Panorama Firm Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Panorama Firm Sp. z o.o.

Ossy

Nikomu nie polecam tej firmy, naciagacze!!! Na temat mojej firmy napisali nieprawdę, 3 miesiące prosiłam o zmianę treści, a zdjęcia do reklamy wyglądały jakbym reklamowała ciucholand,a nie ekskluzywny sklep. Po kilkuset rozmowach ,w końcu reklama została poprawiona, pomijając fakt że wszystkie zdjęcia ja wysłałam, zapłaciłam 4 tysiące za 2 reklamy które nie były mi potrzebne i które praktycznie sama sobie zrobiłam. Teraz caly czas dzwoni pani z windykacji że zalegam z platnoscia, ja też czekałam aż poprawcie ,to teraz wy czekajcie. Już nigdy nie dam się oszukać!!! Najlepsze jest to że klienci mi wystawiają opinie że kupili u mnie ubranka dla swoich dzieci że są bardzo zadowoleni, a tak naprawdę nie sprzedałam jeszcze żadnego ubrania,ponieważ strona sklepu internetowego jest jeszcze w budowie,i sesja zdjęciowa jeszcze trwa. Ale dziekuje za opinie. Chlopak z ktorym podpisalam umowe przez telefon, po kilku dniach zrezygnował z pracy w tej firmie i obiecał mi opiekę, do dzisiaj nie mam opieki,a zrezygnować było już za późno..... w każdym bądź razie nie polecam tej firmy, lepiej te pieniądze zainwestować w coś innego. Pozdrawiam

Zenek
@Ossy

A udało Panu wypowiedzieć umowe z PF . Ponieważ mam podobny problem .

Niezadowolony Klient

Odradzam najgorzej zagospodarowane pieniądze w reklamę. po przekazaniu filmiku i opisu brak kontaktu z opiekunem . (usunięte przez administratora)

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowni Państwo, sytuacja tutaj przytoczona być moze wynika z opisanego na naszej stronie postępowania innych podmotów, które działają na szkodę naszych klientów. Jest podobna do wielu innych zgłaszanych nam przez Państwa od kilku miesiecy - daty wytawianych faktur oraz kwota jest podobna. Sytuację zgłosiliśmy organom ścigania. Prosimy o czujnośc i kontakt w przypadku wątpliwości z naszym Centrum Obsługi Klienta https://klient.panoramafirm.pl/. Informujemy, że wszystkie wpisy reklamowe w Panoramie Firm są płatne i zarówno kwota jak i terminy płatności pojawiają się w każdym potwierdzeniu zawarcia umowy. Zespół Panoramy Firm

anonim

(usunięte przez administratora)

Zadowolony

Wysłać @

Wesoły Romek

Jak jest awaria to może im naprawisz i po kłopocie :(

Ignis
@Wesoły Romek

Czy ktoś może usuwać tego rodzaju idiotyczne komentarze?

6
Account Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Generalnie rozmowa na bardzo niskim poziomie. Kierownik Wrocławia mało kompetentny i przebieg rozmowy poniżej krytyki. Jakaś bezsensowna ankieta i rozmowa, w której kontakt z kierowniczka sprzedaży totalnie odstrasza. Miejsce pracy to jakaś tragedia gdzie nawet klimatyzacja nie działa. Na ogłoszeniu podstawa 4-6 tys brutto w rzeczywistości to tylko 4 tys brutto więc śmiech na sali bo więcej na kasie w Lidlu zarabiają pracownicy.

Pytania

Proszę się opisać żebyśmy mogli Pana zapamiętać.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
piraniuss

pracowałem tam bardzo dawno , wspominam bardzo miło szkolenie w Warszawie ,było to na przełomie kiedy książka panoramy była wypierana przez internet więc coraz trudniej było sprzedać miejsce w książce co było moim zadaniem , zwolnili mnie po dwóch miesiącach za słabe wyniki , i rzeczywiście jest tam nacisk na wyniki bo taka jest polityka firmy , z racji tego że mam do siebie dystans wiedziałem że się nie nadawałem i nie mam żalu , po prostu w tamtym czasie lub branży sprzedaży reklamowej się nie nadawałem , no i tak to wyglądało

Jan
Inne
@piraniuss

Reklamy w formie papierowej zostają często wyparte przez internet ale nadal są zamieszczane. Niektóre osoby korzystają i czytają tylko takie. Prócz nacisku na wyniki jakie jeszcze miałeś doświadczenia? Mam na myśli rodzaj zawieranych umów lub wynagrodzeń. Chętnie posłucham od innych pracowników Panoramy Firm o aktualnych warunkach zatrudnienia i obecnych rekrutacjach.

Kkkk
@piraniuss

Witam, czy mogę prosić więcej informacji o tym jak przebiega proces rekrutacyjny na sprzedaż? Jak wyglada pierwszy i drugi etap, na co zwrócić uwagę, z czego się przygotować?

Pracodawca

@Kkkk

Dzień dobry, rekrutacja na stanowiska w Dziale Sprzedaży przebiega najczęściej w 2 etapach: spotkanie z bezpośrednim przełożonym oraz z Kierownikiem Regionalnym. Zapytamy o doświadczenie zawodowe opisane w CV, poprosimy również o krótką scenkę sprzedażową - chcemy poznać kandydata zarówno jego kompetencje przydatne na stanowisku, na które aplikuje, jak i oczekiwania względem pracodawcy. Warto przygotować się na pytania o oczekiwania fiansowe, doświadczenie zawodowe na stanowiskach związnych ze sprzedażą usług oraz odbyte szkolenia, czy o podstawową wiedzę nt. marketingu online.

Szczęśliwy

Nie wierzę, w końcu w Tele Katowice, zrobili porządek i zwolnili kierownika regionalnego... Już traciłem nadzieję, ale jednak stało się... Szkoda, że firma straciła tylu dobrych pracowników.

6
anonim

(usunięte przez administratora)

Karol

Mam przez to rozumieć, że po samym Twoim pierwotnym zainteresowaniu ofertą firmy Panorama Firm otrzymałeś informację, że jest to jednoznaczne z podpisaniem umowy? Dziwna sytuacja. W ogóle mogłabyś napisać, dlaczego finalnie zrezygnowałaś ze skorzystania z ich oferty?

11
Wesoły Romek
@Karol

Coś kręcisz :)

9
Patiii

Do mnie też dzwonią firmy windykacyjne bo oni to nie raczył nawet reklamacji rozpatrzec niby do miesiąca mieli czas ale wiadomo że im się nie spieszy. Też mówię żeby mnie podali do sądu to mówili że wpisza mnie to rejestru dłużników.. Mówiłam niech wpisz i że mogę ich podać ja za to do sądu. Rzecznik praw konsumenta mówił że oni nie wyciągnął ode mnie pieniędzy i że zostałam wprowadzona w błąd a oni nie wywiązuja się z tej "niby umowy". Jakby oni każdego mieli podawać to sądu to musieliby tam chyba zamieszkać z tego co widzę

Zadowolony

Portal poświęcony pracy w tej firmie a piszą niezadowoleni klienci :)? Chyba na prawdę mają jakiś problem z czytaniem warunków umowy. Nie dziwie się że później macie problemy skoro czytać ze zrozumieniem nie potraficie. Skoro dostajecie umowę to powinniście ją przeczytać. Chętnie popracował bym tu w dziale sprzedaży skoro tacy nie ogarnięci klienci się trafiają to chyba naprawdę można na was zarobić dużo :D.

5
anonim

(usunięte przez administratora)

Patiii

Byłam już na policji i mówili że moja klientka musiałaby złożyć doniesienie o tym że jej wizerunek jest rozpowszechniany bez jej zgody. A jeśli chodzi o próbę wyłudzenia to też nie bardzo bo im nie zapłaciłam i nie zapłacę. Wszędzie mówili żebym czekała aż pójdą do sądu. Niby w toku jest sprawa reklamacji ale oni się nie spieszą żeby to załatwić i twierdzą że umowa została zawarta i jako dowód jest nagranie. I za zerwanie umowy zaległe rachunki do zapłaty plus 500zl. W sądzie mi powiedzieli ze jeśli nic nie podpisałam to żebym czekała na rozprawę w sądzie. Myślą że jak trafili na młoda świeżynke to że się przestrasze i będę im płacić za antyreklame....????

Patiii
@Patiii

Znajoma policjantka mówiła że nie ma co się czepiać wykroczeń tylko ona chciała o przestępstwo ruszyć machine i pozbierać wszystko. Oszustów jest dużo. Teraz jak ktoś dzwoni to odrazu mówię że "nie jestem zainteresowana". Nauczka na przyszłość

Karol
@Patiii

W jakiej sprawie byłaś na policji? Masz jakieś niewyjaśnione kwestie z firmą Panorama Firm? Nie jestem w temacie, dlatego mam nadzieję, że sprecyzujesz swój wpis na tyle, abym mógł go dobrze zrozumieć. Z góry dziękuję za odpowiedź.

6
mery18
 Rekomendacja

Korzystałam z usług Firmy P.H.U.Art. Tomasz Łuczak Sosnowiec która montowała mi szkło w kuchni.Polecam tę Firmę,są profesjonalistami,dotrzymują wyznaczonego terminu,służą pomocną radą a przede wszystkim ceny mają bardzo konkurencyjne.

5
Karol
Inne
@mery18

Firma, której usługi opisałeś, ma jakiś związek z firmą Panorama Firm? Nie wiem, czy nie pomyliłeś się czasem z wątkiem, w którym dodałeś ten wpis. Abyśmy mogli dalej dyskutować, to proszę, abyś napisał, jak wyglądają powiązania pomiędzy tymi firmami, ponieważ wątek ten związany jest z inną firmą aniżeli tą, którą opisałeś.

anonim

(usunięte przez administratora)

Obecny Pracownik

Nieźle przerysowana historia! Jestem obecnym pracownikiem w firmie nikt z doświadczonych i dobrych konsultantów od stycznia nie odszedł (w styczniu mieliśmy spotkanie z nowym właścicielem), zostało zwolnionych kilka osób licząc na palcach jednej ręki, którzy byli mega ale to mega słabi, ta opinia została wystawiona więc przez jedną z nich, najłatwiej jest napisać "gdyby nie (usunięte przez administratora)..." Każdego wyniki są uzależnione od Siebie samego a frustrację z powodu braku wyników przydało by się zamienić na refleksje nad samym sobą, Jesli Pani (usunięte przez administratora) jest taka zła to dlaczego nikt sam z Siebie nie składa wypowiedzenia? Niech policze od kupienia przez "Cs,ów" firmy zostały zwolnione 3 osoby (Tak swoją drogą 3 kobiety więc pisanie w liczbie męskiej jest strasznie genialne, gratuluje albo świadczy o problemie z ustaleniem własnej tożsamości ) Tak Dawno nie czytałem większych bzdur więc nawet "śmiechłem". Cierpienia w związku zwolnieniem można i powinno się zamienić na naukę bo widać, że jej potrzeba. Pewnie po napisaniu tej opinii czujesz się strasznie bohatersko ale nie stety każdy inteligentny człowiek zauważy to wylewane żale i kłamstwa

9
to jest nie na miejscu...

Jak się to czyta, to człowiekowi brakuje wiary w ludzi. To jak bardzo patrzymy na swój czubek nosa jest zatrważające w dzisiejszych czasach. Nie będę się tutaj wypowiadała w obronie, natomiast chciałabym się odnieść co do realiów jakie Panują - niestety - w oddziale. Każdy pracodawca ma swoje cele i oczekiwania. Bez względu na to jaka jest to firma, kto jest jej właścicielem - każdy pracownik jest narzędziem do realizacji tych celów. Nie oznacza to wcale, że tych narzędzi powinno się nie szanować. Natomiast nie podoba mi się to, że były Konsultant ocenia w aż tak krytyczny sposób kogoś, kto jest na wyższym stanowisku. Nie chodzi tutaj tylko o (usunięte przez administratora) bo z podobną sytuacją może się spotkać jak widać każda osoba wyższego szczebla w każdej firmie. Osoby, które pracują na wyższych szczeblach nie są osobami z "pierwszej łapanki" - a bo wujek Kaziu pracuje, to jego synowi załatwi się pracę. Piszę tutaj - mam nadzieję - w odniesieniu do wszystkich menadżerów, nie tylko tych zatrudnionych w Panoramie Firm. Każdy z nas był kiedyś Konsultantem. Żaden z nas nie wymaga od Was więcej niż wymagamy sami od siebie. Pracownicy sobie nawet nie zdają sprawy ile razy, my menadżerowie - nie raz dla Was, nie dla nas - siedzimy po pracy. Przygotowujemy szkolenia, piszemy z Waszymi Klientami - żeby Wam pomóc. Czy ktokolwiek z tych "urażonych" osób zastanowił się kiedyś nad tym, dlaczego np ten ktoś je przy biurku? Jestem na stanowisku menadżerskim i przyznaje z pełną odpowiedzialnością, że też mi się zdarza jeść. Dlaczego? Bo np jeden z Konsultantów jest w trakcie rozmowy z Klientem, przerwa śniadaniowa się zaczęła i co dalej? Zostawić Konsultanta - nie interesuje mnie on ja mam przerwę, czy zostać i mu pomóc? Po przerwie jest zebranie - trzeba je zrobić, mam się odwrócić a ludzie mają czekać? Nie. Biorę to na klatę, siedzę przy biurku co 5 min gryzę kanapkę a miedzy czasie przygotowuje dla Konsultantów tabelkę z progami. W takiej sytuacji Konsultant nie z mojej grupy, który nie wie dlaczego to robię również może powiedzieć "bo ona siedzi i je a nam zakazuje". Tylko, że Wy moi drodzy nie raz i nie dwa 10 min przed planowaną przerwą już nie wykonujecie pracy - nie twierdzę, że wszyscy - ale wielu. Nie miałam przyjemności nigdy rozmawiać z (usunięte przez administratora) na temat prawa pracy, natomiast orientuje się mniej więcej jaką ma wiedzę. Jeżeli Konsultant sprzedaje w dzisiejszych czasach w oparciu o "techniki sprzedaży", a nie potrafi właściwie przeanalizować strony www Klienta, jego konkurencyjności oraz faktycznie mu zaproponować rozwiązania, które nie tylko ładnie brzmi i jeżeli taka osoba posądza regionalnego o brak znajomości technik sprzedaży - to wcale się nie dziwie, że już w Panoramie Firm nie pracuje. Techniki sprzedaży stosowało się za czasów książek, a nie podczas rozmów handlowych dot. biznesu oraz tego co rzeczywiście Klientowi jest potrzebne na rynku. Pani (usunięte przez administratora) nigdy w życiu nie podniosła autorytetu Pani(usunięte przez administratora) Ceniła sobie ją jako pracownika oraz menadżera. Gdyby tak nie było to od tylu lat nie byłaby regionalną. Co więcej nie do pomyślenia jest fakt, żeby konsultant podczas pracy prowadził prywatne rozmowy, siedział na facebooku czy pisał smsy. To jest praca. Przykre jest to wszystko dlatego, że wszyscy kierownicy - ze wszystkich oddziałów - regionalni również, wypruwają sobie żyły, pracują po za pracą, sami się uczą - żeby pomóc Konsultantom, a później ktoś ma gorszy humor i obsmaruje taką osobę w internecie. W oddziale katowickim jest pięciu menadżerów + regionalny i w mojej opinii wszyscy dają w tej pracy 150% z siebie - nawet jeżeli czasami mają zły humor, bo coś poszło nie tak. Uważam, że ta opinia jest niesprawiedliwa i godzi nie tylko w imię P. (usunięte przez administratora), ale we wszystkich menadżerów. Człowiek, aż się zaczyna zastanawiać, czy w ogóle ma prawo komuś zwrócić uwagę, żeby później nie został opisany w internecie. Tyle. Zostawiam sprawę do przemyślenia.

8
ŁukaszDobryChłopak
@to jest nie na miejscu...

W nawiązaniu do wczesniejszej wypowiedzi: jeżeli manager nie wyrbi się ze swoją robotą w 8h ze swoją ppracą, to albo ma problem z zarządzaniem swoim czasem (podstawowa umiejętność kogoś "nad"), albo faktycznie tematu jest za dużo. Jeżeli chodzi o personalia, to wiadomo, wszyscy jesteśmy jacy jesteśmy, zależne jest to tez od naszego umoru, pogody, kursów giełdowych i sytuacji prywatnej. Każdy miewa gorsze dni, szefowie tez. Każdy też to nieswiadomie może okazać. Jesli chodzi o sytuacje w Eniro Katowice: typowe korpo: -ciśnięcie na wynik -wykruszenie słabych -wyróżnienie dobrych -dosprzedaze, tabelki, skrypty sprzedazowe. Można to lubieć, a można nie, każdy ma wybór. kiedyś były w miare spoko warunki finansowe (podstawa, progi to iadomo, że to indywidualna sprawa czy ktos wyrobi, czy nie). Szkoda, ze wszystkie rozmowy z klientami po pracy nie były za moich czasów płacone jako n adgodziny. Jak jest teraz?

BrawoTy

To się posypią premie za te obronne komentarze. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie i ja w przeciwieństwie do innych obrońców uciśnionych je szanuje i gratuluje Panu odwagi! Niektórzy za bardzo przejęli się domniemaniami i swoimi teoriami, że nie zauważyli ,że Pan wyżej chce być z jakiegoś powodu anonimow ,dlategóż podał takie informacje,a nie inne. Każdy łyka jak pelikan.Ja natomiast nie obrażając nikogo zgadzam się z jego opinia,przy czym również z niektórymi komentarzami,że plan przerósł niektórych,niektórzy nie mieli czasu się rozwinąć itd itd. Czytając wypowiedź powyżej wnioskuję,że dana osoba pracowała dużo wcześniej,a zdanie"z tego co wiem" świadczy o tym,że dalej z kimś ma kontakt,bo za dużo wie bądź nadal tam pracuje stąd anonimowość,bo co by mu zależało skoro nie pracuje już tam. Nie wiem nie bronie,ale śmieszy mnie ta lawina pojazdów i tłumaczeń ,dlatego przytoczę takie piękne powiedzenie " w każdej plotce jest ziarno prawdy" . Stanowisko wyżej nie oznacza od razu,że nie będzie lubiany-a skoro nie jest to o czymś świadczy. Mnie ta osoba totalnie nie interesuje, ale jakby ktoś mnie zapytał o zdanie na temat pracy,na pewno też miałabym coś do powiedzenia :) ważne ,że sztab osób czuwa,by opinia była nieskazitelna :D Jeśli chodzi o pracę tam,nie miałam absolutnie większych zastrzeżeń, pracowało mi się bardzo dobrze.pozdrawiam

9
telefon1315
@Obecny Pracownik

Sama byłam pracownikiem PF i dobrze pamiętam jak w styczniu z 60 osób w biurze nage musiało się zrobić 40. (usunięte przez administratora) Jak pracownik z 9-letnim stażem może mieć słabe wyniki? (usunięte przez administratora)

Nie pracujący
@Obecny Pracownik

I to pisze sv który jak był konsultantem to 2 godziny billingu to miał ale przez tydzień

1
Darek

Nie polecam tej firmy, jak najdalej przez dwa lata zero klientów z panoramy... sklep internetowy porażka, po wypowiedzeniu im umowy strona została usunięta tyle pieniędzy, czasu i nerwów poszło na marne... brak słów. Nieludzkie zachowanie. :(

1
CowboyMidnight

Nie polecam, firma korporacyjna nie podchodzi do tematu indywidualnie tylko jako sprzedaż usługi, wszelkie formy pomocy ze strony firmy odnośnie problemów np. ze stroną są niemożliwe (usunięte przez administratora) Nic ponad umowę . Mniejsze firmy służą pomocą (usunięte przez administratora) w odpowiedz prosze napisać meila, odpowiemy. Nie ma osoby odpowiedzialnej(usunięte przez administratora) Mniejsze firmy wydając u nich kase podejdą indywidualnie, doradzą, podpowiedzą a tu lipa. Typowe korpo.

adam

nie polecam tej firmy , strata pieniędzy które wydałem na reklamę czytajcie umowy które zawieracie bo później nie tak łatwo z niej zrezygnować ...

Wanda
@adam

Napisz na co trzeba zwrócić uwagę bo ostatnio strasznie mnie nagabują przez telefon.

anonymous
@adam

Mam dokładnie tak samo,nie mogę się od nich uwolnić

paragrafka
@Wanda

Przede wszystkim zapoznać się z Ogólnymi Warunkami Umowy z eniro ( OWU eniro ), zapoznać się z art. 60 KC i z art 68*2 KC. Następnie poczytać na forach internetowych o opiniach jakie posiada eniro i zapoznać się z Regulaminem Serwisu np: PF.

Aga
@adam

Też bardzo załuję, ze dałam się namówić na tą reklamę. Płacę co miesiac 150 zł, a żadnych rezultatów, równie dobrze moglabym wyrzućić te pieniądze w kosz, na to samo wychodzi! Najchętniej rowiązałabym umowę, ale oczywiscie zabezpieczyli się 100% zwrotem w razie rozwiazanie z nimi umowy.

Rob
@Aga

To jestes szczęściara ja płacę ponad 300 zł miesięcznie i jedynie kto do mnie dzwoni z tej platformy to przedstawiciele bankowi z ofertą super niepotrzebnego kredytu - jednym słowem NIE POLECAM

Pracodawca

@adam

Szanowny Klienci, nasze warunki umowy są powszechnie dostępne w Internecie. Oto link: https://www.enirocentrum.pl/owu Pozdrawiamy w imieniu zespołu Eniro Polska.

Poszkodowana
@Panorama Firm Sp. z o.o.

Warunki do przeczytania na stronie ? A podczas rozmowy pozwalacie przeczytać te warunki zanim klient się zgodzi ? Bo mi przedstawiono sytuacje że jak teraz nie zechce to później ta oferta zamiast 1300 zł bd mnie kosztowała 2700 więc warto się zdecydować, więc to nazywacie uczciwym zarobkiem? Wykorzystując i ponaglając decyzje. Wstyd !

Instalator
@Panorama Firm Sp. z o.o.

Jak dzwoni wasz konsultant to nie mówi ze. Są dostępne w internecie tylko trzeba podjąć decyzje od razu i rozmowa jest nagrywana. Jak przyjdzie co do czego to rozmowy nie nagrywaliście tylko macie obowiązek informowania ze może być . Teraz to ja wam zrobię reklamę za darmo . Pozdrawiam oszustów

Emil

od lat współpracuję z Eniro i dzięki nim zarabiam kupę kasy, polecam

5
pytek
@Emil

Piszesz dla eniro posty na foeach?

Poszkodowana
@Emil

Współpraca pewnie na zasadzie że to sprzedajecie i naciągacie niedoinformowanych ludzi na warunki swoich umów i reklamy. Bardzo nie OK !

Pracodawca

@Poszkodowana

Szanowna Pani, nasze warunki umowy są powszechnie dostępne dla każdego klienta: https://www.enirocentrum.pl/owu Zachęcamy także do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta kontakt@pf.pl w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Pozdrawiamy w imieniu zespołu Panoramy Firm.

Szczery
@Emil

hehehhehehe chyba sprzedajesz te pseudoreklamy, miałem rok zapłaciłem (usunięte przez administratora)ponad 3000 zł i żadnego klienta nie pozyskałem

alf

Pracuje w tej firmie od około pół roku. Warunki jak na telemarketing spoko. Wypłata w pełni zależy od sprzedaży i u konsultantów i u kierowników więc i u jednych i u drugich ogromne ciśnienie na sprzedaż. Generalnie jeśli ktoś myśli nad pracą w cc na okres długoterminowy 2-3 lat to jest opcja spoko.

Edek sprzedawca kredek

Jak nazywa się teraz firma po jej sprzedaży przez Eniro?

Freedom
@Edek sprzedawca kredek

Equinox. Ta firma skupuje firmy i je zamyka

Ktos

Placisz za roczny abonament na strone a mija miesiac i stro y nie widzisz , placic musisz a zrezygnowac ci nie pozwalaja... Moje sugestie dla Eniro Polska Sp. z o.o.: Nastawienie na klienta a nie na pieniazki.

Pracodawca

@Ktos

Szanowny Kliencie, prosimy o zgłoszenie swoich uwag bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta - kontakt@pf.pl Musimy najpierw zidentyfikować numer umowy, a potem sprawdzimy, jaki jest status Pana strony i oraz skąd opóźnienie w realizacji usługi. Pozdrawiam serdecznie w imieniu zespołu Eniro.

emgie

Dramat. Jakość połączenia dramatyczna a konsultant opryskliwy.

Karol

Ogólnie praca w tej firmie to jeden wielki stres. Na początku jest oczywiście szkolenie które powiedzmy ma nowego konsultanta przygotować do pracy. Szkolenie jak i wszystko w tej firmie po kosztach czyli videokonferencja 5 lokalizacji połączonych przez Skypa z trenerem i takie na odpierdziel. Po 3 dniach jest oczywiście przesiew czyli powiedzmy ci którzy nie spodobali się odpadają. (usunięte przez administratora) Po tym konsultant ma tydzień szkolenia ( w moim przypadku sam się szkoliłem i nikt nie był mną wcale zainteresowany o jesteś to fajnie wejdź sobie i się ucz) Ogólnie szukają ludzi którzy będą od razu mistrzami sprzedaży ponieważ pomocy od sławnych super visorach nie licz lub usłyszysz że się nie starasz i sławne ciśnij klienta . A ogólnie godziny pracy to trochę okej bo są stałe ale nigdy nie słyszałem o 8 i pół godzinnym czasie pracy ale w eniro to normalka. (usunięte przez administratora)Ogólnie jest tak że konsultant musi mieć 2 godziny bilingu rozmów z klientami którzy są ,,najlepszymi klientami ever'' tak to sarkazm bo każdy rzuca słuchawką po usłyszeniu eniro polska ( pracujący dłużej już kombinują żeby tylko przeciągnąć rozmowę jak najdłużej ) Atmosfera jest niestety bardzo ciężka w tej pracy ale ludzie tam pracujący są naprawdę fajni i za to naprawdę duży plus. Benefity są dość kiepskie bo karta multisport za 110 zł z groszami to trochę za drogo bo każda siłownia jest płatna max 100 zł oraz opieka medyczna nie wiem czy płatna ale jest dawana (usunięte przez administratora)Mogę napisać że ta praca jest dla ludzi z mega charakterem którzy są twardzi albo mają mega wywalone i idą do pracy aby odbębnić co swoje i iść do domu(usunięte przez administratora)Dla ludzi słabych psychicznie nawet nie odbierać telefonu od rekrutacji bo szkoda waszego czasu. Jedno jest pewne chcę o tej pracy jak najszybciej zapomnieć i nigdy tam nie wrócić.

Zostaw merytoryczną opinię o Panorama Firm Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Panorama Firm Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Panorama Firm Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Panorama Firm Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 9 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Panorama Firm Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Panorama Firm Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Panorama Firm Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii