Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zobacz jakie możliwości prezentowania swojej firmy jesteśmy w stanie Ci zagwarantować! Sprawdź
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Kancelaria Prawna H.T.P. Puniewska

Pracowałeś w firmie Kancelaria Prawna H.T.P. Puniewska i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
worker - 2014-06-23 20:51:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Jak ma się łeb na karku i trochę pomyśli nie dużo to spokojnie się zaliczy test. Po kilku latach można się dorobić większej kasy jak wszędzie, na początku nie wiem jak teraz jest. Atmosfera jest zarąbista nie ważne gdzie, wszędzie pozytywna. Ktoś napisał że nie można się odzywać, to jeden wielki bullshit chyba ktoś nie w tej kancelarii dał tą opinię :)
zdjecie uzytkownika
lukasz - 2014-06-24 13:53:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam rozmowę na początku lipca. Posiadam doświadczenie w pracy u komornika. Czy faktycznie jest duża rotacja pracowników? Można pracować swobodnie czy pracownik non stop jest obserwowany itp. itd.
zdjecie uzytkownika
HALO HALO - 2014-06-24 21:50:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
CZY MOŻE KTOŚ POWIEDZIEĆ COŚ O DZIALE WYLICZEŃ? TEŚCIE, ZAROBKACH, ATMOSFERZE?
POZDRAWIAM
zdjecie uzytkownika
nick - 2014-07-01 20:59:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Test jest taki sam do wszystkich działów i nie trzeba wielkiego wysiłku, żeby go zdać. (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
splinter - 2014-09-05 19:24:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
po studiach można się tam załapać na jakiś staż albo praktyki? najlepiej nie jakies dmuchane tylko takie zebym po tym ewentualnie mógł prace u nicvh mieć.takim starterom młodym jak ja to ile moga zapłacić i jaką ewentualnie umowę proponują i na ile? piszecie o cierpliwości ale jak wiadomo to pojęcie bardzo względne...
zdjecie uzytkownika
WINA - 2014-09-26 17:02:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Działanie kancelarii , która nie cieszy się dobrą opinią wśród klientów ,a to ze względu na brak humanitarnego podejścia do drugiej osoby są wielowątkowe. Nastawienie wyłącznie na aspekt finansowy. Brak kultury i obycia.Może źle trafiłem( każda osoba może mieć swój zły dzień lecz notorycznie następujące po sobie złe dni to dziwny przypadek) być może mam złą fizjonomię. Nikomu nie polecam tej kancelarii
zdjecie uzytkownika
hmm - 2014-10-17 17:49:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a jak to miejsce jest oceniane jako miejsce dla studentów, aplikantów generalnie osób które chcą dowiedzieć się czegoś w zawodzie i poznać wiedzę nie tylko teoretyczną ale też praktyczną. Zależy mi na tym wszystkim i na tej wiedzy. bo na prawdę mi zależy na znalezieniu dobrego miejsca do nauki. pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
Asia - 2014-10-31 23:58:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [hmm - 2014-10-17 17:49:16]:
Kancelaria bez doświadczenia wysyła do ludzi bzdury żąda zapłaty po odrzuceniu spadku
zdjecie uzytkownika
PATIS - 2014-11-11 20:10:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Czy ten test jest z prawa? czy psychologiczny? jak wyglada rozmowa indywidualna - czy czyms moga zaskoczyc? z gory wielkie dzieki za odp
zdjecie uzytkownika
byly pracownik - 2014-11-18 18:17:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [worker - 2014-06-23 20:51:23]:
POPIERAM !!! Bardzo miło wspomina się tą kancelarię, jedna wielka rodzina!
zdjecie uzytkownika
Krytas - 2014-11-19 00:14:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zastanawiam się czy rzeczywiście jest tak kolorowo w HTP, a jeśli tak to co wskazalibyście jako największy plus tej firmy. Myślę nad zmianą otoczenia w swojej starej kancelarii a nie wiem czy warto z nimi podejmować współpracę. Czy za zdobycie klientów i oferowanie usług kancelarii można liczyć na jakąś dobrą prowizję?
zdjecie uzytkownika
kiiki - 2015-01-02 15:22:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
praca w kancelrai nawet ok, zależy wszystko od działu i jego kierownika, jesli chodzi o pieniądze to takie sobie jak na prace w kancelarii a co do podwyżki to w "najblizszej przyszłości". Plusem jest okres 3miesięczny rozliczeniowy wiec można w miare elastycznie pracować,
zdjecie uzytkownika
x - 2015-01-29 17:01:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
W porównaniu z podobnymi firmami tego typu - słabo. Nastawienie do pracowników wciąż zacofane. Opiszę doświadczenia w jednym z działów - DWD. Na początku kilkuetapowa rekrutacja (rozmowa, szkolenie, test), następnie umowa na czas próbny na 3 mies. Każdy jest pod wrażeniem świetnego kierownika ale jest to tylko pierwsze wrażenie, z czasem co raz gorzej. Główne wymagania to wyrabianie normy określonej przez kierownika, w tym specyficznym dziale również niewychylanie się, najlepiej nierozmawianie z innymi w czasie pracy i ciągłe przytakiwanie wszystkiemu aby nie "podpaść". Chyba jak w każdej pracy warunki i atmosfera w poszczególnych działach różni się, zależy gdzie się trafi.
Jeśli chodzi o wynagrodzenie...jedno z najniższych w porównaniu z podobnymi firmami. Dużym minusem jest brak jakichkolwiek premii za osiągane wyniki. Co do samej pracy są wymagane minimalne ilości na godzinę lub dzień. Jeśli już pokażesz że możesz więcej to będzie bardzo źle odebrane jeśli nagle zaczniesz robić mniej. Podwyżkę można otrzymać tylko, gdy się czegoś nowego nauczy (często po całym ciągu szkoleń, przy czym jedno może trwać 1-1,5 mies.) i to też nie zaraz po skończeniu szkolenia ale jak to napisała osoba wyżej w "najbliższej przyszłości", co czasami wynosi kilka miesięcy. Podwyżka nieadekwatna;) Kwestia szkoleń - to kierownik wybiera kto, kiedy i czego się uczy, możesz zgłosić swoje chęci do rozwoju i zależnie od humoru będzie to rozpatrzone.
Jeśli chodzi o awans - ciężko. Większość ludzi pracuje po kilka lat na tym samym stanowisku (referenta). To również jest zależnie od działu. Podsumowując:
Plusy - fajna siedziba, pewność że jeśli wyrabiasz normy, nie spóźniasz się i nie wychylasz się - możesz pracować latami, możesz przyjść do pracy pomiędzy 6:45-8 zależnie od upodobań i po 8 h i 6 min kończysz pracę. Nie ma większego problemu z wcześniejszym wyjściem po uprzednim zapytaniu i o ile nie ma nawału pracy, godziny te trzeba odrobić w ciągu danego okresu rozliczeniowego (3 mies). Po szkoleniu jest przedstawiane podsumowania, co poszło dobrze,a co źle. Możliwość zapoznania się z postępowaniem egzekucyjnym, sądowym na podstawowym szczeblu. Umowa zwykle na 2 lata. Multisport- co prawda cena taka jak dla osoby towarzyszącej w innych firmach ale zawsze można korzystać. Jest też dodatek świąteczny (na Boże Narodzenie)- pomniejszany jeśli osoba ma multisport.
Minusy: praca wymagająca ciągłego skupienia, rozmowy między pracownikami nie są dobrze odbierane, nieco sztywna atmosfera, czy przechodzisz szkolenie w dużej mierze zależy od 'trenera' - dobrze mieć z nim dobre stosunki, przerwa 15 min - trochę za krótka jak na taki dzień pracy, to co robiłeś przez cały dzień pracy - ma być opisane w odpowiednim pliku (najlepiej co do minuty bo możesz zostać posądzony o nieróbstwo). Za słabe normy są karane nieprzyjemną rozmową (mającą zmotywować ale zapewniam że tak nie jest), tak samo niezaliczone szkolenia - kończą się często płaczem wrażliwszych. Do tego duża rotacja pracowników, praca na sali gdzie jest około 40-50 ludzi więc jeśli nie lubisz takich tłumów - odradzam. Nie ma nadgodzin (przynajmniej dla zwykłych szaraczków), czasami praca w sobotę - tylko na 8h i należy odebrać ten dzień jako wolny w tygodniu. Powszechnie znany jest wśród pracowników cytat "nie ma ludzi niezastąpionych". Monotonne wpisywanie tych samych rodzajów pism przez kilka godzin dziennie.
Praca w DWD przede wszystkim dla ludzi odpornych na stres, potrafiących się dopasować i chcących wpisywać jak najwięcej pism bezbłędnie (tylko tacy mają uznanie). Jeśli to Twoja pierwsza praca - i nie ważne czy jesteś po prawie, psychologii, muzyce itd. - polecam w pełni. Gwarancja, że już nic Cię nie za skoczy w innej firmie gratis ;)
zdjecie uzytkownika
hania - 2015-01-29 17:04:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [worker - 2014-06-23 20:51:23]:
w jakim dziale pracujesz?
zdjecie uzytkownika
klient - 2015-04-01 10:32:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Ta firma to tragedia! Dzwoni do mnie jakiś gość, grozi, stęka i wymyśla. Umawiamy się na dobrowolne spłaty itp. Po kilku dniach dzwonię coś się dopytać na temat ugody a jakaś laska mówi mi, że ugoda którą zaproponował mi tamten ktoś nie ma racji bytu! Kur.a! Jak to nie ma racji bytu. Kim jest ten gość?! Obsługa klienta to dno! Wrzeszczą i nic nie wiedzą, odsyłają mnie do kogoś innego! Samowolka, każdy mówi co chce. Pałowanie się z nimi trochę trwało bo najpierw jakiś pan Arek, później chyba jakiś pan Filip jakaś pani Małgorzata itd. Czy tak trudno jest zrobić aby jednym klientem zajmował się jeden pracownik? No burdel! W końcu udało się sprawę wyprostować, ale to dzięki jakiejś pani Kamili, chyba jedynej kompetentnej, która potrafiła mi wszystko wyjaśnić i dojść do porozumienia. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
voice - 2015-06-09 08:09:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
w każdej w.w opinii jest trochę racji, ale to co istotne to wielkie ZMIANY, które cały czas pojawiają sie w kancelari i to takie zmiany, że wstyd o nich mówić!banda buraków uskutecznia zabawy w międzynarodowe firmy chce być jak IBM, CS czy HP, mami ludzi "wyszkoloną" kadrą kierowiczną chcąc zrobić pozory, że firma jest pro ludzka, że jest fajnie, jesteśmy jedną ekipa i mamy wspólny cel bla bla bla, jesteśmy tanią siłą roboczą. Nie wiem nawet jak wygląda Pani prezes/właściel bo nigdy nie raczyła zapoznać się ze swoimi pracownikami. Oczekiwania pracodawcy są takie: zapier... za 2000 zł i nie zadawaj pytan bo jak staniesz sie malo wygodny to cie nie zwolnią, ale wykonczą... ;] a jak chccesz sie wykazać to musisz mieć 100 ekstra pomyslow, być pro, pełnym enegii, włazić w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to dostaniesz 2300, zrobią z ciebie koordynatora czy coś, ich celem są ludzie w wieku 20-25 lat, którzy bez doświadczenia, dostaną "super" stanowisko i resztki sił oddają dla pracy, z której ostatecznie nie mają nic, bo jak po czasie zorientują się z kim mają do czynienia to nie można się wycofać z tego, a jak zaczniesz mysles bez sterów wyższego państwa to i tak siedź cicho bo jak powiesz raz czy dwa głosno to cie wykonczą ;] zanzaczam, nie zwolnią bo to sporadyczne ale to byłoby bardziej uczciwe niz celowe demotywowanie pracownika tak aby to zrownac z ziemia ale w białych rekawiczkach z usmiechem na twarzy mogą zniszczczyc psychicznie. Firma ciagle sie uczy i testuje na swoich ludziach jak na krolikach, komu damy mniej, komu wiecej, kto za 1200 bedzie pracowac, jak napisac, jak powiedziec, zeby czul sie dobrze ale [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z tego miał, tylko, że 90% zatrudnionych ma tego swiadomosc, wiec drogi pradocawco zamiast wydawać kase na te [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] warte szkolenia, zainwestuj w przyjazną atmosfere pracy bez kłamst i sztucznego balonika,bo nawet jeśli na kogoś to działa to krótko, umiejętnośi zarządzania = dno. Szkoda czasu na pracę tam, odrazam, chyba, że praca na wakacje.Pozdrawiam! :)
zdjecie uzytkownika
pinki - 2015-06-12 22:19:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Nie, nie i jeszcze raz nie.
Kontrola na każdym kroku, normy normeczki, raporty i klepiesz w klawiaturę 8h i 6 min. :P
Początkowo myślisz, że złapało się Pana Boga za nogi ale prawda jest taka, że po miesiącu pracy odbijasz się o ścianę. Brak możliwości awansu, brak sensownych podwyżek i gotowe - jesteś tak zdemotywowany, że do tej pory za każdym razem jak przejeżdżam koło kancelarii mam ochotę rzucać kamieniami w okna :D
Praca tylko i wyłącznie chwilowa, może na początek "kariery zawodowej" ale jak najszybciej trzeba uciekać z tej firmy bo to stracony czas.
zdjecie uzytkownika
pani eleonorcia - 2015-07-08 15:28:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@pinki to chyba oczywiste że pracując w kancelarii głównie się klepie w klawiaturę, nie rozumiem zupełnie twojego zaskoczenia. i rozczaruję cię, awansów nie dostaje się za nic ani za sam staz pracy - trzeba się czyś wykazać, tak to działa w każdej firmie.co do pieniędzy i podwyżek, to mam nadzieję że skoro to kancelaria prawna to wynagrodzeniue jest bardziej niż godziwe
zdjecie uzytkownika
deadshoot - 2015-08-08 17:46:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Żal mi się robi jak czytam tych wszystkich hejterów, którzy swoje frustracje chcą wyładować w internecie. A prawda jest taka, że byliście pewnie słabi, nie ogarnęliście systemu i dlatego nic dobrego was w tej firmie nie spotkało.
Opinie o Kancelarii bardzo krzywdzące, pracuję tam już chwilę i pewnie, nie jest idealnie, ale nigdzie nie jest. Ale po doświadczeniach w kilku innych firmach mogę stwierdzić, że w tej czuję się najlepiej. Jak ktoś nie jest intrygantem i za wszelką cenę nie będzie chciał zrobić wokół siebie bałaganu, to może być zadowolony. Praca spokojna, stabilna. Przełożeni idą mocno na rękę. Co do zarobków- zaczyna się od niskiej stawki, ale jak człowiek dobrze pracuje i wykazuje się inicjatywą, to też spotyka go nagroda- nie uścisk prezesa, ale podwyżka czy premia. Tak się podziało w moim przypadku.
Mówcie co chcecie, zaszczujcie mój wpis- ale dla mnie to jest naprawdę świetna praca
zdjecie uzytkownika
true - 2015-08-09 21:56:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@pani eleonorcia - zarobki nie są na godziwym poziomie.

@deadshoot - termin Twojego komentarza nie jest raczej przypadkowy. Czy ma to związek z tym, że kancelaria w ostatnim czasie przeżywa falę odejść?
zdjecie uzytkownika
Rob - 2015-08-13 09:43:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@deadschoot- "nie ogarneliscie systemu" jeśli uwazasz, że to jakaś trudność i a jednocześnie powód do dumy to nie dziwię się, ze jesteś zadowolony, Gratuluje premii, zapamiętaj dobrze te chwilę bo następna się nie pojawi:D tak się składa, że znam trochę od środka polityke zarządzania w kancelarii, i fakt, pakiet na start jest świetny i mało gdzie poświęcają nowym osobą tyle czasu, szkolenie z systemu, wdrożenie merytoryczne, "opieka" doświadczonego pracownika, i to się chwali, oczywiście jest w tym cel, dobrze, wyszkolony będzie poźniej samodzielny i to jest ok. Premie są, ale jedynie dla nowych ludzi, pracujących ok roku, żeby dać im "zielone" swiatło, zeby pokazać, jesteś z nami już troche, dobrze Ci idzie a my to doceniamy.... i tak pózniej siedzą tu ofiary po 3 lata i dlużej, to jest praca idealna dla kogos kto nigdy nie miał albo normalnej pracy albo jest to jego pierwsza praca, bo prowadzą jak dziecko we mgle, ale jednoczesnie zero samodzielnosci, nie pracuje sie zadaniowo a ilosciowo, rozliczenie ze wszytskiego.... na prawde sa takie miejsca pracy gdzie znaczenie ma jakosć, wynik koncowy a nie ilosc za dany dzien, tydzien, czy masz minute na plusie czy minusie, w kazdej normalnej pracy mozna jesc sniadanie bez stopera w reku, 15 min... no ludzie, jestesmy ludzmi i nalezy sie szanowac, ufac sobie, jesli obiad zjem 20 min, a 10 min spedze na porannej kawie to na prade nie znaczy, w pozosyalym czasie bede sie lenic. Po roku doświadczenia, jak już macie co wpisac w CV uciekajcie bo tam sie kariery nie robi :)
zdjecie uzytkownika
moterk6 - 2015-08-23 13:23:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Przyjmą obecnie specjalistę do spraw kontaktów z klientami. W ofercie którą znalazłem piszą że jest umowa o pracę. I także, że jest wdrożenie do pracy u boku Opiekuna Adaptacyjnego, więc zgadza się to co mówisz @Rob. Poza tym dają jeszcze szkolenia wewnętrzne. I w firmie jest fundusz świadczeń socjalnych.
zdjecie uzytkownika
fdc - 2015-09-01 00:14:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [WINA - 2014-09-26 17:02:49]:
a wiesz kto jest w ogóle klientem kancelarii? Raczej nie. Skoro napisałeś takie bzdury to nic dziwnego, że dostałeś kopa. Klientami kancelarii są SKOKi i są bardzo zadowolone ze współpracy. Czy jako dłużnik chciałeś się tam zatrudnić?
zdjecie uzytkownika
edc - 2015-09-02 18:31:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
SKOKI nie mają wyjścia, i muszą byc zadowolone:D wtajemniczeni wiedzą o czym mówię :)
zdjecie uzytkownika
husajn - 2015-09-22 16:41:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@edc, a możesz wtajemniczyć i innych o co tutaj chodzi, bo trochę mnie zaintrygowałeś i nie wiem, czy dobrze się domyślam. Ja nie jestem żadnym dłużnikiem i szukam dopiero stażu w jakiejś kancelarii, zastanawiam sie, czy nie spróbowac tutaj, ale nie wiem, czy coś takiego jak staz jest tutaj w ogóle mozliwe.
zdjecie uzytkownika
mila - 2015-10-22 19:57:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@husajn no wlasnie przegladalem i oferty i suzkalam informacji odnosnie stazu ale narazie nic nie widze. wiem ze ostanio do Kancelaria Prawna H.T.P. Puniewska posuzkiwali osob na stanowiska Specjalista ds. postępowania egzekucyjnego, Referent w Departamencie Prawnym,Pracownik biurowy. niestety o stazu nic...
zdjecie uzytkownika
xxx - 2015-10-25 16:28:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zagłady, zwłaszcza archiwum
zdjecie uzytkownika
Kandydat - 2015-10-30 18:26:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ktoś może napisać nieco jak wygląda szkolenie wstępne i test?
zdjecie uzytkownika
kserd - 2015-12-08 01:27:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie wiem czy tak chętnie ktoś Ci odpowie, no ale jeśli posiadasz już jakieś doświadczenie w tej branży to będzie to dla Ciebie jak bułka z masłem, czyli easy :)
zdjecie uzytkownika
3432 - 2016-01-09 15:51:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
przegladlem ostatnio strony inernetowe i natrafilem na oferte pracy ktora wstawila wlasnie ich firma, na stanowsiko specjalsity ds kontaktow z klientami
zdjecie uzytkownika
xyz - 2016-01-13 21:24:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kiedyś, dawno dawno temu pracowałam i ja w tej małej korpo. I powiem tak: jak na pierwszą pracę jestem zadowolona. Dużo się nauczyłam, szkolenie - a i owszem, było. Wyrabiałam 200% normy a nawet i więcej :) Można wychodzić wcześniej, pracować po 9 h dziennie i odkładać nadgodziny żeby któregoś dnia w ogóle nie przyjść do pracy - fajna sprawa :) ale więcej pracować nie można. Stan nadgodzin pod koniec trzymiesięcznego okresu rozliczeniowego musi wyjść na "0". Nie płacą za nadgodziny, to niezgodne z kodeksem pracy chyba? ;) Kierowniczka ok ale wydawała mi się naiwna i mało przeszkolona w zarządzaniu ludźmi. A opiekun adaptacyjny? Jeden wielki żart... Nigdy nie miał czasu, specjalnie tłumaczył źle, dogryzał, ośmieszał na open space. Aż tak bał się o swój stołek? Przykre... Faktycznie pisać trzeba było pisma 'na czas'. Pieczątkować na czas. Drukować na czas. Jedna drukarka na 30 osób. Można sobie wyobrazić czym to skutkowało ;). Żadnej motywacji za wyjątkiem słownej. Tysiąc razy słyszałam, że jestem super pracownikiem, że jest wszystko dobrze i... oby tak dalej :) Podwyżki nie otrzymałam przez opiekuna adaptacyjnego ;) . Lepiej uważajcie w co się pakujecie. Całe szczęście, że odeszłam. Po prostu wykańczałam się psychicznie... Teraz mam normalną pracę, w której NAPRAWDĘ docenia się pracownika a nie chce się go zatrzymać na piękne słówka...
zdjecie uzytkownika
ajaks - 2016-01-16 17:47:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@xyz, czyli rozumiem nadgodziny sa tu do odbioru jako dzień wolny, ale jak kodeks pracy nakazuje, czyli w stosunku 1:1,5? @3432, widziałem to ogłoszenie, w sumie wymagania nie duże.
zdjecie uzytkownika
kapciepapcie - 2016-01-17 11:41:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
HTP to jedno wielkie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Pracą tego nazwać nie można ewentualnie obozem pracy, bo ludzie traktowani są tam jak śmieci i niewolnicza, tania siła robocza. Zwłaszcza w departamencie danych i archiwizacji. Płaca to praktycznie najniższa krajowa. Po 3 miesiącach próbnych, jeśli ktoś dostaje podwyżkę to max 150 zł. Kolejna podwyżka to bardzo odległy temat. Większość ludzi pracuje na stanowisku referenta. Żeby awansować trzeba spełniać określone warunki. Większość je spełnia, ale to i tak zależy od widzimisię kierownika, który każe ci wymyślić coś innowacyjnego. Suma sumarum awansu i tak nie dostajesz, bo okazuje się, ze firma nie ma zapotrzebowania na starszych referentów i specjalistów, a tym bardziej pieniędzy na to. HTP chce być jak międzynarodowe korporacje, ale niestety bardzo jej do tego daleko. Działania HR są żenujące. Zamiast motywować pracownika raczej go upokarzają. Przykładem były urodziny nowej siedziby kancelarii. Pracowników częstowano muffinkami, które były ponumerowane. Wybrane numerki wygrywały. Ludzie liczyli na jakieś drobne upominki. Nagrodą okazało się np. zwiedzenie 4 piętra, czyli magazynu albo obejrzenie służbowych aut... Kolejnym przykładem braku szacunku wobec pracownika jest DA. Ostatnio zlikwidowano tam kilka stanowisk. Pracowników o zwolnieniu poinformowano na zebraniu całego działu. Dziewczyny wyprowadzono z firmy przy eskorcie pracowników działu personalnego jak jakiś przestępców. Jakby komuś było mało ostatnio w DOK spadł z sufitu kaseton. Dziewczyna, która oberwała w głowę na własną rękę musiała iść do szpitala. Gdy zapytała czy dostanie zwrot za kołnierz ortopedyczny została wyśmiana. Największym absurdem HTP jest raport z pracy. Każdy pracownik ma obowiązek prowadzenia takiego grafiku. Wszystko musi się zgadzać co do sekundy. Jest się inwigilowanym na każdym kroku. Prym wiedzie tutaj kierowniczka DOKu. W grafiku musi być wpisana nawet przerwa. Sama nie zajmuje się niczym konstruktywnym tylko cały czas śledzi grafiki i co 2-3 dni wzywa pracowników na rozmowy. Nawet jak pracy jest mało wszystko trzeba robić jak najszybciej. Nic nie robić też nie można, więc szuka ci zajęcia na siłę i każe się cieszyć, że masz pracę. Oprócz tego kierowniczka DOKu jest niekompetentna. Swoją frustrację rozładowuje na pracownikach. Nie tłumaczy swoich decyzji. Jest kierownikiem i tak ma być. Rozmowy wśród pracowników nie są mile widziane. Nie mówiąc już o korzystaniu z telefonu. Nie można z nią podjąć żadnej konstruktywnej dyskusji. Ona zawsze ma rację. Jak zada jej się pytanie na które nie zna odpowiedzi jest wielkie oburzenie. Ma swoją pupilkę, która jak sama przyznaje jest inaczej tratowana. Jej głównym obowiązkiem jest donoszenie na innych pracowników. Pracę w HTP szczerze odradzam.
zdjecie uzytkownika
SpadV - 2016-01-18 20:13:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@kapciekapcie ale przynajmniej dostaje pierwszą obiecaną podwyżkę, to zawsze jest jakiś plus, niektore firmy to i po 3 miesiącach nie dają ani grosza więcej
zdjecie uzytkownika
Rozbawiony - 2016-01-22 10:23:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@kapciepapcie, nie dziwota, że masz takie problemy, jak nawet nazwy departamentu nie znasz :)
zdjecie uzytkownika
milenka - 2016-01-22 12:19:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
cóż @Rozbawiony, nie ma co się śmiać z innych, każdy inaczej ocenia swoją pracę, bo każdy inaczej pracuje przez co inaczej jest oceniany. a z tego co wiem w tej kancelarii ludzi pracownitych doceniają.
zdjecie uzytkownika
Tiger - 2016-01-23 00:01:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie żartuj. Doceniają jedynie donosicieli i lizusów. I owszem takie osoby zawsze się tam wybiją. Śmieszna firma. Chciałaby być korporacją, a jest małym, żenującym, nic nie znaczącym pretendentem do bycia "graczem" na rynku. Żal.
zdjecie uzytkownika
Merkury - 2016-01-24 12:37:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@Tiger no nie wydaje mi się by byli małym graczem na rynku. W dodatku, firma wciąż się rozwija i nie można oczekiwać, że z dnia na dzień osiągnie jakiś mega sukces. Mam jednak nadzieję, że będę mógł wesprzeć firmę w jej rozwoju zatrudniając się jako specjalista ds. kontaktów z klientami. Doświadczenie odpowiednie mam, a wymagają no i za tą umowę o pracę i bogaty socjal myślę, że mogę spróbować ;)
zdjecie uzytkownika
kapciepapcie - 2016-01-24 12:38:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@SpadV Ta podwyżka wcale nie jest obiecana. Poza tym nawet jeśli ją dostajesz, to wynosi 100 zł. Na starcie dostajesz 1300-1400 zł, więc po podwyżce dalej zarabiasz grosze.

@Rozbawiony Oczywiście miał być departament danych i dokumentacji.Pisałam o dziale korespondencji i archiwum stąd przejęzyczenie ;) No ale wiem, że w DOK jest nieomylna polonistka, więc żadne błędy ani przejęzyczenia są niedopuszczalne ;)

@Tiger Dokładnie tak. Lizusy są doceniane. Wprawdzie też marnie, ale że są lizusami to bardzo się z tego cieszą i myślą, że załapały Pana Boga za nogi.
zdjecie uzytkownika
Tiger - 2016-01-24 12:59:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Merkury - 2016-01-24 12:37:12]:
Owszem próbuj. Tylko wróć tu kiedyś i powiedz, jak bardzo się pomyliłeś.
zdjecie uzytkownika
Luna - 2016-01-24 23:12:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Merkury - 2016-01-24 12:37:12]:
Oczywiście, że firma nie jest małym graczem i że cały czas się rozwija. Szkoda tylko, że to co ugra bierze wyłącznie dla siebie i zapomina, że pracownicy też się przyczyniają do rozwoju. W tamtym roku odkupili mnóstwo spraw, roboty było od groma, zarobili mnóstwo kasy, a wiesz co pracownicy z tego mieli? Nic. Żadnej premii, kompletne zero, a przecież gdyby nie dobrze zorganizowany zespół sami by tego nie ogarnęli. Co masz na myśli mówiąc bogaty pakiet socjalny? W tej firmie masz tylko multisporta za ok. 55 zł, dodatek do urlopu i na Boże Narodzenie i nic więcej. Aaa i jeszcze dopłata do okularów, ale bardzo licha. Nie ma nawet pakietu medycznego. To co proponuje HTP to nie jest żaden bogaty pakiet socjalny tylko standard w każdym korpo. W każdym korpo jest też na przykład wigilia pracownicza. Na mieście albo w firmie, ale oczywiście na koszt pracodawcy. Wiesz jak to wygląda w HTP? Pracownicy łaskawie mogą sobie przedłużyć przerwę z 15 minut na 30 i zjeść to co sobie przyniosą. Jednym słowem żenada. No ale próbuj i tak jak Tiger pisze podziel się z nami swoją opinią.
zdjecie uzytkownika
salo - 2016-01-27 14:31:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
luna niestety pracownicy powinni też się dopominać o swoje. Jeżeli o mnie chodzi to chce aplikować na stanowisko specjalisty ds. kontaktów z klientami jak sporo osób. Ale chyba nie wszyscy mają wymagane 3-5 letnie doświadczenie
zdjecie uzytkownika
lara - 2016-01-30 15:21:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kancelaria na każdym kroku chwali się, że jest jedyną firma, która zajmuje się odzyskiwaniem należności ale nie ma tutaj targetów i wypłaty uzaleznionej od wyników jak to bywa w typowych korpo i windykacji. Pogadać to sobie mogą.. jasne, nie ma targetu na kwote, bo ciezko to sobie wyobrazić przy czynnościach procesowych, ktore trwaja i pracownik nie ma na to wplywu (terminy w sądach, komornicy itp), ale jak nazwać wymogi dotyczące ilości spraw? pism? raporty, które zliczają każde 5 minut pracy? to są TARGETY na ilość działan, wiec nie widze powodu, zeby się chwalić, ze tutaj jest lepiej i nie ma wymagań co do wyniku... zrób mniej niż zwykle to zaraz masz dywanik. Zwał jak zwał, ale ciśnienia na wynik są cały czas!
zdjecie uzytkownika
was - 2016-04-08 13:38:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wydaje mi się, że nie ma powodów do takich narzekań, szału nie ma no ale sama praca w tej firmie już jest ciekawa, mimo iż bardzo wymagająca, no ale zarobki za to dobre @lara, kierownicy wyciągają ponad 4000
zdjecie uzytkownika
Monika - 2016-04-10 09:27:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A skąd Ty masz takie informacje odnośnie wynagrodzenia kierowników? Przecież zarobki to najściślej strzeżona tajemnica w całej Kancelarii. Jeśli tak jest to szkoda, że tym, którzy naprawdę pracują, bo niektórzy kierownicy pełnią funkcje jedynie ozdobne.
zdjecie uzytkownika
anita - 2016-04-19 10:57:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [SpadV - 2016-01-18 20:13:21]:
Zgadzam się w zupełności. Pracowałam tam 5 msc- Kierowniczka Anka- bez komentarza, pupilka Olka- tylko ona ma rację...
Obóz pracy i tyle- przynajmniej jest tak w Dziale Obsługi Korespondencji
zdjecie uzytkownika
mimi - 2016-05-09 11:21:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Monika ' może podane były w ogłoszeniu jakie firma posiadała bo szukali wczesniej Referenta ds. Rozliczenia Wierzytelnosci ,anita' dobrze łacili, miałaś wogolę umowe o pracę?
zdjecie uzytkownika
gość - 2016-05-10 14:44:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie odbierają telefonów. Niby oddzwaniają. Co to ma być? Dłużnicy tez ludzie i pracują, nie będą chodzili z telefonami do toalety.Nie ma tam sekretarki? To co to za firma bez sekretarki?
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Rozmowa jak i cała rekrutacja bardzo profesjonalna. Trwała około 40 minut ale była przyjemna, jedna z lepszych na jakich byłam. Następnie kilkudniowe szkolenie, na którym uczysz się jak korzystać z programu do ewidencji. Po szkoleniu test, który nie należy do trudnych - są pytania dotyczące typowej wiedzy w zakresie windykacji, działalności firmy (na te dwa były przygotowywane materiały z których wystarczy się nauczyć) oraz programu. Jeśli uważasz na szkoleniu bez przeszkód zdasz.
Pytania: Pytania standardowe jak na każdej rozmowie, dlaczego właśnie ta firma, czego się spodziewasz/oczekujesz, co wniesiesz do firmy, czasami można też wybrać dział.
zdjecie uzytkownika
Mini - 2016-05-19 12:20:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [gość - 2016-05-10 14:44:17]:
Miałam umowę o pracę- dostawałam 1400 zł na rękę

Odradzam
zdjecie uzytkownika
Marta - 2016-05-25 06:57:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W jakim dziale pracowałaś?

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach o firmie Kancelaria Prawna H.T.P. Puniewska!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kancelaria Prawna H.T.P. Puniewska
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert