Opinie o Superauto.pl
W firmie pracowałem 3 lata.... pełne spektrum doświadczeń których tam doznałem ....z perspektywy czasu okazały się mocnym fundamentem pod nową drogę którą podążam...dla mnie praca dla Pomarańczowych była wartością samą w sobie. Na koniec dziękuję Bartoszowi Chojnackiemu za poświęcony czas...Szefie po czasie ale jednak zrozumiałem...na swój sposób brakuje mi was...a szczególnie Tych których już nie ma.. Pozdrawiam Kelner Alojz
Bardzo dobry pracodawca. Świetna atmosfera, wyrozumiałe i ludzkie podejście do pracownika. Współpracownicy gotowi do pomocy w każdym momencie. Trzeba tylko robić swoje i robić wyniki, co jest normalne w handlu :)
Praca w serwisie superauto.pl to niezwykle pozytywne i satysfakcjonujące doświadczenie. Jednym z najważniejszych aspektów, które wyróżniają tą firmę, jest wyjątkowo wysoki poziom szkolenia, który jest dostępny dla pracowników. W superauto.pl zauważalne jest zaangażowanie w rozwój swojego personelu. Firma inwestuje również w warsztaty, które pozwalają pracownika poszerzać swoje umiejętności i doskonalenie się w branży. Praca w serwisie superauto.pl oznacza prace w przyjaznej i wspierającej atmosferze. Dzięki solidnemu szkoleniu, pracownicy maja pewności, ze mogą polegać na wsparciu swoich kolegów i przełożonych. Wymiana wiedzy i doświadczeń jest hojnie udostępniana, co przyczynia się do wzrostu umiejętności technicznych i zespołowego ducha.
Jeśli ktoś jest zainteresowany to właśnie przedsiębiorstwo Superauto24.com Sp. z o.o. rekrutuje na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży. Może ktoś planuje aplikować?
Najpierw do mnie zadzwoniła Pani i umówiła mnie na spotkanie rekrutacyjne w siedzibie Superauto. Przyjechałem trochę wcześniej bo bałem się, że nie będę miał gdzie zaparkować, ale nie było źle bo całe szczęście mają parking. Spotkanie było podzielone na 2 części, co mnie trochę zaskoczyło bo myślałem, że spotkam się tylko z osobą z HR a tu od razu spotkanie z menedżerem sprzedaży. Może to i dobrze bo fajnie zobaczyć od razu z kims się będzie pracować no i oszczędność czasu. Ogólnie była miła i luźna atmosfera.
Zostalem zapytany o ocene swojego doswiadczenia w obsludze klienta i sprzedazy, jakie sa moje oczekiwania finansowe oraz czy interesuje sie motryzacja
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Uczestniczyłem niedawno w procesie rekrutacji i co jak co, ale profesjonalnie to robią. Kilka etapów, a każdy z etapów diagnozował potrzebne na tym stanowisku kompetencje. Informacja zwrotna po każdym z etapów na czas. Czuć było, że atmosfera i profesjonalizm są tam obecne.
Dziękujemy Michał za merytoryczną informację po procesie rekrutacji. To również dla nas bardzo ważne info.
Pracuję w Superauto już pół roku i jest to wyjątkowa firma. Atmosfera jest świetna, w firmie pracuje wielu bardzo fajnych ludzi. Szkolenia merytoryczne i bardzo konkretne, a praca przyjemna. Zdecydowanie polecam pracę w tej firmie.
Pół roku to pewnie jeszcze nie znasz całej firmy od podszewki? Samo wdrożenie jak przebiegało? Podczas pracy każdy dzień wygląda tutaj podobnie czy z miesiąca na miesiąc coś się u Ciebie zmieniło? Perspektywy na przyszłe podwyżki kiedy mogą wystąpić?
Superauto to dobra firma od A do Z przeprowadza Cię przez proces związany z dokumentami umowami itd. Pan Michał świetny doradca który służy pomocą nawet poza godzinami swojej pracy.
Opinie, opinie,opinie..... Chce, a właściwie muszę opublikować pewne przesłanie, oparte na faktach. #Superauto.pl, firma z tradycjami, sięgającymi ponad 20 lat, niezaprzeczalny lider na rynku e-commerce w branży motoryzacyjnej. Mająca sprzedane tysiące samochodów, setkom klientów, w sposób nie do pomyślenia jeszce te kilkanaście lat temu - od A do Z, przez internet i telefon. Relatywnie rzadko, ale spotykam się z opiniami - głównie na różnych forach - które są krzywdzące i uważam niesprawiedliwe. Po pierwsze nie ma firm, a właściwie ludzi w nich pracujących- doskonałych, pod każdym względem. Jest to fakt- najzwyczajniej w świecie nie ma! Po drugie, jako konsument głębiej bym się zastanowił nad firmami posiadającymi tylko i wyłącznie pozytywne opinie - ponieważ jak wspomniałem - takie nie istnieją. Każdemu zdarzają się błędy , a do tego, zwłaszcza w dzisiejszych czasach - ogromnego kryzysu automotive ( pandemia, brak półprzewodników, zastoje covidowe w fabrykach, wojna na Ukrainie...) spowodowanego przede wszystkim ogromną niepewnością we wszystkich dziedzinach życia. I to co najbardziej boli mnie jako pracownika #Superauto.pl, to socjologiczne, rzecz biorąc - niesprawiedliwość społeczna. Moi Szefowie wraz z całą rzeszą ludzi robią kawał dobrej roboty, załatwiając klientom samochody od ręki, albo w krótkich terminach, co na dzisiejszym rynku jest niespotykane. Idąc do salonu - słyszymy za pół roku, 7 miesięcy... Z resztą niektóre marki same o takich terminach mówią w swoich reklamach! U nas klient, potrzebuje auta - to "wygrzebiemy" je spod ziemi, żeby było. Potwierdzają to setki zadowolonych klientów, z którymi rozmawiam na co dzień. Więc apeluje, jako człowiek, ciężko pracujący pracownik i jako konsument - ludzie nie szkalujcie swoimi frustracjami rzetelnie pracujących ludzi i bardzo dobrze prosperującej firmy, która zrobiła wiele dobrego nie tylko dla przedsiębiorców, ale i zwykłych ludzi . To po prostu nie fair. Powiem więcej, jestem dumny z miejsca, w którym pracuje, a uwierzcie mi ( nawet patrząc na moją historię zawodową) z niejednego pieca chleb jadłem. Pozdrawiam serdecznie wszystkich naszych klientów- tych zadowolonych i tych mniej. Bo u nas człowiek się liczy !
Tradycje to wy macie jedne - (usunięte przez administratora) jak najwiecej osób , nabic jak najwiecej KASY - ludzie którzy zamawiaja u was samochody czekaja miesiącami - i jedynie co pamietaja po współpracy z wami to nerwy stres oi obrzydzenie do ludzi którzy tam pracuja
nie możemy pozostać obojętni wobec Pana wpisu. Zarzucając nam (usunięte przez administratora) neguje Pan nasze ponad dwudziestoletnie wysiłki rozwoju, nasze osiągnięcia, a przede wszystkim obraża Pan tysiące zadowolonych Klientów, którzy korzystają z usług Superauto.pl. Przyznajemy, że zdarzają się nam transakcje, z których nie jesteśmy zadowoleni, ale zawsze wyciągamy z nich wnioski. W takich przypadkach zapraszamy także do kontaktu z Działem Obsługi Klienta bok@superauto.pl, abyśmy mogli podjąć odpowiednie działania.
Takie wypowiedzi suegrują, że pisana opinia jest na zlecenie, żadnych faktów, konkretów, po prostu atak. Ja osobiście mam inne doświadczenia, pewnie że nie wszystko idzie idealnie, ale też trzeba wziąć poprawkę na czasy w których żyjemy.
Co za (usunięte przez administratora) a ci którzy pracują rzetelnie i nieraz kilkanaście lat zbierają na swoje auto i są robieni w konia pomysł człowieku jak oni się czuja
Skoro pracujesz w firmie i masz takie zacięcie pisarskie, może skreśl jeszcze opinię jako ten pracownik. Ale nie taką stawiającą do pionu klientów, tylko o zarobkach, czy macie benefity, opiekę medyczną itp Da się zrobić? :)
@klient - trzeba być świadomym klientem i wiedzieć, że mamy czasy, w których również w autoryzowanych salonach czeka się na samochody ponad rok jak nie dwa. A z tego co widzę Pan czekał tylko parę miesięcy. Jak się Pan zabiera za zakup samochodu, to trzeba zrobić badanie rynku. Na szczęście w Superauto.pl jak ma się zarezerwowany samochód i się czeka - to pracownik jest w stanie w trakcie tego znaleźć coś na podmiankę, co jest super rozwiązaniem, sam tego doświadczyłem. Polecam :)
Obecnie jestem w trakcie załatwiania umowy zakupu samochodu za pośrednictwem Firmy #Superauto.pl Wszystko przebiega sprawnie, ale nie chcę zapeszać. Napiszę opinię po zakończeniu transakcji. Pozdrawiam pracowników tej Firmy.
Jestem zadowolony z obsługi bardzo sympatyczni i doradczy????
Polecam, miła atmosfera, pełen profesjonalizm :)
Nie mogłem prosić o lepszą atmosferę w pracy. Zapraszam wszystkich do tej świetnej Firmy :)
Polecam firmę wszystkim którzy pasjonują się motoryzacją.
Serdecznie polecam pracę w Superauto! Niesamowita atmosfera w pracy sprawia, że komfort pracy jest na wysokim poziomie :) Chętnie wstaję rano z myślą, że idę do biura na Stalowej! ☺
Jakiś czas temu aplikowałem, pierwsze 2 etapy prowadzone przez firmę zewnętrzną wszystko wydawało się ciekawe kwestia pracy, zarobków itd. Później zostałem zaproszony na rozmowę bezpośrednio do firmy na ostatni etap rekrutacji. Rozmowa miała być osobą z działu HR oraz prezesem. Na miejscu okazało się, że wszystko wygląda zupełnie inaczej. To jednak pierwszy etap i porozmawiam z osobą z HR i managerem zespołu i w ogóle to dopiero etap i będą jeszcze dwa. W ogłoszeniu były podane dwa rodzaje umowy, na miejscu okazuje się że tylko jeden. Podstawa prawie połowę niższa. Na pytania odnośnie godzin pracy, wdrożenia systemu premiowego odpowiedzi, że nie wie bo jeszcze to muszą ustalić z prezesem a temat wynagrodzenia to na następnym etapie. Po 15 min przyszedł manager i bardzo ogólnie opowiedział jak wygląda praca, nie miał prawie pytań, bo zakładał, że o wszystko zapytała osoba z HR. Cały czas patrzył na zegarek i powiedział że zaraz musi kończyć bo ma ważne spotkanie i mamy 15 minut. Podsumowując bardzo dużo sprzeczności i nieposzanowanie czasu drugiej osoby. Na koniec ktoś z firmy miał się odezwać w ustalonym terminie. Niestety nikt nie zadzwonił i dopiero kilka dni później osoba z pośrednictwa, która prowadziła 2 pierwsze etapy powiedziała, że firma zamknęła rekrutacje wszystkich kandydatów bez żadnego feedbacku.
Od czego uzależniona jest premia w firmie Superauto24.com Sp. z o.o.? Jakie są progi premiowe? Dodali 23 stycznia na GoWork.pl ogłoszenie na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży.
Od tego w jakim okresie jesteś zatrudniany, od tego ile sobie wynegocjujesz, od fazy księżyca... Nie ma jednego systemu, są tylko jakieś ramy i założenia, a dużo jest ustalane indywidualnie, co jednym daje możliwość ugrania więcej, a innym poczucie, że są traktowani nie fair.
a coś w kwalifikacjach i cechach osobowości się znajdzie do wymienienia, żeby mieć jakiś zarys? Coś muszą chyba cenić bardziej... jaka najwyższa kwota potencjalnie jest realna? pytam, bo fajnie wiedzieć o czego zacząć negocjacje
Bardzo szczerze? Dla mnie rewelacja!! Nadal jestem w szoku co tutaj dzieję się, a proszę mi wierzyć pracowałem już w różnych miejscach, gdzie byłem albo traktowany z góry bądź niechciany. Sama atmosfera od wejścia i rozmowy rekrutacyjnej poprzez jedno z najlepszych szkoleń w moim życiu jest nadal utrzymywana do dnia dzisiejszego. Podejście wszystkich pracowników z uśmiechem, szacunkiem, Menagerow oraz samymi Szefami, którzy służą pomocą na każdym kroku tworzą wrażenie firmy, która przede wszystkim szanuję i docenia każdego pracownika, uzyskasz tutaj wsparcia od wszystkich i nigdy nie będziesz traktowany jako intruz, możesz budować tutaj swoją ścieżkę kariery, a do tego bogate zestawienie benefitowe oraz płacowe w sposób legalny pozwalają spać spokojnie i tylko sobie samemu dziękować, że trafiło się w bardzo dobre miejsce ! ????
Jakie benefity bogate i jakie wsparcie od osób innych niż pracownicy masz na myśli?
Czy w firmie Superauto24.com Sp. z o.o. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Specjalista Ds. Sprzedaży?
W poniedziałki praca od 8:00 do 18:30, od wtorku do czwartku 9:00-17:00, piątki 9:00-16:00. Plus jedna sobota w miesiącu i za nią można odebrać jeden wolny dzień lub wziąć kasę.
Dzięki za info. Są jakieś przerwy na zjedzenie posiłku albo odpoczynek bo w poniedziałek wychodzi ponad 10 godzin. Czy to taka norma dla wszystkich do wyrobienia...
A jest jakaś szansa by pracować np. Tylko od 9-17? Czy to nie wchodzi w grę i trzeba się dostosować?
Pomimo tego ze to był moj pierwszy zakup auta przez internet,pomimo tego ze miałam dużo lęków co do umowy, auta oraz leasingu. Wszystko przebiegło pomyślnie. Choc problemem były terminy. Jestem bardzo zadowolona.
Z czystym sumieniem polecam firmę Superauto. Pełen profesjonalizm i cudowna atmosfera. Duże poszanowanie dla klienta oraz jego potrzeb.
Dzień dobry -chciałam ostrzec przed firmą SUPERAUTO z chorzowa. Razem z mężem zamówiliśmy u nich dwa samochody dostawcze Renault Master we wrześniu w 2021 roku zamówiliśmy to u pana Marka. Oczywiście samochód który zamówiliśmy to był ten szary który wystawiają na OtoMoto i na innych stronach motoryzacyjnych oraz biały - podpisaliśmy leasingi , umowy ,oczywiscie wpłaciliśmy zaliczki na samochody itp . Pierwsze auto mielismy odbierac w grudniu 2021 roku , a drugi zaraz na poczatku stycznia 2022r Mamy 07.02.2022 do tej pory nie mamy samochodów ! Jesteśmy okłamywani zwodzenii - dostajemy informację że samochody są na placu, potem ze tylko trzeba je zarejestrowac , potem znowu cisza . i kolejne kłamstwa pana Marka Kamila i innych którzy tam Pracuja Oni maja przygotowany pewien schemat co mówić klientom i go powielaja - widze z innych opini że opowiadają innym dokładnie te same historie. My Kupujemy samochody dostawcze od roku 2014 zawsze u dealera Renault- pierwszy raz zdecydowałam sie na zakup od posrednika takiego jak SUPER AUTO i ogromnie tego żałuje ! Nikt mnie jeszcze nigdy tak nie okłamał . Pan Marek zapewniał męża że pierwsze auto bedzie w grudniu 2021- że tylko oni maja tak szybko te auta dostępne bo zamówili je dużo wcześniej itp . kłamstwo za kłamstwem - a teraz nie odbiera telefonów . Mineło 5 miesięcy nie mam samochodów moja firma ponosi straty - kierowcy którzy czekali na te auta poszli do innej pracy ..Mamy przez SUPER AUTO ogromne problemy ! - bedziemy Państwa informować jak sie to skonczyło i kiedy odebralismy samochody Pozdrawiam Patrycja
Szanowna Pani Patrycjo, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta bok@superauto.pl abyśmy mogli podjąć natychmiastowe działania i wyjaśnić sprawę. Bardzo żałujemy, że nie sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom natomiast nie możemy wspomnieć na portalu poświęconym poszukiwaniu nowej pracy, że codziennie obsługujemy Klientów, którzy są bardzo zadowoleni i wystawiają nam doskonałe opinie i wysokie oceny. 20-letnia tradycja naszej firmy wskazuje, że bez staranności i szacunku do Klientów nie moglibyśmy nadal się rozwijać i budować naszej pozycji. Z wyrazami szacunku.
Sam czekam na umówiony nowy samochód i już jest ponad miesięczne opóźnienie i żadnej informacji co dalej ,umowa podpisana ,zaliczka wpłacona itd
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Superauto.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Superauto.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Superauto.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 37 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Superauto.pl?
Kandydaci do pracy w Superauto.pl napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.