Opinie o Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda w Płock

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda w Płock

Administrator Nowy wpis

W Płock Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda prowadzi rekrutację na stanowisko elektronik. Wziąłeś udział w tym procesie? Napisz, na co potencjalni kandydaci powinni zwrócić uwagę przed udaniem się na rozmowę kwalifikacyjną. Takie informacje mogą okazać się cenną wskazówką dla mieszkańców regionu, którzy biorą pod uwagę pracę w firmie.

Zadowolona Nowy wpis
Inne

Bardzo dziękuję pracownikom Centrum Serwisowego Orion w Płocku za profesjonalne i bardzo serdeczne podejście do klienta-szczególnie do osób starszych dla których telewizor jest oknem na świat.Za każdym razem prosząc o pomoc w imieniu mojej 90-letniej Mamy w rozwiązaniu problemu z telewizorem tą pomoc otrzymuję najszybciej jak to możliwe.Spotykanie tak miłych osób przy załatwianiu spraw jest prawdziwą przyjemnością. Zyczé wszystkiego dobrego i serdecznie pozdrawiam

Karol Nowy wpis
Inne

Czy centrum zapowiadało jakieś nowe rekrutacje ?

zadowolony Nowy wpis
Inne

@klient Ale przecież to jest forum dla pracowników firmy żeby mogli podzielić się opinią o pracy więc nie rozumiem skąd pomysł na taki wpis akurat w tym miejscu?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
klient
Inne
 Pytanie

Po ośmiu miesiącach od zakupu przestał działać telewizor więc postanowiliśmy z żoną udać się do sklepu w którym dokonaliśmy zakupu. No i zaczynają się schody .Kupić towar i broń Boże nie przychodzić z roszczeniami. Jak mówi powiedzenie weź towar - do bramy i się nie znamy. To jeśli chodzi o sklep. Teraz serwis - dodzwonić się czasami graniczy z cudem . Pracownik informuje że dotrze za kilka dni jednak nie dociera i przekłada termin ponieważ tylko w tym kierunku jedzie we wtorki. W końcu po około 10 dniach dociera , telewizor zostaje naprawiony i wszyscy są zadowoleni- do wieczora kiedy to przestaje działać. No i , znowu kolejny wtorek i diagnoza nie wiadomo co dolega tej maszynie, więc zabieramy do warsztatu ale nie dzisiaj ponieważ nie posiadamy kartonu do zapakowania .. no to zabierzemy telewizor jutro i tak się stało. Nadchodzi kolejny wtorek i dzwonimy aby dowiedzieć się czy siedzieć w domu i czekać czy nie i co się okazuje nikt nie odbiera telefonów ,,ale to pewnie wina ORANGE albo innego operatora" Reasumując czy jako klient mam prawo do frustracji - absolutnie. Zwracam się do właściciela tej instytucji jest 21 wiek czy naprawdę nie jest wam wstyd tak traktować ludzi . To jest serwis ? czego .Traktujecie klientów jak ostatnie zło i opinie o waszej firmie wydajecie sami. Nie ma się czym chwalić , Myślę że po tej recenzji poczekam może i do przyszłego roku na naprawę. W dobrym guście byłoby poinformować klienta o ewentualnym terminie naprawy itd , ale to nie ten adres. Pozdrawiam

Joanna
Inne

Szkoda, że na forum praktycznie nie wypowiadają się pracownicy Orion. Zastanawia mnie, czy przyjmują osoby do przyuczenia. Organizują jakieś staże?

Dawny pracownik
@Joanna

Praca płatna kiepski w stosunku do tego czego się od pracownika wymaga. Np. niby praca od 9 do 17, ale w praktyce jak ktoś ma przydzielony teren jaki obsługuje to ma dwa wyjazdy co najmniej w tygodniu. Często gęsto zdarzało się wyjeżdżać o 7 i wracać o 2 w nocy z terenu, potem trzeba było to naprawić czyli następngo dnia siedziałeś aż posprawdzales i potem naprawa. Czyli ktoś kto chce to sumiennie robić siedzi w pracy realnie ponad 200 godzin. Chodzić na urlopy można ale wtedy "właściciel" wypłacał pensję jak od najniższej krajowej więc w praktyce mało kto chodził. System wynagradzania najniższa krajowa na papierze a reszta "pod stołem" - pracownicy się na to godzili bo inaczej warunki finansowe kompletnie bez sensu. Przykładowo żeby zarobić 3500 człowiek do domu przychodził tylko spać i tak cały tydzień. Generalnie nie polecam. Właściciel niby miły ale na porządku dziennym jest szkalowanie pracowników i próba nastawiania pracowników przeciw sobie. Nie polecam pracodawcy. Szkolenia są przez internet od producentów, ale w praktyce nikt poza szefem ich nie robi bo nie ma na to czasu. Stąd kadra składa się albo z młodych ludzi z zerowym doświadczeniem albo ze starych tuż przed emerytura. Zero perspektyw rozwoju i awansu, płacą od "sztuki" zrobionej, za powtórzone naprawy w ciągu 3 miesięcy nie płaci nic. W przypadku poważnej choroby właściciela brak kogoś kto by mógł go zastąpić a co za tym idzie z dnia na dzień ludzie wylądowałby na lodzie (główna przyczyna odejścia) Pracowałem wiele lat temu i może coś z tego co tu napisałem się zmieniło chociaż wątpię... Dobre na pierwszą prace (jak ktoś tu popracuje to potem doceni "normalną pracę").

Inny były
@Dawny pracownik

Potwierdzam wszystko co napisał przedmówca. Dodam tylko, że zdarza się, że umów tu nie ma a także pracodawca wymyśla sprytne oraz toporne sposoby na ominięcie przepisów podatkowych, nie tylko jeśli chodzi o formę zatrudnienia. O swoje pieniądze trzeba się czasami wykłócić, a pracodawca kłamie w żywe oczy. Żałosna firma

Były pracownik
@Inny były

No wystarczyła by kontrola dokumentów pod kątem możliwości prowadzenia auta służbowego, gwarantuje w 100% że nikt nie ma tam zrobionych stosownych badań. Każdy ma to samo, najtańsze badanie. Na miejscu firm ubezpieczeniowych to się dziwię że nikt tego przy żadnej szkodzie nie zarządzał. A kierowcy którzy kiedyś jeździli nie mieli w ogóle umów. Jakby tak raz czy drugi Pan Janusz zapłacił że swojej kieszeni za likwidację szkód z OC to może by się skończyło sknerstwo...

Joanna
Inne
@Inny były

A czy Ty również pracowałeś już jakiś czas temu w Centrum Serwisowym Orion czy piszesz raczej bardziej na świeżo? Pytam, bo może faktycznie jest tak, jak pisał @Dawny pracownik - może po upływie jakiegoś czasu coś się zmieniło w tej firmie na lepsze.

obecny pracownik

Czas pobytu w pracy je uzależniony od umiejętności i wiedzy , jak niewiele umiesz to siedzisz długo w pracy , są tacy co uważali , że gdzie indziej lepiej i wrócili z powrotem , najczęściej z pracy "wylatywali " ci , którzy mieli lepkie ręce , właściciel z zasadami , rzetelne rozliczenia finansowe z pracownikami , ktoś pisze bzdury na temat urlopów - jak chcesz mieć urlop to go masz , kadra się raczej odmładza a nie starzeje ,ludzie pracują tu po kilka ,kilkanaście lat , są też tacy , którzy pracują od początku firmy ,jak ktoś chce kogoś "opluć" to anonimowa opinia w internecie to najlepszy sposób .

1
Były pracownik
@obecny pracownik

Oho widzę że zaktywizowalem albo syna właściciela albo samego właściciela. Cóż prawda w oczy kole. Co do wylatywanie za lepkie ręce to sam byłem świadkiem podobnej sytuacji, ale to były tylko domysły właściciela, a nikomu niczego nie udowodniono. Z urlopami sto procent prawda co napisałem. Kadra hmm nie wiem ale ktos kto tam wraca najwyraźniej nie znalazł innej pracy co w Płocku nie jest łatwe. Każdy kto odszedł i miał głowę na karku ma teraz lepiej. Zostali albo ludzie przed emeryturą (która będzie głodowa że względu na te "rzetelne" rozliczenia czyli najniższa na umowie a reszta pod stołem), albo młodzi ludzie świeżo po zawodówce, którzy nawet lutownica zbytnio się nie potrafią posłużyć po szkole. To prawda coś się nauczą ale fachowcami ich bym nie nazwał. Co do czasu spędzonego w pracy hmm ciekawe, jazda do Bydgoszczy i z powrotem z Płocka po wsiach i miastach to samej jazdy często gęsto 6-8 godzin plus robota. Wątpię żeby się coś zmieniło, no chyba że kupiliście helikopter :-) więc nie wypisujcie głupot żeby się wybielić. Pensja nie jest adekwatna do czasu pracy. Właściciel potrafi nawijać skutecznie "makaron na uszy" i każdy go ma za uczciwego z początku, ale tak naprawdę jest dwulicowy.

2
Bianca

(usunięte przez administratora) i wyzyskiwacz

Zawiedziony

Tragiczny brak kultury recepcjonisty,Drogo i bardzo niesolidnie.Kłopoty z reklamacją usługi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrew
@Zawiedziony

Potwierdzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łukasiewicza
@Zawiedziony

Już jest inny, lepszy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robcio

Serwis jak dla mnie bajka dwa razy wymieniony panel oled bez żadnych problemów naprawdę polecam

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda - Płock

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda
1.8/5 Na podstawie 5 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Bielska 61
    09-400 Płock
  • NIP: 7741788769 REGON: 610180234
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda
Przejdź do nowych opinii