brak logo

McDonald's

Zabrze

Opinie o McDonald's

anonim 2009-04-27 13:15:28
Słowa kojarzące się z McDonald’s Polska (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca):
solidna, męcząca ale satysfakcjonująca
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako bardzo wyokie
Atmosfera i ludzie tam pracujący są mili, sympatyczni i zawsze pomocni
Od jakiej stawki można negocjować pensję? Nie wiem
Najbardziej podobało mi się w McDonald’s Polska: Atmosfera, możliwość dostosowania godzin pracy do własnych potrzeb
Najbardziej nie podobało mi się w McDonald’s Polska: Zarobki
Irka 2010-03-01 08:46:26
tak się składa że pracuje w MC na Wolności i nie uważam żeby był to obóz pracy a żeby była jasność jestem zwykłym pracownikiem w czerwonej czapeczce:) nie mogę nic zarzucić swoim przełożonym:) pracuje mi sie tam bardzo dobrze! Atmosfera jest pryjemna i wogóle bez zastrzeżeń.. pozdrawiam
iza 2013-08-20 14:00:02
Szkoda, że tylu z Was było tym zażenowanym ale nikt nie doważył sie odezwać. Każdy jest mądry jak stoi z boku ale stanąć w obronie to nikt nie stanie a wystarczy powiedzieć tej Pani, że zwracac uwage pracownikom owszem ale na zapleczu a nie popisywac sie przed ludźmi. Tak kiedyś zrobiłyśmy z koleżanka na stacji benzynowej, sytuacja była podobna, ale się facet uspokoił a i pracownikowi sie jakos lżej zrobiło. Może dzięki temu kierownik trochę stonował - aczkolwiek dzisiaj był wzięła nazwsisko kierownika i napisała skargę do szefostwa - bez przesady, szacunek się ludziom nalezy nieważne czy ktoś zamiata ulice czy jest na "górze".
2013-09-08 22:22:58
to dlaczego w podpisie masz napisane OFIARA????
pracownik 2013-11-24 12:16:16
Praca w McDonalds nie jest tsk kolorowa jak sie wydaje, nowi pracownicy sa po ogolnych informacjach zostawiani sami sobie a po chwili jest robiona weryfikacja. Praca za marne pieniadze i trzeba sobie zarezerwowac kazdy weekend na prace, dolaczcie do grona (usunięte przez administratora) ;)
anonim 2013-12-11 09:39:44
Mc to naprawde swietna firma - po pewnym czasie dowiadujesz sie ze sprzataczka zarabia wiecej od Ciebie... Ponadto stojac na kasie manko potracaja Ci z tych psich pieniedzy nazywanych wyplata ale jak masz nadwyzke w kasie to nie idzie to na pokrycie strat, wlasciwie nie wiadomo gdzie znikaja te pieniadze(usunięte przez administratora).
dwa 2014-08-26 20:20:23
Witam,

Miesiąc temu dostałem telefon od Mcdonald's na rozmowe, czekamłem 3 dni na telefon od nich, i dostałem pożniej skierowania na badania, który musiałem zapłacisz 120 zł. Pożniej jak miałem idz nastepnego dnia do restauracja na podpisane umowe, kierowniczka restaruacja do mnie zasdwoniła i krzyzała na mnie i nazwała mnie OCZUSTWEM, bo 4 lata temu pracowałem 3 dni w Mcdonald's i nie informowałem jej na rozmowe. I 20 minut rozmiawalismy i na nią też krzyczałem ze nazwała mnie Oczustwem, pożniej powiedziała ze Nie będzie podpisała ze mną umowe i za badania nie zwrocą bo jestem oczustem...

Pisałem do jednego adkowata o tym i dostałem taki odpowiedz

""""pracodawcę obowiązuje zakaz dyskryminacji w trackie procesu zatrudnienia.To że kiedyś wcześniej pracowało się w tej firmie nie uprawnia do tego, aby kogoś nazywać oszustem.""""

Nie polecam. Tam pracują nienormalne ludzi.

Pisałem o tej sprawe do Biura Mcdonald's i wysłałem skan 2 faktura z badania. Dostałem odpowiedz ze nie oddają bo to moja wina ze nie informowałem wczesniej ze pracowałem.
brose 2014-12-01 18:44:12
Nie wiem czy was to zainteresuje ale w firmie McDonald's szukają pracowników. Zajrzyjcie na nową ofertę pracy. Nie wiem ile będzie trwała rekrutacja ale ogłoszenie wygląda ciekawie. Restauracja McDonald’s® w Oławie   ul. Ks. Franciszka Kutrowskiego 76   tel. 668 319 694  ...
http://www.gowork.pl/praca_podglad,5709759?keywords=&region=
marek 2015-02-03 20:42:02
No własnie, ile teraz proponuje mcdonalds na start takiemu studentowi? Jak tez jest z tym obiadem pracowniczym, czy to za darmo, czy za złotówkę? Słyszałem, że u konkurencji cos takiego jest, ale czy tutaj? Pytam, bo widze, że kolega powyżej nie doczekał sie odpowiedzi. Oczywiście nie ma problemu z grafikiem, by dopasowac, go do zajęć?
goldi 2015-04-17 12:52:39
KILKA SŁÓW O PRACY POZA RESTAURACJĄ... Z McDonald's Polska już chyba jest bardzo źle, bo pod pretekstem spotkań rekrutacyjnych na stanowisko specjalisty ds. marketingu, chcą obsadzić naiwnych ludzi w pracy przy frytkach:D
Właśnie wróciłem ze spotkania, w którym uczestniczyło ok 30 osób na stanowisko koordynatora ds. marketingu. Szanowna Pani od spraw operacyjnych, stwierdziła, że nie wyobraża sobie aby osoba na takim stanowisku nie zaczęła kariery w McDonald's od przygotowywania frytek, hamburgerów i pracy na kasie. Ponoć bez tego nie jesteś w stanie być dobrym marketingowcem w tej firmie:D Bardzo interesująca opinia. Jestem ciekaw czy gdybym ubiegał się na stanowisko speca ds. marketingu w firmie BMW to zaczynałbym od montowania aut?:D
No i to wszystko za niebagatelną kwotę 1900zł na rękę jak nam powiedziano. Do tego odpowiadasz za całą Polskę centralną, po której musisz jeździć, ale auta służbowego nie dają:D
karol 2015-04-26 10:30:56
hehehe trzeba przyznac ze to sprytne, jestem za tym zeby BMW dawalo swoim pracownikom X6 do testowania, ewentualnie po 2 miesiacach wymieniac na inne modele to byloby cos, ciekawe co musieliby robic ludzie z firm takich jak durex ....
słoneczko 2016-01-29 08:38:21
Byłam pracownikiem Mc w Zabrzu na Wolności. Aplikowałam na menagera a też kazali robić mi frytki.... za badania nic nie płaciłam, stawka 6,5 brutto... pracowały tam starsze panie które miały 10 zl na reke chyba dopiero po 8 latach pracy w tej firmie... nowi pracownicy bez szans pracy na pełny etat, jedynie 3/4. Atmosfera niemiła, szybkie szkolenie i jak juz było wcześniej napisane później zostaje sie pozostawionym samemu sobie... ciągłe pretensje, nowy pracownik traktowany jak jakiś intruz, zero pomocy z jakiejkolwiek strony... menadżerowie mają swoich pupilków a nowych pracowników gnoi się przy każdej okazji... zero szacunku dla człowieka... grafik elastyczny ale jedynie dla studentów... z miesięcznym wyprzedzeniem robiony... raz poprosiłam o wolny jeden dzień i oczywiście mi go nie udzielono dzieki złośliwości menagerki... na poczatku caly czas sie przychodzi na popoludnie dopoki sie wszystkiego nie opanuje zeby nauczyli cie robic sniadania... ogólnie wyzysk i brak szacunku...
elo 2016-05-13 22:16:42
Pewnie, że doświadczenie u nich zdobyte dobrze potem wygląda w papierach, ale skoro zapewnione jest pracownikom zatrudnienie w ramach umowy o pracę, to się wcale nie dziwię, że ich oferty pracy sa tak popularne. W końcu o dobre zatrudnienie jest dość trudno.
Zostaw swoją opinię o McDonald's - Zabrze
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie McDonald's