Opinie o morele.pl - Morele.net Sp. z o.o. w Kraków

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Morele.net

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałam w Morele.net przez ponad pół roku w dziale prawnym godząc to ze studiowaniem. Praca przede wszystkim w bardzo miłej atmosferze. Jeśli chodzi o ten dział to na pewno można było się dużo nauczyć zaczynając od kwestii organizacyjno-biurowych po rozwiązywanie bardziej skomplikowanych problemów prawnych. Oczywiście, w razie niejasności Przełożony Michał zawsze służył pomocą i cenną radą. Pracę w Morele.net wspominam pozytywnie.

Hmmm
Pracownik
@Były pracownik

Niech pochodzi z wozeczkiem na nogach,lub stanie na pako i pakuje paczki do 20 kg inaczej będzie ćwierkał.....tam nie ma że covid masz robić do upadłego byle kabze napchali rzadnych obstrzen i uwagi na ludzi ,zresztą tam liczy się ile wypchniesz zero szacunku do ludzi byle by oni mieli swoje

Didis
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

Mowa o tym samym dziale prawnym który co 15 minut wychodził na papierosa a jedna z pracownic opuściła go raz w ciągu dnia 40 razy i pracowała niecałe 3h? Tak, było to nie raz zliczane na arkuszu :) To że tak robią to nic reszcie do tego, ale na bank zarabiają więcej niż połowa biura :)

2
Buhaha
Pracownik
@Didis

Pewnie z Ukrainy i co im zrobią jak żerują na nich ,Polaków nas garstka najmądrzejsi pouciekali ,zostali sami naiwniacy bez socjalu

Minionek
Pracownik
@Buhaha

Widac na zdjeciach jak sie kierownictwo bawi,a wy macie klapki na oczach jak koń ,zasuwacie jak murzyni,na tym magazynie ale chyba wam to odpowiada .Oni Gokarty, wycieczki,imprezy w knajpach śmieszne że się na to godzicie.

1
Anonim
Pracownik
@Minionek

Chłopaki tu wątek nie dotyczy magazynu :) Otwórzcie sobie osobny temat Magazyn i tam piszcie jak wam źle. Śmietnik tu robicie

Kamil
Były pracownik
@Były pracownik

No firma jak firma, praca spoko, a i znajdzie się czas na całowanie w trakcie pracy między regałami i nikt tego nie widzi ????????

KAMIL
Były pracownik

No takie cuda się dzieją w Sosnowcu, nie Powiedziałem, że to ja sobie takie przerwy urządzam haha są tacy którzy myślą że nikt ich nie widzi haha

Yeti
Pracownik
@KAMIL

A ten pijok dalej jest koordynatorem, co wypisuje do ludzi po nawaleniu się ,gratulacje dla A ,,, i O ,,, jesteście daremni ,wybrali buhahahaha

anonim

(usunięte przez administratora)

Ciekawy

To prawda, praca w obsłudze klienta to jest zawsze dramat. Klienci traktują pracowników jak świnie, (usunięte przez administratora) złodziei (usunięte przez administratora) Nie każdy, ale wielu jest takich co to nie mają pojęcia jak działa sklep internetowy. Z dawnej pensji 2500 teraz pewnie jest 2800-3000 ... czyli nie ma tragedii na stanowiskach w DOK. Nie sądzę by w wywalono kogoś ponad netpunkty, w końcu handel online ma teraz swoje 15 minut. Duże wzrosty sprzedaży, nie mogą przyczynić się do zwolnień ! Chyba, że jest coś innego, problemy innej natury, na przykład problem z płynnością, niska rentowność, strata księgowa. Duże firmy mogły jeszcze mocno popłynąć na walucie, Euro poszybowało mocno w górę. Spłata odroczonych płatności mogła sporo kosztować więcej po przeliczeniu ich w dniu rozliczenia. Wie ktoś coś więcej o tych zwolnieniach ewentualnie o tym co mogło być ich powodem ?

belbel
@Ciekawy

Niestety handlówka teraz również zamienia się powoli w DOK, albo i gorzej. Wszystko zaczęło się po zmianie dyrektora. Jeszcze chwile to się trzymało kupy, ale potrzebne było miejsce dla kolegi, to jeden z lepszych kierowników został zwolniony, a na jego miejsce wszedł były dyrektor bez żadnego doświadczenia w handlu i z pełnym portfolio popsutych działów. Pracownicy sami sobie mają wymyślić jak sprzedawać. Narzędzi czy pomysłów na to jak robić targety nie ma, co tydzień jakieś nowe genialne pomysły i zmiany o 180 stopni. Ludzi zwalniają niby za nie robienie wskaźników, a tak naprawę tylko po to żeby zrobić miejsce ludziom z netpunktów. Prezes wysyła maile jak to w tym trudnym okresie nie będą zwalniani ludzie i będziemy walczyć o każdego pracownika, a 3 osoby z handlówki już poleciały. Jeszcze dodajmy do tego szantaż w postaci krótszego okresu wypowiedzenia albo dyscyplinarka, bo chyba firmy już nie stać żeby pracownika zwolnić na ludzkich warunkach. I tak to jest, że Michał ręczy za coś, a dyrektorzy maja to gdzieś. A jak ktoś zapyta to przecież byli pracownicy źli i niedobrzy. Chociaż z drugiej strony jaki to problem zapytać pracowników co się dzieje w firmie, a nie ślepo wierzyć w to co dyrektorzy mówią. Zazdroszczę wszystkim tym którzy zwolnili się (lub ich zwolnili) i znaleźli już nowe, lepsze prace. Pozostało tylko czekać, aż ta pandemia się uspokoi i iść ich przykładem. P.S Jak ktoś mówi, ze kolesiostwa nie ma w tej firmie to albo nie wie nic co się dzieje, albo sam jest na swoim stanowisku jedynie po znajomości.

2
Handlowy
@belbel

Z tymi pomysłami i zmianami o 180 stopni to przesadzasz. To, że ktoś ma pomysł na nowe dotarcie do klientów, nie oznacza, że to coś złego. Firma mimo to prężnie idzie do przodu, coraz większe obroty, coraz więcej branż (poza zyskami, bo tych jakoś nie widać) Cięcia kosztów i etatów to normalna sprawa. Słabsi muszą odejść, zwłaszcza w tych ciężkich czasach. Kolesiostwo to coś możliwie najgorszego, zatrudnianie znajomych, rodziny ... tego chyba nikt nie toleruje i nie lubi. Teraz ciężkie czasy, raczej nikt nie odejdzie z własnej woli. Po kryzysie może bezie lepiej.

belbel
@Handlowy

Przesadzam? Jak zmieniały się główne KPi przez ostatnie 6 miesięcy? Najpierw jedno, potem drugie, a potem jednak pierwsze bo było lepsze. Albo jak wędrował od działu do działu LC? To nie są zmiany o 180? W takim razie co jest? Dla mnie to jest metoda prób i błędów a nie zarządzanie. Nowe dotarcie do klientów? A jaki to jest nowy sposób? Nic na tej płaszczyźnie się nie zmieniło, więc proszę napisz mi co zostało dodane? Jakie nowe narzędzia? Czekam na odpowiedź. Proszę skończ z tą korpogadką pod publikę. Zwłaszcza o tym jak to firma nie idzie do przodu, bo gdyby nie ta pandemia to mogło by być źle. Dodatkowo co to w ogóle wnosi do tematu? Bez odbioru.

Zmartwiony
@belbel

Nie można się nie zgodzić że wiele opinii odnośnie działów, które prowadził, prowadzi KZ, są opiniami prawdziwymi. Człowiek bez doświadczenia, przepychany to do kolejnych działów po odniesionych porażkach, byle tylko pracę miał - bo przecież doświadczony, zaufany wojownik... może kiedyś osoba odpowiedzialna za to przepychanie zauważy że jest to błąd, bo jedna, dwie, trzy osoby mogą kłamać, czy kogoś nie lubić, ale gdy 90% załogi tak uważa, to chyba coś jest nie tak i powinno się podjąć właściwe działania.

2
Anonim
@Zmartwiony

ta "dobra zmiana" to policzek dla wszystkich w handlowce. Brak podstawowej wiedzy, umiejętności, widać że sterowany, robi co mu powiedzą. Tylko pozostaje nam czekać jak rozwali ten dział jak każdy którym "zarządzał"... Smutek i żal, kolesiostwo górą, tylko przydu...sy mogą teraz tu awansować, pracowników z własnym zdaniem out.

1
Nowy
@belbel

"Belbel" myślisz że (usunięte przez administratora)uratował koronawirus ? Fakt sporo zalegających notebooków poszło z magazynu, oraz sporo kompów ludzie kupili, itp. Za chwile niestety korekta sprzedaży i będzie szybowanie w dół ... zresztą to czeka wiele firm. Moim zdaniem (usunięte przez administratora) jest mocną firmą, spadki im nie straszne, przetrwają.

1
handl
@Nowy

tylko za ten pik sprzedaży trzeba będzie jeszcze zapłacić dostawcom, i tutaj może się skończyć kasa w czasach gdy nie będzie sprzedaży. dlatego koronawirus raczej tylko przedłużył agonię

1
Obserwator
@handl

Masz całkowitą rację, za zwiększony popyt przyjdzie zwiększona płatność. Pytanie czy oby na pewno, zbliżająca się agonia, była przed wzrostem, bo taka firma mająca duże wzrosty co roku, powinna mieć dużą nadpłynność finansową, w milionach zł. MO** robi duże obroty ( słyszałem że około 800-900 mln. przy zatrudnieniu około 200 osób). Dla porównania X-** zatrudnia ponad 1200 ( a chyba nawet 1400) osób, i robi około 1,2-1,4 mld obrotu, niewiele więcej ! I tu nasuwa się pytanie, kto przetrwa, bo koszt ludzi jest spory w firmie na X. Jeśli MO*** ogłosi sanację jak Kompu***k, to będzie niezłe zawirowanie na rynku. @Nowy, obyś nie miał racji, bo efekt domina będzie straszny, a zwolnień sporo. Pomyślcie co się dzieje w tych jeszcze większych jak MED**EX...T, czy RTV EUR* .... jak im salony pozamykali. Grupa Medi*Mar*t ma straty w milionach w EUR ( ponoć do marca około minus 130 mln Euro).

Misiek
@Ciekawy

Nie było zwolnień poza netpunktami, bo podjęto decyzję o ich zamknięciu. Przy netpunktach pracowało ok 25 osób, z czego połowę z nich poupychano w firmie na jakiś naprędce utworzonych stanowiskach. Wszystkich się nie dało, zwłaszcza, że netpunkty były w różnych miastach, a siedziba firmy jest w Krakowie.

1
MORELOWYCZ
@Misiek

Otóż były - chociażby w dziale WK, a ludzi z NP spoza krk też upchnięto na niektóre stanowiska(z tym że utworzone specjalnie dla nich się zgodze). A co do (usunięte przez administratora) - kolos na glinianych nogach, pracuje tam ok.500 a nie 200 osób. Niech pojawi się tylko wynik finansowy to się okaże czy rzeczywiście jest to "beczka miodu" w co szczerzę wątpię.

Edek
@MORELOWYCZ

Przy tak dużej sprzedaży ponad 5000 paczek dziennie, raczej nie ma szans by nie przetrwali. Choć w 2018 firma miała stratę, ciekawe jak będzie za 2019 ? Może być jak mówisz "... kolos na glinianych nogach". Epidemia nie napędzi na długo sprzedaży w internecie.

Ziomek
@Nowy

Tak uważam, że korona uratowała firmę, przykryła fatalne wyniki finansowe, zwolnienia i zamknięcia co można było teraz tłumaczyć sytuacja, pomogła zmniejszyć stoki magazynowe, klienci zapomnieli o złych opiniach na logistykę i serwis, o wycieku danych. Także zdecydowanie uratowała firmę i paru nieudaczników na wyższych stanowiskach. Czas pokaże i zweryfikuje, ja na pewno odchodzę, dla mnie firma nie zaoferuję mi możliwości rozwoju, awansu pomimo mojego zaangażowania i wyników, tylko znajomości co chyba każdy tu ogarnięty widzi.

Edek
@Ziomek

Wirus może poprawił sytuację obecną, ale wyniki za 2019 rok nie mają nic wspólnego z epidemią. Dziwne, że przy takiej ilości zamówień nie ma rentowności.

Enek
@Ziomek

A to nie jest tak ze znajomości i zaufanie budują firmę i biznes, ja już nie pracuje w morele ale pracę dostałem tam po znajomości gdzie i tak musiałem przejść rekrutacje. Teraz siedzę u vendora gdzie też dostałem pracę po znajomości już bez rekrutacji. Cały świat składa się z układów i układzików, to przecież norma. Jak można zaufać zielonce bez znajomości, zaufania i chęci zrobienia czegoś więcej niż Ci każą. Twoja znajomość sytuacji firmy jest niesamowita tylko pozazdrościć takiej wiedzy, pewnie nie łatwo jest takie informacje wyciągnąć od kierownictwa. Zwalnia się ludzi z różnych powodów ale na pewno dla żadnej ze stron nie jest to miła sprawa, nikt nie robi tego bez powodu. Życzę Ci żebyś znalazł pracodawcę idealnego i miejsca gdzie będziesz spełniał się zawodowo, jak najszybciej.

Ahmed
@Ziomek

Lepiej bym tego nie ujął. Jeszcze przed pandemia firma była w słabej kondycji. Zobaczycie że ci nieudacznicy na wyższych stanowiskach za chwilę sobie przypiszą zasługi za wzrosty, będą piać peany pod adresem swoim i swojej kliki miernot poklepujących się wzajemnie po plecach. Pracownikom którzy są zaangażowani okazuję się brak zaufania, są obarczani niemocą i niewiedzą przełożonych i coraz większą ilością obowiązków a morale spadają. ale i tym cierpliwość do układzików i nieudolnego zarządzania czy pazerności firmy kiedyś się skończy.

Alibaba
@Ahmed

Ten wzrost o którym mówicie będzie chwilowy, zaraz wszystko przysiądzie. Pytanie co się wówczas stanie ? Masowe zwolnienia ? Restrukturyzacja ?

Jack
@Alibaba

Wystarczy masowo nie przedłużyć ludziom UZ to nie będzie zwolnień a Ci co się ostaną dostaną motywacyjną papkę że firma będzie silniejsza niż kiedykolwiek

Dima
 Pytanie
@Alibaba

ponoc 4,6 mln zl staty za 2019 r przy obrocie pod 800 mln zl? Zacznie brakowac kasy...

Bobik
Pracownik
@Dima

Nie ma jeszcze ich danych za 2019, choć słyszałem nie są niezłe jak w 2018. Strata o której mówisz (4,6 mln) dotyczy 2018 roku. Ten rok pewnie będzie rekordowo dobry dla nich ... przez koronawirus, który napędza sprzedaż cały czas !

Bobik
Pracownik
@Alibaba

Ten wzrost długo będzie się utrzymywać. Ludzie boja się zakupów stacjonarnych. Wirus pomaga całej branży e-commerce !

Heniek
Pracownik
@Dima

Komu zacznie brakować chyba pracownikom ,walą za Free bo kierownictwo się na nich pasie, nic nie mają Ci biedni ludzie bonów, socjalny,itd ustawili się na ukranie po 12 godz robią żerują na nich jak wszy na głowie,bo przecież u siebie tyle nie zarabia ,a oni tacy tacy laskawi hahaha

Kilka lat pracy

Jestem wieloletnim pracownikiem. Od zawsze prezesi bardzo starali się dbać o pracowników, zależało im na lojalnych pracownikach i zadowoleniu pracowników. Firma się znacznie rozrosła, struktura rozdrobniła i wiele decyzji zostało scedowanych na dyrektorów i kierowników. Niektóre decyzje niższego szczebla rzeczywiście nie były do końca trafione i może wkradło się trochę nierzetelnych, niejasnych decyzji, kilka osób niepotrzebnie "odeszło", ale to jest nic przy zakulisowych rozgrywkach znanych mi z wielkich sieci handlowych. Prezesi próbowali ratować morale pracowników jak się da: podpisywanie dokumentów antydyskryminacyjnych, ankiety próbujące wyłowić nieprawe, niejasne i toksyczne relacje,zachowania wśród pracowników i przełożonych, liczne zaproszenia do współtworzenia koleżeńskich relacji w działach i między działami. Mam wrażenie , że ze strony zarządu dużo więcej nie dało by się zrobić, aby poprawić atmosferę. Firma próbuje optymalizować koszty przy zaostrzającej się konkurencji, niestety nie da się uniknąć w takich przypadkach "restrukturyzacji" niektórych działów i stanowisk w firmie. Ja bym powstrzymywał wylewanie żali i jakieś personalne wycieczki do byłych współpracownikach, to dobrze nie świadczy o osobie wypowiadającej się. Na ta chwilę jestem bardzo zadowolony z pracy i zarobków, nawet jeśli moje stanowisko zostanie zlikwidowane, to nie będę bardzo dobrze wspominał właścicieli firmy - najlepsi szefowie jakich spotkałem. Ave Morele!

13
Kilka lat pracy
@Kilka lat pracy

Oczywiście chodziło , że będę bardzo dobrze wspominał.

2
Jest Cudownie
@Kilka lat pracy

Poprawiłeś mi humor, dawno nie widziałem tu tyle wazeliny 1.Firma się rozrosła, zabrakło aby za tym poszło tez zatrudnienie ludzi z umiejętnościami, szczególnie tych na stan. dyrektorsich. W zamian studenci bez doświadczenia, kadra managerska bez żadnych umiejętności zarządzania (szczególnie ludźmi), efekty to zwolnienia, oszczędności, obecnie to firma jest w restrukturyzacji i kryzysie. No ale kogo interesują fakty 2. "Niektóre decyzje niższego szczebla" za złe decyzje odpowiadają wyłącznie dyrektorzy departamentów, jednak widzę, że nadal jest modne aby odpowiedzialnością obarczać innych ludzi. Efekt - usunięto ludzi zagrażających i mających inne zdanie do panującej władzy, co to dało, a no niewiele pozytywnego, ludzie są zastraszeni, boją się wypowiadać swoje zdanie 3. "Prezesi próbowali ratować morale pracowników" co za bzdura. Morale, zaangażowanie i szczególnie zaufanie pracowników wypracowuje sie latami, 2 mejle od najwyższego nic nie załatwią. To kadra zarządzająca jest odpowiedzialna za motywacje pracowników, dobrych relacji nie załatwia sie dokumentem, a szczególnie ocena 365, ankietami. Zresztą te ankiety pokazały ze jest brak zaufania wśród ludzi. Czy sie nie dało więcej? Oczywiście że sie dało, PS mam przypuszczenie kto te peny pisał 4. "Firma próbuje optymalizować koszty" a co ma zrobić jak pieniążków nie starcza? Efekty braku wiedzy i złych decyzji osób zarządzających. Oby to wystarczyło, ale z tymi samymi osobami na "czele" kwestia czasu jak to pierdyknie 5. "Ja bym powstrzymywał wylewanie żali" a co to ludzie nie maja prawa do wydania swojej opinii? Zastraszyliście pracowników, a teraz chcecie zabronić im wypowiadania swoich opinii anonimowo? Może niech już to wszyscy przyznają otwarcie - zakaz jakiejkolwiek krytyki! 6. Reszta jest tak żenująca, że się nie wypowiem :)

1
pat
@Jest Cudownie

Kolego ty nie jesteś lepszy od niego, jak anonimowo można być wazeliną ? Wywalasz jad na portalu zamiast wstawić się za nami i jak facet podejść do swojego kiero, dyra czy zarządu i podpowiedzieć co myślisz, pracy jest dużo znajdziesz gdzie indziej pewnie dużo lepiej płatną i mniej stresującą. Mam lepszy pomysł, załóż własną firmę zatrudnij ludzi i spróbuje się pomylić, lepiej spróbuj tylko kogoś zwolnić. Racja że były popełnione błędy w strategii firmy ale kto błędów nie popełnia ? Zapomniałem przecież ty nie popełniasz błędów :P Życzę Ci powodzenia, szczęścia i dużej ilości pieniążków ;)

3
pracujetu
@pat

Tak, podejdz do dyrektora powiedziec co myslisz i dostan wypowiedzenie XD Inaczej to nie wyglada, kogo wy chcecie oszukac. A kolega wyzej nie wylewa jadu tylko dodaje opinie o aktualnym stanie firmy, od czego w sumie jest ten portal. Wiec robi wszystko w porządku. POzdrawiam!

Pi pi
Pracownik
 Pytanie
@Kilka lat pracy

Podobno morele wydały miliony na podwyżki jak to głosił jeden z kierowników ,nawet na ABC data poleciał się pochwalić hahaha komu?Samym sobie bo żerują na innych i z tego mają zarobek(usunięte przez administratora)

Piecyk
Pracownik
@Kilka lat pracy

Przyjdź na magazyn Sosnowiec tam jest więcej koordynatorów jak pracowników ,ale czemu żeby na nich spychali s,woją robotę, bo oni mają siedzieć oglądać filmiki z netu ,jak zauważysz to minimalizuje ekran(usunięte przez administratora)

Bobik
Pracownik
@Pi pi

chyba podwyżki wymagań miał na myśli ;)

Pytanie
 Pytanie

Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?

Hahahaha
@Pytanie

Lepiej tam nie pracować, wymagania z kosmosu ,jeszcze zrobią zebranie i obgaduja Ci (usunięte przez administratora) za plecami są wredni, jeszcze Ci powiedzą że ta stawkę co masz to szczyt marzeń haha ,możesz robić wszystko za ta sama stawkę ale adik i jego prawa rèka i tak Cię udupią

Kormoran
@Pytanie

Jakie świadczenia? Tam nic nie masz .Najbardziej żal tych ludzi że ciągną za sobą bieda wózek, z tym ciężkim towarem, ale dali miliony na podwyżki chyba kierownictwo tylko sobie buhahahaaa

Ble ble
@Pytanie

Cały magazyn to biedaszyby, chcesz robić jak wół aplikuj ,nie masz nic ,poza wynagrodzeniem i marna premią o socjalu typu bon ,wczasy pod gruszą zapomnij(usunięte przez administratora)

Grafik
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa w miarę sensowna. Brak kontaktu po rozmowie i wykonaniu zadania rekrutacyjnego mimo obiecanego maila z wynikami.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Zainteresowana
 Pytanie

Jak atmosfera w księgowości? Warto aplikować?

Ciekawa
@Zainteresowana

Podbijam pytanie, warto aplikować, zarobki z jakiego przedziału?

hubi-R

Nie polecam zakupów na Morele net.Nie dotrzymanie terminu dostawy.W dniu dostawy pani dzwoni i mówi,że paczkę oni będą mieli u siebie dopiero za 3dni.Oszusci,inaczej tego nie można nazwać.

7
janusz
@hubi-R

Poproś kogoś mądrzejszego od siebie, żeby wytłumaczył ci czym jest szacowany czas dostawy. Może sprawdź definicję 'około' oraz 'szacowany' jeśli nie rozumiesz znaczenia tych słów. I idź sobie z żalami na opineo.

1
Prawie jak Hubi-R
@hubi-R

Kolego widać pojęcia o zakupach internetowych masz jak ja o inseminacji trzody chlewnej ! By Cię uświadomić, każdy sklep internetowy szacuje czas dostawy, z prostej przyczyny, towar jest we władaniu firm trzecich ! Na początku jest hurtownia, później dostarcza towaru do sklepu oraz dostawca towaru do klienta ! Jak przewidzieć, czy któryś z nich nie będzie mieć opóźnienia ? Każdy z "pseudo klientów" chciałby gwarancje dostawy ... w końcu płaci, żąda ! Towar ma buć najtańszy, dostawa najszybsza, a jakość obsługi idealna, a na koniec spodziewa się bonu na 30% wartości towaru, bo inaczej wystawi negatywa ! Tacy są najgorsi, powinni wam zakazać robienia zakupów lub wbijać pieczątki do dowodu na czerwono (usunięte przez administratora) ! Jak czytam takie bzdury, to mi się zmieniki w piwnicy przewracają !

Prawie jak Hubi-R

Kolego sam załóż sobie sklep internetowy i zobacz jaki to zajefajny biznes ! Zrozumiesz wówczas, iż ludzie ciężko pracują, a nie tak jak Ty mają zawód "syn" , gdzie mama wypierze, da kasę i pogłaszcze po głowie gdy będzie taka potrzeba ! Zamiast wpatrywać się ekran monitora lub szukać pokemony na mieście, ogarnij się i zrób coś konstruktywnego !

Janek
@Prawie jak Hubi-R

Pięknie odpowiadacie klientowi, który opisał swój problem. Brak szacunku do klienta dzięki któremu mamy pracę, wstyd mi za was.

1
magazynier
@Janek

A mi jest wstyd jak wysyłamy klientom używane towary. Albo zwroty wracajo na półkę z nówkami. Ale co można z tym zrobić? Potem na wykopie czarujom ze od tego jest outlet, co jest nieprawda.

Prawie jak Hubi-R
@Janek

Kogoś, kto wyzywa sklep od (usunięte przez administratora) bo nie dotrzymał czasu dostawy, chyba ciężko nazwać klientem ?? Bardziej pasuje to słowo (usunięte przez administratora) Moim zdaniem to pomówienie, za które taki "pseudo klient" powinien dostać wyrok skazujący, to by go nauczyło wyrozumiałości !

1
Yeti
@Prawie jak Hubi-R

Trafne określenie ciężko pracują ,tylko za zebraczą stawkę bez bonów i dodatków tragiczny magazyn hahahaa

Racuchy
@Janek

Pracę dzięki klientowi dobre ,koń by się usmiał ,to przecież niedoswiadczeni rządzą tym magazynem ,i kierują ludźmi widać nieudolnie ,przecież wy zatrudnianie obibokow,Ukrainę i ludzi z wyrokami ,bo nie mają szans na inna pracę, a każdego przyjmujmecie z otwartymi ramionami ,a potem porażka, i jeszcze im kary wymyślanie jesteście chorzy ,gorzej niż psychicznie

PISAREK88
@hubi-R

WITAM SLUSZNA RACYJA JA ZAMOWILEM U NICH LAPTOPA CZEKALEM POTORA MIESIACA I OTRZYMALEM GO ALE NIE TEN PO CICHU WYMIENILI GO NA INNY I ZLOZYLEM REKLAMACJIE I DO DZIS ODBIERAJA JEGO I NIE MOGA GO ODEBRAC TEGO LAPTOPA ,COS OKROPNEGO W PIATEM OTRZYMALEM INFORMACJIE ZE KUREIER BEDZIE DZIS 22 ,06,I TAK NIE STALO SIE NIE MA GO DZWONIE DO NICH I PYTAM ICH CO I KIEDY ODBIERZE GO TO TAK ZROBILI ZE TA SAMA OSOBA W KOLKO TO SAMO ODPOWIADALA ZA DWA DNI BEDZIE DWA MIESIACE JAK ZLOZYLEM TO ZAMOWIENIE,

anonim

(usunięte przez administratora)

Iw

On

1
Rarytas

Pamiętam jak się zwalniał taki nie rób, który pracował tylko po 6 godzin ,na więcej nie miał siły czyli pracować po 8 .Doktor Oteker zaraz się zjawił i tłukl mu do głowy swoje monologi,żeby został ,tak samo z pijakiem z gabarytów morał z tego taki być kiepski to Cię docenią i latają za tobà ,zatrudniajcie się nieudaczniczniki będziecie mieć jak w niebie nic tam sama patologia

Szpaku Kapucha
@Rarytas

To jakim nieudacznikiem jesteś ty skoro za nierobami latają a do Ciebie nikt nie podszedł? PS. Zanim zaczniesz publikować swoje wypowiedzi polecam zaznajomić się ze słownikiem ortograficznym oraz stosować interpunkcję.

Dzban
@Szpaku Kapucha

Dam Ci dobrą radę, jedź popracować na Ukrainę może zrobisz się mądrości i majątku

Guma do żucia

Najlepsze było to ,jak jeden z korydanatow zgłosił swoją dziewczynę do pracy ,ledwo przyszła już robiła wszystko,nawet za biurkiem siedziała rozkraczona ,za chlopami latała po całym magazynie i Adik jej na no pozwalał ,durny kierownik

1
Haczyk

Ciekawe czy jeden z koordynatorów ,przeniósł swoje leczo na nowy magazyn ,które stało tam od paru miesięcy .

Lizak

Najpierw jak się zatrudniasz dają Ci Office pomocnik magazyniera czyli najniższa stawkę, potem pokazują swój gest ,i jedziesz na Maxa młodszego magazyniera ,potem na starszego za każdym razem podwyżka o 100zl brutto ,wszystko w odstepach trzech miesięcy, i potem Ci wmawiają że mało nie zarabiasz i doceniają twoja pracę śmiech na sali

ONON
@Lizak

Panowie praca na magazynie, to praca bez ambicji ! Jak chcecie więcej zarabiać to idźcie do serwisu lub na obsługę klienta ! Jakoś tam nikt nie narzeka na brak kasy !

Domator
 Pytanie

Czy na koniec kwietnia były jakieś zwalenia w morele ?

Ania
@Domator

całe 99 osob ;( było by 100 tylko 1 sie rozchorowała w ostatniej chwili

Domator
@Ania

Serio 99 osób, czy to żart ? To ile tam zostało ?

aezakmi
@Ania

Chodzi o Sosnowiec? Setka osób zgubiła się podczas przenoszenia do drugiego magazynu?

Ania
@Domator

No było ponad 500, najgorsze, że pracujemy z domu i nikt się nie zorientuje, że kolegów już nie ma...

Domator
@Ania

Jeśli to prawda, to to jest dramat ... zresztą opisywany wcześniej przez inne osoby. Tak prężnie działająca firma wywala 20% pracowników ? To oznacza, iż dobrze w Polsce nie jest. Komputronik w sanacji, to czy oby zaraz morele nie zrobią podobnej restrukturyzacji ?

Lutek
@aezakmi

Większy magazyn,więcej chodzenia z wozeczkiem dla nich ludzie to tanie woły robocze za BRUTTO 2850 UHAHAUAHAAS

marik
@Lutek

A powiedz no Lutek, ile chciałbyś zarabiać w niezbyt wymagającej pracy fizycznej, do której przeszkolenie to jeden dzień roboczy? Może tyle co lekarz czy adwokat? Nie przesadzaj, to uczciwa płaca.

Leon
@marik

2100 zł netto na rękę (2850 brutto) to żenada !!!! @marik chciałbyś za tyle pracować 8 godzin ? 12,5 zł za godzinę pracy ! w około jest mnóstwo miejsc pracy, za 12,5 to ja bym nie chciał pracować nigdy ! i jeszcze odpowiedzialność na magazynie ... to jakiś totalna pomyłka, jeśli na serio tyle ludzie tam zarabiają !!!

Gacek
@Leon

Straszny z Ciebie (usunięte przez administratora) zamiast zmienić robotę to się żali, żenada. Ja już dawno to zrobiłem i zawsze parę gorszy więcej w kieszeni chociaż ryzyko było spore.

Yeti
@marik

Tak żeby mi starczyło na utrzymanie rodziny ,a nie za psi grosz zostawać nadgodziny

Nowy

Słyszałem, że w nowym magazynie, to jest masakra, więcej zapierdzielania ? Współczuje tym co za psie pieniądze tam zasuwają ... Co się stało z netpunktami, serio wszystkie zamknięte ? Zawsze uważałem ten w Warszawie za sukces firmy, masa ludzi po odbiory, duży ruch ...

Pracuś
 Pytanie

Mam pytanie do tych co ich zwolnili z ostatnich 1-2 miesiącach. Czy poznaliście powód zwolnienia lub się go domyślacie ?

Kotlet mielony

Ale aby zostać tam koordynatorem musisz mieć bumelki, pić, bić i cpac takie osoby podobają się kierownikowi działu ,broni ich i lata za nimi (usunięte przez administratora)

1
Roger

Zamawiają roboty i maszyny za kupę kasy ,na ludziach oszczędzają, a potem to rozkładają i gdzie idzie na śmietnik?lub na regały hahahaha

Nick2
@Roger

towary "pułkowniki" to pewnie problem wielu firm. klient zamawia, oddaje i nikt już tego nie chce kupić ! ciekawe ile na magazynie zalega nie sprzedawanego towaru ?

juras kanciasto porty
@Nick2

Nie, to nie chdozi o towary. Chodzi o jakieś cuda technologiczne ,ktorem miały przynięść nie wiadomo jakie korzyści, a wyszło jak zwykle. Podniecali sie tym na linked inach, że roboty... a pakuje paczki kto pakuje.

Ex morela
@juras kanciasto porty

No pamiętam jak się podniecali. Myślałem że to gdzieś działa, ale za to możesz być spokojny ze ktoś wziął za to sowitą premijke :) a żaden najwidoczniej nie mial pojęcia ja działają sortery, tasmy a taaacy doswiadczeni w logistyce ;) . A jak tam u was teraz, bo tylko tu smutny obraz widać, żadnego światełka w tunelu ? Czy nadal tylko tytuły przed nazwiskiem a wiedzy 0 na stołkach a szeregowcy pomiatani jak dawniej?

jest dobrze
@Ex morela

Coraz mniej malkontentów i coraz lepsza atmosfera. Patrzę pozytywnie w przyszłość.

Briks
@jest dobrze

Malkontenci naszczescie juz za burta w wiekszosci. Teraz duzo lepiej sie pracuje. Wszystkim dobrze zycze ale lepiej jak ci co maja inne pomysly sa poza firma.

Lucyfer
@Ex morela

Tacy doświadczeni ale chyba w karach,jak nie zostaniesz nadgodzin po premi,zakładając że ktoś nie ma rodziny, obowiązków i praca na tym magazynie to całe życie, za takie stawki to się pocałujcie w (usunięte przez administratora)

Hamak

Na tych morelach to sami naiwniacy pracują, wierząc w lepsze jutro

Jumy

Widzę że Kraków na topie z pretensjami. .

Truman Show

Dodaj jeszcze do tego że potem siedzą za biurami obgaduja każdego pracownika,i jaką karę mu tu wymyślić (usunięte przez administratora)

Rarytas

Dali podwyżkę na 2850 to cud że tyle można tam zarobić jesteście mistrzami w manipulowaniu ludźmi, widać nabieracie samych deb....ili

Maniek
@Rarytas

Napisz coś więcej, 2850 brutto ? na jakim jesteś dziale i jak długo pracujesz ?

Maniek

nie wierzę w tak niskie pensje, 2850 brutto, daje 2097 netto na rękę ... za tyle nie da się pracować i żyć z tego ! myślałem, że dostałeś podwyżkę do 2850 netto ! morele to porządna firma, nie dajecie się zwieść tymi opowieściami o pensjach 2100 czy 2200 ! jak ktoś pracuje rzetelnie i uczciwie zarabia dużo, dużo więcej, nawet kilka razy !

Leszek
@Maniek

Uczciwie to możesz tam pracować do usranej śmierci.I tak Cię nie docenią ,chyba że masz układy i układziki, dziecko obudź się ,bo może być za późno

Sèp
@Maniek

Rób im nadgodziny i wzbogacają firmę, i Ty myślisz że Ci zapłacą 100% może z 5 zł za nadgodzine,zapytaj się ich o bony i dodatki(usunięte przez administratora)

Zenek
@Maniek

Maniek A ile Ty zarabiasz na tych morelach ?bo jest podział studenci Kraków główna firma,Sosnowiec ochłapy i Ukraina

Józeg
@Maniek

Widać mało wiesz bo właśnie tyle teraz zarabiają Ci co ostali się z Netpunktów. Śmieszne 2200

Maniek
@Józeg

2200 to zarabia może ktoś na starcie, po przeprasowaniu 3-6 miesięcy nie ma opcji, każdy dostaje znaczącą podwyżkę ! 2200 to jakaś żenada, za tyle to nawet sprzątaczka nie chce pracować !

Gilotyna
@Maniek

Kraków zarabia na pewno więcej, tylko weź pod uwagę magazyn Sosnowiec tam ludzie naprawdę tyle zarabiają

anonim

(usunięte przez administratora)

Bombastyczne

Heheszki a gdzie masz taki artykuł ze nie wolno osoby przestawiać w danym opisie Jak sytuacja powyżej, można określić to jako pochwale bądź opis , b.dobrze przynajmniej będą wiedzieć z kim maja nie współpracować ;). Same krytyki na tej stronie nic pozytywnego.

Narka

To idz i zapytaj go czy skargę masz złożyć. A rob co chcesz, każdy pisze to co mu się podoba.

Zostaw merytoryczną opinię o Morele.net - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Morele.net?

    Zobacz opinie na temat firmy Morele.net tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Morele.net?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 8 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Morele.net?

    Kandydaci do pracy w Morele.net napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Morele.net
Przejdź do nowych opinii