?
Wiecie może, czy w New Balance szukają chętnych na staż?
Szczerze nie polecam. Porobili sobie działy internetowe na sklepach i pakuj paczki za (usunięte przez administratora) Tam zatrudniony jestes jako,, magazynier sprzątaczka, sprzedawca i jeszcze pracownik działu internetowego. Naprawdę tam idziesz i musisz nie pracować tylko (usunięte przez administratora) bo ganiają z każdej strony. Nie polecam. Praca jak na maratonie wyścigu szczurów za marne grosze. Koordynator..... szkoda gadać. Tam można iść popracować ale na chwilę. Jak się tam sytuacja nie zmieni to widzę to słabo i będzie masa zwolnień,... Dobrze że już nie muszę tam pracować... Powodzenia życzę pracy w NBP..
Na rozmowę rekrutacyjną zostałam zaproszona po 2 dniach od złożenia swojej aplikacji. Następnego dnia miałam pojawić się w istniejącym już kilka miesięcy sklepie. Po rozmowie poprosiłam o czas na zastanowienie do następnego dnia (ponieważ miałam umówiony dzień próbny w innym miejscu na zupełnie innych warunkach)i usłyszałam, że firma nie ma tyle czasu i mam podjąć decyzję w 3h.
Pytania nie były zaskakujące: - co wiem o marce? - pytania odnośnie poprzednich miejsc pracy - jakie są moje 3 pozytywne cechy? - jakie są 3 negatywne cechy? - pytania odnośnie mojego etapu nauki (firma nie chce zatrudniać studentów - w ogóle)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ile płacą na stanowisku sprzedawcy na rękę?
Tragedia , zła obsługa , reklamacja żenada ,nie wykwalifikowanych personel , dyrekcja a dokładnie dział reklamacji ma gdzieś klienta w Rzeszowie , kierownik w galerii północnej straszył mnie w rozmowie tel . Wezwaniem ochrony ,brak odpowiedzi na za dawane pytania ,buty kiepskiej produkcji
Wynagrodzenie bardzo niskie. Brak szacunku do pracownika. Atmosfera w firmie ok.
hej, jest tu ktoś kto mógłby wyrazić swoją opinię na temat pracy na ulicy Ciasnej? bo jak tak czytam nie wiem, do którego sklepu się opinie odnoszą a zatanawiam się nad złożeniem cv. zarobki pewnie jak wszędzie a co z traktowaniem i ogólną atmosferą?
Może i ładne ale Kupiłem ten model i ok 6 miesiącach rozkleiła się podeszwa, czubki z przodu odpadają, wkładka w sierodku podarta jakby myszy wygryzły. Jakość dno, gwarancja nie uznana. Firma działa anty kliencko
Pracowałem w salonie New Balance w Warszawie i nie mogę powiedzieć, że była to praca marzeń. Tak naprawdę jedna sytuacja związana z zastępczynią kierownika zaważyła o złożeniu wypowiedzenia Będąc jeszcze na okresie próbnym nie wiedziałem pewnej rzeczy, o którą poprosiła mnie wspomniana zastępczyni kierownika i gdy chciałem uzupełnić swoją wiedzę korzystając z przygotowanych dla pracowników infomacji na komputerze to takowa vice kierownik podeszła i wyłączyła mi monitor twierdząc, że już to powinienem umieć. Sorry ale celowe utrudnianie pracownikowi wykonanie swoich obowiązków nazywa się mobingiem i tylko dlatego, że miałem mega szacunek do kierownika salonu ta sprawa nie poszła wyżej do koordynatora, a na samym początku zastępczyni poinformowała mnie, że ona jest tym dobrym policjantem, a kierownik jest złym co jak się niedługo okazało było zupełnie inaczej. Kolejna sprawa to układanie grafików, które jeśli były układane przez zastępcę to tylko pod siebie i jej koleżankę, która niby coś tam się uczyła. Miałem dać sobie spokój z wystawianiem opinii ale zrobiłem to ze wzlędu na namowę pewnej osoby, która nadal pracuje w NB. Z tego co mi wiadomo aktualnie po odejsciu kierownika zastępczyni przejęła jego funkcję więc nie wróżę wielkich sukcesów dla salonu jeśli kierownik ma takie podejscie do swoich pracowników jak miała wcześniej pełniąc niższą fukcję, a osobą z cetrali proponuję baczniej przyglądać się kogo mają w swoich szeregach.
W tą sobotę miałam ogromną przyjemność robić zakupy w Państwa sieci w sklepie w galerii Copernikus w Toruniu. Jestem zachwycona obsługą tego sklepu. Z czymś takim człowiek nie spotyka się na codziennych zakupach. Pani kierownik podejrzewam tego sklepu ma cudowne podejście do wszystkich klientów. Zresztą jak obserwowałam to wszyscy pracownicy również. Pomimo dużej ilości ludzi na sklepie wszyscy czuli się potraktowani indywidualnie i wyjątkowo podczas obsługi. Wychodząc ze sklepu ludzie głośno pomiędzy sobą mówili jaką ta Pani ma nietypową obsługę! Moje dziecko 5 letnie powiedziało ze zawsze będzie kupować buty tyko u swojej Pani w tym sklepie. Dodatkowo otrzymała mały prezencik w postaci kolorowanki dla siebie i dla siostry której nawet nie było na sklepie. Ta Pani nawet zadbała o to by zapytać się córki czy ma rodzeństwo jakieś. Nigdy wcześniej nie czułam się tak wyjątkowo jako klient. Duża wiedza, ciepło i cierpliwość . Tak bym to opisała. Bardzo dziękuję za takie nietypowe doznania zakupowe Pani kierownik tego sklepu. Na pewno tam wrócę i będę polecać sklep wszystkim!
Bardzo dziękujemy za tak wiele słów uznania dla naszej pracy. Pozytywne doznania naszych Klientów są dla nas największą wartością!Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy ponownie :)
Śmieszą mnie takie wywody byłych pracowników :) dodatkowo zapewne na bezrobociu, skoro mają czas i ochotę śledzić oraz durnie komentować wpisy o byłym pracodawcy. POWODZENIA życzę i to naprawdę szczerze @były pracownik :*
a Ty jesteś zadowolona z pracy? chyba też masz dużo czasu skoro się tutaj udzielasz w niedziele przed północą :)
W zeszłym tygodniu robiłem zakupy wraz z przyjaciółmi w sklepie w Gdyni. Niestety jestem bardzo rozczarowany. Bardzo niemiła i chamska obsługa, podobnie jak w Forum w Gdańsku, dwa sklepy które naprawdę zamiast zachęcić klienta do kupna, robią wszystko by klienta stracić. Dwa sklepy których napewno ja ani moi znajomi nie odwiedzimy.
@ Klient Gdynia chcę Pana zapewnić, że Firma New Balance Poland przykłada najwyższą wagę do jakości Obsługi Klienta. Zapraszam do kontaktu celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Niniejszym pozostawiam adres mailowy do korespondencji: karolina.welnowska@newbalance.pl (Karolina Wełnowska, Koordynator Regionalny)
Czy w New Balance zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Serdecznie każdemu odradzam współpracę z tym pracodawcą. Jak ktoś wcześniej napisał - więcej już się zarobi w biedronce na kasie. I to nawet w stosunku do stanowiska kierowniczego!! Niestety niektórzy się nabierają na mydlenie oczu premiami, które teraz są sukcesywnie zabierane. Dno.
Pracowałam przeżyłam... praca okej podobała mi się wypłaty wiadomo pracuje starasz się zarabiasz ale prawda jest ze jak nie ma sie języka z wazeliny i posiada się własne zdanie to raczej długo się tam nie popracuje najlepiej wykonywać swoją robotę za bardzo się nie wychylać i przytakiwać
Potwierdzam w 100% I dodam jeszcze zawyżanie planów sprzedażowych szczególnie nie polecam regionu Warszawy straszna regionalna
To chyba nie poznałaś nowej regionalnej z południa. Tragedia zrobil się (usunięte przez administratora) i atmosfera fatalna. Takiej ilosci zwolnien dawno nie bylo
Tak to jest jak sie daje awanse ludziom ktorzy sie nie nadają. Ale w tej firmie taka praktyka jest normą
O tak! potwierdzam wszystko co napisane wyżej. Lepiej się nie wychylać. @sisco potwierdzam opinie o regionalnej z południa... porażka.
Jakie zarobki pracownika działu zwrotów?
Czy w New Balance zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
Co powiecie na temat salonu w Bonarce w Krakowie? Ktoś cos słyszał? Jest ogłoszenie na zastępcę kierownika i zastanawiam się czy nie aplikować. Nieco zastanawia mnie fakt, że to ogłoszenie pojawia się co jakiś czas. Skąd to wynika? Brak chętnych?
od znajomej wiem ze oferują tam 2000 podstawy i premie, wiec trochę smiech na sali bo w Lidlu dają więcej ;)
Zastępca zarabia 2000 zł? No to faktycznie śmiech na sali. W każdym salonie tak jest, czy pensje są zróżnicowane?
Czy w ramach pracy dostaje się od nich buty ?
Mając zamiar rozpoczęcia pracy w New Balance zastanów sie czy chcesz być traktowany jak bezmyślne narzędzie do wykonywania poleceń- Jakiekolwiek zapytanie czy uwaga wpisuje cię na liste osób do zwolnienia - nie wazne czy masz racje - za samo tylko wychylenie sie -słynna pani koordynator Katarzyna Wieteska- czy jaką teraz pełni funkce - wazelina czyni cuda !!!! A weż pod uwagę że (usunięte przez administratora) to pierwszej klasy i bedzie ci ciezko pracowac z zamknieta buzia- -chyba że jestes w stanie się zgodzić na pomiatanie tobą(dla nich pracownik to gorsza kategoria człowieka , pozbawiona prawa do myślenia i wyrażania swoich opini - przykre !!). Nie piszę o doświadczeniu z salonu w warszawie ylko innego miasta w Polsce ale mysle ze dotyczy całej Polski - taki standard korporacyjny.- karierowicze bez krzty własnej godnosci !!
Czy rozmowa rekrutacyjna w New Balance odbywa się również w języku angielskim?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w New Balance?
Zobacz opinie na temat firmy New Balance tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy New Balance?
Kandydaci do pracy w New Balance napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.