Opinie o Panorama Firm Sp. z o.o.
corporacja jak każda inna. Jak ktoś chce się nauczyć technik negocjacji to to zrobi.Firma co prawda nie daje szerokiego wachlarza rozwoju ale na tle innych nie wypada aż tak źle. Daje dobre podstawy do sprzedaży.CC jest trudniejsze od bezposredniej ale to sprzedaż więc normalne że są plany do zrobienia. Wszędzie są plusy i minusy.Jak ktoś chce sprzedawać to wie na co się pisze...
Ale po co się wywnętrzać przed klientem w CC skoro i tak wszystko co się przedstawi klientowi i tak zostanie zastąpione przez Ogólne Warunki Umowy?
Bela Widzę że wychodzisz z założenia które nie wiem czemu jest tak ograniczone.. Przeczytaj jeszcze raz co napisałam tylko ze zrozumieniem. Jak ktoś chce sprzedawać i ma do tego polot to będzie to robił.A CC daje dobre podstawy by budować na nim dalszą sprzedaż.Jakby każdy wychodził z takiego założenia jak Ty to nadal świat byłby w epoce średniowiecza. Jak pracujesz w tej firmie to zmień podejście i plan zrobisz:) A jak nie to zmień pracę,chociaz z tym podejściem "po co to wogole wszystko" i podejściem malkomenckim ciężko Ci będzie. Hejt jest oczywiście łatwiejszy niż doszukanie się plusów tam gdzie inni widzą minusy.Jak zawierasz umowę przez telefon na inne usługi i produkty w innych firmach to masz podobnie.Poczytaj sobie o tym może Ci coś pomoże w rozszerzeniu pola widzenia szerokotnego na cały zarys sprzedaży niż bezmyślnie pisać opinie która nijak ma się do wcześniej wypowiedzi :)
Stanowisko: specjalista sprzedaży, samochod, sprzedaż bezpośrednia. Nigdy nie dodałem opinii na pracodawcę, nigdy nie odszedłem z pracy tak szybko, bo uwazam ze kazdy zasluguje na szanse(usunięte przez administratora)
Nigdy , nikomu i w żadnej sytuacji życiowej nie polecam pracy w tej firmie...
Odradzam! Straszna atmosfera, straszni ludzie, którzy sa na stanowiskach kierowniczych. Nie potrafią szanować pracownika.
https://www.youtube.com/watch?v=Qi0sqgHUNK8 Tak serio czy lubisz ponarzekac? przecież to u was w Poznanui nakręcili ;)
Generalnie rozmowa na bardzo niskim poziomie. Kierownik Wrocławia mało kompetentny i przebieg rozmowy poniżej krytyki. Jakaś bezsensowna ankieta i rozmowa, w której kontakt z kierowniczka sprzedaży totalnie odstrasza. Miejsce pracy to jakaś tragedia gdzie nawet klimatyzacja nie działa. Na ogłoszeniu podstawa 4-6 tys brutto w rzeczywistości to tylko 4 tys brutto więc śmiech na sali bo więcej na kasie w Lidlu zarabiają pracownicy.
Proszę się opisać żebyśmy mogli Pana zapamiętać.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Odradzam! Ratuj się kto może i uciekaj gdzie pieprz rośnie! Firma posiada wszystkie najgorsze cechy korporacji. Brak poszanowania dla pracownika, (usunięte przez administratora). Atmosfera ciężka(usunięte przez administratora)szczerze odradzam!
dlaczego usuwacie negatywne opinie o sobie?? prawda boli tak????
Częściowe wyjaśnienie tej kwestii można znaleźć w artykule " Firma na rynku była szanowana. Tyle że ludzi szanować nie umiała "
w ogóle nie zgadzajcie się na telefoniczne podpisanie umowy, zresztą ich reklama to nic nie daje bo nikt już prawie nie korzysta z PF tylko z googla, (usunięte przez administratora)
Nie polecam tej firmy. Przed podpisaniem umowy pięknie wszystko tłumaczą, (usunięte przez administratora)Nie wywiazują sie z umowy. Gdy żądasz odtworzenia rozmowy telefonicznej "ustaleń umownych" to oczywiście Ci nie puszczą... (usunięte przez administratora)
Nie puszczą ponieważ taki mają zapis w Ogólnych Warunkach Umowy! Oczywiście też nie uprzedzą, że istnieje coś takiego jak OWU a jak uprzedzą to niewielu przedsiębiorców raczy się z tymi OWU zapoznać. Niestety połowa z tych, którzy rzucą okiem na OWU z eniro nie przeczyta ich ze zrozumieniem. Na tym właśnie polega problem! Każdy rozsądny przedsiębiorca, który przeanalizowałby OWU z eniro z pewnością nie zawarłby umowy na takich warunkach!
Mam wrażenie, że połowa tych komentarzy to konkurencja. Jakie wy tu bzdury piszecie. Po 1 jeżeli Klient zawarł umowę telefonicznie, to jak najbardziej ma prawo przyjechać do biura (obojętnie którego) i rozmowa zostanie odtworzona. Po 2 Podczas zawierania uowy Konsultant pyta czy przedsiębiorca akceptuje Ogólne warunki umowy co więcej INFORMUJE Klienta gdzie one się znajdują i gdzie może się z nimi zapoznać. Po 3 Nie widzę winy Eniro w tym, że ktoś "nie przeczytał dokładnie OWU". Reasumując Klient ma miesiąc czasu od momentu PUBLIKACJI na zgłoszenie reklamacji, wydaje mi się, że w miesiąc każdy przedsiębiorca jest w stanie oszacować czy firma się wywiązała czy nie. Co więcej wg prawa polskiego firma MUSI odpowiedzieć na reklamację. Z całym szacunkiem, ale wszyscy tak straszą tym OWU, a ja nie widzę w nim żadnych jakichś strasznych zapisów, które działałyby na niekorzyść przedsiębiorcy. Jeżeli takie są, to proszę wskazać konkretnie które.
Pierwszy przykład: pkt. 9.9 OWU z eniro: "Umowa/Aneks określa w pełni prawa i obowiązki stron oraz zastępuje wszystkie ustne lub pisemne uzgodnienia poczynione podczas negocjowania warunków niniejszej Umowy/Aneksu." Pytanie: W obliczu tego zapisu, ile są warte obietnice konsultanta oraz ustalenia z przedstawicielem eniro i co się dzieje z tymi ustaleniami po zawarciu umowy? I jeszcze jedno. Po co konsultant w czasie tej samej rozmowy telefonicznej pyta się czy przedsiębiorca akceptuje warunki umowy skoro dopiero później informuje go gdzie może ich sobie poszukać?
No niekoniecznie odsłuchamy nagranej rozmowy w biurze eniro obojętnie którym! OWU pkt 9.5 "Zamawiający ma prawo do odsłuchania rozmowy telefonicznej potwierdzającej zawarcie Umowy/Aneksu drogą telefoniczną w siedzibie Wydawcy w Warszawie ... … Odsłuchanie rozmowy możliwe jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-15:30, … …."
Nie pisz jak się nie znasz - odsłuchy są i w oddziałąch. Wiem bo miałem takiego klienta w Gdańśku
Szanowny Panie! Każdy klient jest informowany przez BOK o możliwości odsłuchu w centrali Eniro lub w wybranym przez Klienta oddziale. Poza tym kiedy dochodzi do akceptacji umowy, Klient ZAWSZE musi wyrazić zgodę na nagrywanie. Jeśli się nie zgadza, zawarcie umowy powinno odbyć się inną ścieżką (np. email czy fax). OWU dostępne są publicznie w serwisie Eniro Centrum. W naszej firmie obowiązują przejrzyste zasady obsługi Klientów - jeśli ma Pan jakiekolwiek pytania lub wątpliwości zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 289 20 00 lub email: eniro@eniro.pl lub czaty na stronie Eniro.pl lub PanoramaFirm.pl). Łatwiej wszystko wyjaśnić w kontakcie bezpośrednim niż na forum. Miłego dnia! Zespół Eniro Polska.
Niestety w kontakcie bezpośrednim wyjaśnienia z Waszej strony otrzyma tylko jedna osoba. Skoro w Waszej firmie obowiązują przejrzyste zasady obsługi Klientów i OWU dostępne są publicznie nie widzę przeszkód aby wyjaśnienia również były przejrzyste i publiczne, na przykład na forum. Dziękuje za zaproszenie, kierując się jednak zapisem punktu 9.9 Waszych OWU nie bardzo widzę sens wysłuchiwania Waszego przedstawiciela skoro i tak wszystko co raczy przedstawić zostanie zastąpione zapisami Ogólnych Warunków Umowy a te jak twierdzi eniro są i tak publiczne.
hej napiszcie czy zgoda przez telefon jest już podpisaniem umowy z Eniro,czy trzeba ją podpisać i odesłać?
Dlatego "...odbierając telefon NIGDY nie wolno przedstawiać się z imienia i nazwiska! Podanie danych personalnych lub ich potwierdzenie jest w przypadku nagrywanych rozmów telefonicznych warunkiem zawarcia umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość. Stały podstęp konsultantów to pytanie: "Czy mam przyjemność rozmawiać z .....?" Radzę odpowiadać pytaniem: A o co chodzi? lub Co chce pani/pan zamówić? Niestety, prowadząc działalność gospodarczą w tym przypadku radzę zapomnieć o kulturze a pomyśleć o własnym interesie! .... "
W świetle obozującego prawa, pisze pan kompletne bzdury. Widać, że nie miał Pan do czynienia z profesjonalnym telemarketingiem. Pozdrawiam
Warto wpisać w wyszukiwarkę hasło: " Uważaj na umowy zawierane przez telefon " i zapoznać się z artykułami tam znalezionymi. Pamiętać należy, że eniro nie zawiera umów z konsumentami a jedynie z przedsiębiorcami a to zupełnie inna i ważna kwestia!
Przetrwałam tylko okres szkolenia. Nie wyobrażałam sobie pracować w tej firmie ze względu na bardzo nieprzyjemną atmosferę oraz wymogi co do sposobu sprzedaży. Opinie na internecie od niezadowolonych klientów utwierdziły mnie w tym przekonaniu.
Pani Magdo! Bezpłatne szkolenie wstępne pozwala kandydatom poznać firmę, produkty oraz model pracy. Jest też testem kompetencji i wiedzy kandydata. Rozumiemy, że nie dla każdego sprzedaż to idealne miejsce pracy i właśnie szkolenie pozwala to zweryfikować. Pozdrawiamy i życzymy sukcesu w poszukiwaniu pracy:)
Oczywiście, że tak! Skoro już samo szkolenie dało mi do myślenia aby tam nie pracować? Myślę, że osoby ubiegające się o pracę w tej firmie też interesują tego typu opinie @Rekrutacja Eniro, znalazłam pracę w porządnej firmie, również pozdrawiam.
Magda, już po czasie ale chcę wesprzeć Twój przekaz :) również zrezygnowałem po kilku dniach szkolenia dokładnie z takich powodów jak Ty, pozdrawiam :)
To zależy co kto lubi. Mi praca odpowiada, a zarobki są niczego sobie. CO do klientów to zależy od tego czy człowiek jest człowiekiem czy sk... ;)
Jak jest traktowany klient to zależy od obsługującego i polityki firmy! " Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie "
Nie polecam ogłaszać się w tej firmie Do podpisania umowy ćwierkają, aż miło jak najlepszy kolega czy koleżanka. Miła rozmowa itp. Po podpisaniu umowy koniec kontaktu. Brak wywiązywania się z umowy, miałem mieć odroczoną płatność o 3 miesiące. Już po miesiącu wydzwaniali, sms-y, e-maile, że nie mam opłacone Można powiedzieć, że nadawało się to pod nękanie Nawet przed 8 rano wydzwaniali, i ich to nie obchodzi bo jestem dłużnikiem. Raz było wytłumaczone że miałem odroczenie, ale to nie pomogło po 2 miesiącach znów nękanie, nawet tak stałego klienta. Nigdy więcej, miałem z nimi z 4 umowy przez 3 lata podpisane i tak mnie traktowali przy następnej umowie.
Było źle, jest coraz to gorzej. Naprawdę szkoda nerwów.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje może kogoś do sprzedaży?
Czy ktoś wie jak obecnie wygląda sprawa w Gdańsku? Jak to jest ze szkoleniami?Jak wyglądaja sprawy prowizji? Jak atmosfera i ogolne wrażenie?
Jakieś nowości z firmy napiszecie? Warto aplikować?
Od lat to samo! Te same umowy, te same Ogólne Warunki Umowy i taka sama rotacja pracowników.
(usunięte przez administratora) W marcu zeszłego roku zmieniło sie znowu na leposze ;)
Warto ;) Zachęcamy do odwiedzenia strony, która przybliży Ci, jak pracujemy: http://praca.eniro.pl/kontakt.html
Zanim odwiedzisz polecaną stronę, zapoznaj się z regulaminem: https://www.enirocentrum.pl/doc/Regulamin_Centrum_Klienta_w_domenie_enirocentrum.pdf Zwłaszcza z pkt. 7.1 i 7.4 !!!
11,04,2018 Ząbkowice Sl Rekomendacja Polecam osobę Pana Sebastiana D(usunięte przez administratora) jako bardzo solidnego , profesjonalnego partnera w zakresie doradztwa i promocji istnienia mojej firmy w serwisach internetowych . Zlecenie zrealizowane na najwyższym poziomie ,przemiły kontakt i ogromna pomoc dla kogoś kto staje na początku drogi z biznesem . Pan Sebastian jest osobą , dla której niemożliwe staje się możliwe, zaraza swoim optymizmem nawet podczas rozmów telefonicznych czy mailowych . Szczerze polecam współpracę. z poważaniem Dagmara Ostaszewska P.H.U KINGA Butik z odzieżą dziewczęcą Ząbkowice Sląskie
Nie jestem pewien czy jest sens skorzystać z polecanego Pana czy też Pani, jeśli przeanalizujemy pkt. 9.8 i pkt. 9.9 Ogólnych Warunków Umowy z eniro?
Pani Dagmaro! Dziękujemy za miłe słowa o naszym koledze i ofercie Eniro :) Przekazaliśmy już pochwałę Sebastianowi. Życzymy sukcesów w prowadzeniu biznesu i wielu klientów z Panoramy Firm :)
Niepolecam! (usunięte przez administratora) Umowy takie ze nie można się wycofać
Szanowni Państwo! Działamy na rynku od ponad 20 lat, mamy kilkadziesiąt tysięcy klientów z całej Polski. Szczegółowe warunki umowy są jawne i dostępne dla wszystkich tutaj: https://www.enirocentrum.pl/doc/eniro_owu.pdf Poza tym w sytuacji spornej, Klientowi przysługuje prawo do reklamacji. W każdej sprawie zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
No tak, co do reklamacji to radzę się zapoznać z pkt. 8 a zwłaszcza z pkt. 8.3 wspomnianego OWU z eniro!
Też niestety podpisałem umowę z eniro. Od kilku miesięcy brak kontaktu z ich strony. Potrafią się tylko dopominać o kasę. Umowy są skonstruowane tak i ciężko się wycofać. Przestrzegam przed współpracą z tą firmą. (usunięte przez administratora)
Zostałam oszukana przez firmę Eniro chcę złożyć wniosek o sądu o odszkodowanie jeśli jesteś zinteresowany zapraszam. Mój prawnik twierdzi, że jeśli weźmiemy sprawę w swoje ręce to możemy zakończyć ten proceder
Eniro Polska Sp. z o.o. prowadzi obecnie wiele rekrutacji na stanowiska związane z IT i działem sprzedaży. Kto z komentujących pracuje w tym dziale i mógłby powiedzieć coś więcej o warunkach pracy które firma oferuje? Warto składać CV?
Gdzie mieści się firma w Krakowie i czy są przyjecia? Wie ktoś?
Przy Wadowickiej 6. Na plus na pewno umowa o pracę i sensowne godizny pracy. Najlepsi wycigają niezła kaskę, ale świerzak to musi sobie najpierw zbudować baze klientow.
Niestety, wywiad "wyznania telemarketerki" został zastąpiony innym o podobnym tytule ale o treści zgoła odmiennej!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Panorama Firm Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Panorama Firm Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Panorama Firm Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 9 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Panorama Firm Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Panorama Firm Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.