4Life Direct

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o 4Life Direct

mire656653129

pracowałem tam jakiś czas - wycinać wycisnąć wycisnąć a jak nie da się więcej to wyrzucić, pralnia mózgu, musisz siedzieć i potakiwać głową, nie masz prawa mieć własnego zdania jeżeli nie jest one zgodne z ideą firmy bo do widzenia, brak szacunku do ludzi !! czego wielokrotnie byłem świadkiem. Awans tylko i wyłącznie gdy jesteś lizusem przełożonego i pokazujesz, że koleżance koledze potrafisz wbić nóż w plecy. Zamiast kasy - śmieszne dyplomy. Kontrola na każdym kroku. Nie polecam !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Rzeczywiście, praca w sprzedaży nie jest dla każdego. Ja pracowałam na sprzedaży też w innych firmach. W 4life praca jak praca – są lepsze dni są gorsze jak to sprzedaży. Szkolenia – normalne, produkty, procedury, osoby, które szkolą pomagają też po szkoleniu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MaryJane

najgorsza firma w jakiej pracowalam, szkolenia pożal się boże(usunięte przez administratora) Z całego serca nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomasz

Polecam jak nie masz serca wciskać 85 letniej babci która ma 800zł emerytury na rękę ubezpieczenia za 95zł/mc z którego wypłacą po śmierci 500zł. Jak umrze przed 5 mc to dobrze bo jeszcze rodzina będzie na plusie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
po przygodznie z 4LD
@Tomasz

Widać nic nie uważałeś na szkoleniach :-), praca bardzo fajna nie zgadam się z opiami typu,, tyle kasy za składkę ??? Kto z was poznał oferty innych ubezpieczycieli i zapoznał się z Owu etc . Co do sprzedaży, fakt nie każdy będzie sprzedawcą, tym którym sprzedaż kojarz się z,, podaniem towaru'' zapraszam do biedry albo maca tam jest wasze miejsce. :-)

pracownik

A ja pracowałam na Żytniej kilka miesięcy. bez przesady, nikt nie chodzi w garniturach bo nie trzeba. Ja pracę w 4lifie wspominam całkiem pozytywnie, jak to w call center - jak plan był zrobiony to można było zarobić całkiem niezłe pieniądze i z tego co wiem Ci co tam jeszcze pracują i robia wyniki to nie narzekają na kasę. Pracowałam w kilku CC i oni nie odbiegają standardem od innych, pewnie bym została ale wyprowadziłam sie z wawy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

4lifedirect-Wwa, Żytnia. Pracowałem przez niedlugi czas, na szczęście otrzezwialem. Wieczna rekrutacja, ogromna rotacja, szkolenia na których tylko kucie na blachę, leaderzy ze swoim pupilkami, jedna wielka fikcja. Mała kuchnia, jeszcze mniejsza łazienka i pilnowanie przerw co do minuty. Niewykonalne targety, nierealne pieniądze, jeszcze bardziej nierealne założenia. Dwa teamy, dwóch leaderow-jeden niekompetentny, nie potrafi utrzymać pracownikow, drugi pseudoprzyjaciel udaje ze we wszystkim ci pomoże, a koniec końców ma cie w (usunięte przez administratora) i daje ci reprymendy za każdy najmniejszy błąd. Kierownik, który nawet nie wie o twoim istnieniu, mija cie w milczeniu, nawet bez podania reki(!). Dział szkoleń, który zajmuje sie piciem kawy, pogaduchami i paleniem papierosów. Skrypty, które zamykają ci drogę jakiegokolwiek wyboru. Kontrola jakości, która na każdym kroku odbiera ci punkty, a tym samym pieniądze z marnego bonusu. Obiecują ci po 4000-6000 samego bonusu-bzdura. Średnia wypłata tutaj 2200zl, za cały miesiąc ciężkiej pracy. Obiecują umowę o prace po 3 miesiącach, a po 3 miesiącach zamiast tego dają ci ultimatum-albo zrobisz więcej albo wypad. Jest oczywiście kółeczko wzajemnej adoracji-leader, kierownik i kilku "superagentow" którzy nie są tu z przypadku, ale z wieloletnim stażem i wciskają, ze są nowi i tu sie wszystkiego nauczyli. Robią prowizorkę razem z kierownictwem, ze wszystko jest w porządku, staff i brawa dla osób, które są tak męczące, ze nie sposób to znieść. Dresscode, czyli korporacyjny pokaz mody-jedni eleganccy i z klasa, inni buty new balance(oczywiście za zgoda leadera, bo jest sie pupilkiem). Praca zmianowa, bardzo mecząca. Jest tu kilku agentów, którzy sie do czegoś nadają i nie zasługują na takie "gnojenie" ale zapewne tez przejrzą na oczy i odejdą. Jak chcesz czegoś na przeczekanie-polecam, przyjmą każdego. Jak chcesz stabilnej pracy w normalnej atmosferze, odpuść sobie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sindbad Żeglarz

4 life Warszawa. Jeśli trafisz na Chmielną do budynku biurowego, to nie będzie źle. Dzwonią ludzie do których "trafiła" kampania marketingowa, a twoim zadaniem jest podać warunki ubezpieczenia i wysokość składki. Warunki pracy przyzwoite. Jeśli trafisz na Żytną, to różowe okulary szybko spadną... Akwizycja - czyli sprzedaż "od drzwi do drzwi" z tym, że przez telefon. Kontaktujesz się z przypadkowymi ludźmi i twój wynik zależy od tego czy: trafisz na klienta po lobotomii mózgu, lub kogoś faktycznie tak schorowanego, że zwykły zakład ubezpieczeń nie sprzeda mu polisy. Można wykonać trzysta telefonów jednego dnia i guzik sprzedać. Oczywiście od każdej reguły są wyjątki. W przypadku oddziału na Żytniej agresywny sprzedawca, który wciśnie grzebień łysemu, lustro ślepemu lub piasek Beduinowi może wyrobić target. To, że firma zarejestrowana jest na Gibraltarze - zamorskim terytorium Wielkiej Brytanii powinno być pierwszym sygnałem ostrzegawczym. Jak długo prawo UE będzie obowiązywało kraj, który w 2017 roku rozpoczyna procedurę wychodzenia z UE? Pracownicy oddziału na Żytniej sami przyznają, że "...wciąż pracujemy nad stworzeniem skutecznego modelu biznesowego." Good luck! O samym biurze można napisać elaborat. Ja postaram się o krótką recenzję. Na Chłodnej jest normalnie. Typowy dla korporacji standard. Na Żytniej niestety jest poniżej krytyki. Malutkie boksy, gdzie zmieści się monitor, myszka i kubek z kawą. O biurkach jakimi dysponują pracownicy z Chmielnej można jedynie pomarzyć. Gdybyś chciał czytać klientowi skrypt rozmowy, to musiałbyś trzymać te papiery na kolanach. A czytać skrypt MUSISZ przez pierwszy miesiąc pracy! Do dodatkowych atrakcji należy doliczyć mikro kuchnię oraz jedną toaletę na trzydziestu pracowników. Omówiony wyżej dress code faktycznie obowiązuje. Pierwsze wrażenie w kontaktach handlowych jest bardzo istotne, a garnitur podczas rozmowy telefonicznej robi na kliencie piorunujące wrażenie. Aplikując przygotujcie się na wydatek 30 zł (orzeczenie o niekaralności). Szkolenie jest płatne POD WARUNKIEM, że 4life zdecyduje się Was zatrudnić na trzy miesiące okresu próbnego. Proszę się tak nie pchać, wystarczy dla wszystkich!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
smoliwas
@Sindbad Żeglarz

A propos wiesz dlaczego jest taki dress code :-) bo naczelny pan B. inspiruje sie panem Guillianim ktory w Nowym Yorku najpierw posprzatal miasto ze smieci i wszyscy nagle w takim srodowisku zaczeli popelniac mniej przestepstw smiecic etc.... i to smieszne przelozenie wg tego pana jest takie ze jesli wszyscy beda w garniakach to tak samo kazdy zmieni nastawienie i bedzie porzadniej pracowal ... Historia prawdziwa uslyszana po pytaniu why ? ... B. Why :-) ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edek z krainy kredek

Dzięki za informacje. Byłem przekonany, że trafiając do 4life będę kontaktował się z klientami, którzy są zainteresowani ofertą ubezpieczenia "bez badań lekarskich". Prawda jest diametralnie inna: Na początek dostaniesz trochę kontaktów (już obdzwonionych) i z tego masz wycisnąć jak najwięcej sprzedanych polis+kontakty (im więcej - tym lepiej) do kolejnych klientów. Słabo to wygląda na moje oko. Konsultanci w zniszczonych butach i poplamionych garniturach. Co to za wymysł żeby do pracy na słuchawce zakładać garnitur? Gdyby tu jeszcze chodziło o kontakty B2B... Farsa! Zatrudniają nowych ludzi, bo liczą, że taki pełen entuzjazmu świeżak obdzwoni pół rodziny i wszystkich znajomych, by 4life miała nowe kontrakty. Typowa korpo-ubezpieczeniowa sekta. Na dodatek zarejestrowana na Gibraltarze...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ludzie blagam oszczedzcie sobie nerwow
@Edek z krainy kredek

Witam - poniewaz znalem glownego wspolwlasciciela (bo przeciez to wszystko powstalo z funduszu inwestycyjnego z rejestracja na gibraltarze powiernika - swoja droga lol chyba 7 osob w firmie = mocny powiernik :-) ) pisze tutaj ponizej cytujac jego slowa bez zadnego wymyslania etc... : "musicie ich wyciskac jak cytryny" - czy to daje pojecie ? naprawde chcesz tam isc ? zastanow sie nad myslami typu "a moze to tylko opinie niezadowolonych osob... " - ryba psuje sie od glowy a ta fladra smierdzi z daleka - mam nadzieje nigdy nie spotkac juz tego czlowieka w zyciu ... fart i pieniadze nie czynia cie nikim godnym klaniania sie w pas - w tym przypadku po wcale nie tak krotkiej znajomosci (lata) - nie mam zadnego szacunku dla tego pana. A chwalenie sie akcjami z Afryki typu agenci tam to stali po obiedzie i odbierali telefony przez 40 minut bo po obiedzie czlowiek wolniej pracuje ... no wielka szkoda ze w polsce tak sie nie da :-) nie ma bezrobocia w okolicach 40% - 50% wsrod czarnoskorych osob na jakim zbilo sie fortune w RPA w 80-90 latach i chcialo powtorzyc manewr w polsce. Ale i tak najbardziej lubie ten celofan w ktory ta kupa jest owinieta i udaje cukierek = pszczolki, garnitury :-) buahahahhahaha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bubu

michał a na jakie konkretnie stanowisko chcesz się u nich dostać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
michał

@Magda w końcu jakieś słowa rozsądku :) Właśnie podobne opinie słyszałem i dziwiło mnie to narzekanie niektórych osób na tym forum. Ja się mam zamiar rekrutować

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szalona
@michał

to jak już się załapiesz to daj znać jak tam faktycznie jest

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magda

Pracowałam w 4life ok. roku jako sprzedawca. Zespół do którego trafiłam- spoko. Agenci śmieszni, wychodziło się z nimi na piwo i było z czego się pośmiać. Team leader w porządku. Robili różne konkursy gdzie można było wygrać nagrody i dodatkową kasę. Piszecie o bonusach, że to bzdura i dużo wytycznych. Szczerze? Nie zgodzę się z wami. Wiadomo, że coś za coś. Jakość trzeba pilnować ale nie jest to duży wyczyn bo wszystko jest w skrypcie i trzeba klientowi odpowiadać prawdą na pytania. Szkoda mi było odchodzić ale sprawy prywatne. Mam nadzieje, że za rok by mnie przyjeli. Praca prosta, wiadomo- różni klienci, ale fajnie się zarabiało. Atmosfera ok. Proponuje spróbować

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abra

pcxj ja bym tego nie nazwała, to raczej umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, pewien wrodzony sposób perswazji emocjonalnej i zdolności komunikacji interpersonalnej, - z takim kompletem cech myslę że spokojnie zrobisz karierę w sprzedaży sporo forsy zarobisz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pcxrj

@ buij - nie chce być złośliwa, ale chyba nie trzeba mieć zbyt "dużego" szkolenia z wciskania kitu klientom? Poza tym przyjmując sie do firmy 4Life Direct chyba miałes świadomość że na tym ta praca polega?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
buij
@pcxrj

@pcxrj. Dla osoby takiej jak ja wciskanie kitu przyszło z trudem. nie miałem świadomości co to za praca bo nie poczytałem na gowork opinii i żałuję bo na pewno bym tam nie poszedł. Doswiadczenia w CC nie mialem bo tam nawet nie wymagaja. Im mniej wiesz tym lepiej. Takiemi latwiej mozg wyprac. Potem mi mózg wyprali, teraz już zauważam co to za 'pracodawca'. Takie kółeczko wzajemnej adoracji i wręczania sobie nagród. Rodem z PRLu. Tylko za hajs klientów a nie całego narodu. Po szybkiej odpowiedzi na komentarz wnioskuję, że ktoś z 4life'u się odezwał... No cóż...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
buij

Nie idźcie tam. ODRADZAM. Pranie mózgu na wejściu. Pracuje tam już kilka miesięcy. Wciskanie na siłę polis na porządku dziennym. Wykorzystywanie małej świadomości klientów. Szkolenia na odwal się. Potencjalni pracownicy muszę sami się szkolić bo szkolenia umywają ręce. I jak myślicie, że dostaniecie umowę o pracę po 3 miesiącach tak jak mówią na rozmowie to jesteście w błędzie. Musisz robić tak jak oni chcą żebyś robił, nie możesz mieć własnej opinii. Mówią na początku, że super rozwojowa praca, możliwość awansu, dobra kasa - kasa dobra pod warunkiem wypranego mózgu i wciskaniu kitu ludziom (albo mówienia na okrętkę). Awans jak masz już totalnie mózg żeby zrobić w imię 4life'u wszystko - tak jak to było napisane na gowork "przyklejaniu pszczółek". No i musisz mieć parcie i się podlizywać wszystkim wyższym ludziom szczeblem i podpier...lać innych współpracowników, że nie dzwonią, przeglądają telefon, co mówią, jak rozmawiają. Oczywiście za nadgodziny nie płacą - zostajesz dla targetu przecież. Targety też tak samo są trudne do wyrobienia - chyba, że się trafi naiwny klient to target jest do zrobienia. Robią wszystko żeby jak najmniej zapłacić pracownikom. Ja mam wyprany mózg ale powoli dociera do mnie smutna prawda, że jak nie odejdę to pozbędę się wszystkich skrupułów. Manipulacja to standard dla 4life'u. Manipulują pracowników, a pracownicy klientów. W imię targetu i pszczółek

kochani przyspieszamy!

Romku to wszystko wygląda tak, że gonisz marchewkę, której nigdy nie dostaniesz. Jesteś w miejscu z wypaczonym systemem nagradzania za wyniki nie widzianym nigdzie w branży ubezpieczeniowej. Sprzedajesz mało konkurencyjny produkt z mikroskopijną prowizją i planem rozdmuchanym do rozmiaru balonu. Ale jest teraz multi więc jeśli nie padniesz na twarz po 60 godzinnym tygodniu pracy to w nagrodę w niedzielę możesz mieć coś od życia i skoczyć na basen albo squasha. Zapraszamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
romek

Specjalista ds. Ubezpieczeń jest u ich teraz potrzebny z tego co widze, dajcie znac jak to wszystko wygląda jeszcze bo jestem bardzo ciekawy..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wspólnota

Wydaje mi się, że trzeba na to spojrzeć bardziej szeroko otwartymi oczami, wiadomo w końcu, że nic nie jest tutaj złe, a jest zdecydowanie lepiej niż obiecywali, więc myślę że na tym się skupny na początku

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BylyManager

Witam i chciałbym ostrzec - byłem managerem w 4life i po 13 latach w zawodzie jako manager z czystym sercem mówię że to najgorsza firma w jakiej pracowałem. Niech osoby startujące na takie stanowiska poważnie się zastanowia i nie dajcie się zwieść obietnicami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mario1234

Pracowałam 3 miesiące i zrezygnowałam. Jeżeli sprzedajesz polisy to lider skacze nad tobą a jak nie to Cię unika. Zarobki słabe jak na taki stres i nerwy. Atmosfera w miarę ok, ale nie polecam. Tylko zmarnowany czas. Obiecują nie wiadomo co, a żeby sobie dorobić to musisz się zarąbiście nastarać a wcale nie jest tak łatwo sprzedać bo nie masz bazy kontaktów którzy sami proszą o kontakt w sprawie ubezpieczenia tylko samemu trzeba obdzwaniać stare kontakty i proponować ubezpieczenie a wiadomo jak ludzie na to reagują... Można się domyśleć

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MATI

bzdury - jeśli szukasz byle jakiej pracy - zapraszamy! przekonaj się sam. Słabe środowisko, hermetyczne, układy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o 4Life Direct - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w 4Life Direct?

    Zobacz opinie na temat firmy 4Life Direct tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w 4Life Direct?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 11 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy 4Life Direct?

    Kandydaci do pracy w 4Life Direct napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

4Life Direct
Przejdź do nowych opinii