A ile można zarobić w biurze ?
Fajna firma, miła atmosfera. Dobry dojazd.
@były pracownik, chciałabym jeszcze dopytać o kilka spraw. Czy pracownikom tej firmy przysługują jakieś dodatkowe benefity socjalne typu dofinansowanie do karty sportowej lub prywatna opieka medyczna? Myślę, że to dość istotna kwestia. Rozważasz w przyszłości powrót do pracy w Partner CRLS? Jakie widzicie plusy i minusy pracy w Partner CRLS w Warszawie? Czy warunki oferowane przez tego pracodawcę są dla Was satysfakcjonujące? Zachęcam do dodawania swoich opinii!
Pracowałem kilka lat w Partner CRLS. To dobry pracodawca, uczciwie traktujący pracowników. Nie odnoszę się do wpisów niezadowolonych poszkodowanych, swoje żale powinni kierować do ubezpieczycieli, a nie do tej firmy, która działa wyłącznie wg narzuconych kryteriów. Generalnie polecam.
(usunięte przez administratora) krętacze, sługusy dla firm ubezpieczeniowych takich jak PROAMA, brak znajomości tematów dotyczących likwidacji szkód, omijajcie ludzie szerokim łukiem, zebrać wszystkich z tej firmy załadować na statek i wysłać na KAMCZATKĘ. Szkoda że nie wyświetlą się inne epitety.
W takcie trwania procesu usuwania szkody (byłem poszkodowany) kontakt ze Specjalistą Likwidacji Szkód na średnim poziomie, słaba znajomości procesu likwidacji szkody, wymaganie przesłania dokumentów które np: zatrzymała Policja (dowód rejestracyjny), żądanie notatki o zdarzeniu drogowym od poszkodowanego- dno. Przesyłając faktury dotyczące poniesionych dodatkowych kosztów i zwrotu pieniędzy kontakt się urwał, jak kamień w wodę.
Wiadomo czy są jakieś benefity socjalne? W końcu dbałosć o dobre zatrudnienie jest dość popularne, zwłaszcza, że wypłata jest terminowa. Dzięki za odpowiedź
Też chciałbym trafić na taką uprzejma panią ale nikt nie odpowiada na moje zgłoszenia i monity. Zero kontaktu.
Wielkie jest moje zdziwienie, że ktoś tak napisał. Ja co prawda zadzwoniłem tak tak zły bo przesłali mi wczesniej kosztorys a za kwotę jaka tam widniała nie naprawiłbym nawet połowy uszkodzeń. Ta Pani wszystko mi wytłumaczyła i uspokoiła a przede wszystkim kazała zgłosić się z tą szkodą do serwisu i załatwić to bezgotówkowo - tak też zrobiłem i jestem super zadowolony i to właśnie ta Pani wszystko sprawnie załatwiła z serwisem. Ja już dziękowałem i dziekuje jeszcze raz,jeśli to Pani przeczyta to prosze się nie przejmować tym komentarzem anonima, są ludzie i ludziska. Pozdrawiam.