Jupiter

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Jupiter

Piotr
Były pracownik
 Pytanie

Kolejny raz dostaje fakturę za szpital w Belgii byłem ubezpieczony a mam płacić za szpital? Mieliście to wyjaśnić ,dostaliście wszystkie dokumenty i opis mojej sprawy mieliście to załatwić ale wy macie ludzi gdzieś jeśli ktoś jest potrzebny i zarabia na was to ok ale jak już koniec to macie ludzi w d......nie dziwię się że macie takie złe opinie wysyłam znaków kolejna fakturę na wasze śmieszne maile z których nikt nawet nie odpisuje myślę udać się do dobrego prawnika bo wszystko co niewygodne zamiatanie pod dywan,JA WAM TEGO NIE ODPUSZCZĘ! wszystkie dokumenty i opis problemu dostarczyłem wam na te śmieszne adresy info@jupiteruitzendbureau.nl s.sadowska@jupiteruitzendbureau.nl

Piotr
Były pracownik

Jeśli tak prostej sprawy nie potraficie załatwić która opisałem w mailach i dostarczyłem wszystkie dokumenty oraz opis sytuacji który nawet dzieciak w szkole zrozumie to już nie wiem,albo macie tam w biurze osoby (usunięte przez administratora)albo celowo bierzecie mnie na przetrzymanie i zamiatanie problem pod dywan,NIE PO TO ZABIERALISCIE MI SKŁADKI NA UBEZPIECZENIE BYM TERAZ PLACIL ZA SZPITAL I KARETKE JA WAM TEGO NIE ODPUSZCZĘ!!!!!

De
Pracownik

Do Błock on sam wziął busa... czy też jak inni bez umowy pełnił funkcję kierowcy ....i bez przekazania auta ...to stała praktyka biura a wyrazie wypadku kto ponosi odpowiedzialność ......

Lotek
Pracownik

Pracowałem u was rok temu jeszcze mieliśmy lokacje na valkensvaard,Ogólnie było dobrze kordynator Marcin jak było się fair do niego on był fair do nas tak samo Pani Justyna,jedynie pralnia była katastrofą i domki w sumie jak sie o nie dbało były w porządku z biurem też nie było problemu.Jedynie scherpenhuizen to porażka i Pani .M.

Pytanie
 Pytanie

Obecnie Jupiter do swojego zespołu szuka osoby do pracy jako Operator Wózka Widłowego. Na GoWork.pl dodano ogłoszenie 26 listopada.

Pracownik Produkcji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Przez Messenger... Pani rekrutująca jest bardzo "leniwa" .. chciala tylko moje dane personalne i nr telefonu.. Twierdząc, że CV jej nie jest potrzebne i wystarczające będzie tylko jak podam jej podst dane.. żenada.. warunki mieszkaniowe - (usunięte przez administratora) P.Anna M (osoba rzekomo rekrutująca z Pl biura) wysyła zdjęcia (usunięte przez administratora) warunków mieszkaniowych a na miejscu okazuje się totalna klapa. Zainteresowanym chętnie wyślę zdj na email..

Pytania

Dlaczego rekrutacja odbywa się przez komunikator Messenger??

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
@jupiter
Pracownik

(usunięte przez administratora) za przeproszeniem jak (usunięte przez administratora) cały tydzień a wy (usunięte przez administratora) nie umiecie dać wynagrodzenia tak jak macie w umowie raz w tygodniu wynagrodzenie nieco miesiąc tylko raz w tygodniu nie dwa razy w tygodniu tylko raz w tygodniu więc zdajcie to wynagrodzenie(usunięte przez administratora)

Mikołaj
Pracownik

Żebyście byli tak skuteczni w wywiazywaniu się z obietnic pracy i godzin jak w usuwaniu niepochlebnych wpisów to było by osiągnięcie a tak to ta strona będzie się składać tylko z usunięto przez administratora

Mikołaj
Pracownik

No fajna koncepcja wytykanie waszych kłamstw i (usunięte przez administratora) nazywacie jadem .....to inna bajka macie 1000ludzi a DLA ILU Z NICH MACIE PAŃSTWO PRACĘ NA 8 GODZIN przez nawet pięć dni .....czy stara zagrywka 2 -3 dni pracy a później poznawanie cudownych lokacji i ich lokatorów ....ten wasz numer jest już nudny. I nie (usunięte przez administratora)ludzi bo w tym jesteście mistrzami....

Wojciech
Inne
 Pytanie

Postanowiłem dołączyć kilka słów odnośnie agencji . Otóż . MOja córka otrzymała pracę w tej agencji , tak się złożyło że byłem przy rozmowie w ( biurze ) z obiecanej stawki bodajże 11.80 po trzech dniach pracy w magazynie dwa kolejne były wolne okazało się że nastąpi zmiana pracy na 5 lub 7 eur brutto ( wiekówka ). Powsatało zamieszanie , bo dzwoniąc do tgzw planistek ja dorosły nie miałem pojęcia co mają w głowach , a co dopiero młody człowiek który jest pierwszy raz sam na obcej ziemi uzależniony od ( koordynatorów ) to oczywiście wielkie słowo moim zdaniem . KOlejny problem to planowanie pracy . Otóż ludzie muszą pilnować i czekać , jak zauważyłem często okolo 22 lub 23 godziny wieczorem , czy pojawi się kartka na recepcji hotelu , gdzie i o której wyjazd dnia następnego do pracy . Ciekawe doświadczenie zwłaszcza gdy trzeba wstać o 5 rano . Apropos koordynacji miałem okazję poznać panią Natalię i posłuchać przypadkiem poziomu jej języka angielskiego w rozmowie z recepcjonistą :) poziom zapytacie ? żenada :) Reansumując z perspektywy 18 lat na holenderskiej ziemi absolutnie proszę omijać tą agencję , bo czy młody czy starszy jest zdany na totalny brak kompetencji ...NIe polecam Absolutnie .

Jupiter Polska
Pracownik
@Wojciech

Szanowny Panie,Pani Natalia aplikowała na stanowisko, w którym wymagana była komunikatywna znajomość języka angielskiego. Niestety okazało się, że nie zna angielskiego na wymaganym poziomie - stąd zmiana jej stanowiska pracy. Nowa oferta, w innej firmie, miała tzw. wiekówkę, co skutkowało niższym wynagrodzeniem. Ale równocześnie jeśli ktoś ma mniejszą płacę, mniej płaci za zakwaterowanie a czasem nie płaci wcale. Życzymy powodzenia córce. Pozdrawiamy

Ja
Były pracownik
 Pytanie
@Jupiter Polska

Milion lat temu pracowałam w waszej agencji i nie mogę uwierzyć ,że nadal na planning do pracy do późnej nocy się czeka,to jest najgorsze co można zrobić pracownikom,którzy muszą rano wstać. Zróbcie coś z tym. Tak trudno założyć jakieś wspólne konto dla pracowników i tam go wysyłać ? Jesteście nieporozumieniem totalnym i wszystko o czym tu ludzie piszą,to szczera prawda.Ale wy i tak macie odpowiedź na wszystko i to nawet nie na temat, o którym pisze komentujący.

Dawid
Były pracownik
 Pytanie
@Jupiter Polska

Nieprawda dlaczego klamiecie?! Akurat sklada sie ze ja i dziewczyna tez bylismy przyjeci na ten sam magazyn na Nunner Venlo ,my umiemy jezyki obce ale nie byl tam wymagany. Przyjeliscie do pracy ponad 40 osob nie informujac ludzi o tym ze to byla praca tylko na 3 dni tak bylo a nie ze ktos tam nie umial jezyka bo kazdy tam pracowal tylko 90 % ludzi nie byla poinformowona ze to praca na 3 dni byla a Wy obracacie kota ogonem ze Pani Natalia aplikowala na stanowisko gdzie wymagany byl jezyk to jakim cudem sie tam dostala ??? Zrobiliscie w balona ponad 40 osob a pozniej nas porozrzucaliscie po innych firmach . Gdybym wiedzial ze przyjezdzam do docelowej pracy na 3 dni to nawet nie zaczynalibysmy z wami wspolpracy. Teraz tylko czekamy na wyplaty jakie beda bo jak nas oszukacie to od razu inspekcja pracy i tak kazdy powienien zrobic to by sie nauczyli. Na dodatek czlowiek odaje kamizelke i badge a i tak mu potracaja kaucje za to,ciekawy czy zostanie to zwrocone na salarisie. Jesli chodzi o warunki zakwaterowania hotel w Monchengladbach byl ok ale to chyba tylko tyle . Jesli chodzi o wyplaty to zamiast byc w piatek na holenderskich kontach bo salaris juz o 12 to doszly w poniedzialek. To wszystko :)

Pracodawca

@Dawid

Panie Dawidzie, do Nunner rekrutacja jest bardzo często, niestety czasem zdarza się, że zapotrzebowanie na pracowników zmienia się , nawet w trakcie rekrutacji. Bardzo nam przykro, że akurat taka sytuacja zdarzyła się, gdy Pan i Pana dziewczyna zaczęliście tam pracę. Pozdrawiamy!

Piotr
Były pracownik
@Ja

A ja nadal nie mam żadnej odpowiedzi na maila co do wyjaśnienia tego ubezpieczenia i opłaty za szpital i karetkę w Belgii bo tam mnie zakwaterowali .....więc nie dziwią mnie negatywne komentarze

Anonymous
Inne

Ludzie to kolejna Porażka i największa w Niderlandii !! Jupiter Venlo jest niewypłacalna agencją Pracy ❗ (usunięte przez administratora) ludzi na solariach na każdym kroku ❗ Na agencyjnych norach jak i na prywatnych lokacjach ❗ Wypalata jest co 8 minimum dni ❗Nie robią przelewu regulaminowo co piątek tylko walą ludzi wymyślając nędzne Gatki że to nie ich wina że mamy konta taki nie inne ❗ (usunięte przez administratora)

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

nie chodzi o błędy - nikt nie jest idealny - my nad naszymi pracujemy. Chodzi o formę...

Piotr
Były pracownik
 Pytanie

Ostatnio wyczytałem tu że bez ubezpieczenia nie można podjąć pracy więc napiszę z mojego doświadczenia zacząłem pracę od września i nie byłem ubezpieczony,byłem w szpitalu w Belgii bo tam mnie zakwaterowaliscie i było bliżej do szpitala zalatwiliscie mi ubezpieczenie wsteczne ale pobieraliscie co tydzień potrójna składkę ubezpieczenia za zaległe a dziś dostałem rachunek ze szpitala z Belgii bym zapłacił za pobyt w szpitalu więc jak to jest z tym waszym ubezpieczeniem co pobieracie ponad 30 euro tygodniowo skoro muszę płacić za karetke i szpital? Jak można wam wierzyć????

Pracodawca

@Piotr

Wie Pan., w certyfikowanej agencji pracy to jest niemożliwe - bez ubezpieczenia nie może Pan podjąć pracy. Musi Pan to wyjaśnić ze swoim belgijskim pracodawcą. Pozdrawiamy i życzymy dużo zdrowia!

Piotrek
Były pracownik
 Pytanie
@Jupiter

Jaki belgijski pracodawca? Pracowałem w numerze na magazynie a to Holandia zakwaterowaliscie mnie tylko w Belgii i z Belgii codziennie jeździliśmy do Holandii do pracy a miałem problemy zdrowotne na terenie Belgii więc do szpitala karetka zabrała mnie w Belgii a co do ubezpieczenia to mogę wysłać solarisy że nie były pobierane składki na ubezpieczenie a potem były pobierane potrójne mogę wstawić w Internecie więc nie wiem o czym piszecie,zresztą wyśle te rachunki do siedziby jupitera w Polsce niech to odkręcają w szpitalu nie byłem z mojej winy a jak się zatrudnia ludzi ubezpiecza załatwia mieszkanie w innym kraju to niech teraz pokrywają koszty szpitala

Pracodawca

@Piotrek

Bardzo proszę o wysłanie skanów tej dokumentacji wraz z opisem sprawy i swoimi danymi na adres: s.sadowska@jupiterpolska.pl Musimy i chcemy to wyjaśnić

Piotr
Były pracownik
@Jupiter

2 tygodnie temu wyslalem mailem opis mojej sytuacji związanej z moim pobytem w szpitalu oraz dołączyłem skany wszystkich dokumentów i rachunków za szpital i karetkę do p Sadowskiej i do tej pory cisza......już widać jaka agencją jesteście....

Pracodawca

Szanowny Panie, nie otrzymaliśmy od Pana żadnej wiadomości. Proszę o telefon pod numer: +31773211667

Pracodawca

@Piotr

Szanowny Panie, nie otrzymaliśmy od Pana żadnej wiadomości drogą mailową ani żadną inną, dlatego proszę o telefon pod numer: +31773211667

Piotr
Były pracownik
@Jupiter

Wysłałem na ten mail s.sadowska@jupiteruitzendbureau.nl a dziś jeszcze na ten mail a.madraszewska@jupiterpolska.pl do biura w Bydgoszczy by przesłali do venlo bo widzę że coś tu nie gra.....mam w folderze wysłanych a jeśli by nie poszło to bym dostał zwrotny mail więc proszę to wyjaśnić bo niemożliwe jest by mail nie dotarł,chyba że usuwacie bo chcecie pozbyć się klopotu

Pracodawca

 Pytanie
@Piotr

przekazałam Pana odpowiedź. A czy dzwonił Pan pod podany przeze mnie numer telefonu?

Pracodawca

Nie otrzymaliśmy tego maila, pisaliśmy Panu. Proszę wysłać swój numer telefonu na adres: info@jupiteruitzendbureau.nl ewentualnie przesłać na ten adres swój numer telefonu - oddzwonimy do Pana. Pozdrawiamy

Piotr
Były pracownik
@Jupiter

Wysłałem na info jupiter opis sytuacji i załączyłem wszelkie dokumenty solarisy itp oraz skany z rachunkami szpitala nie mam czasu na rozmowy telefoniczne bo przez telefon się nic nie załatwia macie wszystko czarno na białym więc rozmowa przez telefon nic nie wniesie nowego wolę maile wtedy mam dowody w sprawie pozdrawiam

Pracodawca

@Piotr

OK, DZIĘKUJĘ ZA INFO

Lucjan
Pracownik

Kto pracuje w tym biurze.......dzieci ....czy tak jak pracownicy taki sam poziom IQ....dramat dla biura bo ktoś ciągnie wątek tak samo jak wyjasnicie sprawę ubezpieczenia wszystko ginie a pieniądze za becz potraficie oddawać cztery miesiące(usunięte przez administratora) jesteście państwo najgorsza agencja pracy w Niderlandach

Pracodawca

@Lucjan

Zastanawiamy się, skąd w ludziach tyle jadu.... Co by nie powiedzieć o Holendrach, mają zdecydowanie pogodniejsze usposobienie niż my... Ale do rzeczy, panie Lucjanie. Jeśli ma Pan jakąś konkretną sprawę do nas, proszę dzwonić+31773211667 lub pisać: info@jupiteruitzendbureau.nl I więcej optymizmu życzymy! Miłego dnia

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

 Pytanie

...a my odpowiadamy o pani Natalii, która nie znała angielskiego - kwestia pojawiła się dwa dni temu na forum. I co się takiego stało ?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Nic takiego nie napisaliśmy - proszę nie przekręcać... prawdopodobnie żaden mail z tego adresu nie został wysłany. Czekamy na kontakt telefoniczny - tak jak napisaliśmy

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

 Pytanie

proponuję, żebyśmy się nawzajem nie obrażali. Komu to potrzebne? Prawda jest taka, że czasem w Polsce wydaje się, że język znamy dobrze, a potem, w praktyce, za granicą, w pracy - okazuje się, że nie... Ale prawdą jest też to, że pracując za granicą, można bardzo swój poziom języka podnieść. Mamy różne oferty - ze znajomością języka i bez. Pozdrawiamy

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Lukasz

Były pracownik

18.07.2023 01:07

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Lukasz ikona wywiad

Chciałbym opowiedzieć o różnych sytuacjach, które spotkały mnie i innych pracowników firmy Jupiter - przez okres 5-6 miesięcy (czas mojego zatrudnienia). Już samo to, że w ciągu pięciu miesięcy sześć razy zmienił się koordynator, obrazuje z czym mamy do czynienia. Oczywiście koordynatorzy sami rezygnowali przez warunki w jakich musieli pracować.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Lukasz ikona wywiad

Order Picker/Kierowca Busa. Praca polegała na zbieraniu zamówień przy pomocy skanera i transporcie pracowników do i z pracy.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Lukasz ikona wywiad

Brak odpowiedniej liczby godzin pracy (otrzymywałem za mało zleceń), małe wynagrodzenie, ciągle utrudniony kontakt z biurem, niewypłacone godziny, życie w ciągłym stresie i napięciu psychicznym, ciągłe problemy z transportem, problemy z Internetem, kłopotliwi współlokatorzy, którzy hałasując uniemożliwiali wyspanie się do pracy.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Lukasz ikona wywiad

Około 5-6 miesięcy.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Lukasz ikona wywiad

Nigdy, chyba że ktoś chce nabawić się problemów psychicznych, czy wylądować na terapii po nieodpowiednim traktowaniu przez kadrę menadżerską i brygadzistów (wieczne niezadowolenie), również przez utrudnienia różnego rodzaju, o których wspominałem wyżej oraz tego, co dzieje się na parterze części mieszkalnej - stosowanie używek, agresywne zachowania. Dodatkowo wynagrodzenie jest niskie. Co do zachowań kadry menadżerskiej i brygadzistów, to podam kilka przykładów. Koordynatorzy wielokrotnie prosili mnie abym robił ekstra kursy i odbierał ludzi z pracy, natomiast gdy rozmawiałem o tym w biurze to osoba odpowiedzialna za transport wyparła się i powiedziała, że nic takiego nie miało miejsca. Poza tym kierowcą busa zostaje się bez podpisywania żadnych dokumentów i nic tam nie ma o odpowiedzialności itd., a przykładowo raz nie zmieściłem się na parkingu i zarysowałem busa, za co potrącono mi pieniądze z wynagrodzenia, a do dzisiaj nie wysłano mi rachunku za to uszkodzenie. Zgłaszałem też uszkodzenia dokonane przez innych ludzi, a finalnie to mnie obciążono kosztami.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Lukasz ikona wywiad

Praktycznie żadne, ciężko powiedzieć dlaczego.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Lukasz ikona wywiad

Nie było żadnych szkoleń, wydaje mi się, że z powodu braku jakichkolwiek inwestycji w pracownika. Liczyło się tylko to, żeby ktoś przyszedł do pracy i wyrobił swoje godziny, reszta zwykle nie miała znaczenia.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Lukasz ikona wywiad

Wieczne niezadowolenie po stronie przełożonych, wieczne problemy z transportem do miejsca pracy lub do mieszkania. Ludzie mieli po 3 dni pracujące w tygodniu, co dawało też niższe zarobki, więc czasami praktycznie musieli dokładać, żeby się utrzymać. Praca w tej firmie mija się z celem - ktoś przyjeżdża zarobić, a wraca z długami.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Lukasz ikona wywiad

Ciężko powiedzieć, mało pamiętam. W pierwszy dzień pracy pracodawca nie poinformował mnie, że na domkach (część mieszkalna) nie ma praktycznie nic, tj. łyżek, talerzy, garnków, praktycznie niczego. To było dla mnie wielkie zaskoczenie. Człowiek przyjeżdża i nawet nie ma w czym napić się kawy czy herbaty albo posmarować czymś kromkę chleba i zero wzmianki o tym wcześniej.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Lukasz ikona wywiad

Jedyne, co mogę poradzić firmie Jupiter to przeproszenie pracowników i zmiany w sposobach zarządzania, komunikacji wśród kadry menadżerskiej i brygadzistów.



Lolek
Pracownik

Ależ oczywiście mają państwo rację zamysł artystyczny.....by się wyróżnić ...co do reszty to tekst należy czytać ze zrozumieniem...ale przecież państwo przedstawiają się następująco certyfikat 27 lat doświadczenia i co z tego wynika .... że pozytywnych komentarzy ile ......tak jak napisałem przestrzegam przed pracą dla was wszystkich bo potem mogą liczyć tylko na siebie a nie tak dobrze zorganizowane biuro oraz koordynatorów ....nic nie wiem ....

Mikołaj
Pracownik

Drogi Piotrze tak działa ta CERTYFIKOWANA AGENCJA I 27 letnim doświadczeniem jak sama to podkreśla. co do opisu pracy i systemu planingu to już jest lepiej zorganizowane PRZECZKOLE.....poziom znajomości języka angielskiego w biurze na poziomie gimbazy ostrzegam wszystkich młodych i starszych przed tą agencją

Pracodawca

@Mikołaj

Szanowny Panie Mikołaju, odpisaliśmy już Panu Piotrowi. A tu chcę tylko z szacunkiem dodać, że z tzw. "gimbaza", czyli pokolenie dzisiejszych gimnazjalistów, często świetnie zna angielski. I tylko nieśmiało dodamy, że to, co napisał Pan drukowanymi literami (przedszkole) , pisze się inaczej... No chyba że taki był artystyczny zamysł. ???? Pozdrawiamy!

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Panie Mikołaju - już Panu chyba odpowiadaliśmy: wulgaryzmy (w większości) są usuwane - więc ich Pan nie widzi. Co do drugiej części wpisu - cóż, szkoda że Pan tak myśli ale zapewniam, trafia do nas wielu rozumnych, jak Pan to ujął, pracowników. Życzymy Panu powodzenia i więcej pozytywnego nastawienia!

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Mikołaju, żyjemy w wolnym kraju, bez cenzury. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, jeśli oczywiście komentarz nie zawiera wulgaryzmów, nie jest rasistowski czy po prostu chamski. Te są usuwane "z automatu" przez admina. Poza tym wierzymy w inteligencję i dystans czytających te komentarze. Napisać można wszystko... Pozdrawiamy!

Zostaw merytoryczną opinię o Jupiter - Venlo

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jupiter?

    Zobacz opinie na temat firmy Jupiter tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 380.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jupiter?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 342, z czego 64 to opinie pozytywne, 168 to opinie negatywne, a 110 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jupiter?

    Kandydaci do pracy w Jupiter napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Jupiter
Przejdź do nowych opinii