NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NEONET S.A.

Do Lucyny
Były pracownik

@Lucyna no i dowiedziałaś się jakie są standardy w Neo... Ja jak pracowałem to wymieniałem elektronikę jak ktoś na drugi dzień przyszedł... Tym bardziej jak chce wymienić a nie oddać... Ale do tego trzeba być asertywnym i normalnym człowiekiem po prostu...

Też ze stażem
Pracownik
@Do Lucyny

Słowem kluczem jest tu ,,normalnym." Najczęściej pojawiają się klienci roszczeniowi bo im się należy i wymyśla te 14 dni na zwrot. Co gorsze traktuje cię jak gorszego bo on jest panem. Uwielbiam takim mówić, że nie ma prawa do zwrotu bo mu się nie podoba. Inna sprawa jest z normalnymi ludźmi. Dk to też człowiek i z nami da się dużo załatwić po dobroci.

Raut
Pracownik
@Do Lucyny

Dokładnie jak piszesz. Kolesie nie znają takiego pojęcie jak asertywność, więc nie ma o czym z typami gadać. Jeżeli potwierdza to politykę neo to wygląda to jeszce gorzej. Z wpisów wynika, iż poziom obsługi zaczyna sięgać dna. Lucyno, jeżeli firma nie zareaguje na twoją sprawę to zmień sieć, bo to o czym czytamy tutaj to zwykła dealerka, a kolesie za ladą nie mają pojęcia jak w dzisiejszych czasach prowadzi się biznes.

Pazerniak
Pracownik
 Pytanie
@Też ze stażem

Właśnie.. Czyli da się wymienić telefon czy się nie da wymienić? Czy procedura zakazuje wymiany telefonu czy zależy to od humoru sprzedawcy? Tutaj dotykamy sedna problemu, robicie co chcecie, nikt nad wami nie ma kontroli, a śmieszne procedury mają się nijak do rzeczywistości. Albo się wymienia albo nie. Jeżeli jest inaczej to jesteście cienkie Bolki i nie kupiłbym u was nawet złamanego kija.

2
Tvn
Były pracownik
@Pazerniak

Telefony , dyski ,karty pamięci, baterie laptopy, nie podlegają wymianie. Jednakże w niektórych wypadkach pracownicy na lewo wymieniają. Dając jeden ze sprzętów na Expo. I teraz tak oficjalne przepisy chronią sprzedającego, co też wykorzystywałem jak przyszedł klient roszczeniowy, bo mu się należy, bo wielki pan . Co traktował człowieka za lada jak gorszy sort. To szybko pokazywałem. Że się nienalezy , a jak ktoś kulturalnie zagadał to na ogół nie było problemu oficjalnie nie można ale lewym obiegiem wszystko się da .

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Kkkoo
Pracownik

Adaś okazuje pozytywne nastawienie. Jest ok. Nie jego wina że 80% pracowników w detalu to (usunięte przez administratora) rocznik +- 2000. Niestety. ...To spuścizna Brzostka...i kontynuacja szajbusa....

Tarantula
Były pracownik
@Kkkoo

To nie jest uśmiech Monalisy, zapamiętajcie!

Maciej
Były pracownik

Problem Pani z telefonem i wymianą sprzętu to dobry temat do dyskusji . Osobiście uważam, że za towar wymieniony na polecenie przełożonego powinien odpowiadać przełożony który takie polecenie wydał. Przykład przychodzi ktoś z laptopem na wymianę ty upierasz się że nie wymienisz i zwrotu nie będzie , przychodzi kierownik i każe wymienić ;" Wymień pani na ten drugi w kartonie " W chwili gdy wymieniany sprzęt nie będzie nadawał się do sprzedaży to kierownik powinien z własnej kasy za niego płacić . W praktyce obciążani są pracownicy . I niby dlaczego za niekompetencje przełożonego maja płacić pracownicy ... Ten przykład tyczy się też wyższych poziomów . Głównie magazynu reklamacyjnego . Jak ty zrobisz dobrze a ktoś ci mmki nie odbije to dlaczego ty masz płacić za braki . W ogóle czy sprzęt nie jest ubezpieczony , że ściga się szeregowych pracowników za braki . To po co jest monitoring , kontroling i inne procedury .

Polan...
Pracownik
@Maciej

Jest ubezpieczenie, ale przecież prości sprzedawcy łykają bujdy od rksów i płacą te inwentaryzacje. A jak pójdziesz do sądu to wygrywasz z NEONET o inwentaryzacje

Jaromir
Pracownik

Widzieliście dzisiejsze promocje ile (usunięte przez administratora) wymyślili ."Wietrzenie magazynów",myslą że ludzie będą drzwiami i oknami walić,a zapomnieli że teraz szkoła się zbliża i to jest nr jeden dla rodziców,a nie laptop za 4000 zł,albo drukarka.Coraz bardziej widzę jak morale do spada z miesiąca na miesiac.Kasa coraz mniejsza ,a roboty dowalają coraz więcej .Jak długo bez reakcji "góry".ps.nie śpijcie tam bo prześpicie wszystkich pracowników którzy jeszcze coś by wnieśli do tych salonów na których pracują.

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pan da Pan da
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) kończy przygodę w neonecie po czasie w jakim odchodzą nowo zatrudnieni gdy dostaną pierwsza wypłatę, Nadchodzi era (miesiąc? XD) (usunięte przez administratora)polecam poczytać czym są oczy pandy u dzieci i czym jest symbolika gdy celebryta czy inna znana osoba publicznie ma ubrany strój pandy. Z fartem panowie na salonach, a paniom życzę siły by chociaż 2 pudełka na raz czajników były w stanie podnieść, peace.

Maciej
Były pracownik
@Pan da Pan da

(Zatem administratorze nim usuniesz ten post lub ocenzurujesz wiedz , że nie obrażam nikogo , nie pomawiam , nie piszę rzeczy prawnie nie dozwolonych ani stanowiących naruszenie któregokolwiek z punktów . Korzystam z prawa do wolności wypowiedzi i przestrzegam netykiety . ) Upowszechniam jedynie informację dotyczącą znaczenia pewnych pojęć , nie kojarzę z nimi ani firmy ani osób postronnych . Osobom zainteresowanym mogę podać źródło ... (usunięte przez administratora) Znalazłem też inną opisaną symbolikę : Panda jest symbolem szczęścia, szacunku, pokoju, nadziei, siły i ochrony. ... Panda uczy nas wytrzymałości, wytrwałości w działaniu, a także czyni nas bardziej odpornymi na przeciwności losu. Ssak ten to także symbol równowagi Yin i Yang, pierwiastków męskich i żeńskich. Nie twierdzę nic szkodliwego na Pana Krzyśka i Nonet ... jednakże upowszechniam informację bo taki był wątek tekstu. (usunięte przez administratora)

Świeżak
Pracownik
 Pytanie

Witam. Pracuje od niedawna w jednym z salonów ......i mam.pytanie. Czy wasi Rksi jak przyjeżdżają do salonów to też wchodzą jak do obory i nie potrafią się przywitać? A na każde trudne pytanie nie potrafią merytorycznie odpowiedzieć tylko(usunięte przez administratora) te swoje wycwiczone głupoty?

Też ze stażem
Pracownik
@Świeżak

Miałem kilku RKS przez okres pracy w tej firmie. Tylko na jednego nie dam złego słowa powiedzieć. Reszta to ignoranci myślący tylko o sobie bez szacunku do dk.

Lippman
Kandydat

Dlatego świetnie pasuje im rola rks. Skrótu RKS nie będę rozwijał bo większość zna a na forum nie wypada. Ci powyżej rks z kulturą też na bakier. Kto by się nimi przejmował, można się pośmiać na sklepie, nic więcej.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Ponownie szukają trenera, czy to nowy proces, czy jest coś co powoduje, że ludzie tak szybko odchodzą?

Norman
Pracownik
@Zainteresowany

Szukają trenera , ponieważ tkwią w dziwnej rzeczywistości gdzie przyczyną niskiej sprzedaży ,jest mała wiedza sprzedawców i szukają winnych wszędzie ale nie wśród swoich ,A obraz rzeczywistości jest taki że wielu z nas jest osobami wykształconymi i z potężną wiedzą ,do niedawna jak to się jeszcze opłacało to się nią dzieliliśmy ,a obecnie jak to się mówi minimum za minimum ,a kijem i wizytami swoich ludzi od kontrolingu to sobie mogą postraszy niegrzeczne dzieci na placu zabaw .

raty 0%
Były pracownik
@Zainteresowany

A dzierżyciele laptopów , tabelek i służbowych seatów dalej niezłomnie trwają na posterunku kierując okręt Nonetu prosto w stronę góry lodowej . Kto ma rozum ten bierze szalupę i odpływa bo widzi gdzie ten okręt zmierza . Kapitan zawsze spuszcza się ostatni ....

Konstanty
Pracownik

Nie ma, ale ma bibliotekę ze słownikiem ortograficznym. Poziom pracowników świadczy również o PRACODAWCY. Na "WOGULE" to raczej trener nie pomoże, chyba że chcesz aplikować. Poziom trenerów i szkoleń jaki jest każdy widzi, więc masz szanse.

Guty
Pracownik
 Pytanie

Wiatam zalezy mi na jasnych regulach podstawa ,wiadmo pewnie na poczatek wiecej jak 2800 brutto nie dadzą, plus przejrzysty system premiowy, czy to dobry adres. Czy po przepracowanym powiedzmy roku postawa rośnie? Np.3000, 3200 brutto?

1
Maciej
Były pracownik
@Guty

jedyne co ci wzrośnie to obowiązki plany sprzedażowe i wymagania wobec ciebie nie pieniądze . System premiowy przejrzysty i opłacalny to był kiedyś . Teraz sprowadza się do sprzedaży UF a i tak minimum dostajesz by nie napisać inaczej . Jedyne co spoko to ludzie w salonie z ksieżniczkowymi wyjątkami

Norman
Pracownik
@Guty

Tyle to ma ochroniarz z biedronki z nadgodzinami a dokładnie 2700 netto .

Leon
Były pracownik
@Guty

Zły adres. Podstawa kilka setek niższa. Do minimalnej musisz dorobić.

xD
Pracownik

O Ibisz w nowej kampanii, już wiem czemu moja pensja maleje ;)

Minimus
Inne
@xD

Widząc reklamę i czytając komentarze można rzecz : Ibisz , Ibisz Krzysztof Ibisz raz zobaczysz, ....... i tu pada rymujące się słowo

Miś
Pracownik
@xD

Trzeba mieć (usunięte przez administratora)żeby w stroju pandy w reklamie występować.....Ale kasa się pewnie zgadza

Adamski
Były pracownik

Przestrzegam przed pracą w tej firmie. Jeden pracownik obejmuje 15 stanowisk!! Za parę groszyy....

Pudelek
Pracownik

Pudelek ogłosił, że Krzysiu Ibisz dziś wziął ślub. Będzie zabawa.

Olo
Pracownik
@Pudelek

Pewnie ubierze strój Pandy.

Mały
Pracownik

Pracodawca naprawdę nie jest zły, za pracę gdzie przesiedzisz na telefonie lub będziesz układał telefony ew przecierał agd połowę miesiąca jest spoko, jeśli komus się chce robi usługi i ma w tego dodatkowa kasę, że sprzedażą jest identycznie. Przeszedłem z innej firmy i powiem szczerze że jest spoko mam Elegancka ekipę, aż chce się chodzić do pracy a na kasę zawsze się narzeka jeśli ktoś chce zarabiać bóg wie ile to może szukac mnie pasuje ekipa i praca nie jest zła a te słynne dostawy o których ktoś pisze to 5 pralek i paleta drobiazgów.

8
Leon
Były pracownik
@Mały

To (usunięte przez administratora)sklep. U nas w dostawie co dzień 10-15 dużego AGD + 1-2 palety + 2 kartony drobnicy (smartfony, baterie, pendrivy itp.)

Duży
Pracownik
@Mały

Jak sprzedajesz takie masz dostawy .....czasami jest nawet 13-16 grubasów z AGD plus 2 palety sprzętu i kartony z drobiazgami. Teraz wyobraź sobie że na cały salon masz 2 pracowników i kupa cen +dostawę , reklamację i nalot klientów. Powodzenia

Pracownik
Pracownik
@Mały

Tylko co poniektóre osoby mają jeszcze chęci ,chcą pracować w naszej firmie ,chcą podchodzić kompleksowo do klienta sprzedawać raty ubezpieczenia usługi itp ,chcą aby było po staremu czyli zarabiać na Firmę która w zamian nas Wynagradza proporcjonalnie do naszych wyników , Niestety teraz firma zmieniła strategie i taki świeżak lub dk nie ma po co podchodzić do klienta bo mu się to najzwyczajniej nie należy ,bo czy się stoi czy się leży minimalna się należy , Chcemy Systemu który będzie korzystny dla sprzedawców jak i dla Firmy ,tak aby klienci nie wychodzili do konkurencji płacić tam za gwarancję 1000zl z czego nasz firma średnio miała by 550zl dodatków biorą gdziesz indziej raty gdzie koszta są sporo gdzie pewni kolejne 1000zl ucieka , Chcemy mieć poprostu motywacje aby tego klienta nie wypuszczać żeby wszyscy byli szczęśliwi a nie tylko walka z sprzedawcami gołym nadgryzionym kijem bo to działa w drugą stronę , więc drodzy nasi pracodawcy prosimy o zrozumienie i chęci do pomocy nam ,a my się odwdzięczymy tak że nie będziecie się musieli brudzić Dofinansowaniami Sami dopilnujemy młodych aby działali i przede wszystkim byli ambitni

Karolina
Inne
@Leon

Hej, a jak to w takim razie wygląda jeśli chodzi o kobiety? Czy bez problemu dadzą sobie radę z przyjmowaniem takich dostaw? Czy Neonet chętnie zatrudnia panie? Jaki mają one zakres obowiązków?

Miłosz
Pracownik
@Karolina

Laski robią to samo co faceci, nie ma taryfy ulgowej no bo niby dlaczego.

Szarak
Były pracownik
@Karolina

Wszystko zależy tak naprawdę od ekipy. U nas byliśmy dogadani tak, że faceci przyjmują dostawy, przerzucają dużym sprzętem, a kobiety sprzątają biuro, socjalny i toaletę. Rozmawiając między salonami, w niektórych na wszystko były grafiki.

Lolek
Pracownik
 Pytanie
@Miłosz

(usunięte przez administratora) Jak kobieta ma wnieść na sklep 100 kg lodówkę lub inny cięższy sprzęt, to logiczne że , wykonuje inne pracę które jest w stanie sama wykonać A faceci są odpowiedzialni za te cięższe towary. No chyba że na danym salonie są kobiety które pracują z pizdusiami w rurkach lub nierobami.

5
Jaro
Pracownik
@Szarak

Niestety nie idzie się dogadać z paniami. One nadal nie rozumieją że my nie jesteśmy ich służącymi ani niewolnikami a tym bardziej parobkami. To one są zależne od naszej pomocy i jeśli się na coś ugadujemy to powinny dotrzymywać warunków. Najczęściej u nas sprzedają zabudowe amy jak osły im służymy. A w zamian za to niektóre potrafią jeszcze co opryskliwego powiedzieć. Ja byłem wychowywany aby pomagać kobietom ale nie zgadam się na wykorzystywanie przez nie. U nas panie nic nie dźwigają bo mają nas za parobków. Dogadanie między sobą to klucz do dobrej współpracy. Każdy wie co ma robić i za co jest odpowiedzialny.

Maciej
Były pracownik
@Jaro

Jak jest i u was taka koleżanka za którą trzeba robić to po prostu olej . Sprzeda grubasa wystaw do spakowania i zostaw niech sama robi . Jak nie spakuje a klient będzie miał pretensje jej problem i roszczeniowego klienta do niej wysyłaj . Pomimo damy jaką odwali zostaw i tak długo aż się nauczy . Chciały równouprawnienia niech mają wszak robią za to samo. A bieganie wkoło królewny to tylko ty tracisz a ona zyskuje . Prawdopodobnie będzie i u was taka sytuacja że zachowanie koleżanki będzie gwoździem do trumny i posypią się wypowiedzenia . Nie dość że firma (usunięte przez administratora) płaci są o wszystko pretensje klientów nie ma to jeszcze użerać się z królewną ... W końcu powiedz stop .

Maciej
Były pracownik
@Lolek

Po pierwsze w umowie nie ma nic o dźwiganiu 100 kg i powyżej to powinny robić dwie osoby często robi jedna . Nie wmawiaj od (usunięte przez administratora) .. kręgosłup ani ty ani firma nie zapłaci Dwa jeżeli facet ma wykonywać pracę cięższą to należy mu się większa stawka . Tym czasem jest ta sama wiec obie płcie niech robią to samo . To że jesteś silny i (usunięte przez administratora) i firma wykorzystuje cię jak trola do tyrania to już nie moja wina .

Pizduś
Pracownik
 Pytanie
@Lolek

Jak się przyjmowała do pracy to nie wiedziała jaki ma zakres obowiązków? Jak idzie pani do policji to co z uwagi że to kobieta ma inny zakres obowiązków? Jeśli by tak było to jest to jawna dyskryminacja kobiet. To co niby kobiety są gorsze aby dawać sobie radę z pracą taką jak wykonują mężczyźni? Jakim prawem poniżasz kobiety ty męski szowinisto!!! Według mnie kobieta ma prawo otrzymywać taką samą wypłatę za ten sam zakres obowiązków. Jeśli jest na tym samym stanowisku to obowiązuje ten sam zakres prac. Nie obrażaj porządnych facetów którzy nie poniżają kobiet i dają im się w pracy wykazać.

Maciej
Były pracownik
@Jaro

Sposób 2 Jeżeli musisz za koleżankę robić to korekta na dokumencie i nabijaj na siebie podobnie z GN , anulować w systemie i wypisać na siebie . Może i zachowanie bezczelne ale inaczej się z niektórymi nie da ... To że firma zatrudnia kobiety to nie oznacza że ty masz za nie wykonywać podwójną pracę . Bo kiedy ty za nią robisz ona podbierze klientów i nabija na siebie . Ty masz do tłumaczenia że sprzedaż cieniutko ona się chwali jak to nie sprzedaje ...

Polan...
Pracownik
@Mały

To po ilości w dostawach pokazuje cze jesteś mierny ale wierny. Jak sprzedajecie parę pralek i parę telefonów sprzedawcy z was a nie handlowcy.jak ci wystarczy ledwo najniższa to twój wybór ale właśnie o takich pracownikach tu się mówi że są z łapanki. chwalisz się mierną dostawą to jednocześnie pokazuje ile macie sprzedaży

Jaceo
Pracownik
@Maciej

To prawda. U nas jest 3 na 3 facetów. Czasami nie ma jak grafików złożyć bo musi być przynajmniej 1 facet na zmianie. A ja jak mam 3 panie w ciągu dnia obsłużyć to nie mam czasu na handel, bo królowe przepisy w internecie oglądają. Mam tego g... naprawdę dosyć. Nie szanują naszej pracy. Kierownik tego nie widzi i sam oczywiście nie bierze dostaw bo król a my we 2 za magazynierów robimy. Kolega szuka już roboty, jak walnie papierami to pójdę w jego ślady. Niech sobie sam kiero opiekuje się (usunięte przez administratora). Jak zostanie sam to zobaczy co to znaczy urobić się aż ciemno w oczach.

Malutka
Pracownik
@Mały

To słabo sprzedajcie, skoro takie malutkie dostawy, domyślam się, że i kasa malutka... Skoro Ci to odpowiada, to jesteś mało ambitny haha nie pozdrawiam

5
Maciej
Były pracownik
@Malutka

(usunięte przez administratora) . Dalej nie skomentuje (usunięte przez administratora)

Maciej
Były pracownik
@Maciej

Nie wiem czemu został usunięty mój komentarz , skoro pani powyżej użyła tego samego słowa w stosunku do innych osób . Małoambitna to jesteś ty droga pani skoro tam pracujesz . Ponieważ stosunek wynagrodzenia do obowiązków oraz prowizji sprzedażowej jest nie współmierny . (Do administratora : informacje powyższe nie stanowią , pogwałcenia netykiety , nie są obraźliwe ,nie naruszają przepisów prawa polskiego , nie naruszają regulaminu serwisu i nie stanowią powodu wnoszenia sporu sądowego )

Wyjaśnienie
Były pracownik

Cały czas w wyjaśnieniu krąży mit ,i nagonka psychiczna czemu ty nie sprzedałeś , czemu nie proponowałeś mająca wzbudzić poczucie winy ... mechanizm psychologiczny . Tak jak byś ty był winny , zły i niedobry Ciekaw jestem czy w końcu będzie miał jaja i napisze oficjalnie wyjaśnieniu nie sprzedałem / nie zaproponowałem bo sprzedaż mi się nie opłaca . Pewne rzeczy trzeba powiedzieć w prost nie sprzedają bo(usunięte przez administratora) .

h33
Pracownik
 Pytanie
@Wyjaśnienie

region 4?

Nicki
Były pracownik
@h33

Znana gadka,(usunięte przez administratora))

Papatek
Były pracownik

Witam ja już odeszlem bo miałem tego wszystkiego dość u mnie z załogi też każdy pod nosem narzekał a jak doszło co do czego to pisali te śmieszne maile że się starają i robią co w ich mocy. Ja na początku też się temu poddałem ale powiedziałem dość. W tej firmie nie możesz mieć własnego zdania i nacisk jest tak duży że zmuszą cie do odejścia albo jazda taka że głową mała. Parodia i nic więcej śmieszne ekspozycję bezcelowe wymuszanie poczucia winy, robienie z pracownika najgorszego, groźby zwolnieniem a najlepiej jak masz udziały wszystko tip top tylko nie masz wypłaty bo musisz sprzedawać to za co ci nie płacą i wtedy jesteś ok ale jak skupisz się na tym co daje ci premie to zaraz jesteś najgorszy bo udziały itp ale za to hajs na kącie się zgadza. Jednym słowem rycie psychiki. Nawet doszło do tego że RKS nasyłał ks żeby nas inwigilował z każdej sprzedaży i nie ma wymówki ze klient nie chciał. Ma wziąć i koniec. Od dawna nie ma w tej firmie logiki i prędko nie będzie. Jeżeli jesteś jednostką która się szanuje i ma jakąś wartość to nie jest praca dla ciebie. Pozdro

Rasta
Pracownik

Wymagania ogromne - pensje tragiczne.. Wynagrodzenie nieadekwatne do ilości pracy, stresu związanego z planami i godzin w których trzeba pracować

Jaka płaca taka praca
Były pracownik
@Rasta

To po co robicie te plany ... pisałem o tym wielokrotnie że jak się nie kalkuluje to się ich nie robi . Tam opłaca się być słupem .. przychodzisz wydajesz towar . Mimimum muszą i tak zapewnić . A tyranie za dwie trzy stówencje więcej brutto minus korekta na peesie to trud daremny

Webiner
Pracownik
 Pytanie

Jak tam? 3 osoby na sklepie ale trzeba zrobić zmianę ekspozycji, ceny, promocję, usiąść na webinarze, a gdzie i kiedy obsłużyć klienta? Tylko (usunięte przez administratora) na środku

2
Fał En Em
Pracownik
 Pytanie
@Webiner

Pytanie tylko po (usunięte przez administratora) :D Angażują mi pół załogi na dwa dni, aby zrobić back to school, czyli kupa plakatów bez większego sensu, do klientów za bardzo nie ma kto podejść, bo każdy zajęty a za chwilę trzeba zdjęcia na yammera wrzucić.. a od jutra przebudowa SDA, bo ktoś sobie wymyślił, że ekspresy mają być cenowo od prawej do lewej w dół i z powrotem, co straci swój pierwotny sens już za dwa dni, gdzie zmieni się promocja, droższy potanieje, tańszy zdrożeje i co? Przestawiać, bo nagle Dynamica jest droższa od Siemensa? (usunięte przez administratora)w czoło! To tylko pokazuje ilu "mądrali" pozatrudniali w centrali, którzy te zmiany wymyślają, aby nie było, że nic nie robią. Efekt jak to w Neonecie, odwrotny do zamierzonego. Sprzedaż spada, bo obsługa zajęta, na sklepie co raz mniej towaru, bo ma być "ładnie" i luźno. Co chwila inne kosze z nie wiadomo już czym, bo nawet DK nie wiedzą, gdzie szukać tego czy tamtego. Ostatnio szukaliśmy 20 minut maszynki do strzyżenia, gdy nagle okazało się, że 5szt leży w kosztu, ale klient już dawno wyszedł... Naprawdę, czy jak ustawimy ekspresy cenowo to nagle zaczną się sprzedawać 3x bardziej xd Co wy tam (usunięte przez administratora)? A druga sprawa, że kto to sprzeda, kto pogada o gwarancji, usłudze, jak każdy na sklepie zajęty? Przestańcie nas zajmować tymi głupotami.

Kosze itp
Pracownik
@Fał En Em

A najlepsze jest to, że klient nie zwraca uwagi na te ich śmieszne kosze z bardziej śmiesznym napisem "wakacyjny hit sprzedaży". I dziennie zmieni się cena to trzeba cały plakat przedrukować . Bzdura , tak samo jak z przebudową sda oraz back to school . Ważne, że góra dostaje dobra wypłatę , a my doradcy marne grosze za robienie tych wszystkich rzeczy

zaraz byly owad
Były pracownik
@Kosze itp

Kosze maja sens ale z glowa, zmiany ekspo maja sens ale z glowa, a tu raz kosze porozwalane wszedzie gdzie sie da jak na odpuscie, zmiany ekspo na zasadzie zamiast od lewa do prawa to gore w dol, a przy bts trzy czwarte jednego typu towaru musialem wywalic na druga strone alejki, a reszta mebli niezagospodarowana przestrzennie. serio, przy takim odgornym zarzadzaniu ja sie nie dziwie ze ta firma walnie impetem w (usunięte przez administratora) a szkoda. kiedys serio wierzylem ze jest szansa na rozwoj, ale tu tego nie widze.

1
Micho
Pracownik
@Webiner

Wow aż tylu... Hmm musicie mieć sklep powyżej 500m! U nas 2 osoby i ta sama historia. Ta firma to (usunięte przez administratora)

10tego
Pracownik

No i wypłata po prostu żałosna, robię więcej punktów, usług, a na koncie jeszcze mniej... jak dobrze, że w tym tygodniu mam rozmowę o pracę ;)

TRue
Pracownik
@10tego

Jaki pracodawca to taka wypłata. Po Neonet już nic pozytywnego się nie spodziewam oprócz owocowych ( cenówkowych ) czwartków.

Ano Nim
Były pracownik

Najgorsza praca jaką miałem możliwość mieć w swoim życiu. Nikomu nie polecam. Niezależnie czy w tej pracy robi sie wyniki czy nie. Wypłata i tak jest zawsze taka sama, nie ma nawet podstawy, podstawe trzeba sobie wypracować premią. Traktowanie pfacownika poniżej godności człowieka. Praktycznie brak możliwości zrobienia awansu, chyba że sie przyjaźnimy z kierownikiem to może po kilku latach traktowania pracownika jak (usunięte przez administratora), mamy szanse na jakikolwiek awans. Robią (usunięte przez administratora)nie tylko z pracownika, ale również z klienta. Tragiczna polityka firmy. Nie polecam. I nie pozdrawiam.

Zbysiu
Pracownik

Następny pasjonujący dzień wypłaty......mały salon blisko 190 tyś obrotu samemu i wypłata (usunięte przez administratora) niż koledzy z (usunięte przez administratora) wynikami.....chyba (usunięte przez administratora)liczy:) ps. JAJA SOBIE ROBICIE......

Ostra Jazda
Pracownik
 Pytanie

Neonet staje się firmą ubezpieczeniową, sprzedaż sprzęt bez GN to już trzeba napisać tłumaczenie :D Nie dobijesz usługi - tłumaczenie Haha, ceny (usunięte przez administratora) i jak mam je sprzedawać jak klient mi mówi,(usunięte przez administratora) w tym samym dniu, a tu?(usunięte przez administratora) NEONET - porozmawiajmy o ,,dobrych" ubezpieczeniach. Czas uciekać, elo

Fał En Em
Pracownik
 Pytanie
@Ostra Jazda

W Neonet nie ma punktów ujemnych za sprzedaż sprzętów, ale jak mam się tłumaczyć z każdej lodówki bez polisy, ba! nawet bez maty na warzywa, czy z każdego telefonu bez folii(usunięte przez administratora) to faktycznie lepiej klienta(usunięte przez administratora), niż się tłumaczyć. Nie sprzedaż, nie masz problemu. Sprzedaż? Prosimy o tłumaczenie.

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w NEONET S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?

    Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii