Abra Meble (Abra S.A.)

1.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Abra S.A.

Potencjalny pracownik

Ile realnie jest w stanie zarobić kierownik sklepu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
HAHA
@Potencjalny pracownik

2600

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wujek dobra rada
@Potencjalny pracownik

Oscyluje kolo 2200 porównaj to z kier w innych sieciach i zastanów się czy chcesz być pracownikiem abry..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
odchodze
@wujek dobra rada

2600 brutto. Realnie do ręki 2100 czasami 2200. Gdzie w małym sklepie na kierownika masz 3 tys do ręki i mniej stresów mniej obowiążków bez magazynu!! Odradzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
agaaaaaa

Jak to możliwe ze przy wysyłaniu CV w sprawie rekrutacji należy zaakceptować regulamin abry a w regulaminie jest że dane mogą być wykorzystywane do wielu dziwnych celów - pierwszy raz się z czymś takim spotkałam inne firmy nie stosują czegoś takiego przy rekrutacji i nie ma akceptacji regulaminów danej firmy!!!!!????? Jak nie zaakceptujesz regulaminu to nie możesz zaaplikować na stanowisko bo system nie wyśle CV -żenada żeby wykorzystywać dane rekrutowanych osób w innych celach niż do rekrutacji -oj widzę ze chyba ktoś nie zaznajomił się z RODOOOO !!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
123qwe
@agaaaaaa

Czlowieku!!! Nie idz ta droga!! Wszystko tylko nie Abra!! Pracuje tu trochę (teraz szukam innej) i nie wskaże Ci ani jednej dobrej strony pracy w tej firmie za to moge wymienic duzo minusow. Zastanow sie 100 razy zanim wejdziesz w to (usunięte przez administratora) :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dział HR
@agaaaaaa

Dzień dobry, Informujemy, iż zgodnie z RODO, przy rekrutacji nie wymagamy akceptacji żadnych regulaminów. Jedyne wymagane zgody to zgoda na udział w obecnej rekrutacji oraz opcjonalnie zgoda na udział w kolejnych (do 6 mcy od daty aplikowania). W formularzu pojawiło się chwilowo błędne przekierowanie do regulaminu sklepu internetowego. Za utrudnienia przepraszamy, zapraszamy do aplikowania. Pozdrawiamy Dział HR Abra S.A

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wkurwiony pracownik

Jeszcze nie wszyscy zdążyli przestawić Expo" na Dębice " a tu już szykuje się nowy wystrój " na MM ". Sami wizjonerzy w tej firmie a robić nie ma komu.Myślą że przestawianie mebla z miejsca na miejsce coś zmieni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KI
@Wkurwiony pracownik

Oczywiście wpis już zrobiony ale jak było spotkanie to się nikt nie odezwał A po to są spotkania aby rozmawiać A nie potem wypisywać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaa
@KI

No to jak było na zebraniu, jakie zmiany w firmie ????,może niech wszyscy się dowiedzą,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KI
@Aaa

Każdy KI przekaże swojej załodze jakie zmiany . Spotkania jeszcze trwają także cierpliwości

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aaaa
@KI

Ż A D E N kierowniczek nie przestawia mebli więc po co ma się odzywać ?? w obronie tych roboli za minimalną ???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tez z firmy
@aaaa

Ja przestawialam i skrecalam i malowalam sciany etc. Mysle ze nie tylko ja jako kierownik ba! nawet to wiem. Wiec bitch please.... Nie pisz bzdur;) pozdro Abrowicze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Warzywo
@tez z firmy

No i cóż się stało pozdrawiam warzywo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bez przesady
@tez z firmy

no właśnie przez takich jak Ty, potem kazdy musi to robić. Bo potem słyszymy: " jeżeli kierownik X moze malowac sciane czy skrecac meble, to czemy Ty nie mozesz?" Moze jeszcze dostawy sciagaj i rozwoz do Klientow? Potem zwalniaja pracownikow technicznych w innych sklepach, bo przeciez kierownik może skręcać meble. Współczuję głupoty, no chyba że zarabiasz 4 tys

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tez z firmy
@Bez przesady

Czy uważasz, ze robilam to codziennie i każdego dnia? Korona z głowy mi nie spadnie jak tech ma 2 tyg urlopu a jest robota robię z innymi. Odpowiedz byla do komentarza kolezki od wyrachowanych kiero ktorzy nie stają w obronie pracownika (jesli nie zauwazyles). Wyrwales kontekst i zale wylewasz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał

jestem nowy, uprzejmość to chyba nie w tej firmie..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AbraSrabra
@Michał

Jakbyś zgadl ;) nie tu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ja byłam przesłuchiwana przez panią z Krakowa z bazy(kilka lat temu) być może się zmieniło.

Pytania

Na rekrutacji miałam scenkę sprzedaży pufy....po chwili zorientowałam się że nalezy zadawać klientowi pytania otwarte na które nie może odpowiedzieć tak lub nie. I przykład.Czy chce pan kupić pufe brązową? - oczywiście źle...Należy zapytać o kolor pufy...klienta...wypytać się o kolory innych mebli w pokoju ,ścian....i znaleść fajny kolor...etc

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Jason

Jaki pan, taki kram.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abrakadabra

Wrocław jest zamknięty od 3 lat ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sławek

Moze w koncu zrobia porządek w Bartoszycach..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DonBelmundo

Konstytucja Konstytucja Konstytucja Konstytucja !!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BoskaJola

Witajcie, macie może info jak wyglada praca starszego referenta ds zakupów? Chodzi mi o zarobki, poziom stresu itd

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miki
@BoskaJola

BoskaJola - Zarobki są bardzo słabe ( mniej niż 2 tys na rękę) , zero podwyżek. Poziom stresu wysoki. Obowiązków bardzo dużo w stosunku do czasu pracy. 8h pracy to za mało. Nadgodziny to norma. Wedluh mnie jest lepiej w logistyce. Zarobki takie same ale obowiązki i warunki pracy są o wiele lepsze np.opcja pracy jeden dzien w tygodniu w domu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tylkoNIEabra

Hej, Ja pracowałam, i naprawdę nie polecam!!! 1. Wyzysk, pracownikowi kaza wszystko robic za marną najniższą. Dzwiganie, sprzatanie, telefony,zamówienia, reklamacje, wydawanie towaru ,przyjmowanie, mycie mebli, składanie, odkurzanie i wiele wiele... 2.Realizacja planow sprzedazowych-jak ktos nie robi "wywalany jest". 3. Rywalizacja wsrod kolezanek i kolegow,- brak znajomych w pracy. NIE POLECAM, ODRADZAM, NIE IDZ DO ABRY.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MRE

A co myślicie o naszych MRE? Mam spore doświadczenie w innych firmach na stanowisku kierowniczym a najbardziej w tej firmie żenuje mnie poziom MRE. (usunięte przez administratora) wiedzą, robią z siebie najmądrzejszych a ich decyzje ciągle są błędne. Przestawianie sklepu nich leży w mocy kierownika. Czemu każdy skle ma wyglądać identycznie? Na południu polski może lepiej sprzedawać się coś co w ogole nie sprzedaje się na północy. To kierownik powiennien decydować i wiedzieć co mu się najlepiej sprzedaje! Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Spragniony
@MRE

Tyle pieniędzy marnowane na SWS. "każdy sklep ma wyglądać identycznie". A przecież w każdym sprzedaje się coś innego. Teraz akcja -10% na skrzynówkę i co zrobiła mądra firma by zaoszczędzić? Podniosła ceny i od nich zaczyna się przecena. Koniec końców cena wyszła taka sama a papier w sklepie się zmarnował, ludzie mieli więcej pracy, więcej tuszu się zmarnowała a klienci i tak zauważyli oszustwo. Gratulacje tylko dla góry! Oszczędzanie na ludziach a na wasze poronione pomysły kasy macie full.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qaz
@MRE

Jak sklep nie idzie- czytaj NIE MA SPRZEDAZY to zaraz MRE przyjedzie. Najwazniejsza kasa. Przecez nie ma innej pracy do wykonania tylko obsluga klienta. A wieczne zmiany cen na sklepie. przygotowanie do akcji, rozładowanie tira, obdzwonienie klientów... to sie nie liczy!! tylko obsluga klienta.. sklep i towar w (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kolo
@Spragniony

Chyba nie znasz zasad działania sieci, każdy sklep wygląda tak samo i już, np: mc donald's na całym świecie wygląda identycznie,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Graża
@MRE

Fakt, na stanowiska wyższego szczebla menadżerskiego w Abrze sa zatrudniani kombinatorzy, malkontenci, manipulatorzy, nieetycznie postępujący, niedouczeni ludzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były kierownik
@kolo

Z tym że Abra wynajmuje swoje powierzchnie handlowe i nie ma takiego samego sklepu, co innego MC'D który inwestuje w bryłę budynku, na przestrzeni lat jest ona zmienna - jednak pozwala zaadoptować każdy kąt według schematu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ODPRAWA ZA ZWOLNIENIE Z PRACY

Pytanie do byłych już pracowników Abry. Czy ktoś z Was otrzymał odprawę za rozwiązanie umowy o pracę? Zgodnie z kodeksem pracy jako, że pracodawca zatrudnia powyżej 20 osób każdemu zwolnionemu należy się odprawa pieniężna ( wysokość zależna od stażu pracy ) jak psu miska.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miki
@ODPRAWA ZA ZWOLNIENIE Z PRACY

mnie jak zwolnili- nic nie dostałem...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A TO NUMER
@Miki

pisz skargę do Inspekcji Pracy w Krakowie ( e-skarga lub mailowo)! Poczytaj na ten temat : https://poradnikpracownika.pl/-odprawa-pieniezna-dla-zwolnionych-pracownikow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Amelia
@A TO NUMER

Ale BZDURA!!!!! Jaka odprawa dla każdego? Naucz się czytać ze zrozumieniem, odprawa należy się tylko w przypadku likwidacji stanowiska pracy, i to tylko pracownikowi pracującemu na czas nieokreślony, ludzie, nie dajcie się zwariować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obserwator
@Amelia

Doczytaj kodeks pracy - nie wprowadzaj w błąd! Pokaż mnie artykuł, który mówi, że odprawa należy się tylko osobom pracującym na czas nieokreślony Amelio czy jak Cię tak zwał ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wkurwiony pracownik

Najpierw dali książke wdrożeñ podobno autorstwa samego prezesa i kazali się tego trzymać. Potem przyjezdza MRE czyli kolejny wizjoner idiota,który myśli że przestawienie mebla na inne miejsce coś zmieni i wymyśla sobie zupełnie coś innego. Oczywiście każdy techniczny musi to zrobić zupełnie SAM bez żadnej pomocy.Co z tego że co chwilę jest albo dostawa towaru albo wywóz ,pakowanie czy składanie mebli.Tak wiele za tak niewielką pensje i jeszcze im mało to trzeba mu dowalić niech przestawia z miejsca na miejsce bez żadnego sensu.A kierownicy (usunięte przez administratora) boją się sprzeciwić bo przecież oni nie muszą robić nic. Co to za debilny pomysł że wszędzie ma być ustawione jak na sklepie w Dębicy ??? To po co było tworzyć tą książkę ?? 8

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

Czytając ostatnie komentarze trudno wyrobić sobie zdanie na temat Abra S.A. jako pracodawcy. Dlatego zachęcam osoby, które potrafią w kilku prostych zdaniach napisać jaka jest obecnie kondycja finansowa firmy i jakie perspektywy rozwoju, aby zrobiły to z myślą o tych wszystkich, którzy chcieliby aplikować do tej firmy, ale kompletnie nie znajdują tutaj żadnej wskazówki na temat tego, na ile atrakcyjnym pracodawcą jest firma Abra.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Agata

Nie jest atrakcyjnym pracodawcą w ogóle! Roboty od cholery, gdzie mimo, że wykonujesz ją najlepiej jak potrafisz i tak dostajesz opr.. męczysz się z naprawdę upierdliwymi klientami, w imię czego? Bo producent nie dostarczył mebli na magazyn? Albo magazyn tak zawalony, że nie chciało im się szukać? Męczyć się z regionalnymi co zmieniają się co chwila, a wraz z nimi cała ekspozycja sklepowa.. jakby myśleli, że te meble przestawiają się same za dotknięciem czarodziejskiej różdżki? O pieniądzach szkoda gadać.. patrzą tylko jak zabrać, zamiast dać coś od siebie. O dodatkach nie ma co marzyć. Z tej firmy się ucieka, a nie chętnie zatrudnia. Z czystym sumieniem mogę odradzić potencjalnym pracownikom pracę w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Agata

Praca w Abrze to droga do nikąd.Jestem technicznym w tej firmie, pracuję czwarty rok.Niebawem kończy mi się umowa o pracę,terminową i teraz powinna być na stałe.Abra nie zatrudnia na czas nieokreślony.Przez ten czas miałem podwyżki jak zmieniała się najniższa krajowa, dzisiaj Abra przelała mi na konto 1609zloty,i tak jest w zasadzie co miesiąc.Przez cztery lata mojej pracy premie widziałem cztery razy.Za pełny etat,za tą nielekka pracę.Jest żal ,sfrustrowanie i wypalenie , poczucie że nawet się nie zanosi na poprawę bytu.Jest mi już wstyd że pracuję w Abrze,wstyd gdy jestem w towarzystwie ,w rodzinie gdy ktoś wspomniał o zarobkach Nawet żona moja zarabia znacznie więcej i systematycznie ma podwyżkę.Jak ja m się czuć jako facet z Abrowskimi 1600zloty?????W tej firmie nie ma żadnych dodatków,dopłat do wyprawek dla dzieci bonusów dla pracowników czy premium motywacyjnej,-Prezes ma to w dupie.I faktycznie jakoś się to kręci!Abra to przykład ze można w dzisiejszych czasach, gdzie o pracownika coraz trudniej, mieć go w (usunięte przez administratora) traktować i płacić jak ludziom z grupą inwalidzką albo na niepełnym etacie.Z czystym sumieniem odradzam wszystkim którzy rozważają aplikację do tej firmy ,czy to techniczny czy sprzedawca,bo brak perspektyw, pieniądze w zasadzie żadne,bo kto jeszcze tak nie dba o pracownika i prędzej czy później każdy odchodzi z szarpanymi nerwami frustracją........Z resztą kondycja firmy nie wskazuje że coś może się zmienić.Nie polecam!!!!!!! Wstyd i żal to najczęściej powtarzane słowa pracowników Abry.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dobrze pinformowany
@Agata

Jak na razie to firma zamyka sklepy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fernando
@Agata

(usunięte przez administratora)to chyba nie czytasz uważnie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sd

Ciesz się,że nie masz regionalnej Moniki...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pykpyk
@sd

Monika nie taka zla. Gorszy jest warminsko mazurski koordynator

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mariusz

chłopie ciesz się,że Adam to Twój region!! Inni muszą znosić kaprysy przełożonych... Ich głupich pomysłów i poprawek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick 1
@mariusz

Adam? Warm - maz to chyba Dariusz W

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mika
@Nick 1

A ja mualam innych MRE i się cieszę na DW bo konkretny chociaż i pomaga

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
CzarnyKsieznik
@Mika

Hahaha ????????????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elza
@Mika

To akurat fakt

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Walczak

Hej zaczyna się przestawienie ekspozycji w naszej kochanej abrze. I to jest pomysł na zwiększenie sprzedaży. Nie marketing , reklama od zawsze jest dzwignią handlu. Ale tu jest inny pomysł. Kiedyś ktoś mądrze powiedział, że jak agencja tow.nie przynosi dochodu. To od wymiany firanek w oknach zysk raczej się nie zwiększy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prawda
@Walczak

Dokładnie! Głupie pomysły (usunięte przez administratora)aby każdy sklep wyglądał identycznie! Każdy sklep jest inny i nie będzie wyglądał identycznie. W każdym sprzedaje się co innego więc po co robic wszystko na jedno kopyto? A może kierownik sklepu ma lepszą wizję na swój sklep ? Wlepiacie z matrycy meble inne każecie wyprzedać. Akurat nie trafiając w gust klientów z naszego rejonu! Kierownik sklepu musi się tłumaczyc za wyniki dlaczego? Jak nie może dać mebli które cieszą się u niego największym zainteresowaniem? Nawet w czymś tak drobnym nie możecie dać wolnej ręki.. a tutaj akurat nie powinniście się wtrącać skoro nie ma was na sklepie i nie wiecie czym klient się interesuje....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tech
@Walczak

Mówisz o tej książce wdrożeñ ?? Ja już praktycznie przestawiłem wszystko ,mimo że to nie ma sensu.No ale co zrobisz ??? trzeba zrobić jak chcą i mieć z głowy. Jak meble się nie sprzedają w ogóle jak np Martigny to nawet jakby postawić przy samych drzwiach to i tak to się nie zmieni.Kiedy wreszcie to usuneli to weszły jeszcze gorsze - Master,których ludzie nawet nie oglądają. Z meblami co roku jest gorzej.Ciągle obniżają poprzeczkę i wprowadzają kolejne atrapy. Były kiedyś bardzo dobre meble Mestre to je usuneli.Sprzedawały się cały czas.Dali za to tañsze Bordo,które dobrze idzie ale to już nie to samo.Gorzej wykonane,gorzej pakowane ,masa reklamacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joli
@Walczak

Będzie ładnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abrra

Dział ekspansji istnieje ?HAAAA

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
listy do m.
@abrra

Może zamiast interesować się naszymi działami zajmi się swoją karierą bezrobotnego w wielkim miescie. Ekonomii nas uczyłeś i popatrz jak wyszło. ty tam a MY tu hahaha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dobry Obserwator

Witam , jestem tutaj pierwszy raz i nie wiem do końca czy ktoś z firmy Abra czyta te wpisy. Jestem w przeciwieństwie do "Was" osobą z zewnątrz znaczy się klientem. Nie wiem co dzieje się na co dzień w tej firmie , ale czytając te wpisy mam wytłumaczenie , dlaczego sklepy tak działają jak miałem okazję się przekonać na własnej skórze. Jako klient zamówiłem meble , które jak zapewniała Pani Kierownik sklepu miały przyjechać z magazynu w przeciągu tygodnia , tydzień minął a mebli nie otrzymałem. Zero kontaktu ze strony sklepu. Sprzedawcy nie wiedzą kiedy otrzymam swoje meble , jak poprosiłem o rozmowę z kierownikiem sklepu okazało się , ze kierownik jest na urlopie , ale sprzedawca przeprosił za zachowanie kierowniczki ponieważ nie pierwszy raz w ten sposób potraktowała klienta. Mebli nie mam do tej pory , jak twierdzi Pani sprzedawca meble są na magazynie ale nie wie kiedy "uzbiera na dostawę" , mam wrażenie ,że nie ma tam osoby , która by to kontrolowała i odpowiadała za terminy realizacji zamówień. Kiedyś po to tworzyło się stanowisko Kierownik , który odpowiadał za płynność realizacji zamówień , a w tym sklepie to kierownik jest osobą fikcyjną - takie mam wrażenie bo co jestem w tym sklepie to są te same osoby , ale kierownik jest ciągle na urlopie. Kupowałem meble jakieś dwa lata temu i nie było problemu tak jak zostałem informowany w trakcie zamawiania tak było wszystko dograne a teraz jak czytam Wasze komentarze to mogę potwierdzić firma schodzi na psy. Nie wnikam czyja to wina czy jak to nazywacie "góry" czy ktoś inny za tym stoi , ale jako klient dziwi mnie , że nikt w tym wszystkim nie widzi klienta. Nie ma żadnych nadzorowań przełożonych nad pracą wykonywaną w sklepach. Rozumiem , że niskie zarobki itp ale jeśli jest tak źle to ludzie obudźcie się i szukajcie pracy w normalnych warunkach. Zacznijcie się szanować. A rada dla Prezesa jeśli nie panujecie nad tym jak prosperują Wasze sklepy , jacy ludzie Was reprezentują to nie chwalcie się w reklamach ,że macie ponad 100 sklepów tylko zacznijcie powoli zamykać i zostawcie 10 sklepów ale takich nad którymi możecie zapanować .Pozdrawiam zaniepokojony klient z GNIEZNA.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Dobry Obserwator

To jest portal dla pracowników ! Jak chcesz wylewać żale to :) nasz_klient@abra-meble.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dobry obserwator
@anonymous

Witam, a może ja jestem również pracownikiem Abry i wiem więcej niż się tobie wydaje. Jeśli pracujesz w tej firmie to zapewne słyszałeś o kliencie wewnętrznym. A nie są to żale tylko czysta prawda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Justyn

Kulturę trzeba mieć wrodzoną albo chociaż nabytą , ale widzę , że to pojęcie dla ciebie obce. Jeśli jesteś pracownikiem Abra Meble to naprawdę reprezentujesz tę firmę na wysokim poziomie. Współczuć twoim klientom.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JF
@Dobry Obserwator

Pracownik czy klient, wypowiedział się o pracy jednostek i tych pracowników, którzy tak chętnie dzielą się tutaj swoimi negatywnymi doświadczeniami. A jak ktoś tu wspomina o kulturze, czy jej braku, to zachęcam do zerknięcia na komentarz 3 pozycje wyżej. Tak wypowiada się sprzedawca, który chce zarabiać więcej, a w miejscu gdzie może wejść każdy (klient i pracownik) i w jakiś sposób wyrobić opinie o marce, pokazuje swoje wybitne zdolności interpersonalne i podejście do klienta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@dobry obserwator

Brawo logika ! Jak byś był klientem wew. to byś tu nie pisał ,a od razu doniósł. Taka prawda ,że po tygodniu zaczynasz się pruć na forum pracowników i piszesz na sklep. A prawda może być inna. Taka ,że cudowna centrala nie zamówiła mebla na magazyn główny lub wprowadziła tzw. min logistyczne dostaw (o tym piszesz) itd. Za pracę sklepów odpowiada Kraków ,bo zarządza i wprowadza zasady. Niestety wprowadza takie regulacje ,które doświadczyłeś.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ChWDA
@JF

Ważne ,że macie na Łagiewnickiej zdolności interpersonalne lub ewentualnie tylko świadomość fikcyjną ,że taka istnieje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dobry obserwator
@anonymous

"Jak byś był klientem wew. to byś tu nie pisał ,a od razu doniósł." Doniósł ? Komu ? Tu nie chodzi o donoszenie , po prostu chciałem pokazać , że pracuje się w tej firmie jak się pracuje , zarobki są jakie są , ale takim podejściem (unikaniem) do klienta jakie przedstawiłem nie zyskacie zaufania wśród klientów czy to wewnętrznych czy zewnętrznych. W sklepie w którym pracuje nie jest to praktykowane , ponieważ jeśli sprzedawca nie potrafi udzielić konkretnej odpowiedzi klientowi to wkracza kierownik sklepu a w tym sklepie masz wrażenie , że sprzedawca choć miły , nic nie wie a Pani Kierownik ciągle niema - unika klienta ? Rozumiem jest pora urlopowa ale być od lipca cały czas na urlopie ? Zgadzam się , że za pracę sklepów odpowiada Kraków , ale Kraków nie bywa na sklepach tylko sprzedawcy , kierownicy a co stało się z zasadą "podejścia właścicielskiego" ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NWO
@dobry obserwator

normalni pracownicy mają wyj...ne do tzw. podejścia właścicielskiego ,co to znaczy Zostało to wymyślone pewnie w USA do kontrolowania takich jak ty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
2 Pac
@JF

A jak ktoś tu wspomina o kulturze, to jest jeszcze kultura zarządzania,która jest w Krakowie i wiąże sie stricte z liczba wyjść klienta i wyjść pracownika. Zachęcam do wspomnieć jak to parę lat temu zostało wypłacone pracownikom plus 20% (jeden miesiąc )za braki na magazynie . Daje do myślenia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZZ

To co się wyprawia na magazynie 802 można tylko w jeden sposób określić brak kultury profesjonalizmu oraz uszanowanie ludzi na sklepach. Brak towaru który jest na obszarze to normalka i magazyn łaskawie nawet nie poinformuje że tego nie ma A słowo przepraszam dla nich nie istnieje. Taka praca magazynu to skandal.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@ZZ

Ale ten magazyn ma swojego przełożonego który pewnie doskonale kontroluje całą sytuacje i pewnie zgłasza te problemy Prezesowi co się wyprawia na magazynach nie tylko 802 ale również w pozostałych po prostu coś się zmienia teraz nie sprzedawcy powinni być najważniejsi ale techniczny magazynier morze w końcu docenią pracowników fizycznych którzy wykonują bardzo ciężką prace

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik Techniczny
@ZZ

Ich to nie obchodzi że mój sklep pracuje do 17 a oni czasem podstawiają mi tira na 16 i rób co chcesz.Trzeba biegiem gonić żeby to rozładować w godzinę a zwykle zajmuje mi to dwie ,oczywiście samemu bo kierowcy nic nie ponagają bo to stare dziady emeryty na umowe śmieciową.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Pracownik Techniczny

No !!! to o co chodzi coś się dzieje a nikt nie reaguje ani KP ani wy Pracownicy Techniczni

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BYŁY TECHNICZNY
@ZZ

Byłem na wsparciu w Krakowie na magazynie 80A pilna sprawa złożenie mebli na sesje zdjęciowym myśmy zasuwali a tych dwóch panów co mieli składać jeden w słuchawkach cały czas siedział na kompie a drugi cały czas zajadał był jeszcze trzeci starszy widać że zmęczony cały czas drzemał może jak tak się nudzą dać ich na wsparcie na 802 żeby pracownicy kończyli prace normalnie !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KS
@BYŁY TECHNICZNY

Witam serdecznie wszystkich Abrowiczów. Pracuję na M80A i taki wpis boli. Są to plotki, insynuacje i pomówienia. Jeżeli ten wpis jest z nienawiści to OK, jeśli z niewiedzy to proszę zadzwonić do osoby, która Wam przekazała zlecenie wsparcia na M80A i dowiedzieć się prawdy. My nie obsługujemy filmowców. To jest inna "bajka" - po za naszą wiedzą. W ostatnim czasie również byłem na wsparciu w sklepie w Dębicy, ale nie wypisuję bzdur, że pracowałem za kogoś (oczywiście kosztem mojej pracy, w tym również, co jest odczuwalne na sklepach, są opóźnienia w realizacji apteczek reklamacyjnych). Proszę nie posługiwać się nieprawdą. Pozdrawiam wszystkich wspaniałych Abrowiczów i życzę Wam miłego dnia. KS

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@ZZ

Magazyn 802 zaprasza Panią/Pana ZZ w odwiedziny. Przed wydaniem takiej opinii warto byłoby najpierw zapoznać się z warunkami pracy w magazynie stworzonymi przez firmę. Szacunek należy się każdemu pracownikowi, nie tylko sprzedawcy. Niestety sprzedawcy też nie zawsze grzeszą kulturą osobistą i profesjonalizmem. Pracujemy w jednej firmie więc szanujmy siebie nawzajem zwyczajnie jak człowiek człowieka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
st
@ZZ

Zapraszamy ZZ do Sosnowca magazyn 802 niech popracuje z nami zobaczy co robimy i jak i w ILU nauczy nas kultury i profesjonalizmu . Od siebie dodam gdyby nie pracownicy którzy pracowali jeszcze w Tarnowskich Górach ten magazyn by dawno padł .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
st
@Pracownik Techniczny

sorry techniczny ty sam potrafisz rozładować auto w dwie godziny szacunek MY mamy w 5 czasem 6 załadować 6 takich aut plus przygotować 11 " okolicznych " którzy odbierają sami meble

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weteran

Dlaczego nikt ludzi nie informuje, o zamknięciu kolejnych sklepów. Dowiadują się przez przypadek nie powinno być tak że przyjeżdża pani Dyrektor i dziękuję za współpraca informuje ludzi co następuje to się nazywa zwykłą kulturą bycia. To co się teraz wyprawia zmierza do końca tej firmy. Kilka lat temu otwierali sklepy w każdej pipidówie teraz je zamykają to jest biznes na wysokim poziomie? Kto za to odpowiada ?Żal patrzeć jak można taką marke zniszczyć. Można powiedzieć że jesteśmy na Titanicu po mału toniemy, ale orkiestra gra. Czemu nikt nie powie jaka jest prawda?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kadabra
@Weteran

Który sklep tym razem??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Kadabra

Szczecin chociażby..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A TO NUMER
@Nick

w Szczecinie sklepy były dwa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kadabra
@A TO NUMER

O Szczecinie mówiło się od dawna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
...
@Nick

Jeden Szczecin miał już plany na zamknięcie prawie od początku tego roku.. Pół firmy o tym wiedziało...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Abra S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Abra S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Abra S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Abra S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 3 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Abra S.A.?

    Kandydaci do pracy w Abra S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Abra S.A.
Przejdź do nowych opinii